НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
12.05.2011 N 967
Про затвердження положень про структурніпідрозділи Національної ради
Розглянувши проекти положень про структурні підрозділи,
Національна рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити: - Положення про управління бухгалтерської служби; - Положення про відділ ліцензійних зборів; - Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності; - Положення про сектор супроводження договорів; - Положення про сектор економічного аналізу, планування та
фінансування бюджетних програм.
2. Визнати такими, що втратили чинність, положення про
фінансово-економічне управління, положення про відділ
бухгалтерського обліку і звітності фінансово-економічного
управління, положення про сектор супроводження договорів відділу
бухгалтерського обліку та звітності фінансово-економічного
управління, положення про відділ ліцензійних зборів
фінансово-економічного управління, положення про сектор
економічного аналізу, планування та фінансування бюджетних програм
фінансово-економічного управління, затверджені рішенням
Національної ради від 27.10.2010 N 1491 ( v1491295-10 ).
3. Виконання цього рішення покласти на управління правового
забезпечення, сектор кадрів, фінансово-економічне управління.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову
Національної ради В.Манжосова.
Голова
Національної ради В.Манжосов
Заступник голови
Національної ради Л.Мудрак
ЗАТВЕРДЖЕНОРішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
про управління бухгалтерської служби
Національної ради України з питань
телебачення і радіомовлення
1. Управління бухгалтерської служби є самостійний структурний
підрозділ апарату Національної ради України з питань телебачення і
радіомовлення. До складу управління входять: відділ бухгалтерського обліку
та звітності, відділ ліцензійних зборів, сектор економічного
аналізу, планування та фінансування бюджетних програм, сектор
супроводження договорів.
2. Управління бухгалтерської служби підпорядковується
безпосередньо голові Національної ради або його першому
заступникові, заступникові.
3. Управління бухгалтерської служби у своїй діяльності
керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України,
постановами Верховної Ради України, актами та рішеннями Президента
України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, рішеннями
Національної ради, наказами та розпорядженнями голови Національної
ради, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
4. Основними завданнями управління бухгалтерської служби є: 1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської
діяльності Національної ради та складення звітності; 2) узагальнення інформації про господарські операції і
результати діяльності, необхідної для оперативного управління
бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і
матеріальними (нематеріальними) ресурсами відповідно до
затверджених нормативів, кошторисів, положень та інструкцій; 3) здійснення аналізу фінансових та інвестиційних
зобов'язань, фінансових можливостей телерадіоорганізацій; 4) проведення розрахунків розмірів ліцензійного збору за
видачу дубліката ліцензії на мовлення та ліцензії провайдера
програмної послуги, оформлення рахунків на сплату ліцензійного
збору на підставі рішення Національної ради; 5) розрахунок максимального розміру ліцензійного збору,
розміру грошового внеску під конкурсну гарантію та видача рахунків
на сплату грошового внеску ТРО, які беруть участь у конкурсі; 6) контроль за надходженням ліцензійного збору та грошових
внесків під конкурсну гарантію від ТРО до Державного бюджету
( 2857-17 ) згідно з оформленими рахунками; 7) розробка і опрацювання бюджетних запитів для формування
проектів Державного бюджету України; 8) формування попередніх показників проекту Державного
бюджету України на наступний рік та прогноз на довгострокову
перспективу з тих бюджетних програмах, де Національна рада України
з питань телебачення і радіомовлення є головним розпорядником
бюджетних коштів; 9) організація опрацювання бюджетних запитів для формування
проекту Державного бюджету України; 10) розробка плану заходів щодо виконання бюджетних програм
та надає їх до Міністерства фінансів України; 11) формування паспорта з кожної бюджетної програми
Національної ради, контроль їх виконання, надання інформації про
виконання паспорта бюджетної програми з питань, які відносяться до
компетенції управління; 12) розробка кошторису доходів і видатків на утримання
апарату Національної ради, планів асигнувань, штатний розпис; 13) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при
взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію
таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих
бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі
відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності; 14) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна,
використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів
відповідно до затверджених нормативів і кошторисів; 15) запобігання виникненню негативних явищ у
фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація
внутрішньогосподарських резервів.
5. Управління бухгалтерської служби відповідно до покладених
на неї завдань: 1) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову
та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та
іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому
законодавством; 2) забезпечує дотримання, вимог нормативно-правових актів
щодо: - використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та
інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів
щодо проведення господарських операцій; - інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних
цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших
статей балансу; 3) проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та
звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання
дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та
здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення
кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її
списання відповідно до законодавства; 4) забезпечує: - дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи
та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; - оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних
зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань; - зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених
первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для
відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення
звітності, а також звітності; - користувачів інформацією про фінансовий стан Національної
ради, результати її діяльності та рух бюджетних коштів; - відповідні структурні підрозділи Національної ради даними
бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих
управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих
калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату
відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків
фінансово-господарської діяльності; 5) бере участь разом з юридичною службою у роботі з
оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та
майна, псування активів; 6) здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків,
виявлених під час контрольних заходів, проведених державними
органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені
здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного
законодавства.
6. Управління бухгалтерської служби має право: 1) представляти Національну раду в установленому порядку з
питань, що відносяться до компетенції управління бухгалтерської
служби, в органах державної влади, органах місцевого
самоврядування, фондах загальнообов'язкового державного
соціального страхування, підприємствах, установах та організаціях
незалежно від форми власності; 2) встановлювати обґрунтовані вимоги до порядку оформлення і
подання до управління бухгалтерської служби структурними
підрозділами Національної ради первинних документів для їх
відображення у бухгалтерському обліку, а також здійснювати
контроль за їх дотриманням; 3) одержувати від структурних підрозділів Національної ради
необхідні відомості, довідки та інші матеріали, а також пояснення
до них; 4) вносити голові Національної ради пропозиції щодо
удосконалення порядку ведення бухгалтерського обліку, складення
звітності, здійснення поточного контролю, провадження
фінансово-господарської діяльності.
7. Керівником управління бухгалтерської служби є начальник
управління-головний бухгалтер, який підпорядковується та є
підзвітним голові Національної ради або його першому заступникові,
заступникові.
8. Прийняття (передача) справ начальником управління -
головним бухгалтером у разі призначення на посаду або звільнення з
посади здійснюється після проведення внутрішньої перевірки стану
бухгалтерського обліку та звітності, за результатами якої
оформляється відповідний акт.
9. Начальник управління - головний бухгалтер: Управління очолює начальник управління - головний бухгалтер. Начальник управління призначається на посаду рішенням
Національної ради. Звільняється з посади рішенням Національної
ради (крім статті 38 КЗпП України) ( 322-08 ). На посаду начальника управління призначається особа, яка має
вищу освіту в галузі економіки та фінансів за
освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи
за спеціальністю не менше 5 років, вільно володіє державною мовою. Начальник управління - головний бухгалтер: 1) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та
забезпечує виконання завдань, покладених на управління
бухгалтерської служби; 2) здійснює керівництво діяльністю управління бухгалтерської
служби, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових
обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо
забезпечення захисту інформації та запобіганні зловживанням під
час ведення бухгалтерського обліку; 3) погоджує проекти договорів (контрактів), у тому числі про
повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи
дотримання вимог законодавства щодо цільового використання
бюджетних коштів та збереження майна; 4) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо
відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат,
крадіжок; 5) погоджує кандидатури працівників Національної ради, яким
надається право складати та підписувати первинні документи щодо
проведення господарських операцій, пов'язаних з відпуском
(витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних
цінностей, нематеріальних активів та іншого майна; 6) подає голові Національної ради пропозиції щодо: - визначення облікової політики, зміни обраної облікової
політики з урахуванням особливостей діяльності Національної ради
технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та
форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил
документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів
аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими
операціями; - вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи
бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей
діяльності Національної ради; - створення умов для належного збереження майна, цільового та
ефективного використання фінансових, матеріальних
(нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів; - визначення джерел погашення кредиторської заборгованості,
повернення кредитів, отриманих з державного бюджету; - притягнення до відповідальності працівників управління
бухгалтерської служби, за результатами контрольних заходів,
проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи; - організації навчання працівників управління бухгалтерської
служби з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня; - забезпечення управління бухгалтерської служби
нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними
матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення
звітності; 7) підписує звітність та документи, які є підставою для: - перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів); - проведення розрахунків відповідно до укладених договорів; - приймання і видачі грошових коштів; - оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна; - проведення інших господарських операцій; 8) здійснює контроль за: - відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських
операцій, що проводяться Національною радою; - складенням звітності; - цільовим та ефективним використанням фінансових,
матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів,
збереженням майна; - правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати
товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів
обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг
згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів
оренди; - відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним
бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та
відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним
асигнуванням; - станом погашення та списання відповідно до законодавства
дебіторської заборгованості бюджетної установи; - оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових
коштів та майна, псування активів; - розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та
підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників
управління бухгалтерської служби; - усуненням порушень і недоліків, виявлених під час
контрольних заходів, проведених державними органами та
підрозділами Національної ради, що уповноважені здійснювати
контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства; - виконує інші обов'язки, передбачені законодавством.
10. Працівники управління бухгалтерської служби, які
призначаються на посаду та звільняються з посади у порядку,
встановленому законодавством про працю, підпорядковуються
начальнику управління - головному бухгалтерові.
11. У начальника управління - головного бухгалтера
знаходиться на відповідальному зберіганні гербова печатка
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.
Відповідальність за належне використання гербової печатки
покладено на начальника управління - головного бухгалтера. Відділ бухгалтерського обліку та звітності має штамп з
позначенням "Національна рада України з питань телебачення і
радіомовлення" та "Сплачено".
12. Начальник управління - головний бухгалтер у разі
невиконання або неналежного виконання покладених на нього
повноважень несе відповідальність згідно із законами.
13. Керівництво Національної ради створює умови для
нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників управління
бухгалтерської служби, забезпечує їх окремими приміщенням,
телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом
для виконання службових обов'язків, законодавчими та іншими
нормативними актами і довідковими матеріалами, посібниками та
літературою з фінансових питань.
ЗАТВЕРДЖЕНОРішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
про відділ ліцензійних зборів управління
бухгалтерської служби Національної ради України
з питань телебачення і радіомовлення
1. Відділ ліцензійних зборів (далі - відділ) є структурним
підрозділом Національної ради України з питань телебачення і
радіомовлення у складі управління бухгалтерської служби.
2. У своїй діяльності відділ ліцензійних зборів керується
Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, постановами
Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету
Міністрів України, Регламентом ( vr112295-09 ) та рішеннями
Національної ради, цим Положенням, Положенням про
фінансово-економічне управління та іншими нормативними актами.
3. Основними завданнями відділу є: 1) проведення розрахунків розмірів ліцензійного збору за
видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії
на мовлення та провайдера програмної послуги на підставі рішення
Національної ради про дозвіл на ліцензування ТРО; 2) розрахунок максимального розміру ліцензійного збору та
розміру грошового внеску під конкурсну гарантію та виписка
рахунків на сплату грошового внеску ТРО, які беруть участь у
конкурсі на отримання ліцензії на мовлення, пов'язане з
використанням радіочастотного ресурсу та мовлення на вільних
каналах багатоканальних мереж; 3) контроль за надходженням ліцензійного збору та грошових
внесків під конкурсну гарантію від ТРО до державного бюджету
згідно з оформленими рахунками; 4) облік та аналіз інформації про інвестиційні та фінансові
зобов'язання та фінансово-економічні можливості заявників та
ліцензіатів.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань: 1) забезпечує проведення розрахунків розмірів ліцензійного
збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката
ліцензії на мовлення та провайдера програмної послуги на підставі
рішення Національної ради та своєчасне оформлення рахунків на
сплату ліцензійного збору; 2) здійснює контроль за дотриманням телерадіоорганізаціями
вимог щодо сплати ліцензійного збору; 3) контролює надходження ліцензійного збору до державного
бюджету згідно з оформленими рахунками; 4) веде звітність та облікову документацію щодо сплати
ліцензійного збору; 5) забезпечує достовірність оформлення, зберігання і передачу
в установленому порядку документів про сплату ліцензійного збору в
ліцензійне управління; 6) готує дані з економічних питань на засідання Національної
ради про визначення переможців конкурсного відбору на отримання
ліцензії на мовлення, на видачу ліцензій на супутникове, кабельне,
проводове мовлення, переоформлення ліцензії Національної ради, про
подовження дії ліцензії тощо; 7) розраховує максимальний розмір ліцензійного збору та
розмір грошового внеску під конкурсну гарантію та контролює його
сплату; 8) проводить аналітичну роботу з питань виконання
ліцензіатами їх інвестиційних та фінансових зобов'язань; 9) здійснює аналіз та контролює наявність документів у
ліцензійній справі, необхідних для правильного визначення розміру
ліцензійного збору; 10) бере участь та надає пропозиції щодо удосконалення
нормативно - правової бази (відповідно до компетенції); 11) готує проекти рішень, доповнення до рішень та відміну
попередніх рішень стосовно сплати ліцензійного збору та інших
фінансових питань; 12) надає Міністерству фінансів України інформацію щодо
обсягу надходження коштів до Державного бюджету ( 2857-17 ) від
сплати ліцензійного збору; 13) в межах компетенції готує відповіді на запити від ТРО,
комітетів Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України,
інших органів виконавчої влади, контролюючих органів; 14) співпрацює з іншими структурними підрозділами
Національної ради в питаннях визначення розмірів ліцензійного
збору за отримання ТРО ліцензій на право мовлення; 15) виконує інші доручення керівництва Національної ради та
начальника фінансово-економічного управління.
5. Відділ має право: 1) брати участь у нарадах, які проводяться Національною радою
у разі розгляду питань, які відносяться до компетенції відділу; 2) брати участь у роботі робочих груп Національної ради з
питань, які стосуються компетенції відділу; 3) вносити керівникові пропозиції з питань удосконалення
роботи свого підрозділу; 4) вимагати від телерадіоорганізацій достовірності даних,
відповідного оформлення документів та своєчасності їх надходження; 5) запитувати і отримувати в структурних підрозділах
Національної ради інформацію та матеріали стосовно розрахунків з
телерадіоорганізаціями.
6. Відділ підпорядковується безпосередньо начальнику
управління бухгалтерської служби. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами Національної ради, а
також з відповідними службами інших органів державної влади.
7. Відділ очолює начальник. На посаду начальника відділу призначається громадянин України
з вищою освітою відповідного професійного спрямування за
освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра чи спеціаліста, вільно
володіє державною мовою, стаж роботи на державній службі не менше
3-х років або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше
5 років.
8. Начальник відділу ліцензійних зборів: - організовує: 1) аналітичну роботу з питань визначення ліцензіатами їх
інвестиційних та фінансових зобов'язань; 2) підготовку аналітичних, інформаційних та інших матеріалів
з економічних питань до їх розгляду на засіданнях Національної
ради; 3) своєчасність і компетентність відповідей на запити з
економічних питань від телерадіоорганізацій, комітетів Верховної
Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої
влади, контролюючих органів; 4) підготовку проектів рішень Національної ради щодо змін,
доповнень до рішень та відміну попередніх рішень Національної ради
стосовно фінансових питань; 5) консультування представників телерадіокомпаній щодо
необхідного змісту фінансово-економічних документів, які подаються
телерадіоорганізаціями із заявами про видачу (продовження)
ліцензії на мовлення (ППП); - здійснює контроль: 1) за проведенням розрахунків розмірів ліцензійного збору за
видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії
на мовлення та оформлення рахунків на сплату ліцензійного збору за
видачу ТРО ліцензій на мовлення та провайдера програмної послуги
та своєчасним оформленням рахунків на сплату ліцензійного збору; 2) за правильністю розрахунку максимального розміру
ліцензійного збору та розміру грошового внеску під конкурсну
гарантію; 3) за веденням звітно-облікової документації по сплаті
ліцензійного збору та вчасною передачею документів про сплату до
ліцензійно-реєстраційного управління. Начальник відділу ліцензійних зборів несе відповідальність за
виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх
функцій, а також за стан трудової дисципліни.
9. Керівництво Національної ради створює умови для нормальної
роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу ліцензійних
зборів, забезпечує їх окремим приміщенням, телефонним зв'язком,
сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових
обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і
довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою.
ЗАТВЕРДЖЕНОРішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
про відділ бухгалтерського обліку
та звітності управління бухгалтерської служби
1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності є структурним
підрозділом управління бухгалтерської служби Національної ради
України з питань телебачення і радіомовлення. До складу відділу входить сектор супроводження договорів.
2. У своїй роботі відділ бухгалтерського обліку та звітності
керується законами України, постановами Верховної Ради України,
актами Президента України та Кабінету Міністрів України,
Регламентом Національної ради ( vr112295-09 ), її рішеннями,
наказами та розпорядженнями голови Національної ради, Положенням
та іншими нормативними актами.
3. Основними завданнями відділу бухгалтерського обліку та
звітності є: - забезпечення контролю за виконанням зобов'язань, наявністю
і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів
відповідно до затверджених нормативів, кошторисів, положень та
інструкцій; - своєчасне запобігання негативним явищам у
фінансово-господарській діяльності; - формування повної, достовірної інформації про господарські
процеси і результати діяльності організації, необхідної для
оперативного керівництва та управління, а також для її
використання Міністерством фінансів України, Державним
казначейством України, Рахунковою Палатою України, кредиторами,
дебіторами та іншими фінансовими, податковими, статистичними і
банківськими установами.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань: - здійснює необхідне забезпечення бухгалтерського обліку та
звітності Національної ради України з питань телебачення і
радіомовлення; - веде бухгалтерський облік майна та результатів діяльності
Національної ради методом подвійного запису господарських операцій
згідно з планом рахунків бухгалтерського обліку; - веде запис у регістрах бухгалтерського обліку на підставі
первинних документів, які фіксують факт здійснення господарських
операцій і розпорядження на їх проведення; - веде контроль за проведенням інвентаризації майна, коштів і
фінансових зобов'язань; - веде облік витрат за кодами економічної класифікації та
здійснює контроль за дотриманням кошторису витрат на утримання
апарату Національної ради; - веде облік бюджетних зобов'язань та фінансових зобов'язань
Національної ради з метою реєстрації в ДКУ в межах бюджетних
асигнувань; - здійснює стягнення в установлені терміни дебіторської і
погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної
дисципліни; - здійснює разом з юридичною службою оформлення матеріалів
щодо відшкодування втрат від нестач і крадіжок державної власності
Національної ради.
5. Відділ бухгалтерського обліку та звітності має право: - одержувати в установленому порядку від посадових осіб
документи, необхідні для виконання покладених на відділ
бухгалтерського обліку та звітності функції; - вносити керівнику управління пропозиції з питань
удосконалення роботи відділу та сектору Національної ради; - брати участь в нарадах та інших заходах з питань
фінансово-економічної роботи.
6. У своїй діяльності відділ бухгалтерського обліку та
звітності взаємодіє з усіма структурними підрозділами Національної
ради України з питань телебачення і радіомовлення, а також з
Міністерством фінансів України, ДКУ, Міністерством праці та
соціальної політики України, Міністерством економіки України та
іншими органами державної влади.
7. Відділ бухгалтерського обліку та звітності
підпорядковується начальнику управління бухгалтерської служби -
головному бухгалтеру.
8. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на
посаду наказом голови на підставі рішення конкурсної комісії чи на
інших підставах, визначених Законом України "Про державну службу"
( 3723-12 ). На посаду начальника відділу бухгалтерського обліку та
звітності призначається громадянин України, який має вищу
економічну освіту, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра,
спеціаліста, стаж роботи за спеціальністю в державній службі не
менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в
інших сферах економіки не менше 5-ти років, вільно володіє
державною мовою. Звільняється відповідно до чинного законодавства.
9. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності: - здійснює керівництво діяльності відділу бухгалтерського
обліку та звітності, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює
та контролює їх роботу; - забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо
організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової
діяльності Національної ради і контролює дотримання правил його
ведення; - здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком у
відділі, керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання
державної та фінансової дисципліни; - має право фінансового підпису та підписує разом з головою
Національної ради або іншою уповноваженою особою
фінансово-господарські та фінансово-розрахункові документи,
звітність; - організовує облік товарно-матеріальних цінностей,
зберігання первинних документів, облікових регістрів,
бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву; - забезпечує контроль і відображення на рахунках
бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної
інформації, складання подання зведеної бухгалтерської звітності
Міністерству фінансів України, Державному казначейству України,
Рахунковій палаті України та іншим встановленим органам у
відповідні терміни; - здійснює контроль за законністю, своєчасністю та
правильністю оформлення документів, дотриманням фінансової
дисципліни, правильністю нарахування та перерахування податків до
Державного бюджету ( 2857-17 ) та інших платежів, дотриманням
встановлених правил проведення інвентаризації грошових,
товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і
платіжних зобов'язань, стягненням у встановлений термін
дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості; - забезпечує організацію проведення економічного аналізу
господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів,
запобігання втратам; - здійснює контроль за достовірністю розрахунків грошового
ліцензійного збору на отримання телерадіоорганізаціями ліцензії; - бере участь у роботі юридичних служб з оформлення
матеріалів щодо відшкодування витрат від нестач і крадіжок
власності; контролює подання в потрібних випадках матеріалів до
слідчих і судових органів; - бере участь у підготовці бюджетних запитів до проекту
Державного бюджету; - контролює цільове використання бюджетних коштів відповідно
до кошторису та річного плану витрат; - забезпечує опрацювання фінансової документації та
фінансування заходів, пов'язаних з участю Національної ради в
Європейській платформі регуляторних органів (EPRA) та інших
міжнародних заходів; - бере участь у підготовці міжнародних відряджень, для чого
забезпечує проведення розрахунків та фінансування цих заходів в
межах затвердженого кошторису; - бере участь у семінарах, тренінгах, навчаннях, у тому числі
міжнародних, з питань, що відносяться до компетенції управління. Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності
відповідає за: - належне збереження бухгалтерських документів; - своєчасне і якісне ведення бухгалтерського обліку; - прийняття до обліку первинних документів, оформлених
належним чином; - цільове використання коштів у межах кошторису; - достовірність та своєчасність подачі бухгалтерської
звітності; - за дотримання правил та положень, які регламентують
фінансово-господарську діяльність.
10. Відділ бухгалтерського обліку та звітності має штамп з
позначенням "Національна рада України з питань телебачення і
радіомовлення" та "Сплачено".
11. Керівництво Національної ради створює умови для
нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу
бухгалтерського обліку та звітності, забезпечує їх окремим
приміщенням, телефонним зв'язком, сучасними засобами оргтехніки,
транспортом для виконання службових обов'язків, законодавчими та
іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими
посібниками.
ЗАТВЕРДЖЕНОРішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
про сектор супроводження договорів відділу
бухгалтерського обліку та звітності
управління бухгалтерської служби
1. Сектор супроводження договорів (надалі - сектор) є
структурним підрозділом відділу бухгалтерського обліку та
звітності управління бухгалтерської служби.
2. У своїй діяльності сектор керується законами України,
постановами Верховної Ради України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, Регламентом ( vr112295-09 ) та
рішеннями Національної ради, цим Положенням, положеннями про
відділ бухгалтерського обліку та звітності, про
фінансово-економічне управління та іншими нормативними актами.
3. Основними завданнями сектору є: - опрацювання, перевірка наданих договорів на предмет
відповідності законодавству, вимогам Державного казначейства
України, умовам тендерної документації, наявності ознак поділу
предмета закупівлі; - реєстрація, облік та зберігання укладених договорів,
пов'язаних із забезпеченням діяльності Національної ради; - здійснення обліку і контролю видатків та фінансового
забезпечення укладених договорів; - облік юридичних і фінансових зобов'язань в межах
затвердженого кошторису на рік; - опрацювання, перевірка наданих рахунків, актів виконаних
робіт та накладних на предмет відповідності укладеним договорам та
їхнє оформлення на проведення оплати; - надання пропозицій щодо раціонального використання коштів,
черговості оплати та виконання договорів.
4. Сектор відповідно до покладених на нього завдань: - здійснює облік, реєстрацію та зберігання оригіналів
укладених договорів на утримання Національної ради; - бере участь в опрацюванні та укладанні договорів, погоджує
проекти договорів на предмет відповідності законодавству, вимогам
Державного казначейства України, умовам тендерної документації,
наявності ознак поділу предмета закупівлі; - складає та надає в Державне казначейство України реєстри
юридичних зобов'язань згідно з укладеними угодами в межах
кошторису та плану асигнувань, а також реєстрів фінансових
зобов'язань та здійснення їх систематизації і зберігання; - аналізує виконання юридичних та фінансових зобов'язань за
кодами економічної класифікації з метою додержання термінів та
затвердженого кошторису на рік, внесення пропозицій щодо
раціонального та збалансованого використання коштів; - забезпечує своєчасну та повну оплату укладених договорів в
межах виділених асигнувань; - аналізує та контролює неоплачені зобов'язання за договорами
для раціонального розподілу виділених асигнувань за кодами
економічної класифікації видатків; - надає консультації з економічних питань щодо порядку
виконання умов договорів та надання методичної допомоги щодо
оформлення фінансових документів; - готує та надсилає до Міністерства фінансів України дані про
стан розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів за
енергоносії та житлово-комунальні послуги; - готує оперативні аналітичні дані за укладеними договорами.
5. Сектор має право: - одержувати від структурних підрозділів, підприємств,
установ та організацій інформацію, необхідну для виконання
покладених на нього завдань; - брати участь у роботі робочих груп Національної ради з
питань, які стосуються компетенції сектору; - вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення
роботи свого підрозділу; - повертати на доопрацювання чи заміну договори та документи
на їх оплату, що не відповідають вимогам чинного законодавства,
наказам Міністерства фінансів України та Державного казначейства
України, Бюджетному кодексу України ( 2456-17 ).
6. Сектор підпорядковується безпосередньо начальнику відділу
бухгалтерського обліку та звітності.
7. Сектор очолює завідувач. Завідувач сектору призначається на посаду наказом голови
Національної ради на підставі рішення конкурсної комісії чи на
інших підставах, визначених Законом України "Про державну службу"
( 3723-12 ). На посаду завідувача сектору призначається громадянин
України, який має вищу економічну освіту за
освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста та стаж
роботи за спеціальністю в державній службі не менше 3-х років або
стаж роботи в інших сферах економіки не менше 5 років, вільно
володіє державною мовою. Звільняється з роботи відповідно до чинного законодавства.
8. Завідувач сектору супроводження договорів відділу
бухгалтерського обліку і звітності: - організовує та контролює роботу сектору, забезпечує
виконання покладених на сектор завдань; - аналізує та контролює неоплачені зобов'язання за договорами
для раціонального розподілу виділених асигнувань за кодами
економічної класифікації видатків; - бере участь у відпрацюванні та укладанні договорів,
погоджує проекти договорів на предмет відповідності законодавству,
вимогам Державного казначейства України, умовам тендерної
документації, наявності ознак поділу предмета закупівлі, тощо; - готує оперативну інформацію за укладеними договорами; - забезпечує своєчасну та повну оплату договору в межах
затверджених кошторисних призначень; - надає консультації з економічних питань щодо порядку
виконання умов договорів та надання методичної допомоги щодо
оформлення фінансових документів; - готує та надсилає до Міністерства фінансів України дані про
стан розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів за
енергоносії та житлово-комунальні послуги (щомісячно); - відповідає за правильність оформлення платіжних доручень на
оплату товарів, робіт, послуг відповідно до наданої первинної
документації; - за дорученням керівництва представляє Національну раду у
відносинах з іншими підприємствами, установами, організаціями з
питань, віднесених до компетенції сектору. Завідувач сектору супроводження договорів несе
відповідальність за виконання покладених на сектор завдань і
здійснення ним своїх повноважень.
9. Керівництво Національної ради створює умови для
повноцінної роботи і підвищення кваліфікації працівників сектору
супроводження договорів у складі відділу бухгалтерського обліку та
звітності, забезпечує їх сучасними засобами оргтехніки, телефонним
зв'язком, окремим приміщенням транспортом для виконання службових
обов'язків, законодавчими та іншими нормативними актами і
довідковим матеріалом, іншими посібниками.
ЗАТВЕРДЖЕНОРішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
про сектор економічного аналізу,
планування та фінансування бюджетних програм
управління бухгалтерської служби
1. Сектор економічного аналізу, планування та фінансування
бюджетних програм (далі - сектор) є структурним підрозділом
управління бухгалтерської служби.
2. У своїй діяльності сектор економічного аналізу, планування
та фінансування бюджетних програм керується законами України,
постановами Верховної Ради України, актами Президента України та
Кабінету Міністрів України, Регламентом ( vr112295-09 ) та
рішеннями Національної ради, цим Положенням, Положенням про
управління бухгалтерської служби та іншими нормативними актами.
3. Основними завданнями сектору є: - забезпечення реалізації державної політики у сфері
телебачення і радіомовлення Національною радою; - аналіз проектів законодавчих та нормативних актів, окремих
положень з питань, що належать до компетенції сектору; - забезпечення підготовки, складання, формування бюджетної
пропозиції до проекту Державного бюджету України за окремими
бюджетними програми; - організація планування і проведення фінансування планових
видатків; - здійснення загальної організації та управління виконанням
бюджету Національної ради, координація діяльності учасників
бюджетного процесу з питань виконання бюджету; - організація планування видатків з оплати праці й здійснення
аналізу видатків з оплати праці; - підготовка проектів рішень з напрямів діяльності сектору у
межах наданих повноважень.
4. Сектор відповідно до покладених на нього завдань: - формує попередні показники проекту Державного бюджету
України на наступний рік та прогноз на довгострокову перспективу
по тих бюджетних програмах, де Національна рада є головним
розпорядником бюджетних коштів; - забезпечує підготовку, складання, формування бюджетної
пропозиції до проекту Державного бюджету на наступний рік за
окремими бюджетними програми та доопрацьовує її протягом
II півріччя; - подає бюджетний запит на наступний рік Міністерству
фінансів України; - забезпечує роботу з Міністерством фінансів України,
Кабінетом Міністрів України, комітетами Верховної Ради України
щодо супроводу бюджетного запиту Національної ради до проекту
Державного бюджету України на наступний бюджетний рік; - готує пропозиції Міністерству фінансів України до річного
та помісячного розпису асигнувань державного бюджету; - готує розподіли показників зведених кошторисів і зведених
планів асигнувань до Держказначейства України; - забезпечує планування та фінансування видатків за
бюджетними програмами, які виконуються апаратом Національної ради; - розробляє кошториси доходів і видатків на утримання апарату
Національної ради, плани асигнувань та подає їх керівництву на
затвердження; - пропонує проведення коригування бюджетних призначень; - готує довідки змін до кошторису та плану асигнувань; - подає до Держказначейства України реєстри змін до розподілу
показників зведених кошторисів і зведених планів асигнувань на
електронних та паперових носіях; - формує паспорти по кожній бюджетній програмі та організує
їх затвердження спільним наказом Національної ради і Міністерства
фінансів України; - здійснює аналіз виконання паспортів на підставі звітних
даних відповідних структурних підрозділів Національної ради; - надає інформацію про виконання паспортів бюджетних програм
Міністерству фінансів України; - розробляє план заходів щодо виконання бюджетних програм та
надає його до Міністерства фінансів України; - готує розподіли відкритих асигнувань за відповідними КПКВ
( 2857-17 ) та надає їх Держказначейству України на електронних та
паперових носіях; - готує і подає у встановлені терміни звітні матеріали до
Міністерства фінансів України з питань, що відносяться до
компетенції сектору; - веде облік та аналізує фінансування в розрізі кодів
програмної, економічної класифікації видатків відповідно до
виписок Держказначейства України; - складає штатний розпис згідно із затвердженою структурою
управління, схемами посадових окладів, фондом заробітної плати і
штатними нормативами; - веде облік показників з праці і заробітної плати, аналізує
їх; - готує доповідні та пояснювальні записки з питань
фінансування видатків та готує з цих питань проекти листів
Кабінету Міністрів України, Міністерству фінансів України та іншим
установам та організаціям; - співпрацює з іншими структурними підрозділами Національної
ради в питаннях формування бюджетної пропозиції, формування
паспортів бюджетних програм, розробці кошторисів доходів і
видатків на утримання апарату Національної ради та інших питаннях; - виконує інші доручення членів Національної ради та
начальника управління бухгалтерської служби.
5. Сектор має право: - за дорученням представляти структурний підрозділ в інших
органах виконавчої влади з питань, що стосуються його компетенції; - залучати спеціалістів центральних органів виконавчої влади,
установ та організацій, за погодженням з їх керівниками, до
розгляду питань, що належать до його компетенції; - брати участь в організації та проведенні інструктивних
нарад та семінарів з питань, що належать до компетенції сектору; - брати участь у роботі робочих груп Національної ради з
питань, що належать до компетенції сектору; - вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо
вдосконалення роботи сектору та державної служби в цілому; - отримувати у встановленому порядку від інших структурних
підрозділів Національної ради документи, матеріали, інформацію для
підготовки подальшої інформації для виконання завдань, покладених
на сектор.
6. Сектор підпорядковується безпосередньо начальнику
управління бухгалтерської служби. Сектор у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє з іншими структурними підрозділами Національної ради, а
також з відповідними службами інших органів державної влади.
7. Сектор очолює завідувач. Завідувач сектору призначається на посаду наказом голови на
підставі рішення конкурсної комісії чи на інших підставах,
визначених Законом України "Про державну службу" ( 3723-12 ).
Звільняється з посади відповідно до чинного законодавства. На
посаду завідувача сектору призначається громадянин України, що має
вищу освіту відповідного професійного спрямування за
освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи
за спеціальністю в державній службі на посаді головного
спеціаліста не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших
сферах економіки не менше 5 років, вільно володіє державною мовою.
8. Завідувач сектору економічного аналізу, планування та
фінансування бюджетних програм:
8.1. Організовує: - формування попередніх показників проекту Державного бюджету
України на наступний рік та прогноз на довгострокову перспективу; - підготовку, складання, формування бюджетної пропозиції до
проекту Державного бюджету України на наступний рік за окремими
бюджетними програми та доопрацювання її протягом II півріччя при
внесенні змін при розгляді Державного бюджету ( 2857-17 )
Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою України; - розробку планів заходів щодо виконання бюджетних програм; - формування паспортів по кожній бюджетній програмі
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; - подання інформації про виконання паспортів бюджетних
програм; - планування видатків з оплати праці та здійснення аналізу
видатків з оплати праці; - підготовку проектів рішення з напрямів діяльності сектору у
межах наданих повноважень; - підготовку відповідей на запити комітетів Верховної Ради
України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої
влади, контролюючих органів з питань, що відносяться до
компетенції сектору; - підготовку членам Національної ради аналітичних,
інформаційних та інших матеріалів з питань, що відносяться до
компетенції сектору;
8.2. Здійснює контроль: - за своєчасним та якісним розглядом сектором звернень
органів виконавчої влади, громадських об'єднань, підприємств,
установ, організацій, громадян з напряму діяльності сектору, а
також за підготовкою по результатам їх аналізу проектів
відповідних рішень; - за виконанням паспортів по кожній бюджетній програмі
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення; - за розробкою кошторисів доходів і видатків на утримання
апарату Національної ради, планів асигнувань; - за оформленням реєстрів змін до кошторису та планів
асигнувань за довідками Міністерства фінансів України; - за підготовкою розподілів коштів виділених бюджетних
асигнувань за відповідними КПКВ ( 2857-17 ) на фінансування. Завідувач сектору економічного аналізу, планування та
фінансування бюджетних програм несе відповідальність за виконання
покладених на сектор завдань і здійснення ним своїх функцій, а
також за стан трудової дисципліни. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації
роботи сектору. Подає згідно з чинним законодавством пропозиції
керівництву щодо призначення на посади, звільнення з посад та
переміщення працівників, своєчасне заміщення вакансій, заохочення
та накладання стягнень. Сприяє систематичному підвищенню
кваліфікації працівників сектору. Забезпечує дотримання
працівниками сектору законодавства України з питань державної
служби та боротьби з корупцією.
9. Керівництво Національної ради створює умови для нормальної
роботи і підвищення кваліфікації працівників сектору економічного
аналізу, планування та фінансування бюджетних програм, забезпечує
їх окремим приміщенням, телефонним зв'язком, сучасними засобами
оргтехніки, транспортом для виконання службових обов'язків,
законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими
матеріалами, іншими посібниками
Джерело:Офіційний портал ВРУ