open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Міністерство праці

та соціальної

політики України

14.02.2000

ДОПОВНЕННЯ ТА ЗМІНИ N 2

до Довідника кваліфікаційних

характеристик професій працівників

(Випуск 1)

( va024203-98 )

Доповнити підрозділ "Технічні службовці" кваліфікаційною
характеристикою професії Асистент референта керівника підприємства
(установи, організації) (код КП-4115), виклавши її в такій
редакції:
АСИСТЕНТ РЕФЕРЕНТА КЕРІВНИКА ПІДПРИЄМСТВА

(УСТАНОВИ, ОРГАНІЗАЦІЇ)
Завдання та обов'язки. Бере участь в упровадженні системи
взаємозв'язків, застосовує і підтримує її відповідно до
встановлених вимог і порядку, які забезпечують координацію
внутрішньої управлінської діяльності між керівником підприємства
(установ, організацій) і керівниками структурних підрозділів та
іншими працівниками, взаємовідносин керівника підприємства із
представниками інших підприємств (установ, організацій),
партнерами, конкурентами та клієнтами. За дорученням керівника або
його референта готує, опрацьовує відповідні інформаційні
матеріали, проекти доповідей, співдоповідей; організує робочий час
керівника, розклад його роботи; складає щомісячний графік звітів
керівників структурних підрозділів про результати господарської
діяльності. Доводить або бере участь у доведенні до відома
відповідних працівників, служб та сторонніх організацій зміст
рішень, прийнятих керівником. Готує проекти розпорядчої,
адміністративної, комерційної, технічної та іншої кореспонденції -
запитів, звернень, відповідей на листи, повідомлень тощо. Готує
своєчасне та адресне направлення доручень, розпоряджень та наказів
керівника підприємства (установи, організації), службової
кореспонденції керівникам підрозділів та іншим виконавцям.
Здійснює планування та організацію поїздок керівника. Веде
протоколи засідань із застосуванням стенографії чи інших засобів.
Надає секретарю керівника допомогу в прийманні сторонніх
відвідувачів чи співробітників, отриманні довідок, запитів та
іншої інформації адміністративного, фінансового та організаційного
характеру. За дорученням керівника або референта готує
інформаційні, дорадчі, літературно-публіцистичні матеріали
відповідного напряму діяльності, підбирає необхідні
законодавчо-нормативні, міжвідомчі, відомчі, фірмові,
внутріфірмові та методичні документи. За дорученням керівника або
референта вступає в ділове спілкування з партнерами через
комп'ютерний та телефонний зв'язок. Допомагає керівнику
підприємства у застосуванні відповідних норм етикету під час
проведення зустрічей, прийому відвідувачів та гостей. Бере участь
у підготовці для подання у відповідні органи статистичної,
науково-технічної та іншої інформації. Повинен знати: законодавство України про підприємницьку
діяльність; основи адміністративного, господарського та трудового
права; правила ведення документації; основи економіки, організації
праці, виробництва; профіль, спеціалізацію та особливості
управління підприємством; організаційну, виробничу і соціальну
структуру підприємства; основи технології виробництва; комп'ютерну
та офісну техніку; технічні засоби реєстрації та оброблення
інформації; правила, норми та етикет організації проведення
ділових заходів, зустрічей, прийомів, нарад тощо; основи
психології спілкування, соціології та етики професійних відносин;
основи вітчизняної культури, звичаї, відповідні стилі
літературного та ділового мовлення; зарубіжний досвід у
відповідній галузі діяльності та в сфері діловодства і
стенографії; одну або більше іноземних мов. Кваліфікаційні вимоги. Базова вища освіта відповідного
напряму підготовки (молодший спеціаліст). Підвищення кваліфікації.
Стаж роботи в сфері адміністративного менеджменту не менше 1 року.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: