open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.07.2010 N 912

Щодо затвердження стандарту

надання адміністративної послуги
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду

державного майна

N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }

Відповідно до підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету
Міністрів України від 17.07.2009 N 737 ( 737-2009-п ) "Про заходи
щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних
послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 532
( 532-2009-п ) "Про затвердження Положення про Реєстр державних та
адміністративних послуг" та наказу Головдержслужби від 26.11.2009
N 351 ( z0043-10 ) "Про затвердження Порядку формування та ведення
Реєстру державних та адміністративних послуг", зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 19.01.2010 N 43/17338, Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Стандарт надання Фондом державного майна
України адміністративної послуги з включення інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності, що додається. Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного
майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
2. Департаменту оціночної діяльності (М.Горяйнов) забезпечити
інформування громадськості щодо змісту цього наказу шляхом
опублікування його в "Державному інформаційному бюлетені про
приватизацію" та додатку до "Державного інформаційного бюлетеня
про приватизацію" - газеті "Відомості приватизації" та на
веб-сторінці Фонду в інтернеті.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Фонду Є.Григоренка.
Голова Фонду О.Рябченко

Додаток

до наказу Фонду державного

майна України

01.07.2010 N 912

СТАНДАРТ

надання Фондом державного майна України адміністративної

послуги з включення інформації про оцінювача до

Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів

оціночної діяльності
{ Заголовок Стандарту в редакції Наказу Фонду державного майна
N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
{ У тексті Стандарту слова "Державний реєстр оцінювачів"

у всіх відмінках замінено словами "Державний реєстр

оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності" у

відповідних відмінках згідно з Наказом Фонду

державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що
здійснює послугу Фонд державного майна України (ФДМУ), Департамент оціночної
діяльності: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/7, кім. 410/5;
тел. 285-17-13. Сторінка офіційного веб-сайта ФДМУ -
http://www.spfu.gov.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих
верств населення Фізичні особи, які отримали кваліфікаційні свідоцтва
оцінювачів відповідно до Закону України "Про оцінку майна,
майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
( 2658-14 ), мають право подати до ФДМУ документи за встановленою
Порядком ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів
оціночної діяльності, затвердженим наказом ФДМУ від 23 квітня
2012 року N 555 ( z0658-12 ), зареєстрованим в Міністерстві
юстиції України 28 квітня 2012 року за N 658/20971
(далі - Порядок), процедурою для включення інформації про себе до
Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності з
урахуванням вимог Закону України "Про Фонд державного майна
України" ( 4107-17 ) та Закону України від 13 січня 2012 року
N 4336-VI ( 4336-17 ) "Про внесення змін до деяких законів України
з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми
приватизації на 2012 - 2014 роки. { Абзац другий пункту 2 в
редакції Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 } Оцінювачем не може бути особа, яка має непогашену судимість
за корисливі злочини.
3. Перелік документів, необхідних для надання
адміністративної послуги Перелік документів, необхідних для включення інформації про
фізичних осіб (оцінювачів) до Державного реєстру оцінювачів та
суб'єктів оціночної діяльності визначається Законом України "Про
оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в
Україні" ( 2658-14 ) та Порядком ( z0658-12 ), згідно з якими
фізична особа, яка отримала кваліфікаційне свідоцтво оцінювача
відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та
професійну оціночну діяльність в Україні" ( 2658-14 ), подає до
ФДМУ наступні документи: { Абзац другий пункту 3 в редакції Наказу
Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } заяву про включення інформації про оцінювача до Державного
реєстру оцінювачі та суб'єктів оціночної діяльності згідно з
додатком 1 до Порядку ( z0658-12 ); { Абзац третій пункту 3 в
редакції Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 } довідку з місця роботи (подається у разі якщо оцінювач
працює) згідно з додатком 2 до Порядку ( z0658-12 ); { Абзац
четвертий пункту 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680
( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } довідку про оцінювача згідно з додатком 3 до Порядку
( z0658-12 ); { Абзац п'ятий пункту 3 в редакції Наказу Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача; { Абзац шостий
пункту 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680
( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } копію паспорта. Якщо на дату подання інформації до Державного реєстру
оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності оцінювач: постійно проживає на території України і є громадянином
України, подається копія першої та другої сторінок паспорта
громадянина України; постійно (або тимчасово) проживає за кордоном і є
громадянином України, подається копія паспорта громадянина України
для виїзду за кордон; постійно (або тимчасово) проживає на території України і є
іноземцем або особою без громадянства, подається копія посвідки
про тимчасове або постійне проживання, оформлення якої
здійснюється згідно з Правилами в'їзду іноземців та осіб без
громадянства в Україну, їх виїзду з України і транзитного проїзду
через її територію, затвердженими постановою Кабінету Міністрів
України від 29.12.95 N 1074 ( 1074-95-п ). Якщо на дату подання інформації оцінювач тимчасово не
працює, про це робиться відповідний запис у довідці про оцінювача.
Після працевлаштування оцінювач повинен у тижневий строк направити
до Фонду довідку з місця роботи згідно з додатком 2 до Порядку
( z0658-12 ). { Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Наказом Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного
органу, опис етапів надання послуги Дії одержувача: подача пакету документів для включення інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності; { Абзац третій пункту 4 в редакції Наказу Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } отримання свідоцтва про включення інформації про оцінювача до
Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності;
{ Абзац четвертий пункту 4 в редакції Наказу Фонду державного
майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } Дії адміністративного органу: прийняття пакету документів; розгляд та перевірка поданих оцінювачем документів: { Абзац
сьомий пункту 4 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680
( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } у разі необхідності звернення до фізичних та юридичних осіб,
у тому числі до фізичної особи (оцінювача), що подала документи,
для отримання додаткової інформації; { Абзац восьмий пункту 4 в
редакції Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 } у разі відповідності поданих документів вимогам Порядку
( z0658-12 ) прийняття рішення про включення інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності та видача свідоцтва про включення інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності; { Абзац дев'ятий пункту 4 в редакції Наказу Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } у разі подання неналежне оформленого хоча б одного з
документів, передбачених Порядком ( z0658-12 ), або подання не в
повному обсязі документів, передбачених Порядком ( z0658-12 ),
та/або у разі подання недостовірної інформації, прийняття рішення
про відмову у включенні інформації про оцінювача до Державного
реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності. { Абзац
десятий пункту 4 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680
( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також
до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання
адміністративної послуги Відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав
та професійну оціночну діяльність в Україні" ( 2658-14 ) та
підпунктів 5.2.2, 5.2.3 пункту 5.2 Порядку ФДМУ ( z0658-12 ) у
строк, що не перевищує тридцяти днів від дати їх подання, здійснює
розгляд, перевірку та прийняття рішення про включення інформації
про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів
оціночної діяльності або про відмову у включенні інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності. { Абзац другий пункту 5 в редакції Наказу Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні
адміністративної послуги Відповідно до підпункту 5.2.3 пункту 5.3 Порядку
( z0658-12 ) рішення про відмову у включенні інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності ФДМУ приймає за таких підстав: { Абзац другий пункту 6
в редакції Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 } подання неналежне оформлених або не в повному обсязі
документів, передбачених Порядком ( z0658-12 ); { Абзац третій
пункту 6 в редакції Наказу Фонду державного майна N 680
( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } подання недостовірної інформації. { Абзац четвертий пункту 6
в редакції Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 }
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач Згідно з пунктом 5 частини першої статті 5 Закону України
"Про Фонд державного майна України" ( 4107-17 ) ФДМУ веде у
визначеному ним порядку Державний реєстр оцінювачів та суб'єктів
оціночної діяльності, які здійснюють оцінку майна, майнових прав
та професійну оціночну діяльність за відповідними напрямами
(спеціалізаціями), а також за окремим напрямом (спеціалізацією)
для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов'язкових
платежів, які справляються відповідно до законодавства. Відповідно
до пункту 5.4 Порядку ( z0658-12 ) свідоцтво про включення
інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та
суб'єктів оціночної діяльності є документом, що підтверджує факт
включення інформації про оцінювача до Державного реєстру
оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності та право здійснювати
оцінку майна та майнових прав за напрямами та спеціалізаціями у
межах таких напрямів, що зазначені у свідоцтві про включення
інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та
суб'єктів оціночної діяльності. Свідоцтво про включення інформації
про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів
оціночної діяльності є невід'ємним додатком до кваліфікаційного
свідоцтва оцінювача. Свідоцтво про включення інформації про
оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної
діяльності підписується уповноваженою посадовою особою Фонду та
засвідчується печаткою Фонду. { Абзац другий пункту 7 в редакції
Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 }
8. Інформація про платність або безоплатність надання
адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата
передбачена Включення інформації про оцінювача до Державного реєстру
оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності здійснюється на
безоплатній основі. { Абзац другий пункту 8 в редакції Наказу
Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх
кваліфікації Посадова особа, яка безпосередньо забезпечує надання
адміністративної послуги, повинна мати вищу освіту, досвід роботи
у ФДМУ, знання законодавства, діловодства, вільно володіти
державною мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з
урахуванням його транспортної і пішохідної доступності Прийом документів та включення інформації про оцінювача до
Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
здійснюється у ФДМУ в Департаменті оціночної діяльності. { Абзац
другий пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 }
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому
фізичних осіб (оцінювачів), у тому числі можливість одержання
бланків запитів про надання адміністративної послуги тощо { Абзац
перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } Прийом документів від фізичних осіб (оцінювачів) здійснюється
постійно впродовж робочого тижня у ФДМУ за адресами: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/7, кім. 410/5;
тел. (044) 285-17-13; 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9. Станція метро "Печерська".
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення
дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на
адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування,
у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної
послуги Послуга надається по мірі надходження пакетів документів у
терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при
зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги На веб-сайті ФДМУ оприлюднений Порядок ведення Державного
реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності,
затверджений наказом ФДМУ від 23 квітня 2012 року N 555
( z0658-12 ), зареєстрований в Міністерстві юстиції України
28 квітня 2012 року за N 658/20971. { Абзац другий пункту 13 в
редакції Наказу Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 }
14. Особливості надання адміністративної послуги особам
похилого віку та інвалідам тощо Прийом документів від осіб похилого віку та інвалідів з метою
включення інформації про оцінювача до Державного реєстру
оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності здійснюється на
загальних підставах. Документи можуть подаватися до ФДМУ поштовим
відправленням. { Абзац другий пункту 14 із змінами, внесеними
згідно з Наказом Фонду державного майна N 680 ( v0680224-12 ) від
15.05.2012 }
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляд скарг на
недотримання стандарту Скарга на недотримання стандарту направляється до ФДМУ і
розглядається в терміни, визначені законодавством.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої
адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу Виправлення можливих недоліків наданої адміністративної
послуги здійснюється шляхом видачі нового свідоцтва про включення
інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та
суб'єктів оціночної діяльності. { Абзац другий пункту 16 із
змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 680
( v0680224-12 ) від 15.05.2012 } Відшкодування збитків одержувачу послуги здійснюється у
визначеному законодавством порядку.
Директор Департаменту
оціночної діяльності М.Горяйнов

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: