МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИУПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ НАУКИ, ІНФОРМАТИКИ ТА ІННОВАЦІЙ
І Н С Т Р У К Ц І Я
N 168 від 06.07.95 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
24 липня 1995 р.
vd950706 vn168 за N 243/779
Додаток N 9Затверджено
наказом Міністерства
статистики України
від 06.07.95 р. N 168
( z0235-95 )
Інструкціяпро порядок заповнення звіту
про наявність і використання
банку даних за формою N 4-інф
1. Обстеження проводиться з метою обліку банку даних
загального використання, що експлуатуються на підприємствах, в
установах, організаціях, обчислювальних центрах,
науково-виробничих та виробничих об'єднаннях, асоціаціях,
корпораціях, концернах, головних (територіальних) управліннях,
спільних та малих підприємствах, кооперативах, учбових закладах,
міністерствах, відомствах (далі підприємства (організації),
незалежно від форми власності, за станом на 1 січня 1996 року. Кожне самостійне підприємство (організація), що входить до
складу об'єднання, подає звіт самостійно. Структурні підрозділи
об'єднання окремо звіт не подають. 2. Звіт подається підприємствами (організаціями), котрі є
власниками банків даних. 3. Звіт подається за адресою і в терміни, що передбачені на
бланку форми. 4. Коди у верхній частині бланку форми підприємствами
(організаціями) не заповнюються. 5. Бажано, щоб звіт за формою N 4-інф заповнювався
працівником сфери обробки даних на обчислювальній техніці. 6. У звіті надається інформація про банк даних загального
користування, власником якого є підприємство (організація). Якщо
підприємство є власником декількох банків даних, тоді по кожному
банку даних заповнюється окремий звіт. Банки даних, що мають інформацію суто внутрішнього
використання (документообіг, облік кадрів і заробітної плати та
інші бухгалтерські задачі), а також задачі, котрі відносяться до
автоматизованих систем управління виробництвом (операційний день
банку), до звітів не включаються. Банк даних - система програмних, мовних, організаційних і
технічних засобів, призначених для централізованого накопичення
інформації, а також сама інформація, що зберігається в базах
даних, тобто бази даних в комплексі з СУБД. База даних (БД) - поіменована сукупність даних, що
характеризує стан об'єктів та їх відносин у предметній галузі, що
розглядається. Для використання або модифікації баз даних однією чи кількома
особами необхідна система управління базами даних (СУБД). 7. У рядку 1.0 вказується повне найменування банку даних. 8. У рядках 2.1 та 2.2 відповідно вказується повна та
скорочена назва організації, що розробила банк даних. Якщо у
розробці банку даних брали участь декілька організацій, то
необхідно вказати головного розробника банку даних. 9. У рядках 2.3, 2.4 та 2.5 відповідно вказуються адреса,
телефон, факс організації-розробника банку даних, що
використовується. 10. Рядок 2.6 підприємствами (організаціями) не заповнюється. 11. У рядках 3.1 та 3.2 наводиться прізвище адміністратора
банку даних та його телефон. 12. У рядку 4.0 проставляється загальний обсяг банку даних у
Мбайтах, включаючи прикладне програмне забезпечення та
інформаційні бази. 13. У рядку 5.0 наводиться найменування системи управління
базами даних ( СУБД ) з версією чи без неї, що використовується
(наприклад: DBASE 5.0, FOXBASE 2.10, FOXPRO 2.0, CLIPPER 5.01,
PARADOX 5.0, DATAEASE, ORACLE, INGRES, SQL SERVER, BTRIEVE,
SYBASE, PROGRESS, INFORMIX, DB2,XDB6, ...). Система управління базами даних (СУБД) - сукупність мовних та
програмних засобів, що призначені для створення, ведення та
конкурентного використання бази даних багатьма користувачами. Основні функції СУБД - завантаження інформації до бази даних
(створення бази даних), що супроводжується максимально можливою
перевіркою її достовірності; реалізація запитів користувачів на
відбір і виведення частини інформації з бази даних за критеріями
пошуку; оновлення окремих частин бази даних без зміни її
структури. 15. У рядку 6.0 проставляється число підприємств
(організацій), що використовують банк даних. 16. У рядку 7.0 вказується спосіб передачі інформації
організаціям-користувачам: по каналах зв'язку, на гнучких
магнітних носіях, на паперових носіях тощо. 17. У рядку 8.0 приводяться назви друкованих аналогів, тобто
таких, що випускаються на основі банку даних: довідників,
збірників, вказівок, каталогів, реферативних журналів тощо. 18. У рядку 9.0 наводяться найменування комп'ютерів, на яких
експлуатується банк даних (наприклад: PC/AT 386, PS/2,...). 19. У рядках 10.1 та 10.2 вказуються відповідно галузі
народного господарства та галузі науки, в котрих використовується
банк даних. Якщо банк даних використовується в декількох галузях,
тоді у звіті фіксується не більше 3, причому на першому місці
необхідно вказати ту, що переважає. 20. У рядку 11 вказується мета створення банку даних. 21. У рядку 12 необхідно надати стислу характеристику банку
даних. Наприклад: включено 70 основних показників (обсяги робіт,
чисельність, фінансування,...), що характеризують діяльність 1450
наукових організацій України за 1991-1994 рр., в розрізах -
регіони, міністерства, форми власності, сектори наук тощо.
Державна статистична звітність ————————————————————————————————————————————————————————————————— к о д и ————————————————————————————————————————————————————————————————— форми|органі-|тери-|галу-|виду|організа-| форми|міністерства|кон- доку-|зації- |то- | зі |еко-|ційно-пра| влас-|відомства, |тро мен- |склада |рії | за |но- |вової фор| ності|МДО, кон- |ль- ту за|ча-іден|за |ЗКГНГ|міч-|ми госпо-| за |церну, асо- |на УКУД | ти- |СПАТО| |ної |дарювання| КФБ |ціяції за |су- |фіка- | | |дія-| за КОПФГ| | СПОДУ |ма |ційний | | |ль- | | | | |код | | |нос-| | | | |ЄДРПОУ | | |ті | | | | | | | |за | | | | | | | |УК- | | | | | | | |ВЕД | | | | —————+———————+—————+—————+————+—————————+——————+————————————+———— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ————————————————————————————————————————————————————————————————— Кому подається ___________________(назва) Форма N 2-інф __________________________________ Затверджена наказом Мінстату
(адреса одержувача) України від 6.07.95 р. N 168
Міністерство, відомство, головне Поштова-річна
управління, МДО, концерн, Подають 10 січня 1996 року
асоціація _______________________ підпрємства, установи,
Назва виробничого об'єднання, організації, обчислювальні
підприємства, організації центри, об'єднання,
повна ___________________________ асоціації, корпорації,
скорочена _______________________ концерни, головні
Адреса __________________________ (територіальні) управління,
Форма власності _________________ спільні та малі підприємства,
Організаційно-правова кооперативи, учбові заклади,
форма господарювання ____________ міністерства (відомства)
Основний вид управлінню статистики за
економічної діяльності __________ місцем знаходження
Звіт про поповнення парку обчислювальної технікиза 199 рік
Розділ 1. Поповнення парку обчислювальної техніки ————————————————————————————————————————————————————————————————— Наймену-|Код|Кількість|Балансо|Ємкість |Вік|Машино|Фактич|Кіль| вання |ряд| ЕОМ |ва вар-|оператив|ЕОМ|дні |но від|кі- | ЕОМ |ка |—————————|тість | ного |мі-|знаход|працьо|сть | | |взя-|вве | млн. |запам'я-|ся-|ження |вано, |го- |КС | |тих |де- | крб. |товуючо-|ців|на під|годин |дин | | |на |них | |го при- | |приєм-|(астро|про-| | |ба- | в | |строю, | |стві |номіч-|сто-| | |ланс|дію | |Мбайт | |(орга-|них) |їв | | | | | | | |ніза- | | | | | | | | | |ції) | | | ————————+———+————+————+———————+————————+———+——————+——————+————+—— А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |9 —————————————————————————————————————————————————————————————————
АРМ на
базі
ПЕОМ 910
АРМ на
базі
ЕОМ 950
КС 9999 х х х х х х х х —————————————————————————————————————————————————————————————————
Примітка: Дані по графах 4, 7, 8 по персональних ЕОМ незаповнюються.
Дані по графах 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 подаються у цілих
числах, а по графі 4 - з двома знаками після коми.
Розділ 2. Вибуття обчислювальної техніки ————————————————————————————————————————————————————————————————— Найменування | Код | Вік ЕОМ, місяців | ЕОМ | рядка |————————————————————————————| | | знятих | що не підлягають | КС | | з | експлуатації | | | балансу | | ———————————————————+——————————+—————————+——————————————————+————— А | Б | 1 | 2 | 3 —————————————————————————————————————————————————————————————————
АРМ на базі ПЕОМ 910
АРМ на базі ЕОМ 950
КС 9999 х х —————————————————————————————————————————————————————————————————
" ___ " _________ 199 р. __________________________________Прізвище та N телефону виконавця
Керівник підприємства (організації) ________________________
Головний бухгалтер _________________________________________
Джерело:Офіційний портал ВРУ