МІНІСТЕРСТВО ЗОВНІШНІХ ЕКОНОМІЧНИХ ЗВ'ЯЗКІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 97 від 29.05.95 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
13 червня 1995 р.
за N 176/712
Про внесення змін по кошторису витрат МЗЕЗУкраїни, пов'язаних з оформленням та видачею
карток реєстрації обліку зовнішньоекономічних
договорів (контрактів) затвердженого наказом
МЗЕЗ від 20.03.95 N 41
{ Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинностіНаказу Міністерства зовнішніх економічних зв'язків
N 41 ( z0073-95 ) від 20.03.95, до якого вносились зміни }
N 41 ( z0073-95 ) від 20.03.95, до якого вносились зміни }
Відповідно до Указу Президента України від 07.11.94 р.
N 659/94 "Про облік окремих видів завнішньоекономічних договорів
(контрактів) в Україні", Н А К А З У Ю:
1. Внести зміни до кошторису витрат МЗЕЗ України, пов'язаних
з оформленням та видачею карток обліку-реєстрації
зовнішньоекономічних договорів (контрактів) затвердженого наказом
МЗЕЗ України від 20.03.95 р. N 41 ( z0073-95 ), виклавши його у
новій редакції (додається). 2. Головному договірно-правовому управлінню (Нестер Л.Д.) у
встановлений законом термін зареєструвати цей наказ у Міністерстві
юстиції України. 3. Управлінню справами (Павлов С.М.) довести наказ до
регіональних управлінь ЗЕЗ. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Щербатюка Л.А.
Міністр С.Г.Осика
Затвердженонаказом МЗЕЗ України від
29 травня 1995 року N 97
Кошторисвитрат МЗЕЗ України, пов'язаних з оформленням та
видачею карток реєстрації-обліку зовнішньоекономічних
договорів (контрактів)
Вихідні дані: чисельність зайнятих працівників - 30 займана площа (метрів квадратних) - 454,6
Витрати Розрахунок Сумамлн.куб.
1. Заробітна платасередня заробітна
плата - 7,4 млн.крб. 30 x 7,4 x12 2664,0
2. Нарахування на заробітну 985,7плату (37%)
3. Господарські витрати 32727,1всього в тому числі:
а) оренда приміщень такомунальні послуги
1468,3 тис.крб за 1 м.кв. 1468,3 x 454,6 x 12 8009,4
б) послуги зв'язку зрозрахунку 1,94 млн.крб 1,94 x 30 x 12 697,5
на одного працівника
в) обслуговування оргтехніки169,9 млн.крб. на
місяць 169,9 x 12 2038,6
г) канцелярські товари0,646 млн.крб. на
працівника 0,646 x 30 x 12 232,9
д) порошок для ксероксів,стрічка для комп'ютерів,
папір для факсів
2975 млн.крб. на місяць 29,75 x 12 357,0
е) поточний ремонт приміщень 15183,4
ж) придбання захищеного паперу 473,3
з) передплата спеціальнихперіодичних видань з питань
кон'юктури цін світового
ринку, нормативної та
правової літератури,
каталога банків 15735,0
4. Придбання обладнання таінвентаря 16715,2
Разом 63092,0
Орієнтовна кількість карток реєстрації, що буде
видаватись протягом року - 6000 Вартість оформлення та видачі однієї картки реєстрації: 10,515 млн.крб. (63092 : 6000)
Джерело:Офіційний портал ВРУ