open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem
Єдиний державний реєстр судових рішень

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 травня 2021 року справа №360/4597/20

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Компанієць І.Д. (суддя-доповідач),

суддів Сіваченка І.В., Ястребової Л.В.,

розглянув у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Луганського апеляційного суду на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2021 року по справі №360/4597/20 (суддя 1-ї інстанції Шембелян В.С.) за позовом ОСОБА_1 до Ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області, Луганського апеляційного суду про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив:

-визнати протиправною бездіяльність голови ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області Галини щодо ненадання інформації за запитом;

-зобов`язати голову ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області ОСОБА_2 надати повну інформацію про розмір складових суддівської винагороди працюючого судді на відповідній посаді відповідно дост.135 Закону України "Про судоустрій і статус суддів".

В обґрунтування позову зазначив, що 21 липня 2020 року був звільнений з посади судді Апеляційного суду Луганської області у відставку за вислугою років.

Управлінням Пенсійного фонду України на підставі наданих даних про заробітну плату зі зменшенням посадових окладів на період дії карантину позивачу було нараховано щомісячне довічне утримання судді у відставці на підставі даних, наданих головою ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області за № 5/216/20 від 04 серпня 2020 року.

Позивач звертався до відповідачів з заявою про надання даних про розмір складових суддівської винагороди судді, працюючого на відповідній посаді, виходячи з базового розміру посадового окладу судді.

Однак, відповідачі відмовили надати таку довідку в зв`язку з тим, що апеляційний суд Луганської області було ліквідовано. Суд здійснював правосуддя до 3 жовтня 2018 року та знаходиться в стадії ліквідації. Надати довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного утримання судді відповідно до п. 4 ст.142 Закону України «Про судоустрій статус судців» немає можливості, оскільки суддів, які здійснюють правосуддя на відповідній посаді в Апеляційному суді Луганської області немає.

Відмова Голови ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області надати довідку є протиправною та такою, що порушує право позивача на отримання щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці.

Відповідач - ліквідаційна комісія Апеляційного суду Луганської області просив відмовити в задоволенні позовних вимог, зазначаючи, що наказом Апеляційного суду Луганської області від 21.07.2020 позивача відраховано зі штату суду. За законом «Про судоустрій та статус суддів» щомісячне довічне грошове утримання судді у відставці розраховується, виходячи з розміру складових суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді.

Однак, апеляційний суд Луганської області ліквідовано Указом Президента України, суд здійснював правосуддя до 3 жовтня 2018 року.

На теперішній час Апеляційний суд Луганської області перебуває в стані ліквідації, суддів, які здійснюють правосуддя на відповідній посаді, в суді за штатним розписом немає, тому немає можливості надати довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного утримання судді у відставці відповідно до п. 4 ст.142 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»

Відповідач - Луганський апеляційний суд зазначив, що позивач з часу створення та початку роботи Луганського апеляційного суду 03 жовтня 2018 року і до теперішнього часу не перебував у трудових відносинах та не обіймав жодної посади в штаті новоутвореного суду, тому будь-які зобов`язання перед позивачем у Луганського апеляційного суду відсутні.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 22.12.2020 року залучено до участі у справі другого відповідача Луганський апеляційний суд.

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2021 року позов задоволено.

Визнано протиправними дії Луганського апеляційного суду щодо відмови листом від 23.10.2020 №5/2190/2020 у видачі ОСОБА_1 довідки про суддівську винагороду для обчислення щомісячного грошового утримання судді у відставці.

Зобов`язано Луганський апеляційний суд видати судді у відставці ОСОБА_1 довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного грошового утримання судді у відставці станом на 22.07.2020 року, з урахуванням розміру базового посадового окладу судді апеляційного суду згідно з вимогами пункту 24 розділуХІІПрикінцевих та перехідних положень Закону № 1402-VIII, який застосовується для визначення розміру щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, які не пройшли кваліфікаційне оцінювання, з 19.02.2020 (дати набрання чинностірішенням Конституційного Суду № 2-р/2020 від 18.02.2020).

Вирішено питання судових витрат по справі.

Відповідач - Луганський апеляційний суд, не погодившись з рішенням, звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення суду першої інстанції та відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.

Обґрунтування апеляційної скарги.

Відповідач не має обов`язків перед позивачем щодо видачі довідки за формою додатку 2 до Порядку №23-1, оскільки позивач не перебував у трудових відносинах з Луганським апеляційним судом.

Є безпідставним посилання суду першої інстанції на встановлені судовими рішеннями обставини надання Луганським апеляційним судом спірних довідок іншим суддям, оскільки ці рішення не стосуються позивача.

Позивач фактично не перебував на роботі в ліквідованому суді.

Відповідно до частини першої статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги.

З огляду на наведене суд перевіряє законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги відповідача.

Сторони про дату та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, відповідно до ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції розглядає справу у порядку письмового провадження.

Суд, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, розглядаючи апеляційну скаргу в межах викладених доводів, зазначає наступне.

Фактичні обставини справи.

ОСОБА_1 є суддею Апеляційного суду Луганської області у відставці та перебуває на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку (а.с. 7-11).

З 25 червня 1997 року по 11 грудня 2006 року позивач працював не посаді судді Перевальського районного суду Луганської області. З 12 грудня 2006 року переведений на посаду судді Апеляційного суду Луганської області. 21 липня 2020 року позивач звільнений з посади судді Апеляційного суду Луганської області у відставку за вислугою років (а.с. 17-18, 28).

Наказом в.о. голови ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області від 21 липня 2020 року № 14-т відраховано суддю ОСОБА_1 зі штату Апеляційного суду Луганської області, у зв`язку із поданням заяви про відставку, виплачена компенсація за невикористану відпустку та вихідна допомога у зв`язку з виходом у відставку. (а.с. 149).

Позивачу управлінням Пенсійного фонду України на підставі наданих даних про заробітну плату зі зменшенням посадових окладів у зв`язку з коронавірусом було нараховано щомісячне довічне утримання судді у відставці на підставі довідки ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області від 05.08.2020 № 5/217/2020 про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці, в якій зазначено, що станом на 21.07.2020 суддівська винагорода ОСОБА_1 , яка враховується при призначенні/перерахунку щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, складає 50714,40 грн, у тому числі: посадовий оклад 31696,50 грн, доплата за вислугу років (60%) 19017,90 грн (а.с. 32).

В протоколі розрахунку від 22.09.2020 пенсійної справи зазначено, що позивачу призначено довічне грошове утримання відповідно до вимогЗакону України «Про судоустрій та статус суддів»в розмірі 56% суддівської винагороди (50714,40 грн), в суммі - 28400 грн 06 коп. щомісячно - з 22.07.2020, отже, при нарахуванні були враховані суми, зазначені у довідці ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області (а.с. 29).

21.10.2020 позивач звернувся до голови Луганського апеляційного суду з заявою про надання довідки про розмір складових суддівської винагороди судді, працюючого на відповідній посаді, виходячи з розміру посадового окладу судді, визначеного чинним законодавством (а.с. 12).

Листом від 23.10.2020 № 5/2190/2020 Луганський апеляційний суд повідомив про неможливість надати довідку, оскільки згідно з п.п. 5.4 п.V «Порядку формування, ведення, обліку та зберігання особових справ суддів» затвердженого Наказом Державної судової адміністрації України від 20.05.2016 № 97, після відрахування судді зі штату суду, його особова справа продовжує зберігатися у відповідному службовому підрозділі апарату суду (у відповідного працівника) протягом двох років, але окремо від особових справ діючих суддів. Після закінчення двох років такі особові справи передаються до архіву суду у встановленому порядку. Станом на 21.10.2020 особова справа позивача знаходиться на зберіганні в Апеляційному суді Луганської області. Позивачу роз`яснено право звернення до ліквідаційної комісії цього суду (а.с. 13).

26.10.2020 позивач звернувся до голови Ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області із аналогічною заявою про надання довідки про розмір складових суддівської винагороди судді, працюючого на відповідній посаді, виходячи з розміру посадового окладу судді, визначеного чинним законодавством (а.с. 14).

Відповідно до листа ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області від 09.11.2020 № 5/262/2020 позивачу повідомлено, що суд знаходиться в стадії ліквідації та надати довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного утримання, відповідно до п.4ст.142 ЗУ «Про судоустрій та статус суддів», немає можливості оскільки суддів, які здійснюють правосуддя на відповідній посаді в Апеляційному суді Луганської області, немає (а.с. 15).

Суд першої інстанції, задовольняючи позов, виходив з того, що Луганським апеляційним судом листом від 23.10.2020 №5/2190/2020 протиправно відмовлено позивачу в наданні довідки про розмір складових суддівської винагороди працюючого судді на відповідній посаді, оскільки в штаті суду наявні такі судді станом на день звернення позивача - 21.10.2020, крім того відсутність в цій установі на зберіганні особової справи позивача лише є підставою для витребування необхідної для складання такої довідки інформації, і не є обґрунтованою підставою для відмови в наданні довідки позивачу.

Оцінка суду.

Відповідно достатті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.

За приписами статей21,22 Конституції Україниправа і свободи людини є невідчужуваними та непорушними; при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

На підставі статті 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно статті 64 Конституції Українигарантовано, що конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбаченихКонституцією України.

Право судді на відставку є конституційною гарантією незалежності суддів (пункт 4 частини шостоїстатті 126 Конституції України).

Відставка судді є особливою формою звільнення його з посади за власним бажанням та обумовлена наявністю в особи відповідного стажу роботи на посаді судді; наслідком відставки є, зокрема, припинення суддею своїх повноважень з одночасним збереженням за ним звання судді і гарантій недоторканності, а також набуття права на виплату вихідної допомоги та отримання пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (абзац четвертий підпункту 3.1 пункту 3 мотивувальної частиниРішення Конституційного Суду України від 19 листопада 2013 року № 10-рп/2013).

ВизначеніКонституцієюта законами України гарантії незалежності суддів є невід`ємним елементом їх статусу, поширюються на всіх суддів України та є необхідною умовою здійснення правосуддя неупередженим, безстороннім і справедливим судом; такими гарантіями є надання їм за рахунок держави матеріального забезпечення (суддівська винагорода, пенсія, щомісячне довічне грошове утримання тощо) та надання їм у майбутньому статусу судді у відставці; право судді у відставці на пенсійне забезпечення або щомісячне довічне грошове утримання є гарантією належного здійснення правосуддя і незалежності працюючих суддів та дає підстави висувати до суддів високі вимоги, зберігати довіру до їх компетентності і неупередженості; щомісячне довічне грошове утримання судді спрямоване на забезпечення гідного його статусу життєвого рівня, оскільки суддя обмежений у праві заробляти додаткові матеріальні блага, зокрема, обіймати будь-які інші оплачувані посади, виконувати іншу оплачувану роботу; конституційний принцип незалежності суддів означає, в тому числі, конституційно обумовлений імператив охорони матеріального забезпечення суддів від його скасування чи зниження досягнутого рівня без відповідної компенсації як гарантію недопущення впливу або втручання у здійснення правосуддя; конституційний статус судді передбачає достатнє матеріальне забезпечення судді як під час здійснення ним своїх повноважень (суддівська винагорода), так і в майбутньому у зв`язку з досягненням пенсійного віку (пенсія) чи внаслідок припинення повноважень і набуття статусу судді у відставці (щомісячне довічне грошове утримання); статус судді та його елементи, зокрема матеріальне забезпечення судді після припинення його повноважень, є не особистим привілеєм, а засобом забезпечення незалежності працюючих суддів і надається для гарантування верховенства права та в інтересах осіб, які звертаються до суду та очікують неупередженого правосуддя (абзаци п`ятий, шостий підпункту 2.2 пункту 2 мотивувальної частиниРішення Конституційного Суду України від 3 червня 2013 року № 3-рп/2013).

Організацію судової влади та здійснення правосуддя в Україні, що функціонує на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів і забезпечує право кожного на справедливий суд визначаєЗакон України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII(далі - Закон № 1402-VIII).

Згідно із пунктом 2 розділуХІІПрикінцевих та перехідних положень Закону № 1402-VIIIвизнано таким, що втратив чинність з дня набрання чинності цим Законом,Закон України від 07 липня 2010 року № 2453-VI «Про судоустрій і статус суддів», крім положень, зазначених у пунктах 7, 23, 25, 36 цього розділу.

Положення пункту 25 розділуХІІПрикінцевих та перехідних положень Закону № 1402-VIIвизнано такими, що не відповідаютьКонституції України(є неконституційними), згідно зРішенням Конституційного Суду № 2-р/2020 від 18.02.2020.

Так Конституційний Суд України в пунктах 16 -17 рішення № 2-р/2020 від 18.02.2020 вказує, що запровадження згідно із положеннями пункту 25 розділу XII „Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 1402 різних підходів до порядку обчислення розміру щомісячного довічного грошового утримання суддів, які виходять у відставку, суперечить положенням частини першої статті 126 Основного Закону України щодо гарантування незалежності суддів Конституцією і законами України. Конституційний Суд України вважає, що щомісячне довічне грошове утримання судді у відставці має бути співмірним із суддівською винагородою, яку отримує повноважний суддя. У разі збільшення розміру такої винагороди перерахунок раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці має здійснюватися автоматично. Встановлення різних підходів до порядку обчислення розміру щомісячного довічного грошового утримання суддів порушує статус суддів та гарантії їх незалежності. Верховний Суд неодноразово, зокрема, у постановах від 06 березня 2019 року у справі № 638/12586/16-а та від 11 лютого 2020 року у справі № 200/3958/19-а висловлював правовий висновок, відповідно до якого правовою підставою для перерахунку раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці є факт зміни грошового утримання/складових суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді.

Разом з цим, набрання чинності рішенням Конституційного Суду України, яким визнаються неконституційними відповідні норми законодавства, тягне за собою виникнення, зміну чи припинення прав та обов`язків суб`єктів правовідносин, до яких застосовуються (застосовувалися) положення законодавства, яке згодом було визнано неконституційним. Отже, такі правовідносини безпосередньо пов`язуються з дією закону. Тобто, якщо це один день (втрата чинності повністю чи в окремій частині закону за рішенням Конституційного Суду України з дня його ухвалення), то цей строк закінчується о 24 години 00 хвилини цього дня. Відповідно, з 00 годин 00 хвилин наступного дня, з дати ухвалення відповідного рішення Конституційного Суду України, до правовідносин, що регулюється таким законодавством застосовується норма, що відповідаєКонституції України, вступила у силу і діє.

Тому саме з 19.02.2020 (дати набрання чинностірішенням Конституційного Суду № 2-р/2020 від 18.02.2020) у зв`язку із скасуванням пункту 25 розділуХІІПрикінцевих та перехідних положень Закону № 1402-VIIщомісячне довічне грошове утримання суддям у відставці має призначатися саме на підставі нормЗакону № 1402-VIII, незалежно від того, чи пройшов такий суддя процедуру кваліфікаційного оцінювання.

Відповідно до частини третьої статті 142Закону №1402-VIщомісячне довічне грошове утримання виплачується судді у відставці в розмірі 50 відсотків суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді. За кожний повний рік роботи на посаді судді понад 20 років розмір щомісячного довічного грошового утримання збільшується на два відсотки грошового утримання судді.

Частиною четвертою та п`ятою цієї ж статті передбачено, що у разі зміни розміру складових суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді, здійснюється перерахунок раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання.

Пенсія або щомісячне довічне грошове утримання судді виплачується незалежно від заробітку (прибутку), отримуваного суддею після виходу у відставку. Щомісячне довічне грошове утримання суддям виплачується органами Пенсійного фонду України за рахунок коштів Державного бюджету України.

Відповідно до вимог частини третьої статті, пункту 24 розділуХІІПрикінцевих та перехідних положень Закону № 1402-VIIIрозмір посадового окладу судді становить з 1 січня 2020 року:

1) для судді місцевого суду - 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року;

2) для судді апеляційного суду та вищого спеціалізованого суду - 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року.

Як свідчать матеріали справи позивачу розмір щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці визначено УПФУ в м. Сєвєродонецьку визначено на підставі довідки ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області від 05.08.2020 № 5/217/2020 про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці, в якій зазначено, що станом на 21.07.2020 суддівська винагорода ОСОБА_1 , яка враховується при призначенні/перерахунку щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, складає 50714,40 грн, у тому числі: посадовий оклад 31696,50 грн, доплата за вислугу років (60%) 19017,90 грн (а.с. 32).

Отже, розмір посадового окладу, який врахований позивачу для обчислення його щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці, - 31696,50 грн є значно меншим від50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня 2020 року.

Питання призначення та перерахунку зазначених виплат врегульовані Порядком подання документів для призначення (перерахунку) і виплати щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці органами Пенсійного фонду України, затвердженогопостановою Правління Пенсійного фонду України від 25.01.2008№ 3-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 12 березня 2008 року за № 200/14891 (Порядок № 3-1).

Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІ Порядку № 3-1 заява про перерахунок щомісячного довічного утримання та довідка про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці (додаток 2) (далі - довідка про суддівську винагороду) подається до органів, що призначають щомісячне довічне утримання.

Згідно з вимогами пунктів 3,4 розділу ІІ Порядку № 3-1 звернення за перерахунком щомісячного довічного утримання проводиться в разі зміни розміру складових суддівської винагороди судді (в разі збільшення розміру винагороди судді Конституційного Суду України), який працює на відповідній посаді. Перерахунок щомісячного довічного утримання проводиться з дня виникнення права на відповідний перерахунок.

На підставі пункту 2 розділу ІІІ Порядку № 3-1 до заяви про перерахунок щомісячного довічного утримання додається довідка про суддівську працюючого судді за відповідною посадою станом на дату, з якої відбулось підвищення розміру суддівської винагороди.

Як встановлено судом, підвищення розміру посадового окладу судді апеляційного суду до50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб відбулося з 1 січня 2020 року; для визначення розміру щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, які не пройшли кваліфікаційне оцінювання, такий розмір посадового окладу судді за відповідною посадою застосовується з 19.02.2020 (дати набрання чинностірішенням Конституційного Суду № 2-р/2020 від 18.02.2020).

Отже, позивач має право на перерахунок розміру його щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці з дня його призначення - з 22.07.2020, оскільки жодних обмежень розміру посадових окладів суддів для обчислення розміру щомісячного довічного утримання суддів у відставці на законодавчому рівні не було встановлено протягом 2020 року.

Спірним питанням цієї справи є правомірність дій відповідачів, які відмовили позивачу у видачі довідки за формою, що передбачена додатком 2 до Порядку №3-1.

При цьому суд зазначає, що порядком №3-1 не визначено, якою саме установою суду (з якою позивач перебував у трудових відносинах чи іншою) має бути видана така довідка.

Аналізуючи підстави, з яких відповідачі відмовили у видачі довідки позивачу, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що слушними є аргументи ліквідаційної комісії Апеляційного суду Луганської області, які не можуть позивачу видати таку довідку за відсутності в їх складі суддів апеляційного суду, які працюють за відповідними посадами, тому інформація про розмір суддівської винагороди станом на день звернення позивача - 26.10.2020 в них відсутня.

Між тим, Луганським апеляційним судом листом від 23.10.2020 №5/2190/2020 позивачу протиправно відмовлено в наданнідовідки про розмір складових суддівської винагороди працюючого судді на відповідній посаді, оскільки в штаті цього суду наявні такі судді станом на день звернення позивача - 21.10.2020.

Крім того відсутність в цій установі на зберіганні особової справи позивача лише є підставою для витребування необхідної для складання такої довідки інформації, і не є обґрунтованою та правомірною підставою для відмови в наданні такої довідки позивачу.

Крім того, Луганський окружний адміністративний суд рішеннями від 14.08.2020 у справі №360/2684/20, від 17.09.2020 у справі №360/3072/20 та від 21.10.2020 у справі № 360/3358/20 зобов`язав управління Пенсійного фонду здійснити перерахунок та виплату щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці саме на підставі таких довідок,виданих Луганським апеляційним судом, а саме: від 05.03.2020 № 123, від 06.03.2020 № 129 та від 05.03.2020 № 121, які містили відомості про розмір суддівської винагороди, яка враховується при призначенні/перерахунку довічного грошового утримання суддям у відставці з 18.02.2020, розмір посадового окладу - 115 610,00 грн (а.с. 194-211).

При цьому судова колегія не приймає доводи апелянта про безпідставність посилання суду першої інстанції на ці судові рішення, бо вони не стосуються позивача, оскільки зазначеними рішеннями встановлено обставини видання спірних довідок Луганським апеляційним судом іншим суддям у відставці, які також, як і позивач, не перебували у трудових відносинах з Луганським апеляційним судом.

Той факт, що позивач не перебував на роботі в ліквідованому суді не спростовує висновку суду про обов`язок саме Луганського апеляційного суду видати позивачу довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного грошового утримання судді у відставці станом на 22.07.2020 року.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до частини першої статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки в межах доводів апеляційної скарги судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення є обґрунтованим, ухваленим з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Відповідно до статті 139 КАС України розподіл судових витрат по справі не здійснюється.

Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 321, 322, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Луганського апеляційного суду на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2021 року по справі №360/4597/20 залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 15 лютого 2021 року по справі №360/4597/20 залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття 31 травня 2021 року та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченомуст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повне судове рішення складено 31 травня 2021 року.

Головуючий суддя І.Д. Компанієць

Судді І.В. Сіваченко

Л.В. Ястребова

Джерело: ЄДРСР 97276142
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку