ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 27 від 16.01.98 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
28 січня 1998 р.
за N 52/2492
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державноїподаткової служби
N 56 ( z0192-11 ) від 31.01.2011 }
Про внесення змін до Порядку складання звітупро використання коштів неприбуткових
організацій і установ
У зв'язку з введенням у дію Закону України "Про внесення змін
до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від
18 листопада 1997 року ( 639/97-ВР ) та керуючись статтею 8 Закону
України "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 )
Н А К А З У Ю:
1. Внести зміни до Порядку складання звіту про використання
коштів неприбуткових організацій і установ (та до форми Звіту про
використання коштів неприбуткових організацій і установ),
затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України
від 11 липня 1997 року N 233 ( z0290-97 ) та зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України від 06.08.97 за N 290/2094, виклавши
його в новій редакції (додається). 2. Начальнику Головного управління прямих податків
Фурману А.П. подати цей Порядок складання звіту про використання
коштів неприбуткових організацій і установ до Міністерства юстиції
України на державну реєстрацію. 3. Начальнику управління справами Коваленку В.В. у 5-денний
термін від дня реєстрації цього Порядку складання звіту про
використання коштів неприбуткових організацій і установ у
Міністерстві юстиції України забезпечити його тиражування та
надсилання державним податковим адміністраціям в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. 4. Управлінню масово-роз'яснювальної роботи забезпечити у
засобах масової інформації публікацію Порядку складання звіту про
використання коштів неприбуткових організацій і установ.
Голова Державної податкової
адміністрації України М.Я.Азаров
ЗатвердженоНаказ Державної податкової
адміністрації України
16.01.98 р. N 27
Порядок складання звіту про використання коштівнеприбуткових організацій і установ
1. Порядок складання звіту про використання коштів
неприбуткових організацій і установ (далі - Порядок) встановлено
згідно із підпунктом 7.11.12 пункту 7.11 статті 7 Закону України
"Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку
підприємств" ( 283/97-ВР ) (далі - Закон). 2. Звіт заповнюють неприбуткові установи і організації, які
є: органами державної влади України, органами місцевого
самоврядування та створеними ними установами або організаціями, у
тому числі заклади і установи освіти, науки, культури, охорони
здоров'я, а також архівних установ, що утримуються за рахунок
коштів відповідних бюджетів; благодійними фондами і благодійними організаціями, створеними
у порядку, визначеному законом для проведення благодійної
діяльності, в тому числі громадськими організаціями, створеними з
метою провадження екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної,
культурної, освітньої та наукової діяльності, творчими спілками,
політичними партіями, а також іншими юридичними особами,
діяльність яких не передбачає одержання прибутку згідно з нормами
відповідних законів; пенсійними фондами, кредитними спілками, утвореними у
порядку, визначеному законом; спілками, асоціаціями та іншими об'єднаннями юридичних осіб,
житлово-будівельними кооперативами, створеними для представлення
інтересів засновників, що утримуються лише за рахунок внесків
таких засновників та не провадять господарської діяльності, за
винятком отримання пасивних доходів; релігійними організаціями, зареєстрованими у порядку,
передбаченому законом. 3. Звіт про використання коштів неприбуткових організацій і
установ (далі - Звіт, додається) заповнюється і подається до
державної податкової адміністрації за місцезнаходженням
неприбуткової організації або установи у терміни, передбачені
Законом для подання податкової декларації. 4. У формі Звіту наводяться всі передбачені Порядком
показники. У випадках незаповнення тієї чи іншої статті (рядка,
графи) через відсутність показників ця стаття (рядок, графа)
прокреслюється. 5. Форма Звіту заповнюється в тисячах гривень з одним
десятковим знаком чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою
друкарських машинок, принтерів, засобів механізації та інших
засобів, які б забезпечили збереження цих записів протягом
установленого терміну зберігання звітності та запобігли би
внесенню несанкціонованих і непомітних виправлень. 6. Звіт складається із 4-х розділів. У розділі I "Доходи неприбуткової організації (установи)"
вказуються всі доходи, одержані неприбутковою організацією
(установою) у звітному періоді (рядки 1-21). У розділі II "Доходи, які звільняються від оподаткування"
неприбуткова організація (установа) вказує суми одержаних за
звітний період доходів, які відповідно до підпункту 7.11.2
пункту 7.11 статті 7 Закону звільнені від оподаткування
(рядки 22-31). У розділі III "Сума доходу, що підлягає оподаткуванню"
вказується та сума доходу, одержаного неприбутковою організацією
(установою), що не звільняється від оподаткування, яка
визначається як різниця між рядком 21 та рядком 31 (рядок 32). У розділі IV "Використання коштів та майна" вказуються суми
коштів, використані неприбутковою організацією (установою) на
здійснення основної діяльності, визначеної у статутних документах,
а також суми коштів, використані у звітному періоді на цілі, не
визначені у статутних документах (рядки 33-42). 7. У рядках Звіту відображаються: У рядках 1 та 2 - відповідно, суми коштів або майна, одержані
неприбутковою організацією (установою) як безповоротна фінансова
допомога або безоплатні надходження. У рядках 3-4 відповідно, суми коштів або майна, що надійшли
до неприбуткової організації (установи) як добровільні
пожертвування. У рядках 5, 6, 7 та 8 - суми пасивних доходів, одержані
неприбутковою організацією (установою) у вигляді дивідендів,
відсотків, роялті або страхових виплат і відшкодувань. У рядках 9 та 10 - суми коштів або майна, які надходять до
органів державної влади України, органів місцевого самоврядування
та створених ними установ або організацій, у тому числі закладів і
установ освіти, науки, культури, охорони здоров'я, а також
архівних установ, що утримуються за рахунок коштів відповідних
бюджетів як компенсація вартості отриманих державних послуг. У рядку 11 вказуються суми одержаних доходів органів
виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, у тому числі
доходи закладів і установ освіти, науки, культури, охорони
здоров'я, а також архівних установ від надання державних послуг
(видачі дозволів (ліцензій), сертифікатів, посвідчень, реєстрації,
інших послуг, обов'язковість придбання яких передбачена
законодавством). У рядку 12 вказується сума активів, переданих неприбутковій
організації (установі) іншими неприбутковими організаціями
(установами) відповідного виду в результаті їх ліквідації. У рядку 13 вказуються суми доходів неприбуткової організації
(установи) від надання культових послуг. У рядку 14 вказуються суми коштів, що надходять до
неприбуткової організації (установи) як разові або періодичні
внески її засновників та членів. У рядках 15 та 16 вказуються суми коштів, що надходять до
кредитних спілок та пенсійних фондів у вигляді внесків на
додаткове пенсійне забезпечення, а також внески, що надходять до
таких неприбуткових організацій (установ) на інші потреби,
передбачені законодавством. У рядку 17 вказуються доходи тих закладів і установ освіти,
науки, культури, охорони здоров'я, а також архівних установ, які
утримуються за рахунок бюджету, одержані ними від надання платних
послуг за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України. У рядку 18 вказуються доходи, отримувані відповідними
неприбутковими організаціями від діяльності, якщо таке отримання
дозволяється згідно із законодавством. Зазначені доходи підлягають
оподаткуванню у загальному порядку, передбаченому для платників
податку. У рядку 19 вказуються доходи, отримані протягом звітного
(податкового) року з джерел, визначених у рядках 1-18, на кінець
першого кварталу наступного за звітним року, які перевищують
25 відсотків від загальних валових доходів, отриманих протягом
такого звітного (податкового) року. У рядку 20 вказуються доходи, отримувані неприбутковою
організацією (установою) з інших джерел, не вказаних у
рядках 1-18. У рядку 22 вказується сума доходів, які надходять до органів
державної влади України, органів місцевого самоврядування та
створених ними установ або організацій, у тому числі - закладів і
установ освіти, науки, культури, охорони здоров'я, а також
архівних установ, як компенсація вартості отриманих державних
послуг. У рядку 23 вказується сума коштів та майна, що надійшли
безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги або ж
добровільних пожертвувань до: а) органів державної влади України, органів місцевого
самоврядування та створених ними установ або організацій, у тому
числі закладів і установ освіти, науки, культури, охорони
здоров'я, а також архівних установ; б) благодійних фондів і благодійних організацій, створених у
порядку, визначеному законом для проведення благодійної
діяльності, в тому числі громадських організацій, створених із
метою провадження екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної,
культурної, освітньої та наукової діяльності, а також до творчих
спілок та політичних партій; в) релігійних організацій, зареєстрованих у порядку,
передбаченому законом. У рядку 24 вказується загальна сума одержаних неприбутковою
організацією (установою) пасивних доходів, що звільняються від
оподаткування. У рядку 25 вказується сума доходів від надання державних
послуг (видачі дозволів (ліцензій), сертифікатів, посвідчень,
реєстрації, інших послуг, обов'язковість придбання яких
передбачена законодавством), перерахованих до відповідних
бюджетів. У рядку 26 вказується сума доходів, отриманих благодійними
фондами і благодійними організаціями, створеними у порядку,
визначеному законом для проведення благодійної діяльності, в тому
числі громадськими організаціями, створеними з метою провадження
екологічної, оздоровчої, аматорської спортивної, культурної,
освітньої та наукової діяльності, а також творчими спілками,
політичними партіями від проведення основної діяльності. У рядку 27 вказується сума внесків, які надійшли до кредитних
спілок та пенсійних фондів, утворених у порядку, визначеному
законом. У рядку 28 вказується сума доходів, одержаних у вигляді
разових або періодичних внесків засновників та членів, що
надходять до спілок, асоціацій та інших об'єднань юридичних осіб,
житлово-будівельних кооперативів, створених для представлення
інтересів цих засновників, які утримуються лише за рахунок внесків
таких засновників і не провадять господарської діяльності. У рядку 29 вказується сума доходів від надання культових
послуг релігійними організаціями, зареєстрованими у встановленому
законодавством порядку. У рядку 30 вказується сума доходів від основної діяльності
тих закладів і установ, що утримуються за рахунок бюджету, які
зараховуються до складу кошторисів (на спеціальний рахунок). У рядку 32 вказується сума доходу, одержаного неприбутковою
організацією (установою), що не звільняється від оподаткування і
підлягає оподаткуванню за загальновстановленим порядком. Неприбуткова організація (установа) після рядка 32 довідково
вказує види та суми доходів, одержаних від здійснення неосновної
діяльності. При цьому неприбуткова організація повинна провадити окремий
облік фінансових результатів неосновної діяльності у порядку,
встановленому для платників податку, і сплачувати податок на
прибуток від неосновної діяльності у загальному порядку. У рядках 33-39 вказуються суми коштів, використаних
неприбутковою організацією (установою) на здійснення основної
діяльності, визначеної у статутних документах. У рядку 40 вказується сума коштів, використаних на утримання
неприбуткової організації згідно з кошторисом. У рядку 41 вказується сума коштів, використаних неприбутковою
організацією (установою) на інші цілі, передбачені відповідним
законодавством про такі неприбуткові організації (установи). У рядку 42 вказуються суми коштів, використані неприбутковою
організацією не за цільовим призначенням.
Додатокдо Порядку складання звіту про
використання коштів неприбуткових
організацій і установ
Штамп неприбуткової До державної податкової адміністрації
організації (установи) в ___________________________________ _____________________________________
Звіт про використання коштів неприбутковихорганізацій і установ
за звітний (податковий) період ____________________ 199_ р.(квартал, півріччя, 9 місяців, рік)
Назва неприбуткової організації (установи) _______________________
Форма власності (КФП) ______________________________________ ————— ————— Ідентифікаційний код платника з ЄДРПОУ ————————————————————————— ————————————————————————— Ознака неприбуткової організації (установи) ————————————— ————————————— Організаційно-правова форма (КОПФ) _______________________________
Орган управління _________________________________________________(міністерство, відомство, без підпорядкованості)
Дата реєстрації "___" __________ 199_ р. N рішення _______________
Місцезнаходження, телефон (факс): ________________________________ __________________________________________________________________
Одиниця виміру: в тис.грн. з одним десятковим знаком
Дата видачі звіту "___" _____________ 199_ р.
Відмітка про одержання Звіту ————————————————— | | ————————————————— (дата, штамп ДПА)
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————— | |Код |За зві-|Наростаючим під-| | |рядка|тний |сумком з початку| | | |квартал|звітного року | | ———————————————————————————————| |I. Доходи неприбуткової організації (установи) | |1. Сума одержаної безповоротної фінансової | | допомоги або безоплатних надходжень | | ———————————————————————————————| |1.1. у вигляді коштів | 1 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.2. у вигляді майна | 2 | | | | ———————————————————————————————| |2. Сума одержаних добровільних пожертвувань | | ———————————————————————————————| |2.1. у вигляді коштів | 3 | | | | |—————+———————+————————————————| |2.2. у вигляді майна | 4 | | | | ———————————————————————————————| |3. Пасивні доходи | | ———————————————————————————————| |3.1. дивіденди | 5 | | | | |—————+———————+————————————————| |3.2. відсотки | 6 | | | | |—————+———————+————————————————| |3.3. роялті | 7 | | | | |—————+———————+————————————————| |3.4. одержані страхові виплати і відшкодування | 8 | | | | ———————————————————————————————| |4. Компенсація вартості отриманих державних | | послуг, які надійшли до неприбуткової | | організації (установи) | | ———————————————————————————————| |4.1. у вигляді коштів | 9 | | | | |—————+———————+————————————————| |4.2. у вигляді майна | 10 | | | | |—————+———————+————————————————| |5. Доходи від надання державних послуг (видачі| 11 | | | | дозволів (ліцензій), сертифікатів, | | | | | посвідчень, реєстрації, інших послуг, | | | | | обов'язковість придбання яких передбачена | | | | | законодавством) |—————+———————+————————————————| |6. Доходи у вигляді активів, отриманих від | 12 | | | | інших неприбуткових організацій (установ) у| | | | | результаті їх ліквідації |—————+———————+————————————————| |7. Доходи від надання культових послуг | 13 | | | | |—————+———————+————————————————| |8. Разові або періодичні внески засновників | 14 | | | | та членів ———————————————————————————————| | | |9. Внески, які надходять до кредитних спілок | | та пенсійних фондів: | | ———————————————————————————————| |9.1. на додаткове пенсійне забезпечення | 15 | | | | |—————+———————+————————————————| |9.2. на інші потреби, передбачені законодавством| 16 | | | | |—————+———————+————————————————| |10. Доходи від надання платних послуг закладів | 17 | | | | та установ, що утримуються за рахунок | | | | | бюджету |—————+———————+————————————————| |11. Доходи від діяльності, здійснення якої | 18 | | | | дозволяється згідно із законодавством |—————+———————+————————————————| |12. Доходи, отримані протягом звітного | 19 | | | | (податкового) року з джерел, визначених у | | | | | рядках 1-18, на кінець першого кварталу | | | | | наступного за звітним року, які перевищують| | | | | 25 відсотків від загальних валових доходів,| | | | | отриманих протягом такого звітного | | | | | (податкового) року |—————+———————+————————————————| |13. Інші доходи з джерел, не вказаних у | 20 | | | | рядках 1-18 |—————+———————+————————————————| |14. Загальна сума по розділу I (сума рядків з | 21 | | | | 1 по 18+20) | | | | |———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————| |II. Доходи, які звільняються від оподаткування: | | ———————————————————————————————| |1. Суми доходів, які надходять як компенсація | 22 | | | | вартості отриманих державних послуг |—————+———————+————————————————| |2. Суми одержаних коштів та майна, що надійшли| 23 | | | | безоплатно або у вигляді безповоротної | | | | | фінансової допомоги чи добровільних | | | | | пожертвувань |—————+———————+————————————————| |3. Суми одержаних пасивних доходів | 24 | | | | |—————+———————+————————————————| |4. Суми доходів від надання державних послуг | 25 | | | | (видачі дозволів (ліцензій), сертифікатів, | | | | | посвідчень, реєстрації, інших послуг, | | | | | обов'язковість придбання яких передбачена | | | | | законодавством), перераховані до | | | | | відповідних бюджетів |—————+———————+————————————————| |5. Суми доходів від проведення основної | 26 | | | | діяльності |—————+———————+————————————————| |6. Суми внесків, які надійшли до кредитних | 27 | | | | спілок та пенсійних фондів ———————————————————————————————| | | |7. Доходи, одержані у вигляді: | | ———————————————————————————————| |7.1. разових або періодичних внесків | 28 | | | | засновників та членів спілок, асоціацій | | | | | та інших об'єднань юридичних осіб, | | | | | житлово-будівельних кооперативів |—————+———————+————————————————| |7.2. доходів від надання культових послуг | 29 | | | | релігійними організаціями |—————+———————+————————————————| |8. Сума доходів від основної діяльності | 30 | | | | закладів та установ, що утримуються за | | | | | рахунок бюджету, які зараховуються до | | | | | складу кошторисів (на спеціальний рахунок) |—————+———————+————————————————| |9. Загальна сума по розділу II | 31 | | | | (сума рядків з 22 по 30) | | | | |————————————————————————————————————————————————+—————+———————+————————————————| |III. Сума доходу, що підлягає оподаткуванню | 32 | | | | (рядок 21 - рядок 31) | | | | | ——————————————————+——————————————————————————————| | |За зві-|Наростаю-| | | |тний |чим під- | | | |квартал|сумком з | | | | |початку | | | | |звітного | | | | |року | | |1. у тому числі від: |———————+—————————| | |1.1. | | | | | |———————+—————————| | |1.2. | | | | | |———————+—————————| | |1.3. | | | | | |———————+—————————| | |1.4. | | | | | |———————+—————————| | |1.5. | | | | | |———————+—————————| | |1.6. | | | | | |———————+—————————| | |1.7. | | | | | |———————+—————————| | |1.8. | | | | | |———————+—————————| | |1.9. | | | | | |———————+—————————| | |1.10. | | | | | |———————+—————————| | |1.11. | | | | |———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————| |IV. Використання коштів та майна на здійснення | | основної діяльності | |1. На цілі, передбачені статутними | | документами, для проведення: | | ———————————————————————————————| |1.1. благодійної діяльності | 33 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.2. екологічної діяльності | 34 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.3. оздоровчої діяльності | 35 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.4. аматорської спортивної діяльності | 36 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.5. культурної діяльності | 37 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.6. освітньої діяльності | 38 | | | | |—————+———————+————————————————| |1.7. наукової діяльності | 39 | | | | |—————+———————+————————————————| |2. На утримання неприбуткової організації | 40 | | | | згідно з кошторисом |—————+———————+————————————————| |3. На інші цілі | 41 | | | | |—————+———————+————————————————| |4. Не за цільовим призначенням | 42 | | | —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Дата подання звіту "___" ____________ 199_ р.
Наведена інформація є вірною.
Керівник підприємства _________________________________(підпис, прізвище) М.П.
Головний бухгалтер _________________________________(підпис, прізвище)
Джерело:Офіційний портал ВРУ