open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
{ Указ втратив чинність на підставі Указу Президента

N 340/2006 ( 340/2006 ) від 03.05.2006 }
Про Положення про Державну комісію з

проведення в Україні адміністративної реформи
( Із змінами, внесеними згідно з Указами Президента

N 5/99 від 09.01.99

N 403/99 від 21.04.99

N 538/2001 ( 538/2001 ) від 21.07.2001 )

Затвердити Положення про Державну комісію з проведення в
Україні адміністративної реформи (додається).

Президент України Л.КУЧМА
м.Київ, 2 жовтня 1997 року

N 1089/97

ЗАТВЕРДЖЕНО

Указом Президента України

від 2 жовтня 1997 року N 1089 ( 1089/97 )

(в редакції Указу Президента України

від 9 січня 1999 року N 5/99)

ПОЛОЖЕННЯ

про Державну комісію з проведення

в Україні адміністративної реформи
1. Державна комісія з проведення в Україні адміністративної
реформи (далі - Комісія) є постійно діючим координаційним органом,
утвореним для вирішення концептуальних питань підготовки і
проведення в Україні адміністративної реформи.
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України
( 254к/96-ВР ), законами України, актами Президента України,
Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також
цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
1) підготовка пропозицій щодо:
організаційно-правових засад адміністративної реформи,
стратегії і тактики її проведення;
структури, функцій і методів діяльності органів виконавчої
влади, які б забезпечували поступовий перехід від галузевого до
функціонального принципу побудови та діяльності органів виконавчої
влади, до спрощення і підвищення ефективності управління;
запровадження системи державного контролю у сфері діяльності
органів виконавчої влади та їх посадових осіб;
підвищення ефективності державної фінансової системи;
дерегуляції та спрощення системи надання управлінських послуг
на різних рівнях виконавчої влади фізичним та юридичним особам;
удосконалення законодавчої бази адміністративних
правовідносин, економічних засад діяльності органів державної
влади, впровадження дійових адміністративних процедур;
удосконалення адміністративно-територіального поділу;
реформування системи підготовки та перепідготовки
управлінських кадрів;
( Підпункт 2 пункту 3 виключено на підставі Указу Президента
N 538/2001( 538/2001 ) від 21.07.2001 )
2) попередній розгляд та експертна оцінка проектів концепцій,
нормативно-правових актів, спрямованих на створення правової бази
та здійснення адміністративної реформи;
3) аналіз діяльності органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування щодо здійснення адміністративної реформи
та надання їм допомоги у такій діяльності;
4) розгляд пропозицій і програм наукового,
матеріально-технічного, кадрового та фінансового забезпечення
адміністративної реформи.
4. Комісія для виконання покладених на неї завдань має право:
одержувати у встановленому порядку безоплатно від центральних
і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і
організацій інформацію, необхідну для її роботи;
організовувати розроблення концепцій, цільових програм,
проектів нормативно-правових актів та проведення наукових
досліджень комплексного характеру у сфері державного управління та
адміністративної реформи; ( Абзац третій пункту 4 в редакції Указу
Президента N 403/99 від 21.04.99 )
попередньо розглядати проекти нормативно-правових актів з
питань проведення адміністративної реформи;
заслуховувати інформацію керівників міністерств, інших
центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також органів
місцевого самоврядування з питань проведення в Україні
адміністративної реформи;
залучати до роботи спеціалістів центральних та місцевих
органів виконавчої влади, незалежних експертів, провідних учених,
фахівців-практиків, у тому числі на договірній основі;
утворювати цільові робочі групи для підготовки проектів
нормативно-правових актів, проведення експертних оцінок цих
проектів та наукових досліджень;
організовувати вивчення досвіду підготовки і проведення
адміністративної реформи в іноземних державах;
використовувати технічну допомогу міжнародних організацій;
вивчати роботу центральних і місцевих органів виконавчої
влади та органів місцевого самоврядування із здійснення
адміністративної реформи;
проводити наукові конференції, семінари, наради тощо.
5. Комісія готує довідки, матеріали про хід здійснення
адміністративної реформи, вживає заходів до висвітлення цієї
роботи в засобах масової інформації.
Центральні та місцеві органи виконавчої влади надають Комісії
необхідну допомогу в реалізації її завдань.
6. Комісію очолює Голова, якого призначає Президент України.
Голова Комісії має першого заступника та заступників. Першим
заступником Голови Комісії є за посадою Уповноважений Президента
України з питань адміністративної реформи. Заступників Голови
Комісії призначає за його поданням Президент України. ( Абзац
другий пункту 6 в редакції Указу Президента N 538/2001( 538/2001 )
від 21.07.2001 )
Голова Комісії несе персональну відповідальність за виконання
покладених на Комісію завдань.
Персональний склад Комісії за поданням її Голови затверджує
Президент України.
7. Голова Комісії:
здійснює керівництво діяльністю Комісії, спрямовує роботу її
членів;
представляє Комісію у відносинах з органами державної влади,
органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами,
організаціями, а також з міжнародними організаціями;
організовує попередній розгляд проектів документів стосовно
адміністративної реформи, що надходять до Комісії;
( Абзац п'ятий пункту 7 виключено на підставі Указу
Президента N 403/99 від 21.04.99 ) є розпорядником коштів Комісії.
8. У разі відсутності Голови Комісії його обов'язки виконує
перший заступник або один із заступників Голови Комісії. ( Пункт 8
в редакції Указу Президента N 538/2001( 538/2001 ) від
21.07.2001 )
9. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, які
проводяться в міру потреби, але не рідше одного разу на квартал.
Комісія правомочна вирішувати питання, якщо на засіданні присутня
більшість її членів.
10. Рішення Комісії приймається більшістю голосів її членів.
У разі рівного розподілу голосів членів Комісії голос її Голови є
вирішальним.
Рішення Комісії оформлюються протоколом, який підписує Голова
Комісії.
Рішення Комісії, прийняті в межах її компетенції, є
обов'язковими для розгляду центральними та місцевими органами
виконавчої влади, державними підприємствами, установами та
організаціями, а також органами місцевого самоврядування з питань
здійснення ними повноважень органів виконавчої влади.
У разі необхідності прийняття актів Президента України чи
Кабінету Міністрів України з питань, розглянутих на засіданні
Комісії, пропозиції вносяться у встановленому порядку разом з
проектами відповідних нормативно-правових актів.
11. Організаційне, інформаційне, аналітичне та інше
забезпечення роботи Комісії здійснює Управління з питань
адміністративної реформи Адміністрації Президента України. ( Пункт
11 в редакції Указу Президента N 538/2001( 538/2001 ) від
21.07.2001 )
12. Матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності
Комісії здійснює Державне управління справами. ( Пункт 12 в
редакції Указу Президента N 538/2001( 538/2001 ) від 21.07.2001 )
13. Комісія використовує в роботі бланки встановленого зразка
зі своїм найменуванням.
14. Члени Комісії мають посвідчення, які видаються у
встановленому порядку. ( Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з
Указом Президента N 538/2001( 538/2001 ) від 21.07.2001 )
( Положення в редакції Указу Президента N 5/99 від 09.01.99 )

Глава Адміністрації
Президента України М.БІЛОБЛОЦЬКИЙ

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: