ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 36 від 19.01.98 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
19 лютого 1998 року
vd980119 vn36 за N 123/2563
Про затвердження Порядку інкасації (обліку) залишківжетонів (інших замінників гривні) на початок
робочого дня та їх залишків на кінець робочого дня
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державноїподаткової адміністрації
N 671 ( z0852-99 ) від 02.12.99 )
На виконання підпункту 10.2.3 статті 10 Закону України "Про
оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок інкасації (обліку) залишків жетонів
(інших замінників гривні) на початок робочого дня та їх залишків
на кінець робочого дня, що додається. 2. Начальнику Головного управління прямих податків
Фурману А.П. після підписання цього наказу подати його для
державної реєстрації до Міністерства юстиції України. 3. Начальнику управління справами Коваленку В.В. у 10-денний
термін після державної реєстрації наказу "Про затвердження Порядку
інкасації (обліку) залишків жетонів (інших замінників гривні) на
початок робочого дня та їх залишків на кінець робочого дня"
забезпечити тиражування його та надсилання державним податковим
адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах
Києві та Севастополі. 4. Головам державних податкових адміністрацій в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі передбачити
в штатному розписі та визначити необхідну кількість працівників,
на яких покладатимуться обов'язки щодо контролю доходів суб'єктів
грального бізнесу. 5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Шитрю О.І.
Голова М.Я.Азаров
ЗатвердженоНаказом Державної податкової
адміністрації України від
19.01.98 N 36
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
19 лютого 1998 року
за N 123/2563
( Порядок втратив чинність на підставі Наказу Державноїподаткової адміністрації
N 671 ( z0852-99 ) від 02.12.99 )
Порядокінкасації (обліку) залишків жетонів (інших замінників
гривні) на початок робочого дня та їх залишків на
кінець робочого дня
1. Порядок інкасації (обліку) залишків жетонів (інших
замінників гривні) на початок робочого дня та їх залишків на
кінець робочого дня розроблено на виконання підпункту 10.2.3
статті 10 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств"
( 334/94-ВР ) (далі - Закон). 2. Інкасація (облік) залишків жетонів (інших замінників
гривні) в автоматичних розігрувальних пристроях згідно з вимогами
Закону провадиться в присутності посадової особи, яка
призначається державним податковим органом з наданням відповідних
повноважень. 3. Для цілей спрощення контролю інкасації (обліку) залишків
жетонів (інших замінників гривні) початок робочого дня і кінець
робочого дня збігаються у часі. 4. На початок та на кінець робочого дня посадова особа
державного податкового органу в присутності уповноваженої особи
платника податку фіксує показники автоматичних розігрувальних
пристроїв у вартісному виразі і складає акт інкасації (обліку)
жетонів (інших замінників гривні) (додаток 1). Відповідні дані
заносяться до журналу (книги) інкасації (обліку) залишків жетонів
(інших замінників гривні) і засвідчуються підписом посадової особи
державного податкового органу та уповноваженої особи платника
податку (додаток 2). 5. Один раз на місяць посадова особа державного податкового
органу складає акт про наслідки перевірки правильності обчислення
та своєчасності перерахування до бюджету сум податку від
позитивної вартісної різниці між залишком жетонів (інших
замінників гривні) на початок робочого дня та їх залишком на
кінець робочого дня (додаток 3). 6. Після інкасації (обліку) залишків жетонів (інших
замінників гривні) в автоматичних розігрувальних пристроях
посадова особа державного податкового органу опломбовує ці
пристрої. 7. Позитивна вартісна різниця між залишком жетонів (інших
замінників гривні) на початок робочого дня та їх залишком на
кінець робочого дня оподатковується за ставкою 30 відсотків.
Від'ємне значення такої різниці у попередні робочі дні до уваги не
береться. 8. Журнал (книга) інкасації (обліку) залишків жетонів (інших
замінників гривні) повинен бути пронумерований, прошнурований,
скріплений гербовою печаткою державної податкової адміністрації,
завірений підписом її керівника та зареєстрований у державній
податковій адміністрації з наданням реєстраційного номера. 9. Перед початком інкасації (обліком) залишків жетонів (інших
замінників гривні) в автоматичних розігрувальних пристроях
посадова особа державного податкового органу перевіряє наявність
та достовірність пломби на автоматичному розігрувальному пристрої. 10. Операція з інкасації (обліку) залишків жетонів (інших
замінників гривні) в автоматичних розігрувальних пристроях
здійснюється не менш як один раз на добу, в денний час та у
визначену годину. Ці питання узгоджуються між відповідальними
особами платника податку та державного податкового органу. 11. Забороняється проводити інкасацію (облік) залишків
жетонів (інших замінників гривні) за відсутності посадової особи
державного податкового органу. 12. Платник податку перераховує до бюджету утриманий податок
від позитивної вартісної різниці у 3-денний термін. 13. При кожній видачі або оплаті жетонів видається касовий
(товарний) чек відповідно до Положення про порядок реєстрації і
застосування електронних контрольно-касових апаратів при
розрахунках готівкою у сфері торгівлі, громадського харчування та
послуг, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації
України від 18.09.97 N 343 ( z0594-97 ) та зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 12.12.97 за N 594/2398.
Додаток 1до Порядку інкасації (обліку) залишків
жетонів (інших замінників гривні) на
початок робочого дня та їх залишків на
кінець робочого дня ________ N __________
(дата) _____________________
(місце складання) _____________________інкасації (обліку) жетонів (інших замінників гривні)
__________________________________________________________________(назва та ідентифікаційний код платника податку)
Мною, ___________________________________________________________,(посада, прізвище й ініціали особи, що провела перевірку)
на підставі посвідчення, виданого ________________________________ ________________________________________________________________,(найменування податкової адміністрації/інспекції) дійснена інкасація в присутності ________________________________ _________________________________________________________________
(посада, прізвище й ініціали уповноваженої особи) орма власності (КФВ): ___________________________________________
місцезнаходження платника податку, телефон (факс): _______________ _________________________________________________________________
місцезнаходження автоматичного розігрувального пристрою: _________ _________________________________________________________________
Наслідки інкасації ————————————————————————————————————————————————————————————————— N автоматич-|Залишки жетонів у|Позитивна вар-|Сума податку|При- | ного розі- |вартісному виразі|тісна різниця,|за ставкою |мітка| грувального |—————————————————|що підлягає |30% | | пристрою |на поча-|на кі- |оподаткуванню |(гр.4х30%) | | |ток ро- |нець ро-|(гр.3-гр.2) | | | |бочого |бочого | | | | |дня |дня | | | | ————————————+————————+————————+——————————————+————————————+—————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ————————————+————————+————————+——————————————+————————————+—————| ____________|________|________|______________|____________|_____| ____________|________|________|______________|____________|_____| —————————————————————————————————————————————————————————————————
Посади і підписи: _________________________________________________________________(особа, що провела перевірку) _________________________________________________________________
(уповноважена особа платника податку)
Додаток 2до Порядку інкасації (обліку) залишків
жетонів (інших замінників гривні) на
початок робочого дня та їх залишків на
кінець робочого дня
Журнал (книга)інкасації (обліку) жетонів (інших замінників гривні)
(грн.) ————————————————————————————————————————————————————————————————— N |N автома-|Дата ін-|Залишок жетонів у|Позитивна|Сума |При- | п/п|тичного |касації |вартісному виразі|вартісна |податку|мітка| |розігру- |(обліку)|—————————————————|різниця, |за ста-| | |вального |жетонів |на поча-|на кіне-|що підля-|вкою | | |пристрою | |ток ро- |ць робо-|гає опо- |30% | | | | |бочого |чого дня|даткуван-|(гр.6х | | | | |дня | |ню |30%) | | | | | | |(гр.5-4) | | | ———+—————————+————————+————————+————————+—————————+———————+—————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ———+—————————+————————+————————+————————+—————————+———————+—————| ___|_________|________|________|________|_________|_______|_____| ___|_________|________|________|________|_________|_______|_____| —————————————————————————————————————————————————————————————————
Додаток 3до Порядку інкасації (обліку) залишків
жетонів (інших замінників гривні) на
початок робочого дня та їх залишків на
кінець робочого дня
________ N __________
(дата) _____________________
(місце складання)
Актпро наслідки перевірки правильності обчислення та
своєчасності перерахування до бюджету сум податку від
позитивної вартісної різниці між залишком жетонів (інших
замінників гривні) на початок робочого дня та їх
залишком на кінець робочого дня
На підставі посвідчення, виданого ___________________________ _________________________________________________________________(найменування податкової адміністрації/інспекції, ________________________________________________________________,
що видала посвідчення) _________________________________________________________________
(посада, прізвище й ініціали особи, що провела перевірку) дійснив перевірку _______________________________________________(назва, ідентифікаційний код, форма власності, _________________________________________________________________
місцезнаходження, телефон (факс) платника податку) одо правильності обчислення, повноти й своєчасності перерахування
до бюджету сум податку від позитивної вартісної різниці між
залишками жетонів (інших замінників гривні) на початок робочого
дня та їх залишком на кінець робочого дня за період з __________
по ____________. У період, за який проводиться перевірка: - відповідальними за фінансово-господарську діяльність були _________________________________________________________________
(повне найменування посади, прізвище, ім'я та по батькові _________________________________________________________________керівника, номер телефону) _________________________________________________________________
(повне найменування посади, прізвище, ім'я та по батькові ________________________________________________________________;головного (старшого) бухгалтера, номер телефону) - відповідальними за правильність обчислення, повноту й
своєчасність перерахування до бюджету були _______________________ _________________________________________________________________
(повне найменування посади, прізвище, ім'я та по батькові ________________________________________________________________.працівника, номер телефону) Перевірку розпочато ___________ і закінчено _________________ Попередню перевірку із зазначеного питання проведено ________ _________________________________________________________________
(дата, посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, що провелаперевірку) До перевірки подані документи: - журнал (книга) інкасації (обліку) жетонів (інших замінників
гривні), - рахункові відомості.
Перевіркою встановлено:1. Що зроблено за наслідками попередньої перевірки: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
2. Наслідки перевірки повноти і своєчасності перерахування до
бюджету сум податку: ————————————————————————————————————————————————————————————————— Сума позитивної|Сума податку,|Фактично |Несвоєчасно|Пеня за нас-| вартісної різ- |нарахована за|перерахо-|перерахова-|лідками цієї| ниці, що підля-|ставкою 30 % |вано по- |но податку |перевірки | гає оподатку- | |датку до | | | ванню | |бюджету | | | ———————————————+—————————————+—————————+———————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ———————————————+—————————————+—————————+———————————+————————————| _______________|_____________|_________|___________|____________| _______________|_____________|_________|___________|____________| —————————————————————————————————————————————————————————————————
Посади і підписи: _________________________________________________________________(особа, що провела перевірку) _________________________________________________________________
(керівник - платник податку) _________________________________________________________________
(головний бухгалтер) _________________________________________________________________
(працівник з обчислення податку)
Другий примірник акта отримав ____________________________________(підпис керівника, платника податку)
Рішення керівника ДПА ____________________________________________ _________________________________________________________________ __________________________________________________ (дата, підпис)
Джерело:Офіційний портал ВРУ