open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 184/1784/21

Номер провадження 1-в/184/104/21

17 вересня 2021 рокум. Покров

Орджонікідзевський міський суд Дніпропетровської області в складі:

головуючого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Покров подання ВП №2 Нікопольського РУП ГУНП в Дніпропетровській області про встановлення адміністративного нагляду відносно

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,уродженця м.Покров Дніпропетровськоїобласті,громадянина України,освіта середня,не працює,проживає: АДРЕСА_1 ,раніше засудженого:

- 03.11.2004 року Орджонікідзевським міським судом за ст.ст.115 ч. 1, 185 ч. 2, 70, 71 КК України до 7 років 6 місяців позбавлення волі;

- 25.04.2013 року Нікопольським міськрайонним судом Дніпропетровської області за ст.ст.185 ч.1, 185 ч.3, 187 ч.1, 187 ч.3, ст. 309 ч.1 КК України до позбавлення волі строком 8 років. Звільнився 15.11.2019 року, -

ВСТАНОВИВ:

Начальник ВП №2 Нікопольського РУП ГУНП в Дніпропетровській області звернувся до суду з поданням, відповідно до якого просить встановити ОСОБА_4 адміністративний нагляд з огляду на те, що ОСОБА_4 після звільнення з місць позбавлення волі прибув до ВП №2 Нікопольського РУП ГУНП та поставлений на облік як особа, яка формально підлягає під гласний адміністративний нагляд. Перебуваючи на волі, ОСОБА_4 на шлях виправлення не став, зловживає спиртними напоями, порушує громадський порядок, неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності.

Представник ВП №2 Нікопольського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_5 подання з викладених в матеріалах підстав підтримав та просив встановити відносно ОСОБА_4 адміністративний нагляд на 1 рік та наступні обмеження: знаходитись за місцем постійного проживання з 22.00 години до 06.00 години наступної доби; зобов`язати явкою на реєстрацію до ВП №2 Нікопольського РУП ГУНП один раз в місяць кожного першого четверга місяця з 09.00 год. до 12.00 год.; заборонити відвідувати ресторани, кафе, бари, магазини з цілю розпивання спиртних напоїв; заборонити виїзд за межі м. Покров без дозволу поліції.

Прокурор проти встановлення ОСОБА_4 адміністративного нагляду не заперечував.

В судове засідання представник ВП №2 ОСОБА_5 не з`явився, але надав суду заяву, в якому просить розглянути подання в його відсутності, вказане подання щодо встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 підтримує та просить задовольнити.

В судове засідання ОСОБА_4 не з`явився, але надав до суду письмову заяву про розгляд подання в його відсутність, не заперечує проти встановлення відносно нього адміністративного нагляду.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Розглянувши вище вказане подання,дослідивши зміст подання з доданими матеріалами, оцінивши надані докази, заслухавши думку прокурора, який не заперечує проти подання, суд приходить до висновку, що подання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.ст.1, п. «в» ст.3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільнених з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд це система тимчасових примусових профілактичних заходів спостереження і контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з місць позбавлення волі, що здійснюються органами Національної поліції щодо осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Статтею 10 вказаного Закону передбачено, що до осіб, щодо яких встановлено адміністративний нагляд, за постановою суду можуть бути застосовані частково або у повному обсязі такі обмеження:

а) заборона виходу з будинку (квартири) у визначений час, який не може перевищувати восьми годин на добу;

б) заборона перебування у визначених місцях району (міста);

в) заборона виїзду чи обмеження часу виїзду в особистих справах за межі району (міста);

г) реєстрація в міліції від одного до чотирьох разів на місяць.

Суд, дослідивши матеріали справи, а саме: подання про встановлення адміністративного нагляду відносно ОСОБА_4 , копію вироку Нікопольського міського суду Дніпропетровської області від 25.04.2013р., копію протоколу про адміністративне правопорушення від 17.06.2021р., копію постанови по справі про адміністративне правопорушення від 17.06.2021р. про притягнення ОСОБА_4 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.175-1 КУпАП, попередження особи, щодо якої може бути встановлено адміністративний нагляд, про припинення антигромадського способу життя від 17.06.2021р., копію постанови по справі про адміністративне правопорушення від 19.06.2021р. про притягнення ОСОБА_4 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.178 КУпАП, попередження особи, щодо якої може бути встановлено адміністративний нагляд, про припинення антигромадського способу життя від 19.06.2021р., копію протоколу про адміністративне правопорушення від 19.06.2021р., копію постанови Орджонікідзевського міського суду від 25.06.2021р. про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_4 за ст. 173 КУпАП, попередження особи, щодо якої може бути встановлено адміністративний нагляд, про припинення антигромадського способу життя від 19.06.2021р., письмове пояснення ОСОБА_4 , довідку про звільнення Серії ДОН №61065, прийшов до висновку, з метою запобігання вчинення раніше засудженим ОСОБА_4 нових злочинів та здійснення на нього виховного впливу, встановити адміністративний нагляд відносно ОСОБА_4 .

Відповідно до ч.1 та 3 ст.6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільнених з місць позбавлення волі» адміністративний нагляд встановлюється у визначеному ст.5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості. Термін адміністративного нагляду починається з дня оголошення особі постанови судді про встановлення адміністративного нагляду.

Керуючись ст.1, п. «в» ст.3, ст. 4, ст. 5, 6, 10 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільнених з місць позбавленняволі», суд

ПОСТАНОВИВ:

Подання ВПНікопольського РУПГУНП вДніпропетровській областіпро встановленняадміністративного наглядувідносно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 задовольнити.

Встановити відносно ОСОБА_4 адміністративний нагляд строком на 12 місяців.

Встановити ОСОБА_4 наступні обмеження:

- знаходитись за місцем постійного проживання АДРЕСА_1 з 22.00 години до 06.00 години наступної доби;

- зобов`язати явкою на реєстрацію до ВП №2 Нікопольського РУП ГУНП один раз в місяць кожного першого четверга місяця з 09.00 год. до 12.00 год.;

- заборонити відвідувати ресторани, кафе, бари, магазини з цілю розпивання спиртних напоїв;

- заборонити виїзд за межі м. Покров без дозволу поліції.

Ухвала може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Орджонікідзевський міський суд протягом 7 діб з дня її винесення.

Суддя Орджонікідзевського міського суду ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 99677265
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку