open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/33028/21-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 червня 2021 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , підозрюваного ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого другого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування № 42020000000001482,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий другого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням про продовження строку досудового розслідування № 42020000000001482.

Означене клопотання обґрунтовано наступним.

Головним слідчим управлінням Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42020000000001482 від 11.08.2020 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що 01.02.2017 наказом начальника Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України № 28 ОСОБА_5 призначено на посаду заступника начальника Головного квартирно експлуатаційного управління Збройних Сил України.

Відповідно до наказу Міністра оборони України № 448 від 29.08.2016 «Про затвердження Положення про Головне квартирно-експлуатаційне управління Збройних Сил України» (далі Головне управління) є органом військового управління, призначеним для забезпечення життєдіяльності і функціонування Збройних Сил України з питань квартирно-експлуатаційного забезпечення, розвитку системи технічної експлуатації казармено-житлового фонду та комунальних споруд, забезпечення розквартирування (забезпечення надання на праві оперативного управління будівель і споруд та надання на праві постійного користування земельних ділянок) для підтримання військ (сил) у високій бойовій та мобілізаційній готовності, реалізації державної політики щодо забезпечення житлом військовослужбовців Збройних Сил України (далі ЗС України), осіб, звільнених з військової служби в запас або відставку, членів їх сімей, які мають право на отримання житла за рахунок Міністерства оборони України (далі Міністерство оборони).

Наказом начальника Головного управління від 06.02.2017 № 40 « ІНФОРМАЦІЯ_1 » затверджено розподіл повноважень та обов`язки між його керівництвом.

Так, заступник начальника Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України ОСОБА_5 здійснює свої повноваження відповідно до законодавства України, виконує в тому числі обов`язки щодо: участі у формуванні та реалізації державної політики з питань будівництва (придбання) житла для забезпечення ним військовослужбовців Збройних Сил України, осіб звільнених з військової служби у запас або відставку, які мають право на отримання житла за рахунок Міноборони; участі у розробленні та впровадженні в Міністерстві оборони України програм (комплексних програм) забезпечення житлом військовослужбовців та членів їх сімей, організації та забезпечення капітального будівництва (реконструкції, придбання) об`єктів житлового призначення; відпрацювання пропозицій щодо розподілу коштів за напрямками (об`єктами, заходами) бюджетної програми «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України», забезпечення придбання житла для військовослужбовців Збройних Сил України; спрямовує та контролює діяльність управління будівництва та придбання житла Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України.

Таким чином, в період з 01.02.2017 по 11.12.2017 ОСОБА_5 займаючи посаду заступника начальника Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України, виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов`язки, отже відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України являвся службовою особою.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 № 147 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на будівництво (придбання) житла для військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу», з метою забезпечення дотримання правових і економічних засад здійснення централізованих процедур із закупівель квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України, 02.06.2014 за № 347 наказом Міністерства оборони України затверджено Порядок роботи конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України (далі Порядок), яким визначено алгоритм роботи конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України.

Згідно із Положенням про Головне квартирно-експлуатаційне управління Збройних Сил України, затвердженим наказом Міністра оборони України № 448 від 29.08.2016 даний структурний підрозділ визначено відповідальним за виконання бюджетної програми будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України

Порядком (абз. 7 та абз. 8 п. 3) визначено, що структурним підрозділом Міністерства оборони, відповідальним за виконання бюджетної програми будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України, проводиться моніторинг вартості одного метра квадратного загальної площі житла за регіонами України (лотами) та розробляється проект конкурсної документації. Заявка, результати моніторингу вартості одного метра квадратного загальної площі житла (з його матеріалами) та проект конкурсної документації підписуються керівником структурного підрозділу, відповідального за виконання бюджетної програми будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України, після чого погоджуються (візуються) представниками служби внутрішнього аудиту та юридичної служби Міністерства оборони України.

В один із днів у першій половині 2017 року ОСОБА_5 та інші невстановлені особи, діючи за попередньою змовою групою осіб з прямим умислом направленим на заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовим становище в особливо великих розмірах з використанням наданого ОСОБА_5 службового становища, вирішили заволодіти державними грошовими коштами, шляхом к продажу Міністерству оборони України 90 квартир за адресою: АДРЕСА_1 , за завищення вартістю.

Плануючи злочин, останні розподілили ролі у його вчиненні. При цьому ОСОБА_5 , повинен був особисто та із залученням інших невстановлених службових осіб Міністерства оборони України організувати проведення моніторингу вартості одного метра квадратного загальної площі житла визначивши явно завищену їх граничну вартість та будучи виконавцем програми 2101190 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України», діючи від імені Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України» подати заявку та конкурсну документацію на закупівлю квартир на вторинному ринку в регіонах України із зазначенням завищеної вартості одного квадратного метру житла.

Невстановлені особи повинні були організувати прийняття участі у конкурсі на закупівлю квартир на вторинному ринку, запропонувавши наперед узгоджену завищену граничну вартість одного метра квадратного загальної площі житла 90 квартир за адресою: АДРЕСА_1 , виконати всі необхідні дії для завершення злочину.

ОСОБА_5 та інші невстановлені службові особи Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України маючи умисел на заволодіння майном шляхом зловживання службовим становищем, діючи на виконання попередньо досягнутих домовленостей у невстановлений слідством час та місці підготували акт проведення моніторингу цінових пропозицій на ринку житла в регіонах України зазначивши явно завищену граничну вартість одного метра квадратного загальної площі житла по лоту-5, Дніпропетровська область, визначивши очікувану вартість в сумі 14 970,00 грн. (м. Кам`янське однокімнатна квартира 15 033,00 грн., двокімнатна 15 267,00 грн., трикімнатна 15 060,00 грн. за один метр квадратний). У подальшому з урахуванням результатів моніторингу і підписали заявку на проведення конкурсу щодо закупівель квартир на вторинному ринку в регіонах України за поданням Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України, визначивши явно завищену граничну вартість одного метра квадратного в сумі 14970, 00 грн.

Продовжуючи свій злочинний намір, ОСОБА_5 , діючи спільно із невстановленими особами маючи прямий умисел направлений на заволодіння чужим майном в особливо великих розмірах з використанням наданого йому службового становища достовірно знаючи, що на виконання абз. 7 та абз. 8 п. 3 наказу Міністерства оборони України від 02.06.2014 № 347 Про затвердження Порядку роботи конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України, яким визначено алгоритм роботи конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України, а саме зазначено, що структурним підрозділом Міністерства оборони України, відповідальним за виконання бюджетної програми будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України, проводиться моніторинг вартості одного метра квадратного загальної площі житла за регіонами України (лотами) та розробляється проект конкурсної документації.

Далі заявка, результати моніторингу вартості одного метра квадратного загальної площі житла (з його матеріалами) та проект конкурсної документації підписуються керівником структурного підрозділу, відповідального за виконання бюджетної програми будівництва (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України, після чого погоджуються (візуються) представниками служби внутрішнього аудиту та юридичної служби Міністерства оборони України.

ОСОБА_5 , перебуваючи у невстановленому слідством місці, 15.08.2017 підписав лист за № 303/8/32/983 яким скерував директору Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України зазначену вище заявку на закупівлю квартир на вторинному ринку в регіонах України без матеріалів моніторингу, як визначено законодавством, що позбавило можливості Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України підтвердити чи спростувати граничну ціну та очікувану вартість предметів закупівель, яка зазначалася у заявці.

Крім того, 15.08.2017 ОСОБА_5 , перебуваючи у м. Києві, діючи спільно із невстановленими особами, маючи прямий умисел направлений на заволодіння чужим майном в особливо великих розмірах з використанням наданого йому службового становища, достовірно знаючи, що у моніторингу цінових пропозицій на ринку житла в регіонах України зазначено явно завищену граничну вартість одного метра квадратного загальної площі житла по лоту-5, Дніпропетровська область м. Камянське в сумі 14 970,00 грн., незважаючи на зауваження Департаменту внутрішнього аудиту, щодо ненадання їм для перевірки матеріалів моніторингу цін та відповідно неможливість перевірити відповідність зазначених в акті моніторингу цін дійсним ринковим цінам на житло, підписав заявку на проведення конкурсу щодо закупівлі квартир на вторинному ринку в регіонах України за поданням Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України та скерував її до Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України.

21.08.2017 конкурсною комісією Міністерства оборони України затверджено конкурсну документацію на закупівлю квартир на вторинному ринку в регіонах України в тому числі у АДРЕСА_1

20.09.2017 за № 286/7/5586 Головою конкурсної комісії на виконання наказу Міністра оборони України від 02.06.2014 № 346 «Про утворення конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на умовах пайової участі та на вторинному ринку в регіонах України» направлено до головного редактора Центрального друкованого органу Міністерства оборони України газета «Народна армія» оголошення про проведення конкурсу на закупівлю квартир на вторинному ринку в регіонах України від 20.09.2017 № 286/7/5386 НЕР.

Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в засобах масової інформації: № 286/7/4907-НЕР у газеті «Народна армія» від 23.08.2017 № 34 (5514).

Продовжуючи свій злочинний намір невстановлені особи діючи на виконання попередньо досягнутих із ОСОБА_5 домовленостей, 05.09.2017, перебуваючи у м. Києві достовірно знаючи, що ціна за Лотом АДРЕСА_2 , до 90 квартир завищена, шляхом штучного збільшення граничної вартості одного метра квадратного житла, забезпечили подання до Міністерства оборони України цінової конкурсної пропозиції, відомостей про учасників та інші необхідні документи для участі в закупівлі.

19.09.2017 ОСОБА_5 , виступив на засіданні конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на вторинному ринку в регіонах України зазначивши на необхідність придбання житла для військовослужбовців, в т.ч. за лотом № 5 в м. Кам`янське та наявності на це бюджетного фінансування.

В цей же день, на засіданні зазначеної конкурсної комісії Міністерства оборони України розглянуто питання щодо визначення переможців конкурсу, акцепту конкурсних пропозицій, які визнано найбільш економічно вигідними за результатами оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу на закупівлю квартир на вторинному ринку в регіонах України відповідно до оголошення № 286/7/4907-НЕР, опублікованого у газеті «Народна армія» від 23.08.2017 року № 34 (5514). За результатам оцінки, визнано переможцями закупівлі за конкурсом та акцептовано конкурсні пропозиції, в т.ч. лот 5 м. Новомосковськ, м. Кам`янське, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл., до 90 квартир, гранична вартість одного метра квадратного 14 970,00 грн. ОСОБА_6 (предмет закупівлі 81 квартира у АДРЕСА_3 , АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 , АДРЕСА_6 , вартість одного метра квадратного 14 950,00 грн. без ПДВ, загальна площа квартир 5 917 метрів квадратних, загальна ціна 88 459 150,00 грн.) та ОСОБА_7 (предмет закупівлі 9 квартир у АДРЕСА_7 , АДРЕСА_8 , АДРЕСА_9 , АДРЕСА_10 , АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_15 , вартість одного метра квадратного 14 970,00 грн. без ПДВ, загальна площа квартир 607,7 метрів квадратних, загальна ціна 9 097 269,00 грн.

Крім того, у той же день ОСОБА_8 представляючи інтереси ОСОБА_6 та ОСОБА_7 з огляду на соціальну складову та необхідність забезпечення житлом військовослужбовців та членів їх сімей гарантували, у разі акцептування їх пропозицій під час укладання угоди зменшити запропоновану вартість одного метра квадратного загальної площі житла до 13 950,00 грн. та 13 951,00 грн. відповідно.

В подальшому, на підставі протоколу засідання конкурсної комісії Міністерства оборони України з відбору пропозицій щодо закупівлі квартир на вторинному ринку в регіонах України щодо розгляду допущених до процедури оцінки конкурсних пропозицій учасників, їх оцінка закупівлі за конкурсом від 19.09.2017 №6/7/НЕР, ОСОБА_5 та невстановлені особи маючи умисел на заволодіння чужим майном шляхом зловживання своїм службовим становищем у особливо великих розмірах, за попередньою змовою групою осіб, достовірно знаючи, що вказана переможцями конкурсу ціна є завищеною та не відповідає вартості ціни на ринку у подібних будинках у період часу із вересня по жовтень 2017 року, перебуваючи за адресою: АДРЕСА_16 , на підстави довіреності від імені Міністерства оборони України організували укладання із переможцями конкурсу договорів купівлі-продажу нерухомого майна в регіонах України на загальну суму 84 494 865,00 грн., а саме 90 квартир за адресою: АДРЕСА_1 .

На виконання умов вищевказаних договорів (із врахуванням додаткових угод до них щодо зміни вартості одного метра квадратного загальної площі житла), в оплату фінансових зобов`язань, з метою придбання вищевказаного житла упродовж 2017-2018 років на особовий рахунок ОСОБА_6 відкритий у АТ «Укрексімбанк» № НОМЕР_1 та ОСОБА_7 відкритий у АТ «Укрексімбанк» № НОМЕР_2 Міністерство оборони України перерахувало грошові кошти в сумі 84 494 865,00 грн. за житло військовослужбовцям.

При цьому, грошові кошти в сумі 31 671 226,00 грн. сплачені безпідставно, через завищення замовником та продавцем фактичної ціни житла.

У подальшому грошовими коштами в сумі 31 671 226,00 грн. заволоділи ОСОБА_5 та інші невстановлені слідством особи.

05.04.2021 ОСОБА_5 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Підозра обґрунтовується зібраними у ході досудового розслідування належними та допустимими доказами у їх сукупності, зокрема висновком експертів за результатами проведення судової економічної експертизи від 28.01.2021 № 34886/34887/20-72/3477-3484/21/72, якою встановлено, що розмір матеріальної шкоди (збитків) за результатами придбання квартир АДРЕСА_17 станом на момент укладання договорів між Міністерством оборони України, з однієї сторони, та ОСОБА_6 і ОСОБА_7 з іншої, з урахуванням висновків експертів за результатами проведення оціночно-будівельної експертизи від 26.11.2020 № 23915/20-42/31408-31496/20-42 розрахунково складає 31 671 226,00 грн., матеріалами тимчасового доступу до речей та документів Міністерства оборони України, а саме листом від 15.08.2017 за № 303/8/32/983, який скерований до Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України із заявкою на закупівлю квартир на вторинному ринку в регіонах України без матеріалів моніторингу, листом від 15.08.2017 № 303/8/32/984 та заявкою на проведення конкурсу щодо закупівлі квартир на вторинному ринку в регіонах України за поданням Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України де відображена штучного завищена гранична вартість одного метра квадратного загальної площі житла, звітом Рахункової палати від 12.06.2018 № 14-1 про результати аудиту ефективності використання бюджетних коштів, виділених Міністерству оборони України на будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Збройних Сил України, протоколом допиту свідка ОСОБА_9 , іншими матеріалами кримінального провадження у їх комплексі.

Для завершення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні необхідно встановити службових осіб ГУ КЕУ, які згідно службових обов`язків відповідають за здійснення моніторингу цін на житло в ході підготовки тендерної документації та витребувати на цих осіб копії наказів про призначення на посади та службових інструкцій, встановити службових осіб ГУ КЕУ, які виконували моніторинг цін під час підготовки тендерної документації для закупівлі 90 квартир у м. Кам`янське Дніпропетровської області у ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , провести тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у Міністерстві оборони України щодо проведення процедур закупівель квартир, вилучивши їх оригінали, встановити місцезнаходження та вилучити оригінали матеріалів щодо проведення моніторингу цін на житло у м. Кам`янське під час підготовки документації для здійснення закупівлі 90 квартир, встановити службових осіб МОУ та Збройних Сил України, які надали пропозиції щодо необхідності придбання до 90 квартир м. Кам`янське для військовослужбовців та погодили, затвердили відповідні плани здійснення закупівель на 2016-2017 роки, допитати їх з питань обґрунтування необхідності купівлі квартир саме в м. Кам`янське, розташування найближчого місця військової служби, службових осіб Департаменту внутрішнього аудиту МОУ щодо підстав візування тендерної документації на здійснення закупівлі квартир, в т.ч. в м. Кам`янське за відсутності матеріалів моніторингу цін, допитати в якості свідків голову, заступника голови та всіх членів тендерного комітету МОУ з приводу проведення закупівель житла, в т.ч. 90 квартир в м. Кам`янське в 2016 та 2017 роках, службових осіб ГУ КЕУ, які приймали участь у здійсненні моніторингу цін на житло у м. Кам`янське, підготовці заявки на проведення закупівлі та тендерної документації, в т.ч. ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , директора ТОВ «Вератюр» ОСОБА_13 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_14 , ОСОБА_8 щодо обставин участі в закупівлі квартир МОУ, взаємовідносин зі службовими особами МОУ, військовослужбовців або членів їх сімей, які одержали квартири в м. Кам`янську, придбані у ОСОБА_6 та ОСОБА_7 з питань стану квартир на час одержання, фактичного проживання в них, подальшого відчуження, місця розташування їх місця служби, службових осіб та працівників МОУ, ЗСУ які були членами комісії з огляду квартир ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , підписували відповідні акти огляду даних квартир щодо їх стану на момент огляду, наявність комунікації, відповідність вимогам, встановленим МОУ для даних квартир, службових осіб та працівників суб`єкта господарювання, який здійснював добудову будинку в м. Кам`янське, придбаного ТОВ «Вератюр», квартири в якому в подальшому реалізовані МОУ, забезпечити виконання вимог ст. 290 КПК України, для ознайомлення з матеріалами досудового розслідування сторони захисту; скласти обвинувальний висновок та реєстр матеріалів кримінального провадження.

Результати зазначених процесуальних і слідчих дій мають суттєве значення для судового розгляду, у зв`язку з тим, що необхідні для забезпечення прав, свобод та законних інтересів підозрюваного ОСОБА_5 , інших учасників кримінального провадження, а також забезпечення повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожен, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура, а також для збирання додаткових доказів, які можуть бути використані під час судового розгляду.

Для проведення та завершення вищевказаних слідчих та процесуальних дій необхідний шестимісячний строк досудового розслідування, тобто до 05.10.2021.

Обставини, що перешкоджали здійснити ці процесуальні дії раніше: складність та тривалість проведення призначених у провадженні товарознавчої та судово економічної експертиз, проживання свідків у кримінальному провадженні не в місці знаходження органу досудового розслідування, великий обсяг речей і документів, які необхідно оглянути та дослідити, відсутність великої кількості документів та встановлення місць їх знаходження у зв`язку із ліквідацією Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України (відповідно до спільних директив Міноборони та Генерального штабу Збройних сил України від 05.11.2019 №Д-322/1/10 дск, від 01.04.2020 №Д-322/1/6 дск Головне управління майна та ресурсів є правонаступником Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України).

Також лише після проведення зазначених слідчих та процесуальних дій, можливо буде ознайомити підозрюваного та його захисника з матеріалами досудового розслідування, скласти реєстр матеріалів досудового розслідування, обвинувальний акт, що також потребує значного часу.

У зв`язку з викладеним, з метою проведення повного, всебічного та неупередженого досудового розслідування, виникла необхідність у продовженні строку досудового розслідування у даному кримінальному провадженні до шести місяців, тобто до 05.10.2021.

Злочин, передбачений ч. 5 ст. 191 КК України, про підозру у вчиненні якого повідомлено ОСОБА_5 , у відповідності до ч. 6 ст. 12 та ст. 45 КК України відноситься до категорії особливо тяжких корупційних злочинів.

24.05.2021 постановою першого заступника Генерального прокурора строк слідства у кримінальному провадженні № 42020000000001482 від 11.08.2020 продовжено до 05.07.2021..

Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, просить задовольнити.

Захисник у судовому засіданні щодо задоволення клопотання заперечили, просять відмовити.

Підозрюваний у судовому засіданні підтримав позицію захисника, просить відмовити в задоволенні клопотання.

Вислухавши пояснення сторін кримінального провадження та дослідивши матеріали провадження приходжу до наступних висновків.

Відповідно до ч. 1 ст. 219 строк досудового розслідування обчислюється з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня звернення до суду з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного або виховного характеру, клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності або до дня ухвалення рішення про закриття кримінального провадження. Строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить: шість місяців - у кримінальному провадженні щодо кримінального проступку; дванадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо злочину невеликої або середньої тяжкості; вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 219 КПК України, строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4 глави 24 вказаного Кодексу. При цьому загальний строк досудового розслідування не може перевищувати дванадцяти місяців із дня повідомлення особі про підозру у вчиненні тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Відповідно до ч. 3 ст. 294 КПК України, якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у п. 2 абз. 3 ч. 1 ст. 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених п.п. 2 та 3 ч. 2 ст. 219 цього Кодексу - до шести місяців - слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора.

З урахуванням доводів викладених у клопотання та враховуючи те, що у кримінальному провадженні необхідно вчинити ряд слідчих дій, слідчий суддя приходить до переконання про обґрунтованими підставами для продовження строку досудового розслідування в кримінальному провадженні № 42020000000001482 від 11.08.2020, до шести місяців, тобто до 05.10.2021.

Керуючись ст.ст. 219, 294, 295-1 КПК України, слідчий суддя -

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання старшого слідчого другого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 про продовження строку досудового розслідування № 42020000000001482 задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні № 42020000000001482 від 11.08.2020, до шести місяців, тобто до 05.10.2021.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 98471497
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку