open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 927/416/21
Моніторити
Постанова /03.11.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.10.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /06.10.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /20.09.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /28.07.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /16.06.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.06.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.04.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /14.02.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /01.02.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.01.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /28.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /20.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /20.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /17.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /14.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /09.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /07.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /01.11.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /27.09.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /03.09.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /09.08.2021/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /07.07.2021/ Господарський суд Чернігівської області Ухвала суду /22.06.2021/ Господарський суд Чернігівської області Ухвала суду /27.05.2021/ Господарський суд Чернігівської області Ухвала суду /27.04.2021/ Господарський суд Чернігівської області
emblem
Справа № 927/416/21
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Постанова /03.11.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.10.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /06.10.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /20.09.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /28.07.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /16.06.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.06.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.04.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /14.02.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /01.02.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /26.01.2022/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /28.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /20.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /20.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /17.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /14.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /13.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /09.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /07.12.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /01.11.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /27.09.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /03.09.2021/ Північний апеляційний господарський суд Ухвала суду /09.08.2021/ Господарський суд Чернігівської області Рішення /07.07.2021/ Господарський суд Чернігівської області Ухвала суду /22.06.2021/ Господарський суд Чернігівської області Ухвала суду /27.05.2021/ Господарський суд Чернігівської області Ухвала суду /27.04.2021/ Господарський суд Чернігівської області

У Х В А Л А

22 червня 2021 року м. Чернігівсправа № 927/416/21

Господарський суд Чернігівської області у складі головуючого судді Фесюри М.В., секретар судового засідання Скороход А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом: Чернігівської міської ради, вул. Магістратська, 7, м. Чернігів, 14000,

до відповідача: Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд», вул. Музейна, 2, м. Чернігів, 14000, код 21393386

За участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:

ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ,

ОСОБА_2 , АДРЕСА_2 ,

ОСОБА_3 , АДРЕСА_3 ,

ОСОБА_4 , АДРЕСА_4 ,

ОСОБА_5 , АДРЕСА_5

про визнання недійсними свідоцтв про право власності на нерухоме майно та припинення права власності

за участю: треті особи: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , представника третіх осіб - ОСОБА_6 ; позивача: ОСОБА_7 ; відповідача: Розмовенко О.Г.

Ухвала виноситься після перерви, оголошеної 27.05.2021, на підставі ст. 216 Господарського процесуального кодексу України.

У судовому засіданні, відповідно до ч. 6 ст. 233 Господарського процесуального кодексу України, оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач Чернігівська міська рада, звернувся до Господарського суду Чернігівської області з позовом до Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд», в якому просить суд:

1. Визнати недійсним свідоцтво про право власності на квартиру АДРЕСА_6 від 06.04.2010 року, видане на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №48 від 15.03.2010.

2.Припинити право власності Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд» на квартиру АДРЕСА_6 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2301539374101

3.Визнати недійсним свідоцтво про право власності на квартиру АДРЕСА_7 від 06.04.2010 року, видане на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №48 від 15.03.2010.

4.Припинити право власності Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд» на квартиру АДРЕСА_7 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2301872574101

5.Визнати недійсним свідоцтво про право власності на квартиру АДРЕСА_8 від 06.04.2010 року, видане на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №48 від 15.03.2010.

6.Припинити право власності Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд» на квартиру АДРЕСА_8 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 23848005

7.Визнати недійсним свідоцтво про право власності на квартиру АДРЕСА_9 від 01.04.2010 року, видане на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №48 від 15.03.2010.

8.Припинити право власності Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд» на квартиру АДРЕСА_9 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 23847667

9.Визнати недійсним свідоцтво про право власності на квартиру АДРЕСА_10 від 06.04.2010 року, видане на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №48 від 15.03.2010.

10.Припинити право власності Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд» на квартиру АДРЕСА_10 , реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 23845327.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що оскільки п.1.37 рішення Виконавчого комітету Чернігівської міської ради №48 від 15.03.2010, рішенням Чернігівської міської ради від 04.06.2015 скасовані, то свідоцтва про право власності є недійсними.

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 23.04.2021 справу № 927/416/21 передано на розгляд судді Фесюрі М.В.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 27.04.2021 судом прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі, розгляд справи постановлено здійснювати за правилами загального позовного провадження; залучено до участі у справі у якості третіх осіб, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 ; встановлено строки подання відзиву на позов, відповіді на відзив, заперечень, заяв, клопотань, тощо; підготовче засідання призначено на 27.05.2021.

14.05.2021 від відповідача надійшло клопотання №1/77 у якому відповідач просить суд продовжити строк подання відзиву на позов, встановленого ухвалою суду від 27.04.2021 посилаючись на не отримання від позивача позовної заяви та доданих до неї документів.

Клопотання прийнято судом та долучено до матеріалів справи.

25.05.2021 від третіх осіб надійшло письмове пояснення на підтримку позовних вимог. Так, відповідно до пояснень рішенням Чернігівської міської ради №16/VII-30 від 28.02.2017 визнано незаконним та скасовано рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 17.04.1995 №86, правомірність якого було предметом судового розгляду у справі № 927/731/17 в результаті якого, у задоволенні позову ПрАТ «Чернігівоблбуд» про визнання незаконним та скасування рішення Чернігівської Міської ради №16/VII-30 від 28.02.2017 відмовлено.

За даними Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно право власності на квартири АДРЕСА_11 , АДРЕСА_12 , АДРЕСА_13 , АДРЕСА_14 , АДРЕСА_10 зареєстровано за ЗАТ «Чернігівоблбуд» на підставі рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради № 48 від 15.03.2010, яке в подальшому скасовано як протиправне, а тому свідоцтва про право власності на такі квартири, якими посвідчено право власності відповідача на нерухоме майно, підлягають визнанню недійсними.

Спірні квартири віднесені до державного житлового фонду, перебувають у віданні Чернігівської міської ради і за рішенням останньої передані у користування третіх осіб та підлягають приватизації квартиронаймачами та членами їх сімей.

Проте третім особам у приватизації квартир Чернігівською міською радою було відмовлено у зв`язку з реєстрацією права власності за відповідачем, тоді, як існування свідоцтв на зазначені квартири, виданих відповідачу на підставі скасованих рішень виконавчого комітету Чернігівської міської ради, перешкоджає позивачу здійснювати повноваження, передбачені ст.15,18 ЖК Української РСР та передати їх у власність третіх осіб.

Крім того, в ході судового розгляду аналогічної справи №927/1027/19 про визнання недійсними свідоцтв про право власності на нерухоме майно, судом установлювались обставини та відповідні їм правовідносини щодо правомірності свідоцтв та реєстрації права власності за ПрАТ «Чернігівоблбуд» на квартиру АДРЕСА_15 . Рішенням Господарського суду Чернігівської області від 10.03.2020, залишеним без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 22.07.2020 та постановою Верховного Суду від 25.11.2020 позов задоволено, оскільки визнання незаконними та скасування у встановленому законом порядку рішень виконавчого комітету ради, на підставі яких відповідачу видано свідоцтва про право власності на квартиру, яка належить до державного житлового фонду, є підставою для визнання цих свідоцтв недійсними.

Обставини, встановлені рішенням господарського суду Чернігівської області у справі №927/1027/19, яке набрало законної сили, на думку третіх осіб мають преюдиціальне значення для вирішення спору у даній справі та не потребують повторного доказування.

Разом із тим, в письмових поясненнях треті особи повідомляють суд, що розмір витрат на правничу допомогу кожної із третіх осіб складає 5000 грн і які підлягають стягненню на їх користь в порядку ч. 13 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України.

Письмове пояснення прийнято судом та долучено до матеріалів справи.

26.05.2021 від приватного акціонерного товариства «Чернігівоблбуд» надійшов відзив №1/93 на позов у якому відповідач погоджується з твердженням позивача що спірні свідоцтва не є правовстановлюючими документами і є недійсними як в силу закону, так і у зв`язку із скасуванням рішеннями Чернігівської міської ради. В свою чергу, на думку відповідача, позивач ніякого відношення до управління спірними квартирами позивач не мав і доказів про це не надав, як не надав доказів того, що спірні квартири належать до житлового фонду Чернігівської міської ради чи знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні конкретного державного підприємства, організації чи установи суду не надано і такі конкретні державні підприємства, організації чи установи в позові не вказані.

Згідно рішення №7 виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 25.01.2002 будинок по АДРЕСА_16 збудований попередником відповідача закритим акціонерним товариством «Чернігівоблбуд» для власних потреб, а згідно акту державної приймальної комісії, затвердженого вказаним рішенням виконавчого комітету замовником і підрядником було ЗАТ «Чернігівоблбуд», що і є підставою для виникнення права власності, а не видане свідоцтво про право власності. Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на спірні квартири, підставами для державної реєстрації у всіх випадках були правовстановлюючі документи, а саме акт державної приймальної комісії від 23.01.2002, який недійсним не визнавався.

Оскільки визнання недійсними свідоцтв про право власності на спірні квартири по АДРЕСА_16 не позбавить ПрАТ «Чернігівоблбуд» права власності на них, так як рішення про державну реєстрацію таких прав не скасовані і були прийняті не тільки на підставі свідоцтв, які не є правовстановлюючими документами, а також і на підставі правовстановлюючих документів (акту державної приймальної комісії) в позові має бути відмовлено.

Крім того, відповідач наголошує, що незавершене будівництво вказаного вище будинку було включено до статутного капіталу попередника відповідача, обставини, встановлені рішенням господарського суду Чернігівської області у справі №927/731/17 та Північного апеляційного господарського суду у справі №927/1027/19 на його думку не є преюдиційними.

Оскільки позивач стверджує, що спірна квартира є державною власністю а відповідач це заперечує, останній стверджує, що будівництво ніколи не фінансувалось за державні кошти, просимо зобов`язати позивача надати докази про фінансування будівництва квартири та належність її до власності держави.

Відповідно до довідки ПАТ «Укрпошта» відправлення за штрихкодовим ідентифікатором №1400051261595, у якому на адресу відповідача було направлено ухвалу про відкриття провадження у справі, якою встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов, вручено останньому 13.05.2021 у зв`язку із чим останнім днем подання (надсилання) в суд відзиву на позов є 28.05.2021 таким чином суд відмовляє відповідачу у задоволенні клопотання про продовження строку подання відзиву на позов №1/77 від 14.05.2021 оскільки такий відзив подано ПрАТ «Чернігівоблбуд» з дотриманням встановленого судом строку. Відповідно відзив прийнято судом та разом із доданими документами долучено до матеріалів справи.

Разом із відзивом на позов відповідачем подано клопотання №1/92 від 26.05.2021 надійшло клопотання про відкладення підготовчого засідання у зв`язку із перебуванням представника на лікарняному. До клопотання додано ордер щодо надання відповідачу правової допомоги адвоката та копія листку непрацездатності.

Присутні представники сторін проти клопотання відповідача не заперечували.

В підготовчому засіданні 27.05.2021 суд постановив протокольну ухвалу про продовження строку підготовчого провадження на 30 днів та оголосив перерву в підготовчому засіданні до 22.06.2021 до 10:00 год.

04.06.2021 від Чернігівської міської ради надійшла відповідь на відзив (№175 від 01.06.2021) у якому позивач наполягає на приналежності спірної квартири до державного житлового фонду, при тому, що відповідачем не надано суду доказів здійснення будівництва за принципом дольової участі у фінансуванні будівництва.

Посилаючись на положення ст.26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Інструкції до Переліку правовстановлювальних документів на підставі яких провадиться державна реєстрація права власності на об`єкт нерухомого майна та Тимчасове положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, затверджене наказом Міністерства юстиції № 7/5 від 07.02.2002 діюче на момент реєстрації позивач вважає, що саме свідоцтва про право власності від 01.04.2010 та 06.04.2010, а не акт державної приймальної комісії є документами, на підставі яких було проведено державну реєстрацію прав на спірні квартири, а тому в разі визнання недійсними свідоцтв право власності відповідача на ці квартири має бути припинено.

Відповідь на відзив прийнято судом та долучено до матеріалів справи.

07.06.2021 від третіх осіб надійшли письмові пояснення щодо відзиву на позов в якому з міркувань, аналогічних до відповіді на відзив позивача треті особи вважають, що наведені у відзиві ПрАТ «Чернігівоблбуд» обставини не можуть слугувати підставою для відмови у заявленому Чернігівською міською радою позові.

Письмові пояснення прийнято судом та долучено до матеріалів справи.

В підготовчому засіданні 22.06.2021 відповідачем подано клопотання у якому ПрАТ «Чернігівоблбуд» посилаючись на позицію позивача щодо належності квартир до державного житлового фонду, є державною власністю, а відтак перебувають у віданні Чернігівської міської ради. рішення у даній справі може вплинути на права або обов`язки між державою та відповідачем, а наслідком припинення права власності на спірні квартири відповідач буде позбавлений права власності на частину первинного капіталу та, відповідно, на частину його активів, що на його думку становить «втручання» та «позбавлення власності», у розумінні статті 1 Першого протоколу до Конвенції. див. рішення ЄСПЛ у справі у справі «Фонд «Батьківська турбота» проти України», у разі припинення рішення у даній справі і позбавлення права власності ПрАТ на частину первинного капіталу та, відповідно, на частину його активів, ми будемо змушені пред`являти позов до держави про відшкодування ринкової вартості спірних квартир просить залучити до участі у справі як третю особу на стороні відповідача, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору Регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернігівській області.

В підготовчому засіданні представник відповідача підтримав подане клопотання, представник позивача та треті особи проти задоволення клопотання заперечували.

Суд встановив.

Відповідно до ст. 50 Господарського процесуального кодексу України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов`язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи.

Якщо суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до розгляду встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Положеннями статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до повноважень в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить здійснення обліку відповідно до закону житлового фонду, здійснення контролю за його використанням (пункт 5 розділу б частини 1 статті 30).

Статтею 5 Житлового кодексу України визначено, що державний житловий фонд перебуває у віданні місцевих Рад народних депутатів (житловий фонд місцевих Рад) та у віданні міністерств, державних комітетів і відомств (відомчий житловий фонд).

Положеннями статей 14-18 Житлового кодексу України унормовано компетенцію виконавчих комітетів обласних, міських (міст республіканського підпорядкування) Рад народних депутатів у галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду.

Так, виконавчі комітети обласних, міських (міст республіканського підпорядкування) Рад народних депутатів у межах і в порядку, встановлених законодавством Союзу РСР, цим Кодексом та іншими актами законодавства Української РСР, на території області (міста республіканського підпорядкування): здійснюють державний контроль за використанням і схоронністю житлового фонду (частина перша статті 30); керують житловим господарством, підпорядкованими підприємствами, установами та організаціями цієї галузі, забезпечують комплексний розвиток житлового господарства; здійснюють управління житловим фондом місцевих Рад (частина перша статті 18) і забезпечують його схоронність, правильну експлуатацію, капітальний і поточний ремонт; здійснюють контроль за станом та експлуатацією відомчого житлового фонду, вживають заходів до передачі його до відання місцевих Рад; приймають рішення про переобладнання і знесення непридатних для проживання жилих будинків і жилих приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду (частина друга статті 7); здійснюють контроль на підприємствах, в установах організаціях за станом обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (стаття 41), а також за правильністю розподілу жилих приміщень; здійснюють контроль за діяльністю житлово-будівельних кооперативів, за експлуатацією та ремонтом належних їм будинків (стаття 138); здійснюють контроль за утриманням будинків, що належать громадянам (стаття 154).

Виконавчі комітети обласних, міських (міст республіканського підпорядкування) Рад народних депутатів вирішують й інші питання в галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду, віднесені до їх відання законодавством Союзу РСР і Української РСР.

Виконавчі комітети міських (міст республіканського підпорядкування) Рад народних депутатів здійснюють також відповідні права і обов`язки, передбачені статтею 15 цього Кодексу.

Виконавчі комітети районних, міських, районних у містах Рад народних депутатів у межах і в порядку, встановлених законодавством Союзу РСР, цим Кодексом та іншими актами законодавства Української РСР, на території району, міста, району в місті: здійснюють державний контроль за використанням і схоронністю житлового фонду (частина перша статті 30); керують житловим господарством, забезпечують належний технічний стан, капітальний і поточний ремонт житлового фонду, що є у віданні Ради; здійснюють управління житловим фондом місцевих Рад (частина перша статті 18); здійснюють контроль за станом та експлуатацією відомчого житлового фонду; здійснюють облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (частина перша статті 36), а також контроль за станом цього обліку на підприємствах, в установах, організаціях (стаття 41), затверджують рішення про взяття громадян за місцем роботи на облік потребуючих поліпшення житлових умов (стаття 39); приймають рішення про надання жилих приміщень у будинках житлового фонду місцевої Ради (стаття 51), затверджують спільні рішення адміністрації і профспілкового комітету підприємства, установи, організації про надання жилих приміщень у будинках відомчого житлового фонду (стаття 52); здійснюють облік громадян, які бажають вступити до житлово-будівельного кооперативу (частина четверта статті 134), затверджують списки осіб, які вступають до житлово-будівельного кооперативу, і рішення загальних зборів членів житлово-будівельного кооперативу про прийом до членів кооперативу та про надання квартири (частина шоста статті 137, частина перша статті 141); здійснюють контроль за діяльністю житлово-будівельних кооперативів, за експлуатацією та ремонтом належних їм будинків, скасовують рішення загальних зборів або правління житлово-будівельного кооперативу, що суперечать законодавству (стаття 138); приймають рішення про включення жилих приміщень до числа службових (стаття 118), затверджують рішення загальних зборів членів колгоспу або зборів уповноважених про включення жилих приміщень у будинках колгоспів до числа службових і перелік категорій робітників, яким можуть надаватися такі приміщення (стаття 120); видають ордери на жилі приміщення (частина перша статті 58, частина перша статті 122, частина друга статті 141); видають охоронні свідоцтва (броню) на жилі приміщення (стаття 75); здійснюють контроль за утриманням будинків, що належать громадянам (стаття 154); подають громадянам допомогу в проведенні ремонту жилих приміщень (стаття 178).

Виконавчі комітети районних, міських, районних у містах Рад народних депутатів вирішують й інші питання в галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду, віднесені до їх відання законодавством Союзу РСР і Української РСР.

Компетенція Міністерства житлово-комунального господарства Української РСР у галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду Компетенція Міністерства житлово-комунального господарства Української РСР у галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду визначається законодавством Союзу РСР, Положенням про Міністерство, затверджуваним Радою Міністрів Української РСР, та іншими актами законодавства Української РСР.

Міністерство житлово-комунального господарства Української РСР здійснює координацію в галузі управління житловим фондом, використання і забезпечення його схоронності.

Акти, видавані Міністерством житлово-комунального господарства Української РСР у межах його компетенції в галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду, є обов`язковими для міністерств, державних комітетів, відомств, виконавчих комітетів місцевих Рад народних депутатів, підприємств, установ, організацій, а також житлово-будівельних кооперативів і громадян.

Управління житловим фондом здійснюється власником або уповноваженим ним органом у межах, визначених власником (Стаття 18 Житлового кодексу України в редакції Закону № 3187-12 від 06.05.93)

Статус, організацію, повноваження та порядок діяльності Фонду державного майна України визначено Законом України «Фонд державного майна України». Розділом ІІ вказаного закону визначено повноваження Фонду державного майна України у сфері нормативного забезпечення; у сфері приватизації державного майна; у сфері управління корпоративними правами держави; у сфері оренди державного майна; у сфері оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності; у сфері розпорядження земельними ділянками державної власності тощо.

Разом із тим, відповідно до наведеного Закону управління об`єктами державного житлового фонду не віднесено до компетенцій Фонду державного майна України.

З огляду на викладене, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання ПрАТ «Чернігівоблбуд» про залучення Фонду державного майна України по Чернігівській області, до участі у справі у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Відповідно до ч.1 ст. 183 Господарського процесуального кодексу України, підготовче засідання проводиться за правилами, передбаченими статтями 196 - 205 цього кодексу, з урахуванням особливостей підготовчого засідання, встановлених цією главою.

Відповідно до п.7 ч.2 ст.182 Господарського процесуального кодексу України, суд у підготовчому засіданні з`ясовує, чи надали сторони докази, на які вони посилаються у позові і відзиві, а також докази, витребувані судом чи причини їх неподання; вирішує питання про витребування додаткових доказів та визначає строки їх подання.

Представник позивача Чернігівської міської ради в підготовчому засіданні повідомив суд, що всі докази, які підтверджують фінансування будівництва квартир за рахунок держави є в матеріалах справи, з огляду на викладене суд відмовляє у задоволенні клопотання відповідача про витребування від позивача таких доказів.

Керуючись ст. 50, 182, 232 - 235 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

У Х В А Л И В :

1.У задоволенні заяви Приватного акціонерного товариства «Чернігівоблюуд» (б/н від 21.06.2021) про залучення до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Регіонального відділення Фонду державного майна України по Чернігівській області (пр. Миру, 43, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 14243893) відмовити.

Ухвала набирає законної з моменту її підписання та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Повний текст ухвали складено та підписано 25.06.2021.

Суддя М.В. Фесюра

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/

Джерело: ЄДРСР 97903147
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку