open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти

України

01.07.93 р. N 230

( z0098-93 )
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

26 липня 1993 р.

за N 99
( Положення втратило чинність на підставі Наказу МОН

N 430 ( z0669-00 ) від 05.09.2000 )
ПОЛОЖЕННЯ

про індивідуальне навчання в системі

загальної середньої освіти

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Індивідуальне навчання в системі загальної середньої
освіти це форма задоволення загальноосвітніх потреб особи. 1.2. Мета індивідуального навчання -забезпечення умов для
здобуття загальної середньої освіти або задоволення інших
загальноосвітніх потреб особистості з урахуванням її
індивідуальних особливостей. 1.3. Індивідуальне навчання організовується відповідно до
Закону України "Про освіту" ( 1060-12 ), даного положення та
інших актів чинного законодавства. 1.4. Індивідуальне навчання здійснюється до виповнення учням
15ти років. Для дітей, які потребують соціальної допомоги та
реабілітації або мають високі навчальні можливості, за рішенням
місцевого органу державного управління освітою строк
індивідуального навчання може бути змінений. 1.5. Індивідуально вивчають один, группу або всі предмети
навчального плану. Особи, які навчаються індивідуально, за їхнім
бажанням можуть відвідувати заняття в школі за своїм вибором. 1.6. Індивідуальне навчання, як правило, здійснюється
особами, які мають відповідну педагогічну освіту. Індивідуальне
навчання дітей молодшого шкільного віку може здійснюватися їх
батьками.
2. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ.
2.1. Індивідуальне навчання організовується для осіб, які: - виявили бажання навчатися індивідуально (з врахуванням
побажання батьків або осіб, які їх замінюють); - не спроможні засвоїти навчальний матеріал в обсязі базового
рівня у визначені державою строки. 2.1.1. Індивідуальне навчання тих, хто виявив бажання, а
також для осіб, які потребують соціальної допомоги та
реабілітації, організовується, як правило, школою, у якій вони
навчаються (навчалися) чи найближчою за розташуванням до місця їх
проживання чи лікування. 2.1.2. Підставою для організації індивідуального навчання
таких осіб є: - заява батьків або осіб, які їх замінюють; - висновок лікувальної установи (для тих, хто не може
відвідувати школу за станом здоров'я) або психолого-педагогічної
комісії (для тих, хто не спроможний засвоїти навчальний матеріал в
обсязі базового рівня загальної середньої освіти); - рішення педагогічної ради школи, затверджене місцевим
органом державного управління освітою. 2.1.3. Навчання осіб, які потребують соціальної допомоги та
реабілітації, здійснюється за індивідуальними планами, що
розробляються школою або особами, які здійснюють індивідуальне
навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей учнів і
затверджуються директором школи або його заступником в
навчальновихоаної роботи. У планах вказується зміст матеріалу, що підлягає вивченню,
види завдань, які необхідно виконати, строки і форми звітності та
контролю якості засвоєння знань. 2.1.4. Індивідуальне навчання проводиться у різних формах, що
добираються особами, які навчають дитину, виходячи з їх
педагогічної доцільності. Розклад занять складається особами, які проводять навчання,
погоджується із заступником директора школи з навчально-виховної
роботи, затверджується директором і доводиться до відома учнів та
їхніх батьків. Заняття можуть проводитися в приміщеннях школи, домашніх
умовах або в лікувальному закладі. 2.1.5. Облік змісту проведеної роботи, успішності з кожного
предмета ведеться в класному журналі і контролюється заступником
директора навчального закладу з навчально-виховної роботи. Він є
документом для оплати праці осіб, які здійснюють індивідуальне
навчання. 2.1.6. Підставою для одержання державних документів про
освіту є: рішення педагогічної ради навчально-виховного закладу;
результати контрольних (підсумкових) робіт та заліків (співбесід). За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, проведення
контрольних (підсумкових) зрізів знань, робіт, іспитів можуть
проводитися комісіями, які створюються органами державного
управління освітою за участю представників шкільного
самоврядування.
3. ФІНАНСУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
3.1. Фінансування індивідуального навчання здійснюється за
рахунок бюджету, а також надходжень від підприємств, організацій
та приватних осіб. 3.2. Кількість годин для організації індивідуального навчання
(окремо у кожному випадку) визначається дирекцією школи з
розрахунку, що вартість навчання одного учня не перевищує
відповідної вартості навчання в загальноосвітній школі району
(області), а для малокомплектних шкіл -вартості навчання учня в
цій школі. У окремих випадках (залежно від виду захворювань) за бажанням
осіб, які навчаються індивідуально, кількість годин може бути
збільшена за рахунок надходжень від підприємств, організацій та
приватних осіб. 3.3. Оплата праці педагогічних працівників або осіб, які
проводять індивідуальне навчання, здійснюється на загальних
підставах відповідно до Інструкції про порядок обчислення
заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом
Міністерства освіти України від 15.04.93 р. N 102 ( z0056-93 ).

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: