open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 15 січня 1996 р. N 83

Київ
{ Позначку "Не для друку"

знято Розпорядженням КМ

N 490-р ( 490-2008-р )

від 19.03.2008 }
Про затвердження Програми боротьби

з нелегальною міграцією на 1996-1997 роки

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Програму боротьби з нелегальною міграцією на
1996-1997 роки (додається).
2. Міністерству економіки за поданням міністерств і відомств,
на яких покладено виконання завдань зазначеної Програми, в межах
асигнувань, передбачених державним бюджетом, включати
матеріально-технічні ресурси, необхідні для реалізації цих
завдань, в обсяги продукції, що поставлятиметься для державних
потреб.
3. Міністерствам і відомствам щоквартально інформувати
Кабінет Міністрів України про стан боротьби з нелегальною
міграцією.
4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на
Віце-прем'єр-міністра Дурдинця В.В.

Прем'єр-міністр України Є.МАРЧУК
Міністр

Кабінету Міністрів України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд. 39

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 15 січня 1996 р. N 83
ПРОГРАМА

боротьби з нелегальною міграцією на 1996-1997 роки

На сьогодні Україна опинилася в центрі міграційних потоків у
ролі своєрідної буферної зони між Західною Європою та державами
третього світу, що може перетворити її в накопичувач величезної
кількості мігрантів. Це ще більше ускладнить соціально-економічну
і криміногенну обстановку в країні, створить реальну загрозу
громадській безпеці.
Міжнародні злочинні кола активно використовують міграційні
процеси, у зв'язку з чим "контрабанда людьми" стала особливо
небезпечною формою організованої злочинності і за своєю
прибутковістю посіла друге місце після наркобізнесу.
Основний контингент мігрантів прибуває з країн, де активно
діють міжнародна наркомафія і терористичні організації, які
використовують цей канал для завезення і транзитного переміщення
наркотиків і засобів вчинення диверсій, виведення бойовиків,
утворення опорних баз за усім маршрутом прямування.
Загострення проблеми нелегальної міграції вимагає
невідкладного розроблення та реалізації комплексу
загальнодержавних заходів.
Організаційно-практичні заходи
1. Вивчити питання та підготувати з урахуванням міжнародного
досвіду відповідні пропозиції Кабінету Міністрів України щодо
створення в структурі органів внутрішніх справ за рахунок існуючої
штатної чисельності спеціальних підрозділів для депортації
нелегальних мігрантів, в прикордонних регіонах та м. Києві -
пунктів збору іноземців, які незаконно перебувають в Україні, для
їх подальшого видворення за межі держави.
Міннацміграції, МВС, Держкомкордон,

Мінфін, Мінекономіки, Уряд

Автономної Республіки Крим,

обласні, Київська і Севастопольська

міські державні адміністрації

за участю СБУ.
Перше півріччя 1996 року.
2. Організувати на базі наукових установ і навчальних
закладів МВС, СБУ, Держкомкордону, Міжвідомчого науково-дослідного
центру при Координаційному комітеті по боротьбі з корупцією та
організованою злочинністю при Президентові України вивчення
міжнародно-правового досвіду боротьби з нелегальною міграцією, на
основі якого розробити і подати на розгляд Верховної Ради України
проекти відповідних законодавчих актів.
МВС, Держкомкордон, Мінюст

за участю СБУ, Генеральної

прокуратури.
Постійно.
3. При розробці проекту Закону України "Про Національну
інформаційну систему" передбачити створення єдиної автоматизованої
системи інформаційного забезпечення діяльності правоохоронних
органів і Прикордонних військ в боротьбі з нелегальною міграцією.
МВС, Держкомкордон, Мінекономіки,

Міннацміграції, МЗС за участю

СБУ.
I квартал 1996 року.
4. Організувати і провести регіональні науково-практичні
конференції з проблем боротьби з нелегальною міграцією.
Узагальнені пропозиції внести на розгляд Кабінету Міністрів
України.
Міннацміграції, МВС, Держкомкордон,

Уряд Автономної Республіки Крим,

обласні, Київська і Севастопольська

міські державні адміністрації

за участю СБУ, Генеральної

прокуратури.
Перше півріччя 1996 року.
5. Розробити і затвердити на основі аналізу практичного
досвіду плани спільних адміністративно-правових, військових,
режимних та інших заходів щодо виявлення, запобігання і припинення
протиправної діяльності осіб і організацій, причетних до
нелегальної міграції.
МВС, Держкомкордон, Міннацміграції

за участю СБУ.
Перше півріччя 1996 року.
6. Розробити:
систему захисту документів на перетинання державного кордону
і засоби більш ефективного виявлення підробок документів.
Мінфін за участю МВС, МЗС,

Держкомкордону, СБУ.
Перше півріччя 1996 року;
методику експрес-засобів криміналістичного дослідження
документів на право перетинання державного кордону.
МВС, Держкомкордон, Мінфін,

Мінекономіки, за участю СБУ і

Національної академії наук.
1996 рік.
7. На підставі узагальненої судово-слідчої практики з
кримінальних справ щодо злочинів, передбачених статтями 75 і 194
Кримінального кодексу України ( 2002-05, 2003-05 ), підготувати
пропозиції про внесення відповідних змін і доповнень до
законодавчих актів щодо відповідальності за нелегальну міграцію.
Мінюст, МВС, Держкомкордон

за участю СБУ, Верховного Суду.
III квартал 1996 року.
8. Проаналізувати дієвість застосування на практиці Законів
України "Про державний кордон України" ( 1777-12 ), "Про
Прикордонні війська України" ( 1779-12 ), "Про правовий статус
іноземців" ( 3929-12 ), "Про біженців" ( 3818-12 ), "Про порядок
виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України" ( 3857-12 )
висновки і пропозиції подати до Кабінету Міністрів України для
винесення питання про їх удосконалення на розгляд Верховної Ради
України.
Держкомкордон, МВС, Міннацміграції,

Мінюст за участю СБУ.
Перше півріччя 1996 року.
Профілактика і попередження правопорушень,

пов'язаних з нелегальною міграцією
9. Проаналізувати характер, мету, джерела фінансування і
законність функціонування туристичних фірм, агентств, спільних і
малих підприємств, що займаються організацією та оформленням
документів на виїзд за кордон. Залежно від результатів вжити
необхідних заходів і забезпечити подальший контроль за діяльністю
цих структур.
Держкомтуризм, Мінпраці, МВС,

Мінкультури, Держкомкордон,

Мінюст, Уряд Автономної Республіки

Крим, обласні, Київська і

Севастопольська міські державні

адміністрації.
II квартал 1996 року.
10. Вивчити практику створення, законність діяльності і
джерела фінансування підприємств, що займаються підготовкою
іноземних спеціалістів у навчальних закладах України. У разі
потреби привести їх діяльність у відповідність із чинним
законодавством.
Міносвіти, МВС, міністерства і

відомства, які мають у своєму

підпорядкуванні навчальні заклади,

Уряд Автономної Республіки

Крим, обласні, Київська і

Севастопольська міські державні

адміністрації.
1996 рік.
11. Розробити у I кварталі 1996 року та здійснити комплекс
заходів щодо зміцнення дисципліни та забезпечення порядку під час
реєстрації в аеропортах та перевезення іноземних пасажирів,
продажу і оформлення проїзних документів.
Мінтранс, МВС, Держкомкордон, Уряд

Автономної Республіки Крим,

обласні, Київська і

Севастопольська міські державні

адміністрації.
Постійно.
12. Визначити мінімальну грошову квоту (не менш як 50 доларів
США на добу чи еквівалент цієї суми в національній валюті),
необхідну для перебування іноземців в Україні, а також суму
валюти, необхідну на транспортні видатки для повернення іноземців
на батьківщину (наявність проїзного квитка на зворотний проїзд).
Міннацміграції, МЗС, Мінфін,

Мінтранс, Держкомкордон.
I квартал 1996 року.
13. На основі оцінки криміногенної ситуації в регіоні з
виявленням ознак діяльності нелегальних мігрантів у містах і
районах розробити плани профілактики правопорушень, пов'язаних з
нелегальною міграцією (незаконне працевлаштування, прийом на
навчання, розміщення без документів у готелях, на турбазах, у
кемпінгах, незаконне створення спільних і малих підприємств за
участю іноземних громадян тощо).
Уряд Автономної Республіки Крим,

обласні, Київська і Севастопольська

міські державні адміністрації, МВС,

Міннацміграції, Держкомкордон.
1996 рік.
14. У прикордонних районах, містах, обласних центрах
організувати систематичне проведення зустрічей, циклів бесід
представників Прикордонних військ, органів прокуратури, міліції
для роз'яснення законодавства про державний кордон, підвищення
рівня правових знань, виховання пильності й законопослушності у
населення.
Уряд Автономної Республіки Крим,

обласні, Київська і Севастопольська

міські державні адміністрації, МВС,

Держкомкордон, Мінюст.
Щоквартально.
15. Організувати систематичне довідкове та інформаційне
забезпечення громадян через засоби масової інформації з питань, що
стосуються порядку перетинання державного кордону, оформлення
документів, режиму роботи і обстановки в пунктах пропуску через
державний кордон.
Держкомкордон, МВС, МЗС,

Держмитком, Держтелерадіо.
Постійно.
16. Вивчити питання про можливість обміну оперативною
інформацією стосовно осіб, схильних до скоєння злочинів, які
перебувають на оперативному обліку в правоохоронних органах країн
СНД і держав Західної Європи, з метою забезпечення їх своєчасного
оперативного супроводження під час перебування на території
України.
МВС, Держкомкордон за участю СБУ.
I квартал 1996 року.
17. Опрацювати і подати на розгляд Кабінету Міністрів України
типовий проект договору для укладення навчальними закладами з
іноземними фірмами, що направляють іноземців на навчання в
Україну, з відображенням механізму правового урегулювання режиму
проживання іноземних студентів та відповідальності іноземних фірм
за своєчасне залишення меж держави студентами, відрахованими з
навчальних закладів.
Міносвіти, МВС.
Перше півріччя 1996 року.
18. Періодично проводити звірення матеріалів реєстрації
іноземців, що надходять з навчальних закладів, зі списками
студентів, які дійсно в них навчаються.
Міністерства і відомства, які мають

у своєму підпорядкуванні

навчальні заклади, МВС.
Постійно.
Міжнародне співробітництво в боротьбі

з нелегальною міграцією
19. Прискорити підписання договорів про режим
українсько-молдовського, українсько-білоруського,
українсько-російського кордону, про порядок взаємних поїздок
громадян за кордон, про порядок приймання-передачі осіб, що
порушили державний кордон із суміжними державами Східної Європи.
МЗС, Міннацміграції, Мінекономіки,

Мінпраці, Держмитком, МВС,

Держкомкордон, Мінюст, Мінтранс,

Мінкультури, Держкомтуризм за

участю СБУ.
1996 рік.
20. Провести роботу з підготовки й укладення двосторонніх
договорів про взаємну правову допомогу з питань боротьби з
нелегальною міграцією.
Міннацміграції, МЗС, МВС,

Держкомкордон, Мінюст, Мінтранс,

Держкомтуризм за участю СБУ,

Верховного Суду, Генеральної

прокуратури.
1996 рік.
Удосконалення нормативно-правової бази
21. Подати на розгляд Верховної Ради України і затвердження
Кабінету Міністрів України проекти актів законодавства:
про імміграцію;
про порядок підготовки державними і приватними навчальними
закладами фахівців для іноземних держав;
про введення до Кримінально-процесуального кодексу України
( 1001-05, 1002-05, 1003-05 ) протокольної форми досудової
підготовки матеріалів про порушення державного кордону при
відсутності складу злочину проти держави;
про надання Прикордонним військам права розглядати справи про
адміністративні правопорушення на кордоні й накладати
адміністративні стягнення за такі порушення, а також приймати
рішення щодо закриття в'їзду (виїзду) в Україну особам, які
допустили порушення законодавства про державний кордон;
про механізм видворення з України і закриття в'їзду в країну
іноземним громадянам, які порушили законодавство України з
прикордонних питань;
про механізм і джерела фінансування повернення до місця
постійного проживання іноземних студентів (порядок переведення
студентів з одного навчального закладу до іншого у межах України
та реєстрації студентів тільки на один рік навчання із
продовженням терміну за поданням навчального закладу, обов'язкове
внесення іноземним студентом у разі вступу до навчального закладу
попередньої оплати з урахуванням коштів, необхідних для його
повернення на батьківщину після закінчення навчання, надання
можливості правоохоронним органам використати ці кошти для
примусового видворення іноземців за межі України тощо);
про порядок реєстрації спільних підприємств з іноземними
інвестиціями (обов'язкова перевірка законності перебування
іноземця-інвестора в Україні, прописка іноземців тощо);
про введення тимчасового спеціального режиму в'їзду і
пересування іноземних громадян в прикордонних районах окремих
регіонів;
про внесення змін в процедуру одержання свідоцтва на постійне
проживання в Україні (з обов'язковим поданням іноземцем документів
з посольства своєї держави, що свідчать про відсутність претензій
до нього з боку державних, правоохоронних і судових органів, не
виконаних ним майнових і фінансових зобов'язань перед приватними
особами на батьківщині, а також відомостей про стан майна і
законність джерел доходів, іншої інформації, яка може інтересувати
правоохоронні органи та міграційну службу);
про доповнення Закону України "Про підприємництво" ( 698-12 )
нормою, що передбачає одержання ліцензії на право провадження
діяльності щодо продажу авіаційних перевезень;
про доповнення Кодексу про адміністративні правопорушення
України ( 80731-10, 80732-10 ) нормами, що передбачають посилення
відповідальності іноземців, організацій і громадян України, які
приймають іноземців, за порушення Закону України "Про правовий
статус іноземців" ( 3929-12 );
про встановлення адміністративної відповідальності громадян
України, іноземців та осіб без громадянства за:
- порушення правил перетинання державного кордону;
- невиконання законних вимог прикордонного наряду та інших
представників контрольних служб в пункті пропуску через кордон;
- порушення прикордонного режиму;
- використання підроблених документів на виїзд за кордон і
незаконний в'їзд в Україну;
- незаконне перевезення пасажирів через державний кордон.
Міннацміграції, Держкомкордон, МВС,

Мінюст за участю СБУ, Верховного

Суду, Генеральної прокуратури.
1996 рік.
22. Вивчити питання щодо визначення окремих виправно-трудових
установ для утримання іноземних громадян, яким за вироком суду
визначено міру покарання у вигляді позбавлення волі.
МВС за участю СБУ, Верховного Суду,

Генеральної прокуратури.
I квартал 1996 року.
Кадрове і матеріально-технічне забезпечення

боротьби з нелегальною міграцією
23. На базі навчальних закладів МВС, СБУ, Прикордонних військ
і Міносвіти організувати постійно діючі курси підвищення
кваліфікації працівників, які ведуть боротьбу з нелегальною
міграцією.
МВС, Держкомкордон, Міносвіти

за участю СБУ, Генеральної

прокуратури.
Постійно.
24. Вивчити питання про обладнання технічними засобами
контрольно-пропускних пунктів Прикордонних військ, а також
забезпечення спеціальною і криміналістичною технікою підрозділів,
що ведуть боротьбу з нелегальною міграцією, за рахунок планових
поставок згідно із домовленістю з прикордонною охороною Німеччини.
Держкомкордон.
I квартал 1996 року.
25. Передбачати виділення фінансових і матеріальних ресурсів
на реконструкцію ізоляторів тимчасового утримання Прикордонних
військ у Львівському, Мукачівському і Чернівецькому прикордонних
загонах, в окремих контрольно-пропускних пунктах "Прикарпаття" і
"Закарпаття" та їх будівництво в Луцькому, Чернігівському,
Сумському, Харківському, Луганському, Донецькому,
Могилів-Подільському, Котовському, Березинському, Ізмаїльському
загонах прикордонного контролю, Сімферопольському прикордонному
загоні, загоні прикордонного контролю "Чорномор'я" та в окремому
контрольно-пропускному пункті "Київ".
Мінекономіки, Мінфін, Держкомкордон.
1996-1997 роки.
26. Забезпечити розроблення і виробництво на підприємствах
Мінмашпрому системи конфіденційного оперативного радіозв'язку з
рівнодоступними каналами контролю й управління.
Мінмашпром, Держкомкордон,

Мінзв'язку, Мінекономіки, Мінфін.
1996 рік.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: