open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 24 лютого 1995 р. N 144

Київ
Про затвердження Положення про центри

сертифікатних аукціонів
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 106 ( 106-96-п ) від 22.01.96 )
На виконання Указу Президента України від 26 листопада 1994
р. N 699 ( 699/94 ) "Про заходи щодо забезпечення прав громадян на
використання приватизаційних майнових сертифікатів" Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Положення про центри сертифікатних аукціонів, що
додається.

Прем'єр-міністр України В. МАСОЛ
Міністр

Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 25
ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 24 лютого 1995 р. N 144
ПОЛОЖЕННЯ

про центри сертифікатних аукціонів

1. Центри сертифікатних аукціонів (далі-центри) створюються
з метою забезпечення продажу акцій відкритих акціонерних
товариств (далі - акції) та інших об'єктів приватизації
розв'язання інших завдань, покладених на них законодавством.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 106
( 106-96-п ) від 22.01.96 )
2. У своїй діяльності центри керуються Конституцією
( 888-09 ) і законами України, постановами Верховної Ради України,
указами та розпорядженнями Президента України, декретами,
постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також
цим Положенням та іншими нормативними актами.
3. Національна мережа центрів складається з Українського
центру сертифікатних аукціонів (далі - Український центр),
регіональних центрів сертифікатних аукціонів в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі (далі -
регіональні центри) та їх представництв.
4. Рішення про створення Українського центру та регіональних
центрів приймає Фонд державного майна.
5. Центри є юридичними особами, мають самостійний баланс,
рахунки в установах банків, печатку, штампи та бланки із
зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
6. Центри є організаціями, що не ставлять за мету отримання
прибутку.
7. Центри не відповідають за зобов'язаннями держави, а
держава не відповідає за зобов'язаннями центрів.
8. Основними завданнями центрів є: забезпечення прав громадян України на придбання акцій, інших
об'єктів приватизації шляхом використання приватизаційних
майнових сертифікатів і коштів у порядку, визначеному чинним
законодавством; здійснення комплексу організаційних заходів, необхідних для
продажу акцій, інших об'єктів приватизації; організація та здійснення широкого і систематичного
рекламування об'єктів приватизації та інформування населення з
питань приватизації; створення та ведення реєстрів акціонерів; сприяння розвиткові в Україні фондового ринку.
9. Центри відповідно до покладених на них завдань: здійснюють продаж акцій, інших об'єктів приватизації; організовують прийом від громадян України заяв на придбання
акцій на сертифікатних аукціонах; приймають в установленому порядку від фінансових посередників
та громадян заяви на придбання акцій на сертифікатних аукціонах; ведуть облік приватизаційних майнових сертифікатів, операцій
з ними, а також з коштами та акціями; здійснюють зберігання приватизаційних майнових сертифікатів; проводять у засобах масової інформації та друкованих
виданнях систематичне інформування населення з питань продажу
акцій; надають консультаційні послуги з питань приватизації шляхом
проведення консультацій, випуску методичних матеріалів та
довідкових посібників, організації лекцій, семінарів тощо; здійснюють систематичний аналіз інформації про результати
продажу акцій та інших об'єктів приватизації, створюють на основі
цього інформаційні банки даних; організовують навчання і підвищення кваліфікації працівників
центрів; надають у разі потреби методичну та організаційну допомогу
підприємствам і громадянам у процесі приватизації.
10. Український центр: організовує та проводить сертифікатні аукціони; підбиває підсумки і подає на затвердження Фонду державного
майна відомості про результати проведення сертифікатних
аукціонів; готує статистичну звітність про хід продажу акцій та інших
об'єктів приватизації; веде реєстри акціонерів приватизованих підприємств; здійснює координацію, методичне керівництво та контроль за
діяльністю регіональних центрів; координує проведення інформаційних компаній щодо продажу
акцій; узагальнює досвід і практику проведення сертифікатних
аукціонів, розробляє і передає регіональним центрам методичні
матеріали.
11. Український центр має право: укладати з юридичними особами та громадянами угоди про
отримання фінансової (технічної) допомоги для реалізації своїх
завдань та завдань регіональних центрів, визначати порядок і
напрями використання цієї допомоги та контролювати її
використання; подавати на розгляд Фонду державного майна пропозиції про
вдосконалення чинного законодавства України з питань
приватизації; одержувати від державних органів приватизації, Мінстату,
інших органів державної виконавчої влади та виконавчих органів
місцевого самоврядування інформацію, необхідну для виконання своїх
завдань; укладати на конкурсній основі угоди з юридичними особами про
виконання окремих функцій, що належать до його компетенції; давати регіональним центрам обов'язкові для виконання
розпорядження щодо їхньої діяльності; доручати у порядку, встановленому Фондом державного майна,
ведення реєстрів акціонерів приватизованих підприємств іншим
юридичним особам; провадити в межах компетенції, визначеної цим Положенням,
інші дії за дорученням Фонду державного майна. створювати філіали та представництва згідно із
законодавством України. ( Пункт 11 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 106 ( 106-96-п ) від 22.01.96 )
12. Органами управління Українського центру є : рада Українського центру; виконавча дирекція Українського центру, яку очолює
генеральний директор; ревізійна комісія Українського центру.
13. До складу ради Українського центру входять: голова ради, яким за посадою є Голова Фонду державного майна; два заступники голови ради, якими за посадою є заступники
Голови Фонду державного майна; два представники недержавних некомерційних організацій; два представники організацій, що надали фінансову (технічну)
допомогу.
14. Рішення ради проводяться в життя наказами голови ради.
15. Персональний склад ради, виконавчої дирекції, ревізійної
комісії, а також структуру, штатний розпис, кошторис витрат на
утримання Українського центру, Положення про його органи
управління, Положення про представництва центрів затверджує голова
ради.
16. Регіональний центр: здійснює обробку заяв на придбання акцій на сертифікатних
аукціонах; передає Українському центру інформацію, необхідну для
проведення сертифікатних аукціонів; веде реєстри акціонерів та оформляє документи, що
засвідчують право власності на придбані акції; проводить сертифікатні аукціони за окремим дорученням
Українського центру; подає Українському центру щоквартальний звіт про хід продажу
акцій і використання приватизаційних майнових сертифікатів,
надходження коштів за програмами міжнародної фінансової
(технічної) допомоги, з інших джерел та їх використання.
17. Регіональний центр має право: одержувати від державних органів приватизації, обласних
управлінь Мінстату, інших органів державної виконавчої влади,
виконавчих органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну
для виконання своїх завдань; створювати представництва та відкривати пункти прийому заяв
на придбання акцій у порядку, що затверджується Фондом державного
майна; провадити в межах компетенції, визначеної цим Положенням,
інші дії за дорученням Фонду державного майна.
18. Регіональний центр очолює директор, який призначається
на посаду та звільняється з посади наказом генерального директора
Українського центру за погодженням з Фондом державного майна.
19. Структуру, штатний розпис та кошторис витрат на
утримання регіонального центру затверджує директор регіонального
центру за погодженням з генеральним директором виконавчої дирекції
Українського центру сертифікатних аукціонів. ( Пункт 19 в
редакції Постанови КМ N 106 ( 106-96-п ) від 22.01.96 )
20. Майно та кошти центрів утворюються за рахунок коштів
позабюджетного державного фонду приватизації, коштів та майна, що
надійшли Україні за програмами міжнародної фінансової (технічної)
допомоги, коштів, що надходять від виконання центрами завдань,
передбачених цим Положенням, та інших надходжень, не заборонених
законодавством України. Пункт 20 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 106
( 106-96-п ) від 22.01.96 )
21. Майно та кошти центрів спрямовуються виключно на
забезпечення виконання завдань центрів та покриття витрат,
пов'язаних з їхньою діяльністю.
22. Організаційну, технічну, аналітичну,
інформаційно-довідкову, консультаційну та іншу роботу, пов'язану
із забезпеченням діяльності центрів, їх представництв, а також
проведення сертифікатних аукціонів здійснює апарат відповідно
Українського центру, регіональних центрів та їх представництв.
23. До трудових відносин, що виникають у центрах,
застосовується контрактна форма трудового договору.
24. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення
центрів здійснюється за рахунок коштів позабюджетного державного
фонду приватизації, коштів та майна, що надійшли за програмами
міжнародної фінансової (технічної) допомоги, та інших надходжень,
не заборонених законодавством України.
25. Центри у своїй діяльності взаємодіють з громадськими
організаціями з питань інформування населення щодо процесів
приватизації.
26. Ліквідація і реорганізація центрів здійснюється Фондом
державного майна за погодженням з Кабінетом Міністрів України в
порядку, визначеному чинним законодавством.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: