open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

328/1844/21

09.07.2021

3/328/918/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 липня 2021 року м. Токмак

Суддя Токмацького районного суду Запорізької області Петренко Людмила Василівна, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з відділення поліції№3Пологівського РВПГУНП вЗапорізькій області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який не працює, зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ст. 152 КУпАП,-

встановив:

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення серії ВАБ №593689, складеним 02 липня 2021 року в м. Токмак інспектором СРПП к-н поліції Ждановим Сергієм Олександровичем про те, що ОСОБА_1 02 липня 2021 року о 09-00 години в м. Токмак по вул.. Центральна навпроти м. «Трюфелька» розташував об`єкт торгівлі на території міста не спеціально призначеному для торгівлі місці, чим порушив правила благоустрою міста, чим вчинив правопорушення, передбачене ст. 152 КУпАП.

До протоколу додано: супровідний лист, лист щодо реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі «Інформаційний портал Національної поліції України» Токмацького відділення поліції Пологівського ВП ГУНП у Запорізькій області під № 3893 від 02.07.21 для подальшого їх розгляду згідно з Законом України «Про звернення громадян» та «Положення про порядок роботи із зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України», затвердженого наказом МВС України від 15.11.2017 № 930 чи в порядку визначеному розділом ІV Кодексу України про адміністративні правопорушення, у випадку не підтвердження факту скоєння кримінального правопорушення; рапорт працівників поліції від 02 липня 2021 року.

За протоколом своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 152 КУпАП.

Дослідивши матеріали справи, суддя дійшов наступних висновків.

У провадженні суду перебуває справа про адміністративне правопорушення, у якій, відповідно до положень ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при її розгляді зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до статті 245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення, зокрема, є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом.

Згідно зі ст. 1 КУпАП завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержанняКонституціїі законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.

Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом (ч. 3 ст. 7 КУпАП).

Відповідно до ст. 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; 3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Кодексом України про адміністративне правопорушення визначено підвідомчість справ про адміністративні правопорушення.

Так, статтею 221 Кодексу Українипро адміністративні правопорушення визначено категорії статей Кодексу України про адміністративні правопорушення, які уповноважені розглядати районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди.

Згідно зі ст. 221 КУпАП судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою - четвертою та сьомою статті 41, статтями 41 1 - 41 3, 42 1, 42 2, частиною першою статті 44, статтею 44 1, частиною першою статті 44 3, статтями 46 1, 46 2, 51, 51 2, 51 4, 51 3, частинами другою, четвертою та п`ятою статті 85, статтями 85 1, 88 - 88 2, 89, 90, 91, 91 5, 91 6, 92 1, 96 2, 98, 101 - 103, 103 3, частиною першою статті 106 1, статтями 106 2, 107 1, частиною другою статті 112, частинами четвертою, сьомою і дев`ятою статті 121, частиною п`ятою статті 122, статтями 122 2, 122 4, 122 5, частинами другою і третьою статті 123, статтею 124, частиною третьою статті 126, частиною четвертою статті 127, статтею 127 1, статтею 130, частиною третьою статті 133, статтями 135 1, 139, частиною четвертою статті 140, статтями 146, 149 1, частиною другою статті 154, статтею 155 1, частинами першою, третьою і четвертою статті 156, статтями 156 4, 160, 162, 162 1, 162 3, 163 1 - 163 4, частиною другою статті 163 7, статтями, 163 12, частинами другою і третьою статті 163 17, статтями 164, 164 3, 164 5 - 164 13, частини третя - шоста статті 164 14, статті 164 15 - 164 19, 166 1 - 166 4, частинами першою, другою, дев`ятою та десятою статті 166 6, 166 8 - 166 12, 166 14 - 166 18, 166 21, 166 22, 166 23, 166 24, 166 25, 166 27, 171 2, 172 4 - 172 20, 173 - 173 2, 173 4, 174, 177 2, частиною третьою статті 178, статтею 180 1, частинами першою, другою і третьою статті 181, частиною другою статті 182, статтями 183 1 - 185 11, 185 13, 185 14, 186 1, 186 5 - 186 8, 187, 188, 188 1, 188 13 (крім справ про адміністративні правопорушення, пов`язані з невиконанням законних вимог державного виконавця), 188 14, 188 16, 188 17, 188 19, 188 22, 188 25, 188 27, 188 28, 188 31, 188 32, 188 33, 188 34, 188 35, 188 38, 188 39, 188 40, 188 41, 188 45, 188 46, 188 47, 188 48, 188 49, 188 50, 188 54, 188 55, частиною першою статті 189 1, статтями 189 3, 190, 191, 193, 195 1 - 195 6, статтями 204 1, 204 3, 206 1, 212 2 - 212 24 цього Кодексу, а також справи про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років.

Відповідно до ст. 218 КУпАП, адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 45, 46, 92, 99, 103-1, 103-2, 104, 104-1, статтею 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями 138, 141, 142, 149-152, частиною першою статті 154, статтями 155, 155-2, частиною другою статті 156,частинами першою - четвертою статті 156-1, статтями 156-2, 159, частиною першою статті 163-17, статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею 179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, статтею 181-1, частиною першою статті 182, статтями 183, 185-12, 186, 189, 189-1, 212-1 цього Кодексу.

Адміністративні комісії при виконавчих органах сільських, селищних рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 92, статтею 99 (коли правопорушення вчинено громадянином), статтями 103-1, 103-2, 104, статтею 136 (за вчинення порушень на автомобільному транспорті), статтями 141, 142, 150-152, статтями, 155, 155-2, частиною другою статті 156, частинами першою - четвертою статті 156-1, статтями 156-2, 159, частиною першою статті 163-17, статтею 175-1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею 179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, частиною першою статті 182, статтями 183, 186, 212-1 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 219 КУпАП, виконавчі комітети (а в населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчі органи, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною другою статті 44 3, статтями 92, 99 (якщо правопорушення вчинено громадянином), статтею 104, частинами першою, третьою та сьомою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки транспортних засобів у межах відповідного населеного пункту, зафіксованого в режимі фотозйомки (відеозапису), статтями 127 2, 141, 142, 152, частинами першою - п`ятою та восьмою статті 152 1, статтею 159, статтею 175 1 (за порушення, вчинені у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статтею 179, статтею 180 (крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), частиною четвертою статті 181, частиною першою статті 182, статтями 183, 197, 198 цього Кодексу.

Від імені виконавчих комітетів (а в населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчих органів, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 цього Кодексу (при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження в центрі надання адміністративних послуг), мають право адміністратори центрів надання адміністративних послуг.

Від імені виконавчих комітетів (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчих органів, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, третьою і сьомою статті 122, частинами першою, другою та восьмою статті 152 1 цього Кодексу, і накладати адміністративні стягнення мають право уповноважені виконавчим комітетом (виконавчим органом) сільської, селищної, міської ради посадові особи виконавчих органів сільської, селищної, міської ради - інспектори з паркування.

Стаття 152 КУпАП, якою передбачена відповідальність за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів, не відноситься до переліку статей, які визначені в ст. 221 КУпАП та розглядаються районними, районними у місті, міськими чи міськрайонними судами.

Працівниками відділення поліції №3 Пологівського РВП ГУНП в Запорізькій області було направлено до суду протокол про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 152 КУпАП, однак розгляд вказаного матеріалу не входить до компетенції суду, що як наслідок унеможливлює розгляд суддею даного протоколу про адміністративне правопорушення.

Зазначена обставини є підставою для повернення справи про адміністративне правопорушення до відділення поліції №3 Пологівського РВП ГУНП в Запорізькій області для направлення за належністю.

Враховуючи викладене, суддя дійшов висновку, що дана справа про адміністративне правопорушення не належить до компетенції Токмацького районного суду Запорізької області, а тому вважаю за необхідне повернути даний адміністративний матеріал органу, що його направив до суду.

Керуючись ст.ст. 1, 7, 218, 221, 245, 280, 278,283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя,-

постановив:

Протокол про адміністративне правопорушення, передбачене ст. 152 КУпАП відносно ОСОБА_1 та додані до нього матеріали повернути до відділення поліції №3 Пологівського РВП ГУНП в Запорізькій області, для направлення справи за належністю.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя:

Джерело: ЄДРСР 98193725
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку