open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.06.1996 N 215
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

17 липня 1996 р.

за N 364/1389

Про внесення змін і доповнень до Збірника

тарифів на роботи та послуги, які надаються

вантажовласникам морськими портами України

У зв'язку з необхідністю уточнення деяких пунктів Збірника
тарифів на роботи та послуги, що надаються вантажовласникам
морськими портами України, затвердженого наказом Мінтрансу від
31.10.95 N 392 ( z0476-95 ) і зареєстрованого в Мінюсті 26.12.95
за N 476/1012 (надалі - Збірника тарифів) Н А К А З У Ю:
1. Внести зміни і доповнення до Збірника тарифів (додаються).
2. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т.М.)
разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності
транспорту (Наапетян М.Р.) в установленому порядку зареєструвати
зазначені зміни і доповнення до Збірника тарифів в Міністерстві
юстиції України.
3. Державному департаменту морського і річкового транспорту
(Безрученко В.Т.) забезпечити своєчасне внесення змін до чинного
Збірника тарифів на роботи та послуги, що надаються
вантажовласникам морськими портами України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра О.М.Золотоверха.
Міністр І.П.Данькевич

Додаток

до наказу Міністерства

транспорту України

27.06.1996 N 215
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

17 липня 1996 р.

за N 364/1389

ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ

до Збірника тарифів на роботи та послуги, які

надаються вантажовласникам морськими

портами України ( z0476-95 )

1. У розділі Загальні вказівки про порядок застосування
Збірника тарифів:
1) пункт 6 викласти у такій редакції:
"6. Плати та збори за роботи та послуги морських портів, що
наведені у розділах А і Б, є граничними (максимальними). Залежно
від кон'юнктури ринку портових послуг, яка склалася, портам
надається право на зниження ставок до 30 відсотків. Надання
вантажовласнику знижки більш як на 30 % узгоджується з
Міністерством транспорту України.
Узгоджений з вантажовласником рівень ставок плат та зборів,
передбачених Збірником тарифів, обов'язково обумовлюється у
договорі (угоді) на виконання послуг".
2) доповнити розділ пунктами 7, 8, 9 та 10 такого змісту:
"7. Прогресивні ставки плат та зберігання вантажу на складах,
що наведені у розділах А і Б (п. "б", табл. 2.3.1 - 2.3.5)
застосовуються на розсуд порту.
8. На роботи та послуги, які не передбачені Збірником
тарифів, тарифи затверджуються начальником порту і застосовуються
за домовленістю сторін.
9. В разі повернення вантажу за вимогою вантажовласника в
порту відправлення або перевалки за кожну повернену тонну з нього
стягується:
- по 0,5 доларів США з зовнішньоторговельних вантажів
вітчизняних і іноземних вантажовласників;
- по 100 тис.карбованців - з каботажних вантажів вітчизняних
вантажовласників;
- збір за зберігання вантажу;
- вартість навантаження і розвантаження, якщо вантаж або його
частина були вже навантажені на судно.
10. Перелік портів України, у яких операції по навантаженню
та розвантаженню транспортних суден проводяться як біля причалів,
так і на рейді:
Бєлгород-Дністровський Одеса
Бердянськ Октябрськ
Дніпро-Бузький Рені
Маріуполь Севастополь
Євпаторія Скадовськ
Ізмаїл Феодосія
Іллічівськ Херсон
Керч (перевалка вантажів на Южний Ялта"
рейді неможлива)
Миколаїв
2. У розділі 2 підрозділ 2.1 "Плата за виконання
навантажувально-розвантажувальних робіт":
1) абзац 3 підпункту 2.1.1.6 викласти у такій редакції:
"- якщо навантаження (розвантаження) зовнішньоторговельних
вантажів провадиться в/із складів, які не належать порту
(елеватори, холодильники і т. і.), або якщо операції по
доставленню вантажів в/з цих складів портом не виконуються або
оплачуються порту власником складів додатково";
2) останній абзац підпункту 2.1.1.7 викласти у такій
редакції:
"Умови підпункту 2.1.1.7 відповідають тільки нерейдовим
портам, тобто портам, де виконання операцій по навантаженню та
розвантаженню транспортних суден можливе як біля причалів, так і
на рейді. Перелік портів наведено у п.10 розділу Загальні
вказівки";
3) у підпункті 2.1.1.9 слова і цифри "у пункті 2.1.1.8"
замінити словами "у пункті 2.1.1.7";
4) у підпункті 2.1.1.12 слова "залізничних млинків" замінити
словами "залізничних вертушок";
5) підпункт 2.1.1.20 викласти у такій редакції:
"2.1.1.20. При застосуванні акордних ставок плати за
проведення перевантажувальних робіт у морських портах України у
залежності від видів сполучень слід керуватись наступним";
6) у підпункті 2.1.2.6 слова "(включаючи перевалки" замінити
словами "(виключаючи перевалки";
7) у підпункті 2.1.2.7 слова "приміщень території" замінити
словами "приміщень та території";
8) у підпункті 2.1.2.33 слова "(включаючи вартість" замінити
словами "(виключаючи вартість";
9) підпункт 2.1.3.10 викласти у такій редакції:
"2.1.3.10. Роботи, пов'язані із збереженням якості вантажів,
які швидко псуються, і запобігання їх швидкому псуванню у тих
випадках, коли необхідність у цих роботах виникає з незалежних від
порту обставин";
10) підпункт 2.1.3.12 викласти у такій редакції:
"2.1.3.12. Спеціальне закріплення вантажів у трюмах та на
палубах суден (з використанням зварювальних робіт, улаштуванням
кіль-блоків, вимостів, настилів, стелажів, виготовленням металевих
деталей, кріплень і т. і.) включаючи вартість матеріалів";
11) підпункт 2.1.3.30 викласти у такій редакції:
"2.1.3.30. Роботи, пов'язані із збереженням якості вантажів,
які швидко псуються, і запобігання їх швидкому псуванню у тих
випадках, коли необхідність у цих роботах виникає з незалежних від
порту обставин";
12) підпункт 2.1.3.50 викласти у такій редакції:
"2.1.3.50. Спеціальне закріплення вантажів у трюмах та на
палубах суден (з використанням зварювальних робіт, улаштуванням
кіль-блоків, вимостів, настилів, стелажів, виготовленням металевих
деталей, кріплень і т. і.) включаючи вартість матеріалів";
13) у підпункті 2.1.3.40 слова "за призначенням малого
каботажу" замінити словами "за призначенням каботажу";
14) у підпункті 2.1.3.44 слова "розпакованих місць в
попередній стан" замінити словами "розпакованих місць в
транспортабельний стан";
15) пункт 1 примітки до підпункту 2.1.3.54 викласти у такій
редакції:
"1. Роботи, перелік яких міститься у п. 2.1.3, оплачуються
клієнтурою за тарифами, затвердженими відповідно до п. 8 Загальних
вказівок про порядок застосування Збірника тарифів";
16) пункт 2.3.11 виключити;
17) У таблиці 2.1.1 розділів А і Б:
- у 8 групі акордних ставок у графі 2 букви "МСМ" замінити
буквами "МБМ";
- у 9 групі у графі 2 слова "продукція хімічної
промисловості" замінити словами "продукція хімічної промисловості
навалом";
- у 11 групі у графі 2 слова "вантажі в мішках" замінити
словами "вантажі в мішках понад 30 кг";
18) таблицю 2.1.2 розділу А Збірника викласти у такій
редакції:
"Таблиця 2.1.2
У дол. США за 1 т
------------------------------------------------------------------------------- Порти |N групи загальних акордних ставок|Виняткові ставки | |----------------------------- | | I | II | III ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | а) ЧОРНЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Дніпро-Бузький | 4 | 7,1 | 5,3 | 4,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Октябрськ | техмайно | 33,4 | 25,1 | 20,0 | |-------+----------+---------- | 25 | 16,0 | 12,0 | 9,6 8,6 | |-------+----------+---------- | 26 | 14,3 | 10,7 | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Херсон | 1, 2, 3, 9 | 7,0 | 5,3 | 4,2 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |(розвантаження спецвагонів) | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Одеса |1 - насіння соняшника | 3,9 | 2,9 | 2,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | б) АЗОВСЬКЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Маріуполь |4 - руди кольорових металів | 5,6 | 4,2 | 3,4 |(глинозем, боксити) та ін. | | | |навалом | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |9 - Продукція хімічної | 3,1 | 16,7 | 2,3 |промисловості | | | |феросплави | 12,5 | 1,8 | 10,0 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Всі порти |Окатиші навалом | 3,7 | 2,8 | 2,2 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | в) р. ДУНАЙ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Ізмаїл, Рені | 6 | 2,5 | 1,9 | 1,5 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Ізмаїл |1 - Зерно і насіння: | 5,0 | 3,75 | 3,0 |навантаження навалом із | | | |спецвагонів (за прямим варіантом)| | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |18 - Папір та картон в рулонах | 8,0 | 7,8 | 6,0 |до 500 кг | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |19 - Папір та картон в рулонах | 6,0 | 5,8 | 4,5 |понад 500 кг | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |26 - Метали чорні не в роботі | 4,8 | 4,7 | 3,6 ---------------+--------------------------------------------------------------- Усі порти |Навантаження та ЧОРНОГО, |розвантаження наливом АЗОВСЬКОГО |силами та засобами портів: морів та | р. ДУНАЙ | ---------------+--------------------------------------------------------------- |- рідкого аміаку, | 4,7 | | |- рослинної олії, | | | |- тваринних жирів, | 1,5 | | |- спирту та вина | | | |- штивка зерна | | | |---------------------------------+-------+----------+---------- |без виконання вантажних операцій | 0,23"| | -------------------------------------------------------------------------------
19) таблицю 2.1.2 розділу Б Збірника викласти у такій редакції:
------------------------------------------------------------------------------- Порти |N групи загальних акордних ставок|Виняткові ставки | |----------------------------- | | I | II | III ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | а) ЧОРНЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Дніпро-Бузький | 4 | 7,1 | 5,3 | 4,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Октябрськ | техмайно | 33,4 | 25,1 | 20,0 | |-------+----------+---------- | 25 | 16,0 | 12,0 | 9,6 8,6 | |-------+----------+---------- | 26 | 14,3 | 10,7 | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Херсон | 1, 2, 3, 9 | 7,0 | 5,3 | 4,2 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |(розвантаження спецвагонів) | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Одеса |1 - насіння соняшника | 3,9 | 2,9 | 2,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | б) АЗОВСЬКЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Маріуполь |4 - руди кольорових металів | 5,6 | 4,2 | 3,4 |(глинозем, боксити) та ін. | | | |навалом | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |9 - Продукція хімічної | 3,1 | 16,7 | 2,3 |промисловості | | | |феросплави | 12,5 | 1,8 | 10,0 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Всі порти |Окатиші навалом | 3,7 | 2,8 | 2,2 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | в) р. ДУНАЙ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Ізмаїл, Рені | 6 | 2,5 | 1,9 | 1,5 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Ізмаїл |1 - Зерно і насіння: | 5,0 | 3,75 | 3,0 |навантаження навалом із | | | |спецвагонів (за прямим варіантом)| | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |18 - Папір та картон в рулонах | 8,0 | 7,8 | 6,0 |до 500 кг | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |19 - Папір та картон в рулонах | 6,0 | 5,8 | 4,5 |понад 500 кг | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |26 - Метали чорні не в роботі | 4,8 | 4,7 | 3,6 ---------------+--------------------------------------------------------------- Усі порти |Навантаження та ЧОРНОГО, |розвантаження наливом АЗОВСЬКОГО |силами та засобами портів: морів та | р. ДУНАЙ | ---------------+--------------------------------------------------------------- |- рідкого аміаку, | 4,7 | | |- рослинної олії, | | | |- тваринних жирів, | 1,5 | | |- спирту та вина | | | |- штивка зерна | | | |---------------------------------+-------+----------+---------- |без виконання вантажних операцій | 0,23"| | -------------------------------------------------------------------------------
19) таблицю 2.1.2 розділу Б Збірника викласти у такій редакції:
"Таблиця 2.1.2
У дол. США за 1 т
------------------------------------------------------------------------------- Порти |N групи загальних акордних ставок|Виняткові ставки | |----------------------------- | | I | II | III ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | а) ЧОРНЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Дніпро-Бузький | 4 | 52,2 | 39,2 | 31,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Октябрськ | техмайно | 774,4 | 580,8 | 464,6 | | | | | 25 | 123,2 |92,4 100,7| 73,9 80,6 | | | | | 26 | 134,3 | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Херсон | 1, 2, 3, 9 | 50,5 | 37,9 | 30,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |(розвантаження спецвагонів) | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Одеса |1 - насіння соняшника | 56,4 | 42,3 | 33,8 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | б) АЗОВСЬКЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Маріуполь |4 - руди кольорових металів | 28,0 | 21,0 | 16,8 |(глинозем, боксити) та ін. | | | |навалом | | | |феросплави | 98,9 | 74,2 | 59,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |9 - Продукція хімічної | 31,3 | 23,4 | 18,8 |промисловості | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Всі порти |Окатиші навалом | 37,3 | 28,0 | 22,44 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | в) р. ДУНАЙ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Ізмаїл, Рені | 6 | 37,3 | 28,0 | 22,44 ---------------+--------------------------------------------------------------- Усі порти |Навантаження та ЧОРНОГО, |розвантаження наливом АЗОВСЬКОГО |силами та засобами портів: морів та | р. ДУНАЙ | ---------------+--------------------------------------------------------------- |- рідкого аміаку, | 134,4 | | |- рослинної олії, | | | |- тваринних жирів, | 41,0 | | |- спирту та вина | | | |- штивка зерна | | | |---------------------------------+-------+----------+---------- |без виконання вантажних операцій | 6,5";| | -------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------- Порти |N групи загальних акордних ставок|Виняткові ставки | |----------------------------- | | I | II | III ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | а) ЧОРНЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Дніпро-Бузький | 4 | 52,2 | 39,2 | 31,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Октябрськ | техмайно | 774,4 | 580,8 | 464,6 | | | | | 25 | 123,2 |92,4 100,7| 73,9 80,6 | | | | | 26 | 134,3 | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Херсон | 1, 2, 3, 9 | 50,5 | 37,9 | 30,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |(розвантаження спецвагонів) | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Одеса |1 - насіння соняшника | 56,4 | 42,3 | 33,8 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | б) АЗОВСЬКЕ МОРЕ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Маріуполь |4 - руди кольорових металів | 28,0 | 21,0 | 16,8 |(глинозем, боксити) та ін. | | | |навалом | | | |феросплави | 98,9 | 74,2 | 59,3 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- |9 - Продукція хімічної | 31,3 | 23,4 | 18,8 |промисловості | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Всі порти |Окатиші навалом | 37,3 | 28,0 | 22,44 ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- | в) р. ДУНАЙ | | | ---------------+---------------------------------+-------+----------+---------- Ізмаїл, Рені | 6 | 37,3 | 28,0 | 22,44 ---------------+--------------------------------------------------------------- Усі порти |Навантаження та ЧОРНОГО, |розвантаження наливом АЗОВСЬКОГО |силами та засобами портів: морів та | р. ДУНАЙ | ---------------+--------------------------------------------------------------- |- рідкого аміаку, | 134,4 | | |- рослинної олії, | | | |- тваринних жирів, | 41,0 | | |- спирту та вина | | | |- штивка зерна | | | |---------------------------------+-------+----------+---------- |без виконання вантажних операцій | 6,5";| | -------------------------------------------------------------------------------
20) у підпунктах "а" таблиць 2,3,3 і 2.3.4 розділу А слова
"За весь час фактичного" замінити словами "За весь час
нормативного";
21) у підпункті "б" таблиці 2.3.3 розділу А слова "на
відправлення вантажу не пізніше терміну" замінити словами "на
відправлення вантажу пізніше терміну";
22) Підпункт 2.3.5 розділу А викласти у такій редакції:
"2.3.5. За зберігання протягом 24 годин з моменту прибуття у
порт контейнерів з експортними вантажами плата не стягується.
Після закінчення вказаного терміну та до моменту навантаження
контейнерів на судно або інший транспортний засіб плата стягується
за кожний контейнер, незалежно від виду та кількості вантажів, що
в ньому знаходяться, за ставками, що наведені в табл. 2.3.2, у
відповідності з днями зберігання";
23) підпункти 2.3.6 розділу А і Б викласти у такій редакції:
"2.3.6. За зберігання імпортних вантажів, які прибули в порт
(включаючи вантажі в контейнерах) плата стягується акордно за весь
час їх нормативного зберігання (10 діб) за умови вручення порту
рознарядки на відвантаження вантажів не пізніше дня прибуття судна
в порт за наступними ставками згідно з п. "а" таблиць 2.3.3 та
2.3.4";
24) підпункт 2.3.7 розділу А викласти у такій редакції:
"2.3.7. При врученні обумовленому сторонами порту рознарядки
(на відправлення прибулого вантажу) пізніше терміну прибуття
судна, понад вказані у п. 2.3.6 плати, за кожну просрочену добу
вручення рознарядки стягуються плати за ставками відповідних днів
нормативного зберігання (10 діб) вантажів згідно з п. "б" таблиць
2.3.3 та 2.3.4";
25) підпункт 2.3.9 розділу Б виключити;
26) підпункт 2.3.8 розділу Б доповнити абзацом такого змісту:
"- затримки відправлення вантажу через неподачу
автотранспорту у терміни, обумовлені договором (рознарядкою)";
27) підпункт 2.3.10 розділу А доповнити абзацами такого
змісту:
"- затримки відправлення вантажу через неподачу
автотранспорту у терміни, обумовлені договором (рознарядкою).
- при зберіганні імпортних вантажів, у т. ч. у контейнерах,
понад нормативний термін (10 діб)";
28) пункт 2.4 розділів А і Б виключити;
29) пункт 2.5, підпункти 2.5.1, 2.5.2, 2.5.3, таблиці 2.5.1 і
2.5.2 розділу А і Б вважати відповідно пунктом 2.4, підпунктами
2.4.1, 2.4.2, 2.4.3, таблиці 2.4.1 і 2.4.2;
30) у підпунктах 2.4.3 розділів А і Б після слів "наливних
вантажів", доповнити словами "а також автотехніки, яка
навантажується (розвантажується) своїм ходом" і далі по тексту;
31) підпункти 2.4.7 розділів А і Б виключити;
32) підпункти 2.5.4 розділів А і Б вважати відповідно
підпунктами 2.4.4 і викласти їх у такій редакції:
"2.4.4. При перевезенні навантажених універсальних
контейнерів, що належать транспорту, а також вантажовласникам, або
які орендовані ними, портовий криголамний збір стягується згідно з
табл. 2.4.2 Ставки портового криголамного збору встановлено за
один контейнер незалежно від роду і кількості навантаженого в
нього вантажу";
33) підпункти 2.5.6 розділів А і Б вважати відповідно
підпунктами 2.4.5 і викласти їх у такій редакції:
"2.4.5. При перевезенні навантажених спеціальних контейнерів
та порожніх спеціальних контейнерів портовий криголамний збір
стягується за ставками, що встановлені для універсальних
контейнерів відповідної номінальної маси брутто";
34) підпункти 2.5.5 розділів А і Б розділити на два підпункти
2.4.6 і 2.4.7 і викласти їх у такій редакції:
"2.4.6. При перевезенні порожніх контейнерів портовий
криголамний збір в усіх випадках стягується із знижкою у розмірі
50 % від ставок збору за перевезення навантажених контейнерів;
2.4.7. При перевезенні інших вантажів та навантажених
контейнерів до ставок портового криголамного збору, за
домовленістю сторін, можуть застосовуватися знижки до 50
відсотків";
35) підпункти 2.5.7 розділів А і Б виключити.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: