open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 738/1186/21

№ провадження 1-в/738/163/2021

УХВАЛА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 вересня 2021 року Менський районний суд Чернігівської області в складі:

головуючого судді: ОСОБА_1

за участю

секретаря: ОСОБА_2

особи відносно якої вирішується питання про встановлення адміністративного нагляду: ОСОБА_3

представника органу поліції: ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засідання в залі судових засідань Менського районного суду подання начальника Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно раніше судимого ОСОБА_3 , -

В С Т А Н О В И В:

Начальник Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_5 звернувся до суду з поданням про встановлення адміністративного нагляду стосовно ОСОБА_3 . Подання мотивоване тим, що ОСОБА_3 раніше неодноразово судимий. Після звільнення з місць позбавлення волі на шлях виправлення не став, зловживає спиртними напоями, порушує громадський порядок та спокій громадян, неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності, в зв`язку з чим йому виносилися офіційні попередження про недопущення порушень громадського порядку та спокою громадян, як особі стосовно якої може бути встановлено адміністративний нагляд, тобто залишається небезпечним для суспільства, а тому, виходячи з положень Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» просить встановити щодо ОСОБА_3 адміністративний нагляд з наступними обмеженнями його дій: заборона виходу з помешкання в період часу з 22-00 години до 6-00 години ранку, за виключенням якщо робота в нічну зміну; заборона виїзду за межі місця проживання по особистих питаннях без дозволу керівництва відділення № 1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області; реєстрація в відділенні № 1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області 10 числа кожного місяця.

Представник органуполіції ОСОБА_6 в судовомузасіданні підтримавподання,посилаючись навикладені уньому обставини,просив встановитистосовно ОСОБА_3 адміністративний нагляд з метою контролю за його поведінкою.

В судовому засіданні ОСОБА_3 не заперечував проти встановлення стосовно нього адміністративного нагляду.

Заслухавши представника відділення № 1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області,пояснення особи,стосовно якоївнесено подання,дослідивши матеріалиподання,суд дійшоввисновку прозадоволення подання начальника Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно раніше судимого ОСОБА_3 , виходячи з наступного.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» (далі Закон) адміністративний нагляд це система тимчасових примусових профілактичних заходів спостереження і контролю за поведінкою окремих осіб, звільнених з місць позбавлення волі, що здійснюється органами Національної поліції.

Статтею 3 вказаного Закону визначено осіб, щодо яких встановлюється адміністративний нагляд. Відповідно до пункту «в» статті 3 Закону адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Підставою для встановлення адміністративного нагляду щодо осіб, зазначених у пункті «в» статті 3 Закону є матеріали органів Національної поліції (пункт «в» статті 4 Закону).

Статтею 6 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі» визначено, що адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості.

Судом встановлено, що ОСОБА_3 неодноразово був засуджений, в тому числі й за вчинення умисних злочинів, а саме:

- 31.10.2013 року Менським районним судом Чернігівської області за ч. 1 ст. 185 КК України, до покарання у вигляді 80 годин громадських робіт;

- 02.09.2015 року Щорським районним судом Чернігівської області за ч. 2 ст. 185 КК України до покарання у виді позбавлення волі на 2 роки;

- 24.02.2016 року Чернігівським районним судом за ч. 2 ст. 185 КК України до покарання у виді 2 років 1 місяця позбавлення волі;

- 24.06.2016 року Корюківським районним судом Чернігівської області за ч. 3 ст. 185 КК України до покарання у виді 3 років 1 місяця позбавлення волі;

- 12.11.2020 року Менським районним судом Чернігівської області за ч. 1 ст. 125 КК України кримінальна справа закрита, у зв`язку з відмовою потерпілої від обвинувачення;

- 11.12.2020 року Менським районним судом Чернігівської області за ч. 2 ст. 185 КК України до 3 місяців арешту;

З місць позбавлення волі ОСОБА_3 звільнився 20.04.2021 року (ДУ «Новгород-Сіверська установа виконання покарань (№31)).

21.04.2021 року став на облік у відділенні поліції № 1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області і був зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 .

Після звільнення з місць позбавлення волі ОСОБА_3 неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності, а саме: 28.05.2021 року за ст. 177 КУпАП, 27.06.2021 року за ч. 1 ст. 175-1 КУпАП, 16.07.2021 року за ч. 3 ст. 156 КУпАП (справа знаходиться на розгляді в Менському районному суді), 07.09.2021 року за ч. 2 ст. 1752 КУпАП.

29.05.2021 року та 28.06.2021 року ОСОБА_3 виносилися офіційні попередження про недопущення порушень громадського порядку та спокою громадян як особі відносно якої може бути встановлений адміністративний нагляд.

Враховуючи те, що ОСОБА_3 звільнившись з місць позбавлення волі, де відбував покарання за скоєння злочину, передбаченого ч. 2 ст. 185 КК України, неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень та був попереджений про можливість встановлення відносно нього адміністративного нагляду, не зважаючи на прийняті заходи впливу, висновків для себе не зробив, тому дані обставини, на думку суду, свідчать про те, що ОСОБА_3 не став на шлях виправлення, а тому відносно нього має бути встановлено адміністративний нагляд на строк 12 місяців.

Керуючись ст. 3-5, 10 Закону України "Про адмiнiстpативний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волi", ст.ст. 537, 539 КПК України, суд,

У Х В А Л И В:

Подання начальника Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_5 про встановлення адміністративного нагляду відносно раніше судимого ОСОБА_3 - задовольнити.

Встановити відносно ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адміністративний нагляд строком на 12 (дванадцять) місяців у вигляді:

- заборони виходу з помешкання за місцем фактичного проживання ( АДРЕСА_1 ) з 22-ї години вечора до 6-ї години ранку, за виключенням, якщо робота в нічний час;

- заборони виїзду за межі району місця проживання ( АДРЕСА_1 ) в особистих питаннях без дозволу керівництва відділення № 1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області;

- реєстрації в відділення № 1 Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області 10 числа кожного місяця.

Ухвалу для виконання направити начальнику Корюківського РВП ГУНП в Чернігівській області.

На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Чернігівського апеляційного суду Чернігівської області протягом семи днів з моменту її проголошення.

Головуючий: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 99674767
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку