open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 22 лютого 1994 р. N 115

Київ
Про Державну програму електрифікації

залізниць на 1994 - 2004 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 400 ( 400-96-п ) від 03.04.96 )

З метою впровадження ресурсозберігаючих технологій,
збільшення провізної спроможності залізниць і забезпечення їх
сталої роботи Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Державну програму електрифікації залізниць на
1994-2004 роки (додається).
2. Міністерству транспорту, Міністерству машинобудування,
військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству
енергетики і електрифікації, Міністерству промисловості,
Міністерству зв'язку, корпорації "Укртрансбуд" забезпечити
розроблення проектно-конструкторської документації, виконання
науково-дослідних робіт з урахуванням світових стандартів і
будівництво об'єктів електрифікації магістральних залізниць,
виготовлення електровозів і електропоїздів відповідно до Програми.
3. Міністерству економіки і Міністерству фінансів передбачати
у проектах планів економічного і соціального розвитку країни та
бюджету виділення Міністерству транспорту коштів для виконання
визначених Програмою науково-дослідних і будівельно-монтажних
робіт.
( Пункт 4 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 400
( 400-96-п ) від 03.04.96 )
5. Контроль за реалізацією Державної програми електрифікації
залізниць на 1994-2004 роки покласти на віце-прем'єр-міністрів
відповідно до розподілу обов'язків.

Виконуючий обов'язки

Прем'єр-міністра України Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ
Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО
Прем'єр-міністра України Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ
Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО
Інд.34

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 22 лютого 1994 р. N 115
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА

електрифікації залізниць на 1994-2004 роки

Державна програма електрифікації залізниць на 1994-2004 роки
(далі-Програма) передбачає електрифікацію 2148 кілометрів
залізничних колій, що дасть змогу довести обсяг перевезень на
залізницях країни електричною тягою до 85 відсотків (проти 64
відсотків у даний час).
Реалізація Програми дозволить розв'язати такі першочергові
завдання галузі:
забезпечення максимальної економії дизельного палива та інших
пально-мастильних матеріалів;
впровадження видів тяги, які забезпечують найнижчу
собівартість перевезень;
створення однотипних видів тяги на основних широтних і
меридіальних напрямах;
поліпшення екологічного стану за рахунок зменшення шкідливих
викидів в атмосферу.
Для виконання визначених Програмою завдань (додаток N 1)
потрібні капітальні вкладення обсягом 189,8 млрд. крб. (у цінах 1
кварталу 1993 року). З державного бюджету намічається фінансувати
в основному роботи, пов'язані із забезпеченням зовнішнього
електропостачання та захистом споруд зв'язку від дії тягового
струму, на загальну суму 33,5 млрд. крб. (додаток N 2).
Програма реалізуватиметься за п'ятьма напрямами.
Перший напрям включає виконання проектно-конструкторських і
наукових розробок з питань електрифікації залізниць.
Другий напрям - це забезпечення виготовлення на заводах
України устаткування для потреб електрифікації, зовнішнього
електропостачання та захисту споруд зв'язку від дії тягового
струму. Перелік основних видів цього устаткування наведено у
додатку N 3.
Третій напрям містить завдання щодо матеріально-технічного
забезпечення, проектування та будівництва об'єктів виробничого
призначення електрифікованих дільниць залізниць і охоплює весь
комплекс електрифікації, виключаючи роботи, які цьому передують,
зокрема спорудження других і впровадження станційних колій, роботи
для забезпечення зовнішнього електропостачання та захисту споруд
зв'язку від дії тягового струму (додатки N 4-6).
Четвертий напрям Програми орієнтовано на поставку залізницям
магістральних електровозів та електросекцій згідно з додатком N 7.
П'ятий напрям передбачає розвиток соціальної інфраструктури
галузі, зокрема будівництва житла і об'єктів побутового
призначення згідно з додатком N 8.
Електрифікація передбачених Програмою дільниць дасть змогу
залізницям зекономити 700 тис. тонн умовного палива, збільшити
швидкість руху вантажних і пасажирських поїздів, пропускну і
провізну спроможність, знизити більше ніж удвічі трудомісткість
робіт, пов'язаних з ремонтом і технічним обслуговуванням рухомого
складу, підвищити надійність роботи залізниць.

Додаток N 1
ЗАВДАННЯ

Державної програми електрифікації залізниць

на 1994-2004 роки
————————————————————————————————————————————————————————————————— Зміст | Виконавець |Термін | Вартість | |виконання| робіт у | |(роки) | цінах 1 | | | кварталу | | | 1993 р. | | |(млрд.крб) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Виконати науково-техніч- Мінтранс
ні розробки з електрифі-
кації залізниць
зокрема:
схему електрифікації за- Укрзалізниця 1994 0,3
лізниць країни на 1994- Укрндідіпротранс
2004 роки;
технічну документацію Мінтранс -"- 2,23
для виготовлення на за- Мінмашпром
водах України устатку- Мінзв'язку
вання, потрібного для Міненерго
електрифікації залізниць Укрзалізниця
(згідно з додатком N 2);
робочу документацію для Укрзалізниця -"- 0,2
серійного виробництва Дніпропетровський
випрямляча для тягової державний техніч-
підстанції постійного ний університет
струму; залізничного тра-

нспорту

(ДДТУЗТ)

НДІ "Випрямляч",

м.Запоріжжя
документацію для вироб- Укрзалізниця -"- 0,11
ництва блоків вимикачів- ДДТУЗТ
фідерів 27,5 кВ з вико- Сімферопольський
ристання вакуумних колб електромеханічний
на напругу 35 кВ; завод
електронну систему авто- Укрзалізниця 1994-1995 0,17
блокування без ізолюючих Харківська дер-
стиків жавна академія

залізничного

транспорту

завод "Новатор",

м.Хмельницький
Виготовити на заводах Мінтранс
України устаткування для Міненерго
здійснення електрифіка- Мінзв'язку
ції залізниць Мінмашпром

Держвуглепром

Укрзалізниця
у тому числі:
для безпосередніх потреб Мінтранс 1994-2004 15,9
електрифікації (згідно Міненерго
з додатком N 3); Мінзв'язку

Мінмашпром

Держвуглепром
для зовнішнього електро- Міненерго -"- 4,2
постачання (згідно з до- Мінмашпром
датком N 3);
для захисту споруд Мінзв'язку -"- 1,5
зв'язку від тягового
струму (згідно з додат-
ком N 3)
Виконати проектно-вишу- Укрзалізниця
кувальні та будівельно- Укртрансбуд
монтажні роботи на еле- проектно-вишуку-
ктрифікованих дільницях; вальні інститути

Львівська залізниця ———————————————————
Львів-Ходорів Укрзалізниця
(63,4 км) Укрндідіпротранс 1998-1999 3,2

Укртрансбуд 1999-2000
Тернопіль-Ходорів Укрзалізниця
(124 км) Укрндідіпротранс 2001-2003 8

Укртрансбуд 2003-2004
Підволочиськ-Красне Укрзалізниця

(140,9) Укрндідіпротранс 1993-1995 7,4

Укртрансбуд 1994-1996

Південно-Західна
залізниця ————————————————
Жмеринка-Підволочиськ Укрзалізниця

(163 км) Київдіпротранс 1993-1995 8,5

Укртрансбуд 1995-1997
Жмеринка-Могилів-Поділь- Укрзалізниця

ський Укрндідіпротранс 2001-2002 4,4 (110,6 км) Укртрансбуд 2002-2004
Овруч-Коростень Укрзалізниця

(40,6 км) Укрндідіпротранс 2001-2002 1,7

Укртрансбуд 2003
Коростень-Шепетівка Укрзалізниця

(149,1 км) Київдіпротранс 1990-2000 6,3

Укртрансбуд 2001-2002
Яготин-Гребінка Укрзалізниця

(47,5 км) Київдіпротранс 1993-1994 2,2

Укртрансбуд 1994

Південна залізниця ——————————————————
Гребінка-Полтава Укрзалізниця
(203 км) Хардіпротранс 1994-1996

Укртрансбуд 1996-2000 32,5
Полтава Південна-Люботин Укрзалізниця
(116 км) Хардіпротранс 1994-1996 7,9

Укртрансбуд 1996-1998
Полтава Південна-Лозова Укрзалізниця
(177 км) Хардіпротранс 1997-1999 11,8

Укртрансбуд 1999-2001
Полтава Південна-Бурти Укрзалізниця
(136,8 км) Хардіпротранс 2000-2001 6,4

Укртрансбуд 2001-2003

Одеська залізниця —————————————————
Бурти-Користівка Укрзалізниця
(40 км) Укрндідіпротранс 2002-2003 1,6

Укртрансбуд 2002-2004
Раухівка-Мигаєве Укрзалізниця
(97,3 км) Київдіпротранс 1999-2000 2,3

Укртрансбуд 2000-2002
Імені Т. Шевченка-Помічна Укрзалізниця

Київдіпротранс 1993-1996 3,8

Укртрансбуд 1994-1996

Придніпровська залізниця ————————————————————————
Запоріжжя-Комиш-Зоря Укрзалізниця
(154 км) Дніпродіпротранс 1994-1995 15,9

Укртрансбуд 1995-1999
Новомосковськ-Красноград Укрзалізниця

(99,4 км) Дніпродіпротранс 2001-2003 4,5

Укртрансбуд

Донецька залізниця ——————————————————
Комиш-Зоря-Волноваха Укрзалізниця
(83,8 км) Дніпродіпротранс 1995-1997 5,2

Укртрансбуд 1997-1999
Штерівка-Красна Могила Укрзалізниця

(72,7 км) Дніпродіпротранс 1994-1995 4,7

Укртрансбуд 1996-1997
Виконати проектно-вишу-
кувальні та будівельно-
монтажні роботи:
для забезпечення захисту Мінз'язку 1994-2002 7
споруд зв'язку від дії Діпрозв'язок
тягового струму (згідно
з додатком N 5);
для забезпечення зовніш- Міненерго 1994-2004 19,8
нього електропостачання Енергомережпроект
(згідно з додатком N 6)
Поповнити і оновити парк Мінтранс 1994-2001 *)
електровозів і електро- Укрзалізниця
секцій (згідно з додат- Мінмашпром
ком N 7)
Спорудити об'єкти жит- Мінтранс 1994-2004 22,3
лово-побутового призна- Укртрансбуд
чення (згідно з додат-
ком N 8) ————————————————————————————————— *) Ці роботи фінансуються в межах цільової комплексної програми
розвитку транспортного комплексу України "Транспорт" та інших програм стосовно виробництва залізничного рухомого складу.

Додаток N 2
ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Державної програми електрифікації залізниць

на 1994 - 2004 роки
————————————————————————————————————————————————————————————————— | | Вартість робіт (у цінах на 1 квартал | | 1993 р.) млрд.крб. | |——————————————————————————————————————— Напрям робіт | Зага- | Науково-дослідні та проектно- | | льна | вишукувальні роботи | | вар- |——————————————————————————————————————+ | тість |Усього|1994-1995|1996-2000| 2001-2004 | | | | роки | роки | роки | | | |—————————+—————————+———————————| | | |держ|інші|держ|інші|держ| інші | | | |бюд-|дже-|бюд-|дже-|бюд-|джере-| | | |жет |рела|жет |рела|жет |ла | | | | | | | | | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Науково-технічні
розробки з елек-
трифікації залі-
зниць 3,02 3,02 1,3 1,72 - - - -
Виготовлення на
заводах України
устаткування для
здійснення елек-
трифікації 21,6 - - - - - - -
Проектування і
будівництво об'єк-
тів виробничого
призначення елек-
трифікованих діль-
ниць 142,9 10,51 0,4 0,96 0,65 4,5 0,8 3,2
Поповнення і онов- Ці роботи фінансуються у межах цільової
лення парку елек- комплексної програми розвитку транспортного
тровозів і елек- комплексу України "Транспорт" та інших
тросекцій програм стосовно виробництва залізничного

рухомого складу
Будівництво об'єк-
тів житлово-побу-
тового призначення 22,3 - - - - - - -
————————————————————————————————————————————————————————————————— Усього 189,82 13,53 1,7 2,68 0,65 4,5 0,8 3,2

Продовження таблиці додатку N 2
————————————————————————————————————————————— Вартість робіт (у цінах на 1 квартал

1993 р.) млрд.крб. —————————————————————————————————————————————
Капітальні вкладення ————————————————————————————————————————————— Усього | 1994-1995 | 1996-2000 | 2001-2004 | роки | роки | роки |———————————+———————————+——————————— | держ| інші| держ| інші| держ| інші | бюд-|джере| бюд-|джере|бюд- |джере | жет |ла | жет |ла |жет |ла | | | | | | —————————————————————————————————————————————

- - - - - - -

21,6 0,5 3,4 0,8 10,5 4,2 2,2

132,4 4,2 14,4 7,09 58,0 13,6 35,1
Ці роботи фінансуються у межах цільової
комплексної програми розвитку транспортного
комплексу України "Транспорт" та інших
програм стосовно виробництва залізничного

рухомого складу
22,3 - 2,2 - 10,6 - 9,5
————————————————————————————————————————————— 176,3 4,7 20 7,89 79,1 17,8 46,8

Додаток N 3
ЗАВДАННЯ
Мінмашпрому, Мінтрансу, Держвуглепрому та Укрзалізниці на
розробку технічної документації та виробництво устаткування

для електрифікованих дільниць
————————————————————————————————————————————————————————————————— Підприємство | Назва устаткування | Тип | Потреба | Одиниця | | | на рік | виміру | | | (кіль- | | | | кість) | ————————————————————————————————————————————————————————————————— Мінмашпром ——————————
Запорізький завод силовий перетворювач ВТПЕД-3450- 24 штук
"Перетворювач" 3,3 кВ
Харківський завод швидкодіючий вимикач ВАБ-43/6300/ 280 -"-
"Електромашина" постійного струму ЗОЛ
бетонні реактори РБКА 21 -"-
Харківський еле- панелі управління для 12 комп-
ктромеханічний тягових підстанцій лектів

завод

панелі постійного та

змінного струму для

тягових підстанцій

(власна потреба) 12 -"-
панелі захисту ЕПЗ 17 штук

ПН 17 -"-
обладнання захисту УЕЗФМ 27 -"-

УЕТБ 29 -"-
комплектні блоки ОРУ-27,5 100 -"-

ОРУ-35 30 -"-
пост секціювання 10 комп-

змінного струму лектів
пост секціювання 10 -"-

постійного струму
пункт паралельного ППЗ 12 -"-

з'єднання
Запорізький транс- перетворювальні ТРДП-12500/ 28 штук
форматорний завод трансформатори /10Ж УІ

ТРДП-16000/

/35
трансформатори на напругу 115 -"-

напруги 35, 110 кВ
Запорізький транс- трансформатори на напругу 168 штук
форматорний завод струму 35, 110 кВ
Слов'янський завод високовольтні РД32-110/ 540 полю-
високовольтних роз'єднувачі /1000-УХЛІ сів
ізоляторів
-"- РДЗІ-110/

/1000-УХЛІ 1400 -"-
заземлювач ЗОН-110 12 фаз
Рівненський завод високовольтні каме- КРУН-10 120 камер
високовольтної ри зовнішньої уста-
апаратури новки
Житомирський за- апаратура телеуп- "Лісна" 7 комп-
завод "Промавтома-равління для енер- лек-
тика" годиспетчерських тів

пунктів
Костянтинівський силовий вимикач ВМЕУ-27,5- 82 -"-
завод високоволь- 10-25/
тної апаратури 1250 УХХЛІ
-"- ВМО-27,5 74 штук
Хмельницьке ВО відсмоктуючий ОМО-800 40 -"-
"Укрелектроапарат" трансформатор
комплектні транс- КТП-63/10 60 -"-

форматорні під- КТП-100/10 60 -"-

станції зовніш-

ньої установки
трансформатори ТМ 27,5/0,4/ 40 -"-

потужністю 400- /0,23

630 кВА (власна ТМ 35/0,4/ 20 -"-

потреба) /0,23
редукційний ОСТР-4х4/8 20 -"-

трансформатор ТУ 16.099-8

АКТ 1864-83
Дніпропетровський аварійно-віднов- АМЕ-2 7 -"-
електровозобудів- лювальна дрезина
ний завод контактної мережі
Харківське НВП дизельні електро- ДГА-100 10 -"-
"Дизель" завод станції
"Серп і молот"
Мінтранс ————————
Харківський завод релейні шафи ШРУ-М 120 штук
"Трасзв'язок" трансмітери БКПТ 130 -"-

реле штепсельні НМШ та ін. 3300 -"-

-"- ДШС, АСШ,

АРШ та ін. 1600 -"-

релейні блоки блоки ЭЦ 360 -"-
Київський завод колійні сигнальні ПРТ-А, ПТ
"Трассигнал" трансформатори ПОБС, СОБС, 900 -"-

СТ
Дніпропетровський колійні ящики 6790, 7324 360 -"-
завод "Світлофор" та ін.
Сімферопольський відновлювальна
електромеханічний автомобільна ле-
завод тучка для контак- 20 -"-

тної мережі
те ж, для автобло- 5 -"-

кування на базі

автомашини ЛуАЗ
Держвуглепром —————————————
Конотопський завод пульти і табло ВТ, ПМДЦ 30 секцій
"Червоний металіст" та ін.
Устаткування, яке не виробляється в

Україні і потребує розробки та впро-

вадження у виробництво
Укрзалізниця, Мінмашпром ————————————————————————
силові вимикачі ВМТ-110 27 штук

розрядники РВС-110м 84 фаз

РВС-35 55 -"-

РВС-15 31 -"-

РВМ-35 100 -"-

РВКУ-3, ЗА- 230 -"-

501
акамуляторні батареї СК-12, 1320 банок

свинцеві СК-6
конденсатори

конусні КЕК2-1, 125 штук

05-125-2УІ
-"- КС2-1,05

-60 25 -"-

Додаток N 4
ЗАВДАННЯ
Мінтрансу на постачання матеріально-технічних засобів для

електрифікації залізниць у 1994 - 2004 роках
——————————————————————————————————————————— Матеріал | Одиниця| Усього | | виміру | на 1994- | | | 2003 роки | ——————————————————————————————————————————— Дріт контактний тонн 5655
мідний марки ТФ
Трос несучий -"- 1652
мідний пере-
різом 120 кв.мм
Трос несучий кіло- 2611
сталево-мідний метрів
перерізом 70-
95 кв.мм
Дріт алюмінієвий тонн 1191
перерізом 185 кв.мм
Дроти сталево- -"- 4956
алюмінієві різ-
них перерізів
Сталь СТ-3 тис. тонн 187,4
Рейки -"- 856,4
Цемент -"- 306,3
Лісоматеріали тис. 33,9

куб.

метрів
Пиломатеріали -"- 127,7
Труби сталеві тонн 4264 ———— ———— кіломет- 1148,7

рів
Труби азбоцеме- кіломет- 68,3
нтні рів
Кабель контрольний -"- 1220
з мідними жилами
Кабель контрольний -"- 1333
з алюмінієвими
жилами
Кабель силовий -"- 688
напругою до 1 кВ
з мідними жилами
Кабель силовий -"- 1263
напругою до 1 кВ
з алюмінієвими
жилами
Кабель силовий -"- 195
напругою до 10 кВ
Опори контрактної штук 68700
мережі залізобе-
тонні
Сигнально-контроль- кіло- 2516
ний кабель в 12,5 метрів
жильному обчисленні
Гарнітури для штук 1769
електроприводів
Щогла світлофор- -"- 1860
на залізобетонна
Кабель волоконно- кіло- 1034
оптичний СЛ-50-1-6 метрів

Кабель магістраль- -"- 1997
ний з мідними жи-
лами МКПАБ, МКПАШ
Кабель низькочас- -"- 279
тотний ТЗПАШ, ТЗПАБ
Кабель телефонний -"- 309
ТППБ, ТПП
Продовження таблиці додатку N 4
——————————————————————————————————————————————————————————— У тому числі за роками ——————————————————————————————————————————————————————————— 1994 |1995| 1996| 1997| 1998| 1999| 2000 |2001| 2002 |2003 ——————————————————————————————————————————————————————————— 101 577 673 1218 391 504 615 120 662 794

- - 108 610 220 74 350 - - 290

151 602 500 - - 250 - 126 722 260

5 77 100 176 110 131 125 7 190 270

66 562 576 704 228 499 281 160 640 1240

3,4 18,1 22 27 8,2 34,6 12,7 2,4 30,4 28,6
0,3 24,5 12 169 8,3 559 43 0,2 6,2 33,9
5,5 26,7 34,2 51,8 13,0 60,3 21,2 6,8 43,4 43,4
0,5 2,5 2,9 6,3 1,1 10,7 2,3 0,5 3,5 3,6

1,9 27,7 10,9 19 4,2 29,3 7,3 1,7 13 12,7
78 350 416 761 171 1101 275 71 540 501
—— ——— ——— ——— ——— ———— ———— ——— ———— ———— 21 93,8 112,3 205 46,1 296,4 74,2 19,2 145,8 134,9

1,6 8,9 9,9 9,4 3,3 5,6 4,0 1,4 11,4 12,8

32 85 125 227 62 135 125 40 135 254

34 121 150 224 81 155 97 46 143 282

19 49 74 154 45 74 41 19 63 150

23 92 127 137 44 134 157 52 197 300

4 23 21 25 8 28 16 9 29 32

1810 8800 8900 10900 3500 6700 5000 2330 11530 9230

40 290 210 260 1040 290 10 190 115 70

30 242 159 234 696 155 6 115 83 49

10 155 230 60 780 245 - 200 160 15

146 168 120 161 297 - - 142 - -

184 199 120 161 297 292 123 227 200 194

40 34 16 18 44 29 16 34 12 36

48 35 17 20 48 26 14 37 22 42

Додаток N 5
ЗАВДАННЯ

Мінзв'язку щодо захисту споруд зв'язку власної

мережі та інших відомств від дії тягового струму

на електрифікованих дільницях, які вводяться

у експлуатацію в 1994-2004 роках
————————————————————————————————————————————————————————————————— Дільниця |Термін|Апаратура | Кабелі зв'язку, км |вико- |ущільнення|————————————————————————————— |нання |ІКМ-30, |коак- |високо-|низько-|теле- |(роки)|ІКМ-15, |силь- |частот-|частот-|фонний | |комплектів|ний |ний |ний |ТПП | | |МКТАБ |МКБАБ, |ТЗАБ | | | | |ЗКАБ | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Яготин-Гребінка 1994 - - 30 13 7
Красне-Підволо- 1994- 48 - 300 80 63
чиськ-Жмеринка 1997
Імені Т.Шевченка- 1994- 17 - 176 38 4
Помічна 1996
Гребінка-Полтава 1996- 39 - 195 19 22

2000
Раухівка-Мигаєве 2000- 5 8 144 1 2

2002
Овруч-Коростень- 2001- 36 - 353 33 22
Шепетівка 2003
Полтава-Корис- 2001- 37 - 170 50 20
тівка 2004
Жмеринка-Могилів- 2002- 20 - 116 18 16
Подільський 2004 ————————————————————————————————————————————————————————————————— Усього 202 8 1484 252 156

Додаток N 6
ЗАВДАННЯ

Міненерго на спорудження об'єктів для забезпечення

електроенергією електрифікованих дільниць залізниць,

які вводяться в дію в 1994-2004 роках
————————————————————————————————————————————————————————————————— Дільниця | Споруджувані |Кіль- | Одиниця |Рік введення | об'єкти |кість | виміру |в експлуата- | | | |цію ————————————————————————————————————————————————————————————————— Яготин-Гребінка ЛЕП-110 кВ 3,5 кілометрів 1994

комірка 110 кВ 1 штук -"-
Підволочиськ- ЛЕП-330 кВ 120 кілометрів 1996
Красне ЛЕП-110 кВ 182 -"- -"-

комірка 110 кВ 20 штук -"-

комірка 330 кВ 3 -"- -"-

АТ-125 МВА 1 -"- -"-
імені Т.Шевченка- ЛЕП-110 кВ 20 кілометрів -"-
Помічна ЛЕП-154 кВ 50 -"- -"-

комірка 110 кВ 2 штук -"-

комірка 154 кВ 5 -"- -"-
Жмеринка- ЛЕП-110 кВ 147 кілометрів 1997
Підволочиськ комірка 110 кВ 12 штук -"-

АТ-125 1 -"- -"-

АТ-250 1 -"- -"-
Штерівка- ЛЕП-110 кВ 50 кілометрів -"-
Красна Могила
Полтава-Люботин ЛЕП-110 кВ 110 -"- 1998

комірка 110 кВ 21 штук -"-
Запоріжжя-Комиш- ЛЕП-150 кВ 183 кілометрів 1999
Зоря комірка 150 кВ 8 штук -"-
Комиш-Зоря- ЛЕП-150 кВ 30 кілометрів 1999
Волноваха ЛЕП-110 кВ 58 -"- -"-

комірка 110 кВ 2 штук -"-
Львів-Ходорів ЛЕП-110 кВ 37 кілометрів 2000

комірка 110 кВ 1 штук -"-

комірка 220 кВ 2 -"- -"-
Гребінка-Полтава ЛЕП-110 кВ 99 кілометрів -"-

комірка 110 кВ 20 штук -"-

АТ-200 1 -"- -"-
Полтава-Лозова ЛЕП-110 кВ 180 кілометрів 2001

комірка 110 кВ 8 штук -"-

Коростень- ЛЕП-110 кВ 165 кілометрів 2002
Шепетівка комірка 110 кВ 8 штук -"-

комірка 330 кВ 2 -"- -"-

АТ-125 1 -"- -"-
Раухівка- ЛЕП-330 кВ 2 кілометрів -"-
Мигаєве ЛЕП-110 кВ 99 -"- -"-

комірка 110 кВ 1 штук -"-

комірка 330 кВ 1 -"- -"-
Полтава-Бурти ЛЕП-154 кВ 57 кілометрів 2003

ЛЕП-110 кВ 35 -"- -"-

комірка 154 кВ 4 штук -"-

комірка 110 кВ 6 -"- -"-
Овруч-Коростень ЛЕП-110 кВ 63 кілометрів -"-

комірка 110 кВ 1 штук -"-
Жмеринка-Могилів ЛЕП-330 кВ 75 кілометрів 2004
Подільський ЛЕП-110 кВ 71 -"- -"-

комірка 330 кВ 2 штук -"-

комірка 110 кВ 8 -"- -"-

АТ-125 1 -"- -"-
Новомосковськ- ЛЕП-150 кВ 20 кілометрів -"-
Красноград комірка 150 кВ 2 штук -"-

комірка 110 кВ 5 -"-
Тернопіль-Ходорів ЛЕП-110 кВ 147 кілометрів -"-

комірка 220 кВ 2 штук -"-

комірка 110 кВ 10 -"- -"-

Додаток N 7
ЗАВДАННЯ

Мінмашпрому на постачання Укрзалізниці

електровозів і електросекцій
(штук) ————————————————————————————————————————————————————————————————— Назва тягового |1995|1996|1997|1998|1999|2000|2001|2002|2003|2004 рухомого складу| рік| рік| рік| рік| рік| рік| рік| рік| рік| рік —————————————————————————————————————————————————————————————————
Електровози - - - 5 25 50 50 50 50 50
змінного струму
для вантажного
руху (прирівня-
но до серій
ВЛ80, ВЛ80 к)
Електровози - - - - 5 30 30 30 30 30
змінного струму
для пасажирсь-
кого руху (при-
рівняно до се-
рій ЧС8, ЧС4)
Електровози 10 20 50 50 50 50 50 50 50 50
постійного
струму для ван-
тажного руху
(прирівняно до
серій ВЛ15)
Електровози по- - - 5 20 30 30 30 30 30 30
стійного струму
для пасажирсь-
кого руху (при-
рівняно до се-
рій ЧС7, ЧС2)
Електросекції - 40 120 240 240 240 240 240 240 240
постійного
струму (прирів-
няно до серії
ЕР-2)
Електросекції - 40 40 80 120 240 240 240 240 240
змінного струму
(прирівняно до
серії ЕР-9)

Додаток N 8
ЗАВДАННЯ

Мінтрансу на будівництво житла і об'єктів

побутового призначення для працівників

електрифікованих залізниць на 1994-2004 роки
————————————————————————————————————————————————————————————————— | | Обсяги |Рік введен- Залізниця | Дільниця |будівництва|ня в експлу- | |кв.метрів |атацію діль- | | |ниці ————————————————————————————————————————————————————————————————— Південно-Західна Яготин-Гребінка 3740 1994
Львівська Підволочиськ-Красне 9070 1996
Одеська імені Т.Шевченка-Помічна 4870 -"-
Південно-Західна Жмеринка-Підволочиськ 13000 1997
Донецька Штерівка-Красна Могила 6200 -"-
Південна Полтава-Люботин 13480 1998
Придніпровська Запоріжжя-Комиш-Зоря 20010 1999
Донецька Комиш-Зоря-Волноваха 9900 -"-
Львівська Львів-Ходорів 5070 2000
Південна Гребінка-Полтава 22750 -"-

Полтава-Лозова 14060 2001
Одеська Раухівка-Мигаєве 4660 2002
Південно-Західна Коростень-Шепетівка 10540 -"-
Південна Полтава-Бурти 11440 2003
Південно-Західна Овруч-Коростень 3520 -"-

Жмеринка-Могилів-

Подільський 6450 2004
Львівська Тернопіль-Ходорів 9980 -"-
Одеська Бурти-Користівка 2330 -"-
Придніпровська Новомосковськ-

Красноград 6450 -"- ————————————————————————————————————————————————————————————————— Усього 177520

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: