open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2011 N 59

Про затвердження Інструкцій з ведення журналів обліку

теоретичного та виробничого навчання учнів

професійно-технічних навчальних закладів

На виконання статей 7 і 26 Закону України "Про
професійно-технічну освіту" ( 103/98-ВР ), Положення про
професійно-технічний навчальний заклад, затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 5 серпня 1998 р. N 1240
( 1240-98-п ), Положення про організацію навчально-виробничого
процесу у професійно-технічних навчальних закладах, затвердженого
наказом Міністерства освіти і науки України від 30.05.2006 N 419
( z0711-06 ), Типових критеріїв оцінювання навчальних досягнень
учнів (слухачів) з професійної підготовки у професійно-технічній
освіті, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України
від 14.06.2001 N 459 ( v0459290-01 ) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити такі, що додаються: Інструкції з ведення журналу обліку теоретичного навчання
учнів професійно-технічних навчальних закладів; Інструкції з ведення журналу обліку виробничого навчання
учнів професійно-технічних навчальних закладів.
2. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій, керівникам навчальних закладів та
установ системи професійно-технічної освіти з
2011/2012 навчального року забезпечити впровадження Інструкцій,
затверджених пунктом 1 цього наказу.
3. Опублікувати наказ в Інформаційному збірнику Міністерства,
газеті "Освіта України", розмістити на офіційному веб-сайті
Міністерства (www.mon.gov.ua) та Інтернет-порталі "Єдине освітнє
інформаційне вікно України" (www.osvita.com).
4. Контроль за виконанням наказу покласти на директора
департаменту професійно-технічної освіти Супруна В.В.
Міністр Д.В.Табачник

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти

і науки України

26.01.2011 N 59

ІНСТРУКЦІЯ

з ведення журналу обліку теоретичного навчання учнів

професійно-технічних навчальних закладів

1. Загальні положення
1.1. Цією Інструкцією визначається порядок ведення журналу та
оцінювання навчальних досягнень учнів професійно-технічних
навчальних закладів.
1.2. Дія Інструкції поширюється на професійно-технічні
навчальні заклади усіх типів та форм власності.
2. Порядок ведення журналу Загальні вимоги до ведення журналу Журнал обліку теоретичного навчання (далі - журнал) - це
обов'язковий документ професійно-технічного навчального закладу, в
якому фіксуються результати навчальних досягнень учнів,
відвідування ними занять, стан виконання навчальних програм тощо. Журнал має розділи: 1. Зміст 2. Правила ведення журналу 3. Загальні відомості про учнів (форма N 1) 4. Навчальні предмети (форма N 2) 5. Порядок реєстрації вступного інструктажу з безпеки
життєдіяльності для учнів (форма N 3) 6. Результати медичного огляду учнів (форма N 4) 7. Підсумки навчально-виховної роботи (форма N 5) 8. Зауваження і пропозиції щодо ведення журналу Правила ведення журналу Ведення журналу здійснюється класним керівником (куратором)
та викладачами. Вони несуть особисту відповідальність за
своєчасність, стан та достовірність записів в журналі, який
розрахований на навчальний рік. Зразок журналу затверджується наказом Міністерства освіти і
науки України і є єдиним. Термін зберігання журналу - 10 років. На титульній сторінці журналу (зразок додається) вказується
повна назва навчального закладу, номер групи, відділення, курс
(рік) навчання, професія, навчальний рік, прізвище, ім'я, по
батькові майстра виробничого навчання та класного керівника. Розподіл кількості сторінок для навчальних предметів та
курсів за вибором відповідно до робочого навчального плану
професійно-технічного навчального закладу з урахування поділу груп
на підгрупи під час вивчення окремих предметів здійснює заступник
директора з навчально-виробничої роботи. На кожний навчальний предмет виділяється необхідне число
сторінок, в залежності від кількості відведених на нього годин і
консультацій. Консультації записуються після переліку основних
предметів. Класний керівник (куратор) заповнює сторінки "Зміст",
"Загальні відомості про учнів групи" (форма N 1) та в усіх формах
в алфавітному порядку записує прізвища та імена учнів, назву
навчального предмета відповідно до навчального плану, прізвище,
ім'я, по батькові викладача. Викладач заповнює форму N 2, де виставляє відвідування,
поточну успішність учнів, записує зміст проведених уроків, домашнє
завдання, кількість витрачених годин (одна академічна година). Дата проведення занять записується дробом, числівник якого є
датою, а знаменник - місяцем поточного року. У графі "Зміст уроку" відповідно до поурочно-тематичного
плану з навчального предмету записується тема уроку, контрольної,
практичної, лабораторної роботи тощо. Відсутність учня (учениці) позначається буквою "н".
Наприкінці кожного семестру та навчального року підбивається
підсумок загальної кількості пропущених учнем уроків. Оцінки за контрольні, лабораторні та інші роботи
виставляються в графі їх проведення. В кінці кожного семестру і навчального року на лівій стороні
форми N 2 викладачі виставляють семестрові, річні оцінки
навчальних досягнень учнів, а також роблять запис (на правій
стороні) про виконання навчальних планів і програм. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за
12-бальною системою (шкалою) і його результати позначаються
цифрами від 1 до 12. Оцінки виставляються відповідно до критеріїв
оцінювання навчальних досягнень учнів, які встановлюють чітке
співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок та
показником оцінки в балах. Поточна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом,
що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося
оцінювання знань учня (учениці). Тематична оцінка виставляється до журналу в колонку з
надписом Тематична без дати. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види
навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення
теми. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом
вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у
колонку з надписом Тематична виставляється н/а
(не атестований(а)). Тематична оцінка може підлягати коригуванню. Семестрова оцінка виставляється без дати до журналу в колонку
з надписом I семестр, II семестр. Семестрове оцінювання
здійснюється на підставі тематичних оцінок та оцінок поетапної
атестації. При цьому мають враховуватися динаміка особистих
навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру,
важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом
семестру, у відповідну клітинку замість оцінки за I семестр чи
II семестр виставляється н/а (не атестований(а)). Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована
семестрова оцінка виставляється без дати у колонку з надписом
Скоригована поруч із колонкою I семестр або II семестр. Колонки
для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за
відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. У триденний термін після виставлення семестрової оцінки учні,
які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання
або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника
навчального закладу із заявою про проведення відповідного
оцінювання, у якій мотивують причину та необхідність його
проведення. Згідно заяви з резолюцією керівника навчального закладу про
надання дозволу на коригування оцінки викладач проводить повторне
оцінювання учня. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше
п'яти днів після подання заяви. У разі хвороби учня (учениці) чи
інших поважних причин термін може бути подовжено. У разі виникнення спірної (конфліктної) ситуації наказом
керівника професійно-технічного навчального закладу створюється
комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його
заступник) та членів комісії: голови методичної комісії,
педагогічного працівника, який викладає предмет у цій групі, а
також затверджується графік проведення оцінювання. Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні
методичних комісій і затверджуються керівником навчального
закладу. Завдання мають охоплювати зміст усіх тем, що вивчалися
протягом семестру. Оцінювання проводиться у письмовій формі.
Письмові роботи зберігаються протягом року. На голову комісії покладається відповідальність за
об'єктивність оцінювання та дотримання порядку його проведення.
Комісія приймає рішення щодо його результатів та складає протокол.
Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригована
семестрова оцінка не може бути нижчою за семестрову. У разі, якщо учневі не вдалося підвищити результати, запис у
колонку Скоригована не робиться. За результатами оцінювання учнів видається відповідний наказ
керівника навчального закладу. Скоригована семестрова оцінка за
I семестр виставляється до початку II семестру, за підсумками
II семестру - не пізніше 10 днів після закінчення семестру. Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом
Річна без зазначення дати не раніше, ніж через три дні після
виставлення оцінки за II семестр. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або
скоригованих семестрових оцінок. У разі коригування учнями оцінки за II семестр, річна оцінка
виставляється їм не пізніше 10 днів після закінчення поточного
навчального року. У випадку неатестації учня (учениці) за підсумками двох
семестрів у колонку Річна робиться запис н/а (не атестований(а)). Річна оцінка коригуванню не підлягає. Виставлення оцінки з державної підсумкової атестації
здійснюється у колонку з надписом ДПА без зазначення дати. У разі не атестації учня робиться відповідний запис - н/а
(не атестований (а)). Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності з учнями
проводиться на початку навчальних занять один раз на рік і містить
питання охорони здоров'я, пожежної, радіаційної безпеки, безпеки
побуту тощо. Програма та порядок проведення вступного інструктажу
з безпеки життєдіяльності з учнями затверджується наказом
керівника навчального закладу. Такий інструктаж проводять класні керівники (куратори) груп,
викладачі і реєструють в журналі обліку теоретичного навчання
учнів на окремій сторінці за формою N 3. Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності також
проводиться перед початком кожної лабораторної, практичної роботи
тощо. Запис про проведення такого інструктажу проводиться в
журналі теоретичного навчання на сторінці предмета у графі "Зміст
уроку", наприклад: Дата, Зміст уроку - проведено інструктаж з БЖД. Відомості про результати медичного огляду учнів записуються
медичним працівником у форму N 4. Учням, які за станом здоров'я зараховані до спеціальної групи
з предмета "Фізична культура", при виставленні тематичних,
семестрових, річних балів робиться відповідний запис - зар.
(зараховано). У випадках, коли учні звільнені за станом здоров'я від занять
з фізичної культури, навчального предмету "Захист Вітчизни" при
виставленні тематичних, семестрових, річних балів робиться
відповідний запис - зв. (звільнений(а)). Оцінки навчальних досягнень учнів за семестр і навчальний
рік, а також відомості про виконання навчальних планів викладачі
заносять на сторінки "Підсумки навчально-виховної роботи"
(форма N 5). Оцінки з теоретичного навчання на цих сторінках
виставляються класним керівником (куратором) групи. Оцінки з
поведінки, загальна кількість годин, пропущених кожним учнем із
теоретичного і виробничого навчання, проставляються класним
керівником (куратором) разом з майстром групи. Записи в журналі ведуться державною мовою і проводяться
чорнилами (пастою) синього кольору чітко і охайно. На сторінках
журналу не допускаються будь-які виправлення. У разі помилкового
або неправильного запису поряд робиться правильний, який
засвідчується підписом керівника навчального закладу та
скріплюється печаткою. Контроль за веденням журналу здійснюється керівником
навчального закладу (заступником) протягом навчального року не
менше 4 разів. На сторінку "Зауваження щодо ведення журналу" керівник
професійно-технічного навчального закладу, його заступник та
особи, уповноважені відповідними органами управління освітою, які
мають право здійснювати контроль за діяльністю навчального
закладу, записують зауваження до ведення журналу із зазначенням
дати перевірки та, у разі необхідності, терміни усунення
зауважень. Викладач ставить підпис та дату про ознайомлення із
зауваженнями та, за необхідністю, - відмітку про усунення. Контроль за станом ведення журналів та їх збереженням як
архівних документів покладається на керівника навчального закладу. Зразок розділів та форм журналу з обліку теоретичного
навчання учнів у професійно-технічних навчальних закладах
додається.
Заступник директора,
начальник відділення змісту
професійно-технічної освіти Н.О.Ковтуненко

Додаток

до Інструкції
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Головне управління освіти і науки
_________________________________________________________________ _________________________________________________________________

(назва ПТНЗ)

ЖУРНАЛ

обліку теоретичного навчання

Група N _________________________________________________________
Відділення ______________________________________________________
Курс (рік) навчання _____________________________________________
Професія ________________________________________________________
20__/20__ навчальний рік
Майстер в/н _____________________________________________________
Класний керівник ________________________________________________

Додаток

до Інструкції з ведення

журналу обліку теоретичного

навчання учнів

професійно-технічних

навчальних закладів

ЗМІСТ
-------------------------------------------------------------------------- | N | Назва предмету | Кількість годин |Стор.| Прізвище, ім'я та по | |з/п| | | | батькові викладача | |---+-------------------+------------------+-----+-----------------------| | | | | | | |---+-------------------+------------------+-----+-----------------------| | | | | | | |------------------------------------------------------------------------| | Консультації з навчальних предметів | |------------------------------------------------------------------------| | | | | | | |---+-------------------+------------------+-----+-----------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | --------------------------------------------------------------------------
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ ГРУПИ
Форма N 1
---------------------------------------------- ----------------------- | N |Прізвище,| Число, | Номер по поіменній| | Домашня |Додаткові | |з/п| ім'я, по| місяць і | книжці, дата і | | адреса |відомості | | | батькові| рік | номер наказу | | учнів | | | | |народження| про зарахування | |(телефон) | | |---+---------+----------+-------------------| |----------+----------| | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | ---------------------------------------------- -----------------------
НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ
Назва предмету __________________________________________________
Прізвище, ім'я по батькові викладача ____________________________
Форма N 2
------------------------------------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------------- | N | Прізвище | Місяць, число | | Дата |Кількість| N |Зміст|Домашнє | Підпис | |з/п|і ім'я учнів|-----------------------------------------------------------------------| |проведення| годин |уроку|уроку|завдання|викладача| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | уроку | | | | | | |---+------------+-----------------------------------------------------------------------| |----------+---------+-----+-----+--------+---------| | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ------------------------------------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------
ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ВСТУПНОГО ІНСТРУКТАЖУ

З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ УЧНІВ
Форма N 3
----------------------------------------------------------------------------- | N |Прізвище, ім'я, по| Дата |Прізвище, ім'я, | Підпис | |з/п| батькові особи, |проведення | по батькові |-----------------------| | | яку інструктують |інструктажу| особи, яка |особи, яка| особи, яку | | | | | проводила |проводила |інструктують| | | | | інструктаж |інструктаж| | |---+------------------+-----------+----------------+----------+------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | -----------------------------------------------------------------------------
Порядок реєстрації первинного, позапланового,

цільового інструктажів

з безпеки життєдіяльності учнів
Форма N 3а
----------------------------------------------------------------------------------------- | N | Прізвище, | Дата |Група| Назва | Прізвище, ім'я| Підписи | |з/п| ініціали |проведення | |інструктажу,| та по |-----------------------| | | особи, яку |інструктажу| | назва |батькові особи,|особи, як | особи, яку | | |інструктують| | | інструкції | яка проводила |проводила |інструктують| | | | | | | інструктаж |інструктаж| | |---+------------+-----------+-----+------------+---------------+----------+------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | -----------------------------------------------------------------------------------------
Примітка. Під час проведення навчальних занять проводиться
первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності з учнями на початку
занять в кожному кабінеті, лабораторії, майстерні. Запис про
проведення такого інструктажу здійснюється в окремому журналі
реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, що зберігається
в кожному кабінеті, лабораторії, майстерні (форма N 3а).
РЕЗУЛЬТАТИ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ УЧНІВ
Форма N 4
--------------------------------------------------------------------------------- | N | Прізвище і | Дата |Медгрупа (основна,| Дата |Медгрупа (основна,|Примітка| |з/п|ініціали учнів|огляду| підготовча, |огляду| підготовча, | | | | | | спеціальна) | | спеціальна) | | |---+--------------+------+------------------+------+------------------+--------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ---------------------------------------------------------------------------------
ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Форма N 5
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N | Прізвище | Успішність по предметах | Пропущено годин | |з/п| і ім'я учнів |---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+-----------------------------------------------| | | | I | II |Річна |Атес-|Підсум-| I | II |Річна |Атес-|Підсум-| I | II |Річна |Атес-|Підсум-| I | II |Річна |Атес-|Підсум-| В I семестрі | В II семестрі | За рік | | | |семестр|семестр|оцінка|тація| кова |семестр|семестр|оцінка|тація| кова |семестр|семестр|оцінка|тація| кова |семестр|семестр|оцінка|тація| кова |---------------+---------------+---------------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |всього| В т.ч. |всього| В т.ч. |всього| В т.ч. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | без | | без | | без | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |поважних| |поважних| |поважних| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | причин | | причин | | причин | |---+---------------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+------+--------+------+--------+------+--------| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | --------------------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+------+--------+------+--------+------+--------| Кількість годин за | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | навчальним планом | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+------+--------+------+--------+------+--------| Фактично дано годин| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+-------+-------+------+-----+-------+------+--------+------+--------+------+--------| Підписи викладачів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Класний керівник ___________ Заступник директора

з навчально-виробничої

частини (роботи) ____________
Майстер групи ______________ Заступник директора

з навчальної роботи _________
ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛУ
------------------------------------------------------------------ | Дата | Зауваження і пропозиції щодо | Відмітка про виконання | | | ведення журналу | | |-------+-------------------------------+------------------------| | 1 | 2 | | ------------------------------------------------------------------

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти

і науки України

26.01.2011 N 59

ІНСТРУКЦІЯ

з ведення журналу обліку виробничого навчання учнів

професійно-технічних навчальних закладів

1. Загальні положення
1.1. Цією Інструкцією визначається порядок ведення журналу
обліку виробничого навчання учнів професійно-технічних навчальних
закладів.
1.2. Дія Інструкції поширюється на професійно-технічні
навчальні заклади усіх типів та форм власності.
2. Порядок ведення журналу Загальні вимоги до ведення журналу Журнал обліку виробничого навчання (далі - журнал) - це
обов'язковий документ професійно-технічного навчального закладу, в
якому фіксуються результати навчальних досягнень з
професійно-практичної підготовки за відповідний рівень
кваліфікації за семестр, рік, виставляються поточні оцінки,
ведеться облік тематичних оцінок знань, умінь і навичок учнів
(слухачів), перевірних робіт, кваліфікаційних пробних робіт,
виконання навчальних програм в період виробничої практики тощо.
Журнал ведеться протягом усього періоду навчання. Журнал має розділи: 1. Правила ведення журналу 2. Загальні відомості про учнів групи (форма N 1) 3. Облік виробничого навчання (форма N 2) 4. Перелік-протокол кваліфікаційних пробних робіт з професії
(форма N 3) 5. Підсумки виробничого навчання і практики за рівнем
кваліфікації за I, II семестр та рік (форма N 4) 6. Зауваження майстра 7. Зауваження і пропозиції щодо ведення журналу Правила ведення журналу Журнал ведеться майстрами, які проводять виробниче навчання у
навчальній групі. На титульній сторінці журналу (зразок додається) вказується
повна назва навчального закладу, номер групи, відділення,
професія, навчальний рік, прізвище, ім'я, по батькові майстра
виробничого навчання. Загальні відомості про учнів групи (форма N 1) заповнюється
майстром, закріпленим за даною групою згідно з поіменною книгою,
особовими справами і наказами про зарахування учнів. У графі
"додаткові відомості" робиться примітка про відрахування чи
переведення учнів. У формі N 2 ведеться облік виробничого навчання учнів. У ній
зараховується відвідування і поточна успішність учнів, записується
кількість затрачених годин, назви тем і короткий зміст
навчально-виробничих робіт, згідно яких вони виконуються, та
інструктаж з охорони праці. Відсутність учнів на заняттях у
формі N 2 позначається буквою "н". Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за
12-бальною системою (шкалою) і його результати позначаються
цифрами від 1 до 12. Оцінки виставляються відповідно до критеріїв
оцінювання навчальних досягнень учнів, які встановлюють чітке
співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок та
показником оцінки в балах. Поточні оцінки під час уроку виробничого навчання
виставляються за підсумками виконаного учнями кожного
навчально-виробничого завдання, а також шляхом спостереження за
правильністю виконання прийомів, організацією і культурою праці,
за використанням обладнання, інструментів, пристосувань та
виконанням вимог охорони праці. Поточна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом,
що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося
оцінювання знань учня (учениці). Тематична оцінка виставляється до журналу в колонку з
надписом Тематична без дати. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види
навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення
теми. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом
вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, у
колонку з надписом Тематична виставляється н/а
(не атестований(а)). Тематична оцінка може підлягати коригуванню. Семестрова оцінка виставляється без дати до журналу в колонку
з надписом I семестр, II семестр. Семестрове оцінювання
здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають
враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня
(учениці) з виробничого навчання протягом семестру, важливість
теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом
семестру, у відповідну клітинку замість оцінки за I семестр чи
II семестр виставляється н/а (не атестований(а)). Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована
семестрова оцінка виставляється без дати у колонку з надписом
Скоригована поруч із колонкою I семестр або II семестр. Колонки
для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть за
відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. У триденний термін після виставлення семестрової оцінки учні,
які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання
або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника
навчального закладу із заявою про проведення відповідного
оцінювання, у якій мотивують причину та необхідність його
проведення. Згідно заяви з резолюцією керівника навчального закладу про
надання дозволу на коригування оцінки викладач проводить повторне
оцінювання учня. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше
п'яти днів після подання заяви. У разі хвороби учня (учениці) чи
інших поважних причин термін може бути подовжено. У разі виникнення спірної (конфліктної) ситуації наказом
керівника професійно-технічного навчального закладу створюється
комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його
заступник) та членів комісії: голови методичної комісії,
педагогічного працівника, який викладає предмет у цій групі, а
також затверджується графік проведення оцінювання. Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні
методичних комісій і затверджуються керівником навчального
закладу. Завдання мають охоплювати зміст навчально-виробничих
робіт усіх тем, що вивчалися протягом семестру. На голову комісії покладається відповідальність за
об'єктивність оцінювання та дотримання порядку його проведення.
Комісія приймає рішення щодо його результатів та складає протокол.
Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригована
семестрова оцінка не може бути нижчою за семестрову. У разі, якщо учневі не вдалося підвищити результати, запис у
колонку Скоригована не робиться. За результатами оцінювання учнів видається відповідний наказ
керівника навчального закладу. Скоригована семестрова оцінка за
I семестр виставляється до початку II семестру, за підсумками
II семестру - не пізніше 10 днів після закінчення семестру. Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом
Річна без зазначення дати не раніше, ніж через три дні після
виставлення оцінки за II семестр. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або
скоригованих семестрових оцінок. У разі коригування учнями оцінки за II семестр, річна оцінка
виставляється їм не пізніше 10 робочих днів з дня закінчення
виконання робочого навчального плану. У випадку неатестації учня (учениці) за підсумками двох
семестрів у колонку Річна робиться запис н/а (не атестований(а)). Річна оцінка коригуванню не підлягає. Порядок проведення інструктажів з питань охорони праці і їх
реєстрація регламентується Положенням про порядок проведення
навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах,
установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих
Міністерству освіти і науки України, затвердженим наказом
Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 N 304
( z0806-06 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від
07.07.2006 р. за N 806/12680. Первинний інструктаж з питань охорони праці учнів на робочому
місці проводиться перед початком навчального завдання, пов'язаного
з використанням різних механізмів, пристроїв, інструментів,
матеріалів тощо. Запис про проведення такого інструктажу
здійснюється у журналі виробничого навчання на сторінці предмета у
графі "Назва теми програми, теми уроку і короткий зміст
навчально-виробничих робіт, які виконуються" - проведено
інструктаж з питань охорони праці. На сторінці "Перелік-протокол кваліфікаційних пробних робіт з
професії" (форма N 3) ведеться облік робіт у терміни, передбачені
навчальним планом та фіксуються показники з розряду робіт,
кількості, норми на одиницю робіт і фактично затраченого часу,
відсоток виконання завдання і оцінка за виконану роботу. Підсумки виробничого навчання за I, II семестр і навчальний
рік кожного курсу навчання відображують на сторінці "Підсумки
виробничого навчання за I, II семестр та рік" (форма N 4). Тут же
записують результати перевірочних (кваліфікаційних) робіт і
підсумки кваліфікаційної атестації учнів. На сторінках "Зауваження майстра" майстром відмічаються
випадки невиконання навчальних програм, їх причини, а також
прийняті їм відповідні заходи. На сторінку "Зауваження і пропозиції щодо ведення журналу"
керівник професійно-технічного навчального закладу, його заступник
та особи, уповноважені відповідними органами управління освітою,
які мають право здійснювати контроль за діяльністю навчального
закладу, записують зауваження до ведення журналу із зазначенням
дати перевірки та, у разі необхідності, терміни усунення
зауважень. Майстер ставить підпис та дату про ознайомлення із
зауваженнями та, за необхідністю, - відмітку про усунення. Контроль за станом ведення журналів та їх збереженням як
архівних документів покладається на керівника навчального закладу. Записи в журналі ведуться державною мовою чорнилами (пастою)
синього кольору чітко і охайно. На сторінках журналу не
допускаються будь-які виправлення. У разі помилкового або
неправильного запису поряд робиться правильний, який засвідчується
підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою. Журнал кожної навчальної групи повинен зберігатись протягом
п'яти років після випуску учнів з професійно-технічного
навчального закладу. Зразок журналу з обліку виробничого навчання учнів у
професійно-технічних навчальних закладах додається.
Заступник директора,
начальник відділення змісту
професійно-технічної освіти Н.О.Ковтуненко

Додаток

до Інструкції
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Головне управління освіти і науки
_________________________________________________________________ _________________________________________________________________

(назва ПТНЗ)

ЖУРНАЛ

обліку виробничого навчання

Група N _______
Відділення ____________________
Професія ________________________________________________________
20__/20__ навчальний рік
Майстер виробничого навчання _________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

Додаток

до Інструкції з ведення

журналу обліку виробничого

навчання учнів

професійно-технічних

навчальних закладів

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ ГРУПИ
Форма N 1
------------------------------------------------------- ----------------------------------- |N з/п|Прізвище,| Число, |Ідентифікацій-| Номер по | | Домашня |Відомості| Додаткові | | |ім'я, по | місяць і | ний код учня | поіменній | | адреса | про | відомості | | |батькові | рік | | книзі, | | учнів | батьків |(відрахування| | | |народження| | дата і | |(телефон)|або осіб,| або | | | | | | номер | | | які їх | переведення | | | | | |наказу про | | |заміняють| учнів) | | | | | |зарахування| | | | | |-----+---------+----------+--------------+-----------| |---------+---------+-------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | ------------------------------------------------------- -----------------------------------
ОБЛІК ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Форма N 2
------------------------------------------------------------------------------------------ ---------------------------------------------------- | N |Прізвище,| Дата занять | | Дата |Кількість|Назва теми програми, теми|Підпис | |з/п|ініціали | | |занять| годин | уроку і короткий зміст |майстра| | | учнів | | | | | навчально-виробничих | | |---+---------+--------------------------------------------------------------------------| | | | робіт, які виконуються | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |---+---------+--------------------------------------------------------------------------| |------+---------+-------------------------+-------| | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | ------------------------------------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------------
ПЕРЕЛІК-ПРОТОКОЛ

кваліфікаційних пробних робіт

з професії _________________________________________
кваліфікація _________ категорія _______ розряд/клас __________
Дата проведення ____________________________
Форма N 3
------------------------------- -------------------------------------- |N |Прізвище,|Перелік|Розряд | |Одиниця|Норма часу | Відс. |Оцінка| |з/п|ініціали | робіт | робіт | |виробів| фактично |виконання| | | |учнів | | | | | затр. |завдання | | |---+---------+-------+-------| |-------+-----------+---------+------| | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | ------------------------------- --------------------------------------
Майстер групи ___________________________________________________
Старший майстер ____________________ Асистент __________________
ПІДСУМКИ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ І ПРАКТИКИ

ЗА РІВНЕМ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА I, II СЕМЕСТР

20___/20___ НАВЧАЛЬНИЙ РІК

КУРС ________
Складається за кожний курс навчання
Форма N 4
----------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- | N |Прізвище| Підсумки за I семестр | | Підсумки за | Підсумки державної кваліфікаційної атестації | |з/п| та | | | II семестр і | | | |ініціали| | |навчальний рік| | | | учнів |--------------------------------| |--------------+-----------------------------------------------| | | | Бал |Професія| Рівень | |Оцінка |Річна | Результат |Результат|Професія| Рівень | | | |успішності| |кваліфікації| | за II |оцінка|кваліфікаційної| захисту | |кваліфікації| | | | за I | | | |семестр| |пробної роботи |дипломної| | | | | | семестр | | | | | | | роботи | | | |---+--------+----------+--------+------------| |-------+------+---------------+---------+--------+------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ----------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------
ЗАУВАЖЕННЯ МАЙСТРА ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛУ
------------------------------ ----------------------------------------------- |Дата| Зміст | Результат | | Дата |Зміст | Прізвище та ініціали | | | зауважень | роботи | | |зауважень і| перевіряючого журнал, | | | | | | |пропозицій | посада і підпис | |----+-----------+-----------| |-------+-----------+-------------------------| | 1 | 2 | 3 | | 1 | 2 | 3 | ------------------------------ -----------------------------------------------

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: