open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

справа № 204/6237/21

провадження № 3/204/2902/21

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 вересня 2021 року суддя Красногвардійського районного суду м. Дніпропетровська Некрасов О.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення у відношенні:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Нижньовартовська, Тюменської області, громадянина України, не працюючого, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ,

про притягнення до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, -

В С Т А Н О В И В :

Відповідно до наказу відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом № 78 о/с від 12 листопада 2018 року «Про особовий склад» ОСОБА_1 призначено на посаду молодшого інспектора 2 категорії відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом. 07 листопада 2018 року ОСОБА_1 було ознайомлено з вимогами Закону України «Про запобігання корупції». На підставі наказу відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом від 28 лютого 2020 року № 20 о/с «про особовий склад» ОСОБА_1 звільнено з посади молодшого інспектора 2 категорії відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом з 29 лютого 2020 року. Отже, ОСОБА_1 , будучи молодшим інспектором 2 категорії відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом, є суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» та є суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією. За період служби ОСОБА_1 було присвоєно спеціальне звання сержант внутрішньої служби. Відповідно до Закону України про Державну кримінально-виконавчу службу України сержант внутрішньої служби являється суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» згідно підпункту «д» пункту 1 ст. 3 цього Закону. Таким чином, ОСОБА_1 згідно п.п. «д» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» був посадовою особою молодшого начальницького складу державної кримінально-виконачої служби, а отже є суб`єктом відповідальності за порушення, пов`язані з корупцією. Згідно п.п. 3 та 5 розділу 2 порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 червня 2016 року, № 3 «Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», що зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 15 липня 2016 року за № 959/29089, декларація суб`єкта декларування, який припинив діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах «а», «в» пункту 2, пункту 5 частини першої статті 3 Закону, подається до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено таку діяльність. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року. Встановлено, що ОСОБА_1 , будучи на посаді молодшого інспектора 2 категоії відділу охорони Української психіатричної лікарні з суворим наглядом, на виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції» 13 березня 2020 року подав щорічну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2019 рік шляхом заповнення відповідної форми на веб-ресурсі https://public.nazk.gov.ua, тобто даним фактом підтверджено обізнаність ОСОБА_1 з порядком роботи ресурсу та його вміння користуватися ним при заповненні та подачі декларації. Разом з тим встановлено, що відповідно до даних акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПриватБанк» ОСОБА_1 виготовив сертифікат електронного цифрового підпису лише 03 квітня 2021 року, тобто поза межами строку встановленого законом для подачі декларації після припинення діяльності (за 2020 рік). Однак, відповідно до результатів пошуку у Єдиному державному реєстрі декларацій на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (https://public.nazk.gov.ua/search), встановлено, що ОСОБА_1 опублікував декларацію після звільнення за минулий (2020) рік лише о 11 год. 27 хв. 03 квітня 2021 року, за типом «після звільнення», як молодший інспектор 2 категорії, тобто поза межами строку встановленого законом для подачі декларації після припинення діяльності. Згідно офіційної відповіді голови Національного агентства з питань запобігання корупції Кочак Н.М. від 02 березня 2017 року № 03-05/4886/17 на запит Департаменту захисту економіки Національної поліції України щодо роботи «Єдиного державного реєстру декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» дата публікації документів, вказана у публічній частині інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» співпадає з фактичною датою подання суб`єктами декларування документів до «Єдиного державного реєстру декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування». Таким чином, ОСОБА_1 , перебуваючи за міцем мешкання, а саме за адресою: АДРЕСА_2 , несвоєчасно, тобто за межами терміну подачі декларації після звільнення (за 2020 рік) (до 00 год. 00 хв. 01 квітня 2021 року), а саме лише о 11 годині 27 хвилин 03 квітня 2021 року, без поважних причин подав декларацію особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, після звільнення за минулий (2020 рік), чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 провину у вчиненні адміністративного правопорушення визнав.

Прокурор Мазур У.О. в судовому засіданні просила визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення.

Винність ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення підтверджується зібраними по справі матеріалами: протоколом про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією № 751 від 13 серпня 2021 року; повідомленням Національного агентства про факт неподання чи несвоєчасного подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування від 15 квітня 2021 року № 3/3-145-1; витягом з наказу від 28 лютого 2020 року № 20 о/с, відповідно до якого ОСОБА_1 було звільнено з Державної кримінально-виконавчої служби України 29 лютого 2020 року; пам`яткою ОСОБА_1 від 07 листопада 2018 року та розпискою до неї про ознайомлення ОСОБА_1 з положеннями Закону України «Про запобігання корупції»; витягом з «Єдиного державного реєстру декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» щодо декларації ОСОБА_1 ; довідкою, наданою ПАТ КБ «ПриватБанк», про надання послуг КЕП відносно ОСОБА_1 від 24 липня 2021 року; письмовими поясненнями ОСОБА_1 від 26 липня 2021 року, відповідно до яких, він вчасно не подав декларацію, оскільки він не є юридично освідченою особою. Йому зателефонували 19 березня 2021 року з відділу кадрів та повідомили про необхідність подання декларації. Він зібравши всі необхідні довідки 03 квітня 2021 року подав декларацію.

Частиною 1 ст. 172-6 КУпАП передбачена відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах «а» і «в» пункту 2, пункту 5 частини 1 статті 3, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Згідно п.п. 3 та 5 розділу 2 формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації «Єдиного державного реєстру декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», декларація суб`єкта декларування, який припинив діяльність. пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, подається до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено таку діяльність.

Приймаючи до уваги викладене, вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення в їх сукупності, пояснення порушника, який в судовому засіданні провину визнав, суд робить висновок про доведеність вини правопорушника ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 176-2 КУпАП.

З урахуванням викладеного, а також характеру вчиненого правопорушення, особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, ступеню вини та інших вимог передбачених ст. ст. 33-35 КУпАП, суд приходить до висновку про необхідність накладення на винного стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що буде достатнім для його виховання та попередження вчиненню нових правопорушень.

Відповідно довимог ст.40-1КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника стягується судовий збір у розмірі 454 гривень 00 копійок.

Тому, оскільки ОСОБА_1 визнано винним у скоєнні адміністративного правопорушення та притягнуто до адміністративної відповідальності, вважаю необхідним стягнути з нього на користь держави судовий збір у розмірі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривень 00 (сорока) копійок.

На підставі викладеного, керуючись ч. 1 ст.176-2, ст.ст. 280, 283, 284, 294, ч. 1 ст. 303 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 визнати винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривні 00 копійок.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляційна скарга подається до Дніпровського апеляційного суду через Красногвардійський районний суд м. Дніпропетровська.

Суддя О.О. Некрасов

Джерело: ЄДРСР 99545332
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку