open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 214 від 27.06.96 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

24 липня 1996 р.
vd960627 vn214 за N 374/1399

Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються

суднам у морських торговельних портах України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу

N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 )

З метою приведення державної цінової та тарифної політики на
морському транспорті у відповідність з постановою Кабінету
Міністрів України від 13 лютого 1995 року N 109 ( 109-95-п ) "Про
уточнення повноважень центральних органів державної виконавчої
влади Уряду Автономної Республіки Крим та виконкомів місцевих Рад
у галузі ціноутворення", Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Збори і плати за послуги, що надаються суднам у
морських торговельних портах України (далі - Збори і плати), що
додаються, і ввести їх в дію з 1996 року. 2. Встановити, що рівень цих Зборів і плат є граничним. 3. З введенням в дію зазначених Зборів і плат не
застосовувати портові збори, передбачені наказом колишнього ММФ
СРСР від 30.11.87 р. N 186, та всі доповнення і роз'яснення щодо
порядку їх застосування. 4. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т.М.)
разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності
транспорту (Наапетян М.Р.) в установленому порядку зареєструвати
зазначені Збори і плати в Міністерстві юстиції України.
5. Державному департаменту морського і річкового транспорту
(Безрученко В.Т.): 5.1. Забезпечити розсилку цього наказу установам,
підприємствам і організаціям морського і річкового транспорту
незалежно від форм власності та довести Збори і плати до відома
зацікавлених іноземних організацій в установленому порядку. 5.2. Організувати опублікування Зборів і плат у засобах
масової інформації. 5.3. Розробити та подати на затвердження в Міністерство
проект Порядку застосування знижок до Зборів і плат, встановлених
цим наказом. 5.4. Забезпечити контроль за правильним застосуванням Зборів
і плат.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра Золотоверха О.М.
Міністр І.П.Данькевич
Затверджено

наказом Міністерства транспорту

від 27.06.96 N 214
Збори і плати

за послуги, що надаються суднам у морських

торговельних портах України
Загальні умови
1. Збори та плати (лоцманський збір, збір за користування
послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата
за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування
плавзасобами, плата за комплексне обслуговування ліхтерів, плата
за агентські послуги, супервайзерська винагорода) стягуються в
морських портах стосовно суден нижчезазначених груп і плавучих
споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним
прапором: вантажні судна, що заходять у порт для виконання антажних операцій, та плавучі споруди група А

пасажирські судна та пороми, що заходять у порт для иконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не
належать порту та не орендовані ним група Б ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, баржі самохідні та несамохідні), річкові самохідні судна,
включаючи судна типу ріка-море пароплавств, які є членами
Братиславської Угоди, що заходять у порти р.Дунай, а
також річкові самохідні судна, що заходять у інші порти
для подальшого перевантаження вантажів на морські судна
та навпаки група В несамохідні судна (крім барж) судна, що заходять у група Г
порт вимушено, для постачання, карантинних та інших отреб, а також судна, які прямують на ремонт група Д

службові та військові судна група Д навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні ими рейсів згідно з навчальними планами навчальних
закладів, на борту яких перебуває не менше ніж 50
курсантів, навчально-тренажерні судна група Д наукові та дослідні судна група Д інші судна (судна судноремонтного заводу (СРЗ), варійно-рятівні підводно-технічні (АРПТ), технічні,
госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового
флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним,
спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна, які
проходять ходові випробування) група Е
Примітка. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, які виконують

комерційні вантажні рейси, належать до групи А.

Судна груп Д та Е, які виконують комерційні

вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.
Порядок обчислення і застосування зборів та плат поширюється
на суб'єкти підприємницької діяльності всіх форм власності, які
здійснюють роботи та надають послуги в морських портах та на
причалах судноремонтних заводів України незалежно від відомчої
підпорядкованості цих портів (причалів). Пункт 1 в редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 ) 2. Сплата зборів і плат за транзитний прохід суден
Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється
шляхом попередньої оплати, а в разі її відсутності здійснюється
безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва. ( Пункт 2 в
редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 3. Нарахування зборів і плат за послуги, що надаються суднам
у морських торговельних портах України, здійснюється з умовного
об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює
добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна й висота борту
судна), визначених в обмірному свідоцтві (Головні розмірення) або
документі, що його замінює. Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі
чи мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується
під час обчислення об'єму судна повинна становити половину ширини
судна. Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших
складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат
дорівнює сумі об'ємів окремих елементів. Для розрахунку всіх видів зборів і плат умовний об'єм суден
РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів,
автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7. Тип судна та
його спеціалізація визначаються судновими документами. Пункт 3 в редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 ) 4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм
роз'їздних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм
катера або буксира. 5. Для ліхтеровозів, що здійснюють вантажні операції з
ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори
нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом при прибутті
до порту і прийнятих ним при виході з нього. 6. Ставки портового, лоцманського та швартовного зборів, плат
за роботу буксирів при швартовних операціях і плат за користування
самохідними плавзасобами, плат за послуги, які надаються агентом,
підвищуються для всіх суден: В робочі дні з 22.00 до 6.00 на 25%; в суботні, недільні і святкові дні за календарем: з 6.00 до
22.00 - на 50%; з 22.00 до 6.00 - на 100%. Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості
послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний
час. В рахунках, що виставляються судновласникам, робиться
обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з
визначенням ставок, надбавок, які застосовуються, і розрахунок
часу, як робочого, так і позаурочного. Ставки портового лоцманського збору не підвищуються, якщо
судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням
дозволу входу судна в канал. Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 7.Основними ознаками лінії закордонного плавання є: - установлення обов'язкових і факультативних іноземних і
українських портів заходу; - закріплення для роботи на лінії типів суден; - установлення періодичності заходу закріплених суден в
українські порти; - реєстрація лінії Державним департаментом морського і
річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського
порту). 8. Для суден, що заходять у порт Южний під навантаження
генеральних та навалочних вантажів, порт може застосовувати знижку
з усіх видів зборів і плат у розмірі 50 відсотків. У порту Ялта застосовується знижка в розмірі 20 відсотків
від ставок зборів і плат за послуги, що надаються суднам у
морських торговельних портах України для круїзних пасажирських
суден закордонного плавання групи Б (за винятком таких, що
виконують вантажо-пасажирські операції). ( Пункт 6 доповнено
абзацом згідно з Наказом Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 ) 9. При розповсюдженні на судно кількох надбавок кожна з них
застосовується за відношенням до базової ставки. 10. При розповсюдженні на судно кількох знижок застосовується
тільки найбільша з них за відношенням до базової ставки. 11. При нарахуванні зборів і плат час округлюється до
0,5 години. При цьому, час менший, ніж 30 хвилин, приймається за
0,5 години, а час більший, ніж 30 хвилин - за 1 годину. При нарахуванні зборів і плат, що нараховуються подобово, час
округлюється до 0,5 доби. При цьому, час до 0,5 доби, приймається
за 0,5 доби, а час більший, ніж 0,5 доби - за 1 добу. 12. Державна належність судна і відповідно наданий йому
статус під час справляння зборів і плат визначається за прапором,
під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його
власником, і хто його використовує. 13. Сплата портових зборів здійснюється відповідно до Декрету
Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і
валютного контролю. ( Пункт 13 в редакції Наказу Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 14. Із сум зборів і плат, що справляються у валюті України,
податок на добавлену вартість сплачується відповідно до
законодавства. При цьому під час надання портом послуг суднам
каботажного плавання, сума зборів, визначена відповідно до цих
Зборів і плат, збільшується на суму податку на добавлену вартість,
а в інших випадках - сума податку на добавлену вартість, що
підлягає сплаті до бюджету, обчислюється з суми зборів,
нарахованих і сплачених порту без такого збільшення.
Лоцманський збір
15. Лоцманський збір справляється з усіх суден, що заходять у
порти України. Для суден, що плавають під Державним прапором
України, лоцманська проводка є необов'язковою і лоцманський збір
не справляється у випадках: - якщо лоцманська проводка в даному районі або порту не є
обов'язковою; - якщо капітан судна склав іспити комісії капітана порту і
одержав про це відповідне свідоцтво. 16. Нарахування лоцманського збору проводиться з умовного
об'єму судна у кубометрах. Об'єм судна менше 5000 куб.метрів
вважається за 5000 куб.метрів. 17. Лоцманський збір включає в себе плату за плавучі споруди,
які використовуються для доставки лоцмана на судно, що входить в
порт, або зняття лоцмана з судна, що виходить з порту. 18. З суден груп А, Б, Г, Д за проводку підхідними до порту
каналами і фарватерами, за проводку за межами акваторії порту
(зовнішньопортова проводка), а також за перестановки між зовнішнім
рейдом і причалами порту, при відсутності підхідних каналів і
фарватерів, або на акваторії порту (внутрішньопортова проводка),
лоцманський збір справляється з об'єму судна в кубометрах за
такими ставками: ( Пункт 18 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 )
Таблиця 1

Ставки лоцманського збору ————————————————————————————————————————————————————————————————— Порт | Зовнішньопортова проводка |Внутріш- | | (в доларах США/куб.м-миля) |ньопортова| |——————————————————————————————————————|проводка | |до 1 милі|1,1-5 миль|5,1-30 |понад |(в доларах| | | |миль |30 миль |США/куб.м)| ——————————————+—————————+——————————+————————+————————+——————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | Білгород- | Дністровський 0,0054 0,0041 0,0027 0,0005 0,0074 | Бердянськ 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088 | Дніпро-Бузький 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 | Іллічівськ 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088 | Керч 0,0029 0,0013 0,0007 0,0005 0,0068 | Маріуполь 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088 | Миколаїв 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 | Одеса 0,0025 0,0011 0,0009 0,0005 0,0058 | Октябрський 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 | Скадовськ 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058 | Усть-Дунайськ 0,0025 0,0011 0,0009 0,0005 0,0058 | Херсон 0,0054 0,0041 0,0027 0,0005 0,0074 | Ялта 0,0032 0,0014 0,0007 0,0005 0,0079 | Інші морські | порти 0,0059 0,0052 0,0038 0,0011 0,0065 | | б) для суден у каботажному плаванні | Білгород- | Дністровський 0,0006 0,0004 0,00026 0,00004 0,0008 | Бердянськ 0,0004 0,00016 0,00010 0,00004 0,0008 | Дніпро-Бузький 0,0004 0,0003 0,0002 0,00005 0,0006 | Іллічівськ 0,0004 0,00016 0,00010 0,00004 0,0008 | Керч 0,0002 0,00012 0,00006 0,00004 0,0006 | Маріуполь 0,0004 0,00016 0,00010 0,00004 0,0008 | Миколаїв 0,0004 0,0003 0,0002 0,00005 0,0006 | Одеса 0,0002 0,00010 0,00010 0,00004 0,0006 | Октябрський 0,0004 0,0003 0,0002 0,00005 0,0006 | Скадовськ 0,0004 0,0004 0,0002 0,00004 0,0006 | Усть-Дунайськ 0,0002 0,00010 0,00010 0,00004 0,0006 | Херсон 0,0006 0,0004 0,00026 0,00004 0,0008 | Ялта 0,0004 0,00014 0,00008 0,00004 0,0008 | Інші морські | порти 0,0006 0,0006 0,0004 0,00010 0,0006 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Таблиця 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 19. Із самохідних суден групи В лоцманський збір за
зовнішньопортову проводку справляється за кілометр і 1 кВт
ефективної потужності буксира, або за 1 тонну вантажопідйомності
інших самохідних суден за ставками: 0,002 долара США - для суден у закордонному плаванні; 0,00009 долара США - для суден у каботажному плаванні. Неповний кілометр проводки приймається за повний. За
внутрішньопортову проводку (між рейдом і причалом) лоцманський
збір справляється за 1 кВт ефективної потужності буксира або за
1 т вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками: 0,04 долара США - для суден у закордонному плаванні; 0,002 долара США - для суден у каботажному плаванні. З несамохідних суден групи В, які буксируються або
штовхаються, збір справляється в розмірі 25% від збору за буксир.
При цьому збір за буксир справляється за повною ставкою. 20. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом
Керч-Єнікальським каналом, незалежно від часу доби лоцманський
збір справляється за ставками: 0,0288 долара США/куб.м - для суден у закордонному плаванні; 0,0014 долара США/куб.м - для суден у каботажному плаванні. За проведення по Азовському морю незалежно від часу доби - за
ставками: 0,0223 долара США/куб.м - для суден у закордонному плаванні; 0,0011 долара США/куб.м - для суден у каботажному плаванні. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом
Керч-Єнікальським каналом (КЄК) до порту Кавказ, незалежно від
часу доби лоцманський збір справляється за ставками: 0,021 долара США/куб.м від буя - N 1 до порту Кавказ; 0,0082 долара США/куб.м - від буя Варзовський до порту
Кавказ. У суботні, недільні і святкові дні за календарем ставки не
підвищуються. Проведення підхідними каналами портів оплачується окремо за
ставками таблиці 1. Пункт 20 в редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 ) 21. Для суден групи А в портах розкладу лінії закордонного
плавання, а також для суден групи Б надається знижка у розмірі 20
відсотків до ставок зборів, які справляються за зовнішньопортове
та внутрішньопортове проведення. ( Пункт 21 із змінами, внесеними
згідно з Наказом Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 22. Судна групи Е від сплати лоцманського збору звільняються. 23. На капітана, який невірно оголосив дані про осадку,
довжину, ширину і місткість судна, накладається штраф у розмірі
двократної ставки належного з нього лоцманського збору, незалежно
від загальної за законом відповідальності за можливі наслідки його
неточної інформації. 24. Неповна миля проводки приймається за повну. 25. При одночасній проводці кількох суден лоцманський збір
справляється з кожного з них за повною ставкою. 26. Підставою для справляння збору є лоцманська квитанція,
виписана і засвідчена капітаном судна, або радіотелеграфне
підтвердження судна. Пункт 26 в редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 ) 27. Плата за відмову від послуг лоцмана, замовлених судном, а
також за затримку лоцмана на судні, справляється за такими
ставками:

Таблиця 2 ————————————————————————————————————————————————————————————————— Причина затримки лоцмана | Розмір плат і умови стягнення | ————————————————————————————————————————————————————————————————| Виклик лоцмана з наступною 100% збору за проводку, для якої був| відмовою від його послуг викликаний лоцман | | За 1 годину затримки лоц- 36 доларів США, враховуючи неповну | мана, викликаної неточною годину за повну - для суден у закор-| інформацією донному плаванні; | 3,6 долара США, враховуючи неповну | годину за повну - для суден у кабо- | тажному плаванні | | Затримка лоцмана на судні 90 доларів США за першу добу, | більше 2 годин з причин, 180 доларів США за кожну наступну | які не мають характеру дії добу - для суден у закордонному пла-| непереборної сили ванні; | 9,0 доларів США за першу добу; | 18,0 доларів США за кожну наступну | добу - для суден у каботажному пла- | ванні | ————————————————————————————————————————————————————————————————— римітки: 1. При затримці лоцмана на судні більше 2 годин

внаслідок того, що тривалість самої проводки

перевищує 2 години, зазначена плата за затримку

лоцмана не справляється.

2. Якщо лоцман і стажист вивезені судном, яке вони

проводили за межі обслуговуваного ними району,

капітан судна зобов'язаний відшкодувати лоцманові

витрати на повернення до місця служби (проїзд,

добові, проживання в готелі), а також виплатити

винагороду, передбачену табл.2, за кожну добу

перебування їх за межами району лоцманської проводки.
Збір за користування послугами служби регулювання руху суден
28. Збір за послуги Служби регулювання рухом суден (СРРС),
обладнаних береговими радіолокаційними системами (БРЛС),
справляється за нижченаведеними ставками за один кубометр об'єму
суден всіх груп, крім В, Г, Е, при кожному вході в порт, виході з
порту, а також за транзитний прохід Керч-Єнікальським каналом.
Таблиця 3
Ставки збору за послуги СРРС
(у доларах США за куб.м) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Порт |Для суден у закордонному|Для суден у каботаж- | | плаванні |ному плаванні | ————————————————+————————————————————————+——————————————————————| Дніпро-Бузький | 0,0049 | 0,00049 | Іллічівськ | 0,0094 | 0,00094 | Керч | 0,013 | 0,0013 | Маріуполь | 0,006 | 0,0006 | Миколаїв (мор.),| | | включаючи порт | | | Миколаїв (річ.) | 0,0071 | 0,00071 | Октябрський | 0,0055 | 0,00055 | Одеса | 0,0094 | 0,00094 | Херсон (мор.) | 0,0057 | 0,00057 | Южний | 0,0094 | 0,00094 | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Примітка 1. Судна, що прямують каналами Миколаївського та

Херсонського морських торговельних портів транзитом з

подальшим заходженням у річкові порти, збір за послуги

СРРС справляється за ставками відповідно п.Миколаїв

(мор.) та п.Херсон (мор.). римітка 2. Судна, що прямують у п.Миколаїв (річ.), Октябрський,

Дніпро-Бузький та Херсон (мор., річ.), сплачують збір

за послуги СРРС порту Миколаїв (мор.) за ставками

порту, до якого вони прямують.
Вказаний збір справляється зі знижкою 70 відсотків за прохід
транзитом СРРС портів Іллічівськ, Одеса і Южний в таких випадках: 1) в умовах обмеженої видимості; 2) за заявкою капітана при будь-яких умовах видимості. Для поромних суден, що працюють на поромній лінії
Іллічівськ-Варна, вказаний збір справляється зі знижкою 50
відсотків. Збір за послуги СРРС справляється за фактично надану послугу. У випадках відсутності факту надання послуги (БРЛС не працює
або послуга не надавалася) збір за послуги СРРС не справляється.
( Пункт 28 в редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 ) 29. Радіолокаційна проводка ПРР порту Іллічівськ є
обов'язковою для навантажених суден-газовозів, хімовозів і
танкерів, що прямують транзитом, сплачується за ставками: ( Абзац
перший пункту 29 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу
N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 0,0006 долара США/куб.м-милю - для суден у закордонному
плаванні; 0,00006 долара США/куб.м-милю - для суден у каботажному
плаванні. Збір за прохід у зони ПРР транзитом включається в
дисбурментський рахунок у найближчому порту прибуття
(відправлення) судна з подальшим перерахуванням сум відповідним
портам. 30. Капітан судна, який звернувся до служби регулювання руху
суден за послугами, а потім відмовився від них, зобов'язаний
повністю сплатити належний за замовлені послуги збір.
Швартовний збір
31. Швартовий збір при швартуванні, відшвартуванні,
перетягуванні і перешвартуванні суден всіх груп, крім В, Г, Д і Е,
справляється за такими ставками: Пункт 31 в редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від
07.12.98 )
Таблиця 4

Ставка швартовного збору (за операцію)

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм судна, куб.м |Для суден у закордон-|Для суден у каботажно-| |ному плаванні |му плаванні | ————————————————————————————————————————————————————————————————| до - 1000 18 2 | 1001 - 5000 36 4 | 5001 - 10000 54 5 | 10001 - 20000 72 7 | 20001 - 40000 108 11 | 40001 - 80000 144 14 | понад 80000 180 18 | Судна на підв. | крилах 2 0,2 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— 32. Перетяжка судна уздовж причалу більша, ніж довжина
судна, вважається як дві операції, менше довжини судна - як одна
операція. 33. Перешвартування судна від причалу до причалу вважається
як дві операції.
Плата за роботу буксирів при швартовних операціях
34. Комплексна оплата роботи всіх буксирів при швартуванні,
відшвартуванні та перестановленні для суден групи А (крім плавучих
споруд) і В (річкові самохідні судна, включаючи судна типу
ріка-море), а також самохідних і несамохідних барж обчислюється за
ставками таблиці 5. ( Пункт 34 в редакції Наказу Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 35. Ставки таблиці 5 застосовуються за відсутності кригових
умов при швидкості вітру до 14 м/с. ( Пункт 35 в редакції Наказу
Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 36. У кригових умовах або при швидкості вітру понад 14 м/с
оплата роботи буксирів при швартуванні, відшвартуванні і
перестановленні здійснюється за ставками таблиці 6. ( Пункт 36 в
редакції Наказу Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 37. Кількість і потужність буксирів, необхідних для
проведення швартовних операцій, встановлюється "Обов'язковою
постановою по порту" або визначається лоцманською службою за
погодженням з капітаном судна. 38. Для суден групи А в портах лінії закордонного плавання,
відкритої в установленому порядку, надається знижка у розмірі 20
відсотків. 39. Для суден, які використовують при швартовних операціях
підрулюючий пристрій, надається знижка у розмірі 25 відсотків. 40. Судна всіх груп з зіпсованим або непрацюючим головним
двигуном оплачують роботу буксирів при швартуванні,
відшвартуванні, перестановці, як несамохідні судна. 41. Плата за роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні
й перестановленні для суден груп А (плавучі споруди), В (крім
зазначених у п.34), а також суден груп Б, Г, Д і Е справляється за
ставками таблиці 6. ( Пункт 41 в редакції Наказу Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 )
Таблиця 5

Ставки плат за роботу буксирів при швартовних

операціях (за куб.м/операцію)

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Порт |Для суден у закордонно-|Для суден у каботажному| |му плаванні |плаванні | |———————————————————————+———————————————————————| |Швартовка,|Перестановка|Швартовка,|Перестановка| |відшвар- | |відшвар- | | |товка | |товка | | ————————————————+——————————+————————————+——————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| Б-Дністровський 0,052 0,090 0,0052 0,0090 | Бердянськ 0,043 0,061 0,0043 0,0061 | Бухта Камишова 0,038 0,054 0,0038 0,0054 | Дніпро-Бузький 0,047 0,081 0,0047 0,0081 | Євпаторія 0,038 0,054 0,0038 0,0054 | Ізмаїл 0,043 0,061 0,0043 0,0061 | Іллічівськ 0,043 0,061 0,0043 0,0061 | Керч 0,038 0,054 0,0038 0,0054 | Маріуполь 0,052 0,090 0,0052 0,0090 | Миколаїв (мор.) 0,047 0,081 0,0047 0,0081 | Одеса 0,052 0,090 0,0052 0,0090 | Октябрський 0,047 0,081 0,0047 0,0081 | Рені 0,043 0,061 0,0043 0,0061 | Севастополь 0,038 0,054 0,0038 0,0054 | Скадовськ 0,022 0,032 0,0022 0,0032 | Усть-Дунайськ 0,052 0,090 0,0052 0,0090 | Феодосія 0,038 0,054 0,0038 0,0054 | Херсон(мор.) 0,052 0,090 0,0052 0,0090 | Южний 0,052 0,090 0,0052 0,0090 | Ялта (всі групи | суден) 0,038 0,054 0,0038 0,0054 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Таблиця 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 )

Плата за користування плавзасобами
42. За користування самохідними плавзасобами у всіх випадках,
крім обумовлених у пункті 34, справляється плата за ставками
табл.6. 43. За користування портовими несамохідними суднами плата
справляється за ставками, затвердженими начальником
підприємства-власника.

Таблиця 6

Ставки за користування самохідними суднами

(у доларах США за годину) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Індикаторна потуж- |Для суден у закор- |Для суден у каботаж- | ність двигуна |донному плаванні |ному плаванні | |————————————————————+—————————————————————| |Порти Чор-|Порти |Порти Чор- |Порти | —————————————————————|ного моря |Азовсько-|ного моря і|Азовсько-| кВт | к.с. |і р.Дунай |го моря |р.Дунай |го моря | ——————————+——————————+——————————+—————————+———————————+—————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| до 75 до 100 45 36 4,5 3,6 | 76 - 110 101- 150 54 45 5,5 4,5 | 111- 150 151- 204 63 54 6,3 5,4 | 151- 185 205- 252 72 63 7,2 6,3 | 186- 240 253- 326 90 72 9,0 7,2 | 241- 300 327- 408 99 80 9,9 8,0 | 301- 350 409- 476 115 100 11,5 10,0 | 351- 440 477- 598 135 115 13,5 11,5 | 441- 500 599- 680 150 135 15,0 13,5 | 501- 600 681- 816 170 142 17,0 14,2 | 601- 700 817- 952 185 160 18,5 16,0 | 701- 800 953-1088 220 198 22,0 19,8 | 801- 900 1089-1224 250 220 25,0 22,0 | 901-1100 1225-1496 288 243 28,8 24,6 | 1101-1470 1497-1999 333 279 33,3 27,9 | 1471-1840 2000-2502 387 324 38,7 32.4 | 1841-2500 2503-3400 468 414 46,8 41,4 | понад 2500 понад 3400 630 522 63,0 52,2 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Плата за комплексне обслуговування ліхтерів
44. За обслуговування ліхтера портом, з моменту прийняття
його від ліхтеровоза (лінійного буксира, морського або річкового)
до моменту здачі ліхтеровоза (лінійного буксира), виключаючи
послуги, які надаються черговим (підмінним) екіпажем, справляються
плати за такими ставками:

Таблиця 7

Ставки плат за обслуговування ліхтера

(чисельник - на зовнішньому рейді,

знаменник - на внутрішньому рейді)
(в доларах США за ліхтерозаходження) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Тип | Порти |1 категорія |2 категорія |3 категорія | ліхтера| | | | | ———————+—————————————————+————————————+————————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | Л Е Ш р.Дунай і морські 756/675 567/486 297/216 | Д М р.Дунай і морські 936/792 756/603 477/333 | | б) для суден у каботажному плаванні | | Л З Ш р.Дунай і морські 76/68 57/49 30/22 | Д М р.Дунай і морські 94/79 76/60 48/33 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— 45. Зазначені плати справляються з ліхтерів українських та
іноземних ліхтеровозних систем і включають оплату таких
обов'язкових послуг порту: - ставка першої категорії (обслуговування ліхтера з
розвантаженням і завантаженням його в порту) - вартість послуг
порту по прийняттю ліхтера з-під консолі ліхтеровоза (лінійного
буксира), буксирування до відстойно-накопичувального басейну (ВНБ)
і назад; від ВНБ до вантажного причалу порту і назад; дві операції
по відкриванню та закриванню люків, одне перешвартування в процесі
вантажних операцій, надання трапу на дві доби з двома операціями
(по установці та зняттю); - ставка другої категорії (обслуговування з розвантаженням
або завантаженням ліхтера в порту) - вартість послуг, визначених
за ставкою першої категорії без врахування вартості однієї
операції по відкриванню та закриванню люків, перешвартування,
установки, зняття та використання трапу протягом однієї доби; - ставка третьої категорії (обслуговування без виконання
вантажних операцій) - вартість послуг порту по прийняттю ліхтера
з-під консолі ліхтеровоза (лінійного буксира), буксирування до ВНБ
і назад. 46. Плата за тимчасове зберігання і обслуговування ліхтерів
справляється за фактичний час обслуговування ліхтера, незалежно
від типу ліхтера, з моменту прийняття його від ліхтеровоза
(морського або річкового лінійного буксира) до моменту здачі
ліхтеровоза (морському або річковому лінійному буксиру) за такими
добовими ставками:

Таблиця 8

Плата за тимчасове зберігання і обслуговування

ліхтерів (для одного ліхтера за добу)

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Регіон |Для суден у закор- |Для суден у каботаж- | |донному плаванні |ному плаванні | ————————————————————————————————————————————————————————————————| р.Дунай, включаючи | Усть-Дунайськ 14,4 1,4 | Чорноморсько-Азовський | басейн 18,0 1,8 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— 47. В обов'язки порту входять: цілодобове прийняття і здача ліхтерів, інвентаря, пломб,
палубного вантажу, вантажних і суднових документів за актом
передачі; охорона, забезпечення безпеки і цілості ліхтера, вмикання
(вимикання) сигнальних вогнів; установка легких трапів, сходів, лєєрних переносних
огороджень, прийняття та віддача кінців при всіх переміщеннях
ліхтера; контроль за дотриманням технології перевантажувальних робіт,
використанням вантажомісткості і вантажопідйомності, правильним
укладанням вантажу і належним сепаруванням коносаментних партій
вантажу; контроль наявності і цілості пломб, подача заявок на
розкриття і перевірку вантажу ліхтера у разі пошкодження пломб і
виявлення доступу до вантажу; контроль крену і диферента ліхтера, замір води в л'ялах не
менше двох разів на добу, подача заявок порту на відкачку води і
вентиляцію ліхтера; контроль за технічним станом корпусу, обладнання і
механізмів, включаючи швартовні та якірні пристрої; участь спільно з представником порту і агентом в оформленні
аварійних випадків, складання актів з приводу пошкодження портом
корпусу, обладнання і механізмів, подача заявок на ремонт ліхтера,
контроль за усуненням пошкоджень; підготовка ліхтера до рейсу, одержання постачання, мастил та
інших матеріалів для нормальної роботи механізмів і пристроїв
ліхтера. 48. За всі інші послуги, які не увійшли до комплексного
тарифу і обов'язків порту, розрахунки провадяться за тарифами,
затвердженими начальником порту.
Плата за агентські послуги
49. За агентування суден, що заходять до портів України для
завантаження та (або) розвантаження наливних, навалочних або
насипних, а також генеральних, лісових і змішаних вантажів, плата
за агентські послуги справляється за ставками, наведеними у
табл.9, 10 і 11.

Таблиця 9

Ставки плат за агентування суден, що заходять для

перевантаження наливних вантажів, за суднозахід

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм, куб.м |Ізмаїл, Рені, |Одеса, Южний, | Інші порти | |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, Іллі-| | |Бердянськ, |чівськ, Херсон,| | |Керч |Маріуполь | | ————————————————————+——————————————+———————————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | до 2000 297 352 306 | 2001- 4000 378 432 378 | 4001- 6000 450 531 450 | 6001- 8000 531 567 540 | 8001- 12000 657 702 666 | 12001- 16000 756 792 756 | 16001- 24000 882 945 909 | 24001- 30000 990 1080 1008 | 30001- 40000 1098 1206 1134 | 40001- 48000 1206 1350 1269 | 48001- 56000 1314 1629 1404 | 56001- 64000 1431 1800 1530 | 64001- 72000 1539 1962 1656 | 72001- 80000 1656 2133 1818 | 80001-100000 1674 2646 1962 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 14 27 18 | | б) для суден у каботажному плаванні | | до 2000 30 35 31 | 2001- 4000 38 43 38 | 4001- 6000 45 53 45 | 6001- 8000 53 57 54 | 8001- 12000 66 70 67 | 12001- 16000 76 79 76 | 16001- 24000 88 95 91 | 24001- 30000 99 108 101 | 30001- 40000 110 121 113 | 40001- 48000 121 135 127 | 48001- 56000 131 163 140 | 56001- 64000 144 180 153 | 64001- 72000 154 196 166 | 72001- 80000 166 213 182 | 80001-100000 167 265 196 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 1,4 2,7 1,8 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Таблиця 10

Ставки плат за агентування суден, що заходять для

перевантаження навалочних або насипних вантажів, за

суднозахід

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм, куб.м |Ізмаїл, Рені, |Одеса, Южний, | Інші порти | |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, Іллі-| | |Бердянськ, |чівськ, Херсон,| | |Керч |Маріуполь | | ————————————————————+——————————————+———————————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | до 1800 333 378 333 | 1801- 3600 414 468 396 | 3601- 5500 513 558 504 | 5501- 7200 576 657 576 | 7201-11000 702 774 720 | 11001-15000 882 891 855 | 15001-22000 954 1026 1026 | 22001-30000 1080 1188 1170 | 30001-37000 1170 1332 1314 | 37001-44000 1296 1467 1512 | 44001-51000 1431 1620 1674 | 51001-59000 1557 1764 1854 | 59001-66000 1692 1908 2016 | 66001-73000 1818 2061 2187 | 73001-92000 1944 2205 2358 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 16 18 22 | | б) для суден у каботажному плаванні | | до 1800 33 38 33 | 1801- 3600 41 47 40 | 3601- 5500 51 56 50 | 5501- 7200 58 66 58 | 7201-11000 70 77 72 | 11001-15000 88 89 86 | 15001-22000 95 103 103 | 22001-30000 108 119 117 | 30001-37000 117 133 131 | 37001-44000 130 147 151 | 44001-51000 143 162 167 | 51001-59000 156 176 185 | 59001-66000 169 191 202 | 66001-73000 182 206 219 | 73001-92000 194 221 236 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 1,6 1,8 2,2 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Таблиця 11

Ставки плат за агентування суден, що заходять

для перевантаження генеральних, лісових і

змішаних вантажів, за суднозахід

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм, куб.м |Ізмаїл, Рені, |Одеса, Южний, | Інші порти | |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, Іллі-| | |Бердянськ, |чівськ, Херсон,| | |Керч |Маріуполь | | ————————————————————+——————————————+———————————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | до 2000 414 414 396 | 2001- 4000 540 630 594 | 4001- 6000 702 792 774 | 6001- 8000 855 990 954 | 8001- 12000 1116 1314 1269 | 12001- 16000 1368 1404 1368 | 16001- 24000 1674 1764 1746 | 24001- 30000 1980 2124 2070 | 30001- 40000 2250 2394 2340 | 40001- 48000 2646 2691 2682 | 48001- 56000 3069 3240 3168 | 56001- 64000 3366 3636 3564 | 64001- 72000 3672 4059 3960 | 72001- 80000 3969 4482 4356 | 80001-100000 4266 4896 4752 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 36 52 49 | | б) для суден у каботажному плаванні | | до 2000 41 41 40 | 2001- 4000 54 63 59 | 4001- 6000 70 79 77 | 6001- 8000 86 99 95 | 8001- 12000 112 131 127 | 12001- 16000 137 140 137 | 16001- 24000 167 176 175 | 24001- 30000 198 212 207 | 30001- 40000 225 239 234 | 40001- 48000 264 269 268 | 48001- 56000 307 324 317 | 56001- 64000 337 364 356 | 64001- 72000 367 406 396 | 72001- 80000 397 448 436 | 80001-100000 427 490 475 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 3,6 5,2 4,9 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Таблиця 12
Ставки плат за агентування суден, що заходять з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних і (або) пасажирських

операцій, за суднозахід

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм, куб.м |Ізмаїл, Рені, |Одеса, Южний, | Інші порти | |Усть-Дунайськ,|Миколаїв, Іллі-| | |Бердянськ, |чівськ, Херсон,| | |Керч |Маріуполь | | ————————————————————+——————————————+———————————————+————————————| 1 | 2 | 3 | 4 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | до 2000 135 153 117 | 2001- 4000 171 216 144 | 4001- 6000 216 252 189 | 6001- 8000 288 306 234 | 8001-12000 342 333 288 | 12001-16000 396 396 351 | 16001-20000 423 423 405 | 20001-30000 450 450 468 | 30001-38000 486 504 522 | 38001-45000 522 558 603 | 45001-53000 558 630 684 | 53001-60000 594 684 738 | 60001-68000 630 738 792 | 68001-75000 666 792 846 | 75001-95000 702 846 900 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 5 9 9 | | б) для суден у каботажному плаванні | | до 2000 13 15 12 | 2001- 4000 17 22 14 | 4001- 6000 22 25 19 | 6001- 8000 29 31 23 | 8001-12000 34 33 29 | 12001-16000 40 40 35 | 16001-20000 42 42 41 | 20001-30000 45 45 47 | 30001-38000 49 50 52 | 38001-45000 52 56 60 | 45001-53000 56 63 68 | 53001-60000 59 68 74 | 60001-68000 63 74 79 | 68001-75000 67 79 85 | 75001-95000 70 85 90 | далі за кожні повні | (неповні) 1000 куб.м 0,5 0,9 0,9 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— 50. За агентування суден, які заходять у порти України з
метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських
операцій, плата справляється за ставками табл.12. 51. За агентування суден, що проходять Керч-Єнікальським
каналом транзитом, плата справляється у розмірі 50% ставок
табл.12. ( Пункт 51 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 52. За агентування пасажирських суден і приватних яхт, що
заходять у порти України, плата справляється за ставками табл.13.

Таблиця 13

Ставки плат за агентування пасажирських

суден та приватних яхт

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм пасажирського |Для суден у закордон-| Для суден у каботаж-| судна (яхти), куб.м |ному плаванні | ному плаванні | ————————————————————+—————————————————————+—————————————————————| 1 | 2 | 3 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| 1. Пасажирське судно | до 1500 198 20 | 1501- 6000 306 31 | 6001-12000 360 36 | 12001-18000 414 41 | 18001-30000 576 58 | 30001-46000 747 75 | 46001-60000 1008 101 | понад 60000 1449 145 | 2. Приватна яхта | до 30 81 8 | 31- 150 126 13 | 151- 600 198 20 | понад 600 297 30 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— 53. Лінійне судно в порту завантаження та (або) розвантаження
сплачує агенту за послуги по бронюванню вантажу, збору і переказу
фрахту, оформленню документів тощо в розмірі 5% з брутто-фрахту по
імпортних і експортних вантажах, якщо інше не передбачено лінійною
агентською угодою. 54. За надання послуг, захист інтересів судновласників, що
виконуються за їх дорученням, справляється плата в розмірі 35% з
відповідних ставок агентської винагороди. 55. Якщо судно приходить у порт для розвантаження і
подальшого завантаження вантажем, за другу операцію справляється
плата із знижкою 25% з відповідних ставок. 56. Якщо при завантаженні та (або) розвантаженні в одному
порту використовується менше 25% вантажопідйомності судна, то
плата справляється із знижкою 25% (крім лінійних суден). 57. У випадку стоянки судна в порту більше 10 діб, за кожні
наступні повні або неповні 5 діб справляється плата в розмірі 15%
базисної ставки агентської винагороди. 58. Плата за обслуговування суден, що заходять у порт для
виконання вантажних операцій і мають на борту більше 10 т
небезпечних вантажів, справляється з надбавкою в розмірі 25
відсотків. Під небезпечними вантажами маються на увазі вантажі
згідно з МОПОГ. 59. Судна, які прибули в порт для ремонту, прирівнюються до
суден, які зайшли з метою не пов'язаною з проведенням вантажних та
(або) пасажирських операцій. У випадку стоянки судна на ремонті більше 5 діб справляється
додаткова плата за кожні наступні повні й неповні 5 діб в розмірі
25% базисної ставки агентської винагороди. ( Абзац другий
пункту 59 із змінами, внесними згідно з Наказом Мінтрансу N 487
( z0846-98 ) від 07.12.98 )
Супервайзерська винагорода
60. Супервайзерське обслуговування суден в порту справляється
за фактично надані послуги за акордними ставками, зазначеними в
табл.14 і 15. ( Пункту 60 із змінами, внесними згідно з Наказом
Мінтрансу N 487 ( z0846-98 ) від 07.12.98 ) 61. За обслуговування судна, яке прибуло в порт для ремонту,
бункеровки, постачання, справляється плата в розмірах: - 27 доларів США за добу (із суден у закордонному плаванні); - 1,3 долара США за добу (із суден у каботажному плаванні). 62. За фактично надані послуги до надання вільної практики,
при виклику капітаном супервайзера на судно, що стоїть на рейді і
не здійснює вантажних операцій, а також після відходу судна,
сплата за послуги супервайзера справляється за відповідними
добовими ставками. 63. За супервайзерське обслуговування суден, які заходять в
порт для здійснення вантажних операцій з небезпечними вантажами
(більше 10 т), зазначені ставки збільшуються на 10 відсотків. За проходження суден Керч-Єнікальським каналом транзитом
плата за супервайзерські послуги не справляється. ( Пункту 63
доповнено абзацом згідно з Наказом Мінтрансу N 487 ( z0846-98 )
від 07.12.98 )
Таблиця 14

Ставки плат за послуги супервайзерів

суховантажним суднам

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм, куб.м| Вид вантажу (тип судна) | |———————————————————————————————————————————————————| |генеральні (уні-|навалочні та на-|лісові (лісовози)| |версальні, рол- |сипні (балкери) | | |кери, контейне- | | | |ровози) | | | |————————————————+————————————————+—————————————————| | добова | макс. | добова | макс. | добова | макс. | ————————————+————————+———————+————————+———————+————————+————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | до 5700 36 423 25 315 58 486 | 5701- 7600 45 513 32 423 67 630 | 7601-15000 54 828 43 630 77 900 | 15001-23000 63 1044 54 738 85 1170 | 23001-30000 72 1260 58 846 90 1332 | 30001-38000 81 1440 63 954 99 1530 | 38001-45000 90 1584 81 1026 103 1692 | 45001-53000 94 1728 85 1098 108 1854 | 53001-61000 99 1828 90 1170 112 2016 | 61001-68000 103 2034 99 1242 117 2178 | 68001-76000 108 2160 103 1314 121 2340 | понад 76000 117 2340 108 1386 126 2520 | | б) для суден у каботажному плаванні | | до 5700 1,79 21,05 1,25 15,67 2,89 24,17| 5701- 7600 2,24 25,52 1,59 21,05 3,33 31,33| 7601-15000 2,68 41,19 2,15 31,33 3,83 44,77| 15001-23000 3,14 51,9 2,7 36,71 4,23 58,19| 23001-30000 3,68 62,7 2,9 42,08 4,28 66,26| 30001-38000 4,03 71,6 3,1 47,46 4,92 76,10| 38001-45000 4,47 78,8 4,03 51,03 5,12 84,16| 45001-53000 4,79 85,9 4,23 54,62 5,37 92,23| 53001-61000 4,93 90,9 4,47 58,19 5,58 100,29| 61001-68000 5,12 101,18 4,92 61,78 5,81 105,31| 68001-76000 5,37 104,5 5,12 65,36 6,02 113,14| понад 76000 5,81 116,4 5,38 68,95 6,27 125,36| ————————————————————————————————————————————————————————————————— Таблиця 15

Ставки плат за послуги супервайзерів

наливним суднам

(у доларах США) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Об'єм куб.м | Нафтотанкери | Газохімвози | |—————————————————————+—————————————————————| | добова | макс. | добова | макс. | ————————————————————+——————————+——————————+——————————+——————————| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ————————————————————————————————————————————————————————————————| а) для суден у закордонному плаванні | | до 5700 36 77 43 171 | 5701 - 7600 43 90 54 198 | 7601 - 15000 52 97 63 297 | 15001 - 23000 54 108 74 342 | 23001 - 30000 57 115 77 378 | 30001 - 38000 63 135 80 423 | 38001 - 45000 77 144 85 468 | 45001 - 53000 85 153 90 504 | 53001 - 61000 90 162 95 540 | 61001 - 68000 95 171 99 576 | 68001 - 76000 99 180 103 612 | понад 76000 108 189 119 648 | | б) для суден у каботажному плаванні | | до 5700 3,5 8,0 4,0 17,0 | 5701 - 7600 4,0 9,0 5,0 20,0 | 7601 - 15000 5,0 10,0 6,0 30,0 | 15001 - 23000 5,5 11,0 7,0 34,0 | 23001 - 30000 6,0 12,0 7,5 38,0 | 30001 - 38000 6,5 13,5 8,0 42,0 | 38001 - 45000 7,5 14,5 8,5 47,0 | 45001 - 53000 8,5 15,5 9,0 50,0 | 53001 - 61000 9,0 16,5 9,5 54,0 | 61001 - 68000 9,5 17,0 10,0 58,0 | 68001 - 76000 10,0 18,0 10,5 61,0 | понад 76000 11,0 19,0 12,0 65,0 | ————————————————————————————————————————————————————————————————— 64. За організацію і комплекс послуг, виключаючи витрати по
автотранспорту, проживання і раціон харчування екіпажу, при
проведенні фумігації вантажів, плата справляється у розмірі 50%
ставки агентської винагороди. 65. Плата за послуги банку при здійсненні банковських
операцій плата справляється у розмірі 50 доларів США за 1 послугу. 66. За використання телефонного, телеграфного, телексного,
факсимільного зв'язку плата справляється за фактичними витратами з
коефіцієнтом 1,5 (за оренду каналу зв'язку).
Інші послуги
67. Приймання портом забруднень здійснюється за тарифами,
затвердженими начальником порту, у таких випадках: 1) прийняття емульсії і баластних вод; 2) після 30 діб стоянки судна в порту; 3) з суден груп Б, В, Г, Д та Е, з яких санітарний збір не
справляється; 4) у портах, які не мають технічних засобів для приймання
всіх забруднень. Розрахунки за надання судновласникам додаткових послуг, не
передбачених цим Положенням, провадяться за тарифами, що
затверджуються відповідно начальником порту, керівниками морських
агентств. При цьому з національним судновласником розрахунки
проводяться за домовленістю сторін. ( Абзац другий пункту 67 із
змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 487 ( z0846-98 )
від 07.12.98 )

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: