open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 29 червня 1999 р. N 1170

Київ
Про затвердження Порядку справляння

збору та використання коштів на розвиток

виноградарства, садівництва і хмелярства

Відповідно до Закону України "Про збір на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства" ( 587-14 ) Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок справляння збору та використання коштів
на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, що
додається.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 липня 1999 року.

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 22

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 29 червня 1999 р. N 1170

ПОРЯДОК

справляння збору та використання коштів на розвиток

виноградарства, садівництва і хмелярства
1. Цей Порядок визначає механізм справляння збору,
передбаченого Законом України "Про збір на розвиток
виноградарства, садівництва і хмелярства" ( 587-14 ),
централізації та використання коштів, одержаних від 1-відсоткового
збору у разі реалізації в оптово-роздрібній торговельній мережі
алкогольних напоїв та пива, включаючи імпортовані (далі -
алкогольні напої та пиво), суб'єктами підприємницької діяльності
усіх форм власності та підпорядкування.
2. Об'єктом обкладення збором є виручка, одержана на всіх
етапах реалізації в оптово-роздрібній торговельній мережі та у
мережі громадського харчування алкогольних напоїв та пива, що
включається в суму торговельного обороту (далі - виручка).
У разі надходження алкогольної продукції та пива від
товаровиробника безпосередньо у роздрібну торгівлю, платником
збору є суб'єкти роздрібної торгівлі незалежно від форм власності
та підпорядкування.
У разі надходження алкогольної продукції та пива з оптової
торговельної мережі до роздрібної торговельної мережі, платниками
збору є суб'єкти оптової торгівлі незалежно від форм власності та
підпорядкування.
3. Суб'єкти підприємницької діяльності, які реалізують
алкогольні напої та пиво, у товаротранспортних, платіжних та
касових документах окремим рядком "На розвиток виноградарства,
садівництва і хмелярства" зазначають суму 1-відсоткового збору з
виручки, одержаної від реалізації такої продукції.
Сума відрахувань від виручки в обсяг реалізації не
включається, торговельна надбавка з цієї суми не обчислюється.
4. Платники збору на розвиток виноградарства, садівництва і
хмелярства (далі - збір) незалежно від свого фінансового
становища:
перераховують кошти на спеціальний рахунок Державного
казначейства;
включають нараховану суму у валові витрати в декларації про
одержаний прибуток і щомісяця подають до податкової служби за
своїм місцем знаходження звіт про суму нарахованого збору.
5. Контроль за справлянням збору покладається на органи
Державного казначейства, а за повнотою його нарахування - на
органи державної податкової служби.
6. У разі несвоєчасного перерахування суми збору на
визначений згідно з пунктом 4 цього Порядку рахунок сплачується
штраф у розмірі 0,5 відсотка за кожний день прострочення платежу.
Суми штрафних санкцій зараховуються до державного бюджету на той
рахунок, на який зараховуються суми збору, з подальшим
розмежуванням коштів між відповідними бюджетами для їх цільового
використання.
7. Кошти збору, що надійшли на спеціальний рахунок Державного
казначейства, розподіляються таким чином:
30 відсотків нарахованих сум збору залишається на спеціальних
рахунках управлінь Державного казначейства в Автономній Республіці
Крим, областях та м. Севастополі. У м. Києві кошти збору
перераховуються на спеціальний рахунок Державного казначейства;
70 відсотків нарахованих сум збору перераховується на
спеціальний рахунок Державного казначейства. Кошти, що
акумулюються на цьому рахунку, розподіляються таким чином: на
розвиток виноградарства - 70 відсотків, на розвиток садівництва -
20 відсотків, на розвиток хмелярства - 10 відсотків.
8. Розпорядниками коштів, перерахованих на спеціальний
рахунок Державного казначейства, є:
у галузі виноградарства і садівництва - Укрсадвинпром;
у галузі хмелярства - Мінагропром.
Коштами, що залишаються на спеціальних рахунках управлінь
Державного казначейства Автономної Республіки Крим, областей та
м. Севастополя, розпоряджаються органи виконавчої влади за
погодженням з відповідними формуваннями Укрсадвинпрому та
Асоціації хмелярів України.
9. Оплата витрат на розвиток виноградарства, садівництва і
хмелярства за рахунок коштів збору здійснюється через органи
Державного казначейства.
Розпорядники коштів провадять розрахунок цих витрат на
підставі попередніх заявок, проектно-кошторисної документації і
відомостей про видатки, що підтверджуються актом про фактичний
обсяг виконаних робіт, у межах нормативів, затверджених
кошторисами Укрсадвинпрому та Асоціації хмелярів України, що
погоджені з Мінфіном.
10. До витрат на розвиток виноградарства, садівництва і
хмелярства, які підлягають фінансуванню, відносяться витрати на:
виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення
проектно-вишукувальних робіт;
придбання для власних потреб посадкового матеріалу (саджанці
плодові, виноградні та ягідні, саджанці хмелю, підщепний та
прищепний матеріал), насіння плодових культур, засобів захисту
рослин, добрив, компонентів для вирощування саджанців;
підготовку грунту, зрошення, закладення, ремонт і догляд за
молодими виноградниками, садами, ягідниками, хмільниками до вступу
їх у плодоношення, розсадниками та маточними насадженнями (згідно
з технологічними картами);
встановлення шпалери на виноградниках, у садах і хмільниках;
придбання кілків, залізобетонних стовпчиків, дроту та
підв'язувального матеріалу;
розкорчування насаджень та рекультивацію земель (за умови
використання їх для закладення багаторічних насаджень);
захист багаторічних насаджень від стихійно-руйнівних
процесів;
створення технологічної інфраструктури - розроблення,
виготовлення і придбання спеціалізованої техніки, обладнання та
інструменту, будівництво і реконструкція холодильників, сушарок,
пунктів товарної обробки та переробки продукції, пунктів
приготування розчинів отрутохімікатів, майстерень щеплення
плодових культур і винограду тощо;
здійснення заходів з поліпшення умов, безпеки та гігієни
праці, виробничого середовища (розроблення галузевих нормативних
документів, придбання спецодягу та засобів індивідуального
захисту, впровадження передового досвіду, досягнень
науково-технічного прогресу тощо);
придбання на умовах лізингу спеціальної техніки та інших
матеріальних ресурсів;
науково-технічне забезпечення розвитку галузей
виноградарства, садівництва і хмелярства, пропаганду і
впровадження в практику передових технологій виробництва нових
видів продукції;
удосконалення системи управління розвитком галузей
виноградарства, садівництва і хмелярства в процесі їх реформування
і становлення в умовах ринкових відносин.
11. Виноградарські, садівницькі, розсадницькі та хмелярські
підприємства незалежно від форми власності можуть авансуватися у I
кварталі в розмірі до 50 відсотків річної вартості витрат.
Остаточні розрахунки провадяться після закінчення робіт,
пов'язаних із закладенням і доглядом за насадженнями, але не
пізніше 30 грудня кожного звітного року.
12. Центральні органи виконавчої влади, які реалізують
державну політику щодо розвитку виноградарства, садівництва і
хмелярства, та підприємства, установи і організації, що належать
до сфери їх управління, ведуть бухгалтерський облік, складають і
подають в установленому порядку періодичні та річні бухгалтерські
звіти про використання коштів, одержаних від сплати 1-відсоткового
збору.
У звітах обов'язково відображаються результати усіх операцій
з використанням цих коштів та відповідність даних бухгалтерських
звітів і балансів синтетичного і аналітичного обліку.
13. З урахуванням сезонного характеру робіт кошти з окремого
рахунка Державного казначейства, не використані на кінець року, не
підлягають вилученню.
Відповідальність за цільове використання коштів несуть згідно
із законодавством розпорядники коштів та керівники зазначених у
пункті 12 цього Порядку підприємств, установ і організацій, що
одержали ці кошти.
Контроль за цільовим використанням цих коштів здійснюється
уповноваженими на це органами відповідно до законодавства.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: