open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002

_____________________________________________________________________________

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

29.06.2021 Справа № 905/1023/21

Господарський суд Донецької області у складі:

судді Фурсової С.М.,

при секретарі судового засідання Корецькій А.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» (85300, Донецька область, місто Покровськ, площа Шибанкова, будинок 1-А; код ЄДРПОУ 37967659)

до Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» (03150, місто Київ, вулиця Предславинська, будинок 34-А; код ЄДРПОУ 23343582) в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» (84180, Донецька область, Слов`янський район, місто Миколаївка, вулиця Січових Стрільців, будинок 9; код ЄДРПОУ 00131104)

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Фонд державного майна України (01133, місто Київ, вулиця Генерала Алмазова, будинок 18/9; код ЄДРПОУ 00032945)

про зобов`язання виконати в натурі обов`язок за договором, -

за участю представників сторін:

від позивача: не з`явився

від відповідача: адвокат Горянін А.О.

від третьої особи: не з`явився

С У Т Ь С П О Р У

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» звернулось до Господарського суду Донецької області з позовною заявою до Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» про зобов`язання виконати в натурі обов`язок за договором.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що між ним та відповідачем укладено договір оренди № 345 від 01.04.2021, за умовами якого Публічне акціонерне товариство «Донбасенерго» в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» передає Товариству з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» за актом приймання-передачі в тимчасове платне користування майно - частину нежитлового вбудованого приміщення в об`єднано-допоміжному корпусі (інв.№100000000000025300) на першому поверсі (кімната №105), площею 15 кв.м., розташоване за адресою: Донецька область, Слов`янський район, смт Райгородок, вулиця Промислова 10/100000000000025300, яке є власністю Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» та знаходиться на балансі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція».

Сторонами у пункті 6.3.1 згаданого Договору погоджено, що відповідач зобов`язався передати позивачу в оренду майно за актом приймання-передачі у 10 денний строк з моменту підписання договору оренди. Проте, станом на дату подання позовної заяви акт приймання-передачі спірного нежитлового приміщення в оренду не підписано, майно у оренду позивачу не передано, що, на думку, останнього порушує його права та змусило звернутися до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 03.06.2021 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі № 905/1023/21, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання призначено на 17.06.2021, встановлено строк сторонам для надання суду заяв по суті справи, доказів. Залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Фонд державного майна України.

На адресу суду 10.06.2021 надійшов відзив Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» на позовну заяву, в якому останній просить відмовити у задоволенні позовних вимог з тих підстав, що виконання зобов`язання передати в оренду майно, може бути виконане тільки після отримання згоди Фонду державного майна України відповідно до вимог частини четвертої статті 12 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

На офіційну електронну адресу суду 17.06.2021 надійшли письмові пояснення Фонду державного майна України, в яких останній просить відмовити у задоволенні позовних вимог з огляду на необхідність обов`язкового дотримання вимог частини четвертої статті 12 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна». Зазначено, що листом від 18.05.2021 за № 10-17-11192 Фондом державного майна України надавалась згода на укладення з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім «ЕНЕРГОІНВЕСТ» договору оренди основний засобів, які обліковуються на балансі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція», а саме, частини нежитлового приміщення в об`єднано-допоміжному корпусі (інв.№100000000000025300).

Ухвалою суду від 17.06.2021 закрито підготовче провадження у справі та призначено розгляд справи по суті на 24.06.2021.

У судове засідання 24.06.2021 з`явився представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на доводи аналогічні тим, які викладені у відзиві на позовну заяву.

Позивач та третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача у судове засідання 24.06.2021 не з`явились, про дату, час та місце проведення засідання повідомлені завчасно та належним чином. Представник позивача та третьої особи просили розглянути справу по суті без їх участі.

Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, ратифікованої Законом України від 17.07.1997 № 475/97-ВР, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

Порушення права на розгляд справи упродовж розумного строку було неодноразово предметом розгляду Європейським судом з прав людини у справах проти України.

Обов`язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінку сторін, предмет спору.

З огляду на те, що під час розгляду справи судом було створено учасникам судового процесу необхідні умови для доведення фактичних обставин справи, зокрема, було надано достатньо часу для реалізації кожним учасником спору своїх процесуальних прав, передбачених статтями 42, 46 ГПК України, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи по суті заявлених вимог за наявними у ній документами.

Розглянувши подані документи, дослідивши матеріали справи, господарський суд -

В С Т А Н О В И В

01.04.2021 між Публічним акціонерним товариством «Донбасенерго» в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» (Орендодавець, Відповідач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» (Орендар, Позивач) укладено договір оренди № 345 (далі - Договір), за умовами пункту 1.1 якого Орендодавець передає Орендарю за актом приймання-передачі в тимчасове платне користування майно - частину нежитлового вбудованого приміщення в об`єднано-допоміжному корпусі (інв.№100000000000025300) на першому поверсі (кімната №105), площею 15 кв.м., розташоване за адресою: Донецька область, Слов`янський район, смт Райгородок, вулиця Промислова 10/100000000000025300 (далі - Майно).

Майно є власністю Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго», знаходиться на балансі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» (пункт 1.2 Договору).

За умовами пунктів 1.3, 2.1 Договору вартість майна визначена на підставі Звіту про оцінку нерухомого майна станом на 19.02.2021 та становить 16 500 гривень (шістнадцять тисяч п`ятсот гривень, 00 копійок) без ПДВ, що є Додатком № 1 до Договору. Мета оренди майна - зберігання ТМЦ.

Умови передачі та повернення орендованого майна погоджено сторони у розділі 3 Договору.

Орендоване Майно вважається переданим в оренду з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі (пункт 3.1 Договору).

Згідно з підпунктом 6.3.1 пункту 6.3 Договору Орендодавець зобов`язався передати Орендарю в оренду Майно за актом приймання-передачі у 10 денний строк з моменту підписання договору оренди.

У пунктах 8.1, 8.2, 9.1 Договору сторони домовились про те, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє протягом 2 років 11 місяців з моменту підписання акту приймання-передачі Майна в оренду. Взаємовідносин сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.

Посилаючись на те, що відповідач не передав в оренду за актом приймання-передачі Майно у строки, передбачені пунктом підпунктом 6.3.1 пункту 6.3 Договору, позивач звернувся до суду з даним позовом про виконання в натурі обов`язку за договором.

Виходячи з принципу повного, всебічного та об`єктивного розгляду всіх обставин справи, суд вважає вимоги позивача до відповідача такими, що не підлягають задоволенню, враховуючи наступне.

Відкрите акціонерне товариство «Донбасенерго» перейменоване з Державної акціонерної енергогенеруючої компанії «Донбасенерго», яка створена шляхом корпоратизації відповідно до наказу Міністерства енергетики та електрифікації України від 07.02.1996 № 26 та Указу Президента України від 04.04.1995 № 282/95 «Про структурну перебудову в електроенергетичному комплексі України».

Наказом Фонду державного майна України від 10.07.1996 № 15-ДПК прийнято рішення про приватизацію майна Відкритого акціонерного товариства «Донбасенерго», створеного шляхом корпоратизації через продаж акцій.

На виконання вимог Закону України «Про акціонерні товариства» змінено найменування Відкритого акціонерного товариства «Донбасенерго» на Публічне акціонерне товариство «Донбасенерго».

Наказами Фонду державного майна України від 15.10.1996 № 72-ПРА, від 27.01.2012 № 143 та від 27.02.2013 № 247 затверджувались відповідні Плани розміщення акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго».

Починаючи з 2014 року видавалася низка нормативних актів, якими врегульовувався процес приватизації 25 % акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго».

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2013 № 126 (зі змінами та доповнення, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.2014 № 23) визначено Перелік державних пакетів акцій підприємств паливно-енергетичного комплексу, що підлягають передачі Фондові державного майна, у тому числі державний пакет акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» у розмірі 25 % плюс одна акція.

На підставі акту приймання-передачі від 12.02.2014 № 16 Публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Енергетична компанія України» передало, а Фонд державного майна України прийняв пакет акцій у розмірі 25 % плюс одна акція статутного капіталу Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.07.2014 № 667-р «Про затвердження переліку об`єктів права державної власності, що підлягають приватизацій у 2014 році» державний пакет акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» у розмірі 25 % включено до такого переліку (об`єкт групи В).

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.04.2013 № 204-р із змінами, внесеними розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 606-р та від 13.12.2017 № 926-р, затверджувались Плани розміщення акцій підприємств паливно-енергетичного комплексу, у тому числі Плани розміщення акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» (підприємство групи В) у розмірі 25 %.

07.03.2018 набрав чинності Закон України «Про приватизацію державного і комунального майна» від 18.01.2018 № 2269-VIII, який змінив класифікацію об`єктів приватизації.

Після набрання чинності Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна» пакет акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» у розмірі 25 % став об`єктом малої приватизації (стаття 5).

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 № 935-р державний пакет акцій Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» у розмірі 25 % виключено з Планів розміщення акцій підприємств паливно-енергетичного комплексу (підприємство групи В).

Відповідно до Положення про Структурну одиницю Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція», остання входить до складу Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго», як структурний підрозділ без статусу юридичної особи.

Як вже зазначалось, між Публічним акціонерним товариством «Донбасенерго» в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» укладено договір оренди № 345, за яким відповідач зобов`язався передати позивачу за актом приймання-передачі в оренду у 10 денний строк з моменту підписання зазначеного Договору частину нежитлового вбудованого приміщення в об`єднано-допоміжному корпусі (інв.№100000000000025300) на першому поверсі (кімната №105), площею 15 кв.м., розташоване за адресою: Донецька область, Слов`янський район, смт Райгородок, вулиця Промислова 10/100000000000025300.

Позивач наголошує, що відповідачем своїх зобов`язань не виконано, внаслідок чого він звернувся до суду.

Відповідач проти заявленого позову заперечив з посиланням на необхідність обов`язкового дотримання вимог частини четвертої статті 12 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

Третя особа свою позицію у справі висловила у письмових поясненнях, просила суд у задоволенні позовних вимог відмовити.

У пункті 3 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» установлено, що акти Кабінету Міністрів України і Фонду державного майна України з питань приватизації, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють до затвердження Кабінетом Міністрів України і Фондом державного майна України відповідних актів, передбачених цим Законом.

Приватизація здійснюється на основі принципів законності; відкритості та прозорості; рівності та змагальності; державного регулювання та контролю; продажу об`єктів приватизації з урахуванням особливостей таких об`єктів; захисту економічної конкуренції; створення сприятливих умов для залучення інвестицій; повного, своєчасного та достовірного інформування про об`єкти приватизації та порядок їх приватизації; забезпечення конкурентних умов приватизації (частина друга статті 2 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»).

Стаття 1 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» передбачає, що завершенням приватизації є продаж об`єкта приватизації (усіх акцій, передбачених до продажу, єдиного майнового комплексу, іншого майна тощо) та перехід права власності на такий об`єкт покупцю, що оформлюється наказом відповідного органу приватизації.

Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва у районах і містах, органи приватизації в Автономній Республіці Крим становлять єдину систему державних органів приватизації.

Державні органи приватизації здійснюють державну політику у сфері приватизації та діють на підставі Закону України «Про Фонд державного майна України», цього Закону, інших актів законодавства (частина перша статті 7 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»).

Відповідно до статті 1, 4, 6 Закону України «Про Фонд державного майна України» Фонд державного майна України є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що реалізує державну політику у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, управління об`єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об`єктів державної власності, що належать до сфери його управління, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.

До основних завдань Фонду державного майна України належать, у тому числі:

- реалізація державної політики у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності;

- управління об`єктами державної власності, зокрема корпоративними правами держави у статутних капіталах господарських товариств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію та затверджено план розміщення акцій; товариств, утворених у процесі перетворення (у тому числі шляхом корпоратизації) державних підприємств, що належать до сфери його управління, а також товариств, утворених за участю Фонду державного майна України;

- захист майнових прав державних підприємств, а також державних пакетів акцій (часток), що належать до сфери управління Фонду державного майна України на території України;

- здійснення контролю у сфері організації та проведення приватизації державного майна, відчуження державного майна у випадках, встановлених законодавством, передачі державного майна в оренду та користування; повернення у державну власність державного майна, що було приватизоване, відчужене або вибуло з державної власності з порушенням законодавства; управління корпоративними правами держави, які перебувають у сфері його управління.

Фонд державного майна України здійснює свої повноваження безпосередньо і через регіональні відділення в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі та представництва у районах та містах, створених Фондом державного майна України, у разі необхідності. Представництва підпорядковуються регіональним відділенням. Фонд державного майна України, регіональні відділення та представництва становлять єдину систему державних органів приватизації.

Разом з цим, згідно з частиною другою статті 7 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» державні органи приватизації у межах своєї компетенції здійснюють такі основні повноваження: затверджують переліки об`єктів, що підлягають приватизації; класифікують об`єкти приватизації відповідно до цього Закону; приймають рішення про приватизацію об`єктів державної власності у випадках, установлених законодавством; змінюють у процесі приватизації організаційну форму підприємств, що перебувають у державній власності; здійснюють повноваження власника державного майна, у тому числі корпоративних прав, у процесі приватизації; здійснюють управління об`єктами державної власності, зокрема державними підприємствами та корпоративними правами держави у статутних капіталах господарських товариств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію та затверджено план розміщення акцій товариств, утворених у процесі перетворення (у тому числі шляхом корпоратизації) державних підприємств, що належать до сфери управління Фонду державного майна України, а також товариств, утворених за участю Фонду державного майна України.

У статтях 1, 4 Закону України «Про управління об`єктами державної власності» визначено, що управління об`єктами державної власності - здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб`єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об`єктів, пов`язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб. Суб`єктом управління об`єктами державної власності, зокрема, визначено Фонд державного майна України.

Отже, Фонд державного майна України здійснює свої повноваження, зокрема, у сфері приватизації, оренди державного майна та управління корпоративними правами тощо.

Головні засади приватизаційної політики повинні реалізуватися учасниками приватизаційних процедур шляхом дотримання імперативних норм Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», у тому числі щодо обмеження укладення договорів оренди земельних ділянок та іншого нерухомого майна або основних засобів підприємства та/або господарського товариства.

Положення частини четвертої статті 12 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» передбачають обмеження в розпорядженні майном об`єкта приватизації.

Наведене свідчить, що законодавцем визначений обмежений порядок та умови розпорядження речовими правами об`єкта приватизації.

Згідно з частиною другою статті 10 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» приватизація об`єкта вважається завершеною з моменту його продажу та переходу до покупця права власності або завершення розміщення всіх акцій, передбачених до продажу планом розміщення акцій, і оформлюється наказом відповідного органу приватизації.

Судом встановлено, що процес приватизації Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» на момент розгляду справи не завершений, рішення Фондом державного майна України щодо завершення або припинення приватизації 25 % акцій не приймалось, внаслідок чого процес приватизації Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» ще триває.

Приписами статей 73, 74 Господарського процесуального кодексу України визначено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до статей 76, 77 Господарського процесуального кодексу України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

З огляду на зазначене, враховуючи у сукупності встановлені обставини справи, а також недоведеність матеріалами справи отримання згоди Фонду державного майна України щодо передачі Майна в оренду позивачу, як це передбачено частиною четвертою статті 12 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Разом з цим, за змістом частини шостої статті 12 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» у випадку, якщо дії, передбачені частиною четвертою цієї статті, вчиняються без попереднього погодження органом приватизації та з покупцем (у період з дати підписання договору купівлі-продажу до переходу права власності до покупця), такий правочин є недійсним.

Відповідно до вимог частини другої статті 215 ЦК України нікчемний правочин не підлягає визнанню недійсним.

Згідно статті 129 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору покладаються на позивача.

Керуючись статтями 12, 73, 74, 76-79, 86, 129, 236-238 Господарського процесуального кодексу України, суд -

В И Р І Ш И В

У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» до Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція», за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Фонду державного майна України про зобов`язання виконати в натурі обов`язок за договором - відмовити.

У судовому засіданні 24.06.2021 проголошено та підписано вступну та резолютивну частини рішення.

Повний текст складено та підписано 29.06.2021.

Згідно із статтею 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга відповідно до статті 256 Господарського процесуального кодексу України на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду через Господарський суд Донецької області (пункт 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України).

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КАПІТАЛ» (85300, Донецька область, місто Покровськ, площа Шибанкова, будинок 1-А; код ЄДРПОУ 37967659)

Відповідач: Публічне акціонерне товариство «Донбасенерго» (03150, місто Київ, вулиця Предславинська, будинок 34-А; код ЄДРПОУ 23343582) в особі Структурної одиниці Публічного акціонерного товариства «Донбасенерго» «Слов`янська теплова енергетична станція» (84180, Донецька область, Слов`янський район, місто Миколаївка, вулиця Січових Стрільців, будинок 9; код ЄДРПОУ 00131104)

Третя особа: Фонд державного майна України (01133, місто Київ, вулиця Генерала Алмазова, будинок 18/9; код ЄДРПОУ 00032945)

Суддя С.М. Фурсова

Джерело: ЄДРСР 97924214
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку