КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 18 червня 1999 р. N 1065
Київ
Про затвердження переліку пріоритетних видів економічної
діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій
області, для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної
діяльності, та Порядку розгляду і схвалення інвестиційних
проектів, що реалізуються у спеціальних економічних зонах тана територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити перелік пріоритетних видів економічної
діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Донецькій
області, для яких встановлено спеціальний режим інвестиційної
діяльності, та Порядок розгляду і схвалення інвестиційних
проектів, що реалізуються у спеціальних економічних зонах та на
територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області (додаються).
2. Уповноважити голову Агентства з питань спеціальних
(вільних) економічних зон за посадою представляти інтереси
Кабінету Міністрів України у Раді з питань спеціальних економічних
зон та спеціального режиму інвестиційної діяльності в Донецькій
області.
3. Міністерству економіки:
розглядати щороку результати запровадження спеціального
режиму інвестиційної діяльності в Донецькій області та подавати
пропозиції щодо внесення змін до переліку пріоритетних видів
економічної діяльності;
у разі внесення змін до Класифікації видів економічної
діяльності ДК 009-96 подавати до Кабінету Міністрів України
відповідні пропозиції.
4. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету
Міністрів України від 27 липня 1998 р. N 1165 ( 1165-98-п ) "Про
затвердження переліку пріоритетних видів економічної діяльності на
територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких
встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності" і N 1168
( 1168-98-п ) "Про затвердження Положення про порядок розгляду та
схвалення інвестиційного проекту, видачі дозволу на провадження
діяльності на територіях спеціальних економічних зон та на
територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області" (Офіційний
вісник України, 1998 р., N 30, ст. 1132, ст. 1136).
Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 18 червня 1999 р. N 1065
ПЕРЕЛІКпріоритетних видів економічної діяльності на територіях
пріоритетного розвитку в Донецькій області, для яких
встановлено спеціальний режим інвестиційної діяльності
------------------------------------------------------------------ Код згідно з | Класифікацією | видів економічної | Вид економічної діяльності діяльності | ------------------------------------------------------------------ Секція А Сільське господарство, мисливство та лісовегосподарство
01 Сільське господарство, мисливство та пов'язаніз ним послуги
01.1 Рослинництво(за винятком:
у 01.13 - вирощування: субтропічних культур,
маслин; виробництво маслинової олії в межах
господарства; вирощування горіхів (мигдалю,
фісташок, фундука тощо), вирощування і
збирання плодів каштана благородного,
вирощування: культур для виробництва напоїв
(чайного листя тощо), культур для виробництва
прянощів (листя, квітів, насіння, плодів),
садивного матеріалу рослин для виробництва
прянощів)
01.2 Тваринництво(за винятком:
у 01.21 - виробництво молока буйволиць, ячих;
у 01.22 - вирощування мулів, віслюків;
у 01.25 - розведення: домашніх тварин (собак,
кішок, декоративних птахів тощо), водяних
рептилій, жаб тощо, шовкопряда, виробництво
коконів шовкопряда, вирощування інших тварин
(верблюдів, оленів, лабораторних тварин тощо),
виробництво решти продукції інших тварин
01.3 Вирощування культур у поєднанні зтваринництвом (змішане сільське господарство)
01.4 Надання послуг у галузях рослинництва ітваринництва
(за винятком:
у 01.41 - закладення і утримання парків,
зелених насаджень на спортивних або подібних
об'єктах, послуги спеціалізованих підприємств
за індивідуальними замовленнями населення;
01.42)
Секція В Рибне господарство
05 Риболовство; діяльність риборозплідників ірибних ферм; послуги, пов'язані з рибним
господарством
(за винятком:
у 05.01.1 - ловля китів; 05.01.2; 05.01.3;
у 05.02.1 - розведення акваріумної продукції;
05.02.2)
Секція C Добувна промисловість
Підсекція CA Видобування енергетичних матеріалів
10.1 Видобування та агломерація кам'яного вугілля
11 Видобування вуглеводнів; допоміжні служби
Підсекція CB Видобування неенергетичних матеріалів
13.2 Видобування руд кольорових металів
14.1 Розроблення кам'яних кар'єрів
14.2 Видобування піску та глини
Секція D Обробна промисловість
Підсекція DA Харчова промисловість та переробленнясільськогосподарських продуктів
15 Харчова промисловість(за винятком: 15.52; 15.72; 15.83; 15.84;
15.86.2; 15.91; 15.92; 15.93; 15.94; 15.95 та
у 15.98 - виробництво пепсі-коли, кока-коли)
Підсекція DB Текстильна промисловість та пошиття одягу(за винятком:
17.15; 17.40; 17.51; 17.54; 18.30.2; 18.30.3)
Підсекція DD Виробництво деревини та виробів з деревини
Підсекція DE Целюлозно-паперова промисловість; видавничасправа
21.21 Виробництво гофрованого паперу та паковань зпаперу та картону
Підсекція DF Виробництво коксу, продуктів нафтопереробленнята ядерного палива
23.1 Виробництво коксопродуктів
23.2 Нафтоперероблення
Підсекція DG Хімічне виробництво(за винятком: 24.13; у 24.14 - виробництво
синтетичних ароматичних речовин; 24.52; 24.61;
24.63; 24.64; 24.65)
Підсекція DH Виробництво гумових та пластмасових виробів(за винятком: 25.12)
Підсекція DI Виробництво інших неметалевих мінеральнихвиробів (за винятком: 26.12; 26.14)
Підсекція DJ Металургія та оброблення металу(за винятком: 27.41; 27.45; 27.54; 28.12; у
28.30 - виробництво ядерних реакторів; 28.61;
28.63; 28.75)
Підсекція DK Виробництво машин та устаткування(за винятком: 29.32.5; 29.6)
Підсекція DL Виробництво електричного та електронногоустаткування
Підсекція DM Виробництво транспортного устаткування
35 Виробництво іншого транспортного устаткування
З5.1 Будування суден
35.2 Виробництво залізничних і трамвайнихлокомотивів та рухомого складу
35.3 Виробництво повітряних та космічних літальнихапаратів (тільки: будування вертольотів,
спортивних та надлегких літальних апаратів,
повітряних суден аматорської конструкції)
35.4 Виробництво велосипедів та мотоциклів
Підсекція DN Інше виробництво, не віднесене до іншихугруповань
36.1 Виробництво меблів(за винятком: 36.11.2)
36.4 Виробництво спортивних товарів
36.5 Виробництво ігор та іграшок з усіх видівматеріалів
(за винятком: виробництво салонних ігор та
виробництво гральних карт)
37 Оброблення відходів(за винятком: 37.10.3)
Секція E Виробництво електроенергії, газу та води(за винятком: 40.10.2; 40.10.3)
Секція F Будівництво
45 Будівництво
Секція G Оптова й роздрібна торгівля; торгівлятранспортними засобами; послуги з ремонту
50.2 Технічне обслуговування та ремонт автомобілів(за винятком легкових автомобілів)
Секція H Готелі та ресторани
55.1 Готелі
55.2 Інші місця для короткотермінового проживання(за винятком: 55.23)
Секція I Транспорт(за винятком:
у 60.21.1 - діяльність, пов'язана з
перевезенням пасажирів і багажу тролейбусами
усіх видів сполучення, а також трамваями,
включаючи швидкісний, метрополітеном,
фунікулерами та підвісними канатними дорогами
за затвердженим розкладом руху, перевезення
школярів автобусами; 60.21.2; 60.21.3;
60.21.4; 60.21.9; 60.22; 60.23; 60.24.9;
61.20.1; 62.2; 62.3; 63.3; 63.4; 64.1)
Секція K Операції з нерухомістю, здавання під найм тапослуги юридичним особам
73.1 Дослідження та розробки в галузі природничихта технічних наук
74.20.2 Діяльність у сфері геології тагеологорозвідування
74.3 Технічний контроль та аналіз
Секція M Освіта
80.22 Професійно-технічна освіта
80.3 Вища освіта
Секція N Охорона здоров'я та соціальна допомога
85.11 Діяльність лікувальних закладів
85.12 Медична практика
Секція O Колективні, громадські та особисті послуги
90 Асенізація, прибирання вулиць та обробленняпостановою Кабінету Міністрів України
від 18 червня 1999 р. N 1065
ПОРЯДОКрозгляду і схвалення інвестиційних проектів,
що реалізуються у спеціальних економічних зонах та на
територіях пріоритетного розвитку в Донецькій області
1. Цим Порядком визначається процедура розгляду Радою з
питань спеціальних економічних зон та спеціального режиму
інвестиційної діяльності в Донецькій області (далі - Рада)
інвестиційних проектів, що реалізуються у спеціальних економічних
зонах та у пріоритетних видах економічної діяльності на територіях
пріоритетного розвитку в Донецькій області (далі - інвестиційний
проект), видачі дозволів на провадження діяльності на територіях
спеціальних економічних зон та свідоцтв про схвалення
інвестиційних проектів на територіях пріоритетного розвитку в
Донецькій області.
2. Суб'єкт підприємницької діяльності (інвестор), який має
намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в
установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі
документи:
заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою згідно з
додатком;
інвестиційний проект (бізнес-план) кошторисною вартістю,
еквівалентною не менш як 1 млн. доларів США;
нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну
реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та засновницьких
документів юридичної особи;
у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи,
що свідчать про реєстрацію (створення) іноземної юридичної особи в
країні її місцезнаходження (витяг з торговельного, банківського
або судового реєстру тощо). Ці документи повинні бути засвідчені
відповідно до законодавства країни, що їх видала, перекладені на
українську мову та легалізовані у консульській установі України,
якщо міжнародними договорами, в яких бере участь Україна, не
передбачено інше. Зазначені документи можуть бути також засвідчені
в посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;
проект контракту, погоджений з відповідним органом місцевого
самоврядування та з органом господарського розвитку спеціальної
економічної зони у разі реалізації інвестиційного проекту на
території спеціальної економічної зони;
висновки щодо інвестиційного проекту, зроблені відповідно до
законодавства України, у тому числі науково-технічної, екологічної
експертизи, державної експертизи інвестицій тощо;
довідку відповідного органу державної податкової служби про
стан розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб, зареєстрованих в
Україні);
зобов'язання про подання Раді звітності про хід реалізації
інвестиційного проекту за формою та у терміни, встановлені Радою.
У разі потреби Рада може вимагати інші документи, що
стосуються визначення мети, умов діяльності і спроможності
заявника реалізувати інвестиційний проект.
Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, що
містяться у підготовлених ним документах.
3. За наявності всіх документів, зазначених у пункті 2 цього
Порядку, Рада реєструє їх надходження у спеціальному журналі,
присвоює порядковий номер і видає заявнику письмове підтвердження
одержання від нього документів. Форма ведення спеціального журналу
встановлюється Радою.
4. Зареєстровані документи заявника надсилаються Донецькій
облдержадміністрації для підготовки висновків про доцільність
реалізації інвестиційного проекту, зокрема з наданням передбачених
законодавством України пільг, виходячи з програм
соціально-економічного розвитку міст та районів області, а копія
заяви про розгляд інвестиційного проекту надсилається
уповноваженому представнику Кабінету Міністрів України.
Уповноважений представник Кабінету Міністрів України має
право організовувати проведення експертизи окремих інвестиційних
проектів, виходячи із загальнодержавних інтересів з метою
запобігання негативним наслідкам реалізації інвестиційних
проектів, зокрема на виконання державних програм економічного,
науково-технічного та соціального розвитку, зменшенню обсягів
податкових надходжень до бюджетів, а також з метою визначення
джерел покриття можливих втрат.
Надіслані матеріали мають бути розглянуті та з відповідними
висновками повернуті до Ради у місячний термін. В окремих випадках
термін підготовки висновків може бути продовжений Радою на два
тижні.
У разі одержання негативних висновків щодо доцільності
реалізації інвестиційного проекту Рада у письмовій формі
повідомляє про це заявника та повертає йому документи.
5. Після одержання позитивних висновків Рада у 30-денний
термін розглядає внесений пакет документів, приймає рішення про
схвалення або відмову в схваленні інвестиційного проекту.
6. У схваленні інвестиційного проекту Рада відмовляє у разі,
коли:
інвестиційний проект не відповідає пріоритетним видам
економічної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в
Донецькій області, затвердженим Кабінетом Міністрів України, або
програмі розвитку спеціальної економічної зони;
умови реалізації інвестиційного проекту не відповідають
законодавству України;
у поданих документах виявлено недостовірні відомості;
суб'єкт підприємницької діяльності (інвестор) має
заборгованість перед бюджетами та державними цільовими фондами.
Відмова у схваленні інвестиційного проекту надсилається у
письмовій формі з обгрунтуванням причин.
7. Заявник, якому відмовлено у схваленні інвестиційного
проекту, має право після усунення недоліків та доопрацювання
інвестиційного проекту повторно подати його на розгляд Ради.
8. У разі схвалення Радою інвестиційного проекту щодо його
реалізації на території пріоритетного розвитку заявнику видається
свідоцтво про схвалення інвестиційного проекту за формою,
встановленою Радою.
У разі схвалення Радою інвестиційного проекту щодо його
реалізації на території спеціальної економічної зони видається
дозвіл на провадження підприємницької діяльності на її території
за формою, встановленою Радою.
Про видачу свідоцтва про схвалення інвестиційного проекту на
території пріоритетного розвитку та дозволу на провадження
підприємницької діяльності на території спеціальної економічної
зони Рада інформує відповідні органи місцевого самоврядування,
органи господарського розвитку спеціальних економічних зон, органи
державної податкової служби та митні органи.
9. Свідоцтво про схвалення інвестиційного проекту на
території пріоритетного розвитку або дозвіл на провадження
підприємницької діяльності на території спеціальної економічної
зони є підставою для укладення органом місцевого самоврядування
контракту з суб'єктом підприємницької діяльності (інвестором).
Порядок укладення контракту визначається Радою.
Дозвіл на провадження діяльності на території спеціальної
економічної зони є також підставою для державної реєстрації
суб'єкта підприємницької діяльності на території такої зони та
укладення з органом господарського розвитку відповідних договорів.
Пільги, передбачені законодавством України для реалізації
схваленого Радою інвестиційного проекту, застосовуються після
укладення суб'єктом підприємницької діяльності (інвестором)
контракту з відповідним органом місцевого самоврядування, органом
господарського розвитку спеціальної економічної зони.
Пільги, передбачені законодавством України для реалізації
схваленого Радою інвестиційного проекту, не поширюються на частину
прибутку, одержаного суб'єктом підприємницької діяльності від
здійснення інвестицій за рахунок бюджетних коштів усіх рівнів та
коштів Державного інноваційного фонду.
10. Після одержання свідоцтва або дозволу заявник
зобов'язаний у тримісячний термін укласти контракт відповідно з
органом місцевого самоврядування чи органом господарського
розвитку спеціальної економічної зони і подати до Ради його копію.
11. Рада має право прийняти рішення про анулювання виданих
свідоцтва та дозволу у разі порушення суб'єктами підприємницької
діяльності (інвесторами):
законодавства України;
засновницьких документів;
терміну укладення контракту з органом місцевого
самоврядування чи органом господарського розвитку спеціальної
економічної зони та умов його виконання.
Про скасування свідоцтва та дозволу Рада інформує заявника,
органи місцевого самоврядування, господарського розвитку
спеціальної економічної зони, органи державної податкової служби
та митні органи.
Спори, пов'язані із скасуванням свідоцтва та дозволу,
розв'язуються у судовому порядку відповідно до законодавства
України.
12. У разі одночасного надходження кількох подібних
інвестиційних проектів Рада приймає рішення про проведення тендера
для відбору інвестиційного проекту та його учасників. У таких
випадках внесені матеріали повертаються заявнику, якого інформують
про терміни і умови проведення тендера.
13. Розгляд та схвалення інвестиційного проекту, до
фінансування якого передбачається залучити під державні гарантії
кошти міжнародних фінансових організацій, іноземних банків та
інших фінансово-кредитних установ, здійснюється відповідно до
законодавства України.
14. За видачу дозволу на провадження підприємницької
діяльності в спеціальній економічній зоні без створення юридичної
особи справляється плата в установленому Радою за погодженням з
Мінфіном розмірі, однаковому для всіх суб'єктів одного виду
підприємницької діяльності.
Кошти від внесення плати спрямовуються на розвиток
інфраструктури цієї спеціальної економічної зони у порядку,
визначеному Радою за погодженням з Мінфіном.
15. У разі втрати свідоцтва про схвалення інвестиційного
проекту на території пріоритетного розвитку, дозволу на
провадження підприємницької діяльності в спеціальній економічній
зоні їх дублікати видаються в триденний термін на підставі
письмового звернення заявника.
16. Рада до п'ятого числа місяця, що настає за звітним
кварталом, подає Мінфіну, Агентству з питань спеціальних (вільних)
економічних зон інформацію про схвалення інвестиційних проектів,
видачу відповідних свідоцтв та дозволів.
Додатокпро розгляд інвестиційного проекту
__________________________________________________________________(назва проекту )
Заявник __________________________________________________________(найменування юридичної або прізвище фізичної особи,
__________________________________________________________________
її адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери телефонів,
__________________________________________________________________телефаксу, найменування установи обслуговуючого банку,
__________________________________________________________________номер рахунка, телефони установи банку,
__________________________________________________________________паспортні дані - для фізичних осіб)
Місце впровадження _______________________________________________(місто, район, підприємство)
Вид діяльності ___________________________________________________(назва та код згідно з ДК "Класифікація видів
__________________________________________________________________економічної діяльності")
Розмір інвестицій ________________________________________________
Вид інвестицій ___________________________________________________
Створення нових робочих місць __________
Збереження робочих місць __________
Термін реалізації проекту ________, у тому числі монтаж та наладка
обладнання _____________, функціонування виробництва ____________,
інше __________________(розшифрування)
Найменування продукції (робіт, послуг) ___________________________
Річний обсяг виробництва _________________________________________
Ринок збуту ______________________________________________________
Обсяг експорту ___________________________________________________
Потреба у виробничих площах ______________________________________
Потреба в енергоносіях ___________________________________________(за видами)
Виконавці будівельно-монтажних робіт _____________________________
Постачальники:
устаткування, обладнання _________________________________________
сировини, матеріалів _____________________________________________
Середньомісячна заробітна плата одного працівника_________________
Заявник _________________ _________________(підпис) (розшифрування)
МП "___" __________ р.
Джерело:Офіційний портал ВРУ