open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 15 серпня 1992 р. N 473

Київ
Про затвердження інвестиційних програм

і проектів та проведення державної

експертизи інвестицій

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Установити, що:
а) республіканські інвестиційні програми, що фінансуються за
рахунок державного бюджету (крім цільових комплексних програм, які
затверджуються Верховною Радою України), затверджуються Кабінетом
Міністрів України;
б) міждержавні інвестиційні програми затверджуються у
порядку, що визначається відповідними міжнародними угодами;
в) регіональні інвестиційні програми, що фінансуються за
рахунок бюджету Республіки Крим та місцевих бюджетів,
затверджуються Радою Міністрів Республіки Крим та відповідними
місцевими державними адміністраціями.
Регіональні програми, що фінансуються за рахунок коштів
різних інвесторів, затверджуються у порядку, який визначається
усіма суб'єктами інвестиційної діяльності;
г) інвестиційні проекти (техніко-економічні обгрунтування та
розрахунки, інші передпроектні розробки, а також проекти і робочі
проекти), що фінансуються за рахунок бюджетних і позабюджетних
коштів, незалежно від загальної розрахункової або кошторисної
вартості робіт затверджуються:
Кабінетом Міністрів України - по особливо складних і важливих
комплексах і об'єктах, що фінансуються з державного бюджету,
перелік яких щорічно визначається Урядом за поданням Міністерства
інвестицій і будівництва та Міністерства економіки;
міністерствами, іншими центральними органами державної
виконавчої влади - по всіх інших об'єктах, що фінансуються за
рахунок державного бюджету;
Радою Міністрів Республіки Крим, місцевими державними
адміністраціями, виконкомами місцевих Рад народних депутатів - по
об'єктах, що фінансуються відповідно за рахунок бюджету Республіки
Крим та відповідних місцевих бюджетів.
Інвестиційні проекти, що реалізуються за рахунок інших джерел
фінансування, затверджуються інвесторами.
Перезатвердження інвестиційних програм і проектів провадиться
у такому ж порядку.
2. Установити, що державна експертиза інвестиційних програм і
проектів провадиться Українською державною інвестиційною
експертизою (Укрінвестекспертизою), що складається із окремих
підприємств: Центральної, галузевих (міжгалузевих) та місцевих
служб державної інвестиційної експертизи.
Служби Укрінвестекспертизи здійснюють свою діяльність на
засадах повної господарської самостійності, госпрозрахунку, мають
право юридичної особи і є незалежними від органів державної
виконавчої влади у питаннях, віднесених до їх компетенції.
3. Перетворити Головне управління державної позавідомчої
експертизи проектів при Держбуді УРСР у Центральну службу
Української державної інвестиційної експертизи при Міністерстві
інвестицій і будівництва.
4. Міністерству інвестицій і будівництва, Центральній службі
Укрінвестекспертизи:
підготувати разом із заінтересованими міністерствами та
іншими центральними органами державної виконавчої влади пропозиції
про створення галузевих (міжгалузевих) служб Укрінвестекспертизи і
подати Кабінету Міністрів України до 1 жовтня 1992 року;
розробити статут Центральної служби Укрінвестекспертизи й
типові статути галузевих (міжгалузевих) і місцевих служб
Укрінвестекспертизи, погодивши їх у встановленому порядку, і
подати Кабінету Міністрів України до 1 жовтня 1992 року.
5. Раді Міністрів Республіки Крим, обласним, Київській та
Севастопольській міським державним адміністраціям рекомендувати
перетворити існуючі обласні, Київське та Севастопольське
управління (бюро) державної позавідомчої експертизи проектів у
відповідні місцеві служби Укрінвестекспертизи.
6. Покласти на Центральну службу Укрінвестекспертизи
методологічне керівництво роботою всіх служб Укрінвестекспертизи,
щорічне узагальнення підсумків експертизи інвестиційних програм і
проектів, організацію взаємодії з міністерствами, іншими
центральними та місцевими органами державної виконавчої влади.
7. Затвердити Правила проведення державної експертизи
інвестицій, що додаються.
8. Міністерству інвестицій і будівництва, Міністерству
юстиції в 2-місячний строк підготувати та подати до Кабінету
Міністрів України пропозиції про внесення змін до рішень Уряду
України, що випливають з цієї постанови.

Прем'єр-міністр України В. ФОКІН
Перший заступник

Міністра Кабінету Міністрів України В. НЕСМІХ
Інд.24
Затверджені

постановою Кабінету Міністрів України

від 15 серпня 1992 р. N 473

ПРАВИЛА

проведення державної експертизи інвестицій

1. Ці Правила визначають порядок проведення державної
експертизи республіканських, міждержавних і регіональних
інвестиційних програм, техніко-економічних обгрунтувань та
розрахунків, інших передпроектних розробок, проектів і робочих
проектів будівництва, реконструкції, розширення, технічного
переозброєння підприємств, будинків і споруд (надалі -
інвестиційні програми та інвестиційні проекти).
2. Державна експертиза республіканських інвестиційних програм
проводиться центральною службою Укрінвестекспертизи.
3. Державна експертиза регіональних інвестиційних програм
проводиться службами Укрінвестекспертизи Республіки Крим,
областей, міст Києва і Севастополя.
Порядок проведення експертизи спільних інвестиційних програм
визначається за домовленістю інвесторів.
4. При експертизі інвестиційних програм служби
Укрінвестекспертизи залучають спеціалізовані служби місцевої
державної адміністрації та органів місцевого самоврядування,
органи державного нагляду, фахівців науково-дослідних і
проектно-розвідувальних організацій, представників громадських
об'єднань.
5. Державна експертиза проводиться:
а) інвестиційних проектів, що підлягають затвердженню
Кабінетом Міністрів України, - Центральною службою
Укрінвестекспертизи незалежно від вартості робіт;
б) інвестиційних проектів, що підлягають затвердженню
міністерствами та іншими центральними органами державної
виконавчої влади:
по будовах виробничого призначення базисною кошторисною
вартістю будівництва у цінах 1992 року до 25 млн. крб. включно -
галузевими (міжгалузевими) службами Укрінвестекспертизи, а понад
25 млн. крб., як правило, - Центральною службою
Укрінвестекспертизи;
по будовах невиробничого призначення базисною кошторисною
вартістю будівництва у цінах 1992 року до 25 млн. крб. включно -
місцевими службами Укрінвестекспертизи, понад 25 млн. крб. -
Центральною службою Укрінвестекспертизи (за винятком комплексів
забудови житлових масивів, у складі яких немає об'єктів базисною
кошторисною вартістю понад 25 млн. крб);
в) інвестиційних проектів, що підлягають затвердженню Радою
Міністрів Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями та
виконкомами місцевих Рад народних депутатів, по будовах базисною
кошторисною вартістю будівництва у цінах 1992 року до 25 млн. крб.
включно - місцевими службами Укрінвестекспертизи, понад 25 млн.
крб. - Центральною службою Укрінвестекспертизи (за винятком
комплексів забудови житлових масивів, у складі яких немає об'єктів
базисною кошторисною вартістю понад 25 млн. руб.).
Базисна кошторисна вартість будівництва в установленому
порядку щорічно уточнюється з урахуванням індексу збільшення
вартості будівництва.
6. Експертиза інвестиційних програм та інвестиційних
проектів, що підлягають перезатвердженню внаслідок змін, внесених
під час реалізації, проводиться у такому ж порядку, як і при їх
затвердженні.
7. Державна експертиза схем і проектів районного планування,
проектів планування та забудови міст, селищ міського типу і
сільських населених пунктів, схем генеральних планів промислових
вузлів, сейсмічного мікрорайонування, проектів охоронних зон і
схем захисту територій та населених пунктів від небезпечних
геологічних процесів, проектів нових типів будинків і споруд
проводиться в установленому Мінінвестбудом порядку.
8. Служби Укрінвестекспертизи при експертизі інвестиційної
програми зобов'язані дати оцінку:
економічній доцільності інвестицій у конкретному випадку, а
також можливим результатам реалізації;
ув'язанню програми з напрямами економічного і соціального
розвитку України чи окремого регіону, відповідності запропонованих
рішень схемам розвитку і розміщення продуктивних сил України чи
окремого регіону;
повноті врахування загальнообов'язкових вимог щодо збереження
навколишнього природного середовища та історичної забудови,
розвитку інженерної інфраструктури;
рівню застосування досягнень науково-технічного прогресу.
9. Головними завданнями служб Укрінвестекспертизи при
експертизі інвестиційних проектів, що мають здійснюватися за
рахунок державних інвестицій, є:
проведення експертизи з визначенням рівня врахування
досягнень науково-технічного прогресу, можливості забезпечення
раціонального використання матеріальних, паливно-енергетичних і
трудових ресурсів і з об'єктивною оцінкою розрахункової чи
кошторисної вартості й техніко-економічних показників, з тим щоб
побудовані підприємства, будинки і споруди на час їх введення в
експлуатацію були технічно передовими, мали високі показники
якості продукції (послуг), продуктивності праці та собівартості
виробництва; перевірка дотримання у документації вимог державної
інвестиційної політики, комплексності вирішення питань будівництва
виробничих об'єктів і житлових будинків, інших об'єктів
соціального призначення;
оцінка інженерно-технічних заходів щодо охорони навколишнього
природного середовища;
перевірка забезпечення міцності, надійності та довговічності
будинків і споруд, безпеки будівництва та експлуатації, створення
належних санітарно-гігієнічних умов (включаючи умови праці), що
регламентуються відповідними нормами, правилами і стандартами
України; вибірковий контроль за висновками експертизи проектів
протягом розробки робочої документації, виконання будівельних
робіт і освоєння потужностей з метою досягнення затверджених
техніко-економічних показників.
10. Інвестори, що здійснюють будівництво за рахунок власних
коштів, самостійно визначають порядок експертизи відповідних
інвестиційних проектів. Обов'язковій оцінці службами державної
інвестиційної експертизи підлягає рівень додержання екологічних і
санітарно-гігієнічних вимог. При цьому така оцінка проводиться:
по будовах виробничого призначення базисною кошторисною
вартістю будівництва у цінах 1992 року до 25 млн. крб. включно -
відповідними галузевими (міжгалузевими) службами
Укрінвестекспертизи, понад 25 млн. крб. - Центральною службою
Укрінвестекспертизи;
по об'єктах соціального призначення - відповідними місцевими
службами Укрінвестекспертизи.
11. Строки проведення експертизи інвестиційних програм чи
інвестиційних проектів, що підлягають затвердженню Кабінетом
Міністрів України, не повинні перевищувати 45 днів, а інших
програм і проектів - 30 днів.
12. Проекти рішень Кабінету Міністрів України про
затвердження інвестиційних програм вносяться Мінінвестбудом та
Мінекономіки за погодженням із Мінфіном, Мінприроди і ДКНТ, а
техніко-економічних обгрунтувань, розрахунків та інших
передпроектних розробок, проектів і робочих проектів -
Мінінвестбудом за погодженням з Мінекономіки та Мінприроди.
13. При затвердженні міністерствами та іншими центральними
органами державної виконавчої влади техніко-економічних
обгрунтувань та розрахунків, інших передпроектних розробок по
будовах базисною вартістю робіт у цінах 1992 року понад 20 млн.
крб. рішення погоджуються з Мінекономіки, Мінприроди та
Мінінвестбудом, проектів (робочих проектів) - з Мінінвестбудом.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: