{Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 657 від 24.12.2015}
Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій та його склад
{Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної служби України з надзвичайних ситуацій
№ 288 від 29.05.2014
№ 385 від 15.07.2014
№ 758 від 29.12.2014
№ 204 від 14.04.2015}
Відповідно до пункту 1 Указу Президента України від 24 грудня 2012 року № 726 "Про деякі заходи з оптимізації системи центральних органів виконавчої влади" та Закону України від 1 червня 2010 року № 2289-VI "Про здійснення державних закупівель" НАКАЗУЮ:
1. Створити комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, що додається.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО |
СКЛАД
комітету з конкурсних торгів ДСНС України для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
Білошицький | - | директор Департаменту ресурсного забезпечення, голова комітету | |
Члени комітету: | |||
Васьковський | - | начальник відділу спеціального обладнання та спецтехніки Департаменту ресурсного забезпечення | |
Костюченко | - | заступник директора Департаменту - начальник відділу фінансового планування та формування бюджету Департаменту економіки та фінансів | |
Крупський | - | головний спеціаліст відділу інженерно-авіаційного та аеродромного-технічного забезпечення Управління авіації та авіаційного пошуку і рятування | |
Михайлець | - | головний спеціаліст відділу закупівель, гуманітарної допомоги та управління майном Департаменту ресурсного забезпечення | |
Нетреба | - | начальник відділу матеріального та пожежно-технічного забезпечення Департаменту ресурсного забезпечення | |
Носик | - | начальник відділу нормативно-правового забезпечення Юридичного управління | |
Смирнов | - | начальник відділу закупівель, гуманітарної допомоги та управління майном Департаменту ресурсного забезпечення | |
Сніцар | - | начальник відділу аналізу та планування Департаменту реагування на надзвичайні ситуації | |
Яремчук | - | начальник відділу внутрішнього аудиту |
{Склад в редакції Наказів Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 385 від 15.07.2014, № 758 від 29.12.2014}
{Нову редакцію Складу див. у Наказі Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 204 від 14.04.2015}
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
1.1. До складу Комітету з конкурсних торгів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - Комітет) входять службові (посадові) та інші особи ДСНС України, призначені наказом відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель згідно із Законом України від 10 квітня 2014 р. № 1197-VII "Про здійснення державних закупівель", із змінами (далі - Закон).
1.2. Метою створення Комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.3. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
II. Порядок створення та організація діяльності Комітету
2.1. Склад Комітету та Положення про нього затверджуються наказом ДСНС України. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Зміни у складі Комітету затверджуються наказом ДСНС України.
2.2. До складу Комітету входить не менше п'яти осіб.
Членство в Комітеті не має створювати суперечностей між інтересами замовника та учасника процедури закупівлі, наявність членства якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який призначається наказом ДСНС України.
Голова Комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
2.4. Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів Комітету та визначає функції кожного члена Комітету.
У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників голови Комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови Комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів ДСНС України для надання консультацій з технічних питань, зазначених у документації конкурсних торгів.
2.5. Робоча група з членів Комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою Комітету для розкриття конкурсних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. У разі розкриття конкурсних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття конкурсних (цінових) пропозицій підписують присутні члени робочої групи.
Робоча група з членів Комітету та осіб, відповідальних за закупівлю, може призначатися головою Комітету для оцінки конкурсних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель.
2.6. Формою роботи Комітету є засідання, що скликаються головою Комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Комітету, та порядок денний доводяться до членів Комітету не пізніше ніж за два дні до засідання, за винятком питань, пов'язаних з проведенням закупівлі товарів, робіт та послуг, що є терміновими.
2.7. На засіданнях Комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
інші питання відповідно до Закону та цього Положення.
2.8. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комітету, приймаються більшістю голосів у присутності не менше двох третин загальної кількості членів Комітету.
У разі набрання учасниками (під час оцінки конкурсних (цінових) пропозицій) однакової кількості балів переможець визначається шляхом голосування членів Комітету.
У разі рівного розподілу голосів голос голови Комітету є вирішальним.
У разі незгоди члена Комітету з рішенням Комітету в протоколі зазначається, що він має окрему думку, яка викладається в протоколі засідання комітету.
Рішення Комітету оформляється протоколом, що підписується усіма членами Комітету, присутніми на засіданні Комітету.
У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це вказується у протоколі із зазначенням причин відмови.
2.9. Для вирішення конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема у разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи Комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи Комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальність за рішення, дії або бездіяльність Комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за винятком (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення учасникам процедури закупівлі щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), забезпечення вибору найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв і методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
проведення переговорів з учасниками при здійсненні процедури закупівлі в одного учасника;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених Законом;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
вжиття на добровільній основі належних заходів, у тому числі із призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань, зазначених у зверненні, з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі;
забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, поданих до органу оскарження;
сприяння органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
здійснення інших дій, передбачених Законом.
IV. Права та обов'язки членів Комітету
4.1. Члени Комітету мають право:
виносити питання на розгляд Комітету;
ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо розгляду, оцінки та порівняння пропозицій конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій) учасників процедур закупівель;
одержувати від структурних підрозділів ДСНС України інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
вносити свою окрему думку до протоколів засідань Комітету;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
4.2. Члени Комітету зобов'язані:
організовувати та проводити процедури закупівель;
брати участь у всіх його засіданнях особисто;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель, об'єктивний вибір переможця;
в установленому порядку визначати переможців процедур закупівель, пропозиції конкурсних торгів (цінові та кваліфікаційні пропозиції) яких за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідними та акцептовані;
сприяти органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
вживати у випадках, передбачених законодавством, відповідних заходів щодо забезпечення захисту інформації при здійсненні процедур закупівель;
голова, секретар та інші члени комітету з конкурсних торгів можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
Члени Комітету на його засіданнях беруть участь в обговоренні та прийнятті рішень щодо планування здійснення процедур закупівель, складання та затвердження річного плану державних закупівель, вибору та проведення процедури закупівель і попередньої кваліфікації учасників, результатів розгляду, оцінки та порівняння пропозицій конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), визначення переможців процедур закупівель, здійсненні інших дій, передбачених Законом.
Члени Комітету зобов'язані дотримуватися вимог цього Положення, Закону та інших нормативно-правових актів, об'єктивно та неупереджено розглядати пропозиції конкурсних торгів (цінові та кваліфікаційні пропозиції) учасників процедур закупівель, забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується діяльності Комітету, та інформації, наданої учасниками (учасниками попередньої кваліфікації). Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів надається виключно Міністерству економічного розвитку і торгівлі України, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, органу оскарження та суду.
організовує роботу Комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій;
приймає рішення щодо проведення засідань Комітету;
визначає дату і місце проведення засідань Комітету;
пропонує порядок денний засідань Комітету;
визначає функції кожного члена Комітету;
вносить на розгляд Голови ДСНС України пропозиції щодо змін у складі Комітету;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
Рішення голови Комітету щодо визначення функцій кожного її члена та вирішення інших питань зазначаються у протоколі засідання Комітету.
Документи, що відповідно до законодавства повинні затверджуватися печаткою, після підпису голови Комітету з урахуванням вимог законодавства затверджуються гербовою печаткою ДСНС України.
4.4. Секретар Комітету забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань Комітету, оперативне інформування членів Комітету стосовно організаційних питань його діяльності, за дорученням голови Комітету виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує відповідно до вимог законодавства зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з документами, здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
4.5. Секретар Комітету (особа, що його заміщає) надає особам, які звернулися з відповідним запитом, документацію конкурсних торгів (кваліфікаційну документацію) та зміни до неї (за наявності) у прошитому вигляді з пронумерованими сторінками, засвідчені підписом голови Комітету (виконуючого обов'язки голови) і скріплені печаткою ДСНС України (у разі потреби).
4.6. За відсутності секретаря Комітету (відпустка, лікарняний тощо) його обов'язки виконує інший член Комітету, визначений головою Комітету.
5.1. Члени Комітету несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законодавства України.
5.2. Голова та секретар Комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
{Положення в редакції Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 288 від 29.05.2014}