open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 487/7383/19

Провадження № 1-кс/487/3217/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18.06.2021 року м. Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Миколаєва клопотання старшого слідчого Першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого в місті Миколаєві ОСОБА_3 , про продовження строку досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 62019150000000468 від 20.06.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

11.06.2021 року, старший слідчий Першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого в місті Миколаєві ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді з клопотанням про продовження строку досудового розслідування у кримінальному провадженні №62019150000000468 на шість місяців, тобто до 20.12.2021 року.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив наступне.

Першим слідчим відділом Територіального управління Державного бюро розслідувань у місті Миколаєві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62019150000000468 від 20.06.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 21.12.2018 на XXIV позачерговій сесії Миколаївської обласної ради сьомого скликання прийнято рішення № 28 "Про обласний бюджет Миколаївської області на 2019 рік", відповідно до якого прийнято обласний бюджет Миколаївської області на 2019 рік. З прийняттям даного рішення також було затверджено загальні суми субвенцій з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку, на розвиток спортивної інфраструктури, на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 75 Бюджетного кодексу України зазначається, що Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи місцевих рад складають прогнози місцевих бюджетів та проекти місцевих бюджетів.

Згідно ч. 2 ст. 101 згаданого кодексу- Верховна Рада Автономної Республіки Крим та місцеві ради можуть передбачати у відповідних бюджетах такі види міжбюджетних трансфертів: субвенції на утримання об`єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об`єктів спільного користування; субвенції на виконання інвестиційних проектів, у тому числі на будівництво або реконструкцію об`єктів спільного користування; дотації та інші субвенції.

Крім цього, ч. 2 ст. 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачає, що районні та обласні ради затверджують районні та обласні бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації спільних соціально-економічних та культурних програм, контролюють їх виконання.

Так згідно з додатком 3 «Розподіл видатків обласного бюджету на 2019 рік» до згаданого рішення Миколаївської обласної ради від 21 грудня 2018 року № 28 «Про обласний бюджет Миколаївської області на 2019 рік» за головними розпорядниками коштів обласного бюджету було закріплено бюджеті асигнування, які не були розподілені, а саме:

- за управлінням молоді і спорту Миколаївської обласної державної адміністрації (далі управління молоді та спорту) закріплено суму у розмірі 50 мільйонів гривень на субвенції з місцевого бюджету (далі - субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проекту з нового будівництва, модернізації, реконструкції та капітального ремонту спортивних споруд та будівництва нових спортивно-оздоровчих комплексів у Миколаївській області);

- за департаментом економічного розвитку та регіональної політики Миколаївської обласної державної адміністрації (далі - департамент економічного розвитку) закріплено у розмірі 61 мільйонів гривень на субвенції з місцевого бюджету (далі - субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку та субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області).

Надалі Миколаївською обласною радою затверджено ряд порядків з визначеним механізмом відбору проектів з метою подальшого розподілу зазначених субвенцій головними розпорядниками:

Відповідно до Порядку використання субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проекту з нового будівництва, модернізації, реконструкції та капітального ремонту спортивних споруд та будівництва нових спортивно-оздоровчих комплексів у Миколаївській області, затвердженого рішенням Миколаївської обласної ради № 11 від 21.12.2018 (далі порядок), головному розпоряднику (управлінню молоді і спорту) здійснювати розподіл наданих субвенцій за погодженням із постійною комісією обласної ради з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій.

Згідно ст. 2 Порядку відбору, надання та умов використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку, затвердженого рішенням Миколаївської обласної ради № 7 від 12.04.2018 (далі порядок) - для проведення відбору мікропроектів обласна державна адміністрація створює конкурсну Комісію з відбору мікропроектів місцевого розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок субвенції з обласного бюджету, до складу якої входять представники структурних підрозділів. До складу Комісії можуть також залучатися представники територіальних відділень центральних органів виконавчої влади та громадських організацій (за узгодженням). Склад Комісії затверджується розпорядженням голови облдержадміністрації.

Згідно ст. 10 даного Порядку, то за підсумками конкурсного відбору обсяги коштів субвенції з обласного бюджету, які спрямовуються до відповідних місцевих бюджетів на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку, що пройшли конкурсний відбір, погоджуються з постійною комісією обласної ради з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій.

Разом з тим, як вбачається зі ст. 5 Порядку надання субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області, затвердженого рішенням Миколаївської обласної ради № 6 від 12.04.2018 (далі порядок) - облдержадміністрація оголошує конкурс з відбору проектів, що фінансуватимуться за рахунок субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам. Оголошення про конкурс та строки прийняття документів розміщується на офіційному веб-сайті облдержадміністрації.

Відповідно до п. 6 даного Порядку - для розгляду проектів об`єднаних територіальних громад Миколаївської області розпорядженням голови облдержадміністрації створюється Комісія з відбору проектів, що фінансуватимуться за рахунок субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області.

В подальшому згаданими структурними підрозділами облдержадміністрації відповідно до вказаних порядків здійснено розподіли обсягу згаданих субвенцій наступними сумами:

- управлінням молоді та спорту надано список проектів, серед яких пропонувалось розподілити згадані закріплені за ним субвенції на загальну суму 50 мільйонів гривень;

- департаментом економічного розвитку надано список проектів, серед яких пропонувалось розподілити згадані закріплені за ним субвенції на загальну суму 35 560 499 гривень з закріплених за ними 61 мільйону гривень.

Надалі, а саме 25.04.2019 Миколаївською облдержадміністрацією на адресу Миколаївської обласної ради за вихідним номером 815/09-05-30/6-19 направлено лист, який надійшов того ж числа та зареєстровано за вхідним номером 695-03-05-19. Відповідно до вказаного листа облдержадміністрація ініціювала перед Миколаївською обласною радою питання щодо скликання сесії та розгляду на ній ряд запропонованих облдержадміністрацією питань, серед яких «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік».

В подальшому, а саме 10.05.2019, до Миколаївської обласної ради фактично надійшов проект рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» з додатками, який в подальшому надано для ознайомлення депутатам обласної ради та розпорядча частина якого в свою чергу складалась з 12 пунктів, а 7 пункт складався з 10 підпунктів.

Між тим, 14.05.2019 структурними підрозділами Миколаївської облдержадміністрації (управлінням молоді та спорту і департаментом економічного розвитку), з урахуванням наданих пропозицій органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади і за результатами проведення згаданих конкурсних відборів, підготовлено ряд розподілів обсягу субвенцій, які направлено для погодження на ім`я голови постійної комісії з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій Миколаївської обласної ради ОСОБА_4 , наступними супровідними листами, а саме:

- щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури (за вихідним номером 904/32-05-30/6-19);

- щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку (за вихідним номером 903/16-05-30/6-19);

- щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області (за вихідним номером 902/16-05-30/6-19).

Одночасно з вказаним, вказані листи з додатками надійшли до Миколаївської обласної ради 15.05.2019 і відповідно до п. п. п. 6.5.2. Інструкції з діловодства у Миколаївській обласній раді, затвердженої Розпорядженням голови обласної ради від 27 червня 2018 року № 116-р, були передані на розгляд голові Миколаївської обласної ради ОСОБА_5 .

Отримавши зазначені документи та ознайомившись з ними, ОСОБА_5 залишила дані документи у себе, до загального відділу Миколаївської обласної ради їх не повернула та подальший рух останнім не надала.

Надалі, а саме 16.05.2019, під час розгляду на XXVI позачерговій сесії Миколаївської обласної ради сьомого скликання, у будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , питання за порядковим номером 22, а саме проекту рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» в період часу з 13 години 52 хвилини до 14 години 34 хвилини, ОСОБА_5 під час обговорення згаданого проекту рішення висказала прохання щодо підтримання згаданих розподілів обсягу субвенцій, а саме: щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури, щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку, щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області.

Разом з тим, як передбачає ч. 1 ст. 2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» - депутат сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради (далі - депутат місцевої ради) є представником інтересів територіальної громади села, селища, міста чи їх громад, який відповідно до Конституції України і закону про місцеві вибори обирається на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування на строк, встановлений Конституцією України.

Зміст ст. 19 вказаного Закону зазначає, що депутат місцевої ради має право вносити на розгляд ради та її органів пропозиції з питань, пов`язаних з його депутатською діяльністю.

Втім, відповідно до ст. 1.4. Регламенту - регламент Миколаївської обласної ради - це нормативно-правовий акт, який регулює порядок роботи обласної ради, її засідань, формування та діяльність постійних комісій, президії ради, посадових осіб ради, депутатських фракцій (груп), процедуру прийняття рішень, а також здійснення функцій, які випливають із повноважень обласної ради та її органів і встановлені Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад" та іншими законами.

Крім цього, зі змісту ч. 2 статті 1.1. Регламенту вбачається, що до складу обласної ради входять 64 рівних за своїми правами депутати обласної ради, які обрані виборцями Миколаївської області від політичних партій відповідно до Закону України "Про місцеві вибори" на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

У ч. 4 ст. 2.3.5. Регламенту згадується, що на засіданнях профільної постійної комісії обласної ради, президії та на пленарному засіданні обласної ради інформує визначений доповідач (як правило, - керівник відповідного органу, який виступає розробником проекту), на засіданнях інших постійних комісій під час розгляду питань порядку денного може інформувати інша посадова особа розробника проекту.

Як зазначено у ч. 2 статті 2.6.3. Регламенту - рішення обласної ради з будь-якого питання приймається на пленарному засіданні ради після його обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Одночасно з вказаним, ч. 1 ст. 2.5.1. Регламенту зазначає, що після закінчення обговорення питання головуючий на сесії оголошує про початок голосування. На голосування виносяться усі пропозиції, зауваження та доповнення, що надійшли від депутатів обласної ради під час обговорення відповідного питання.

Між тим, відповідно до ч. 3 ст. 2.5.1. Регламенту - на голосування спочатку ставиться проект рішення у редакції, внесеній відповідним суб`єктом подання, а потім - усі зміни, доповнення до нього згідно з черговістю надходження пропозицій.

Згідно ч. 1 ст. 2.6.1. Регламенту розгляд пропозицій, доповнень і зауважень до проекту рішення обласної ради проводиться після прийняття обласною радою внесеного проекту рішення за основу.

Як передбачає ч. 2 ст. 2.5.1. голосування по проекту рішення може проводитися в цілому за все рішення або за окремими його пунктами та розділами, а потім в цілому.

Таким чином відповідно до ч. 3 ст. 2.5.1. згаданого Регламенту, дані питання щодо включення до проекту рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» згаданих розподілів обсягу субвенцій ОСОБА_5 окремо на голосування не ставилися і таким чином депутатами не голосувались, а внаслідок чого згадані розподіли не могли бути включеними до проекту рішення.

Надалі, вказаний проект рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» тричі ставився ОСОБА_5 на голосування після чого прийнятий більшістю голосів (34 з 64).

В подальшому, у невстановлений час та не установленому місці у ОСОБА_5 виник злочинний умисел щодо включення до прийнятого рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» трьох питань, а саме: щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури; щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку; щодо розподілу обсягу субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області.

Таким чином, ОСОБА_5 достовірно володіючи інформацією про факт невключення згаданих розподілів обсягу субвенцій до згаданого рішення сесії, а також усвідомлюючи відсутність фактичних підстав для їх включення до останнього, підготувала лист на ім`я першого заступника голови Миколаївської обласної державної адміністрації ОСОБА_6 , у якому зазначає, що за результатами обговорення відповідного питання на пленарному засіданні обласної ради до проекту рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» включено наступні розподіли, а саме: субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури; субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку, які пройшли конкурсний відбір; субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області таким чином умисно вводячи в оману службових осіб облдержадміністрації.

Крім цього, посилаючись на статтю 2.6.2. Регламенту Миколаївської обласної ради ОСОБА_5 просила у згаданому листі ОСОБА_6 надати доручення стосовно доопрацювання текстового варіанту прийнятого обласною радою рішення № 22 «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік», при цьому додаючи до даного листа витяг із стенограми XXVI позачергової сесії Миколаївської обласної ради сьомого скликання від 16.05.2019.

Так, відповідно до ст. 2.6.2. Регламенту доопрацювання проекту рішення обласної ради з тих чи інших питань порядку денного пленарного засідання здійснює розробник проекту спільно з виконавчим апаратом обласної ради з урахуванням пропозицій, зауважень, доповнень, які надійшли під час обговорення питань порядку денного.

На підставі згаданого листа, підписаного ОСОБА_5 , службовими особами облдержадміністрації доопрацьовано текстовий варіант прийнятого обласною радою рішення «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» у результаті чого у зміст тексту рішення внесені неправдиві дані наступного змісту, а саме:

«7.11. Затвердити розподіл обсягу іншої субвенції з місцевого бюджету (КТПКВКМБ 1119770) (субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на розвиток спортивної інфраструктури) на суму 46 700 000 гривень (додаток 12).

7.12. Затвердити розподіл обсягу іншої субвенції з місцевого бюджету КТПКВКМБ 2719770) (субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку) на суму 15 560 499 гривень (додаток 13).»

7.13. Затвердити розподіл обсягу іншої субвенції з місцевого бюджету (КТПКВКМБ 2719770) (субвенція з обласного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області) на суму 20 000 000 гривень (додаток 14).»

Надалі, а саме 21.05.2019 за вихідним номером 935/17-05-30/6-19 Миколаївською обласною державною адміністрацією направлено на адресу Миколаївської обласної ради доопрацьоване рішення № 22 «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» від 16.05.2019, яке містило недостовірні дані про затвердження розподілів обсягу інших субвенцій з обласного бюджету місцевим бюджетам на наступні програми:

- на розвиток спортивної інфраструктури на суму 46 700 000 гривень (КТПКВКМБ 1119770);

- на реалізацію мікропроектів місцевого розвитку на суму 15 560 499 гривень (КТПКВКМБ 2719770);

- на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку об`єднаних територіальних громад Миколаївської області на суму 20 000 000 гривень (КТПКВКМБ 2719770).

В подальшому, при отриманні даного офіційного документу, а саме рішення № 22 «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2019 рік» від 16.05.2019, ОСОБА_5 розуміючи, що питання (про розподіли обсягу вищезгаданих субвенцій на сесії від 16.05.2019) про включення до проекту згаданого рішення не приймались, до проекту згаданого рішення їх не включено, і таким чином у згадане рішення сесії внесені неправдиві дані у вигляді трьох підпунктів 7.11, 7.12, 713, навмисно, всупереч інтересам служби, розуміючи протиправний характер своїх дій, підписала згадане рішення сесії, після чого віддала його для оприлюднення. Надалі зазначене рішення опубліковано на офіційному веб-сайті Миколаївської обласної ради.

Зазначені протиправні дії голови Миколаївської обласної ради ОСОБА_5 стали наслідком того, що згадані вище обсяги субвенцій направлено до місцевих бюджетів на загальну суму 82 мільйони 260 тисяч 499 гривень.

На даний час в рамках кримінального № 62019150000000468 від 20.06.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України необхідно встановити та допитати в якості свідків депутатів, які перебували на XXVI позачерговій сесії Миколаївської обласної ради сьомого скликання; допитати як свідка ОСОБА_5 щодо голосування за вказані підпункти рішення; допитати як свідків членів постійної комісії з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій Миколаївської обласної ради з питань щодо винесення вказаних підпунктів на голосування та безпосереднього голосування за них; виконати інші слідчі дії, необхідність в яких виникне під час проведення досудового розслідування.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 219 строк досудового розслідування з моменту внесення відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань до дня повідомлення особі про підозру становить вісімнадцять місяців - у кримінальному провадженні щодо тяжкого злочину.

Згідно ст. 12 КК України кримінальне правопорушення передбачене ч. 2 ст. 364 КК України відноситься до категорії тяжких кримінальних правопорушень.

Відомості про вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.06.2019. Після цього 27.04.2020 прокуратурою Миколаївської області до ЄРДР внесено відомості за фактом зловживання своїм службовим становищем головою Миколаївської обласної ради ОСОБА_5 при підписанні вказаного рішення сесії за ч. 2 ст. 364 КК України за № 4202015000000032. Надалі, вказані кримінальні провадження об`єднано в єдине кримінальне провадження за № 62019150000000468.

Завершити досудове розслідування у строк передбачений ч. 2 ст. 219 КПК України, а саме до 20.06.2021, не уявляється можливим, у зв`язку з значним обсягом слідчих дій, необхідних для встановлення істини у кримінальному провадженні. Так, необхідно отримати відповіді на запити, направлені до міських, селищних, сільських рад, об`єднаних територіальних громад, райдержадміністрацій; допитати ряд осіб, які були депутатами Миколаївської обласної ради сьомого скликання; виконати інші слідчі (розшукові) дії, направлені для прийняття законного рішення у даному кримінальному провадженні.

До судового засідання слідчий не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, вимоги зазначені у клопотанні підтримав.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов до висновку, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

У провадженні Першого слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Миколаєві, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62019150000000468 від 20.06.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України.

В обґрунтування неможливості закінчити досудове розслідування або повідомити особі про підозру у вказаному кримінальному провадженні в установлений законом строк, слідчий посилається на необхідність проведення ряду слідчих (процесуальних) дій.

Відповідно до ст.12ККУкраїни кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 364 КК України, відноситься до категорії тяжкого злочину.

Відомості про вчинення кримінального правопорушення внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 20.06.2019, таким чином строк досудового розслідування спливає 20.06.2021року (з урахуванням ухвали слідчого судді Заводського районного суду м. Миколаєва від 15.12.2020р.).

Частиною 1 ст.294КПКУкраїни передбачено, що якщо досудове розслідування злочину до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений у частині другій статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути продовжений неодноразово слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 2 і 3 частини четвертої статті 219 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 статті 9КПКУкраїни прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

На підставі вищевикладеного, слідчий суддя враховує, що на даний час у слідчого залишаються незавершеним в ході досудового розслідування ряд слідчих (процесуальних) дій, результати яких можуть бути використанні у кримінальному провадженні. Клопотання є законним та обґрунтованим. З урахуванням обсягу матеріалів, особливої складності провадження, необхідно продовжити строк досудового розслідування на шість місяців до 20.12.2021 року.

Керуючись, ст.ст.294,295-1 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №62019150000000468 від 20.06.2019 року на шість місяців до 20.12.2021 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Джерело: ЄДРСР 97878085
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку