open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа №461/4275/21

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 червня 2021 року м.Львів

Галицький районний суд м.Львова

в складі: головуючого-судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові подання заступника начальника Галицького ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 про встановлення адміністративного нагляду

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українцю, громадянину України, уродженцю м.Львова, розлученому, тимчасово не працюючому, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , раніше неодноразово судимого,-

в с т а н о в и в :

Заступник начальника Галицького ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 звернувся в суд з поданням про встановлення адміністративного нагляду ОСОБА_4 покликаючись на те, що після звільнення з місць позбавлення волі на шлях виправлення не став, неодноразово вчиняв адміністративні правопорушення, а саме за ч.1 ст. 175-1 КУпАП у вигляді попередження, за ч.2 ст.135 КУпАП у вигляді штрафу, ніде не працює, веде антигромадський спосіб життя. Під час перебування на профілактичному обліку, на зауваження з боку працівників поліції не реагував. Просить суд вирішити питання про встановлення адміністративного нагляду щодо ОСОБА_4 .

Представник Галицького ВП ГУ НП у Львівській області в судове засідання не з`явився. Належним чином був повідомлений про день, час та місце розгляду спарви шляхом направлення повідомлення на електрону адресу.

ОСОБА_4 в судове засідання не з`явився. Належним чином був повідомлений про день, час та місце розгляду справи. Подав до суду заяву про розгляд справи у його відсутності.

Дослідивши матеріали подання, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що ОСОБА_4 раніше неодноразово судимий, востаннє вироком Галицького районного суду м.Львова за ст.121 ч.1, ст. 296 ч.4 КК України до покарання у виді п`яти років та трьох місяців позбавлення волі. 22.09.2020 року ОСОБА_4 звільнився з Личаківської виправної колонії (№30) та прибув до обраного місця проживання за адресою: АДРЕСА_1 . Був поставлений на профілактичний облік в Галицькому ВП ГУПН у Львівській області. Після звільнення ОСОБА_4 ніде не працює, на шлях виправлення не став, неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності.

Згідно роз`яснень Постанови Пленуму Верховного Суду України № 3 від 28 березня 1986 року «Про практику застосування судами України законодавства у справах про порушення правил адміністративного нагляду», суд, при розгляді питання встановлення чи продовження адміністративного нагляду, не може допускати формального підходу, тому слід повно досліджувати всі обставини та перевіряти обгрунтованість встановлення і продовження адміністративного нагляду.

Порядок встановлення адміністративного нагляду стосовно осіб звільненими з місць позбавлення волі регулюється Законом України «Про адміністративний нагляд за особами звільненими з місць позбавлення волі» від 01.12.1994 № 264/94-ВР, а також Наказом Міністерства внутрішнії справ N1303/203 від 04.11.2003 року «Про затвердження Інструкції про організацію здійснення адміністративного нагляду за особами, звільненими з місць позбавлення волі».

Пунктом 4.4 та 4.5 вказаного Наказу встановлено, що 4.4. У разі, якщо особа, яка підпадає під дію Закону ( 264/94-ВР ), незважаючи на письмове попередження органів внутрішніх справ продовжує порушувати громадський порядок і права інших громадян, учиняє інші правопорушення, за які чинним законодавствомвстановлена адміністративна відповідальність, дільничний інспектор міліції доповідає про це рапортом начальнику міськ-, райвідділу для прийняття рішення про доцільність встановлення за нею адміністративного нагляду.

До рапорту додаються:

- копія вироку суду про попереднє засудження до позбавлення

волі;

- довідка про перевірку на наявність судимостей;

- характеристика особи та матеріали, які свідчать про вчинені

особою правопорушення і накладені стягнення:

- засвідчені копії протоколів та постанов про притягнення до

адміністративної відповідальності;

- письмове попередження, винесене цій особі, стосовно якої

може бути встановлено адміністративний нагляд;

- пояснення правопорушника;

- пояснення громадян, що характеризують їх поведінку;

- пропозиції щодо застосування обмежень дій піднаглядному;

-інші матеріали.

Начальник міськ-, райвідділу, розглянувши ці матеріали, приймає рішення щодо підготовки подання про встановлення стосовно цієї особи адміністративного нагляду (додаток 11), підписує його та разом з вищезазначеними матеріалами направляє до суду.

Додатком №11 до Наказу затверджено зразок подання про встановлення адміністративного нагляду.

Так, вказане подання не відповідає передбаченим вимогам щодо його оформлення, а саме не вказано дату його складання, додані до подання матеріали не засвідчені належним чином (та у зв`язку із чим не можуть бути допустимими та достовірними доказами), відсутні пояснення громадян, що характеризують його поведінку. Доказів про звільнення ОСОБА_4 з місць позбавлення волі суду не надано. Не доведена систематичність вчинення ОСОБА_4 адміністративних правопорушень. Також до матеріалів подання додані документи, які є нечитабельними.

Окрім того, відповідно до п 3.2.1., 3.3.11., 3.3.12. 3.3.16, 3.3.17 наказу Міністерства внутрішніх справ від 23.08.2012 року № 747 «Про затвердження Інструкції з діловодства в системі Міністерства внутрішніх справ України», формування справ - це групування виконаних документів у справи відповідно до їхньої номенклатури. До справ вносять документи, які за змістом відповідають заголовку справи.

Документи до справ підшивають міцною ниткою в 3 - 4 проколи або переплітають друкарським способом.

Підшиті до справи документи нумерують простим графітовим олівцем або нумератором у правому верхньому кутку аркуша, не зачіпаючи тексту.

У кінці внутрішнього опису справи працівник, який її оформив, робить підсумковий запис: зазначення посади укладача і дати укладання опису, кількість внесених до неї документів і обсяг їх в аркушах.

Справи скріплюють печаткою (незалежно від того, прошиті вони ручним способом чи переплетені друкарським).

Всупереч вказаним вимогам, справа не підшита належним чином, аркуші справи не пронумеровано, в описі документів відсутні посилання на аркуш справи, де міститься відповідний документ, не вказано дату формування справи, кількість внесених до неї документів і обсяг їх в аркушах та справа не скріплена печаткою відповідного органу.

У поданні вказано, що ОСОБА_4 було притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 175-1 ч.1, ст. 178 ч.1 КУпАП у вигляді попередження та за ст. 135 ч.2 КУпАП у вигляді штрафу.

Проте жоднихдоказів напідтвердження вказанихобставин доматеріалів поданняне додано.

Відповідно до п. «в» ст. 3 Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб, засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів внутрішніх справ, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення.

Враховуючи вищевикладене, у діях чи бездіяльності ОСОБА_4 не вбачається систематичності порушення громадського порядку та нехтування попередженням органів внутрішніх справ про неприпустимість подібної поведінки. Вчинення єдиноразового правопорушення за відсутності систематичності у діях ОСОБА_4 не може розцінюватись як небажання ставати на шлях виправлення чи асоціальну поведінку звільненого з місць позбавлення волі.

Враховуючи викладене, встановлення адміністративного нагляду, а так само звернення уповноважених органів до суду з поданням про встановлення такого нагляду щодо особи, систематичність протиправної поведінки якої недоведена, є нічим іншим ніж порушенням його прав та безпідставним погіршенням його становища. Обмеження прав ОСОБА_4 , визначених у вказаному поданні, буде порушувати його право на свободу та особисту недоторканність, визначене ст. 5 Конвенції про захист прав і основних свобод людини, а також право на свободу пересування гарантоване ст. 33 Конституції України, ст. 13 Загальної декларації прав людини, ст. 2 Протоколу N 4 Конвенції про захист прав і основних свобод людини, ст. 12 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права.

На підставі викладеного та керуючись п. В ст.3, ст. ст. 4-6 Закону України про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні подання заступника начальника Галицького ВП ГУНП у Львівській області ОСОБА_3 про встановлення адміністративного нагляду ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 - відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Львівського Апеляційного суду через Галицький районний суд м.Львова протягом 7 діб.

Суддя ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 97937704
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку