open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 405/7737/20

провадження № 1-кп/405/245/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.09.2021 м. Кропивницький

Ленінський районний суд м. Кіровограда в складі:

головуючого судді: ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 05.11.2020 за №12020120020005832, у відношенні

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українця, громадянина України, уродженця с.Михайлівка Гайсинського району Вінницької області, маючого вищу освіту, одруженого, який не має утриманців, працює на посаді провідного інженера відділу контролю будівництва Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого,

обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України,

за участю:

прокурора ОСОБА_4 ,

представник потерпілого ОСОБА_5 ,

захисника ОСОБА_6 ,

обвинуваченого ОСОБА_3 ,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, а саме неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало тяжких наслідків державним інтересам.

Так, Згідно Положення про управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Кіровоградської обласної державної адміністрації № 514-а від 18.10.2000 УКБ є структурним підрозділом Кіровоградської обласної державної адміністрації, що виконує функції замовника будівництва об`єктів житлово-комунального і соціального призначення на території Кіровоградської області.

Управління відповідно до покладених на нього завдань, в тому числі забезпечує дотримання законодавства у галузі будівництва; розміщує замовлення на капітальне будівництво, укладає з будівельними організаціями відповідні договори; разом з підрядними організаціями визначає і погоджує ціни на будівництво об`єктів відповідно до діючих нормативних актів; здійснює технічний нагляд за будівництвом, контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам; здійснює розрахунки з підрядниками та іншими організаціями за виконані роботи та послуги; перевіряє подані до оплати документи підрядних, постачальних, проектних, розвідувальних та інших організацій щодо виконання робіт, поставки продукції та надання послуг.

Згідно з пунктами 5,6 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури», особи, що здійснюють технічний нагляд, в тому числі: проводять перевірку наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовувались під час будівництва об`єкта; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектними рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно- кошторисній документації; проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; повідомляють про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; оформляють акти робіт, виконаних з недоліками; беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спец обладнання, устаткування і механізмів технічним умовам.

Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника: виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і приймання робіт; зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів; проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування; усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду.

Відповідно до наказу начальника управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації № 38-К від 24.03.2015, ОСОБА_3 переведено на посаду старшого інспектора технічного відділу управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації.

Згідно наказу начальника управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації № 23-ОД від 16.05.2016 технічний відділ управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації перейменовано у технічно-виробничий відділ.

Відповідно до Посадової інструкції старшого інспектора технічно- виробничого відділу управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, яка затверджена начальником УКБ Кіровоградської обласної державної адміністрації 04.05.2016 року, з якою ОСОБА_3 особисто був ознайомлений та засвідчив своїм підписом 12.05.2016 року, старший інспектор відділу у своїй діяльності керується: діючим в Україні законодавством, Положенням про управління, Положенням про технічний відділ, цією посадовою інструкцією.

До завдань, обов`язків та повноважень старшого інспектора відділу ОСОБА_3 поряд з іншими належить:

п. 2.11 контролювати і здійснювати належне ведення загального і спеціального журналів виконаних робіт;

п. 2.13 здійснювати технічний нагляд за виконанням будівельних, монтажних та спеціальних робіт, відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації, будівельних норм, правил і технічних умов на виконання та прийняття цих робіт;

п. 2.14 перевіряти та візувати акти виконаних робіт на здійснення технічного нагляду за якістю виконаних будівельно-монтажних робіт;

п. 2.15 перевіряти та візувати договори про надання послуг з технічного нагляду;

п. 2.16. забезпечувати реєстрацію в інспекції державного архітектурно- будівельного контролю декларацій про готовність об`єкта до експлуатації або отримання сертифікатів.

Старший інспектор відділу несе відповідальність за: неякісне та/або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов`язків; бездіяльність або невикористання наданих йому прав.

Таким чином, ОСОБА_3 , обіймаючи посаду, пов`язану з виконанням адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих обов`язків, пов`язаних зі здійсненням технічного нагляду за будівництвом та контролю за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам, являвся службовою особою згідно з примітки 1 до ст. 364 КК України.

Відповідно до наказу начальника управління капітального будівництва Кіровоградської ОДА від 27.09.2018 №144-ОД ОСОБА_3 , старшого інспектора технічно-виробничого відділу, призначено особою, що здійснює технічний нагляд за будівництвом об`єкта: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » з покладенням обов`язків по здійсненню технічного нагляду за будівництвом, контролю за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам.

В судовому засіданні встановлено, що 09.10.2018 року між Управлінням капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, що розташоване за адресою м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29, в особі начальника управління ОСОБА_7 , та ТОВ «Сігма- Констракшин», в особі директора ОСОБА_8 , за місцем знаходження замовника, укладено договір підряду № 103/18 на виконання робіт по об`єкту: а «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 ».

Відповідно до п. 1.1 замовник на підставі протоколу засідання тендерного комітету від 26.09.2018 року доручає, а підрядник бере на себе зобов`язання на свій ризик, власними силами/засобами за завданням замовника відповідно до проектно-кошторисної документації виконати роботи по об`єкту: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області» та усунення недоліків впродовж гарантійного періоду.

Відповідно доп.3.1вказаного договорув усіхвипадках,за виняткомперерахованих уп.3.2,Підрядник несеризик знищенняабо пошкодженняробіт зурахуванням робіт,виконаних субпідрядниками,з початкуїх виконаннядо прийняттяоб`єкта вексплуатацію.Підрядник несетакож ризикзнищення або пошкодження робіт з усунення недоліків, виявлених після прийняття об`єкта в експлуатацію, в межах гарантійного періоду.

Пунктом 4.2. договору передбачено, що відповідальність за якість виконаних робіт, матеріалів, виробів, конструкцій, устаткування несе Підрядник.

Згідно п.1 замовник зобов`язаний забезпечувати фінансування робіт в обсязі, передбаченому відповідними переліками на поточний рік (додатками до рішення сесії або розпорядженнями голів ОДА, РДА). Оплата за виконані роботи (форма КБ-2в, КБ-3) проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок підрядника протягом бюджетного року по мірі надходження відповідних цільових коштів з бюджету.

Пунктом 6.5 передбачено, що підставою для здійснення розрахунків з підрядником є підписані сторонами акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма КБ-2в) та довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма КБ-3), які складаються підрядником.

Розділом VII договору передбачено загальний термін виконання робіт, передбачених договором, відповідно до тендерної пропозиції публічних торгів, складає 273 календарних днів. Загальне виконання робіт передбачено 2018-2019 роки, згідно з календарним графіком. Місце виконання робіт, вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградський район, Кіровоградська область.

Згідно п. 15.1 договору підрядник здає завершений будівництвом і готовий до експлуатації об`єкт Замовнику. Для прийняття об`єкта підрядник передає Замовнику всю визначену правовими документами документацію. Виявлені замовником в процесі прийняття об`єкта недоліки в роботах, що виникли з вини підрядника, підрядник усуває за свій рахунок.

Пунктом 22.1 договору передбачено, що договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31.12.2019 року, а за невиконаними зобов`язаннями - до їх повного виконання.

Крім того, 21.12.2018 року між Управлінням капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, що розташоване за адресою м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29, в особі начальника управління ОСОБА_7 та ТОВ «Сігма-Констракшин», в особі директора ОСОБА_8 , укладено додаткові угоди № 103/18/165, № 103/18/1 №103/18/7, в частині регулювання ціни.

Таким чином, загальна вартість робіт по вказаному об`єкту, з урахуванням укладених додаткових угод становить 5 816 487, 46 грн.

В ході виконання робіт по об`єкту будівництва: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області» ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді старшого інспектора технічно-виробничого відділу управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, будучи особою відповідальною за здійснення технічного нагляду за вказаним об`єктом, діючи від імені та в інтересах замовника - Управлінням капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, згідно Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма № КБ-2в) за листопад 2018 року № 2, датований 21.11.2018 року; за грудень 2018 року № 5, датований 14.12.2018 року; за лютий-2 2019 року № 12, датований 27.02.2019 року, за березень 2019 року № 13, датований 12.03.2019 року; за березень-2 2019 року № 14, датований 19.03.2019 року; за березень-2 2019 року № 15, датований 19.03.2019 року; за березень-3 2019 року № 15, датований 25.03.2019 року; за березень-3 2019 року № 21, датований 25.03.2019 року, що представлені виконавцем робіт ТОВ «Сігма-Констракшин», здійснив перевірку фактично виконаних будівельних робіт, завізувавши вказані акти власним підписом, таким чином, підтвердивши факт перевірки об`ємів та обсягів фактично виконаних робіт проектним рішенням, вимогам будівельних норм та правил, стандартам та технічним умовам.

Разом з цим, проведеною в ході досудового розслідування судовою будівельно-технічною експертизою № 12 від 23.07.2020 року встановлено, що виконані будівельні роботи, а саме обсяги та перелік робіт по об`єкту будівництва: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області» не відповідають обсягам та переліку, визначеним проектно-кошторисною документацією з будівництва (актам приймання виконаних будівельних робіт формам №КБ-2в), що призвело до завищення вартості фактично виконаних робіт на загальну суму 257359,62 грн.

Так, до актів приймання виконаних будівельних робіт, які підписані старшим інспектором технічно-виробничого відділу управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації ОСОБА_3 , включено відомості про завищені обсяги виконання робіт та використаних матеріалів порівняно з проектно-кошторисною документацією, а саме:

- трубопроводи з мідних труб на умовний тиск до 2,5 МПа (25 кгс/см'), діаметр зовнішній 25 мм в кількості 54 м, а фактично згідно акту № 14 приймання виконаних будівельних робіт за березень-2 2019 року встановлено в пункті 5 в кількості 36 м та в пункті 14 в кількості 25 м, тобто, сумарно 61 м, тобто, завищено на 7 м;

- трубопровідна система (фреонопроводу), діаметр 9,5 мм в кількості 27 м, а фактично згідно акту № 14 приймання виконаних будівельних робіт за березень-2 2019 року встановлено в пункті 9 в кількості 6 м та в пункті 17 в кількості 12,5 м, що сумарно становить 18,5 м, що на 8,5 м менше за проектну;

- трубопровідна система (фреонопроводу), діаметр 6,4 мм в кількості 27 м, а фактично згідно акту № 14 приймання виконаних будівельних робіт за березень-2 2019 року встановлено в пункті 10 в кількості 12 м, що на 15 м менше за проектну;

- лаштування бетонних плитних тротуарів із заповненням швів піском в кількості 240 м, а фактично згідно акту № 15 приймання виконаних будівельних робіт за березень-2 2019 року встановлено в пункті 1 в кількості 49,8 м, що на 190,2 м менше за проектну;

- портландцемент загальнобудівельного призначення бездобавковий, марка 400 в кількості5,04 т, а фактично згідно акту № 15 приймання виконаних будівельних робіт за березень-2 2019 року встановлено в пункті 2 в кількості 1,0458 т, що на 3,9942 т менше за проектну.

- роботи по улаштуванню покриттів лінолеуму полівінілхлоридного на клеї КН-2, кількістю 92,63 м", а фактично виконані в кількості 73,85 м/2, що на 18,78 м: менше за проектну;

- роботи по улаштуванню підстилаючих бетонних шарів в кількості 1,6 м3, а фактично згідно акту № 15 приймання виконаних будівельних робіт за березень-2 2019 року встановлено в пункті 6 в кількості 0,53 м1, що на 1,07 м3 менше за проектну;

- улаштування покриттів із плиток керамічних однокольорових з барвником на цементному розчині, монтаж огорожі з хромової сталі, огорожа пандусу хромована, включені до акту прийняття виконаних робіт № 15 за березень-3 2019 року не виконано;

- відсутні металеві ворота (2 комплекти), металева хвіртка (1 шт.), хромова огорожа центрального входу (1 комплект), частина металевої огорожі зі сторони вулиці, включені до акту прийняття виконаних робіт № 21 за березень - 3_2019 року;

- улаштування покриттів зі плиток керамічних однокольорових з барвником на цементному розчині, монтаж огорожі з хромової сталь, огорожа пандусу хромована, сталь кутова 63x63, гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 8 мм - не виконано.

Крім того, відповідно до проведеної в ході досудового розслідування судової будівельно-технічної експертизи № 13 від 12.08.2020 року встановлено, що виконані будівельні роботи, а саме обсяги та перелік по об`єму будівництва: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області» не відповідають обсягам та переліку, визначеним проектно-кошторисною документацією з будівництва (актам приймання виконаних будівельних робіт формам №КБ-2в), що призвело до завищення вартості фактично виконаних робіт на загальну суму 50888,48 грн.

"Так," до Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма № КБ-2в), які підписані старшим інспектором технічно-виробничого відділу управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації ОСОБА_3 , включено відомості про завищені обсяги виконання робіт та використаних матеріалів порівняно з проектно- кошторисною документацією, а саме:

- улаштування підстилаючих бетонних шарів в кількості 1,6 м3, а фактично згідно акту на закриття виконаних робіт № 13 за березень 2019 року виконано в кількості 1,07 м3, тобто, на 0,53 м3 менше за проектну кількість;

-роботи по теплоізоляції вентканалів в кількості 0,92 м3 плити теплоізоляційні «ROCKMIN», товщиною 50 мм, в кількості 0,92 м3, улаштування пароізоляційної плівки поліетиленової - не виконані в кількості 30,6 м2 ;

-припливно-витяжна решітка ОНГ 150x150 в кількості 2 шт., а фактично встановлено 1 шт.;

-встановлення раковин та раковина сталева емальована в кількості 1 шт. - виріб, установка та наявність фактично не підтверджена;

- коробка для розеток в кількості 51 шт., а фактично встановлено 46 шт., що на 5 шт. менше;

- стельові розетки в кількості 32 шт. - роботи та матеріали не підтверджені під час експертизи;

- установлення бетонних бортових каменів на щебеневу основу в кількості 119,29 м, а фактично виконано 37 м, що на 82,29 м менше ніж за проекту;

- установлення каменних бетонних бортових прямих рядових БР 100.20.8 в кількості 1,90864 м , а фактично застосовано 0,592 м , що на 1,31664 м менше за проектну кількість.

Тобто, загальна вартість фактично невиконаних робіт по об`єкту будівництва: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області» становить 308248,10 грн.

Таким чином, ОСОБА_3 , перебуваючи на посаді старшого інспектора технічно-виробничого відділу управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, являючись службовою особою та особою, що здійснює технічний нагляд за об`єктом будівництва: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с.Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області», внаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків, через несумлінне ставлення до них, що виразилось у неналежній перевірці фактичних обсягів та вартості робіт згідно Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма № КБ-2в) за листопад 2018 року № 2, датований 21.11.2018 року; за грудень 2018 року № 5, датований 14.12.2018 року; за лютий-2 2019 року № 12, датований 27.02.2019 року, за березень 2019 року № 13, датований 12.03.2019 року; за березень-2 2019 року № 14, датований 19.03.2019 року; за березень-2 2019 року № 15, датований 19.03.2019 року; за березень-3 2019 року № 15, датований 25.03.2019 року; за березень-3 2019 року № 21, датований 25.03.2019 року, які на час підписання фактично перевірені не були, в порушення вимог Положення про управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови " Кіровоградської обласної державної адміністрації № 514-а від 18.10.2000, пунктів 5, 6 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 903 від 11.07.2007 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури», вимог посадової інструкції, перевірку прийнятих ним об`ємів виконаних будівельних робіт не здійснив, відповідність матеріалів проектно- кошторисній документації не перевірив; будь-яких заходів щодо зупинення робіт у разі застосування підрядником матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів чи усунення відхилень від проектних рішень, усунення недоліків не вжив; контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проектам, технічним умовам і стандартам не забезпечив, чим спричинив тяжкі наслідки державним інтересам, в особі замовника робіт - Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, у вигляді матеріальних збитків на загальну суму 308248,10 грн., виділених на виконання робіт по об`єкту: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: вул. Польова, с. Обознівка, Кіровоградського району, Кіровоградської області».

Захисник обвинуваченого-адвокат ОСОБА_6 - в судовому засіданні заявив клопотання про звільнення ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності у відповідності до ст.47 КК України та надано клопотання захисником обвинуваченого, згідно якого Загальними зборами трудового колективу Департаменту капітального будівництва та інвестиційно діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації від 21.05.2021 №1 було розглянуто питання щодо передачі ОСОБА_3 на поруки трудового колективу, оскільки останній працює в департаменті капітального будівництва та інвестиційно діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації, зарекомендував себе з позитивної сторони, дисциплінований працівник, гарний фахівець, який користується повагою серед колективу, тому колектив зобов`язується здійснювати заходи профілактично-виховного характеру, спрямовані на недопущення в майбутньому з боку ОСОБА_3 будь-яких порушень.

Прокурор не заперечив проти звільнення обвинуваченого від кримінальної відповідальності з підстав зазначених у статті 47 КК України та зазначив про наявність всіх необхідних підстав для цього.

Представник потерпілого підтримав клопотання.

Обвинувачений ОСОБА_3 підтримав клопотання свого захисника, надав свою згоду та просив звільнити його від кримінальної відповідальності у зв`язку з передачею на поруки, а провадження у справі закрити, оскільки свою вину у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.367 КК України визнає повністю, вперше вчинив кримінальне правопорушення, щиро розкаявся.

Суд, заслухавши думку учасників кримінального провадження, приходить до наступних висновків.

Так, згідно ч.1 ст.47КК України особу, яка вперше вчинила злочин невеликої або середньої тяжкості та щиро покаялася, може бути звільнено від кримінальної відповідальності з передачею її на поруки колективу підприємства за їхнім клопотанням за умови, що вона протягом року з дня передачі її на поруки виправдає довіру колективу, не ухилятиметься від заходів вихованого характеру та не порушуватиме громадського порядку.

Відповідно до роз`яснень, викладених у п. 5 Постанови ПленумуВерховного СудуУкраїни №12від 23.12.2005р.«Про практикузастосування судамиУкраїни законодавствапро звільнення особивід кримінальноївідповідальності» підставою звільнення особи від кримінальної відповідальності з передачею її на поруки є щире розкаяння особи, яке свідчить про її бажання спокутувати провину перед колективом підприємства, установи чи організації та виправити свою поведінку. Особу, яка не визнала себе винною у вчиненні злочину, передавати на поруки не можна. Звільнення від кримінальної відповідальності за ст.47КК України можливе лише за клопотанням колективу підприємства, установи чи організації, членом якого є особа, про передачу її на поруки. Звернення з клопотанням, крім колективу можуть ініціювати сам обвинувачений. За наявності зазначених вище обставин, а також належно оформленого клопотання суд вправі звільнити особу від кримінальної відповідальності з передачею її на поруки колективу.

Згідно п. 6 даної Постанови звільнення особи від кримінальної відповідальності на підставі ст.47КК України має умовний характер, а саме: ця особа протягом року з дня передачі на поруки повинна виправдати довіру колективу, не ухилятися від заходів виховного характеру та не порушувати громадський порядок.

В судовому засіданні надано протокол Загальних зборів трудового колективу Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації, працівником якого є ОСОБА_3 , де прийнято рішення про звернення з клопотанням до суду щодо взяття ОСОБА_3 на поруки трудового колективу та саме клопотання відносно ОСОБА_3 в порядку ст.47 КК України, підписане головою зборів - директором департаменту капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації, ОСОБА_9 .

ОСОБА_3 свою вину за ч.2 ст.367 КК України визнав повністю, щиро розкаявся та просив закрити провадження у справі у зв`язку із передачею його на поруки.

Враховуючи викладене, а також те, що ОСОБА_3 вперше притягується до кримінальної відповідальності за вчинення нетяжкого злочину, щиро розкаявся, за місцем роботи характеризується виключно з позитивного боку, працює на посаді провідного інженера відділу контролю будівництва Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації, колектив якого просить передати його на поруки, а обвинувачений бажає спокутувати свою провину перед трудовим колективом та виправити свою поведінку, суд приходить до висновку, що обвинувачений ОСОБА_3 може бути звільнена від кримінальної відповідальності з передачею його на поруки трудовому колективу Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації, за умови, що він протягом року з дня передачі його на поруки виправдає довіру колективу, не ухилятиметься від заходів виховного характеру та не порушуватиме громадського порядку.

Суд вважає за необхідне повідомити трудовий колектив Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації, про передачу їм ОСОБА_3 на поруки.

Відповідно до ч.3 ст.288 КПК України, суд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

З урахуванням наведеного, судом встановлено наявність усіх необхідних та достатніх підстав, передбачених ст.47 КК України, для звільнення обвинуваченого ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності з передачею його на поруки трудовому колективу Управління освіти міської ради міста Кропивницького, роз`яснивши йому наслідки порушення умов передачі на поруки.

Керуючись ст. 47 КК України, ч. 2 ст. 284, ст.ст.286, 288, 369-372, КПК України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання захисника обвинуваченого задовольнити.

Звільнити ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від кримінальної відповідальності за ч.2 ст.367 КК України у зв`язку з передачею на поруки трудовому колективу Департамента капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації на підставі ст.47 КК України, якщо він протягом року з дня передачі його на поруки виправдає довіру колективу, не ухилятиметься від заходів виховного характеру та не порушуватиме громадського порядку.

Кримінальне провадженнявід 05.11.2020за №12020120020005832 закрити.

Повідомити директора Департаменту капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації О.Мільто про передачу на поруки ОСОБА_3 , направивши копію ухвали.

Роз`яснити трудовому колективу Департамента капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації, що відповідно до ч.1 ст.289 КПК України, якщо протягом року з дня передачі ОСОБА_3 на поруки трудовому колективу він не виправдає довіру колективу, ухилятиметься від заходів виховного характеру та порушуватиме громадський порядок, загальні збори колективу можуть прийняти рішення про відмову від поручительства за взяту ними на поруки особу.

Роз`яснити ОСОБА_3 , що у разі порушення ним умов передачі на поруки, відповідно до ч.2 ст.47 КК України він буде притягнута до кримінальної відповідальності за вчинене кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.367 КК України.

Ухвала може бути оскаржена до Кропивницького апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Ленінський районний суд м. Кіровограда протягом 7 днів з дня її оголошення.

Суддя ОСОБА_10

Джерело: ЄДРСР 99391708
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку