У К А ЗПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про Секретаріат Державної комісії з проведенняв Україні адміністративної реформи
1. Затвердити Положення про Секретаріат Державної комісії з
проведення в Україні адміністративної реформи (додається).
2. Внести до Положення про Державну комісію з проведення в
Україні адміністративної реформи, затвердженого Указом Президента
України від 2 жовтня 1997 року N 1089 ( 1089/97 ) (в редакції
Указу від 9 січня 1999 року N 5 ( 5/99 ), такі зміни:
абзац третій пункту четвертого викласти у такій редакції:
"організовувати розроблення концепцій, цільових програм,
проектів нормативно-правових актів та проведення наукових
досліджень комплексного характеру у сфері державного управління та
адміністративної реформи";
абзац п'ятий пункту сьомого виключити.
3. Кабінету Міністрів України з метою створення належних умов
для роботи зазначеного Секретаріату:
віднести посади його працівників до відповідних категорій
державних службовців та визначити умови оплати їх праці,
матеріального, соціально-побутового та медичного забезпечення,
прирівнявши Керівника Секретаріату, його заступників, інших
працівників Секретаріату відповідно до керівників, заступників
керівників та працівників управлінь апарату Кабінету Міністрів
України;
вирішити питання щодо його фінансування,
матеріально-технічного забезпечення та розміщення.
Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 21 квітня 1999 рокуУказом Президента України
від 21 квітня 1999 року N 403/99
ПОЛОЖЕННЯпро Секретаріат Державної комісії з проведення в Україні
адміністративної реформи
1. Секретаріат Державної комісії з проведення в Україні
адміністративної реформи (далі - Секретаріат) є постійно діючим
робочим органом Державної комісії з проведення в Україні
адміністративної реформи (далі - Комісія), утвореним для
забезпечення її діяльності.
2. У своїй роботі Секретаріат керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України, Положенням про Державну комісію з
проведення в Україні адміністративної реформи, цим Положенням, а
також рішеннями Комісії.
3. Загальне керівництво Секретаріатом здійснює Голова
Комісії.
4. Основним завданням Секретаріату є організаційне, правове,
консультативне, інформаційне, експертно-аналітичне та інше
забезпечення діяльності Комісії.
Секретаріат на виконання покладених на нього завдань:
аналізує норми законів та інших нормативно-правових актів,
рішення центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування, а також документи з питань проведення
адміністративної реформи з метою оцінки їх відповідності основним
положенням Концепції адміністративної реформи в Україні, готує
необхідні пропозиції з цих питань на розгляд Комісії;
організовує моніторинг стану виконання законів та інших
нормативно-правових актів, доручень Президента України з питань
адміністративної реформи, а також діяльності центральних і
місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування з її проведення, надає їм допомогу у здійсненні
такої діяльності, контролює виконання рішень Комісії та подає
відповідні висновки на розгляд Комісії;
забезпечує попередній розгляд, аналіз та експертизу проектів
законів, інших нормативно-правових актів, програм, а також
пропозицій з питань наукового, матеріально-технічного, кадрового
та фінансового забезпечення адміністративної реформи, інших
документів, що вносяться на розгляд Комісії, організовує їх
обговорення з органами державної влади, органами місцевого
самоврядування, науковими та іншими установами і організаціями,
попередньо розглядає результати роботи утворених Комісією цільових
робочих груп та залучених фахівців;
бере участь у підготовці проектів законів, указів Президента
України, постанов Кабінету Міністрів України, рішень Комісії,
інших пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності
проведення адміністративної реформи;
сприяє взаємодії робочої групи з проведення реформи
центральних органів виконавчої влади та робочої групи з проведення
реформи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування та державної служби;
координує діяльність утворених Комісією цільових робочих груп
для підготовки проектів нормативно-правових актів, проведення
експертних оцінок, наукових досліджень, вивчення зарубіжного
досвіду проведення адміністративних реформ, а також роботу
залучених спеціалістів державних органів та органів місцевого
самоврядування, учених, фахівців-практиків;
забезпечує підготовку засідань Комісії, проектів її рішень та
матеріалів до них, оформляє рішення, прийняті Комісією, та інші
документи;
створює належні умови для роботи членів Комісії, надає їм
консультації, забезпечує проектами рішень Комісії, прийнятими нею
документами, результатами розробок робочих груп, аналітичними та
іншими матеріалами;
веде діловодство Комісії та Секретаріату, підтримує систему
інформаційного забезпечення діяльності Комісії;
забезпечує висвітлення діяльності Комісії в засобах масової
інформації, публікацію інформаційних, аналітичних та інших
матеріалів з питань проведення адміністративної реформи;
бере участь у підготовці і проведенні наукових конференцій,
семінарів та інших заходів, передбачених рішеннями Комісії;
бере участь у співробітництві з міжнародними організаціями з
питань проведення в Україні адміністративної реформи, надання для
цього необхідної технічної допомоги, забезпеченні її ефективного
використання;
організовує вивчення та узагальнення досвіду проведення
адміністративних реформ в інших державах, здійснює обмін
інформацією з цих питань;
виконує за рішеннями Комісії, дорученнями Голови Комісії,
його заступників інші функції, спрямовані на реалізацію
повноважень Комісії.
5. Секретаріат має право:
запитувати і одержувати в установленому порядку безоплатно
від державних органів та органів місцевого самоврядування,
державних підприємств, установ і організацій, посадових осіб
необхідні для роботи Комісії та її Секретаріату нормативно-правові
акти, статистичні дані, інші документи та інформацію,
користуватись державними бібліотеками, архівами, інформаційними
системами;
розробляти та виступати за рішенням Комісії державним
замовником концепцій, цільових програм, проектів
нормативно-правових актів та наукових досліджень комплексного
характеру у сфері державного управління та адміністративної
реформи;
залучати за рішенням Комісії до роботи спеціалістів
центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів
місцевого самоврядування, незалежних експертів, провідних учених,
фахівців-практиків за погодженням з їх керівниками, в тому числі
на договірних засадах;
вивчати роботу центральних і місцевих органів виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування із здійснення
адміністративної реформи;
вносити пропозиції на розгляд Комісії.
6. Працівники Секретаріату мають право в установленому
порядку брати участь у засіданнях Кабінету Міністрів України,
колегій міністерств, інших центральних органів виконавчої влади
під час розгляду питань, пов'язаних з проведенням адміністративної
реформи, та засіданнях Комісії.
Працівники Секретаріату можуть бути включені до складу
цільових робочих груп, що утворюються Комісією.
7. Для виконання покладених на Секретаріат завдань він
взаємодіє з відповідними підрозділами Адміністрації Президента
України, Секретаріату Верховної Ради України, апарату Кабінету
Міністрів України, центральними і місцевими органами виконавчої
влади, органами місцевого самоврядування, іншими установами та
організаціями.
8. Оперативне керівництво роботою Секретаріату здійснює
Керівник Секретаріату. Керівник Секретаріату має заступників.
У разі відсутності Керівника Секретаріату його обов'язки
виконує один із заступників.
Керівником Секретаріату є секретар Комісії, якого призначає
Президент України за поданням голови Комісії.
9. Керівник Секретаріату організовує роботу Секретаріату і
несе персональну відповідальність за виконання покладених на
Секретаріат завдань і здійснення ним своїх функцій.
Керівник Секретаріату:
готує засідання Комісії, вносить на її розгляд пропозиції
щодо планів роботи Комісії та Секретаріату, проекти рішень
Комісії;
подає на підпис Голові Комісії рішення та інші документи,
прийняті Комісією;
організовує контроль за реалізацією рішень Комісії,
виконанням завдань щодо забезпечення її діяльності;
розподіляє обов'язки між заступниками Керівника Секретаріату;
призначає на посаду та звільняє з посади працівників
Секретаріату;
представляє Секретаріат у відносинах з органами державної
влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами,
установами та організаціями, також з міжнародними організаціями,
органами та установами іноземних держав.
Заступники Керівника Секретаріату призначаються на посаду та
звільняються з посади за погодженням з Головою Комісії.
Керівник Секретаріату є розпорядником коштів, що виділяються
на забезпечення діяльності Комісії та її Секретаріату.
10. Керівник Секретаріату відповідно до рішень Комісії,
доручень її Голови, завдань, визначених у цьому Положенні, видає
розпорядження з питань організації роботи Секретаріату.
11. Матеріально-технічне, фінансове, транспортне та інші види
забезпечення роботи Секретаріату здійснює Кабінет Міністрів
України.
12. Структуру та чисельність Секретаріату затверджує Голова
Комісії за поданням Керівника Секретаріату у межах коштів,
виділених на утримання Секретаріату.
У Секретаріаті можуть працювати позаштатні радники Комісії.
Секретаріат створює належні умови для їх роботи.
13. Умови оплати праці, матеріального, соціально-побутового
та медичного забезпечення Керівника Секретаріату та його
заступників, інших працівників Секретаріату визначаються Кабінетом
Міністрів України.
14. Працівники Секретаріату мають службові посвідчення,
зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України.
15. Секретаріат є юридичною особою, має печатку із
зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням та
використовує в роботі бланки встановленого зразка.
Глава Адміністрації
Президента України М.БІЛОБЛОЦЬКИЙ
Джерело:Офіційний портал ВРУ