open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Указ втратив чинність на підставі Указу Президента

N 1159/2000 ( 1159/2000 ) від 23.10.2000 )
Про Положення про Національне агентство

України з питань розвитку та європейської

інтеграції

1. Затвердити Положення про Національне агентство України з
питань розвитку та європейської інтеграції (додається).
2. Визнати такою, що втратила чинність, статтю 1 Указу
Президента України від 30 серпня 1996 року N 771 ( 771/96 )
"Питання Національного агентства України з реконструкції та
розвитку".
3. Кабінету Міністрів України у місячний строк: подати пропозиції щодо внесення змін до актів Президента
України, які випливають із цього Указу; привести свої рішення у відповідність із цим Указом.

Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 23 квітня 1998 року

N 357/98

ЗАТВЕРДЖЕНО

Указом Президента України

від 23 квітня 1998 року N 357/98
ПОЛОЖЕННЯ

про Національне агентство України з питань

розвитку та європейської інтеграції

1. Національне агентство України з питань розвитку та
європейської інтеграції (далі - Національне агентство) є
центральним органом виконавчої влади, підпорядкованим Кабінету
Міністрів України.
Національне агентство здійснює міжвідомчу координацію з
питань міжгалузевого економічного та соціального співробітництва
України з Європейськими Співтовариствами (Європейським Союзом),
бере участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері
взаємодії з міжнародними фінансовими організаціями, відповідними
міждержавними і регіональними організаціями, організаціями, у тому
числі кредитно-фінансовими установами, іноземних держав, їх
угруповань з метою залучення кредитів, грантів, міжнародної
технічної допомоги, іноземних інвестицій, здійснює контроль за
ефективністю використання залучених зовнішніх ресурсів, відповідно
до наданих йому повноважень координує діяльність органів
виконавчої влади і суб'єктів господарювання у цій сфері.
2. Національне агентство у своїй діяльності керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, указами і
розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів
України, а також цим Положенням. У межах своїх повноважень
Національне агентство організовує виконання законів та інших
нормативно-правових актів, здійснює систематичний контроль за їх
реалізацією.
Національне агентство узагальнює практику застосування
законодавства з питань, що належать до його компетенції, розробляє
пропозиції про вдосконалення законодавства і в установленому
порядку вносить їх на розгляд Президентові України та Кабінету
Міністрів України.
3. Основними завданнями Національного агентства є:
забезпечення проведення єдиної державної політики у сфері
фінансово-економічного співробітництва з міжнародними фінансовими
організаціями, відповідними міждержавними і регіональними
організаціями, організаціями, у тому числі кредитно-фінансовими
установами, іноземних держав, їх угруповань щодо залучення
кредитів, грантів, міжнародної технічної та гуманітарної допомоги,
іноземних інвестицій; участь у розробленні основних напрямів
державної валютно-фінансової та інвестиційної політики;
участь у забезпеченні проведення єдиної державної політики з
питань інтеграції з Європейським Союзом, розробленні та
впровадженні механізмів координації співробітництва центральних
органів виконавчої влади з Європейськими Співтовариствами
(Європейським Союзом);
розроблення та реалізація економічних і організаційних
заходів, підготовка законодавчих та інших нормативно-правових
актів щодо співробітництва України з міжнародними фінансовими
організаціями, інституціями Європейських Співтовариств
(Європейського Союзу), відповідними міждержавними та регіональними
організаціями, а також організаціями, у тому числі
кредитно-фінансовими установами, іноземних держав та їх
угруповань;
забезпечення міжвідомчої координації з питань міжгалузевого
економічного та соціального співробітництва України з
Європейськими Співтовариствами (Європейським Союзом);
підготовка пропозицій щодо вдосконалення механізмів
державного регулювання у сфері залучення, використання та
погашення іноземних кредитів, надання Кабінетом Міністрів України
гарантій або інших зобов'язань, залучення іноземних інвестицій в
економіку України, поліпшення режиму інвестиційної діяльності в
Україні, а також забезпечення захисту іноземних інвестицій;
аналіз ефективності використання залучених іноземних
кредитів, грантів, міжнародної технічної та гуманітарної допомоги,
ефективності залучення в економіку України іноземних інвестицій;
підготовка та супровід інвестиційних проектів, реалізація
яких пов'язана із створенням та функціонуванням спеціальних
(вільних) економічних зон;
розроблення і реалізація програм та проектів міжнародної
технічної допомоги, здійснення їх державної реєстрації, а також
контроль за їх виконанням;
організаційне забезпечення діяльності Української частини
Комітету з питань співробітництва між Україною та Європейськими
Співтовариствами (Європейським Союзом), Української частини
Комітету з питань економічного співробітництва
Українсько-американської міждержавної комісії, Консультативної
ради з питань іноземних інвестицій в Україні.
4. Національне агентство відповідно до покладених на нього
завдань:
1) бере участь у забезпеченні реалізації державних програм,
складанні платіжного балансу України, розробленні стратегії
соціально-економічного розвитку України;
2) готує пропозиції щодо вдосконалення механізмів регулювання
розвитку економіки та її структурної перебудови, забезпечення
ринкової збалансованості, соціального захисту населення,
екологічної безпеки;
3) бере участь у розробленні проекту Державного бюджету
України та загальнодержавних програм економічного і соціального
розвитку;
4) здійснює у межах своєї компетенції заходи, спрямовані на
скорочення дефіциту Державного бюджету України та вирівнювання
платіжного балансу України, проведення державної валютно-кредитної
політики;
5) забезпечує в межах своїх повноважень виконання Українською
стороною зобов'язань за Угодою про партнерство та співробітництво
між Україною та Європейськими Співтовариствами (Європейським
Союзом) та іншими міжнародно-правовими документами, чинними у
відносинах між Україною та Європейськими Співтовариствами
(Європейським Союзом);
6) готує пропозиції щодо вдосконалення механізмів взаємодії
Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних
органів виконавчої влади з Європейськими Співтовариствами
(Європейським Союзом);
7) бере участь у підготовці нормативно-правових актів щодо
співробітництва України з Європейськими Співтовариствами
(Європейським Союзом);
8) забезпечує підготовку матеріалів до розгляду на засіданнях
Української частини Комітету з питань співробітництва між Україною
та Європейськими Співтовариствами (Європейським Союзом);
9) здійснює організаційне забезпечення роботи Української
частини Комітету з питань співробітництва між Україною та
Європейськими Співтовариствами (Європейським Союзом);
10) сприяє залученню України до участі в транс'європейських
програмах;
11) сприяє залученню українських підприємств, установ та
організацій до участі у галузевих програмах Європейських
Співтовариств (Європейського Союзу);
12) сприяє місцевим органам виконавчої влади та органам
місцевого самоврядування у розбудові відносин з європейськими
регіональними структурами, в тому числі через участь у
європейських регіональних програмах;
1З) узагальнює пропозиції міністерств, інших органів
виконавчої влади щодо визначення пріоритетних напрямів
економічного співробітництва з міжнародними фінансовими
організаціями, відповідними міжнародними і регіональними
організаціями, організаціями, у тому числі кредитно-фінансовими
установами, іноземних держав, їх угруповань та вносить пропозиції
Кабінету Міністрів України для вирішення в установленому порядку;
14) вносить у встановленому порядку пропозиції щодо укладання
і денонсації міжнародних договорів України, бере участь у
підготовці таких договорів, укладає міжнародні договори
міжвідомчого характеру;
15) організовує в межах своїх повноважень роботу щодо
залучення іноземних кредитів, грантів, міжнародної технічної
допомоги, іноземних інвестицій в економіку України, удосконалення
державного регулювання у цій сфері;
16) розробляє та вносить у встановленому порядку пропозиції
щодо визначення лімітів зовнішнього державного боргу, а також бере
участь у розробці механізму управління ним та його
реструктуризації;
17) вносить пропозиції Кабінету Міністрів України для
вирішення в установленому порядку питань участі України в
міжнародних фінансових організаціях, відповідних міждержавних і
регіональних організаціях, а також щодо призначення українських
представників у зазначених організаціях;
18) забезпечує оперативний обмін інформацією з українськими
та іноземними учасниками процесу залучення і використання
кредитів, грантів, міжнародної технічної допомоги, іноземних
інвестицій щодо потреб та можливостей залучення зовнішніх
ресурсів, сприяє виданню відповідної нормативно-довідкової
літератури, публікує у вітчизняних та іноземних друкованих засобах
масової інформації матеріали із зазначених питань, проводить
конференції, семінари, виставки, в тому числі міжнародні, тощо;
19) координує роботу міністерств, інших органів виконавчої
влади щодо залучення в економіку України іноземних інвестицій,
органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій -
щодо залучення та використання грантів, міжнародної технічної
допомоги, формування стратегії допомоги, відповідних програм та
щорічних планів дій, а також щодо залучення, використання та
погашення кредитів; у межах своїх повноважень контролює додержання
ними законодавства України та зобов'язань, що випливають з
відповідних міжнародних договорів України;
20) узагальнює для розгляду Валютно-кредитною радою Кабінету
Міністрів України пропозиції міністерств, інших органів виконавчої
влади, готує пропозиції, обгрунтування та висновки щодо
доцільності залучення під гарантії або інші зобов'язання Кабінету
Міністрів України іноземних кредитів, у тому числі за проектами
розвитку пріоритетних галузей економіки України;
21) готує для розгляду Валютно-кредитною радою Кабінету
Міністрів України пропозиції та висновки щодо доцільності надання
чи відкликання гарантій або інших зобов'язань Кабінету Міністрів
України;
22) проводить роботу на світових ринках позикового капіталу
щодо залучення кредитних ресурсів в Україну;
23) створює систему інформаційного супроводу проектів і
програм, які виконуються в рамках співробітництва з міжнародними
фінансовими організаціями, відповідними міждержавними і
регіональними організаціями; разом із заінтересованими органами
виконавчої влади веде облік інформації стосовно проектів і програм
міжнародної технічної допомоги, надає відповідні довідки,
використовує зібрану інформацію для економічної оцінки зазначених
проектів і програм, видання бюлетенів та інших матеріалів з питань
висвітлення діяльності Національного агентства;
24) розробляє заходи щодо створення сприятливих умов для
залучення іноземних інвестицій, залучення та ефективного
використання кредитів, грантів, міжнародної технічної допомоги, у
тому числі за проектами і програмами реструктуризації суб'єктів
підприємницької діяльності, післяприватизаційної підтримки
підприємств;
25) розробляє та супроводжує інвестиційні проекти та
програми, реалізація яких пов'язана із створенням та
функціонуванням спеціальних (вільних) економічних зон, спеціальних
(функціональних) режимів інвестиційної діяльності;
26) бере участь у підготовці проектів законів щодо створення
та функціонування спеціальних (вільних) економічних зон,
пропозицій щодо специфіки регулювання іноземних інвестицій у таких
зонах в Україні;
27) узагальнює досвід та результати співробітництва з
міжнародними фінансовими організаціями, відповідними міждержавними
і регіональними організаціями, організаціями, у тому числі
кредитно-фінансовими установами, іноземних держав, їх угруповань
досвід та результати залучення іноземних інвестицій, залучення та
використання грантів, міжнародної технічної допомоги, залучення,
використання, обслуговування та погашення іноземних кредитів,
кредитів міжнародних фінансових організацій;
28) бере участь у встановленому порядку в організації та
проведенні відповідних некомерційних конкурсів, міжнародних торгів
(тендерів) при виборі та реалізації інвестиційних проектів,
використанні кредитів, грантів та міжнародної технічної допомоги;
29) готує пропозиції щодо вдосконалення правового регулювання
інвестиційної діяльності, а також встановлення пільгового режиму
інвестиційної та іншої господарської діяльності для окремих
суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють інвестиційні
проекти із залученням іноземних інвестицій, що реалізуються
відповідно до державних програм розвитку пріоритетних галузей
економіки, соціальної сфери і територій;
30) проводить акредитацію іноземного персоналу і організацій,
що забезпечують реалізацію в Україні проектів та програм
міжнародної технічної допомоги, видає свідоцтва, інші документи,
які підтверджують пільги, привілеї та імунітети, визначені
законодавством та міжнародними договорами України щодо такого
персоналу і організацій, у тому числі податкові, митні та інші
пільги щодо обладнання, матеріалів та іншого майна, які надходять
у рамках такого співробітництва;
31) надає консультації українським та іноземним учасникам
міжнародного економічного співробітництва з питань, що належать до
компетенції Національного агентства;
32) вносить у встановленому порядку пропозиції щодо складу
українських делегацій та відповідних директив на переговорах з
представниками міжнародних фінансових організацій, відповідних
міждержавних і регіональних організацій, організацій, у тому числі
кредитно-фінансових установ, іноземних держав, їх угруповань з
питань міжнародного економічного співробітництва;
33) координує діяльність міністерств, інших органів
виконавчої влади, підприємств, установ та організацій щодо
підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів за
рахунок міжнародної технічної допомоги, формує відповідні
навчальні групи;
34) здійснює в установленому порядку формування, керівництво
та координацію діяльності представництв Національного агентства в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі;
35) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної
політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням у
центральному апараті Національного агентства та його
представництвах;
36) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього
завдань.
5. Національне агентство має право:
1) проводити у межах своїх повноважень переговори з органами
іноземних держав, міжнародними організаціями, іноземними банками
та іншими організаціями;
2) представляти Кабінет Міністрів України за його дорученням
у міжнародних організаціях та під час укладання міжнародних
договорів України;
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо
організації роботи Української частини Комітету з питань
співробітництва між Україною та Європейськими Співтовариствами
(Європейським Союзом) відповідно до Угоди про партнерство та
співробітництво між Україною та Європейськими Співтовариствами
(Європейським Союзом) ( 998_012 ).
4) відповідно до міжнародних договорів України утворювати
групи з питань координації та супроводу відповідних проектів і
програм, які здійснюються з використанням кредитів, грантів,
міжнародної технічної допомоги, іноземних інвестицій; брати участь
у роботі комісій, комітетів, конференцій, конгресів, симпозіумів і
нарад з питань міжнародного економічного співробітництва;
5) залучати в установленому порядку спеціалістів міністерств,
інших органів виконавчої влади, підприємств, установ та
організацій для розгляду питань, що належать до його компетенції;
6) скликати в установленому порядку наради з питань, що
належать до його компетенції;
7) одержувати в установленому законодавством порядку від
міністерств, інших органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування інформацію, документи і матеріали, а від
Міністерства статистики України - безоплатно статистичні дані,
необхідні для виконання покладених на нього завдань;
8) утворювати за погодженням з відповідними центральними
органами виконавчої влади комісії, експертні та консультативні
ради, робочі групи; брати участь у роботі урядових комісій;
9) залучати на контрактній основі вітчизняних та іноземних
учених, фахівців і експертів для консультацій з питань, пов'язаних
з діяльністю Національного агентства.
6. Національне агентство у процесі виконання покладених на
нього завдань взаємодіє з іншими органами виконавчої влади,
органами Автономної Республіки Крим та органами місцевого
самоврядування, дипломатичними представництвами України за
кордоном, а також з міжнародними організаціями, відповідними
органами та організаціями іноземних держав, їх дипломатичними та
іншими представництвами.
7. Національне агентство у межах своїх повноважень на основі
та на виконання законів, інших нормативно-правових актів видає
накази, організовує і контролює їх виконання.
У випадках, передбачених законодавством, рішення
Національного агентства є обов'язковими для виконання іншими
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності та
громадянами.
Нормативно-правові акти Національного агентства підлягають
державній реєстрації у Міністерстві юстиції України в порядку,
встановленому законодавством.
Національне агентство в разі потреби видає разом з іншими
органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування
спільні акти.
8. Національне агентство має статус міністерства, його очолює
Голова Національного агентства, який за посадою є міністром.
Голову Національного агентства призначає Президент України. Голова Національного агентства має заступників. Розподіл
обов'язків між заступниками провадить Голова Національного
агентства. Голова Національного агентства здійснює керівництво
Національним агентством і несе відповідальність перед Президентом
України та Кабінетом Міністрів України за виконання покладених на
Національне агентство завдань, визначає ступінь відповідальності
заступників Голови, керівників підрозділів Національного
агентства.
9. Для погодженого вирішення питань, що належать до
компетенції Національного агентства, обговорення найважливіших
напрямів його діяльності в Національному агентстві утворюється
колегія у складі Голови, заступників Голови за посадою, а також
інших керівних працівників Національного агентства.
До складу колегії можуть входити керівники інших центральних
органів виконавчої влади.
Персональний склад колегії затверджується Кабінетом Міністрів
України.
Рішення колегії проводяться в життя наказами Національного
агентства.
10. Для розгляду наукових рекомендацій та інших пропозицій
щодо основних напрямів співробітництва з міжнародними фінансовими
організаціями, відповідними міждержавними і регіональними
організаціями, іноземними державами, кредитно-фінансовими
установами, обговорення найважливіших проектів і програм та інших
питань у Національному агентстві утворюється наукова рада з учених
і висококваліфікованих фахівців-практиків.
Склад наукової ради і положення про неї затверджує Голова
Національного агентства.
У Національному агентстві можуть створюватись інші дорадчі та
консультативні органи, склад яких і положення про які затверджує
Голова Національного агентства.
11. Граничну чисельність і фонд оплати праці працівників
центрального апарату Національного агентства затверджує Кабінет
Міністрів України.
Структуру центрального апарату Національного агентства
затверджує Прем'єр-міністр України.
Штатний розпис центрального апарату Національного агентства і
положення про його структурні підрозділи затверджує Голова
Національного агентства.
12. Національне агентство є юридичною особою, має самостійний
баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням
Державного Герба України і своїм найменуванням.

Глава Адміністрації
Президента України Є.КУШНАРЬОВ

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: