КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 5 травня 1997 р. N 427
Київ
Про впорядкування закупівлі медичної технікиустановами та закладами охорони здоров'я, що
фінансуються з бюджету
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 657 ( 657-98-п ) від 07.05.98 )
З метою забезпечення ефективного використання бюджетних
коштів, що виділяються на охорону здоров'я, і підтримки
вітчизняного виробника Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Перелік виробів медичної техніки вітчизняного
та імпортного виробництва для задоволення першочергових потреб
установ і закладів охорони здоров'я України, що повністю або
частково фінансуються за рахунок бюджетних коштів (додається).
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 657
( 657-98-п ) від 07.05.98 ) 2. Затвердити Положення про порядок
проведення конкурсів на закупівлю медичної техніки за рахунок
бюджетних коштів (додається).
3. Міністерству охорони здоров'я, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським
державним адміністраціям установити контроль за виконанням цієї
постанови.
Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
Інд.28
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 5 травня 1997 р. N 427
ПЕРЕЛІКвиробів медичної техніки вітчизняного та імпортного
виробництва для задоволення першочергових потреб
установ і закладів охорони здоров'я України, що
повністю або частково фінансуються за рахунок
бюджетних коштів
——————————————————————————————————————————————————————————————— Назва виробу | Виробництво ——————————————————————————————————————————————————————————————— Діагностичне обладнання
1. Апарат рентгенівський " Сірескоп ЦХ " вітчизняне
2. Апарат рентгенівський РУМ-20 на 3 робочих імпортне
місця
3. Апарат рентгенівський пересувний палатний вітчизняне
4. Аналізатор біохімічний імпортне
5. Аналізатор газів та електролітів крові -"-
6. Аналізатор імуноферментний -"-
7. Апарат ультразвуковий з датчиками 3,5; 5,0; вітчизняне7,5 МГц
8. Бронхофіброскоп імпортне
9. Гоніоскоп вітчизняне
10.Гастрофіброскоп імпортне
11.Дуоденофіброскоп -"-
12.Дзеркала гінекологічні вітчизняне
13.Дозатори лабораторні -"-
14.Електрокардіограф одноканальний -"-
15.Електрокардіографи 3 та 6-канальні імпортне
16.Енцефалограф вітчизняне
17.Зонди різні -"-
18.Колонофіброскоп імпортне
19.Кольпоскоп МК-110 вітчизняне
20.Камери Горяєва -"-
21.Катетери спеціального призначення, в тому -"-числі дитячі імпортне
22.Лупа бінокулярна вітчизняне
23.Лічильники лабораторні -"-
24.Лапароскоп -"-
25.Лампа щільова -"-
26.Лампа для фототерапії імпортне
27.Лікворошунтуючі системи -"-
28.Мікроскоп біологічний -"-
29.Мікроскоп електронний вітчизняне
30.Мамограф -"-
31.Монітор життєвих функцій (пульсометрія, імпортненеінвазійне вимірювання АТ, кардіореспірація,
вимірювання температури, РО, СО з аксесуарами
для новонароджених)
32.Монітор фетальний -"-
33.Офтальмоскоп вітчизняне
34.Плівка рентгенівська -"-
35.Прилад для визначення гостроти зору -"-
36.Пульсоксиметр -"-
37.Рентгенівські екрани -"-
38.Рентгенівські трубки -"-
39.Ректоскопи різні імпортне
40.Реограф вітчизняне
41.Синоптофор -"-
42.Ультрамікротом -"-
43.Флюорограф стаціонарний 12Ф-7 імпортне
44.Цистоскопи різні -"-
45.Черезшкіряний білірубінометр вітчизнянеЛікувальне обладнання
1. Апарат штучної вентиляції легенів "Фаза-8" -"-
2. Апарат штучної вентиляції легенів для дітей імпортне
та новонароджених
3. Апарат наркозний -"-
4. Апарат для переривання вагітності вітчизняне
5. Апарат для кріодеструкції та КВЧ-терапії -"-типу "Електроніка"
6. Апарат фізіотерапевтичний "Поток - 1" вітчизняне
7. Апарат фізіотерапевтичний УВЧ - 80 -"-
8. Апарат фізіотерапевтичний "Ампліпульс - 5" імпортне
9. Апарат ультразвуковий УЗТ - 101 - 104 -"-
10.Апарат "Штучна нирка" вітчизняне
11.Апарат для плазмофорезу -"-
12.Апарат електрохірургічний -"-
13.Витратні матеріали для гемодіалізу -"-
14.Відсмоктувач хірургічний ОХ - 10 -"-
15.Інкубатор для новонароджених імпортне
16.Інструментарій хірургічний вітчизняне,імпортне
17.Інгалятори різні вітчизняне
18.Крісло стоматологічне -"-
19.Кабінет стоматологічний -"-
20.Лінеомат - дозатор імпортне
21.Мікроскопи хірургічні -"-
22.Набори для екстреної медичної допомоги вітчизнянерізні
23.Набір для проведення обмінного переливання імпортнекрові
24.Набір для інтубації новонароджених -"-
25.Набір для обробки пуповини одноразового вітчизняневикористання
26.Набори операційні хірургічні імпортне
27.Стіл операційний вітчизняне
28.Стоматологічні матеріали -"-
29.Стоматологічні інструменти -"-
30.Стіл для реанімації новонароджених імпортне
31.Трубки інтубаційні вітчизняне
32.Трубки трахеотомічні імпортне
33.Шприци одноразового використання місткістю вітчизняне2;5;10 мл
34.Шприци одноразового використання імпортнеінсулінові, туберкулінові місткістю 1 мл, 20 мл
35.Шовний матеріал вітчизняне,імпортне
Стерилізаційне та дезинфекційне обладнання
1. Автоклав горизонтальний ГК - 100/3 імпортне
2. Автоклав вертикальний ГП - 1( типу ВК - 75) вітчизняне
3. Камера дезинфекційна ЦНІДІ імпортне
4. Стерилізатори ГП - 10, ГП - 20, ГП - 40, ГП вітчизняне- 80, ШСС - 250, ШС - 320
Обладнання для лікарень
1. Ваги електронні дитячі -"-
2. Дистилятори ДЕ - 4, ДЕ - 25 -"-
3. Крісло - коляска -"-
4. Каталка для транспортування хворих -"-
5. Ліжко Рахманова (для приймання пологів) імпортне
6. Ліжко функціональне вітчизняне
7. Світильник медичний безтіньовий СБПА - 15 імпортне
8. Світильники операційні 3 та 6 рефлекторні -"-
9. Стіл сповивальний з підігрівом вітчизняне
10.Столики інструментальні -"-
11.Термостати -"-
12.Центрифуги лабораторні імпортне
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 5 травня 1997 р. N 427
( Положення втратило чинність на підставі Постанови КМN 657 ( 657-98-п ) від 07.05.98 )
ПОЛОЖЕННЯпро порядок проведення конкурсів на закупівлю
медичної техніки за рахунок бюджетних коштів
I. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1. Це Положення регулює порядок проведення конкурсів на
закупівлю медичної техніки установами і закладами охорони здоров'я
за рахунок бюджетних коштів на суму контракту, еквівалентну 2500 і
більше неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі здійснення закупівель медичної техніки на суму
контракту понад 100 тис. доларів США проводяться в установленому
порядку міжнародні торги (тендери).
2. Метою проведення зазначених конкурсів (тендерів) є
забезпечення ефективного використання коштів відповідних бюджетів,
виділених на охорону здоров'я, створення конкурентного середовища
для розміщення замовлень і укладення контрактів, запобігання
економічно необгрунтованому завищенню цін і забезпечення
сприятливих умов для реалізації контрактів на закупівлю медичної
техніки за рахунок зазначених коштів.
3. Рішення про проведення конкурсу приймається замовником за
наявності виділених з відповідних бюджетів коштів, достатніх для
закупівлі медичної техніки.
4. Конкурс організовує замовник, який визначає та формулює
свої вимоги та оголошує про проведення конкурсу. Він гарантує всім
претендентам незалежно від форм власності і місця розташування
однакові умови участі у конкурсі, а також об'єктивне визначення
переможця.
5. У конкурсах, що проводяться згідно з цим Положенням,
можуть брати участь як іноземні так і українські підприємства,
установи і організації незалежно від форм власності та місця
розташування. Під час розгляду пропозицій претендентів
враховується наявність спільних з іноземними фірмами виробництв
медичної техніки на території України з метою підтримки їх
подальшого розвитку.
6. До участі у конкурсі не допускаються підприємства,
установи, організації, які: визнано банкрутами або щодо яких порушено справу про
банкрутство; не пройшли кваліфікаційного відбору учасників конкурсу; підлягають ліквідації.
II. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
7. Терміни, що використовуються у цьому Положенні, мають таке
значення : альтернативна пропозиція - відмінна від основної пропозиція,
яка може бути подана разом з іншими пропозиціями; замовник - відповідний орган охорони здоров'я або лікувальний
заклад, який видає замовлення, проводить конкурси, укладає
контракти з переможцем конкурсу, контролює хід виконання
замовлення, приймає закінчені роботи та отримує закуплену медичну
техніку; запрошення на конкурс - лист до претендентів, які пройшли
попередній відбір, із запрошенням взяти участь у конкурсі; конкурс - форма розміщення замовлення на виконання робіт,
послуг, поставку продукції (медичної техніки, обладнання), яка
передбачає вибір претендента шляхом оцінки його пропозиції; пропозиція - наданий претендентом замовникові комплект
документів, що містять пропозиції та умови, на яких він згоден
виконати замовлення на закупівлю медичної техніки; попередня кваліфікація претендентів - визначення замовником
можливостей претендентів, заінтересованих у виконанні замовлення,
та доцільності їх запрошення для участі у конкурсі; претендент - юридична особа, яка офіційно сповістила
замовника про бажання виконати умови конкурсу; конкурсна документація - комплект документів, які містять
інформацію про предмет замовлення, умови та процедуру проведення
конкурсу, достатню для підготовки пропозицій претендентами у
визначений термін; конкурсний комітет (конкурсна комісія) - постійний або
тимчасовий орган, який формується замовником для підготовки та
проведення конкурсу; форма пропозиції - форма, згідно з якою претендент оформляє
та подає пропозицію замовникові; вартість пропозиції - розрахована претендентом сума коштів,
за які він згоден виконати умови замовлення (частину замовлення)
конкурсу.
III. СПОСОБИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСІВ
8. Конкурси можуть бути: відкритими, в яких беруть участь усі заінтересовані юридичні
особи (претенденти); відкритими з попередньою кваліфікацією претендентів; закритими, які проводяться на запрошення замовника.
9. Основним способом проведення конкурсів є відкритий
конкурс.
10. Відкриті конкурси з попередньою кваліфікацією
претендентів проводяться, якщо кількість претендентів, передбачена
умовами конкурсу, перевищує три особи.
11. Закриті конкурси проводяться, якщо: кількість претендентів, здатних виконати замовлення,
обмежена; витрати на проведення конкурсу перевищують вартість предмета
замовлення.
12. Рішення про проведення закритого конкурсу попередньо
письмово погоджується замовником з МОЗ України.
IV. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА ЗАМОВНИКА
13. Для виконання організаційної роботи, пов'язаної з
проведенням конкурсу, замовник визначає відповідальних, формує
конкурсний комітет (тимчасовий або постійно діючий) та затверджує
його склад у кількості не менш як 5 осіб. До конкурсного комітету
мають входити представники замовника, а у разі потреби і
представники міністерств, інших центральних та місцевих органів
виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.
14. Головою конкурсного комітету є керівник
організації-замовника або уповноважена ним посадова особа.
15. Письмово оформлені вимоги замовника, висунуті до
оголошення конкурсу та затвердження замовником регламенту його
проведення, є обов'язковими для виконання конкурсним комітетом.
16. Замовник інформує МОЗ про проведення конкурсу.
Міністерство протягом 7 календарних днів видає замовникові
свідоцтво про реєстрацію заявки на проведення конкурсу за зразком
згідно з додатком N 1 до цього Положення.
17. Рішення конкурсного комітету приймаються на його
засіданнях відкритим голосуванням простою більшістю голосів від
загальної кількості присутніх. У разі рівного розподілу голосів
голос голови комітету є вирішальним.
18. Рішення конкурсного комітету оформляється протоколом,
який підписується усіма членами комітету, що взяли участь у
голосуванні.
19. Замовник має право скасувати або внести зміни до рішення
конкурсного комітету у разі виявлення порушень встановлених ним
вимог щодо виконання замовлення або проведення конкурсу.
20. Замовник може на будь-якій стадії проведення конкурсу,
але до визначення переможця, припинити проведення конкурсу,
повідомивши про це у триденний термін усіх претендентів, які
беруть участь у конкурсі, з обгрунтуванням свого рішення.
V. ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
21. Оголошення про проведення конкурсу публікується за
заявкою замовника за умови повної підготовки конкурсної
документації. Оголошення конкурсу без зазначення наміру його
проведення не допускається.
22. Інформація про відкриті конкурси доводиться до
потенційних замовників не пізніш як за 30 днів до початку
проведення конкурсів шляхом публікації в "Медичній газеті", а
також в інших друкованих засобах масової інформації і повинна
містити: повну назву і юридичну адресу замовника; найменування предмета замовлення та вимог замовника; дату подання інформації для попередньої кваліфікації
претендентів; місце і час отримання тендерної документації; місце і дату проведення конкурсу. У разі потреби замовник може розширити обсяг інформації.
23. У разі проведення закритих конкурсів конкурсний комітет
не пізніш як за 30 днів до їх початку надсилає поштою запрошення
безпосередньо тим потенційним претендентам, які можуть взяти
участь у конкурсі.
VI. ПРОВЕДЕННЯ ПОПЕРЕДНЬОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРЕТЕНДЕНТІВ
24. Для проведення попередньої кваліфікаційної оцінки
претенденти конкурсу подають до конкурсного комітету офіційний
лист про намір взяти участь у конкурсі, а також основну інформацію
про конкурс (в установлені терміни) шляхом заповнення анкети для
кваліфікаційного відбору учасника конкурсу за зразком згідно з
додатком N 2 до цього Положення.У разі потреби конкурсний комітет
може зажадати від претендентів надання додаткової інформації.
25. Конкурсний комітет аналізує одержану інформацію, визначає
на її основі технічні, організаційні, фінансові можливості кожного
з претендентів щодо виконання умов конкурсу та приймає відповідне
рішення про результати проведення їх попередньої кваліфікації.
26. Після проведення попередньої кваліфікації конкурсний
комітет визначає список претендентів, які можуть взяти участь у
конкурсі. Перелік цих претендентів затверджується замовником або
уповноваженим ним органом чи особою. Кожному із затверджених
претендентів надсилається офіційне запрошення до участі у конкурсі
і тендерна документація.
27. Претенденти, які не пройшли попередньої кваліфікації,
подальшу участь у конкурсі не беруть. Про це їх повідомляє
письмово від імені замовника конкурсний комітет з відповідним
обгрунтуванням протягом трьох днів після прийняття рішення.
VII. КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
28. Вимоги до конкурсної документації повинні бути однаковими
для всіх претендентів - учасників конкурсу, недискримінаційними,
однозначними у трактуванні та містити всю необхідну для
розроблення пропозицій інформацію. Обсяг і склад конкурсної
документації, порядок її розроблення визначаються замовником
залежно від вартості та особливостей предмета замовлення.
29. Конкурсна документація повинна включати такі відомості: основні вимоги замовника до технічних та цінових
характеристик, обсяги і терміни поставок, виконання робіт та
надання послуг; форму і термін подання пропозицій претендентами; місце, дату і час проведення конкурсу; форму підтвердження серйозності намірів претендента (запорука
серйозності).
30. Пропозиції, які подаються конкурсному комітету,
складаються претендентом за зразком згідно з додатком N 3.
31. Гарантійний лист (запорука серйозності) складається
претендентом за зразком згідно з додатком N 4.
32. До закінчення терміну подання пропозицій замовник має
право вносити зміни до форми та змісту конкурсної документації. У
разі потреби замовник може прийняти рішення про продовження
терміну проведення конкурсу. Всі внесені до конкурсної
документації зміни доводяться до відома кожного претендента.
Претенденти повинні підтвердити їх одержання письмово або
телеграфом.
VIII. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКАМИ КОНКУРСУ
33. Пропозиції претендентів повинні відповідати вимогам,
визначеним тендерною документацією. Кожний претендент може подати на конкурс тільки одну
пропозицію.
34. У разі коли претендент з незалежних від нього причин не
зміг подати пропозицію в установлений конкурсним комітетом термін,
він може звернутися до замовника з проханням про його перегляд,
якщо це було передбачено умовами конкурсу для інших претендентів.
35. Пропозиції, що подаються претендентом, повинні бути
належним чином оформлені і містити: відомості за формою згідно з додатком N 3; запоруку серйозності претендента.
36. Запорука серйозності за рішенням претендента подається
замовникові у формі гарантійного листа. Претендент може виплатити
замовникові передбачену конкурсним комітетом суму за умови його
звернення до відповідного банку і підтвердження серйозності наміру
претендента взяти участь у конкурсі. Пропозиція, не забезпечена
запорукою серйозності, може не розглядатися конкурсним комітетом. Запорука серйозності становить 0,5 відсотка вартості
пропозиції, але не може перевищувати 300 неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян на дату подання пропозиції
претендентом.
37. Запорука серйозності пропозиції повертається
претендентам, які не були визнані переможцями конкурсу і не
одержали замовлення, протягом 10 днів після закінчення терміну дії
пропозиції або з моменту виключення їх із списку претендентів.
38. Запорука серйозності пропозиції претендента, визнаного
переможцем конкурсу, повертається йому після укладення контракту.
39. Запорука серйозності пропозиції не повертається
претенденту, якщо: претендент відкликав свою пропозицію протягом терміну
проведення конкурсу; переможець конкурсу відмовився від підписання контракту на
передбачених конкурсною документацією умовах.
40. Пропозиції надсилаються претендентами до конкурсного
комітету рекомендованим листом або здаються під розписку і
зберігаються у спеціально відведеному для цього сейфі. Датою
подання пропозиції вважається дата її реєстрації конкурсним
комітетом.
41. Пропозиції претендентів, що надійшли після встановленого
конкурсним комітетом терміну, не розглядаються.
42. За необхідності більш ретельного, наукового обгрунтування
розроблення пропозиції претендент має право звернутися до
конкурсного комітету з проханням про перенесення терміну подання
пропозиції.
43. У разі перенесення терміну подання пропозиції конкурсний
комітет доводить це до відома всіх учасників конкурсу.
44. Пропозиція претендента вважається дійсною протягом не
менш як 60 календарних днів від дати її подання, визначеної
конкурсним комітетом.
45. Конкурсний комітет має право звернутися до претендентів з
проханням щодо продовження терміну дії пропозиції. У цьому разі
претенденти мають право переглянути ціни на конкретні види
медичної техніки.
46. Претендент має право у будь-який час, але до початку
розгляду пропозицій претендентів конкурсним комітетом відкликати
свою пропозицію, довівши це до відома конкурсного комітету в
письмовій формі.
IX. ОЦІНКА І ПОРІВНЯННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ПРЕТЕНДЕНТІВ
47. Конверти з пропозиціями претендентів не розпечатуються до
визначеного замовником дня і часу проведення конкурсу. Розпечатування конвертів з пропозиціями претендентів
здійснюється конкурсним комітетом у присутності представників
претендентів в обумовленому місці, у визначений замовником день і
час.
48. Після розпечатування конвертів з пропозиціями та
перевірки наявності необхідних документів і відомостей конкурсний
комітет складає відповідний протокол, який підписується всіма його
членами.
49. Після розпечатування конвертів з пропозиціями
представникам претендентів не дозволяється вносити зміни до
конкурсної пропозиції. У винятковому випадку на запит конкурсного
комітету претендент може дати лише пояснення до змісту пропозиції,
не змінюючи її суті.
50. Пропозиції претендентів, які за визначенням конкурсного
комітету не розглядатимуться на конкурсі, перераховуються у
протоколі окремо із зазначенням причин, з яких їх було відхилено.
51. Період оцінки пропозицій розпочинається з дня
розпечатування конвертів і не повинен перевищувати 7 календарних
днів. Під час оцінки пропозицій конкурсний комітет має право
викликати представників претендентів для пояснень, затребувати
необхідні додаткові відомості або документи.
52. Інформація про розгляд та оцінку пропозицій претендентів
не повідомляється особам, офіційно не причетним до процедури
оцінки пропозицій учасників конкурсу, до моменту оголошення його
переможця.
53. Якщо після оцінки пропозицій конкурсний комітет дійде
висновку про найкращі умови та найнижчі ціни, він має право вести
подальші переговори з цими претендентами та оголосити наступний
етап проведення конкурсу.
54. Якщо конкурсний комітет отримає пропозицію із значно
нижчою ціною, він має право провести додаткову перевірку
претендента щодо його можливостей у виконанні всіх умов конкурсу.
55. Якщо нижча за ціною пропозиція учасників конкурсу
перевищує розрахункову суму, замовник може відхилити усі
пропозиції претендентів, що надійшли на конкурс.
56. Якщо всі пропозиції, які надійшли від претендентів
відхилено, замовник повинен аргументувати їх відхилення і визнати
конкурс (тендер) таким, що не відбувся.
X. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ КОНКУРСУ
57. Під час визначення переможця конкурсу конкурсний комітет
керується комерційними, технічними, організаційними,
технологічними, фінансовими та іншими умовами, що містяться у
надісланих пропозиціях.
58. Після розгляду всіх пропозицій претендентів замовник не
пізніш як за 7 календарних днів замовляє Експертній раді з аналізу
та експертизи закупівлі медичної техніки та лікарських засобів при
МОЗ України (далі Експертна рада) проведення експертизи закупівлі
медичної техніки за конкурсом і подає такі документи: заявку на проведення експертизи; копії пропозицій, що надійшли після оголошення конкурсу; протокол засідання конкурсної комісії з її висновками та
пропозиціями.
59. Експертна рада проводить аналіз, техніко-економічну
експертизу отриманих від конкурсного комітету документів і не
пізніш як за 15 календарних днів з дня отримання нею документів,
зазначених у пункті 58 цього Положення, надає замовнику висновок,
який враховується під час визначення переможця конкурсу.
60. Протягом 5 календарних днів після отримання висновку
Експертної ради конкурсний комітет, розглянувши його на своєму
засіданні, оголошує переможця конкурсу, письмово інформує про це
всіх претендентів, публікує у друкованих засобах масової
інформації відомості про результати конкурсу і подає звіт до МОЗ.
61. Звіт про проведення конкурсу подається на бланку
замовника у довільній формі за підписом голови конкурсного
комітету і повинен містити: назву проекту та реєстраційний номер у МОЗ проведеного
конкурсу; основні умови конкурсу; фактичну дату відкриття конкурсу; перелік претендентів, що подали документи на участь у
конкурсі; перелік претендентів, які були допущені до конкурсу; найменування та реквізити переможця конкурсу; умови, на яких визнано переможця конкурсу; іншу необхідну інформацію. До звіту обов'язково додається копія протоколу засідання
конкурсного комітету щодо вибору переможця.
62. Документація, представлена претендентами конкурсному
комітету, залишається у замовника.
63. На запит будь-якого з претендентів, що брав участь у
конкурсі, конкурсний комітет зобов'язаний надати йому інформацію
про результати конкурсу, обставини, через які було відхилено його
пропозицію, а також повідомити переможця про остаточні умови
замовлення.
64. Рішення конкурсного комітету про обрання (визначення)
переможця конкурсу є підставою для укладення замовником контракту
з таким переможцем.
XI. ФІНАНСУВАННЯ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСІВ
65. Витрати, пов'язані з проведенням конкурсів та експертизи
Експертною радою здійснюються за рахунок коштів замовника і
зараховуються до вартості відповідного проекту закупівлі медичної
техніки.
66. У разі виявлення Експертною радою порушень порядку
проведення конкурсів вона визнає результати таких конкурсів
недійсними, про що у триденний термін надсилає замовникові
письмове мотивоване рішення. У цьому разі витрати, пов'язані з
участю претендентів у конкурсах, компенсуються згідно з рішенням
арбітражного суду після розгляду ним претензії претендента або
замовника.
XII. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ ТАКОМЕРЦІЙНА ТАЄМНИЦЯ
67. Якщо частина чи вся інформація, що міститься в
пропозиції, має конфіденційний характер або становить комерційну
таємницю і претендент письмово повідомляє про це конкурсний
комітет, то за розголошення такої інформації члени конкурсного
комітету несуть відповідальність згідно із законодавством.
68. Розроблені претендентом проектні, конструкторські та інші
рішення або розрахунки є його власністю. Використання конкурсним
комітетом зазначених матеріалів для іншої мети, крім оцінки
проекту, можливе тільки з письмового дозволу претендента.
Використання таких матеріалів іншими юридичними або фізичними
особами не допускається.
XIII. РОЗГЛЯД СПОРІВ
69. Спори, що виникають у зв'язку з проведенням конкурсів,
розглядаються в установленому порядку.
(Зразок)Додаток N 1
до Положення про порядок проведення
конкурсів на закупівлю медичної техніки
за рахунок бюджетних коштів
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
СВІДОЦТВО ПРО РЕЄСТРАЦІЮ *заявки на проведення конкурсу
Цим Міністерство охорони здоров'я України свідчить про
реєстрацію заявки на проведення конкурсу_______________________________________________________________(назва проекту на закупівлю медичної техніки за рахунок бюджетних коштів) ________________________________________________________________
Підстава для проведення конкурсу ________________________________________________________________(назва документа)
Замовник конкурсу ________________________________________________________________(назва, юридична адреса, реквізити)
Організатор конкурсу ________________________________________________________________(назва, юридична адреса, реквізити)
Місцезнаходження конкурсного комітету ________________________________________________________________(юридична адреса, телефон, телекс, факс)
Термін відкриття конкурсу ________________________________________________________________(час, день, місяць, рік)
Реєстраційний номер у реєстрі Міністерства охорони здоров'я
України ________________________________________________________________
Київ, "_____"________________199____р.
Підпис
М П __________________
* Свідоцтво видається на проведення кожного конкурсу (тендеру).
(Зразок)Додаток N 2
до Положення про порядок проведення
конкурсів на закупівлю медичної
техніки за рахунок бюджетних коштів
АНКЕТАдля кваліфікаційного відбору учасника конкурсу на
закупівлю медичної техніки за рахунок бюджетних коштів
1. Загальні відомості про підприємство, установу,
організацію, що виявили бажання взяти участь у конкурсі:
реквізити________________________________________________________(назва, юридична адреса, телефон, телекс, факс,
розрахунковий рахунок) дата утворення, місце реєстрації_________________________________
керівництво______________________________________________________(прізвище, ім'я та по батькові, посади усіх членів ради
директорів _________________________________________________________________
або власника чи уповноваженого ним органу (особи)).
2. Ця анкета надсилається замовникові (конкурсному (тендерному)
комітету) для участі у відкритому, відкритому з кваліфікаційним
відбором претендентів, закритому конкурсі (необхідне підкреслити).
3. Інші відомості:
вид підприємства, установи, організації ______________________
назва та реквізити головного підприємства_____________________ _________________________________________________________________
спеціалізація_________________________________________________
реквізити асоційованих підприємств (організацій)______________ _________________________________________________________________
фінансуючі банки (назва, юридична адреса, реквізити)__________ _________________________________________________________________
4. Документи, які подаються замовнику як додаток до цієї
анкети:реквізити________________________________________________________(назва, юридична адреса, телефон, телекс, факс,
розрахунковий рахунок) дата утворення, місце реєстрації_________________________________
керівництво______________________________________________________(прізвище, ім'я та по батькові, посади усіх членів ради
директорів _________________________________________________________________
або власника чи уповноваженого ним органу (особи)).
2. Ця анкета надсилається замовникові (конкурсному (тендерному)
комітету) для участі у відкритому, відкритому з кваліфікаційним
відбором претендентів, закритому конкурсі (необхідне підкреслити).
3. Інші відомості:
вид підприємства, установи, організації ______________________
назва та реквізити головного підприємства_____________________ _________________________________________________________________
спеціалізація_________________________________________________
реквізити асоційованих підприємств (організацій)______________ _________________________________________________________________
фінансуючі банки (назва, юридична адреса, реквізити)__________ _________________________________________________________________
4. Документи, які подаються замовнику як додаток до цієї
анкети: а) коротка історична довідка про діяльність підприємства,
установи, організації; б) завірені копії документів, що стосуються структури та
правил внутрішньої субординації підприємства, установи,
організації; в) свідоцтво про реєстрацію підприємства, установи,
організації; г) дозвіл на право ведення відповідної діяльності (продажу,
закупівлі медичної техніки); д) список осіб, уповноважених діяти від імені підприємства,
установи, організації, та тих, які мають право підписувати
юридичні документи; е) копія сертифіката відповідності на медичну техніку, яка
пропонується на конкурс.
Підпис уповноваженої особиДодаток N 3
до Положення про порядок проведення
конкурсів на закупівлю медичної
техніки за рахунок бюджетних коштів
ПРОПОЗИЦІЯ *
1. Предмет конкурсу__________________________________________(найменування медичної техніки) _______________________________________________________________
2. Надсилається замовнику___________________________________ ________________________________________________________________(назва, юридична адреса та реквізити замовника)
3. Вивчивши конкурсну документацію на виконання
вищезазначеного, ми, що уповноважені____________________________(назва, юридична адреса
учасника конкурсу) підписати контракт, маємо можливість та згодні виконати умови
конкурсу на поставку медичної техніки___________________________(найменування медичної техніки) ________________________________________________________________
на загальну суму________________________________________________. 4. Ми згодні дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 60
календарних днів від установленого вами терміну її подання. Ця
пропозиція є обов'язковою для нас і може бути акцептована вами у
будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 5. До того часу, поки не буде підписано офіційний контракт,
наша пропозиція з вашим письмовим акцептом вважатиметься такою, що
має чинність договору між нами про намір укласти угоду (контракт). 6. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе
зобов'язання укласти з вами угоду (контракт) та розпочати його
виконання (реалізацію) через ___ календарних днів з дати одержання
розпорядження замовника або його представника і виконати всі
передбачені умови протягом ___ календарних днів. 7. Ми згодні з умовою, що ви не зобов'язані акцептувати
пропозицію за найнижчою ціною чи з будь-якими іншими умовами.
Підпис уповноваженої особи
Дата М П
____________
* Заповнюється та надсилається замовникові учасниками всіх
видів конкурсів.
(Зразок)Додаток N 4
до Положення про порядок проведення
конкурсів на закупівлю медичної
техніки за рахунок бюджетних коштів
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ
_________________________________________________________________, _________________________________________________________________
( назва, юридична адреса та реквізити претендента конкурсу )
який далі іменується "Претендент", у разі відмови від
виконання контракту, якщо його укладено внаслідок участі у
конкурсі на закупівлю медичної техніки, ________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(назва конкурсу, предмет конкурсу, дата проведення)
сплачує замовникові____________________________________________(назва, юридична адреса та реквізити замовника) __________________________________________________________________
суму застави, яка є запорукою серйозності наміру претендента і
становить______________________________________________________ з
коштів, наявних на його розрахунковому рахунку N__________________
в _____________________________________________________________( назва фінансової організації)
зі своїх власних коштів протягом__________ календарних днів з
дати подання "Замовникові" відмови від виконання укладеного
контракту.
Підпис уповноваженої особи
Дата М П
Джерело:Офіційний портал ВРУ