МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИМІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 5/10 від 11.01.99 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
19 лютого 1999 р.
vd990111 vn5/10 за N 107/3400
Про затвердження Інструкції про порядок витрачаннябюджетних асигнувань на заходи боротьби з
епідеміями, оплату праці й відряджень медичних та
інших працівників, які направлені на боротьбу з
епідеміями
З метою реалізації Закону України "Про забезпечення
санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ) та
у зв'язку з переведенням Міністерства охорони здоров'я на оплату
рахунків через органи Державного казначейства України
Н А К А З У Є М О:
1. Затвердити Інструкцію про порядок витрачання бюджетних
асигнувань на заходи боротьби з епідеміями, оплату праці й
відряджень медичних та інших працівників, які направлені на
боротьбу з епідеміями (додається). 2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого
заступника Міністра охорони здоров'я - Головного державного
санітарного лікаря України Л.С.Некрасову.
Міністр охорони
здоров'я України А.М.Сердюк
Міністр фінансів України І.О.Мітюков
ЗатвердженоНаказ Міністерства охорони здоров'я
і Міністерства фінансів України
11 січня 1999 р. N 5/10
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
19 лютого 1999 р.
про порядок витрачання бюджетних асигнувань на заходи
боротьби з епідеміями, оплату праці й відряджень
медичних та інших працівників, які направлені на
боротьбу з епідеміями
1. Загальні положення
1.1. З метою реалізації Закону України "Про забезпечення
санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ) та
у зв'язку з переведенням Міністерства охорони здоров'я на оплату
рахунків через органи Державного казначейства України
встановлюється такий порядок витрачання бюджетних асигнувань на
заходи боротьби з епідеміями, оплату праці й відряджень медичних
та інших працівників, які направлені на боротьбу з епідеміями. 1.2. Бюджетні асигнування на заходи боротьби з епідеміями
можуть витрачатися на проведення спеціальних заходів, спрямованих
на ліквідацію захворювань серед людей на чуму, холеру, натуральну
віспу, туляремію, сибірку, бруцельоз, лептоспіроз, епідемічний
висипний тиф, ВІЛ-інфекцію/СНІД, епідемічні енцефаліти, черевний
тиф, дизентерію, сальмонельози, дифтерію, грип, вірусні гепатити,
трихінельоз, інші інфекційні та паразитарні захворювання, а також
випадків масових отруєнь людей і проведення епідеміологічних та
епізоотичних обстежень, винищувальних і дератизаційних робіт на
територіях, ензоотичних щодо чуми, туляремії, лептоспірозу та
інших природно-вогнищевих інфекцій. Указані асигнування можуть також витрачатись на проведення
позапланових протиепідемічних заходів при збільшенні
захворюваності або загрозі поширення інфекційних і паразитарних
захворювань у розмірах, які не перевищують 25 відсотків від
загальних сум асигнувань на боротьбу з епідеміями.
2. Про порядок витрачання бюджетних асигнувань назаходи боротьби з епідеміями
2.1. Асигнування на боротьбу з епідеміями передбачаються в
Державному бюджеті, республіканському бюджеті Автономної
Республіки Крим, обласних та міських (міст Києва та Севастополя)
бюджетах і можуть витрачатись на такі цілі: 2.1.1. На розгортання й утримання спеціальних тимчасових
інфекційних стаціонарів, додаткових інфекційних ліжок у дитячих
інфекційних лікарнях і відділеннях, ізоляторів і обсерваторів; 2.1.2. На організацію й утримання спеціальних тимчасових
протиепідемічних, санітарно-гігієнічних, дезінфекційних,
евакуаційних, рухомих протиепідемічних загонів, спеціальних
лабораторій, спеціальних тимчасових епідеміологічних і
санітарно-гігієнічних бригад і груп швидкого реагування; 2.1.3. На оплату відряджень медичного та іншого спеціального
персоналу, який направлений Міністерством охорони здоров'я
України, Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки
Крим, управліннями охорони здоров'я обласних, Київської і
Севастопольської міських державних адміністрацій на боротьбу з
епідеміями у вогнищах інфекційних або паразитарних захворювань
людей (порядок оплати відряджень зазначених категорій працівників
наведено в розділі 3 цієї Інструкції); 2.1.4. На проведення Міністерством охорони здоров'я України,
Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим,
управліннями охорони здоров'я обласних, Київської і
Севастопольської міських державних адміністрацій позапланових
протиепідемічних заходів при підвищенні захворюваності чи загрозі
поширення інфекційних і паразитарних захворювань, якщо потрібний
обсяг роботи не може бути забезпечений постійно діючою мережею
санітарно-профілактичних закладів; 2.1.5. На оплату витрат, пов'язаних з вивченням епідситуацій
в окремих регіонах України із залученням спеціалістів інших країн.
2.2. При проведенні спеціальних заходів, пов'язаних з
попередженням та ліквідацією вогнищ холери, асигнування можуть
також, крім потреб, які вказані в пункті 2.1, витрачатися на: 2.2.1. Здійснення доплат до заробітної плати працівникам, які
направлені на роботу з ліквідації вогнищ холери згідно з
установленим порядком (наведено в розділі 3 цієї Інструкції); 2.2.2. Утримання гуртожитків для персоналу, який переведено
на казармене становище; 2.2.3. Утримання спеціального транспорту, який залучено для
проведення відповідних заходів; 2.2.4. Придбання лабораторного, господарчого обладнання й
устаткування, автотранспорту, пального, мастильних матеріалів,
запасних частин, засобів зв'язку, дезінфікуючих та мийних засобів,
профілактичних, лікувальних і діагностичних імунобіологічних
препаратів і поживних середовищ, хімічних реактивів тощо; 2.2.5. Організацію й утримання рухомих банно-дезінфекційних і
ізоляційних пунктів; 2.2.6. Розгортання й утримання ізоляторів і обсерваторів; 2.2.7. Організацію й утримання тимчасових спеціалізованих
лабораторій; 2.2.8. При проведенні заходів з ліквідації вогнищ холери до
складу витрат на утримання тимчасових ліжок, зокрема в ізоляторах
і обсерваторах, тимчасових протиепідемічних загонів і спеціальних
лабораторій включаються витрати на оплату понаднормових робіт
адміністративно-господарським працівникам та працівникам органів
охорони здоров'я (згідно з діючим законодавством про понаднормові
роботи).
2.3. Витрати, передбачені підпунктами 2.2.1, 2.2.2 та
підпунктами 2.2.7 і 2.2.8 пункту 2.2, включають у себе витрати на
заробітну плату персоналу, харчування хворих та осіб, які
перебувають на карантині в ізоляторах та обсерваторах, придбання
медикаментів та імунобіологічних препаратів, дезінфекційних
засобів, препаратів та матеріалів для проведення лабораторних
досліджень, придбання обладнання та інвентарю, м'якого інвентарю,
а також господарські та інші витрати, потрібні для нормальної
роботи тимчасово розгорнутої протиепідемічної мережі.
2.4. При витратах коштів на вказані заходи потрібно
керуватися таким: 2.4.1. Тимчасові інфекційні стаціонари, обсерватори,
ізолятори та інфекційні ліжка створюються при наявності
відповідних рішень Ради міністрів Автономної Республіки Крим,
обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій, якщо постійно діюча мережа інфекційних лікарень та
інших лікувально-профілактичних закладів не в змозі забезпечити в
повному обсязі госпіталізацію інфекційних хворих, осіб, які були в
контакті з ними й потребують ізоляції або обсервації; 2.4.2. Тимчасові протиепідемічні й санітарно-гігієнічні
загони, які направлятимуться на місця для надання допомоги в
ліквідації спалахів інфекційних захворювань, створюються за
наказами Міністерства охорони здоров'я України; 2.4.3. Рухомі тимчасові протиепідемічні й
санітарно-гігієнічні, дезінфекційні та евакуаційні загони,
тимчасові спеціальні лабораторії, банно-дезінфекційні та
ізоляційні пункти створюються Міністерством охорони здоров'я
Автономної Республіки Крим, управліннями охорони здоров'я
обласних, Київської і Севастопольської міських державних
адміністрацій, якщо необхідний об'єм роботи не може бути
забезпечений постійно діючою мережею при наявності рішень
відповідних органів державної виконавчої влади; 2.4.4. Позапланові протиепідемічні й санітарно-гігієнічні
заходи проводяться Міністерством охорони здоров'я України,
Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим,
управліннями охорони здоров'я обласних, Київської і
Севастопольської міських державних адміністрацій, головними
державними санітарними лікарями Автономної Республіки Крим,
областей, міст Києва та Севастополя, на водному, повітряному та
залізничному транспорті при підвищенні захворюваності або загрозі
поширення інфекційних і паразитарних захворювань, при виникненні
або загрозі виникнення отруєнь людей, ураженні населення
хімічними, радіаційними речовинами і коли необхідні обсяги роботи
не можуть бути забезпечені постійно діючою мережею відповідних
закладів. У рішенні про розгортання вищезазначеної додаткової мережі
встановлюється кількість розгорнутих і перепрофільованих закладів,
їхня штатно-організаційна структура, кількість ліжок у них,
загонів, лабораторій, груп, строк функціонування, а також розмір
необхідних асигнувань на їхнє утримання та джерела покриття
додаткових витрат.
2.5. Планові асигнування на здійснення заходів боротьби з
епідеміями відображаються відповідно в розписах доходів і видатків
Державного бюджету України і республіканського бюджету Автономної
Республіки Крим, відповідних бюджетів областей, міст Києва і
Севастополя за функцією "Заходи боротьби з епідеміями" (КФК
080703) та функцією економічної класифікації "Дослідження і
розробки, державні програми" (КЕКВ 1170). Фактично здійснені
витрати, пов'язані з проведенням заходів боротьби з епідеміями,
відображаються по тих же підрозділах бюджетної класифікації у
формі 2 "Звіт про виконання кошторису витрат". Дані про додаткову
розгорнуту мережу лікувально-профілактичних закладів (кількість
ліжок, штатних посад, фонд заробітної плати і т.п.) подаються за
ф.3-4 "Звіт про виконання плану по штатах і контингентах у
закладах охорони здоров'я і соціального забезпечення". Зазначені
дані за вказаними формами подають одночасно з бухгалтерськими
квартальними і річними звітами. 2.6. Витрати коштів за рахунок асигнувань, виділених на
боротьбу з епідеміями, повинні використовуватися суворо за
цільовим призначенням. Забороняються витрати цих коштів на
утримання постійно діючої мережі і на будь-які інші цілі, не
передбачені в пунктах 2.1-2.4 Інструкції. Винні в нецільовому використанні цих коштів особи підлягають
відповідальності згідно з чинним законодавством.
2.7. Кошти на заходи боротьби з епідеміями, передбачені в
Державному бюджеті України, витрачаються: 2.7.1. На фінансування заходів, безпосередньо здійснених
Міністерством охорони здоров'я України згідно з кошторисами, які
затверджуються Міністром охорони здоров'я України або його першим
заступником - головним державним санітарним лікарем України; 2.7.2. На фінансування заходів, здійснюваних органами й
закладами охорони здоров'я, які знаходяться у безпосередньому
функціональному підпорядкуванні Міністерства охорони здоров'я
України, згідно з кошторисами, які затверджуються Міністром
охорони здоров'я України або його першим заступником - головним
державним санітарним лікарем України; 2.7.3. На фінансування заходів, які здійснюються
Міністерством охорони здоров'я Автономної Республіки Крим,
управліннями охорони здоров'я обласних, Київської і
Севастопольської міських державних адміністрацій у разі повного
використання коштів, передбачених у бюджетах Автономної Республіки
Крим, областей, міст Києва та Севастополя, і відсутності при цьому
можливостей спрямувати на боротьбу з епідеміями зекономлені кошти
від витрат на охорону здоров'я у цих бюджетах.
2.8. Для одержання додаткових асигнувань на проведення
заходів боротьби з епідеміями з Державного бюджету Міністерство
охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управління охорони
здоров'я держадміністрацій областей, міст Києва та Севастополя
подають Міністерству охорони здоров'я України: 2.8.1. Відповідні клопотання про виділення коштів на
здійснення заходів з ліквідації спалаху інфекційних хвороб або на
проведення позапланових, протиепідемічних заходів та рішення Ради
міністрів Автономної Республіки Крим, державних адміністрацій
областей, міст Києва та Севастополя щодо розгортання тимчасових
інфекційних стаціонарів і додаткових ліжок, рухомих
протиепідемічних, санітарно-гігієнічних, дезінфекційних і
евакуаційних загонів, а також інших закладів і їхніх підрозділів з
обгрунтуваннями потреби їхнього розгортання, обсягу роботи та
наявності місцевих технічних можливостей для організації їхнього
функціонування; 2.8.2. Кошторис витрат на здійснення заходів з ліквідації
спалаху інфекційних хвороб та проведення позапланових
протиепідемічних заходів з детальними розрахунками й
обгрунтуваннями за кожною статтею, а також інформацію про обсяг
витрат, які покриваються коштом відповідних місцевих бюджетів; 2.8.3. Довідку відповідного фінансового органу про проведення
з початку року витрат з бюджету та про залишки асигнувань на
заходи боротьби з епідеміями; 2.8.4. Кошторис витрат з розрахунками за відповідними
статтями та пояснення про необхідність розгортання тимчасових
відповідних закладів та їхніх підрозділів; 2.8.5. Після одержання Міністерством охорони здоров'я
клопотань вищезазначених місцевих органів виконавчої влади та
підвідомчих закладів про виділення з Державного бюджету коштів на
проведення протиепідемічних заходів відповідні управління
Міністерства охорони здоров'я за дорученням керівництва
розглядають подані матеріали й готують висновки. У разі визнання
за доцільне виділення коштів у встановленому порядку видається
наказ Міністерства охорони здоров'я України, в тижневий термін
після підписання якого відповідними місцевими органами виконавчої
влади (або за їх дорученням - Міністерством охорони здоров'я
Автономної Республіки Крим, управліннями охорони здоров'я
обласних, Київської і Севастопольської міських державних
адміністрацій або республіканською санітарно-епідеміологічною
станцією Автономної Республіки Крим, санітарно-епідеміологічними
станціями областей, міст Києва та Севастополя, на водному,
залізничному та повітряному транспорті) подається на затвердження
Міністерству охорони здоров'я кошторис витрат на заходи боротьби з
епідеміями або на проведення відповідних протиепідемічних та
профілактичних заходів. Кошторис складається за формою єдиного
кошторису доходів і видатків бюджетної установи, організації,
затвердженою наказом Мінфіну від 19.02.98 N 38 ( z0130-98 ),
зареєстрованим в Міністерстві юстиції 24.02.98 за N 130/2570.
Видатки, передбачені в кошторисі, повинні бути обов'язково
підтверджені детальними розрахунками й обгрунтуваннями.
Затверджується кошторис Міністром охорони здоров'я, а в разі його
відсутності - виконуючим обов'язки Міністра охорони здоров'я та
погоджується з Міністром фінансів. Затверджений у вищезазначеному порядку кошторис є підставою
для перерахування територіальними органами Державного казначейства
коштів на покриття відповідних витрат, пов'язаних із здійсненням
заходів боротьби з епідеміями чи проведенням протиепідемічних та
профілактичних заходів. Виділення коштів на вказані заходи здійснюється Міністерством
охорони здоров'я при розподілі лімітів поточного фінансування. Органи виконавчої влади або Міністерство охорони здоров'я
Автономної Республіки Крим, управління охорони здоров'я обласних,
Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій або
республіканська санітарно-епідеміологічна станція Автономної
Республіки Крим, санітарно-епідеміологічні станції областей, міст
Києва та Севастополя на водному, залізничному та повітряному
транспорті, яким затверджувались кошториси витрат на проведення
протиепідемічних заходів, у загальновстановленому порядку в
установлені строки здають Міністерству охорони здоров'я звіти
(місячні, квартальні, річні) про використання виділених коштів.
Міністерство охорони здоров'я включає їх до зведених звітів про
використання коштів на утримання підвідомчих закладів охорони
здоров'я та здійснення заходів з охорони здоров'я.
2.9. Кошти на заходи боротьби з епідеміями, які передбачені в
бюджетах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і
Севастополя, а також додаткові асигнування на ці заходи, які
одержані з Державного бюджету, витрачаються: 2.9.1. На фінансування заходів, що здійснюються Міністерством
охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управліннями охорони
здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських державних
адміністрацій, республіканською санітарно-епідеміологічною
станцією Автономної Республіки Крим, санітарно-епідеміологічними
станціями областей, міст Києва та Севастополя, на водному,
залізничному та повітряному транспорті, згідно з кошторисами, які
ними затверджуються.
2.10. Для одержання додаткових асигнувань з республіканського
бюджету Автономної Республіки Крим, з обласних та міських (міст
Києва та Севастополя) бюджетів органи виконавчої влади міст і
районів подають до Міністерства охорони здоров'я Автономної
Республіки Крим, управлінь охорони здоров'я обласних, Київської і
Севастопольської міських державних адміністрацій: 2.10.1. Клопотання міської або районної державної
адміністрації про додаткове виділення коштів на заходи боротьби з
епідеміями; 2.10.2. Кошторис витрат на ці заходи. Після розгляду зазначених матеріалів, перевірки розрахунків і
визнання доцільності виділення на вищезазначені цілі коштів із
відповідних вищестоящих бюджетів Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, обласним та міським (міст Києва та Севастополя)
держадміністраціям подаються пропозиції, погоджені з фінансовими
органами, щодо виділення містам і районам додаткових асигнувань на
проведення протиепідемічних заходів. У разі прийняття відповідного
рішення місцевого органу виконавчої влади кошти, які виділені з
бюджетів Автономної Республіки Крим, обласних та міських (міст
Києва і Севастополя) бюджетів на заходи боротьби з епідеміями
переводяться в бюджети міст та районів у порядку передання
фінансування заходів з одного бюджету на другий.
2.11. Проведення лікувально-профілактичними закладами витрат
на поточне утримання хворих в інфекційних стаціонарах та інших
лікувально-профілактичних закладах і осіб, які перебували на
карантині в ізоляторах та обсерваторах, відбувається за рахунок
коштів, передбачених основним кошторисом закладу та кошторисом
видатків за функцією "Заходи боротьби з епідеміями" (КФК 080703)
пропорційно кількості стаціонарних ліжок (за основним кошторисом
закладу) і тимчасових інфекційних ліжок. 2.12. Харчування інфекційних хворих та осіб, які знаходяться
на карантині в ізоляторах і обсерваторах, проводиться за
розрахунковими нормами витрат на харчування, встановленими для
лікарень загального типу. За цими ж нормами забезпечуються
харчуванням особи, які залучені до роботи з ліквідації вогнищ
холери. 2.13. Асигнування на придбання медикаментів та м'якого
інвентарю передбачаються за розрахунковими нормами, встановленими
діючим законодавством для загальних відділень.
3. Про порядок виплати заробітної плати та відшкодування витрат на відрядження медичних та інших працівників, якінаправлені на боротьбу з епідеміями
3.1. Відшкодування витрат на відрядження медичних та інших
працівників, які направлені на боротьбу з епідеміями, проводиться
в таких розмірах: 3.1.1. Працівникам закладів охорони здоров'я, які відряджені
на боротьбу з епідеміями, виплачуються добові відповідно до
чинного законодавства за весь час находження у вогнищах
інфекційних захворювань, зазначених в переліку пункту 1 (за
винятком холери); 3.1.2. Витрати на наймання жилого приміщення працівникам, які
направлені у службове відрядження, відшкодовуються в розмірах,
передбачених чинним законодавством; 3.1.3. Працівникам, які направлені на роботи з ліквідації
вогнищ холери, добові за кожний день перебування у вогнищі згідно
з постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.94 N 695
( 695-94-п ) "Про оплату праці та виплати по службових
відрядженнях працівникам, що направляються для ліквідації вогнищ
холери" збільшуються у два рази. Виплата добових за час
перебування в дорозі, а також за час знаходження працівника за
межами вогнища холери здійснюється на загальних підставах згідно з
чинним законодавством. Витрати на наймання жилого приміщення
працівникам, які направлені у службове відрядження,
відшкодовуються в розмірі, передбаченому чинним законодавством; 3.1.4. Виплата добових медичним та іншим працівникам, які
направлені для проведення позапланових протиепідемічних та
санітарно-гігієнічних заходів, за час перебування поза вогнищем
епідемії проводиться працівникам на загальних підставах, згідно з
діючим законодавством про службові відрядження; 3.1.5. За час перебування відряджених працівників у карантині
(ізолятори, обсерватори) виплачуються добові відповідно до чинного
законодавства.
3.2. Визнання місцевості, куди відряджені працівники,
неблагополучною в епідемічному відношенні за переліком
захворювань, зазначених у пункті 1.2 (вогнища епідемій),
проводиться Міністерством охорони здоров'я України, Міністерством
охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управліннями охорони
здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських державних
адміністрацій і засвідчується довідкою цих органів та закладів,
яка залишається у справах закладу, що виплачує добові. 3.3. Робота, яка виконана відрядженим у вогнищі епідемії,
підтверджується довідкою відповідного органу або закладу охорони
здоров'я. 3.4. Особа, яка підписала довідку про виконання відрядженим
роботи у вогнищі епідемії, несе персональну відповідальність за
правильність даних у довідці відповідно до чинного законодавства. 3.5. Виплата заробітної плати та відшкодування витрат на
відрядження працівникам протичумних закладів, відділів особливо
небезпечних інфекцій санепідстанцій, які відряджені в ензоотичні
щодо чуми, туляремії, бруцельозу райони для проведення
епідеміологічних і епізоотологічних обстежень, винищувальних і
дератизаційних робіт, здійснюється в порядку, встановленому
Кабінетом Міністрів України. Ензоотичність районів визначається
Міністерством охорони здоров'я України. Тривалість відряджень може
бути не більше трьох місяців.
3.6. Працівникам, які направлені на роботу з ліквідації
вогнищ холери, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від
10.10.94 N 695 ( 695-94-п ) "Про оплату праці та виплати по
службових відрядженнях працівникам, що направляються для
ліквідації вогнищ холери" оплата здійснюється в таких розмірах: 3.6.1. Медичним, фармацевтичним та іншим працівникам закладів
(відділень) охорони здоров'я, які зайняті безпосередньо на роботах
з ліквідації захворювань серед людей на холеробу, незалежно від
того, знаходяться ці спалахи в населених пунктах міського або
сільського типу, здійснюються доплати до заробітної плати в
розмірі трьох схемних посадових окладів (тарифних ставок)
пропорційно відпрацьованому часу. Медичним та іншим працівникам,
які зайняті на інших роботах з ліквідації вогнищ холери,
здійснюються доплати до заробітної плати в розмірі двох схемних
посадових окладів (тарифних ставок) пропорційно відпрацьованому
часу; 3.6.2. Працівникам науково-дослідних інститутів та закладів
освіти, які мають науковий ступінь та безпосередньо зайняті на
роботах в епідемічному вогнищі з ліквідації захворювань серед
людей на холеробу, здійснюються доплати до заробітної плати в
розмірі трьох посадових окладів, що встановлені для відповідних
працівників науки та освіти, пропорційно відпрацьованому часу; 3.6.3. Працівникам, які залучаються закладами охорони
здоров'я для проведення консультацій хворим на холеробу, оплата
праці здійснюється за ставками погодинної оплати праці,
збільшеними в три рази; 3.6.4. Працівникам органів державного управління, які
направлені у відрядження для організації робіт і проведення
заходів щодо ліквідації вогнищ холери, та членам надзвичайних
протиепідемічних комісій, що створені на місцях, додаткові виплати
не здійснюються.
3.7. Робота, виконана працівником у вогнищі холери,
засвідчується довідкою органу або закладу охорони здоров'я із
зазначенням характеру виконуваних робіт: "працівник брав участь
безпосередньо в ліквідації захворювань серед людей або був
зайнятий на інших роботах з ліквідації вогнищ холери". Особи, які підписали довідку про виконану роботу, несуть
персональну відповідальність за правильність надання в довідці
відомостей. 3.8. Виплати доплат та відшкодувань витрат на відрядження
працівникам, що брали участь у ліквідації вогнищ холери,
здійснюються за рахунок коштів, передбачених на охорону здоров'я,
та додаткових асигнувань на проведення протиепідемічних заходів з
Державного та місцевих бюджетів, за КФК 080703 КЕКВ 1170, які
виділені органам та закладам охорони здоров'я. Виплата заробітної
плати та відшкодування витрат на відрядження проводяться
працівнику за основним місцем роботи. Органи та заклади, в яких
працювали відряджені працівники, відшкодовують ці витрати закладам
охорони здоров'я, що направляють спеціалістів у відрядження. 3.9. Визначення переліку населених пунктів, оголошених
вогнищем холери, строків його існування, оплата робіт та виплата
добових здійснюється Міністерством охорони здоров'я України на
підставі інформації надзвичайних протиепідемічних комісій
Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя та
інших міст та районів.
Джерело:Офіційний портал ВРУ