МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 226 від 13.11.2000 Зареєстровано в Міністерствім. Київ юстиції України
26 грудня 2000 р.
за N 949/5170
Про затвердження Інструкції з проведеннятехнічного нагляду за суднами рибного
господарства України, що не підлягають
нагляду класифікаційного товариства
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27
серпня 1999 року N 1583 ( 1583-99-п ) "Про технічний нагляд за
суднами рибного господарства України, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Інструкцію з проведення технічного нагляду за
суднами рибного господарства України, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства (додається).
2. Державному департаменту рибного господарства (Шведенко
М.М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до
Міністерства юстиції України.
3. Наказ Мінрибгоспу України від 15.02.96 N 16 ( z0633-96 )
"Про організацію безпечної експлуатації і плавання маломірних
суден флоту рибної галузі на внутрішніх водоймах України"
(зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.10.96 за
N 633/1658) вважати таким, що втратив чинність.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на Голову
Державного департаменту рибного господарства Шведенка М.М.
Міністр І.Кириленко
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Мінагрополітики України
13.11.2000 N 226
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
26 грудня 2000 р.
з проведення технічного нагляду за суднами рибного
господарства України, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
1. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція розроблена відповідно до постанови
Кабінету Міністрів України від 27 серпня 1999 р. N 1583
( 1583-99-п ) "Про технічний нагляд за суднами рибного
господарства України, що не підлягають нагляду класифікаційного
товариства" і поширюється на судна юридичних та фізичних осіб,
незалежно від форм власності, які залучаються до вирощування,
вилову, обробки, транспортування, зберігання і охорони риби та
інших водних живих ресурсів. 1.2. Судновласники зобов'язані підготовляти судна до
технічного нагляду та надавати практичну допомогу в роботі комісій
з їх проведення і несуть відповідальність за якісну організацію
проведення технічного нагляду. 1.3. Вимоги Інструкції є обов'язковими для виконання головами
та членами комісій з технічного нагляду та судновласниками. Особи, що порушили цю Інструкцію, несуть відповідальність
згідно із законодавством. 1.4 Судна рибного господарства України, що не підлягають
нагляду класифікаційного товариства (маломірні судна), - це
самохідні судна з потужністю головного двигуна менше 55 кВт (75
к.с.) та несамохідні судна валовою місткістю менше 80 р.т. Судна з
підвісним двигуном до 55 Квт і більше прирівнюються до самохідних
суден. 1.4. Судна рибного господарства, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства, поділяються на маломірні: самохідні палубні судна; несамохідні палубні судна; самохідні і несамохідні безпалубні судна. Судна, що не ввійшли до наведеної класифікації, належать до
групи, до якої найближче підходить судно за своєю конструкцією і
призначенням.
2. Класифікація суден рибного господарства України,що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
2.1. Класифікація суден рибного господарства України
проводиться залежно від району плавання та висоти мінімального
надводного борту (додаток 1).
3. Комісії з проведення технічного нагляду
3.1. Технічний нагляд за маломірними суднами флоту рибного
господарства здійснюється щороку комісіями, які очолюються
посадовими особами Укрдержрибгоспу за участю спеціалістів з
охорони праці структурних підрозділів Держнаглядохоронпраці,
заступників керівників підприємств, головних інженерів, капітанів,
механіків флоту, установ та організацій галузі рибного
господарства, які відповідають за роботу флоту. 3.2. Склад членів комісій з технічного нагляду затверджується
Укрдержрибгоспом та Держнаглядохоронпраці. 3.3. Головам комісій для оформлення документів, пов'язаних з
проведенням технічного нагляду, Укрдержрибгоспом видається штамп
(додаток 2) за номером областей, де створені комісії (додаток 3). 3.4. Комісія має право забороняти експлуатацію суден,
визнаних за результатами нагляду не придатними до експлуатації з
опломбуванням головного двигуна та стернового пристрою з відміткою
в Акті технічного нагляду судна (додаток 4). Рішення комісії судновласники можуть оскаржити в
Укрдержрибгоспі в установленому порядку. 3.5. Укрдержрибгосп не пізніше ніж за 20 днів до початку
технічного нагляду повідомляє судновласників про термін його
проведення.
4. Облік і реєстрація суден
4.1. Судна морського плавання обліковуються і реєструються
згідно з Порядком ведення Державного суднового реєстру України і
Суднової книги України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів
України від 26.09.97 N 1069 ( 1069-97-п ). 4.2. Судна прибережного плавання та судна, які експлуатуються
на внутрішніх водоймах України, відкритих для судноплавства,
реєструються в Журналі реєстрації суден (плавзасобів) підприємства
рибного господарства України, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства, і завіряються Управлінням флоту,
портів, безпеки мореплавства і охорони праці Укрдержрибгоспу
(додаток 5). Журнал ведеться підприємствами-судновласниками. Реєстр журналів, а також надання бортових номерів суднам, у
тому числі прибережного морського плавання, здійснюються
Управлінням флоту, портів, безпеки мореплавства і охорони праці
Укрдержрибгоспу за Журналом реєстрації бортових номерів суден
(плавзасобів) (додаток 6). Судновласники Донецької і Одеської областей та Автономної
Республіки Крим реєструють усі судна в морських рибних портах за
місцем їх розміщення. Окрім цього, реєстрації в морських рибних
портах підлягають судна морського прибережного плавання: Херсонської та Миколаївської областей - Іллічівський морський
рибний порт; Запорізької області - Маріупольський морський рибний порт. 4.3. У разі наявності на підприємствах, які розташовані в
областях, де є морський рибний порт, плавзасобів (очеретокосарок,
кормороздавачів, вапнороздавачів тощо), які використовуються у
закритих рибогосподарських водоймах, реєстрація їх здійснюється у
Журналі реєстрації суден (плавзасобів) підприємства рибного
господарства України, що не підлягають нагляду класифікаційного
товариства. 4.4. Реєстрація здійснюється у Журналі реєстрації суден
судновласником на підставі: документів, що підтверджують законність придбання судна,
двигуна; технічного паспорта судна заводської побудови або технічної
документації на побудову судна, затверджених Південним державним
інститутом проектування рибного господарства
("Південдіпрорибфлот"); акта технічного нагляду судна. До переліку наведених документів може додаватися технічний
паспорт двигуна. 4.5. Судновласники, судна яких базуються й експлуатуються у
прикордонних районах, крім реєстрації в порядку, визначеному в
пунктах 4.1 - 4.4 цієї Інструкції, повинні поставити їх на облік у
відповідних підрозділах Прикордонних військ України за місцем
базування флоту, про що робиться відмітка (штамп) у Судновому
білеті (додаток 7). Номер і серія Суднового білета відповідають
бортовому номеру судна. Судновий білет оформляється і завіряється
печаткою представником Управління флоту, портів, безпеки
мореплавства і охорони праці Укрдержрибгоспу в період проведення
технічних оглядів. 4.6. Бортовий номер судна складається із сполучення трьох
літер і чотирьох цифр. Перша з трьох літер для всіх суден рибного
господарства є літера "Я", а дві наступні - відповідають назві
області, де розташоване підприємство (додаток 8) (наприклад
ЯЧК-0023). 4.7. Бортовий номер наноситься на чорному щиті білою фарбою
на бортах судна на відстані 1/4 його довжини від форштевня, одним
рядком. Висота літер та цифр повинна бути не менше 150 мм
(відповідно до пункту 2.2.10 Правил фарбування суден рибної
промисловості СРСР, затверджених наказом Мінрибгоспу СРСР від
05.08.82 N 336). 4.8. Перереєстрація судна здійснюється у разі втрати або
зіпсування Суднового білета, зміни судновласника, потреби внесення
записів до Суднового білета, пов'язаних з переобладнанням, що
спричинило зміну основних характеристик судна, у тому числі: заміною головного двигуна на інший тип; зміною призначення судна; конструктивною зміною габаритних розмірів судна (довжина,
ширина, висота борту, висота надбудови та інше); конструктивними змінами щодо якірного та швартовного
пристроїв. 4.9. Перереєстрація судна здійснюється відповідно до вимог
пунктів 4.1 - 4.5 цієї Інструкції. 4.10. Зняття судна з обліку у зв'язку з його повним технічним
зносом, а також у разі загибелі здійснюється на підставі заяви
судновласника. Відповідні записи робляться у Журналі реєстрації
суден (плавзасобів) підприємств рибного господарства України, що
не підлягають нагляду класифікаційного товариства. Судновий білет погашається комісією з технічного нагляду
шляхом перекреслення сторінок за підписом голови комісії та
повертається власнику. Інформація про зняття з обліку, списання з балансу й
утилізацію судна, яке базувалося і експлуатувалося у прикордонному
районі, надається судновласником підрозділам Прикордонних військ
України за місцем його базування.
5. Види та обсяги технічного нагляду
5.1. Технічний нагляд включає в себе три види огляду -
первісний, черговий та позачерговий за обсягом згідно з додатком
9. 5.2. Первісному технічному огляду підлягають новопобудовані
судна та судна, у яких змінені основні технічні характеристики у
зв'язку з переобладнанням (пункт 4.8 цієї Інструкції). Метою
первісного технічного огляду є встановлення відповідності: побудови судна проектним документам, затвердженим інститутом
"Південдіпрорибфлот"; укомплектування постачання судна згідно з Типовим табелем
забезпечення постачанням суден флоту рибного господарства України,
що не підлягають нагляду класифікаційного товариства (додаток 10).
Номенклатура і кількість предметів постачання можуть бути змінені
судновласником, виходячи з умов експлуатації судна і фактичного
району плавання за згодою управління флоту, портів, безпеки
мореплавства і охорони праці Укрдержрибгоспу. Під час первісного технічного огляду палубних суден комісії
надаються документи з проведення кренування цих суден, які є
підставою для видачі Свідоцтва про стабільність і надводний борт
(додаток 11) та Настанови із збереження плавучості і стабільності
судна (додаток 12). 5.3. Організація та здійснення кренування судна покладається
на судновласника. Оформлення документів з кренування здійснюються
представниками інституту "Південдіпрорибфлот" згідно з угодою,
укладеною із судновласником. Кренування суден, які перебувають в
експлуатації, здійснюється один раз на 5 років. 5.4. Під час чергового технічного огляду судна на придатність
до плавання його корпус, обладнання, пристрої, механічна
установка, електрообладнання, постачання перевіряються комісією на
виявлення можливих змін у конструкції та розташуванні згаданих
об'єктів огляду, а також перевіряється їх технічний стан. Черговий
технічний огляд здійснюється щорічно. 5.5. Позачерговий технічний огляд судна здійснюється після
аварійного випадку або морської пригоди, що спричинили утрату
морехідності та ушкодження корпусу. 5.6. За наслідками технічного огляду комісією складається Акт
технічного нагляду судна (у двох примірниках) і видається на
термін 1 рік, який є підставою для видачі або продовження терміну
дії Суднового білета. Перший примірник залишається судновласнику,
другий надається структурному підрозділу, який відповідає за
безпеку мореплавства Укрдержрибгоспу. 5.7. При проведенні технічних оглядів маломірних суден
групами в 3 судна і більше складається загальний акт проведення
техогляду в 2 примірниках. 5.8. Якщо за висновком Акта технічного нагляду судно визнане
несправним, то судновий білет не видається або не продовжується. У
разі виявлення несправностей, що загрожують безпеці мореплавства,
експлуатація цього судна забороняється і проводиться опломбування
стернового пристрою та головного двигуна до їх усунення і
повторного технічного нагляду. 5.9. У разі аварійного випадку Акт технічного нагляду такого
судна анулюється. Експлуатація його без проведення повторного
технічного нагляду забороняється. 5.10. У разі неможливості подання судна на місце технічного
нагляду (через несправність та з інших причин) в установлений
термін його власник повинен подати комісії письмову заяву про
неможливість проходження технічного нагляду. 5.11. У разі втрати Суднового білета його дублікат видається
за заявою судновласника, до якої додається оголошення про втрату
оригіналу документа, розміщене в одному з центральних періодичних
видань. Дублікат видається після проведення технічного огляду в
обсязі первісного. На поновлений Судновий білет ставиться відмітка
"Дублікат". 5.12. У разі зіпсування Суднового білета його дублікат
видається за заявою судновласника, до якої додається зіпсований
документ і останній за терміном проведення Акт технічного нагляду
судна. 5.13. Під час проведення технічного нагляду в
стернового-моториста перевіряється наявність посвідчення
встановленого зразка (додатки 1, 2 до наказу Держкомрибгоспу від
23.09.98 N 129 ( z0006-99 ), зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 5.01.99 за N 6/3299) і медичних довідок.
6. Визначення технічного стану судна
6.1. Технічний стан судна визначається за результатами огляду
його корпусу, надбудови, пристроїв, обладнання і забезпечення
протипожежного захисту, механічної установки та електрообладнання. 6.2. Для визначення придатності судна до плавання передбачені
три оцінки технічного стану: "придатний", "обмежено придатний" та
"заборонений до експлуатації". 6.3. Судна, які мають оцінку технічного стану "обмежено
придатний", можуть бути допущені до плавання за умови обмеження: району плавання та віддалення від берега; допустимої потужності двигуна; вантажомісткості; вантажопідйомності. Оцінка технічного стану судна вноситься до акта технічного
нагляду, Суднового білета та завіряється підписом голів комісій та
штампом комісій.
7. Огляд корпусу і надбудови
7.1. Оцінку технічного стану корпусу комісія визначає на
підставі нормативно-правових актів з технічної експлуатації судна,
безпеки мореплавства і охорони праці, проектної документації з
метою визначення його зносу, наявності деформацій та інших
ушкоджень, які зменшують загальну міцність корпусу та місцеву
міцність окремих конструкцій. 7.2. Під час огляду корпусу, після якого судно допускається
до експлуатації, повинна бути перевірена правильність нанесення
ватерлінії або вантажної марки згідно з установленими вимогами
щодо надводного борту. 7.3. Висота мінімального надводного борту та допустимі умови
плавання суден визначаються залежно від району плавання (додаток
1). 7.4. Під час огляду корпусу судна, корпусних конструкцій і
надбудов перевіряються: зовнішня обшивка, переборки, набір корпусу (особливо під
механізмами, у паливних цистернах, у гермовідсіках, у районі
виходу трубопроводів); настлання палуб, палубні вирізи, комінгси люків і надбудов. 7.5. Під час огляду корпусу дерев'яних суден повинні бути
оглянуті штевні, транцеві рами, замки набору, торці дощок
зовнішньої обшивки та інші місця, які найбільш уразливі для
загнивання. Перевіряється також щільність конопатки і стан
бортових кріплень. 7.6. Для суден установлюється мінімальна допустима товщина
обшивки корпусу: у сталевих суден: бортові листи 1,5 мм, скулові та днищові -
2 мм; у дюралюмінієвих - по всьому корпусу не менше величини,
установленої заводом-виробником; у дерев'яних із дощок - не менше 20 мм, із бакелізованої
фанери - не менше 6 мм. 7.7. Підставою для оцінки технічного стану корпусу як
"придатний" є: відсутність водопроникнення, а також пробоїн в обшивці
корпусу і палуб, розривів набору або обшивки; відсутність тріщин, корозійного зносу обшивки, набору; надійне з'єднання елементів конструкцій корпусу за місцем
зварювання та клепки (відсутність тріщин у швах, видимих
непроварювань у швах, а також клепок і болтових з'єднань, які
випали або послабли); відсутність дефектів у транцевій дошці та її відповідність
потужності встановленому на судні підвісному двигуну; відсутність ознак червоточин, ураження гниллю елементів
корпусу дерев'яних суден; відсутність розшарувань, надрізів, короблень та інших
пошкоджень пластмасових суден і суден з фанери, які можуть
спричинити водопроникнення; відсутність гофр, бухтин, ум'ятин, а також деформації
елементів корпусу, які послабляють загальну міцність його корпусу. 7.8. Підставою для оцінки технічного стану корпусу як
"обмежено придатний" є наявність будь-якого дефекту, наведеного в
пункті 7.7 цієї Інструкції, який не впливає на загальну міцність
корпусу судна. 7.9. Підставою для оцінки технічного стану корпусу як
"заборонений до експлуатації" є відсутність Свідоцтва про
стабільність і надводний борт (кренування) судна та
невідповідність його наведеним у пункті 7.7 цієї Інструкції
вимогам, що впливають на загальну міцність корпусу.
8. Огляд механізмів судна
8.1. Огляд механізмів здійснюється на підставі
нормативно-правових актів з технічної експлуатації судна, безпеки
мореплавства і охорони праці з метою визначення рівня готовності
механізмів судна до його безпечної експлуатації (додаток 5).
Перевірка в дії механізмів здійснюється протягом 0,5 - 1,0 години
в різних режимах. 8.2. Перевіряються в дії валопроводи, системи, які
обслуговують двигун і судно в цілому, у тому числі на підвищену
шумливість або вібрацію корпусу. 8.3. Перевіряються робочі параметри двигуна (частота
обертання, тиск та температура мастила і охолоджувальної води та
інше), які не повинні виходити за визначені межі. 8.4. Контроль стану двигунів (моторів) під час випробувань
повинен здійснюватися штатними контрольно-вимірювальними
приладами. 8.5. Підставою для оцінки технічного стану механічної
установки як "придатний" є: справний стан установки в цілому, що забезпечує роботу її в
усіх режимах; відсутність люфта або бою гребного вала (гвинта), підвищеної
димності, перегріву деталей, вузлів і поверхонь реверсивного
обладнання, упорного підшипника; відсутність надмірної вібрації, яка викликає виникнення
тріщин у двигуні, фундаменті, у системах і корпусі судна; надійне кріплення двигуна і його вузлів до фундаментів і
корпусу; відсутність дефектів (тріщин, деформацій та інше) у
фундаменті, корпусі і навісних агрегатах двигуна, редуктора і
гребного вала; наявність у системі запалювання стаціонарних двигунів ключа
або стоп-кнопки для вимкнення запалювання; справність контрольно-вимірювальних приладів; наявність на підвісних моторах страхувального кінця
(сорліня), а також стопорного пристрою, який попереджує відкидання
мотору при реверсируванні на задній хід; відповідність потужності двигуна (підвісного мотора) до
корпусу судна; надійна робота реверсивного пристрою: легкість ходу важеля
вмикання реверса на різних режимах плавання, чітке фіксування
положень "уперед", "назад", "нейтраль", відсутність мимовільного
ввімкнення (вимикання) реверса. вигородження моторного відділення водонепроникною переборкою
або шторою водонепроникного виконання (для палубних суден). Підставою для оцінки технічного стану механічної установки як
"заборонений до експлуатації" є невідповідність будь-якій з вимог,
указаних у пункті 7.5 цієї Інструкції. 8.6. Окрім зазначеного, експлуатація двигунів і механізмів
забороняється до усунення таких дефектів: несправність пускового або реверсивного пристроїв; несправність допоміжних механізмів, які обслуговують головний
двигун; поломки або деформації лопастей гребного гвинта; наявність сторонніх стуків у двигуні і вібрацій валопроводу; відхилення робочих параметрів двигуна за межі, установлені
заводом-виробником; наявність тріщин у корпусі двигуна.
9. Огляд електрообладнання судна
9.1. Технічний нагляд за електрообладнанням судна
здійснюється на підставі нормативно-правових актів з технічної
експлуатації, безпеки мореплавства і охорони праці з метою
встановлення придатності і надійності кріплення проводів,
сигнальних та освітлювальних вогнів, приладів, акумуляторів та
виявлення дефектів, які здатні спричинити пожежу, вибух або
травмування людей. 9.2. Комісія з технічного нагляду перевіряє: надійність кріплення кабелів; захист кабелів і електропроводів від впливу палива, мастила,
підвищених температур, механічних пошкоджень; стан сальників у місцях проходу проводів через непроникні
переборки; стан акумуляторів. 9.3. Акумулятори повинні розташовуватись у герметичних ящиках
з вентиляцією або в місцях, які добре вентилюються. Акумуляторні
банки не повинні мати тріщин. Зовнішні з'єднання батарей повинні
бути виконані надійно, покриті технічним вазеліном і мати полюсне
позначення ("+" і "-"). Електроліт повинен покривати пластини на
1-2 см. Нормальна густина електроліту в лужних акумуляторах
повинна бути 1,17 - 1,25, а в кислотних - 1,20 - 1,28. 9.4. Підставою для оцінки технічного стану електрообладнання
як "придатний" є: безперебійне електроживлення споживачів, яке забезпечує їх
нормальну роботу; відсутність на суднах джерел струму напругою більше ніж 24 В; надійна ізоляція електропроводів, відсутність скручувань та
інших ушкоджень, щільність контактних з'єднань; наявність герметичних сальникових ущільнень у місцях уведення
електропроводів через водонепроникні переборки та палуби; водозахисне виконання електропроводів,
сигнально-розпізнавальних вогнів та світильників; установлення вимикачів, штепсельних рознімань у місцях,
захищених від впливу вологи; належний стан і надійне кріплення акумуляторних батарей,
наявність вентиляції при розміщенні акумуляторів у закритих
ящиках. 9.5. Підставою для оцінки технічного стану електрообладнання
як "заборонений до експлуатації" є невідповідність одній із
зазначених у пункті 8.4 вимог цієї Інструкції. 9.6. Оцінка "обмежено придатний" щодо вимог цього розділу не
встановлюється.
10. Перевірка протипожежного захисту судна
10.1. Перевірка протипожежного захисту суден здійснюється на
підставі нормативно-правових актів з пожежної безпеки, технічної
експлуатації судна і охорони праці з метою визначення стану
засобів протипожежного захисту і відповідності конструкції судна і
його елементів протипожежній безпеці. 10.2. Підставою для оцінки технічного стану і конструктивного
виконання протипожежного захисту судна як "придатний" є: розташування паливних баків (цистерн) на відстані не менше
800 мм від двигуна і газовихлопу при відсутності переборок; розташування вузлів паливної системи стаціонарного двигуна на
протилежному від газовихлопу боці двигуна; компановка і конструкція, яка унеможливлює злив палива за
борт, а також попадання палива в приміщення (відсіки) суден, які
призначені для розміщення екіпажу; наявність природної або примусової вентиляції відсіків для
двигуна і вигородок для розміщення паливних баків (цистерн); виконання вигородок (відсіків), кожухів з вогнезахисних
(самозагасаючих) матеріалів; наявність теплової ізоляції на димових трубах кухонних плит,
а також на конструкціях, які прилягають до них; установлення запорного крана (клапана) на паливному
трубопроводі від паливного бака до карбюратора; обладнання полум'ягасною сіткою усмоктувального патрубка
карбюратора; розміщення на штатних місцях справного протипожежного
інвентарю, стан якого забезпечує його негайне використання. 10.3. Підставою для оцінки технічного стану протипожежного
захисту судна як "заборонений до експлуатації" є невідповідність
одній із зазначених у пункті 9.2 вимог. 10.4. Оцінка "обмежено придатний" щодо вимог цього розділу не
встановлюється.
11. Перевірка дотримання вимог правил охорони праці
11.1. Перевірка дотримання вимог правил охорони праці на
суднах і місцях їх базування здійснюється з метою визначення їх
стану. Комісія перевіряє: 11.1.1. Кут відчинення кришок світлових люків і люків,
передбачених для руху людей, аварійних виходів, їх фіксацію
пристроями у відкритому положенні. Кут відчинення має становити не
менше 90 град. 11.1.2. Наявність пристроїв, які утримують кришки ящиків у
відчиненому положенні і запобігають їх непередбаченому відчиненню
і зачиненню. 11.1.3. Кут і правильність відчинення стулчастих
ілюмінаторів, наявність стопорів для утримання штормових кришок і
рам у відчиненому положенні. Ілюмінатори повинні відчинятися
усередину приміщень на кут не менше 90 град. 11.1.4. Наявність сходинок шириною не менше 150 мм і
довжиною, яка дорівнює ширині дверей, розташованих на половині
висоти комінгса. Комінгси дверей висотою більше ніж 350 мм повинні
бути обладнані сходинками з обох боків. 11.1.5. Висоту комінгсів дверей житлових, побутових та
підсобних приміщень, розташованих усередині корпусу, і надбудови
судна. Висота комінгсів повинна бути не більше ніж 100 мм. У
технічно обгрунтованих випадках висота комінгсів може бути
збільшена до 200 мм. 11.1.6. Кут відчинення дверей приміщень, розташованих
усередині корпусу і надбудови (крім громадських). Двері у відчиненому положенні не повинні перекривати проходи
і зменшувати встановлені габарити шляхів сполучення і повинні
відчинятися всередину цих приміщень не менше ніж на 90 град.
Двері, які ведуть з відкритих палуб у приміщення, повинні
відчинятися назовні. Кут відчинення повинен бути не менше ніж 170
град. У технічно обгрунтованих випадках на суднах довжиною менше
24 м допускається зменшення кута відчинення зовнішніх дверей. При
цьому ширина проходу в приміщення в разі повного відчинення
зовнішніх дверей повинна бути не менше 500 мм. 11.1.7. Наявність дверних буферів, що автоматично фіксують
двері у відчиненому положенні. Цими пристроями повинні бути обладнані вхідні двері житлових,
службових, громадських приміщень і всі зовнішні двері, що ведуть з
відкритих палуб до внутрішніх приміщень. 11.1.8. Наявність поверхонь, що запобігають ковзанню. Згадані поверхні (спецпокриття, рифлення, наплавки крапок
тощо) повинні мати металеві палуби та палуби із синтетичних
матеріалів у місцях виконання промислових і палубних робіт, у
проходах, а також настили машинних відділень. Спецпокриття повинно
виконуватися фарбами, емалями і мастиками, що запобігають
ковзанню. Наплавлені крапки повинні мати сферичну поверхню, що має
висоту 3-5 мм, крок наплавки 50-70 мм. 11.1.9. Припасування і закріплення плит настилів машинних
відділень, наявність отворів або інших пристосувань для їх зняття
й установки. 11.1.10. Наявність страхувальних пристроїв (римів, обухів,
кілець, канатів тощо) страхувальних кінців запобіжних поясів та
штормових леєрів. У місцях, де можлива небезпека змиву або падіння людини за
борт або з висоти, повинні бути встановлені страхувальні пристрої. 11.1.11. Наявність щитів, пайолів на днищовому наборі
безпалубних суден, стан проходів. Проходи повинні мати рівну поверхню без конструкцій, що
виступають і перехрещуються (балок, трубопроводів, римів, приводів
арматури тощо). Усі отвори в проходах повинні мати штатне
закриття. 11.1.12. Ширину проходу з боку поста управління головними
механізмами. На палубних суднах ширина вказаного проходу повинна бути не
менше 700 мм, при дистанційному управлінні - не менше 400 мм, на
безпалубних суднах - не менше 350 мм. 11.1.13. Наявність і облаштування штормових перехідних
леєрів. Леєри повинні встановлюватися на висоті 1200 мм від палуби,
бути оснащені талрепами і спеціальними рухомими ручками зі
скобами. 11.1.14. Наявність і облаштування штормових поручнів. На палубних суднах, призначених для плавання на внутрішніх
водоймах, леєри повинні бути передбачені на відкритих палубах, у
коридорах, стінках (переборках), на одному рівні від палуби по
змозі на висоті 1200 мм. Штормові поручні на безпалубних суднах,
що призначені для плавання на внутрішніх водоймах, установлюються
вздовж шляхів сполучення на механізмах і пристроях. Відстань між
поручнями та поверхнями переборок та інших конструкцій судна
повинна бути не менше ніж 60 мм. 11.1.15. Освітлення проходів на палубі, що ведуть до робочих
місць, у житлові або побутові приміщення. 11.1.16. Розміщення рятувальних кругів з линями і наявність
стаціонарного освітлення або пристроїв для закріплення переносних
освітлювальних пристроїв у місцях установки сходень, штормтрапів і
інших зовнішніх трапів. 11.1.17. Ширина зовнішніх і внутрішніх трапів, що мають
нахил, яка повинна бути не менше 600 мм. На суднах довжиною менше
24 м, у місцях, де неможливе влаштування трапів шириною 600 мм,
допускається застосування трапів 500 мм. Нижня сходня вертикальних
трапів повинна розташовуватись не вище 350 мм від палуби
(майданчика), з якої здійснюється вхід на трап. Крок сходні повинен бути 180-255 мм (залежно від кута нахилу
трапа). 11.1.18. Поверхню сходні металевих трапів. Поверхня повинна бути з рельєфним візерунком (рифлення тощо).
Сходні, які виготовлені з матеріалів із гладкою поверхнею (окрім
виготовлених з дерева) або покриті такими матеріалами, на
відкритій ширині повинні мати рифлені планки для запобігання
ковзанню. 11.1.19. Огородження або поручні з обох боків трапів. Висота огородження внутрішніх і зовнішніх трапів повинна бути
на менше 1200 мм. Леєрне огородження трапів, окрім поручня
огородження, повинно мати не менше 2 проміжних леєрів. Леєрні
стійки огородження повинні встановлюватися перпендикулярно до
основи трапа. 11.1.20. Розташування і огородження зовнішніх трапів. Зовнішні трапи повинні бути встановлені паралельно до
діаметральної площини. Висота їх огородження повинна бути не менше 1200 мм. Леєрне
огородження трапів, окрім поручня огородження, повинно мати не
менше двох проміжних леєрів. 11.2. Основні вимоги стандартів охорони праці щодо огороджень
на судні Обов'язковому огородженню підлягають частини обладнання,
механізмів і пристроїв на судні, які рухаються і обертаються, у
тому числі: відкриті зубчасті, ланцюгові, пасові і черв'ячні передачі; з'єднувальні муфти; відкриті вали механізмів і пристроїв та їх приводи; навивні барабани промислових механізмів. Обов'язковому огородженню також підлягають усі відкриті
палуби корпусу, надбудов і робочі майданчики, які розташовані на
висоті 500 мм і більше від рівня палуби (настилу). Висота
огородження відкритих палуб корпусу судна повинна бути не менше
1200 мм. 11.3. Буксирний пристрій судна на форштевні і транцевій дошці
безпалубного судна повинен складатися з римів з внутрішнім
діаметром 60-70 мм. Рими виготовляються з металевого прута
діаметром 10-12 мм.
12. Огляд місць базування суден
12.1. Огляд місць базування суден (пристані, причали, пункти
базування) здійснюється комісією з метою перевірки дотримання
вимог нормативно-правових актів з технічної експлуатації суден,
безпеки мореплавства, охорони праці і пожежної безпеки, виключення
самовільного використання суден сторонніми особами, а також правил
прикордонного режиму (у контрольованих прикордонних районах). 12.2. На місцях базування суден комісією перевіряється
виконання таких вимог: забезпечення цілодобової охорони місця базування; зберігання підвісних моторів, весел та іншого шкіперського та
промислового майна в приміщеннях; наявність дублікатів ключів від замкнених приміщень і замків
у причального; наявність у приміщенні причального (на видному місці)
Інструкції з безпеки праці для членів екіпажів суден та порядок
оформлення відходу-приходу і плавання суден підприємства,
затвердженої у встановленому порядку; наявність і правильність ведення прошнурованого журналу
відходу-приходу суден підприємства; наявність і правильність ведення прошнурованого журналу
прогнозів погоди; наявність дошки прогнозів погоди; протипожежний стан станції паливно-мастильних матеріалів і
місць базування суден; засоби зв'язку з найближчим підрозділом Прикордонних військ
України (для місць базування, які розташовані в прикордонній
смузі); наявність електричного освітлення на території місця
базування суден.
13. Суднові документи і порядок їх оформлення
13.1. Оформлення документів з проведення технічного нагляду
за суднами рибного господарства України, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства, здійснюється згідно з додатком 13
цієї Інструкції. 13.2. Дані про технічний стан суден за результатами технічних
наглядів аналізуються Укрдержрибгоспом з метою визначення рівня
технічної справності, установлення причин незадовільного
технічного стану і виявлення суден, що не пройшли технічного
нагляду. 13.3. Особи, які експлуатують судна, що не пройшли технічний
нагляд, несуть адміністративну відповідальність згідно із
законодавством.
14. Організація безаварійної експлуатації, нагляду за
безпекою плавання, екологічною безпекою, охороною праці іпромислом
14.1. Систематичний контроль і організація безаварійної
експлуатації, нагляд за безпекою плавання, охороною праці і
промислу маломірних суден здійснюється судновласником разом із
службою капітана рибного порту (портопункту) через проведення: постійного контролю за технічним станом флоту,
укомплектованості екіпажів суден рятувальними та сигнальними
засобами і наявністю відповідно оформлених суднових документів; заповнення журналів відходу-приходу, своєчасним отриманням
прогнозів погоди; перевірки кваліфікаційних свідоцтв на відповідність посади до
вимог Положення про підготовку та підвищення кваліфікації
стернових-мотористів маломірних суден Держкомрибгоспу,
затвердженого наказом Держкомрибгоспу від 23.09.98 N 129
( z0006-99 ) і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
05.01.99 за N 6/3299. 14.2. У разі порушення вимог п. 14.1 і інших керівних
документів із забезпечення безпеки плавання і охорони праці
судновласник повинен заборонити вихід у плавання маломірних суден.
Голова Державного департаменту
рибного господарства М.Шведенко
Додаток 1до п.2.1 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
КЛАСИФІКАЦІЯ СУДЕНзалежно від району плавання та висоти мінімального
надводного борту
До водойм I району плавання належать закриті для
судноплавства рибогосподарські водні об'єкти (озера, ставки,
охолоджувачі енергетичних об'єктів та ін.) загальною площею до 200
га, а також: р. Десна від верхів'я до м. Чернігова і всі притоки р. Десни; усі притоки р. Прип'ять: Тура, Стоход, Стирь, Горинь та ін.; притоки р. Дніпра: Тетерів, Ірпінь, Трубіж, Рось, Сула від
верхів'я до с. Горошино, Псел, Ворскла від верхів'я до пристані
Світлогірськ, Самара від верхів'я до с. Новоселівка, Інгулець та
ін.; р. Південний Буг з притоками від верхів'я до м. Нова Одеса; р. Інгул з притоками; р. Дністер з притоками від верхів'я до кордону з Республікою
Молдова; р. Сіверський Донець з притоками; річки басейну Азовського моря: Міус, Кальміус та ін.; річки басейну Дунаю: Уж, Тиса, Прут та ін.; річки Кримського півострова: Бальбек, Сальгір та ін. До водойм II району плавання належать закриті для
судноплавства рибогосподарські водні об'єкти (озера, ставки,
районні водосховища, охолоджувачі енергетичних об'єктів та ін.)
загальною площею понад 200 га та частини судноплавних річок, у
тому числі: р. Десна від м. Чернігова до гирла; р. Прип'ять від кордону Республіки Білорусь; р. Дніпро: від кордону Республіки Білорусь до с. Комарин; від нижнього б'єфу Київської ГЕС до смт Трипілля; від нижнього б'єфу Канівської ГЕС до с. Сокирне; від Кременчуцької ГЕС до пристані Келеберда; від Дніпродзержинської ГЕС до с. Звонецьке; від нижнього б'єфу ДніпроГЕСу до с. Біленьке; від Каховської ГЕС до м. Херсона; розлив р. Самара від с. Новоселівка до гирла; р. Південний Буг від м. Нова Одеса до м. Миколаєва
(Варварівський міст); озера і водосховища: озеро Молочне Запорізької області, озера
Кагул, Китай, Ялпуг, Хаджибеївський і Куяльницький лимани Одеської
області та інші подібні водойми в усіх областях України; районні водосховища: Бурштинське (Івано-Франківська обл.),
Хренніковське (Рівненська обл.), Щедрівське (Хмельницька обл.),
Ладижинське (Вінницька обл.), Іскровське (Кіровоградська обл.),
Карачуновське, Макартовське, Південне (Дніпропетровська обл.),
Печенізьке, Червонооскільське (Харківська обл.). До водойм III району плавання належать відкриті для
судноплавства рибогосподарські водні об'єкти: річки, мілководні
частини водосховищ, у тому числі: Київське водосховище від м. Чорнобиль по річці Прип'ять і від
с. Комарин по Дніпру - до греблі; Канівське водосховище від смт Трипілля до греблі; Кременчуцьке водосховище від с. Сокирне до м. Черкаси,
гирлова частина р. Сула від початку розливу нижче с. Горошине до
с. Липове; Дніпродзержинське водосховище від пристані Келеберда до
греблі; Запорізьке водосховище від с. Звонецьке до греблі ДніпроГЕСу; Дністровський лиман; озера: Алібей, Сасик (Кундук) Одеської
області. До водойм IV району плавання належать відкриті для
судноплавства рибогосподарські водні об'єкти: річки, відкриті
частини водосховищ, прибережні частини Азовського і Чорного
морів (20 миль (37 км) від берега), у тому числі: Кременчуцьке водосховище від м. Черкаси до греблі; Каховське водосховище від с. Біленьке до греблі.
------------------------------------------------------------------ |Висота | Допустимі умови плавання | |мінімального | | |надводного | | |борту (м) | | |--------------+-------------------------------------------------| |Не менше 0,2 м|вільне плавання у водоймах I району плавання,| | |якщо їх ширина не перевищує 1 км; | | |якщо ширина водоймища перевищує 1 км, то плавання| | |допускається при хвилюванні не більше 20 см і| | |віддаленні від берега до 500 м; | | |заборонене плавання і базування на водоймах II| | |району плавання | |--------------+-------------------------------------------------| |Не менше 0,3 м|вільне плавання у водоймах I і II районів| | |плавання, якщо їх ширина не перевищує 2 км; | | |якщо ширина водойми перевищує 2 км, то плавання| | |допускається при хвилюванні не більше 30 см і| | |віддаленні від берега до 1 км; | | |обмежене плавання (тільки в місцях базування) у| | |водоймах III району плавання при штильовій погоді| | |без вітру з віддаленням від берега не більше 1| | |км, без права шлюзування і переходу водосховищ| | |III і IV районів плавання | |--------------+-------------------------------------------------| |Не менше 0,4 м|вільне плавання у водоймах I і II районів| | |плавання; | | |плавання у групі не менше 2 суден у прибережних| | |зонах Дніпровських водосховищ III району плавання| | |при вітрі до 3 балів, хвилюванні до 40 см і| | |віддаленні від берега до 3 км; | | |шлюзування у межах водойм III району плавання за| | |умов штильової погоди; | | |обмежене плавання (тільки в місцях базування) у| | |водоймах IV району плавання за умов, які| | |встановлені для них на водоймах III району| | |плавання | |--------------+-------------------------------------------------| |Не менше 0,5 м|вільне плавання у групі не менше 2 суден у| | |водоймах I і II районів плавання; | | |плавання у водоймах III району плавання при вітрі| | |до 4 балів, хвилюванні до 50 см і віддаленні від| | |берега до 5 км; | | |плавання у групі не менше 2 суден у водоймах IV| | |району плавання при вітрі до 3 балів, хвилюванні| | |до 50 см і віддаленні від берега до 5 км; | | |шлюзування на водосховищах усіх розрядів. | ------------------------------------------------------------------
Додаток 2до п. 3.3 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ЗРАЗОК ШТАМПАпро проходження судном технічного нагляду
------------------------------------------------ |(Назва державного органу управління | 5 | |рибним господарством України) | | | --------| | ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД СУДНО ПРОЙШЛО | | | |"_____" ______________ _________ року | | | |Голова комісії ________ ____________________ | | (підпис) (прізвище, ініціали) | ------------------------------------------------
Додаток 3до п. 3.3 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства, що не
підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ОСОБИСТІ НОМЕРИкомісій з проведення технічного нагляду
---------------------------------------------------------------- | N |ОБЛАСТЬ |НОМЕР |ПРИМІТКИ | |з/п| |КОМІСІЇ| | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 1 |АВТОНОМНА |1 | | | |РЕСПУБЛІКА КРИМ | | | | |м. Севастополь | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 2 |ТЕРНОПІЛЬСЬКА |2 | | | |ХМЕЛЬНИЦЬКА | | | | |ВІННИЦЬКА | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 3 |ЛЬВІВСЬКА |3 | | | |ЗАКАРПАТСЬКА | | | | |ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА | | | | |ЧЕРНІВЕЦЬКА | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 4 |ВОЛИНСЬКА |4 | | | |РІВНЕНСЬКА | | | | |ЖИТОМИРСЬКА | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 5 |ЧЕРКАСЬКА |5 | | | |КІРОВОГРАДСЬКА | | | | |ПОЛТАВСЬКА | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 6 |ХАРКІВСЬКА |6 |Нагляд за суднами | | |ЛУГАНСЬКА | |закритих водойм | | |ДОНЕЦЬКА | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 7 |ДНІПРОПЕТРОВСЬКА |7 |Нагляд за суднами | | |ЗАПОРІЗЬКА | |закритих водойм | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 8 |ДОНЕЦЬКА |8 |Нагляд за суднами прибережного | | |ЗАПОРІЗЬКА | |плавання Азовського басейну | |---+------------------+-------+-------------------------------| | 9 |ХЕРСОНСЬКА |9 | | |---+------------------+-------+-------------------------------| |10 |МИКОЛАЇВСЬКА |10 | | | |ОДЕСЬКА | | | |---+------------------+-------+-------------------------------| |11 |ЧЕРНІГІВСЬКА |11 | | | |СУМСЬКА | | | | |КИЇВСЬКА | | | | |м. Київ | | | ----------------------------------------------------------------
Додаток 4до п. 3.4 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
АКТтехнічного нагляду судна
"____"_____________ р. місце ________________________
Комісія в складі голови _____________________________________ та членів ___________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ __________________ провела технічний нагляд судна.
Тип, реєстр. N, назва, судновласник, адреса _________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
Основні експлуатаційно-технічні характеристики
Довжина _______, ширина ________, висота борту _______,осадка _________ Матеріал корпусу ______________ Рік і місце побудови ________________________________________ _____________________________________________________________ Вантажопідйомність __________________________________________ Кількість членів екіпажу ____________________________________ Місткість ___________________________________________________ Тип, марка і потужність головного двигуна ___________________ Рік і місце побудови головного двигуна ______________________ Рік і місце останнього ремонту: _____________________________ корпусу _____________________________________________________ двигуна _____________________________________________________ Нагляд проведено ____________ р. на плаву, порожнем, з осадка _________ Матеріал корпусу ______________ Рік і місце побудови ________________________________________ _____________________________________________________________ Вантажопідйомність __________________________________________ Кількість членів екіпажу ____________________________________ Місткість ___________________________________________________ Тип, марка і потужність головного двигуна ___________________ Рік і місце побудови головного двигуна ______________________ Рік і місце останнього ремонту: _____________________________ корпусу _____________________________________________________ двигуна _____________________________________________________ Нагляд проведено ____________ р. на плаву, порожнем, з вантажем, унаслідок чого встановлено:
1. Технічний стан корпусу ___________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ 2. Технічний стан двигуна ___________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ 3. Технічний стан суднового устаткування і обладнання ____________________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ 4. Комплектність постачання _________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ 5. Висновок комісії _________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ судно допущено до плавання (район і умови) __________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ Термін наступного нагляду ___________________________________
Голова комісії ________________ ________________________ Члени комісії _________________ ________________________ _________________ ________________________ _________________ ________________________ _________________ ________________________ _________________ ________________________
_____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ 4. Комплектність постачання _________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ 5. Висновок комісії _________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ судно допущено до плавання (район і умови) __________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ Термін наступного нагляду ___________________________________
Голова комісії ________________ ________________________ Члени комісії _________________ ________________________ _________________ ________________________ _________________ ________________________ _________________ ________________________ _________________ ________________________
Додаток 5до п. 4.2 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного гоподарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ЖУРНАЛреєстрації суден (плавзасобів) ______________________,
(назва підприємства)
що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |ТИП |ПРИЗНАЧЕННЯ |БОРТОВИЙ|РАЙОН |ЧАС І |ОСНОВНІ РОЗМІРИ |ВИСОТА |ВАНТАЖОМІСТКІСТЬ|ВАНТАЖОПІДЙОМНІСТЬ|ТИП |КІЛЬКІСТЬ|ДАТА |ВІДМІТКИ ПРО |ПРИМІТКИ| |З/П|СУДНА |СУДНА |НОМЕР |ПЛАВАННЯ|МІСЦЕ |СУДНА (м) |НАДВОДНОГО|(од.) |(т) |І |ЕКІПАЖУ |РЕЄСТРАЦІЇ|СПИСАННЯ СУДНА | | | |(баркас,|(промислове,| |(водойми|ПОБУДОВИ|-----------------------|БОРТУ (м) | | |ПОТУЖНІСТЬ|(чол.) |СУДНА |----------------| | | |каюк та |службово- | |I, II, | |ДОВЖИНА |ШИРИНА|ВИСОТА| | | |ДВИГУНА | | |ДАТА|НА ПІДСТАВІ| | | |ін.) |роз'їзне, | |III, IV | |НАЙБІЛЬША| |БОРТУ | | | |(к.с.) | | | |ЯКОГО | | | |ПРОЕКТ |допоміжне | |розря- | | | |ПОВНА | | | | | | | |ДОКУМЕНТА | | | | |та ін.) | |дів) | | | | | | | | | | | |(N, дата) | | |---+--------+------------+--------+--------+--------+---------+------+------+----------+----------------+------------------+----------+---------+----------+----+-----------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |---+--------+------------+--------+--------+--------+---------+------+------+----------+----------------+------------------+----------+---------+----------+----+-----------+--------| | 1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 6до п. 4.2 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного гоподарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ЖУРНАЛреєстрації бортових номерів суден (плавзасобів)
підприємств рибного господарства України, що не підлягаютьнагляду класифікаційного товариства
---------------------------------------------------------------------------------------- | N |НАЗВА |АДРЕСА |НАДАНИЙ N |ДАТА |КІЛЬКІСТЬ |НАДАНІ |ПРИМІТКИ| |з/п|ПІДПРИЄМСТВА|ПІДПРИЄМСТВА|ЖУРНАЛУ |ЗАВІРЕННЯ |СУДЕН |БОРТОВІ| | | | | |РЕЄСТРАЦІЇ |ЖУРНАЛУ |(ПЛАВЗАСОБІВ)|НОМЕРИ | | | | | |СУДЕН |РЕЄСТРАЦІЇ |ПІДПРИЄМСТВА |-------| | | | | |ПІДПРИЄМСТВА|СУДЕН | |ВІД|ДО | | | | | | |ПІДПРИЄМСТВА| | | | | | | | | |І ВИДАЧІ | | | | | | | | | |БОРТОВИХ | | | | | | | | | |НОМЕРІВ | | | | | |---+------------+------------+------------+------------+-------------+---+---+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |---+------------+------------+------------+------------+-------------+---+---+--------| |1 | | | | | | | | | |---+------------+------------+------------+------------+-------------+---+---+--------| |2 | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 7до п. 4.5 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИУКРАЇНИ
СУДНОВИЙ БІЛЕТ
Видається судну, що не підлягаєнагляду класифікаційного товариства
СУДНОВИЙ БІЛЕТ
серія ______ N _________
Судновласник ________________________________________________(назва юридичної особи _____________________________________________________________
або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи)
Адреса ______________________________________________________ _____________________________________________________________
Місце постійного базування __________________________________(місто, село, стоянка)
Виданий "____"_____________ 200 р.
Згідно з актом технічного нагляду судна N _________ від "____" ____________ 200 р.
Судновий білет видав ________________________________________(посада, підпис, прізвіще, ім'я,
по батькові посадової особи, яка видала
документ) М.П.
Основні технічні дані судна
Тип, призначення ____________________________________________(промислове, службове, буксирне, вантажне) Час та місце побудови _______________________________________ З рубкою, без рубки (потрібне підкреслити)
Корпус
Матеріал ____________________________________________________ Довжина __________________ м, ширина ______________________ м(максимальна) (максимальна) Висота борту _________ м, осадка з вантажем _____________ м Гарантований сухий борт ______ м, вантажопідйомність _____ кг
Кількість екіпажу ___________________________________________
(максимальна, за наявності місць для
сидіння) Відповідає району плавання __________________________________ Кількість екіпажу ___________________________________________
(максимальна, за наявності місць для
сидіння) Відповідає району плавання __________________________________ при вітрі до ______ балів, висоті хвилі до ___ м, з віддаленням від берега ___ км, денний, нічний час (підкреслити), з двигуном потужністю не більше __________ к.с.
Головні машини (двигун)
Тип, марка __________________________________________________ Навісний, стаціонарний (підкреслити)Кількість _________, потужність і кількість обертів _________ Рік і місце побудови ________________________________________ Кількість _________, потужність і кількість обертів _________ Рік і місце побудови ________________________________________ Керування ручне, дистанційне (підкреслити)
Заміна двигуна виконана "____" _________ 200 р., потужність і кількість обертів ______________, рік і місце побудови ______
Електрообладнання
Вид струму, напруга _________________________________________ Тип генератора та потужність ________________________________ Тип та кількість акумуляторів _______________________________
Заміна двигуна виконана "____" _________ 200 р., потужність і кількість обертів ______________, рік і місце побудови ______
Електрообладнання
Вид струму, напруга _________________________________________ Тип генератора та потужність ________________________________ Тип та кількість акумуляторів _______________________________
Норми обладнання і постачання
Тип і вага якоря _________________________________________ кг Довжина каната (троса, ланцюга) ___________________________ м Швартовне обладнання ________________________________________ Рятувальний круг з линьом 25 м __________________________ шт. Рятувальні жилети, пояси ____________ шт. з нанесеними на них бортовими номерами, багор ___ шт., весла ____ шт., кранці ____ шт.Кошма або брезент 1,5 x 1,5 м ___________________________ шт. Вогнегасники (тип, кількість) _______________________________ Ручний водовідливний насос ____ шт., відро ___ шт., совок Кошма або брезент 1,5 x 1,5 м ___________________________ шт. Вогнегасники (тип, кількість) _______________________________ Ручний водовідливний насос ____ шт., відро ___ шт., совок ____ шт.
Ремонтні матеріали та інструменти ___________________________
(перерахувати) Ремонтні матеріали та інструменти ___________________________
(перерахувати) Метальний кінець ____ комплект, трап ____ шт., рупор ____ шт.
Аптечка першої медичної допомоги ________________________ к-т
Сигнальні засоби
Лівий і правий бортові вогні _____ к-т, світлові відмашки Аптечка першої медичної допомоги ________________________ к-т
Сигнальні засоби
Лівий і правий бортові вогні _____ к-т, світлові відмашки ____ к-т Електричний ліхтар білого світла ___ шт., ліхтар топовий ____ шт. Прапор-відмашка (0,5 x 0,5 м) ___ шт., куля чорна _____ шт.Звуковий сигнал _____________________________________________
(указати) Особливі характеристики _____________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
ВІДМІТКАпро черговий технічний нагляд
----------------------------------------------------------------------------- | N |ДАТА |СЕРІЯ, |ОБМЕЖЕННЯ |ТЕРМІН |ПРІЗВИЩЕ,|ОЦІНКА |МІСЦЕ | |з/п|ПРОВЕДЕННЯ|N АКТА |ЩОДО |НАСТУПНОГО|ІНІЦІАЛИ,|ТЕХНІЧНОГО |ШТАМПА| | | |ТЕХ. |ЕКСПЛУАТАЦІЇ|ТЕХ. |ПІДПИС |СТАНУ СУДНА| | | | |НАГЛЯДУ|СУДНА |НАГЛЯДУ |ГОЛОВИ | | | | | |СУДНА | | |КОМІСІЇ | | | |---+----------+-------+------------+----------+---------+-----------+------| | 1 | | | | | | | | |---+----------+-------+------------+----------+---------+-----------+------| |---+----------+-------+------------+----------+---------+-----------+------| | 7 | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------
Особливі відмітки _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
Звуковий сигнал _____________________________________________(указати) Особливі характеристики _____________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
ВІДМІТКАпро черговий технічний нагляд
----------------------------------------------------------------------------- | N |ДАТА |СЕРІЯ, |ОБМЕЖЕННЯ |ТЕРМІН |ПРІЗВИЩЕ,|ОЦІНКА |МІСЦЕ | |з/п|ПРОВЕДЕННЯ|N АКТА |ЩОДО |НАСТУПНОГО|ІНІЦІАЛИ,|ТЕХНІЧНОГО |ШТАМПА| | | |ТЕХ. |ЕКСПЛУАТАЦІЇ|ТЕХ. |ПІДПИС |СТАНУ СУДНА| | | | |НАГЛЯДУ|СУДНА |НАГЛЯДУ |ГОЛОВИ | | | | | |СУДНА | | |КОМІСІЇ | | | |---+----------+-------+------------+----------+---------+-----------+------| | 1 | | | | | | | | |---+----------+-------+------------+----------+---------+-----------+------| |---+----------+-------+------------+----------+---------+-----------+------| | 7 | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------
Особливі відмітки _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________
Додаток 8до п. 4.6 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
-------------------------------------------- | N | ОБЛАСТЬ |ПОЗНАЧЕННЯ| |з/п| | | |---+---------------------------+----------| | 1 | АВТОНОМНА РЕСПУБЛІКА КРИМ |КР | |---+---------------------------+----------| | 2 | ВІННИЦЬКА |ВН | |---+---------------------------+----------| | 3 | ВОЛИНСЬКА |ВЛ | |---+---------------------------+----------| | 4 | ДНІПРОПЕТРОВСЬКА |ДП | |---+---------------------------+----------| | 5 | ДОНЕЦЬКА |ДО | |---+---------------------------+----------| | 6 | ЖИТОМИРСЬКА |ЖИ | |---+---------------------------+----------| | 7 | ЗАКАРПАТСЬКА |ЗК | |---+---------------------------+----------| | 8 | ЗАПОРІЗЬКА |ЗП | |---+---------------------------+----------| | 9 | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА |ІФ | |---+---------------------------+----------| |10 | КИЇВСЬКА |КИ | |---+---------------------------+----------| |11 | КІРОВОГРАДСЬКА |КД | |---+---------------------------+----------| |12 | ЛУГАНСЬКА |ЛУ | |---+---------------------------+----------| |13 | ЛЬВІВСЬКА |ЛВ | |---+---------------------------+----------| |14 | МИКОЛАЇВСЬКА |МК | |---+---------------------------+----------| |15 | ОДЕСЬКА |ОД | |---+---------------------------+----------| |16 | ПОЛТАВСЬКА |ПО | |---+---------------------------+----------| |17 | РІВНЕНСЬКА |РВ | |---+---------------------------+----------| |18 | СУМСЬКА |СУ | |---+---------------------------+----------| |19 | ТЕРНОПІЛЬСЬКА |ТЕ | |---+---------------------------+----------| |20 | ХАРКІВСЬКА |ХА | |---+---------------------------+----------| |21 | ХЕРСОНСЬКА |ХР | |---+---------------------------+----------| |22 | ХМЕЛЬНИЦЬКА |ХМ | |---+---------------------------+----------| |23 | ЧЕРКАСЬКА |ЧК | |---+---------------------------+----------| |24 | ЧЕРНІВЕЦЬКА |ЧЦ | |---+---------------------------+----------| |25 | ЧЕРНІГІВСЬКА |ЧН | |---+---------------------------+----------| |26 | м.КИЇВ |КВ | --------------------------------------------
Додаток 9до п. 5.1 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ОБСЯГтехнічного нагляду за суднами рибного господарства,
що не підлягають нагляду класифікаційного товариства
------------------------------------------------------------ | N |ОБ'ЄКТ НАГЛЯДУ | ВИД ОГЛЯДУ | |з/п| |-----------------| | | |ПЕРВІСНИЙ,|ЧЕРГО-| | | |позачерго-|ВИЙ | | | |вий | | |---+------------------------------------+----------+------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |---+------------------------------------+----------+------| | 1 |Корпусні конструкції | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 2 |Перо стерна, його кронштейн, | Д, З | О | | |гельмпортова труба | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 3 |Надбудова та/або рубка | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 4 |Комінгси люків, кришки люків, двері | Д, З | О | | |та ілюмінатори | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 5 |Фальшборт та/або леєрне огородження | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 6 |Фундаменти механізмів та пристроїв | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 7 |Внутрішні приміщення | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 8 |Паливні та водяні баки з трубами та |Д, З, Т | О | | |шлангами, клапанами та насосами | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 9 |Балер стерна, штирі, підшипники, | Д, З | О | | |деталі з'єднання | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 10|Стерновий привод | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 11|Якорі, клюзи, напівклюзи | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 12|Якірні ланцюги та троси | Д, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 13|Стопори, їх пристрої, кнехти, | О | О | | |бітенги, качки | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 14|Буксирний пристрій | О | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 15|Конструктивний протипожежний захист,| О | О | | |засоби гасіння, постачання та | | | | |інструмент | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 16|Рятувальні засоби | О, К |О, К | |---+------------------------------------+----------+------| | 17|Сигнальні засоби | Д, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 18|Радіообладнання |Д, З, І |З, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 19|Навігаційне обладнання та постачання|Д, З, І |З, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 20|Двигуни внутрішнього згорання |Д, З, І, К|О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 21|Передачі та роз'єднувальні муфти |Д, З, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 22|Валопровод, підшипники валопроводу, |Д, З, І |О, І | | |дейдвудні труби | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 23|Фланцеві та муфтові з'єднання |Д, З, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 24|Гребний гвинт (рушій) | О, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 25|Донно-забортна арматура |Д, З, Т |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 26|Осушувальний насос | Д, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 27|Джерела |Д, З, І |О, І | | |електропостачання (акумулятори, | | | | |генератори) | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 28|Щити та пульти контролю, керування |Д, З, І |О, І | | |та сигналізація | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 29|Кабельна мережа |Д, З, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 30|Електроприлади відповідного призна- |Д, З, І |О, І | | |чення, освітлення, сигнально- | | | | |відмінні вогні, електричні | | | | |нагрівальні та опалювальні прилади | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 31|Контрольна, пускова та регулювальна | О, З | О | | |апаратура | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 32|Блискавковідвідні пристрої та | О, З |О, З | | |захисне заземлювання | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 33|Контрольно-вимірювальні прилади |О, К, І |О,К,І | |---+------------------------------------+----------+------| | 34|Якірні підйомні механізми (брашпіль,|Д, З, І |О, І | | |шпіль, лебідка) | | | |---+------------------------------------+----------+------| | 35|Рангоут | О, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 36|Стоячий такелаж | О, З | О | |---+------------------------------------+----------+------| | 37|Біговий такелаж | О, І |О, І | |---+------------------------------------+----------+------| | 38|Лебідки | О, І |О, І | ------------------------------------------------------------ _______________
Примітка. Умовні позначення Д - огляд із забезпеченням, при потребі, доступу, розкривання
або демонтажу; О - зовнішній огляд; З - заміри зносів, зазорів, опір ізоляції та т. ін.; Т - випробування тиском (гідравлічне, пневматичне); І - перевірка у дії механізмів, обладнання та пристроїв, їх
зовнішній огляд; К - перевірка наявності діючих документів або тавра про
перевірку контрольних приладів відповідними компетентними
органами.
Додаток 10до п. 5.2 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ТИПОВИЙ ТАБЕЛЬзабезпечення постачанням суден флоту рибного
господарства України, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
-------------------------------------------------------------------------------- | N | Постачання |Палубні судна |Безпалубні судна|Примітка | |з/п | |-------------------+----------------| | | | |самох. |несамохідні|самох. |несамох.| | | | | | | | | | |----+-------------------------------------------------------------------------| | | РЯТУВАЛЬНІ ЗАСОБИ | |----+-------------------------------------------------------------------------| | 1 |Рятувальний круг з | 1-2 | 1 | 1 | 1 |Для суден | | |ліньом (25 м.), шт. | | | | |довжиною | | | | | | | |до 10 м | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 2 |Рятувальний жилет | За | За | За | За |Для суден | | |(шт.) | кільк.| кільк. | кільк.|кільк. |морського | | | | людей| людей | людей |людей |плавання | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 3 |Рятувальний | За | За | За | За |Для суден | | |нагрудник | кільк.| кільк. | кільк.|кільк. |річкового | | | | людей| людей | людей |людей |плавання | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 4 |Вогнегасник ручний | 1-2 | - | 1 | - | | | |(порошковий - ОУ-5) | | | | | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 5 |Відро пожежне (шт.) | 1 | | 1 | 1 | | |----+-------------------------------------------------------------------------| | | НАВІГАЦІЙНІ ЗАСОБИ | |----+-------------------------------------------------------------------------| | 6 |Компас шлюпковий | 1 |- | - | - |Для суден | | |(шт.) | | | | |морського | | | | | | | |і озерного | | | | | | | |плавання | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 7 |Карта на район | 1 |- | - | - | | | |плавання | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 8 |Бінокль призматичний| 1 |- | - | - | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 9 |Штурманський | 1 | | - | - | | | |інструмент (циркуль,| | | | | | | |лінійка, олівець, | | | | | | | |гумка) | | | | | | |----+-------------------------------------------------------------------------| | | АВАРІЙНЕ МАЙНО | |----+-------------------------------------------------------------------------| | 10 |Сокира теслярська | 1 |1 | - | - | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 11 |Ніж такелажний (шт.)| 1 |1 | 1 | 1 | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 12 |Ключ гайковий | 1 |- | 1 | - | | | |розвідний (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 13 |Плоскогубці (шт.) | 1 |- | 1 | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 14 |Викрутка (шт.) | 1 |- | 1 | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 15 |Зубило (шт.) | 1 |- | 1 | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 16 |Терпуг (шт.) | 1 |- | 1 | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 17 |Молоток слюсарський | 1 |1 | 1 | - | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 18 |Цвяхи 70 - 120 мм | 0,5 |- | 0,5 | - | | | |(кг) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 19 |Пакля смоляна (кг) | 1 |- | 1 | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 20 |Клини соснові різні | 5 |- | 5 | - | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 21 |Брезент (кв. м) | 2 |- | 2 | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 22 |Сірники вітрові, | 1 |- | 1 | - | | | |вологостійкі (упак.)| | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 23 |Черпак для відливу | 1 |1 | 1 | 1 | | | |води (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 24 |Насос осушувальний, | 1 |- | - | - | | | |ручний (шт.) | | | | | | |----+-------------------------------------------------------------------------| | | СИГНАЛЬНІ ЗАСОБИ | |----+-------------------------------------------------------------------------| | 25 |Ринда (судновий | 1 |- | - | - | | | |дзвін) (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 26 |Свисток (сирена) | 1 |- | 1 | - | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 27 |Ліхтар топовий білий| 1 |- | - | - |Згідно з | | |(електричний) (шт.) | | | | |правилами | | | | | | | |плавання | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 28 |Ліхтарі бортові | 1+1 |- | 1+1 | - | | | |розпізнавальні: | | | | | | | |червоний + зелений | | | | | | | |(електричні) (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 29 |Ліхтар кормовий | 1 |- | 1 | - | | | |білий (електричний) | | | | | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 30 |Ліхтар білий (шт.) | 1 |1 | 1 | 1 | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 31 |Ліхтарі риболовні | 1+1 |- | 1+1 | - |Для суден, | | |(електричні) (шт.) | | | | |що займаються | | |червоний + білий | | | | |виловом риби | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 32 |Ліхтар-відмашка | 1 | | 1 | |Для суден, які | | |білий (електр.) | |- | | - |експлуатуються | | |(шт.) | | | | |на внутрішніх | | | | | | | |водних шляхах | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 33 |Ліхтар білий, | 1 |1 | 1 | 1 | | | |круговий (електр.) | | | | | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 34 |Прапорець-відмашка, | 1 |- | 1 | - |Для суден, які | | |білий (шт.) | | | | |експлуатуються | | | | | | | |на внутрішніх | | | | | | | |водних шляхах | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 35 |Конус риболовний | 1 |- | - | - |Для суден, що | | |(шт.) | | | | |займаються | | | | | | | |промислом | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 36 |Корзина (шт.) | 1 |- | - | - |Для суден, що | | | | | | | |займаються | | | | | | | |промислом | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 37 |Куля чорна, | 1 | - | - | - | | | |діаметром не менше | | | | | | | |0,6 м (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 38 |Фальшфеєр червоний | 6 |6 | 6 | 6 | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 39 |Прапорці сигнальні | 2 |2 | 2 | 2 | | | |червоні (шт.) | | | | | | |----+-------------------------------------------------------------------------| | | СУДНОВЕ ПОСТАЧАННЯ | |----+-------------------------------------------------------------------------| | 40 |Посуд для прісної | 1 | - | 1 | - | | | |води містк. не менше| | | | | | | |10 л (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 41 |Аптечка невідкладної| 1 | 1 | 1 | 1 | | | |допомоги (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 42 |Багор (шт.) | 1 | 1 | 1 | 1 | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 43 |Якір (шт.) | 1 | 1 | 1 | 1 | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 44 |Весла (к-т) | - | - | 1 | 1 | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 45 |Якірний канат з | 30 | 30 | 30 | 30 | | | |волокон рослинного | | | | | | | |походження, | | | | | | | |синтетичний/ | | | | | | | |стальний (м) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 46 |Канат швартовий (м) | 50 | 50 | 50 | 50 | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 47 |Державний прапор | 1 | 1 | 1 | 1 |Прикордонна | | |України (шт.) | | | | |смуга | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 48 |Побутовий р/приймач | 1 | - | 1 | - | | | |з частотою для | | | | | | | |приймання прогнозів | | | | | | | |погоди (за | | | | | | | |відсутності суднової| | | | | | | |радіостанції) (шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 49 |Портативна р/ст. | 1 | - | 1 | - |Крім суден | | |(к-т) | | | | |закритих водойм| |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 50 |Каністра для пально-| 1-3| | 1-3 | | | | |го місткістю 20-60 л| | - | | - | | | |(шт.) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 51 |Трап - сходня (шт.) | 1 | - | - | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 52 |Метальний кінець | 1 | - | - | - | | | |(к-т) | | | | | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 53 |Рупор (шт.) | 1 | - | - | - | | |----+--------------------+-------+-----------+-------+--------+---------------| | 54 |Кранці (к-т) | 1 | - | - | - | | --------------------------------------------------------------------------------
Додаток 11до п. 5.2 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
СВІДОЦТВОпро стабільність і надводний борт судна
Видане (назва закладу, посада, ПІБ) _________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________
Дійсне до "____"______________ р. Тип і назва судна ___________________________________________ Район плавання ______________________________________________ Призначення _________________________________________________
Головні характеристики судна
Матеріал корпусу ____________________________________________ Тип, марка і потужність головного двигуна ___________________ Швидкість судна на тихій воді _______________________________ Рік і місце побудови ________________________________________ Довжина _____________________________________________________ Ширина ______________________________________________________ Висота борту ________________________________________________ Кількість членів екіпажу ____________________________________
Конструктивні характеристики судна, закриття, яківедуть з палуби в основні відсіки судна
Люк рибного трюма ___________________________________________ Двері в рубку і машинне відділення __________________________ Стік води з палуби __________________________________________ _____________________________________________________________ Висота фальшборту:по міделю ________________________ на носі ___________________________ на кормі __________________________ по міделю ________________________ на носі ___________________________ на кормі __________________________ Мінімальна висота захищеного борту, яка встановлена для судна:
на носі ___________________________ на кормі __________________________ на носі ___________________________ на кормі __________________________ Висоти позначені на обох бортах судна знаками надводного борту. Критичні значення:
період бортових коливань на тихій воді _______________ секунд період бортових коливань на тихій воді _______________ секунд кут крену при перенесенні розрахованого вантажу ____ градусів Стабільність судна, установлена кренуванням або коливанням,
число _________ число _________ У результаті досліджень установлено таке: Фактичний період бортових коливань судна на тихій воді:
порожнем _______ градусів; у повному навантаженні ___________ порожнем _______ градусів; у повному навантаженні ___________ секунд; наявність твердого баласту і схема його укладання
_______________________; облік обмерзання, судно розраховане _______________________; облік обмерзання, судно розраховане (не розраховане) для плавання в умовах обмерзання ___________
Вантажопідйомність і максимально допустимакількість палубного вантажу
Вантажопідйомність і максимально допустима кількість палубного вантажу, яка встановлена шляхом кренування абоколивання ______________ кілограмів. коливання ______________ кілограмів. Вантажопідйомність:
повна ____________________________________ кілограмів повна ____________________________________ кілограмів за наявності вантажу в трюмі вагою _______ кілограмів допускається перевезення палубного вантажу не більше
_________ кілограмів Свідоцтво видав _________________ ________________________ _________ кілограмів Свідоцтво видав _________________ ________________________ М.П.
Свідоцтво отримав капітан (шкіпер) __________________________ М.П.
Додаток 12до п. 5.2 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
НАСТАНОВАіз збереження плавучості і стабільності судна
Настанова видана ___________ капітану (шкіперу) _____________ судна _______________________________________________________
Після того, як комісія в складі:голови ______________________________________________________ членів ______________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ голови ______________________________________________________ членів ______________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ переконалася, що капітан (шкіпер) судна розуміє зазначену нижче настанову для збереження стабільності і плавучості судна під час експлуатації. Капітан (шкіпер) попереджений про особисту відповідальність
за безпеку судна (підпис) __________________
Райони і сезони плавання
1. Судну дозволено плавання в районах _______________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ за сезонами на відстані від місця захисту ___________________ _____________________________________________________________ ____________________________________________________________. 2. Заборонено плавання за висоти хвиль ______________ метрів.За цих умов, а також у разі загрози обмерзання судно не за безпеку судна (підпис) __________________
Райони і сезони плавання
1. Судну дозволено плавання в районах _______________________ _____________________________________________________________ _____________________________________________________________ за сезонами на відстані від місця захисту ___________________ _____________________________________________________________ ____________________________________________________________. 2. Заборонено плавання за висоти хвиль ______________ метрів.За цих умов, а також у разі загрози обмерзання судно не має права виходити в рейс або залишатись поза захищеною акваторією. 3. Місцями захисту для судна можуть
бути ________________________________________________________ ____________________________________________________________.
Вантажопідйомність і надводний борт
бути ________________________________________________________ ____________________________________________________________.
Вантажопідйомність і надводний борт
4. Знаки надводного борту на носі, міделі і кормі з обох бортів повинні бути ясно видимі. У разі пошкоджень або загублення знаків капітан (шкіпер) забов'язаний невідкладно вжити заходів для їх відновлення. 5. У всіх випадках завантаження судна на тихій воді нижні кути надводного борту не повинні заглиблюватися у воду. 6. Як під час рейсу, так і при сході з судна на берег екіпаж забов'язаний забезпечити водонепроникність усіх закрить у надводній частині судна (люків, горловин, дверей тощо). 7. Забороняється закривати і захаращувати зливи води у фальшборті з палуби.8. Судну ______________ дозволено перевозити вантаж вагою не більше _____ кілограмів, з них у трюмі __________ кілограмів, 8. Судну ______________ дозволено перевозити вантаж вагою не більше _____ кілограмів, з них у трюмі __________ кілограмів, на палубі ______ кілограмів. 9. У разі завантаження судна не в повному обсязі співвідношення між вагою вантажу на палубі і вантажу в трюмі повинно бути таким, щоб на кожні 100 кілограмів вантажу в трюмі припадало не більше ______ кілограмів вантажу на палубі. 10. Стабільність судна буде забезпечена лише в разі дотримання згаданих вище обмежень за умови водонепроникності закрить, завантаженості судна згідно з настановою і обумовленою висотою хвиль. 11. Судно може перевернутись через висоту хвилі менше _____ метрів, якщо капітан (шкіпер) буде порушувати такі правила:
під час плавання на попутному хвилюванні швидкість судна не повинна перевищувати граничну швидкість ______ кілометрів за годину. У випадках виникнення великих кутів крену або різких коливань судна відносно курсу необхідно додатково зменшити швидкість або змінити курс;
якщо судно потрапляє в зону особливого режиму хвилювання, то необхідно обирати курс і швидкість з наміром уникнення значного заливання палуби.
Інші вказівки
12. Капітан (шкіпер) судна забов'язаний: знати і зберігати на судні свідоцтво і настанову. У разі втрати цих документів він повинен невідкладно повідомити про це судновласника; пред'являти зазначені документи на вимогу портової влади, представників судновласника і представників органів контролю. 13. Жодна посадова особа не має права вимагати від капітана (шкіпера) виходу в рейс без суднових документів, оформлених належним чином. 14. Відповідальність за порушення цих правил визначається згідно з характером порушень і наслідками, які виникають у зв'язку з порушеннями.
Настанову видав ___________________ ______________________ Настанову отримав капітан (шкіпер)___________________ ______________________
М.П.
___________________ ______________________до п. 13.1 Інструкції з проведення
технічного нагляду за суднами
рибного господарства України, що
не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВз проведення технічного нагляду за суднами рибного
господарства, що не підлягають нагляду
класифікаційного товариства
-------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |НАЗВА |ПІДСТАВА ДЛЯ ВИДАЧІ |ТЕРМІНИ |ХТО ПІДПИСУЄ |ДОКУМЕНТ | |з/п|ДОКУМЕНТА |ДОКУМЕНТА |ОФОРМЛЕННЯ |ДОКУМЕНТ |СКРІПЛЮЄТЬСЯ | | | | |ДОКУМЕНТА | | | |---+-------------+----------------------+-------------+------------------+----------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |---+-------------+----------------------+-------------+------------------+----------------------| | 1 |Судновий |Акт технічного нагляду|У день |Посадова особа |Печаткою структурного | | |білет |судна |подання |органу державного |підрозділу, який | | | | |документа |управління в |відповідає за безпеку | | | | | |галузі рибного |мореплавства органу | | | | | |господарства |державного управління | | | | | |України |в галузі рибного | | | | | | |господарства України | |---+-------------+----------------------+-------------+------------------+----------------------| | 2 |Акт |Результати проведення |Під час |Голова і члени |Штампом голови | | |технічного |технагляду |роботи |комісії |комісії, | | |нагляду судна| |комісії | |печаткою підприємства-| | | | | | |судновласника | |---+-------------+----------------------+-------------+------------------+----------------------| | 3 |Свідоцтво про|Звітні документи з |Побудова, |Голова комісії |Штампом голови | | |стабільність |проведення кренування |модернізація,| |комісії, | | |і надводний |судна |1 раз на | |печаткою підприємства-| | |борт судна | |5 років | |судновласника | | |(для палубних| | | | | | |суден) | | | | | |---+-------------+----------------------+-------------+------------------+----------------------| | 4 |Настанова із |Звітні документи з |Побудова, |Голова комісії |Штампом голови | | |збереження |проведення кренування |модернізація,| |комісії, | | |плавучості і |судна |1 раз на | |печаткою підприємства-| | |стабільності | |5 років | |судновласника | | |судна(для | | | | | | |палубних | | | | | | |суден) | | | | | |---+-------------+----------------------+-------------+------------------+----------------------| | 5 |Припис |Порушення вимог |Під час |Голова комісії |Штампом голови | | | |нормативно-правових |роботи | |комісії, | | | |актів з безпеки |комісії | |печаткою підприємства-| | | |мореплавства, | | |судновласника | | | |експлуатації суден, | | | | | | |охорони праці і | | | | | | |пожежної безпеки, | | | | | | |які є підставою | | | | | | |для заборони | | | | | | |експлуатації судна | | | | | | |з опломбуванням його | | | | | | |стернового пристрою | | | | | | |і головного двигуна, | | | | | | |а також порушення | | | | | | |використання місць | | | | | | |базування суден | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------
Джерело:Офіційний портал ВРУ