open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 11 листопада 1999 р. N 2076

Київ
Про затвердження переліку пріоритетних видів

економічної діяльності на території міста

Харкова, для яких встановлено спеціальний

режим інвестиційної діяльності, та Порядку

розгляду і схвалення інвестиційних проектів,

що реалізуються суб'єктами підприємницької

діяльності на території міста Харкова

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 1175 ( 1175-2000-п ) від 26.07.2000 )

Відповідно до Указу Президента України від 27 червня 1999 р.
N 731 ( 731/99 ) "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності
на території міста Харкова" Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити перелік пріоритетних видів економічної
діяльності на території міста Харкова, для яких встановлено
спеціальний режим інвестиційної діяльності, та Порядок розгляду і
схвалення інвестиційних проектів, що реалізуються суб'єктами
підприємницької діяльності на території міста Харкова (додаються).
2. Міністерству економіки:
розглядати щороку результати запровадження спеціального
режиму інвестиційної діяльності в місті Харкові та подавати
Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до
переліку пріоритетних видів економічної діяльності;
у разі внесення змін до Класифікації видів економічної
діяльності ДК 009-96 подавати відповідні пропозиції до Кабінету
Міністрів України.

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 52

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 листопада 1999 р. N 2076
ПЕРЕЛІК

пріоритетних видів економічної діяльності на території

м. Харкова, для яких встановлено спеціальний режим

інвестиційної діяльності
----------------------------------------------------------------- Код згідно з | Вид економічної діяльності Класифікацією видів | економічної діяльності | ДК 009-96 | ---------------------------------------------------------------- 15.1 М'ясна промисловість
15.4 Виробництво жирів
15.51 Виробництво молочних продуктів
15.6 Оброблення зерна, виробництво

крохмалю
15.88 Виробництво дієтичних продуктів та

дієтичної їжі
15.97 Виробництво солоду та солодових

екстрактів
17.2 Ткацьке виробництво
17.52 Виробництво канатів, мотузок,

шпагату та сіткового полотна
17.7 Виробництво виробів з трикотажних та

в'язаних тканин
19.1 Грунтування та дублення шкіри
19.2 Виробництво шкіряних галантерейних

та дорожніх виробів
19.3 Виробництво взуття
22.22 Поліграфічна діяльність, не

віднесена до інших угруповань:
Друкування продукції, виконаної

методом флексографічного друку
22.24 Виробництво друкарських форм
24.4 Фармацевтичне виробництво
24.5 Виробництво мила, парфумерної

продукції, очищувальних і

полірувальних препаратів
26.11 Виробництво листового скла
26.12 Формування та оброблення листового

скла
26.15 Виробництво та оброблення інших

видів скла та виробів із скла
28.30 Виробництво нагрівальних котлів,

крім діяльності, пов'язаної з

виробництвом ядерних реакторів
28.71 Виробництво бочок та інших подібних

металевих ємностей: виробництво

кегів
29.1 Виробництво механічного

устаткування
29.2 Виробництво інших машин загального

призначення
29.3 Виробництво сільськогосподарських

машин
29.4 Виробництво верстатів
29.5 Виробництво інших машин спеціального

призначення
Підсекція DL Виробництво електричного та

електронного устаткування
34.10 Виробництво автомобільного

транспорту, крім діяльності,

пов'язаної з виробництвом

пасажирських автомобілів
35.2 Виробництво залізничних і трамвайних

локомотивів та рухомого складу
35.3 Будування повітряних та космічних

літальних апаратів
35.42 Виробництво велосипедів
36.1 Виробництво меблів
40.10.1 Виробництво електроенергії тепловими

електростанціями
40.3 Виробництво та розподілення тепла
41 Збір, очищення та розподілення води
45.2 Будівництво завершених будівель;

цивільне будівництво
63.2 Функціонування транспортної

інфраструктури
64.2 Зв'язок
73.1 Дослідження та розробки в галузі

природничих та технічних наук
90 Асенізація, прибирання вулиць та

оброблення відходів.
( Перелік в редакції Постанови КМ N 1175 ( 1175-2000-п ) від
26.07.2000 )

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 11 листопада 1999 р. N 2076
ПОРЯДОК

розгляду і схвалення інвестиційних проектів,

що реалізуються суб'єктами підприємницької

діяльності на території міста Харкова

1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду і схвалення
інвестиційних проектів, що реалізуються суб'єктами підприємницької
діяльності на території міста Харкова (далі - інвестиційний
проект).
2. Схвалення інвестиційних проектів здійснюється Радою з
питань спеціального режиму інвестиційної діяльності (далі - Рада).
3. Суб'єкт підприємницької діяльності (інвестор), який має
намір реалізувати інвестиційний проект, або уповноважена ним в
установленому порядку особа (далі - заявник) подає до Ради такі
документи:
заяву про розгляд інвестиційного проекту за формою,
затвердженою Радою;
інвестиційний проект (бізнес-план) у двох примірниках, які
мають бути підписані заявником, прошиті, пронумеровані та
скріплені печаткою заявника;
нотаріально засвідчені копії свідоцтва про державну
реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та засновницьких
документів юридичної особи;
у разі коли заявником є іноземна юридична особа, - документи
(витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо),
що свідчать про реєстрацію (створення) іноземної юридичної особи
(нерезидента) у країні її місцезнаходження. Ці документи повинні
бути засвідчені відповідно до законодавства країни, що їх видала,
перекладені українською мовою та легалізовані у консульській
установі України, якщо міжнародними договорами України не
передбачено інше. Документи можуть бути засвідчені також у
посольстві відповідної держави в Україні та легалізовані в МЗС;
проект договору (контракту) між інвестором та виконавчим
комітетом Харківської міськради;
висновки щодо інвестиційного проекту, складені згідно із
законодавством;
довідку органу державної податкової служби за
місцезнаходженням інвестора про стан розрахунків з бюджетом (для
юридичних осіб, зареєстрованих в Україні);
зобов'язання щодо подання Раді звітності про хід реалізації
інвестиційного проекту за формою та у терміни, встановлені Радою.
У разі потреби Рада може вимагати від заявника подання інших
документів, що підтверджують його спроможність реалізувати
інвестиційний проект.
Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, що
міститься у підготовлених ним документах.
4. У разі коли інвестиційний проект передбачає ввезення на
митну територію України сировини і матеріалів, разом з
документами, визначеними у пункті 3 цього Порядку, заявник подає
до Ради :
перелік сировини і матеріалів, що ввозитимуться в Україну
виключно для реалізації інвестиційного проекту;
обгрунтування обсягів ввезення сировини і матеріалів;
експертний висновок місцевого органу виконавчої влади, до
компетенції якого належить вид економічної діяльності, в якому
передбачається реалізація інвестиційного проекту.
5. Після перевірки комплектності пакета документів,
зазначених у пунктах 3 і 4 цього Порядку, Рада реєструє їх
надходження у спеціальному журналі, присвоює реєстраційний номер і
видає заявникові письмове підтвердження їх одержання. Форма
ведення спеціального журналу встановлюється Радою.
6. Копії зареєстрованих документів заявника надсилаються
виконавчому комітетові Харківської міськради та Харківській
облдержадміністрації для підготовки висновків про доцільність
реалізації інвестиційного проекту виходячи з програм
соціально-економічного розвитку міста і області.
Копія заяви про розгляд інвестиційного проекту надсилається
Мінекономіки, що має право організовувати проведення експертизи
окремих інвестиційних проектів виходячи із загальнодержавних
інтересів з метою запобігання негативним наслідкам реалізації
інвестиційних проектів, зокрема щодо виконання державних програм
економічного, науково-технічного та соціального розвитку,
зменшення обсягів надходжень до бюджетів, а також з метою
визначення джерел покриття можливих втрат.
Крім того, копії зареєстрованих документів заявника
надсилаються органам Держмитслужби для підготовки висновків щодо
переліку сировини і матеріалів у разі, коли інвестиційним проектом
передбачено їх ввезення на митну територію України.
Відповідні висновки мають бути надіслані Раді у місячний
термін. В окремих випадках термін підготовки висновків може бути
продовжений Радою на два тижні.
7. Рішення про схвалення або відмову у схваленні
інвестиційного проекту приймається Радою у термін, який не може
перевищувати 60 днів з дня подання документів заявником.
8. У разі схвалення інвестиційного проекту заявникові
видається відповідне рішення Ради разом з одним примірником
інвестиційного проекту, на титульному листі якого проставляється
дата і номер рішення Ради, підпис голови Ради та печатка. Один
примірник інвестиційного проекту зберігається в Раді.
У разі коли інвестиційний проект передбачає ввезення на митну
територію України сировини і матеріалів, їх перелік є невід'ємною
частиною проекту. При цьому один примірник переліку, на якому
проставляється дата, номер рішення Ради про схвалення
інвестиційного проекту, надсилається органам Держмитслужби.
9. Рада відмовляє заявникові у схваленні інвестиційного
проекту, якщо:
інвестиційний проект не спрямований на здійснення
пріоритетних видів економічної діяльності, затверджених Кабінетом
Міністрів України;
висновки експертизи щодо інвестиційного проекту, переліку
сировини і матеріалів, у тому числі обсягів їх ввезення в Україну,
негативні;
виявлено недостовірні відомості у поданих заявником
документах;
інвестор має заборгованість перед бюджетами та державними
цільовими фондами.
Відмова у схваленні інвестиційного проекту надсилається
заявникові у письмовій формі з обгрунтуванням причин.
10. Заявник, якому відмовлено у схваленні інвестиційного
проекту, має право після усунення причин і недоліків, що
спричинили відмову, доопрацювати проект і повторно подати його на
розгляд Ради.
11. Внесення змін до схваленого інвестиційного проекту
провадиться у такому ж порядку, як його схвалення.
12. Рішення про схвалення інвестиційного проекту є підставою
для укладення виконкомом Харківської міськради договору
(контракту) з інвестором.
13. Після прийняття рішення про схвалення інвестиційного
проекту заявник зобов'язаний у місячний термін укласти з
виконкомом Харківської міськради договір (контракт) щодо умов
реалізації інвестиційного проекту і подати до Ради його копію.
14. Рада має право скасувати рішення про схвалення
інвестиційного проекту у разі:
порушення інвестором терміну укладення з виконкомом
Харківської міськради договору (контракту) щодо умов реалізації
інвестиційного проекту;
розірвання договору (контракту) щодо умов реалізації
інвестиційного проекту.
15. Рада подає:
у дводенний термін з дня прийняття рішення про схвалення
інвестиційного проекту або його скасування відповідну інформацію
до виконкому Харківської міськради, органу державної податкової
служби та митного органу;
до п'ятого числа місяця, що настає за звітним кварталом,
Мінекономіки та Мінфіну інформацію про стан реалізації суб'єктами
підприємницької діяльності схвалених інвестиційних проектів.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: