open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 30 березня 1998 р. N 396

Київ
Про затвердження Порядку зарахування збору до

Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації

наслідків Чорнобильської катастрофи та

соціального захисту населення і використання його

коштів

На виконання Закону України "Про формування Фонду для
здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської
катастрофи та соціального захисту населення" ( 386/97-ВР ) Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок зарахування збору до Фонду для
здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської
катастрофи та соціального захисту населення і використання його
коштів, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування.

Прем'єр-міністр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.33
ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 30 березня 1998 р. N 396
ПОРЯДОК

зарахування збору до Фонду для здійснення заходів

щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи

та соціального захисту населення і використання

його коштів

Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм зарахування збору до Фонду
для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської
катастрофи та соціального захисту населення (далі - Фонд), а також
використання його коштів.
2. Обчислення суми збору до Фонду здійснюється платниками
самостійно, одночасно з нарахуванням суми витрат на оплату праці.
3. Збір до Фонду сплачується у другій половині місяця
одночасно з одержанням в установах банків коштів на оплату праці,
але не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним періодом. При
цьому платники збору, які не мають рахунків в установах банків, а
також ті, що виплачують заробітну плату з виручки від реалізації
продукції і надання послуг або в натуральній формі, виходячи з
фактично визначеного у встановленому порядку фонду оплати праці
сплачують збір до Фонду через установи банків не пізніше
наступного дня після виплати належних сум працівникам.
Сплата збору за грудень здійснюється не пізніше 28 грудня,
виходячи з фактичних сум фонду оплати праці за листопад, з
наступним перерахуванням за підсумками року.
4. Платежі до Фонду за дорученням платників збору
зараховуються установами банку до складу доходів Державного
бюджету України на балансовий рахунок 3510... в установах
Національного банку і 2510... в установах інших банків "Збір до
Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків
Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення"
(символ звітності банку 56).
Зайві суми збору, внесені до Фонду, зараховуються в рахунок
наступних платежів або повертаються платнику на підставі його
заяви.
5. Платник збору до Фонду подає Державній податковій
адміністрації за місцем свого знаходження у терміни, встановлені
для подання декларації про прибуток, розрахунок збору до Фонду за
формою згідно з додатком.
Використання коштів Фонду
6. Кошти Фонду використовуються виключно на фінансування
заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та
соціального захисту населення.
Протягом бюджетного року кошти Фонду використовуються
виключно за затвердженими кошторисами видатків згідно з бюджетною
їх класифікацією за функціональною та економічною структурою,
затвердженою Мінфіном, а саме на: витрати на соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи; державні капітальні вкладення; самостійне переселення громадян з радіоактивно забруднених
територій і будівництво житла для громадян, віднесених до
категорії 1; витрати на забезпечення робіт у зоні відчуження; інші цільові програми.
Не допускається використання коштів з одного коду бюджетної
класифікації на мету, передбачену іншим кодом.
Кошти Фонду, не використані у звітному фінансовому році,
вилученню не підлягають і використовуються за призначенням у
наступному році.
7. МНС за місяць до початку бюджетного року подає Головному
управлінню Державного казначейства (далі - Головдержказначейство)
на паперових та електронних носіях за встановленою ним формою дані
про територіальне розташування мережі підприємств, установ та
організацій, що належать до сфери управління МНС, яким воно
безпосередньо розподіляє кошти Фонду, а також міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, Фонду соціального
страхування, Центрального фонду соціального страхування
колгоспників, Пенсійного фонду, Ради міністрів Автономної
Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій, яким виділяються кошти Фонду (далі -
розпорядники коштів Фонду першого ступеня).
Про зміни в територіальному розташуванні мережі підприємств,
установ та організацій, що належать до сфери управління МНС, у
процесі виконання бюджету МНС повідомляє Головдержказначейство
один раз на квартал, не пізніше ніж за 20 днів до початку
наступного кварталу.
Інші розпорядники коштів подають інформацію про мережу
підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх
управління, в територіальному розрізі (область, місто, район)
територіальному органу Державного казначейства в порядку,
визначеному Головдержказначейством.
8. Затверджені річні обсяги асигнувань із Фонду за кожним
напрямом видатків на заходи, пов'язані з ліквідацією наслідків
Чорнобильської катастрофи та соціальним захистом населення, МНС
розподіляє за місяцями та розпорядниками коштів Фонду першого
ступеня і у двотижневий термін з дня набрання чинності Законом
України про Державний бюджет України на плановий бюджетний рік
повідомляє ці дані зазначеним органам, а зведені - Мінфіну.
У такому ж порядку і в той же термін МНС повідомляє і про
зміни у напрямах і розмірах цих асигнувань.
Щомісячний розпис запланованих видатків Фонду МНС здійснює з
урахуванням прогнозних надходжень коштів до Фонду за місяцями,
термінів виплати компенсацій і надання пільг громадянам, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та інших умов
витрачання коштів Фонду і погоджує його з Мінфіном.
9. Після погодження Мінфіном зведених обсягів видатків Фонду
МНС подає їх Головдержказначейству в розрізі розпорядників коштів
Фонду першого ступеня і підприємств, установ та організацій, що
належать до сфери його управління, в територіальному розрізі.
Інші розпорядники коштів подають кошториси видатків
територіальним органам Державного казначейства в порядку,
встановленому Головдержказначейством.
10. Внесення змін до кошторису видатків Фонду здійснюється в
порядку, встановленому Головдержказначейством.
11. Наявні у Фонді кошти МНС розподіляє між розпорядниками
коштів Фонду першого ступеня, які беруть участь у реалізації
заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та
соціального захисту населення, в розрізі кодів бюджетної
класифікації видатків, затверджених Мінфіном, та подає дані про
розподіл Головдержказначейству за установленими ним формами.
Фінансування видатків Фонду здійснюється
Головдержказначейством у межах наявних фінансових ресурсів шляхом
переказу коштів територіальним управлінням Державного казначейства
на підставі поданого МНС розподілу коштів Фонду.
Адміністрація зони відчуження і зони безумовного
(обов'язкового) відселення та обласні (міські) управління у
справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
здійснюють подальший розподіл коштів відповідно між
підприємствами, установами і організаціями зони та органами
виконавчої влади районного рівня.
За відсутності структурних підрозділів у справах захисту
населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС в
райдержадміністраціях і виконкомах міських, селищних та сільських
рад рішення про розподіл коштів, що виділяються на соціальний
захист населення, приймається райдержадміністраціями та
виконкомами рад і передається до органів Державного казначейства
для проведення видатків чи відшкодування витрат.
12. Територіальні органи Державного казначейства здійснюють
фінансування видатків Фонду в межах коштів, отриманих від вищого
органу Державного казначейства.
Організація роботи з проведення фінансування видатків Фонду в
територіальних органах Державного казначейства забезпечується у
порядку, встановленому Головдержказначейством.
13. Використані не за цільовим призначенням кошти Фонду
підлягають внесенню в доход Державного бюджету України на
балансовий рахунок 3510... в установах Національного банку та
2510... в установах інших банків "Збір до Фонду для здійснення
заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та
соціального захисту населення" (код бюджетної класифікації доходів
50010100, символ звітності банку 56).
Порядок оплати витрат одержувачів - розпорядників коштів

Фонду
14. Оплата витрат одержувачів - розпорядників коштів Фонду
органами Державного казначейства провадиться з бюджетних рахунків,
відкритих за балансовим рахунком 3513... в установах Національного
банку і 2513... в установах інших банків як шляхом безготівкових
платежів безпосередньо на користь суб'єктів господарської
діяльності, установ та організацій, що виконали роботи або надали
послуги розпорядникам коштів, так і шляхом надання дозволу на
отримання готівки в установах банків на цілі, передбачені в
кошторисах видатків одержувачів коштів Фонду. Порядок надання дозволу на отримання готівки визначається
Головдержказначейством. Облік витрат одержувачів коштів Фонду здійснюється в порядку,
що встановлюється Головдержказначейством.
15. На підставі поданих одержувачем-розпорядником коштів
платіжних доручень, до яких додаються документи, що підтверджують
витрати, орган Державного казначейства перераховує кошти за надані
послуги, виконані роботи безпосередньо суб'єктам господарської
діяльності.
З метою забезпечення попереднього контролю за витрачанням
коштів Фонду документи, що підтверджують необхідність проведення
оплати рахунку, перевіряються щодо доцільності та ефективності
витрат. Суми, що підлягають перерахуванню, звіряються із
затвердженими планами, кошторисом доходів і видатків підприємств,
установ та організацій, із залишками невикористаних асигнувань за
кодами бюджетної класифікації видатків.
Якщо під час проведення перевірок встановлено факти
неефективного використання матеріальних цінностей та грошових
коштів чи неповне документальне підтвердження витрат, орган
Державного казначейства відмовляє в оплаті рахунку і повертає його
одержувачу-розпоряднику коштів з письмовим повідомленням причин
повернення. Відмова в оплаті обов'язково реєструється в органі
Державного казначейства.
Розрахункові документи, які підтверджують необхідність оплати
рахунків, до проведення оплати залишаються в органі Державного
казначейства. Вони повертаються одержувачу-розпоряднику коштів
після здійснення оплати з відповідним відбитком штампа казначея.
На документах, що передбачають довгострокову дію і часткову оплату
(цивільно-правові договори тощо), в обов'язковому порядку на
останній сторінці проставляється сума кожної окремої оплати і дата
її проведення.
Оплата витрат розпорядників коштів за напрямами

здійснення видатків Фонду
16. Видатки на державні капітальні вкладення, передбачені
Чорнобильською будівельною програмою, здійснюються за умови
наявності у замовників відповідних документів. Розпорядник у межах
коштів, що надійшли на його рахунок у територіальному органі
Державного казначейства, подає цьому органу платіжні доручення на
безпосереднє перерахування коштів на користь організацій за
виконані роботи, поставлені матеріали, надані послуги. До
платіжних доручень додаються кошториси на окремі об'єкти та види
робіт і витрат, контракти (договори) з підрядником про виконання
робіт, рахунки постачальників будівельних матеріалів,
устаткування, акти про виконані роботи за встановленими формами
тощо.
17. Забезпечення житлом переселенців із радіоактивно
забруднених територій та поліпшення житлових умов громадян,
віднесених до категорії 1 (самостійне переселення), здійснюється
Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
обл(міськ)держадміністраціями шляхом придбання та закінчення
будівництва недобудованого (високого ступеня готовності) житла, а
також шляхом придбання житла, яке перебуває у приватній власності
громадян. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласне
(міське) управління (відділ) у справах захисту населення від
наслідків Чорнобильської катастрофи, враховуючи наявні документи
(договори про будівництво житла, договори купівлі-продажу, довідки
про сплату внесків у житлово-будівельний кооператив, обгрунтування
авансування індивідуальних забудовників), готує відповідне рішення
про розподіл коштів, що надійшли на його рахунок, і подає
територіальним органам Державного казначейства платіжні доручення
на перерахування коштів підрядним організаціям, які закінчують
спорудження недобудованого і вводять в експлуатацію готове житло,
на рахунки організацій, що здійснюють придбання житла для
зазначених категорій громадян.
18. Оплата робіт і досліджень, пов'язаних із науковим
забезпеченням робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської
катастрофи, які виконуються на підставі договорів, укладених МНС з
науково-дослідними, проектно-конструкторськими організаціями та
підприємствами, здійснюється шляхом перерахування коштів на
розрахункові рахунки виконавців робіт після пред'явлення МНС
Головдержказначейству договорів на виконання робіт, актів про
виконані роботи, рахунків для оплати і накладних.
19. Оплата витрат на фінансування цільових Чорнобильських
програм (система радіаційного контролю, дезактивація та
захоронення радіоактивних відходів, ведення агропромислового та
лісового господарства, екологічне оздоровлення середовища,
розвиток сфери народної освіти, культури, соціально-психологічних
служб, центрів інформування громадськості, створення системи
інформації, міжнародне співробітництво, підготовка кадрів)
провадиться згідно з поданим Радою міністрів Автономної Республіки
Крим, обл(міськ)держадміністрацією розподілом коштів між районами
та виконавцями робіт. Перерахування коштів територіальними
органами Державного казначейства здійснюється за наявності
затверджених і погоджених з МНС річних планів щодо кожної
програми, кошторисів витрат на проведення робіт, договорів на
виконання робіт, актів про виконані роботи, рахунків для оплати і
накладних.
20. Здійснення видатків на медичне забезпечення громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, провадиться в
межах коштів, що надходять на рахунки управлінь (відділів) у
справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
Ради міністрів Автономної Республіки Крим,
обл(міськ)держадміністрацій, територіальних органів Державного
казначейства згідно із спеціальними програмами, погодженими з МНС
та укладеними ними контрактами і договорами. Кошти перераховуються
безпосередньо постачальникам та виробникам медичного обладнання,
реактивів, ліків, інших матеріалів медичного призначення,
інструментів, оздоровчим, санаторно-курортним, реабілітаційним та
лікувальним закладам, виконавцям робіт згідно з укладеними
договорами під час подання зазначеними управліннями (відділами)
договорів, актів про виконані роботи, рахунків, накладних.
21. Оплата рахунків щодо видатків на оздоровлення громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, проводиться
територіальними органами Державного казначейства згідно з
представленими управліннями (відділами) у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Ради міністрів
Автономної Республіки Крим, обл(міськ)держадміністрацій
договорами, укладеними ними із санаторно-оздоровчими закладами,
рахунками на придбання путівок, розрахунками на одержання путівок
пільговими категоріями громадян, кошторисами на утримання відділів
(підвідділів) або посадових осіб, які безпосередньо займаються
питаннями організації оздоровлення та утримуються за рахунок
коштів Фонду в обсягах, що не перевищують 0,2 відсотка суми
коштів, виділених на оздоровлення відповідним органам, які
організовують оздоровлення громадян.
22. Грошова компенсація за невикористану путівку на
санаторно-курортне лікування виплачується у розмірах, встановлених
Кабінетом Міністрів України. Потребу в коштах на ці витрати
визначають обл(міськ)держадміністрації згідно з поданими
райдержадміністраціями та міськвиконкомами заявками і підтвердними
документами. Кошти на зазначені цілі органи Державного
казначейства перераховують на окремі бюджетні рахунки підприємств
і організацій, які займаються оздоровленням громадян.
23. Видатки на комплекс заходів щодо ліквідації наслідків
Чорнобильської катастрофи у зонах відчуження та безумовного
(обов'язкового) відселення здійснюються за рахунок асигнувань, що
виділяються на виконання завдань Комплексної програми робіт щодо
ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у зоні
відчуження, яка щорічно затверджується МНС.
Виключно в межах цих асигнувань Адміністрація зони відчуження
і безумовного (обов'язкового) відселення укладає з підприємствами,
установами та організаціями - суб'єктами господарської діяльності
договори на проведення робіт чи заходів щодо ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильській АЕС.
Оплата видатків провадиться за рахунок коштів, що надійшли на
рахунок Адміністрації зони відчуження і безумовного
(обов'язкового) відселення в управлінні Державного казначейства
Київської області, через територіальні органи Державного
казначейства за фактично виконані роботи чи надані послуги на
підставі поданого нею розподілу коштів між виконавцями робіт та
актів приймання - здавання виконаних робіт (послуг).
Надання пільг, виплата компенсацій та відшкодування
підприємствам, установам та організаціям пов'язаних з цим

видатків
24. Виплата допомоги і компенсацій, передбачених Законом
України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи" ( 796-12 ), провадиться: працюючим громадянам (у тому числі працюючим пенсіонерам за
умови подання ними довідки про неодержання допомоги і компенсацій
в органах, які виплачують пенсію) - підприємствами, установами,
організаціями, військовими частинами, в яких громадяни працюють,
навчаються або несуть службу; непрацюючим пенсіонерам - органами, які виплачують пенсію; тимчасово непрацюючим громадянам та громадянам, які
займаються підприємницькою діяльністю без створення юридичної
особи, - органами, що визначаються місцевими органами виконавчої
влади за місцем їх проживання; дітям віком до 18 років - за місцем основної роботи
(навчання, служби) матері, у разі якщо мати не працює (не вчиться,
не служить); за місцем основної роботи (навчання, служби) батька
або особи, яка замінює батьків, у разі якщо батьки (особа, яка
замінює батьків) не працюють (не вчаться, не служать); за місцем
проживання батьків з дитиною або особи, яка їх замінює, органами,
що визначаються місцевими органами виконавчої влади.
25. Виплата громадянам допомоги і компенсацій, а також
відшкодування витрат, пов'язаних з відселенням або самостійним
переселенням, провадиться місцевими державними адміністраціями за
попереднім місцем проживання. Виплата компенсацій громадянам за втрачене нерухоме майно у
разі організованого відселення або самостійного переселення з
радіоактивно забруднених територій провадиться за попереднім
місцем його знаходження територіальними органами Державного
казначейства на підставі Положення про порядок виплати компенсацій
громадянам за втрачене нерухоме майно у разі відселення або
самостійного переселення, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 15 липня 1997 р. N 755 ( 755-97-п ).
26. Надання громадянам медичних, житлово-комунальних послуг,
послуг зв'язку, позик банків здійснюється відповідно медичними
(щодо безплатного відпуску ліків за рецептами лікарів - аптеками),
житлово-комунальними організаціями, підприємствами зв'язку,
установами банків за місцем проживання громадян, а для
забудовників житла - за місцем будівництва.
27. Видатки, пов'язані з наданням пільг щодо пенсійного
забезпечення згідно із Законом України "Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи" (пенсій на пільгових умовах за віком і стажем роботи,
пенсії по інвалідності та за втрату годувальника, додаткові
пенсії, щомісячні компенсації за втрату годувальника, підвищені
пенсії і допомога), провадяться органами, які виплачують пенсію.
Видатки на пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб
начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, а також
членів їхніх сімей провадяться відділеннями (філіями) Ощадбанку за
поданням відповідних розрахунків разом із списками одержувачів
обласними військкоматами, пенсійними службами управлінь внутрішніх
справ та СБУ, працівниками військових частин Національної гвардії
(на рівні областей), пенсійними службами Міноборони, МВС, СБУ,
Командуючого Національною гвардією.
28. Виплати громадянам допомоги і компенсацій провадяться від
дня набуття права на них, але не раніше дня одержання посвідчення
встановленого зразка або інших документів, що підтверджують статус
постраждалих, та з дня подання письмової заяви. Письмова заява подається громадянином один раз на всі види
компенсацій і допомоги.
29. Відповідальність за правильність призначення громадянам
допомоги і компенсацій та своєчасність їх виплати несуть керівники
підприємств, установ та організацій згідно із законодавством.
30. Спори з питань виплати допомоги і компенсацій
розглядаються: працюючим - у порядку вирішення трудових спорів,
установленому Кодексом законів про працю України ( 322-08 ); непрацюючим - у судовому порядку.
31. Підприємства, установи та організації, зазначені в
пунктах 24-26 цього Порядку, виплату допомоги і компенсацій
здійснюють за рахунок власних коштів з наступним відшкодуванням їх
за рахунок коштів Фонду за поданням органам Державного
казначейства розрахунків витрат протягом двох тижнів від дня
проведення виплати. На загальну суму витрат організації виписують
платіжне доручення на перерахування коштів на їх рахунок.
32. Прийняті до оплати органами Державного казначейства
розрахунки видатків щодо виплати допомоги та компенсацій і надання
пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, реєструються в журналі реєстрації розрахунків.
Відшкодування підприємствам, установам та організаціям
витрат, пов'язаних з виплатою допомоги та компенсацій і наданням
пільг, або їх авансування провадиться територіальними органами
Державного казначейства в межах коштів, що надійшли на рахунок
фінансування цих витрат.
З метою забезпечення дійового оперативного контролю за
порядком виплати допомоги та компенсацій і надання пільг кожне
підприємство, установа чи організація подає органу Державного
казначейства паспорт даних, в якому визначено кількість потерпілих
за категоріями.
Органом Державного казначейства ведеться облік фінансування
видатків, пов'язаних з виплатою компенсацій та наданням пільг
громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Витрати на оплату банківських і поштових операцій в частині
видатків, пов'язаних з виплатою допомоги та компенсацій і наданням
пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, відшкодовуються за рахунок коштів Фонду.
33. Витрати, пов'язані з оплатою працюючим листків
непрацездатності за період лікування в санаторіях, з виплатою
понад встановлені законодавством розміри допомоги у зв'язку з
тимчасовою непрацездатністю, доглядом за хворою дитиною,
вагітністю і пологами, провадяться підприємствами, установами та
організаціями за рахунок коштів на обов'язкове соціальне
страхування з наступним відшкодуванням цих витрат органам Фонду
соціального страхування та Центральному фонду соціального
страхування колгоспників на місцях відповідними територіальними
органами Державного казначейства за розподілом цих фондів.
Витрати на виплату підвищеного розміру допомоги у зв'язку з
доглядом за потерпілою дитиною до трьох років працюючим жінкам
провадяться підприємствами, установами та організаціями за рахунок
коштів на обов'язкове державне пенсійне страхування з наступним
відшкодуванням відділенням Пенсійного фонду на місцях відповідними
територіальними органами Державного казначейства.
Витрати на виплату підвищеного розміру допомоги у зв'язку з
доглядом за потерпілою дитиною до трьох років непрацюючим жінкам
провадяться органами, визначеними органами виконавчої влади за
місцем проживання батьків з дитиною, за рахунок коштів Фонду,
передбачених на зазначені цілі та перерахованих відповідними
органами Державного казначейства на підставі поданих розрахунків.
34. Відшкодування витрат, пов'язаних з безплатним
користуванням громадянами, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, міським та приміським транспортом,
провадиться через територіальні органи Державного казначейства
пасажирським автотранспортним підприємствам територіальних
виробничих об'єднань автотранспорту Автономної Республіки Крим,
областей, міст Києва і Севастополя, трамвайно-тролейбусним,
тролейбусним і трамвайним управлінням на місцях, відділкам
залізниць Укрзалізниці згідно з обгрунтованими розрахунками цих
підприємств, перевіреними відповідними органами виконавчої влади.
Облік, звітність і контроль за використанням коштів Фонду
35. Належні до сплати у Фонд суми збору відображаються
платниками у складі валових витрат у порядку ведення
бухгалтерського обліку, встановленому Мінфіном.
36. Облік і звітність за операціями касового виконання
державного бюджету за видатками Фонду в органах Державного
казначейства здійснюється у порядку, встановленому
Головдержказначейством.
37. Бухгалтерський облік і звітність про використання
одержаних з Фонду коштів на підприємствах, у міністерствах, інших
органах центральної виконавчої влади, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, обласних, Київській та Севастопольській міських
держадміністраціях ведеться у порядку, встановленому Мінфіном.
Зазначені органи, а також підприємства, установи та
організації ведуть облік видатків на зазначені заходи окремо від
основної діяльності.
38. Підприємства, установи та організації незалежно від форм
власності і господарювання до 10 числа місяця, що настає за
звітним кварталом, подають органам, які здійснюють фінансування
заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і
соціального захисту населення, звіт про використання виділених із
Фонду коштів за установленою формою. Управління Пенсійного фонду
Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя,
яким виділено кошти на відшкодування витрат, пов'язаних з наданням
пільг щодо пенсійного забезпечення громадян, подають звіт до 20
числа місяця, що настає за звітним кварталом, Пенсійному фонду за
встановленою формою.
Розпорядники коштів першого ступеня подають до 20 числа
місяця, що настає за звітним кварталом, МНС зведений звіт про
використання коштів Фонду за встановленою ним формою.
Пенсійний фонд подає МНС зведений звіт до 30 числа місяця, що
настає за звітним кварталом.
МНС подає зведений звіт про використання коштів Фонду Мінфіну
і Головдержказначейству за встановленою формою 28 лютого, 30
квітня, 30 липня та 30 жовтня.
Контроль за своєчасним і повним перерахуванням збору до Фонду, цільовим використанням коштів та відповідальність

платників збору
39. Контроль за правильністю обчислення і своєчасністю
перерахування збору до Фонду здійснюють державні податкові
адміністрації відповідно до Законів України "Про систему
оподаткування" ( 1251-12 ) та "Про державну податкову службу в
Україні" ( 509-12 ).
40. Платники збору несуть відповідальність за достовірність
обчислення та своєчасність внесення сум збору до Фонду відповідно
до законодавства.
41. Контроль за цільовим використанням коштів Фонду
здійснюється МНС, Мінфіном, органами Державного казначейства і
Державної контрольно-ревізійної служби в Україні, міністерствами,
іншими органами центральної виконавчої влади та
обл(міськ)держадміністраціями в межах їх компетенції.

Додаток

до Порядку зарахування збору до

Фонду для здійснення заходів щодо

ліквідації наслідків Чорнобильської

катастрофи та соціального захисту

населення і використання його коштів
Розрахунок
сум збору до Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації

наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального

захисту населення

за ____________________________________________ 199___ р.

(подається щоквартально наростаючим

підсумком з початку року до 25 числа

місяця, наступного за звітним)
————————————————————————— Код ЕДРПОУ | | —————————————————————————
__________________________________________________________________

(найменування підприємства, установи, організації)
(гривень)————————————————————————————————————————————————————————————————— Показники | Код | Сума | рядка | —————————————————————————————————————————+———————————+——————————— 1. Фонд оплати праці (фонд зарплати) | | _____________________ 199 _____ р. | 010 | —————————————————————————————————————————+———————————+——————————— 2. Сума внесків, що підлягає сплаті | 020 | —————————————————————————————————————————+———————————+——————————— 3. Фактично сплачено | 030 | —————————————————————————————————————————+———————————+——————————— 4. Результат: | | підлягає додатково доплаті | 020-030 | підлягає поверненню | 030-020 | —————————————————————————————————————————————————————————————————

Керівник
Головний бухгалтер
"___"__________________ 199 __ р.
М.П.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: