МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 268 від 07.12.2000 Зареєстровано в Міністерствім. Київ юстиції України
21 грудня 2000 р.
за N 933/5154
Про порядок погодження Міністерством економікиУкраїни застосування замовниками окремих процедур
державних закупівель
На виконання Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і
послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) та постанови Кабінету
Міністрів України від 27 вересня 2000 року N 1469 ( 1469-2000-п )
"Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних
закупівель" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити: Порядок погодження Міністерством економіки України
застосування замовниками процедури торгів з обмеженою участю та
процедури двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти, очікувана вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування
процедури закупівлі в одного виконавця, що додається; Порядок розгляду документів, поданих замовником до
Міністерства економіки України для здійснення процедур погодження,
що додається.
2. Установити, що: погодження процедури закупівлі в одного виконавця відповідно
до умов її застосування, передбачених Законом України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ),
здійснюється замовниками в установленому цим наказом порядку, якщо
очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує суму,
еквівалентну 5 тис. євро (для робіт - 100 тис. євро); у випадку фінансування закупівлі товарів, робіт чи послуг за
рахунок коштів бюджету Автономної Республіки Крим чи місцевих
бюджетів, погодження застосування замовниками процедури торгів з
обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при закупівлі
товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування
процедури закупівлі в одного виконавця здійснюється відповідно
Міністерством економіки Автономної Республіки Крим та економічними
підрозділами обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій у порядку, установленому цим наказом.
3. Управлінню державних закупівель (Обушко Н.М.) та головному
юридичному управлінню (Медвецький А.Т.) забезпечити в
установленому порядку реєстрацію цього наказу в Мін'юсті.
4. Зобов'язати здійснювати погодження процедури закупівлі
товарів, робіт і послуг за кошти державного бюджету та видавати
листи погодження управління державних закупівель (Обушко Н.М.)
спільно з головним юридичним управлінням (Медвецький А.Т.) та
управлінням контролю за зовнішньоекономічною діяльністю (Жижко
О.А.) із залученням, за необхідності, інших структурних
підрозділів Мінекономіки України відповідно до Порядку розгляду
документів, поданих замовником до Мінекономіки України для
здійснення процедур погодження, затвердженого цим наказом.
5. Управлінню державних закупівель (Обушко Н.М.) забезпечити
опублікування цього наказу в бюлетені "Вісник державних
закупівель".
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на керівника
департаменту економіки оборони, правоохоронної діяльності,
техногенної безпеки та державних закупівель.
7. Цей наказ набирає чинності через 10 днів після реєстрації
у Мін'юсті.
Міністр економіки В.Роговий
ЗатвердженоНаказ Міністерства
економіки України
07.12.2000 N 268
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
21 грудня 2000 р.
погодження Міністерством економіки України застосування
замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури
двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує
суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедуризакупівлі в одного виконавця
1. Погодження застосування процедури торгів з обмеженою
участю та процедури двоступеневих торгів при здійсненні закупівлі
товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та процедури закупівлі
в одного виконавця здійснюється на підставі подання до
Міністерства економіки України (далі - Мінекономіки) замовником
таких документів, відповідальність за достовірність яких несе
замовник: 1.1. У разі застосування процедури торгів з обмеженою участю,
якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму,
еквівалентну 100 тис. євро: листа-звернення у довільній формі на адресу Мінекономіки з
обгрунтуванням необхідності застосування процедури торгів з
обмеженою участю відповідно до умов застосування цієї процедури,
зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ) (частина 3, стаття 18), з
обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості
закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну
виконання поставок товарів (робіт, послуг); тендерної документації, необхідної для проведення процедури
закупівлі, включаючи основні умови або проект договору про
закупівлю; техніко-економічного обгрунтування закупівель - якщо
предметом закупівлі є здійснення наукових досліджень,
експериментів або розроблень, надання консультаційних та інших
спеціальних послуг; 1.2. У випадку застосування процедури двоступеневих торгів,
якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму,
еквівалентну 100 тис. євро: листа-звернення у довільній формі на адресу Мінекономіки з
обгрунтуванням необхідності застосування процедури двоступеневих
торгів відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених
у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти" ( 1490-14 ) (частина 1, стаття 30), з обов'язковим
зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі,
джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання
поставок товарів (робіт, послуг); тендерної документації, необхідної для проведення процедури
закупівлі, включаючи основні умови або проект договору про
закупівлю; первинного договору про закупівлю та звіту про проведення
попередніх процедур закупівлі у разі потреби застосування
процедури двоступеневих торгів для нових будівельних робіт, які є
повторенням подібних будівельних робіт, що відповідають типовому
проекту; звіту про застосування процедури відкритих торгів - у разі
відхилення всіх тендерних пропозицій, що були подані виконавцями
на відкриті торги, через змову виконавців щодо ціни відповідного
товару, робіт чи послуг або невідповідності тендерних пропозицій
вимогам, викладеним у тендерній документації; техніко-економічного обгрунтування закупівель - якщо
предметом закупівлі є здійснення наукових досліджень,
експериментів або розроблень, надання консультаційних та інших
спеціальних послуг; 1.3. У випадку застосування процедури закупівлі в одного
виконавця: листа-звернення у довільній формі на адресу Мінекономіки з
обгрунтуванням необхідності застосування процедури закупівлі в
одного виконавця відповідно до умов застосування цієї процедури,
зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти" ( 1490-14 ) (частина 2, стаття 33), з
обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості
закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну
виконання поставок товарів (робіт, послуг); основних умов або проекту договору про закупівлю; завірених копій установчих документів та свідоцтва про
державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності -
виконавця, запрошеного для участі в процедурі закупівлі; завірених копій відповідних ліцензій у випадках, передбачених
законодавством; первинного договору про закупівлю та звіту про проведення
попередніх процедур закупівлі - у зв'язку з потребою здійснення
додаткових поставок чи проведення додаткових робіт первинним
виконавцем; техніко-економічного обгрунтування або відповідного
експертного висновку - у разі потреби застосування процедури
закупівлі в одного виконавця через відсутність конкуренції (з
технічних причин), коли товари, роботи чи послуги можуть бути
поставлені (виконані) тільки певним виконавцем і при цьому немає
альтернативи; запиту на участь у процедурі закупівлі в одного виконавця
щодо закупівлі науково-технічної продукції за встановленою формою
(додаток 1) - якщо предметом закупівлі є здійснення наукових
досліджень та розробок; завірених копій документів установленого зразка (у разі їх
наявності), що підтверджують наявність авторських прав - у разі
закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав; обгрунтування ціни - у разі закупівель, які здійснюються за
значно нижчими від ринкових цінами, що діють протягом дуже
короткого строку. 2. Документи, що подаються до Мінекономіки для отримання
дозволу на застосування відповідної процедури закупівлі,
надсилаються до Мінекономіки поштою. Днем подання документів
уважається дата реєстрації вхідних документів у Мінекономіки. Відомості про прийняті на розгляд документи заносяться в
окремий журнал приймання та видавання матеріалів щодо погодження
процедур закупівель та в комп'ютерну інформаційну базу обліку,
після чого документи направляються на розгляд (експертизу) до
відповідних управлінь Мінекономіки. 3. Протягом 15 робочих днів з дати подання замовником
документів Мінекономіки приймає відповідне рішення щодо погодження
процедури закупівлі та видає лист погодження процедури закупівлі
встановленого зразка (додаток 2). 4. Розгляд звернень замовників щодо необхідності застосування
процедури закупівлі в одного виконавця через виникнення нагальної
потреби в здійсненні закупівлі у зв'язку з особливими економічними
чи соціальними обставинами, яких замовник не міг передбачити, та
прийняття відповідного рішення здійснюються Мінекономіки чи іншим
органом, уповноваженим здійснювати процедуру погодження відповідно
до пункту 2 цього наказу, протягом 5 робочих днів. 5. Погодження процедури закупівлі в разі здійснення закупівлі
товарів, робіт і послуг за державні кошти для потреб дипломатичних
представництв та консульських установ України, розташованих за
кордоном, а також закупівлі навчальної літератури та послуг щодо
її видання і доставки для потреб підпорядкованих Міністерству
освіти і науки України навчальних закладів здійснюється
Мінекономіки згідно з цим Порядком на підставі листа-звернення у
довільній формі на адресу Мінекономіки з обгрунтуванням
необхідності застосування тієї чи іншої процедури закупівлі
відповідно до умов, зазначених у Законі України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), з
обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості
закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну
виконання поставок товарів, робіт і послуг за поданням
Міністерства закордонних справ України та Міністерства освіти і
науки України. У листі може бути зазначений перелік усіх видів
товарів (робіт, послуг), закупівля яких має здійснюватись протягом
поточного року за процедурою, іншою, ніж відкриті торги. 6. Результати розгляду поданих документів відповідними
управліннями Мінекономіки заносяться до картки опрацювання та
погодження. На підставі картки опрацювання та погодження, яка
підписується начальниками управлінь, оформляється лист погодження
процедури закупівлі та здійснюється його затвердження. 7. Під час здійснення погодження відповідної процедури
закупівлі замовник має право доопрацювати документи, провести
додаткову експертизу документів. У цьому випадку розгляд
документів призупиняється і відновлюється у разі внесення
замовником доопрацьованих документів, після чого розпочинається
новий термін їх розгляду. 8. Якщо під час розгляду управліннями Мінекономіки поданих
замовником документів виявляються підстави для відмови в
погодженні тієї чи іншої процедури закупівлі, то до управління
державних закупівель подається їх письмовий виклад за підписом
начальника відповідного управління Мінекономіки. 9. Підставою для відмови в погодженні відповідної процедури
закупівлі можуть бути: подання замовником не всіх документів, передбачених пунктом 1
цього Порядку; виявлення в поданих документах неправдивої інформації; невідповідність поданих документів вимогам Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ). 10. У процесі здійснення погодження процедури закупівлі
фахівці відповідних управлінь Мінекономіки повинні суворо
дотримуватись вимог законодавства у сфері державних закупівель та
цього Порядку, не допускаючи при цьому розголошення конфіденційної
інформації. 11. Лист погодження процедури закупівлі підписується та
затверджується: заступником Міністра економіки України або керівником
департаменту (у разі його відсутності - його заступником), яким
безпосередньо підпорядковане управління державних закупівель. У
разі їх відсутності зазначені документи підписуються іншим
заступником Міністра економіки України відповідно до порядку
розподілу обов'язків, затвердженого Міністром економіки України. 12. Лист погодження процедури закупівлі оформляється у двох
примірниках, один з яких видається замовнику, а другий разом з
пакетом поданих документів для здійснення процедури погодження
зберігається в Мінекономіки протягом трьох років. 13. Лист погодження процедури закупівлі видається
представникам замовника за умови пред'явлення ними посвідчень
особи та доручень замовника на отримання від Мінекономіки
зазначених документів. 14. Відмова у видачі листа погодження процедури закупівлі має
бути оформлена письмово, містити підстави відмови і може бути
оскаржена в установленому законодавством порядку.
Начальник управління
державних закупівель Н.Обушко
ЗатвердженоНаказ Міністерства
економіки України
розгляду документів, поданих замовником до
Міністерства економіки України для здійснення
процедури погодження
Управління Мінекономіки, зазначені нижче, у межах своєї
компетенції та у визначені згідно з цим Порядком терміни (1)
здійснюють розгляд документів, поданих замовниками для погодження
відповідної процедури закупівлі з таких питань:
______________
______________
У разі обгрунтованої потреби терміни розгляду управліннями
Мінекономіки документації, що подається для здійснення погодження
процедур закупівлі, може бути змінено в межах загального терміну
розгляду, відповідно до Порядку погодження.
Головне юридичне управління протягом трьох робочих днів
розглядає проект договору про закупівлю або загальні умови
договору; установчі документи та свідоцтво про державну реєстрацію
суб'єкта підприємницької діяльності (завірені копії) виконавця,
запрошеного для участі в процедурі закупівлі в одного виконавця;
завірені копії відповідних ліцензій (у разі погодження
застосування процедури закупівлі в одного виконавця). Управління контролю за зовнішньоекономічною діяльністю у
межах своєї компетенції протягом трьох робочих днів розглядає
пакет документів, поданий замовником для погодження відповідної
процедури закупівлі, на предмет відповідності умов платежів
проекту контракту вимогам чинного законодавства та наявності
(відсутності) обмежень у суб'єкта господарської діяльності і його
контрагента на здійснення зовнішньоекономічної діяльності,
передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну
діяльність" ( 959-12 ), та інших порушень у сфері
зовнішньоекономічної діяльності. Управління зовнішньоекономічної політики разом з Державним
інформаційно-аналітичним центром моніторингу зовнішніх товарних
ринків в межах своєї компетенції протягом трьох робочих днів
розглядають документи на предмет відповідності цінових умов
здійснення закупівель існуючій кон'юнктурі на зовнішніх ринках. Управління розвитку конкуренції та цінової політики,
управління інформаційних технологій, управління промислової
політики в межах своєї компетенції протягом трьох робочих днів
розглядають: відповідність з ціновими реаліями орієнтовно розрахованої
вартості товарів (робіт, послуг), що будуть закуповуватись; порядок розрахунку ціни тендерної пропозиції. Якщо в поданих до Мінекономіки документах виявляється
інформація щодо цін, достовірність якої не може бути перевірена
відповідальними фахівцями Міністерства, то замовник повинен
додатково надати експертні висновки спеціалізованих експертних
організацій. Управління економічної політики протягом трьох робочих днів
розглядає техніко-економічне обгрунтування закупівель наукових
досліджень, експериментів або розроблень. Управління державних закупівель організовує та координує
роботу зазначених вище управлінь Мінекономіки щодо опрацювання
документів, поданих для здійснення процедури погодження, оформляє
лист погодження процедури закупівлі або готує мотивовану відмову у
його видачі. До проведення експертизи документів, у разі потреби, можуть
залучатися інші структурні підрозділи Мінекономіки, не зазначені в
цьому переліку. При цьому загальний термін розгляду документів у
зазначених підрозділах не повинен перевищувати п'яти робочих днів.
Начальник управління
державних закупівель Н.Обушко
Додаток 1до Порядку погодження Міністерством
економіки застосування замовниками
процедури торгів з обмеженою участю
та процедури двоступеневих торгів
при закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти, очікувана
вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну
100 тис. євро, та застосування
процедури закупівлі в одного
на участь у процедурі закупівлі в одного виконавця
науково-технічної продукції
1. Назва проекту
2. Пріоритетний напрям розвитку науки і техніки
3. Державний замовник
4. Автори проекту розробки та відповідальні виконавці
------------------------------------------- |Прізвище, ім'я,|Науковий ступінь,|Підпис | |по батькові |місце роботи, | | | |посада, телефон | | |---------------+-----------------+-------| | 1 | 2 | 3 | |---------------+-----------------+-------| -------------------------------------------
5. Відомості про заявника проекту:
Повна назва організації (підприємства) Код організації за ЄДРПОУ Підпорядкованість за СПОДУ Місцезнаходження Код території за СПАТОБанківські реквізити МФО Форма власності (код за ЗКФВ) Банківські реквізити МФО Форма власності (код за ЗКФВ) Код галузі народного господарства за ЗКГНГ Прізвище, ім'я, по батькові керівника підприємства
_____________________________________________________________
Тел. ____________ Факс ____________ E-mail _____________
_____________________________________________________________
Тел. ____________ Факс ____________ E-mail _____________
6. Ключові слова проекту (до 7 слів)
7. Організації-співвиконавці
------------------------------------------------------- |Повна назва організації, |Поштова адреса|Частка у | |відомча підпорядкованість| |фінансуванні| | | |(%) | |-------------------------+--------------+------------| | 1 | 2 | 3 | |-------------------------+--------------+------------| -------------------------------------------------------
8. Спрямованість проекту (потрібне зазначити)
------------------------------------------------------------- |випуск нового виду продукції (послуг) [ ]| |поліпшення якості продукції (послуг), що випускається [ ]| |збільшення обсягів виробництва [ ]| |поліпшення умов праці [ ]| |поліпшення стану навколишнього середовища [ ]| |економія енергоресурсів [ ]| |економія матеріалів (сировини) [ ]| |зменшення зносу обладнання [ ]| |збільшення продуктивності праці [ ]| |поліпшення ефективності діагностики та лікування хворих [ ]| -------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------- |випуск нового виду продукції (послуг) [ ]| |поліпшення якості продукції (послуг), що випускається [ ]| |збільшення обсягів виробництва [ ]| |поліпшення умов праці [ ]| |поліпшення стану навколишнього середовища [ ]| |економія енергоресурсів [ ]| |економія матеріалів (сировини) [ ]| |зменшення зносу обладнання [ ]| |збільшення продуктивності праці [ ]| |поліпшення ефективності діагностики та лікування хворих [ ]| -------------------------------------------------------------
9. Стадія розроблення та ступінь пророблення проекту
(потрібне зазначити)
-------------------------------------------------------------- |досліджено та обгрунтовано наукові аспекти ____ %| |досліджено та обгрунтовано технічні аспекти проекту ____ %| |досліджено та обгрунтовано економічні аспекти проекту ____ %| |проведено експериментальні та теоретичні дослідження ____ %| |розроблено робочу документацію ____ %| |проведено патентні дослідження ____ %| |наявність матеріально-технічної бази ____ %| |наявність необхідного персоналу ____ %| |визначено співвиконавців та інвесторів проекту ____ %| --------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------- |досліджено та обгрунтовано наукові аспекти ____ %| |досліджено та обгрунтовано технічні аспекти проекту ____ %| |досліджено та обгрунтовано економічні аспекти проекту ____ %| |проведено експериментальні та теоретичні дослідження ____ %| |розроблено робочу документацію ____ %| |проведено патентні дослідження ____ %| |наявність матеріально-технічної бази ____ %| |наявність необхідного персоналу ____ %| |визначено співвиконавців та інвесторів проекту ____ %| --------------------------------------------------------------
10. Мета проекту та його стислий зміст
11. Характеристика науково-технічної продукції, яку буде
створено внаслідок виконання проекту
12. Зміст проекту
13. Обгрунтування проекту 13.1. Ідеї, гіпотези, результати попередніх досліджень та
розробок, які покладені в основу проекту. 13.2. Техніко-економічне обгрунтування проекту (зазначити
очікувані обсяги впровадження розробки, навести обрахунки ефекту
від упровадження, довести перевагу запропонованої розробки перед
іншими). 13.3. Календарний план робіт за проектом з розподілом коштів
між виконавцями
--------------------------------------------------------------------------- | N |Найменування|Термін | |Обсяги |Науково-технічна| |з/п |етапу робіт |виконання |Виконавець|фінансування |продукція | | | |початок - | |за рахунок | | | | |закінчення | |(тис. гривень)| | | | |(місяць, | |--------------| | | | |рік) | |держав-|інших | | | | | | |ного |джерел| | | | | | |бюджету| | | |----+------------+------------+----------+-------+------+----------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |----+------------+------------+----------+-------+------+----------------| ---------------------------------------------------------------------------
13.4. Правове забезпечення впровадження розробки
-------------------------------------------------------------------- |Реєстраційний |Назва |Автор |Наявність |Монопольність| |номер патенту,|необхідного |патенту або|прав |використання | |країна |патенту або |know-how |використання|(потрібне | | |know-how | |(потрібне |зазначити) | | | | |зазначити) | | |--------------+------------+-----------+------------+-------------| | | | | [ ] | [ ] | |--------------+------------+-----------+------------+-------------| | | | | [ ] | [ ] | --------------------------------------------------------------------
13.5. Власна оцінка науково-технічного рівня розробки, що
пропонується (потрібне зазначити):
----------------------------------------------------------- |[ ] немає аналогів у світі або краща за існуючі в світі | | аналоги | |[ ] немає аналогів в Україні | |[ ] краща за існуючі в Україні аналоги за всіма основними| | показниками | |[ ] перевищує існуючі в Україні аналогічні розробки за | | окремими показниками | -----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------- |[ ] немає аналогів у світі або краща за існуючі в світі | | аналоги | |[ ] немає аналогів в Україні | |[ ] краща за існуючі в Україні аналоги за всіма основними| | показниками | |[ ] перевищує існуючі в Україні аналогічні розробки за | | окремими показниками | -----------------------------------------------------------
14. Фінансові аспекти проекту14.1. Загальна вартість проекту (з ПДВ) ____________ гривень, словами: _______________________________________ гривень 14.1. Загальна вартість проекту (з ПДВ) ____________ гривень, словами: _______________________________________ гривень 14.2. Строки виконання 14.3. Інвестори проекту
---------------------------------------------------------------------- | N | | | |Загальні |Частка | |з/п|Країна|Назва організації|Джерело |обсяги |фінансування| | | |(прізвище особи) |фінансування|фінансування |(%) | | | | | |(тис.гривень)| | |---+------+-----------------+------------+-------------+------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |---+------+-----------------+------------+-------------+------------| |---+------+-----------------+------------+-------------+------------| |-----------------------------------------+-------------+------------| | РАЗОМ | |100% | ----------------------------------------------------------------------
14.4. Очікувані витрати на реалізацію проекту (тис. гривень)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |Наймену-|Зарплата|Відраху-|Матеріали та|Паливо та |Витрати |Спецустаткування|Витрати на |Інші |Накладні|Усього| |вання | |вання |комплектуючі|енергія для|на службові|для наукових |роботи, що |витрати|витрати | | |етапу | | | |науково- |відрядження|робіт |виконуються | | | | |робіт | | | |виробничих | | |сторонніми | | | | | | | | |цілей | | |організаціями| | | | |--------+--------+--------+------------+-----------+-----------+----------------+-------------+-------+--------+------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |--------+--------+--------+------------+-----------+-----------+----------------+-------------+-------+--------+------| ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15. Упровадження та виробництво продукції 15.1. Напрями витрат
--------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Назва етапу |Строки |Обсяги |Бюджетні|Кошти |Кошти|Власні|Інші | |з/п| |виконання|фінансування|кошти, |галузевих |ДІФ, |кошти,|кошти,| | | | |в тис. |% |інноваційних| % | % | % | | | | |гривень | |фондів, | | | | | | | | | |% | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |1 |Проведення НДДКР | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |2 |Дослідження | | | | | | | | | |екологічних | | | | | | | | | |(соціальних) питань | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |3 |Придбання ліцензій | | | | | | | | | |та know-how | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |4 |Придбання технології | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |5 |Модернізація | | | | | | | | | |устаткування | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |6 |Придбання | | | | | | | | | |устаткування | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |7 |Придбання сировини | | | | | | | | | |та комплектуючих | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |8 |Пусконалагоджувальні | | | | | | | | | |роботи | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |9 |Витрати на | | | | | | | | | |управління | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |10 |Початкові виробничі | | | | | | | | | |витрати | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| |11 |Інші | | | | | | | | |---+----------------------+---------+------------+--------+------------+-----+------+------| | |УСЬОГО (тис. гривень) | | | | | | | | ---------------------------------------------------------------------------------------------
15.2. Перелік науково-технічної продукції (послуг), що буде
вироблятися (надаватися)
--------------------------------------------------------------------------- |Найменування |Назва |Строк |Річні |Ціна |Річні обсяги | | |підприємства,|початку |обсяги |одиниці |випуску у | | |що |випуску |випуску в |продукції|вартісних | | |випускатиме |(рік, |натуральних|(тис. |показниках | | |продукцію |квартал)|показниках |гривень) |(тис. гривень)| |-------------+-------------+--------+-----------+---------+--------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |-------------+-------------+--------+-----------+---------+--------------| ---------------------------------------------------------------------------
15.3. План очікуваної реалізації продукції (послуг)
-------------------------------------------------- | | Обсяг реалізації всіх видів продукції | | |-------------------------------------------| |Рік |ринок України |ринок країн|зарубіжний ринок| | |(тис. гривень)|СНД |(євро) | | | |(євро) | | |----+--------------+-----------+----------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |----+--------------+-----------+----------------| --------------------------------------------------
15.4. Потенційні споживачі науково-технічної продукції
(послуг)
-------------------------------------------------------- |Країна|Назва організації|Назва продукції|Обсяги | | | | (послуг) |споживання (%| | | | |від плану) | | | | |реалізації | |------+-----------------+---------------+-------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | --------------------------------------------------------
16. Наявний досвід 16.1. Як довго Ви працюєте над цією проблемою? 16.2. Наведіть 2-3 приклади попередніх розробок авторського
колективу в цій або суміжних галузях, які були доведені до
практичного використання. 16.3. Чи була запропонована розробка, у якійсь частині
впроваджена раніше ______ ( зазначити ТАК або НІ)?
-------------------------------------------------------- |Назва підприємства |Обсяги впровадження, оцінка ефекту| |-------------------+----------------------------------| | 1 | 2 | |-------------------+----------------------------------| --------------------------------------------------------
16.4. Чи одержували Ви раніше або одержуєте на цей час
фінансування на роботи, що заявлені в запиті, з інших джерел
________ (зазначити ТАК або НІ)?
------------------------------------------------------ |Назва | Обсяги фінансування | |організації-інвестора|------------------------------| | |Усього |У тому числі за роками| |---------------------+-------+----------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |---------------------+-------+----+---+---+---+-----| |---------------------+-------+----+---+---+---+-----| ------------------------------------------------------
________ (зазначити ТАК або НІ)?
------------------------------------------------------ |Назва | Обсяги фінансування | |організації-інвестора|------------------------------| | |Усього |У тому числі за роками| |---------------------+-------+----------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |---------------------+-------+----+---+---+---+-----| |---------------------+-------+----+---+---+---+-----| ------------------------------------------------------
16.5. Наукові публікації авторського колективу за тематикою
проекту: монографії _____; статті ___; авторські свідоцтва ___. Наведіть 2-3 приклади найбільш вагомих публікацій за останні
7 років. 17. Кандидатури можливих експертів у галузі, до якої належить
проект
----------------------------------------------- |Прізвище, ім'я,|Науковий|Місце роботи|Телефон| |по батькові |ступінь,| | | | |посада | | | |---------------+--------+------------+-------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |---------------+--------+------------+-------| ----------------------------------------------- ______________________дата
Керівник організації-заявника проекту_______________________ ___________ _________________
(посада) (підпис) (прізвище)
_______________________ ___________ _________________(посада) (підпис) (прізвище)
М.п.
Висновки міністерства або іншого центрального органу
виконавчої влади (замовника) про доцільність та можливість
виконання розробки
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Підпис _____________________________________________ М.п.(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Підпис _____________________________________________ М.п.(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 2до Порядку погодження Міністерством
економіки застосування замовниками
процедури торгів з обмеженою участю
та процедури двоступеневих торгів
при закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти, очікувана
вартість яких дорівнює або
перевищує суму, еквівалентну
100 тис. євро, та застосування
процедури закупівлі в одного
виконавця
Зразок листа погодження процедури закупівлі
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ (1)погодження процедури закупівлі
--------------------------------------------------------------- |Цим Міністерство економіки України (1) погоджує застосування| |процедури закупівлі: | |________________________________ (назва погодженої процедури| |закупівлі) | |для проведення закупівлі| |__________________________________ (назва предмета закупівлі)| |Замовник ____________________________________________________| |Виконавець (2) ______________________________________________| | | |Вартість закупівлі (з ПДВ) ______________________ гривень, | |словами: ____________________________________________ гривень| | | |Реєстраційний номер листа погодження та дата його видачі| |__________________ | | | |Київ, ______ _____________ 200_ року | | | | М.п. Підпис відповідальної особи| --------------------------------------------------------------- _______________________________
(1) У разі закупівель за рахунок коштів місцевого бюджету
зазначається відповідний орган місцевої влади, уповноважений
видавати листи погодження застосування окремих процедур закупівлі. (2) У разі погодження процедури закупівлі в одного виконавця.
Джерело:Офіційний портал ВРУ