open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 341 від 10.09.97 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

6 жовтня 1997 р.
vd970910 vn341 за N 453/2257
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу МОН

N 128 ( z0229-02 ) від 20.02.2002 )
Про нормативи граничної наповнюваності класів, груп, гуртків та нормативи поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у середніх закладах освіти

На виконання вимог протокольного рішення Кабінету Міністрів
України від 30.08.95 р. N 16 "Про проект Державного бюджету на
1996 рік", постанови Кабінету Міністрів України та Національного
банку України від 31.08.96 р. N 1033 ( 1033-96-п ) "Про заходи
щодо залучення додаткових надходжень до бюджету та підвищення
ефективності витрачання бюджетних коштів для забезпечення
фінансування соціальних виплат населенню" Н А К А З У Ю :
1. Затвердити нормативи граничної наповнюваності класів,
груп, гуртків та нормативи поділу класів на групи при вивченні
окремих предметів у середніх закладах освіти (додаються). 2. Зупинити дію наказів Міністерства освіти України від
17.05.96 р. N 157 "Про нормативи граничної наповнюваності класів
та поділу класів на групи", від 6.12.96 р. N 395 "Про
наповнюваність гуртків у позашкільних закладах освіти", а також
дію таблиць N 1 та N 2 листа Міністерства освіти України від
27.05.94 N 13/2-7-166. 3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого
заступника Міністра Андрущенка В.П. Додаток на 4 аркушах.
Міністр М.З.Згуровський
Затверджено

наказом Міносвіти України

від 10.09.97 N 341
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

6 жовтня 1997 р.

за N 453/2257
Нормативи граничної наповнюваності класів, груп, гуртків та нормативи поділу класів на групи при вивченні окремих

предметів у середніх закладах освіти
Таблиця 1
Нормативи граничної наповнюваності класів, груп, гуртків—————————————————————————————————————————————————————————————————— | Показники | Норма | |(не більше) —————————————————————————————————————————————————————————————————— 1. Загальноосвітні школи

1 - 9 класи 30

10 - 11(12) класи 35
2. Загальноосвітні школи-інтернати

1 - 11(12) класи та виховні групи 25

дошкільні групи 20
3. Загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт
і дітей, які залишилися без піклування батьків

1 - 9 класи та виховні групи 25

10 - 11(12) класи та виховні групи 20

дошкільні групи 20
4. Школи-інтернати для дітей і підлітків, які мають
вади у фізичному або розумовому розвитку*

підготовчі, 1 - 10(11-12)класи

та виховні групи для дітей:

- глухих і сліпих 8

- слабочуючих, з наслідками поліоміеліту

і церебральними паралічами, глибоко

розумово відсталих 10 - слабозорих, з важкими порушеннями мови,

розумово відсталих, із затримкою

психічного розвитку 12

- зі складними дефектами розвитку 6
5. Гімназії

5 - 11(12) класи 30
6. Ліцеї

8 - 11(12) класи 30
7. Недільні школи

1 - 11(12) класи

місто 8-20

село 5-20
8. Загальноосвітні школи і профтехучилища
соціальної реабілітації 18
9. Позашкільні заклади ** 15-25 10. Санаторні школи-інтернати 20
11. Профільні та спеціалізовані класи при загаль- ноосвітніх школах та школах-інтернатах 30 12. Класи у сільських школах першого За рішенням
ступеня місцевих ор-

ганів влади
13. Групи продовженого дня 35 - зі складними дефектами розвитку 6
5. Гімназії

5 - 11(12) класи 30
6. Ліцеї

8 - 11(12) класи 30
7. Недільні школи

1 - 11(12) класи

місто 8-20

село 5-20
8. Загальноосвітні школи і профтехучилища
соціальної реабілітації 18
9. Позашкільні заклади ** 15-25 10. Санаторні школи-інтернати 20
11. Профільні та спеціалізовані класи при загаль- ноосвітніх школах та школах-інтернатах 30 12. Класи у сільських школах першого За рішенням
ступеня місцевих ор-

ганів влади
13. Групи продовженого дня 35 (у малокомплектних школах - 20)14. Дошкільні заклади загального типу

виховні групи для дітей:

до 1-го року 10

від 1-го до 3-х років 15

з 3-х років 20

різновікові 15 15. Дошкільні заклади, дитячі будинки ком-
пенсуючого типу

виховні групи для дітей: - глухих, сліпих, із складними дефектами розвитку 6 - зі зниженим слухом, з порушеннями опорно-рухо-

вого апарату, глибоко розумово відсталих 8
- з важкими порушеннями мови, затримкою психічного

розвитку, косоокістю і амбіліопією, зі зниженим

зором, розумово відсталих, хворих на сколіоз 10

- з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення 12 16. Дошкільні заклади (групи) для дітей з ранніми
проявами туберкульозної інфекції, з малими і
затухаючими формами туберкульозу; для ослаблених
дітей та дітей, які часто хворіють (санаторні)

виховні групи для дітей:

- до 3-х років 15

- з 3-х років 20 17. Дитячі будинки

виховні групи для дітей:

- дошкільного віку 15

- шкільного віку 20 18. Вечірні (змінні) школи 30
* Наповнюваність дошкільних груп цих шкіл-інтернатів відповідає
наповнюваності груп дошкільних закладів для дітей з відповідними вадами розвитку.
** Наповнюваність гуртка встановлюється директором закладу
(більше чи менше) в залежності від профілю гуртка та можливостей організації навчального процесу при умові збереження середньої наповнюваності груп в цілому по закладу.

Таблиця 2

Нормативи поділу класів на 2 групи при вивченні

предметів у середніх закладах освіти—————————————————————————————————————————————————————————————————— | Показники | Норма —————————————————————————————————————————————————————————————————— При наповнюваності
1. Трудове навчання

- 5 - 9 класи

по місту більше 27

по селу більше 25

- 10 - 11(12) класи більше 27
2. Державна (незалежно від мови навчан-

ня) та інші мови, які не є мовами

навчання, а вивчаються як предмет більше 27
3. При вивченні різних національних окремі групи з кіль-

мов (наприклад, російської і крим- кістю не менше 8 учнів сько-татарської, молдавської і у кожній угорської, російської і угорської тощо)
4. При вивченні різних іноземних мов окремі групи з кіль-

кістю не менше 8 учнів

у кожній
5. При проведенні семінарських, ла-

бораторних і практичних занять при лекційній формі навчання з профільних дисциплін у спеціа- лізованих школах, гімназіях і

ліцеях більше 27
6. Фізична культура більше 27,

(у 10 - 11 класах окремо але не менше

для хлопців і дівчат) 8 учнів у групі
7. Практичні заняття з комп'юте-

рами більше 27
8. У 10 - 11 класах проводяться

заняття з допризовної підготовки

з юнаками і з медико-санітарної

підготовки з дівчатами - окремо,

а з цивільної оборони - з юнаками

і дівчатами спільно
9. В середніх закладах освіти при Клас ділиться

поглибленому вивченні іноземної на групи по 8-10

мови з 1 класу чол. у кожній (не

1 - 11(12) класи більше 3 груп)
10. У школах з поглибленим вивчен-

ням іноземної мови з 7 класу

- 7 - 11 класи більше 27
11. З трудового навчання у школах

та школах-інтернатах для дітей

з вадами у розумовому або фі-

зичному розвитку 8 і більше
12. При вивченні державної мови та

мов, що вивчаються як предмет,

трудового навчання, фізичної

культури, іноземних мов у сана-

торних школах-інтернатах 20 і більше
13. Факультативні заняття

по місту 8 і більше

по селу 4 і більше
Примітка: У школах з поглибленим вивченням окремих предметів,

профільним навчанням за рішенням педради школи при

проведенні семінарських, лабораторних і практичних

занять з профільних дисциплін класи можуть ділитися на

групи в межах ліміту 20 годин, передбачених на поділ

класів з вищезазначених предметів.
ліцеях більше 27
6. Фізична культура більше 27,

(у 10 - 11 класах окремо але не менше

для хлопців і дівчат) 8 учнів у групі
7. Практичні заняття з комп'юте-

рами більше 27
8. У 10 - 11 класах проводяться

заняття з допризовної підготовки

з юнаками і з медико-санітарної

підготовки з дівчатами - окремо,

а з цивільної оборони - з юнаками

і дівчатами спільно
9. В середніх закладах освіти при Клас ділиться

поглибленому вивченні іноземної на групи по 8-10

мови з 1 класу чол. у кожній (не

1 - 11(12) класи більше 3 груп)
10. У школах з поглибленим вивчен-

ням іноземної мови з 7 класу

- 7 - 11 класи більше 27
11. З трудового навчання у школах

та школах-інтернатах для дітей

з вадами у розумовому або фі-

зичному розвитку 8 і більше
12. При вивченні державної мови та

мов, що вивчаються як предмет,

трудового навчання, фізичної

культури, іноземних мов у сана-

торних школах-інтернатах 20 і більше
13. Факультативні заняття

по місту 8 і більше

по селу 4 і більше
Примітка: У школах з поглибленим вивченням окремих предметів,

профільним навчанням за рішенням педради школи при

проведенні семінарських, лабораторних і практичних

занять з профільних дисциплін класи можуть ділитися на

групи в межах ліміту 20 годин, передбачених на поділ

класів з вищезазначених предметів.
Вказані норми розповсюджуються і на вечірні (змінні) школи. Наповнюваність груп та поділ їх на підгрупи при організації
трудової підготовки учнів у міжшкільному навчально-виробничому
комбінаті встановлюється в межах коштів, переданих комбінату
загальноосвітніми школами на таку підготовку учнів.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: