МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 1/9-352 від 27.08.2000м.Київ
vd20000827 vn1/9-352Міністру освіти Автономної
Республіки Крим,
начальникам управлінь освіти
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій
Щодо планування діяльності, ведення документації ізвітності усіх ланок психологічної служби
системи освіти України
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від
14.08.2000 р. N 385 ( v0385290-00 ) та на численні запити з місць
щодо планування діяльності, ведення документації і звітності усіх
ланок психологічної служби системи освіти України з метою
удосконалення роботи республіканського (АР Крим), обласних,
районних (міських) центрів (методистів) практичної психології і
соціальної роботи, практичних психологів (соціальних педагогів)
дошкільних, усіх типів загальноосвітніх та інших навчальних
закладів системи загальної середньої освіти Міністерство освіти і
науки України Р Е К О М Е Н Д У Є:
1. Планування діяльності здійснювати за річним та щомісячним
планом роботи (додатки 1 - 2). Річний план роботи психологічної
служби є окремим розділом річного плану роботи навчального закладу
або місцевого органу управління освітою. При складанні річних планів роботи необхідно враховувати: участь у реалізації державних (регіональних, місцевих)
програм, наказів та рішень колегій Міністерства освіти і науки
України; пріоритетні напрями діяльності навчального закладу та запити
педагогічного колективу; специфіку роботи з учнями (дітьми) на кожному віковому етапі
їх розвитку; спеціалізацію і рівень кваліфікації практичного психолога
(соціального педагога) навчального закладу. 2. Ввести таку статистичну звітність про роботу працівників
психологічної служби (додаток 3): для практичних психологів (соціальних педагогів) навчальних
закладів - за чверть; для районних (міських) центрів (методистів) - за півріччя; для обласних центрів практичної психології і соціальної
роботи - за навчальний рік. Звітність здійснюється за нормативами часу на основні види
роботи практичного психолога та соціального педагога (додаток 4). Регіональні центри (методисти) практичної психології і
соціальної роботи за результатами роботи за навчальний рік, крім
звіту, подають інформацію про психологічну службу та діяльність
центрів або методистів (додатки 5 - 8). 3. Практичним психологам (соціальним педагогам) навчальних
закладів вести таку документацію: індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування
(додаток 9); протоколи індивідуальних консультацій (додаток 10); журнали проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної
роботи (додаток 12); журнали психологічного аналізу уроків (додаток 13); журнали щоденного обліку роботи (додаток 14). Крім того, необхідно мати тижневий графік роботи (додаток
11).
Заступник Міністра В.О.Огнев'юк
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО(погоджено)* (затверджено)*
Директор _____________________ Директор районного (міського)(назва навчального центру практичної психології
закладу) (методист) ______________________________ __________ ___________________ __________ ___________________ (підпис) (прізвище, і., п/б)
(підпис) (прізвище, і., п/б)
Планроботи практичного психолога (соціального педагога)
_____________________________________________(назва навчального закладу)
_____________________________________________(прізвище, ім'я, по батькові)
на 200_ - 200_ навчальний рік
------------------------------------------------------------------ N | Зміст роботи з учнями (дітьми), | Термін | Де і з ким п/п| педпрацівниками, батьками, |проведення| проводиться | адміністрацією навчального | | | закладу | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 1. |Психодіагностична робота | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 2. |Консультаційна робота | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 3. |Корекційно-відновлювальна та | | |розвивальна робота | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 4. |Психологічна просвіта | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 5. |Навчальна діяльність | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 6. |Організаційно-методична робота | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 7. |Зв'язки з громадськістю | | ------------------------------------------------------------------
Примітка: річний план роботи затверджується керівником
навчального закладу освіти, у штат якого включена ставка
практичного психолога (соціального педагога).
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО(погоджено)*
Директор _____________________(назва навчального
закладу) ______________________________ __________ ___________________
(підпис) (прізвище, і., п/б)
Планроботи практичного психолога (соціального педагога)
_____________________________________________(назва навчального закладу)
_____________________________________________(прізвище, ім'я, по батькові)
за ___________ місяць 200_ року
------------------------------------------------------------------ N |Зміст роботи з учнями (дітьми),| Термін |Де і з ким |Норми п/п| педпрацівниками, батьками, |проведення|проводиться|часу* | адміністрацією навчального | | | | закладу | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 1. |Психодіагностична робота | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- | | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 2. |Консультаційна робота | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- | | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 3. |Корекційно-відновлювальна та | | | |розвивальна робота | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- | | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 4. |Психологічна просвіта | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- | | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 5. |Навчальна діяльність | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- | | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 6. |Організаційно-методична робота | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- | | | | ---+-------------------------------+----------+-----------+------- 7. |Зв'язки з громадськістю | | | ------------------------------------------------------------------
Примітки: а) проставляються нормативи часу на види робіт, що
виконуються практичними психологами (соціальними педагогами)
навчальних закладів освіти, затверджені наказом Міністерства
освіти України від 07.12.96 р. N 339, із розрахунку 8-годинного
робочого дня; б) один примірник щомісяця подається в районний (міський)
центр практичної психології і соціальної роботи або методисту.
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО(погоджено)*
Директор _____________________(назва навчального
закладу) ______________________________ __________ ___________________
(підпис) (прізвище, і., п/б)
Статистичний звітпро роботу практичного психолога (соціального педагога)
_____________________________________________(назва навчального закладу)
_____________________________________________(прізвище, ім'я, по батькові)
за ____ чверть 200_ - 200_ навчального року
------------------------------------------------------------------ N | Основні види роботи |К-сть чол.|К-сть класів п/п| | | груп) ---+-------------------------------------+----------+------------- 1 | 2 | 3 | 4 ---+-------------------------------------+----------+------------- 1. |Індивідуальна психодіагностика: | | |-------------------------------------+----------+------------- |а) учнів (дітей) всього: | | |-------------------------------------+----------+------------- |у т.ч. - дошкільного віку; | | |-------------------------------------+----------+------------- |початкових класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |середніх класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |старших класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |б) педпрацівників; | | |-------------------------------------+----------+------------- |в) батьків | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 2. |Групова психодіагностика, | | |соціально-психологічні дослідження | | |серед: | | |-------------------------------------+----------+------------- |а) учнів (дітей) всього: | | |-------------------------------------+----------+------------- |у т.ч. - дошкільного віку; | | |-------------------------------------+----------+------------- |початкових класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |середніх класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |старших класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |б) педпрацівників; | | |-------------------------------------+----------+------------- |в) батьків | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 3. |Індивідуальне консультування: | | |-------------------------------------+----------+------------- |а) учнів (дітей) всього: | | |-------------------------------------+----------+------------- |у т.ч. - дошкільного віку; | | |-------------------------------------+----------+------------- |початкових класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |середніх класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |старших класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |б) педпрацівників; | | |-------------------------------------+----------+------------- |в) батьків | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 4. |Корекційно-відновлювальна та | | |розвивальна робота з учнями (дітьми):| | |-------------------------------------+----------+------------- |а) індивідуальна (всього): | | |-------------------------------------+----------+------------- |у т.ч. - дошкільного віку; | | |-------------------------------------+----------+------------- |початкових класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |середніх класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |старших класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |б) групова (всього): | | |-------------------------------------+----------+------------- |у т.ч. - дошкільного віку; | | |-------------------------------------+----------+------------- |початкових класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |середніх класів; | | |-------------------------------------+----------+------------- |старших класів | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 5. |Проведення ділових ігор, тренінгів | | |для: | | |-------------------------------------+----------+------------- |а) педпрацівників; | | |-------------------------------------+----------+------------- |б) батьків | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 6. |Психологічна просвіта, виступи перед:| | |-------------------------------------+----------+------------- |а) учнями (дітьми); | | |-------------------------------------+----------+------------- |б) педпрацівниками; | | |-------------------------------------+----------+------------- |в) батьками | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 7. |Навчальна діяльність (кількість | | |годин): | | |-------------------------------------+----------+------------- |курси за вибором; | | |-------------------------------------+----------+------------- |факультативні заняття; | | |-------------------------------------+----------+------------- |гурткова робота | | ---+-------------------------------------+----------+------------- 8. |Зв'язки з громадськістю, відвідування| | |(кількість заходів): | | |-------------------------------------+----------+------------- |учнів (дітей) вдома; | | |-------------------------------------+----------+------------- |батьків за місцем роботи; | | |-------------------------------------+----------+------------- |органів виконавчої влади та | | |громадського самоврядування | | ------------------------------------------------------------------
Примітки: Статистичний звіт про роботу: а) практичним психологом (соціальним педагогом) навчального
закладу освіти за чверть подається в районний (міський) центр
практичної психології і соціальної роботи або методисту; б) директором районного (міського) центру (методистом) за
півріччя подається в обласний центр практичної психології і
соціальної роботи; в) директором обласного центру за навчальний рік подається в
Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи.
Додаток 4
Нормативи часу на основні види роботи практичногопсихолога (соціального педагога)*
------------------------------------------------------------------ N | Найменування видів робіт |Одиниця виміру| Нормативи позиції| |обсягу роботи |часу (год.) -------+-------------------------------+--------------+----------- 1 | 2 3 4 -------+-------------------------------+--------------+----------- | Організаційно-методична робота| | -------+-------------------------------+--------------+----------- 1. |Складання плану роботи: | План | -------+-------------------------------+--------------+----------- |на місяць | - " - | 2,5 -------+-------------------------------+--------------+----------- |на рік | - " - | 6,0 -------+-------------------------------+--------------+----------- 2. |Складання звіту про виконану | Звіт | |роботу: | | -------+-------------------------------+--------------+----------- |за місяць (чверть) | - " - | 4,0 -------+-------------------------------+--------------+----------- |за півріччя (рік) | - " - | 8,0 -------+-------------------------------+--------------+----------- 3. |Підготовка до проведення | Один захід | 7,0 |тренінгів, ділових ігор тощо з | | |учнями (дітьми), батьками, | | |педпрацівниками | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 4. |Підготовка до педагогічних | Один захід | 5,0 |консиліумів | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 5. |Підготовка до виступів на | Один захід | 3,0 |батьківських зборах, | | |педагогічних нарадах, семінарах| | |для педагогів | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 6. |Підготовка до проведення | Один захід | 3,0 |виховних годин з учнями | | |(дітьми), навчальних занять | | |(курси за вибором, | | |факультативи, гуртки) | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 7. |Робота в бібліотеці, | Місяць | 8,0 |самопідготовка | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 8. |Консультації в навчально- | Один захід | 5,0 |методичних та наукових центрах | | |(закладах) | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 9. |Участь в навчально-методичних | Місяць | 8,0 |семінарах (нарадах) психологів | | |(соціальних педагогів) | | -------+-------------------------------+--------------+----------- | Психодіагностична робота | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 10. |Індивідуальна психодіагностика | Один учень | 6,0 |(обстеження, обробка | (дитина), | |результатів, оформлення | педпрацівник,| |висновків і рекомендацій) | батько | -------+-------------------------------+--------------+----------- 11. |Групова психодіагностика, | Один клас | 16,5 |соціально-психологічні |(група дітей),| |дослідження (обстеження, |група педпра- | |обробка результатів, оформлення| цівників, | |висновків і рекомендацій) | батьків | -------+-------------------------------+--------------+----------- | Консультаційна робота | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 12. |Індивідуальне консультування: | Одна бесіда | |-------------------------------+--------------+------------- |а) учнів (дітей) у т.ч.: | | |-------------------------------+--------------+------------- |дошкільного віку | - " - | 1,0 |-------------------------------+--------------+------------- |початкових класів | - " - | 1,0 |-------------------------------+--------------+------------- |середніх класів | - " - | 1,5 |-------------------------------+--------------+------------- |старших класів | - " - | 2,0 |-------------------------------+--------------+------------- |б) педпрацівників | - " - | 1,5 |-------------------------------+--------------+------------- |в) батьків | - " - | 2,0 -------+-------------------------------+--------------+----------- 13. |Профконсультації з учнями | Один учень | |(включаючи бесіди з батьками, | | |педагогами) без проведення | | |психодіагностичної роботи, | | |у т.ч.: | | |-------------------------------+--------------+------------- |середніх класів | - " - | 3,0 |-------------------------------+--------------+------------- |старших класів | - " - | 5,0 -------+-------------------------------+--------------+----------- | Корекційно-відновлювальна та | | | розвивальна робота | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 14. |Корекційно-відновлювальна та | | |розвивальна робота з учнями | | |(дітьми) у т.ч.: | | |-------------------------------+--------------+------------- |а) індивідуальна | Один учень | 30,0 | | (дитина) | |-------------------------------+--------------+------------- |б) групова | Один клас | | | (група) | 40,0 -------+-------------------------------+--------------+----------- 15. |Проведення ділових ігор, | Одна група | 40,0 |тренінгів для педпрацівників, | | |батьків | | -------+-------------------------------+--------------+----------- | Психологічна просвіта | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 16. |Виступи перед учнями (дітьми), | Один виступ | Фактично |педпрацівниками, батьками, в | |використа- |установах та організаціях тощо | | ний час -------+-------------------------------+--------------+----------- | Навчальна діяльність | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 17. |Викладання навчального | Одне заняття | 1,0 |матеріалу за програмами курсів | | |за вибором, факультативів, | | |гуртків | | -------+-------------------------------+--------------+----------- | Зв'язки з громадськістю | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 18. |Відвідування учнів (дітей) | Один захід | 2,0 |вдома, бесіди з батьками | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 19. |Відвідування батьків за місцем | Один захід | 3,0 |роботи | | -------+-------------------------------+--------------+----------- 20. |Вирішення питань з місцевими | Один захід | 2,5 |органами виконавчої влади та | | |громадського самоврядування | | ------------------------------------------------------------------
* Примітки: Наводяться упорядковані під звітність практичного психолога
(соціального педагога) нормативи, розроблені Національним центром
продуктивності Міністерства праці України та затверджені наказом
Міністерства освіти України від 07.12.95 р. N 339. У звітах на види робіт, які не включені до даного переліку,
але виконувалися практичними психологами (соціальними педагогами),
проставляється фактично використаний час, якщо ці роботи
відносяться до їх посадових обов'язків.
Додаток 5
Інформаціяпро психологічну службу та діяльність регіональних
центрів (методистів) практичної психології і соціальної
роботи у 200_ - 200_ навчальному році
1. Статус центрів: підпорядкованість (місцевим органам управління освітою,
інститутам післядипломної педагогічної освіти (ІППО), юридичні
особи); штат центрів (кількість посад, кваліфікаційний рівень, вчені
ступені); структурні підрозділи (телефони довіри, психологічні
консультації, кабінети корекції кризових станів, профільні
консультпункти, реабілітаційні центри тощо). 2. Зведені статистичні дані, що характеризують
організаційно-управлінську діяльність центрів (згідно з додатками
6 - 8). 3. Професійна підготовка психологічних кадрів за минулий
навчальний рік: підготовка, перепідготовка практичних психологів (соціальних
педагогів) ВНЗ області та ІППО; підвищення кваліфікації даних кадрів обласними ІППО та ЦІППО
АПН України; атестовано працівників психологічної служби на вищу, I, II
категорії. 4. Участь центрів (регіональних психологічних служб) у
реалізації державних (регіональних, місцевих) програм, наказів та
рішень колегій Міністерства освіти і науки України. 5. Науково-методичні, нормативні, інформаційні матеріали,
підготовлені або видані у минулому навчальному році: підручники, навчально-методичні посібники, наукові статті; методичні рекомендації для практичних психологів (соціальних
педагогів), педпрацівників, батьків, дітей та учнів; накази, розпорядження, положення, інформаційні листи тощо. 6. Проведення масових заходів: науково-практичні конференції; навчальні семінари для керівників районних (міських)
психологічних служб, місцевих органів управління освітою; семінари-практикуми для практичних психологів (соціальних
педагогів), педпрацівників. 7. Передовий досвід роботи центрів (соціально-психологічні
програми, навчальні технології, авторські школи тощо). 8. Соціально-психологічні дослідження, експериментальна
робота: тема; предмет, об'єкт досліджень; час, місце проведення, кількість учасників. 9. Зведені статистичні дані, що характеризують роботу
практичних психологів (соціальних педагогів) навчальних закладів
освіти за напрямками роботи (згідно додатка 3). 10. Взаємодія з державними, громадськими, міжнародними
організаціями, засобами масової інформації. 11. Підписка на журнали "Практична психологія та соціальна
робота", "Обдарована дитина": навчальними закладами освіти; практичними психологами та соціальними педагогами; педагогічними працівниками. 12. Перспективи розвитку психологічної служби регіону.
Примітки: а) інформація про психологічну службу готується в описовій
формі і надсилається у роздрукованому вигляді обсягом до 10
сторінок, а також у вигляді електронної копії (на дискеті у
форматі Word версія 6 або 7); б) терміни подачі інформації: для районних (міських) центрів (методистів) - щорічно до 1
липня; для обласних центрів - щорічно до 1 серпня.
Додаток 6
Чисельність практичних психологів (соціальних педагогів)загальноосвітніх навчальних закладів
______________ району ____________ області
----------------------------------------------------------------------------------- |Загальноосвітні навчальні| Місто | Село | | заклади з чисельністю |---------------------------+---------------------------| | учнів |К-сть| Кількість ставок |К-сть| Кількість ставок | | |навч.|---------------------|навч.|---------------------| | |закл.|психо-|с/педа-|всього|закл.|психо-|с/педа-|всього| | | | лог. | гогів | | | лог. | гогів | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | до 200 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | понад: 200 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 300 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 400 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 500 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 700 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 900 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 1100 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 1300 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 1500 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 1700 | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |Школи-інтернати для | | | | | | | | | |дітей, які потребують | | | | | | | | | |соціальної допомоги | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |Спеціальні школи | | | | | | | | | |(інтернати) для дітей, | | | | | | | | | |які потребують корекції | | | | | | | | | |фіз. та роз. розвитку | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |Санаторні школи для | | | | | | | | | |дітей, які потребують | | | | | | | | | |тривалого лікування | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |Школи соціальної | | | | | | | | | |реабілітації для дітей, | | | | | | | | | |які потребують особливих | | | | | | | | | |умов виховання | | | | | | | | | |-------------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |Всього: | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------
Чисельність практичних психологів (соціальних педагогів)інших навчальних закладів системи загальної
середньої освіти _______________ району __________ області
---------------------------------------------------------------------------- |ПТНЗ з чисельністю| Місто | Село | | учнів |---------------------------+---------------------------| | |К-сть| Кількість ставок |К-сть| Кількість ставок | | |навч.|---------------------|навч.|---------------------| | |закл.|психо-|с/педа-|всього|закл.|психо-|с/педа-|всього| | | | лог. | гогів | | | лог. | гогів | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | до 400 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | понад: 400 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 500 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 600 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |ПТНЗ соціальної | | | | | | | | | |реабілітації | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |МНВК з чисельністю| | | | | | | | | |учнів: | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | до 400 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | понад: 400 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 500 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| | 600 | | | | | | | | | |------------------+-----+------+-------+------+-----+------+-------+------| |Всього: | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------
Чисельність практичних психологів дошкільнихнавчальних закладів ______________ району ____________ області
---------------------------------------------------------------------- |Дошкільні заклади | Місто | Село | | з чисельністю |---------------------------+---------------------| | груп: | Кількість | Кількість | Кількість|Кількість| | | д/закладів | ставок | д/закладів| ставок | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| | до 4 | | | | | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| | понад: 4 | | | | | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| | 6 | | | | | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| | 8 | | | | | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| | 10 | | | | | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| |Дошкільні заклади | | | | | |компенсувального | | | | | |типу | | | | | |------------------+--------------+------------+-----------+---------| |Всього: | | | | | ----------------------------------------------------------------------
Примітка: дані таблиць додатка 6 подаються обласними центрами
загалом по області та окремо по кожному району.
Додаток 7
Мережа районних (міських) центрів практичноїпсихології і соціальної роботи
(методистів) ___________ області
--------------------------------------------------------------------- N |Назва району|Чисельність | Центри практичної | Методисти п/п| (міста) | вихованців | психології і | | |дошкільн. та | соціальної роботи | | |загально-осв.|--------------------------+----------- | |навч. заклад.|район-|К-сть |Місь-|К-сть |р-ну|міста | | | ні |ставок| кі |ставок| | ---+------------+-------------+------+------+-----+------+----+------ 1. | | | | | | | | ---+------------+-------------+------+------+-----+------+----+------ 2. | | | | | | | | ---+------------+-------------+------+------+-----+------+----+------ ...| | | | | | | | ---+------------+-------------+------+------+-----+------+----+------ |Всього по | | | | | | | |обл. | | | | | | | ---------------------------------------------------------------------
Додаток 8
Освітній рівень практичних психологів (соціальнихпедагогів) навчальних закладів освіти _____________ району __________ області
------------------------------------------------------------------------------------------------------- N |Назва району, міста,| К-сть | Освіта практичних психологів | Освіта соціальних психологів п/п|навчального закладу | п/психол.,|--------------------------------+--------------------------------- | |с/педагогів| Спеціаліст, |Бакалавр| Інша | Спеціаліст, |Бакалавр| Інша | | | магістр | |освіта| магістр | |освіта | | |----------------| | |----------------| | | | | вища | курси | | | вища | курси | | | | |базова|переквал.| | |базова|переквал.| | | | |освіта| | | |освіта| | | ---+--------------------+-----------+------+---------+--------+------+------+---------+--------+------- 1. | | | | | | | | | | ---+--------------------+-----------+------+---------+--------+------+------+---------+--------+------- 2. | | | | | | | | | | ---+--------------------+-----------+------+---------+--------+------+------+---------+--------+------- ...| | | | | | | | | | ---+--------------------+-----------+------+---------+--------+------+------+---------+--------+------- |Всього | | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кваліфікаційний рівень практичних психологів(соціальних педагогів) навчальних
закладів освіти _____________ району __________ області
---------------------------------------------------------------------------------------------- N |Назва району, міста,| К-сть | Квал. практичних психологів| Квал. соціальних психологів п/п|навчального закладу | п/психол.,|----------------------------+---------------------------- | |с/педагогів|Спец.|Спец. II|Спец. I|Спец.|Спец.|Спец. II|Спец. I|Спец. | | | | кат. | кат. |вищ. | | кат. | кат. |вищ. | | | | | |кат. | | | |кат. ---+--------------------+-----------+-----+--------+-------+-----+-----+--------+-------+----- 1. | | | | | | | | | | ---+--------------------+-----------+-----+--------+-------+-----+-----+--------+-------+----- 2. | | | | | | | | | | ---+--------------------+-----------+-----+--------+-------+-----+-----+--------+-------+----- ...| | | | | | | | | | ---+--------------------+-----------+-----+--------+-------+-----+-----+--------+-------+----- |Всього | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 9
Індивідуальні картки психолого-педагогічногодіагностування
учнів ____ класу
(дітей ____ групи)
_________________________(назва навчального закладу)
Соціально-демографічний паспорт учня (дитини) та його (її) сім'ї.
------------------------------------------------------------------ N | Дата проведення |Назва методики| Короткий результат. п/п| | |Висновки та рекомендації ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------ N | Дата проведення |Назва методики| Короткий результат. п/п| | |Висновки та рекомендації ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 10
Протоколи індивідуальних консультацій практичногопсихолога (соціального педагога)
___________________________(назва навчального закладу)
------------------------------------------------------------------ N | Дата проведення | Проблема | Короткий запис п/п| | звернення | змісту консультації ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ---+---------------------+--------------+------------------------- | | | ------------------------------------------------------------------
Примітка: конфіденційна інформація про клієнта надається лише
дозволу директора районного (міського) центру практичної
психології і соціальної роботи або методиста.
Додаток 11
ЗАТВЕРДЖЕНОДиректор _______________________
(назва навчального
закладу) ________________________________ ________ ______________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по
батькові)
Графік роботи
практичного психолога __________________________(назва навчального закладу)
______________________________________(прізвище, ім'я, по батькові)
------------------------------------------------------------------ Дія тижня | Інтервали робочого часу |------------------------------------------ | з _____ год. | по _____ год. -----------------------+--------------------+--------------------- Понеділок | | -----------------------+--------------------+--------------------- Вівторок | | -----------------------+--------------------+--------------------- Середа | | -----------------------+--------------------+--------------------- Четвер | | -----------------------+--------------------+--------------------- П'ятниця | | ------------------------------------------------------------------
Додаток 12
Журнал*проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної
роботи практичним психологом (соціальним педагогом)
__________________________(назва навчального закладу)
-------------------------------------------------------------------- N |Прізвище, ім'я| Форма роботи |Тематика|Методи| Дата проведення. п/п|учня (дитини) |--------------| роботи |роботи|Облік відвідування | |індив.|групова| | | ---+--------------+------+-------+--------+------+------------------ | | | | | | --------------------------------------------------------------------
* Примітка: невід'ємною частиною журналу є затверджені
програми корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи з
певними категоріями учнів (дітей).
Додаток 13
Журнал*психологічного аналізу уроків (занять) практичним
психологом (соціальним педагогом)
__________________________(назва навчального закладу)
Дата спостереження: Клас (група)
"___" _______________ 200_ р. _______________________
Учитель (вихователь) ____________________________(прізвище, ім'я, по батькові)
------------------------------------------------------------------ Хід уроку (заняття) чи | Аналіз спостережень. навчально-виховного заходу | Висновки та рекомендації ------------------------------------------------------------------ 1. Навчальна діяльність та емоційний стан учнів (дітей) ------------------------------------------------------------------ | ------------------------------------------------------------------ 2. Структура та динаміка уроку (заняття, заходу)
------------------------------------------------------------------ | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | ------------------------------------------------------------------ 3. Аналіз діяльності вчителя (вихователя)
------------------------------------------------------------------ | ------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------ | ------------------------------------------------------------------
* Примітка: психологічний аналіз уроків (занять) здійснюється
на запит адміністрації навчального закладу.
Додаток 14
Журналщоденного обліку роботи практичного психолога
(соціального педагога)
______________________(назва навчального закладу)
------------------------------------------------------------------ Дата | К-сть год.| Вид |Короткий зміст| З ким |К-сть чол. | |роботи| роботи | проводилась | ------+-----------+------+--------------+-------------+----------- | | | | | ------+-----------+------+--------------+-------------+----------- | | | | | ------+-----------+------+--------------+-------------+----------- | | | | | ------------------------------------------------------------------
"Інформаційний збірник Міністерства
освіти України", N 20, жовтень, 2000 р.
Джерело:Офіційний портал ВРУ