open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 368/116/21

2-о/368/20/21

Рішення

Іменем України

"23" квітня 2021 р.

в складі:

Головуючий суддя - Закаблук О.В.

При секретарі судового засідання - Балацька В.В.

За участі сторін процесу:

Заявник - ОСОБА_1

- розглянувши в відкритому судовому засіданні в місті Кагарлик Київської області в залі суду справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересована особа, Кагарлицький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), - про встановлення факту, що має юридичне значення, - факту реєстрації шлюбу, суд, -

В С Т А Н О В И В :

11.02.2021 року на адресу Кагарлицького районного суду Київської області надійшла заява ОСОБА_1 , заінтересована особа, Кагарлицький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), - про встановлення факту, що має юридичне значення, - факту реєстрації шлюбу, в якій заявник просила суд винести рішення на підставі якого:

- встановити факт реєстрації шлюбу, 02.10.1999 року, актовий запис № 764 між ОСОБА_1 , яка на моменту реєстрації шлюбу мала прізвище ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженкою м. Лисичанська Луганської області та ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженецем Станично - Луганського району Луганської області.

Вимоги, викладені в прохальній частині заяви, заявник в мотивувальній її частині обгрунтовує наступними обставинами та нормами права:

- В грудні 2020 року вона звернулася до Кагарлицького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) з метою змінити прізвище з « ОСОБА_4 » на « ОСОБА_5 », яке вона мала до одруження з ОСОБА_6 .

Їй усно роз`яснили, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 року за № 2398VI (із змінами та доповненнями, далі, - Закон), державну реєстрацію зміни прізвища проводить відповідний орган державної реєстрації актів цивільного стану за заявою фізичної особи за місцем її проживання за наявності в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану відповідних актових записів цивільного стану та відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

Механізм прийняття та розгляду заяв про зміну прізвища фізичних осіб - громадян України визначено в Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 за № 915 (із змінами та доповненнями).

Відповідно до вимог п. 4 цього порядку, до заяви слід додати такі документи:

- паспорт громадянина України;

- свідоцтво про народження заявника;

- свідоцтво про шлюб (якщо заявник перебуває у шлюбі);

- свідоцтво про розірвання шлюбу (якщо шлюб розірвано);

- свідоцтва про народження дітей (якщо заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей); - - свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно було раніше змінено; - - фотокартка заявника;

- квитанція про сплату державного мита.

Однак, як з`ясувалось, вона не зможе надати свідоцтво про шлюб з ОСОБА_3 . ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженцем с. Миколаївка Станично-Луганського району Луганської області, який був зареєстрований відділом реєстрації актів цивільного стану Луганської міської ради від 02.10.1999 року, актовий запис № 764. Даний документ їй довелося здати в суд для прийняття рішення про розірвання шлюбу.

Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 р. № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення», м. Луганськ віднесено до Переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, тому звернутися до відповідного архіву неможливо, а в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян цей запис відсутній, що підтверджується наданим витягом.

Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 16 Закону якщо в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану немає відповідних актових записів цивільного стану та відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, державну реєстрацію зміни прізвища молена провести тільки після їх поновлення та внесення відомостей до цього реєстру в установленому порядку.

Отже, їй порадили звернутися до суду із заявою про встановлення факту державної реєстрації даного шлюбу.

Даний факт вона мож підтвердити документами, в яких зазначено її дівоче прізвище « ОСОБА_7 »:

- свідоцтвом про розірвання шлюбу з ОСОБА_3 , серії НОМЕР_1 , видане Жовтневим відділом реєстрації актів цивільного стану Луганського міського управління юстиції, актовий запис № 721 від 20.12.2005 року;

- трудовою книжкою, в якій є запис, скріплений печаткою, про те, що прізвище « ОСОБА_5 » вписано на підставі свідоцтва про одруження НОМЕР_2 від 02.10.1999 від 02.10.1999 року;

- свідоцтвом про її народження НОМЕР_3 , видане ЗАГСом м. Лисичанська Ворошиловоградської області 16.08.1979 р.;

- свідоцтвом про неповну середню освіту;

- атестатом про повну загальну освіту;

- дипломом молодшого спеціаліста про закінчення у 1998 році Луганського державного педагогічного інституту від 26.06.1998 року ;

- та документами, які вона вже отримала після одруження і її прізвище вже записано « ОСОБА_5 »:

- дипломом спеціаліста про закінчення у 2000 році Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка від 30.06.2000 року;

- свідоцтво про народження сина;

- свідоцтво про одруження з ОСОБА_6 .

Крім того, даний факт підтверджується довідками управління соціальною захисту населення Кагарлицької районної державної адміністрації № 3231000005 від 17.10.2014 року та № 76 від 04.02.2014 року про взяття її на облік, як переміщеної особи з тимчасово окупованої території України 17.10.2014 року, як ОСОБА_5 , а з 06.06.2015 року, - як ОСОБА_4 .

А також вона надає копії свідоцтва про одруження з ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженцем с. Миколаївка Станично-Луганського району Луганської області, який був зареєстрований відділом реєстрації актів цивільного стану Луганської міської ради від 02.10.1999 року, актовий запис № 764, довідки МВС щодо відсутності (наявності) судимості, в якій перелічено всі прізвища, які вона мала станом на 01.11.2019 року, що також підтверджує шлюб з ОСОБА_5 , та оригінал якої здала під час працевлаштування на «Укрпошту».

Вказаний факт може також бути підтверджений і показами свідків: ОСОБА_8 , м. Кагарлик, м.т. НОМЕР_4 . ОСОБА_9 , м. Кагарлик, м.т. НОМЕР_5 .

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 315 ЦПК України, суд розглядає справи про встановлення факту реєстрації шлюбу, розірвання шлюбу, усиновлення.

Відповідно до роз`яснень, викладених в п. 10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 31 березня 1995 року "Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення", суди можуть встановлювати факти реєстрації шлюбу, розірвання шлюбу, народження і смерті, якщо в органах РАГС не зберігся відповідний запис чи відмовлено в його відновленні або ж він може бути відновлений лише на підставі рішення суду про встановлення факту реєстрації акту громадського стану.

Відповідно до п. 18 цієї Постанови рішення суду про встановлення факту, що мас юридичне значення, не замінює собою документів, що видають зазначені органи, а є лише підставою для їх одержання.

Встановлення факту реєстрації шлюбу для неї має юридичне значення, оскільки дозволяє реалізувати свої цивільні права згідно з законодавством України.

Оригінали вищезазначених документів та копій знаходяться у неї.

Відповідно вимог п. 21 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» заявники у справах за заявами про встановлення фактів, що мають юридичне значення поданих у зв`язку із збройною агресією, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією території України.... звільняються від сплати судового збору.

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтею 124 Конституції України, п. 5 ч. 2 ст. 293, п.4 ч. 1 ст. 315 Цивільного процесуального кодексу України, - заявник просить суд задовольнити вимоги, викладені в прохальній частині заяви.

11.02.2021 року автоматизованою системою документообігу суду на підставі п. 15.4) Перехідних Положень ЦПК України для слухання даної справи був визначений суддя Кагарлицького районного суду Закаблук О.В.

22.02.2021 року Кагарлицьким районним судом на підставі ст.ст. 317, 318 ЦПК України винесено ухвалу про відкриття провадження у справі, та призначено справу до судового слухання на 15 год. 00 хв. 23.03.2021 року.

23.03.2021 року слухання справи відкладено на 10 год. 00 хв. 23.04.2021 року в зв`язку з неявкою учасників процесу.

В судовому засіданні, яке відбулося 23.04.2021 року, заявник ОСОБА_1 вимоги, викладені в прохальній частині заяви, - підтримала, обгрунтовувала свою позицію обставинами, які викладені в мотивувальній частині її заяви.

В судове засідання, яке відбулося 23.04.2021 року, представник заінтересованої особи, - Кагарлицького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), - не з`явився, проте, на адресу Кагарлицького районного суду надійшла письмова заява, в якій заінтересована особа просить суд слухатии справу без участі її представника.

Суд, вислухавши заявника, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку щодо задоволення вимог, викладених в заяві, обгрунтовуючи своє рішення наступним.

Підсудність.

Згідно ч. 1 ст. 316 ЦПК України заява фізичної особи про встановлення факту, що має юридичне значення, подається до суду за місцем її проживання.

Як вбачається з матеріалів справи, зокрема, - з довідки від 17.10.2014 року за № 3231000005, (про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення), - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка м. Лисичанськ Луганської області, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно, враховуючи вищевказану норму процесуального Закону, та місце реєстрації заявника, - дана справа підсудна Кагарлицькому районному суду Київської області, як суду першої інстанції загальної юрисдикції.

Заявником по даній справі є громадянка України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка місто Лисичанськ Луганської області, паспорт громадянки України серії НОМЕР_6 , виданий 30 червня 2015 року Кагарлицьким РС Управління ДМС України в Київській області, реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків НОМЕР_7 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 .

Заінтересованою особою по даній справі є юридична особа, - Кагарлицький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального Управління міністерства юстиції (м. Київ) Міністерства юстиції України, 09201, Київська область, м. Кагарлик, вул. Володимира Великого, будинок 3, код згідно з ЄДРПОУ 23582536.

Фактичні обставини справи, встановлені в судовому засіданні, та застосування до них норм матеріального та процесуального права:

В грудні 2020 року заявник ОСОБА_1 звернулася до Кагарлицького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) з метою змінити прізвище з « ОСОБА_4 » на « ОСОБА_5 », яке вона мала до одруження з ОСОБА_6 .

Заявнику ОСОБА_1 у вищевказаній установі усно роз`яснили, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» від 01.07.2010 року за № 2398VI (із змінами та доповненнями, далі, - Закон), державну реєстрацію зміни прізвища проводить відповідний орган державної реєстрації актів цивільного стану за заявою фізичної особи за місцем її проживання за наявності в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану відповідних актових записів цивільного стану та відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

Механізм прийняття та розгляду заяв про зміну прізвища фізичних осіб - громадян України визначено в Порядку розгляду заяв про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 за № 915 (із змінами та доповненнями).

Відповідно до вимог п. 4 цього порядку, до заяви слід додати такі документи:

- паспорт громадянина України;

- свідоцтво про народження заявника;

- свідоцтво про шлюб (якщо заявник перебуває у шлюбі);

- свідоцтво про розірвання шлюбу (якщо шлюб розірвано);

- свідоцтва про народження дітей (якщо заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей); - - свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно було раніше змінено; - - фотокартка заявника;

- квитанція про сплату державного мита.

Однак, заявник ОСОБА_1 не змогла надати свідоцтво про шлюб з ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженцем с. Миколаївка Станично-Луганського району Луганської області, який був зареєстрований відділом реєстрації актів цивільного стану Луганської міської ради від 02.10.1999 року, актовий запис № 764. Даний документ їй довелося здати в суд для прийняття рішення про розірвання шлюбу.

Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2014 р. № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення», м. Луганськ віднесено до Переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, тому звернутися до відповідного архіву неможливо, а в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян цей запис відсутній, що підтверджується наданим заявником витягом, який міститься в матеріалах справи.

Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 16 Закону якщо в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану немає відповідних актових записів цивільного стану та відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, державну реєстрацію зміни прізвища молена провести тільки після їх поновлення та внесення відомостей до цього реєстру в установленому порядку.

Отже, заявнику ОСОБА_1 порадили звернутися до суду із заявою про встановлення факту державної реєстрації даного шлюбу.

Факт перебування у вищевказаному шлюбі, та, відповідно, - факт зміни заявником ОСОБА_1 прізвища в зв`язку з реєстрацією шлюбу, підтрверджується копіями документів, в яких зазначено дівоче прізвище ОСОБА_4 (станом на даний час), як « ОСОБА_7 »:

- свідоцтвом про розірвання шлюбу з ОСОБА_3 , серії НОМЕР_1 , видане Жовтневим відділом реєстрації актів цивільного стану Луганського міського управління юстиції, актовий запис № 721 від 20.12.2005 року;

- трудовою книжкою, в якій є запис, скріплений печаткою, про те, що прізвище « ОСОБА_5 » вписано на підставі свідоцтва про одруження НОМЕР_2 від 02.10.1999 від 02.10.1999 року;

- свідоцтвом про її народження НОМЕР_3 , видане ЗАГСом м. Лисичанська Ворошиловоградської області 16.08.1979 р.;

- свідоцтвом про неповну середню освіту;

- атестатом про повну загальну освіту;

- дипломом молодшого спеціаліста про закінчення у 1998 році Луганського державного педагогічного інституту від 26.06.1998 року ;

- та документами, які вона вже отримала після одруження і її прізвище вже записано « ОСОБА_5 »:

- дипломом спеціаліста про закінчення у 2000 році Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка від 30.06.2000 року;

- свідоцтво про народження сина;

- свідоцтво про одруження з ОСОБА_6 .

Крім того, даний факт підтверджується довідками:

- управління соціального захисту населення Кагарлицької районної державної адміністрації № 3231000005 від 17.10.2014 року;

- № 76 від 04.02.2014 року про взяття заявника ОСОБА_1 на облік, як переміщеної особи з тимчасово окупованої території України 17.10.2014 року, як ОСОБА_5 , а з 06.06.2015 року, - як ОСОБА_4 .

Також в матеріалах справи міститься:

- копія свідоцтва про одруження з ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженцем с. Миколаївка Станично-Луганського району Луганської області, який був зареєстрований відділом реєстрації актів цивільного стану Луганської міської ради від 02.10.1999 року, актовий запис № 764;

- довідка МВС щодо відсутності (наявності) судимості, в якій перелічено всі прізвища, які заявник ОСОБА_1 мала станом на 01.11.2019 року, що також підтверджує шлюб з ОСОБА_5 .

Отже, заявник по справі, - ОСОБА_1 не може надати до органу ДРАЦС оригінал свідоцтва про одруження з ОСОБА_3 , так як він був вилучений під час розірвання шлюбу з ОСОБА_3 , а актовий запис про укладення вищевказаного шлюбу в загальнодержавній базі не оцифрований, так як орган, який реєстрував вищевказаний шлюб, - перебуває на тимчасово окупованій території, на яку юрисдикція України тимчасово не поширюється.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 315 ЦПК України, суд розглядає справи про встановлення факту реєстрації шлюбу, розірвання шлюбу, усиновлення.

Відповідно до роз`яснень, викладених в п. 10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 31 березня 1995 року "Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення", суди можуть встановлювати факти реєстрації шлюбу, розірвання шлюбу, народження і смерті, якщо в органах РАГС не зберігся відповідний запис чи відмовлено в його відновленні або ж він може бути відновлений лише на підставі рішення суду про встановлення факту реєстрації акту громадського стану.

Відповідно до п. 18 цієї Постанови рішення суду про встановлення факту, що мас юридичне значення, не замінює собою документів, що видають зазначені органи, а є лише підставою для їх одержання.

Суд зазначає, що правовий режим тимчасового окупованої території визначає Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».

Відповідно до статті 1 того ж закону тимчасово окупована територія України є невід`ємною частиною території України, на яку поширюється дія Конституції та законів України.

17 березня 2015 року Верховна Рада також визнала тимчасово окупованими територіями окремі райони Донецької та Луганської областей.

Згідно ст. 1 Закону України 15 квітня 2014 року № 1207-VII "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" (далі - Закон № 1207-VII), тимчасово окупована територія України є невід`ємною частиною території України, на яку поширюється дія Конституції та законів України.

Положеннями ч. 1 ст. 18 Закону № 1207-VII, громадянам України гарантується дотримання у повному обсязі їхніх прав і свобод, передбачених Конституцією України, після залишення ними тимчасово окупованої території.

Як судом вказано вище, заявник ОСОБА_1 зверталася до Кагарлицького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) з метою змінити прізвище з « ОСОБА_4 » на « ОСОБА_5 », яке вона мала до одруження з ОСОБА_6 , - проте, їй було відмовлено в здійсненні перереєстрації шлюбу, оскільки заявник не змогла надати в силу об`єктивних причин оригінал свідоцтва про одруження з ОСОБА_3 , а факт укладення даного шлюбу не оцифровано в загальнодержавному реєстрі.

Відповідно, заінтересована осба по даній справі, - Кагарлицький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального Управління міністерства юстиції (м. Київ) Міністерства юстиції України, - відмовив Заявнику у проведенні перереєстрації прізвища.

Проте, суд в даному випадку зазначає наступне.

Відповідно до п.п. 1, 13 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 5 від 31.03.1995 року "Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення", в порядку окремого провадження розглядаються справи про встановлення фактів, якщо згідно з законом такі факти породжують юридичні наслідки, тобто від них залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав громадян.

Відповідно до ст. ст. з, 8, 9 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права, утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави, а чинні міжнародні договори, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Відповідно до роз`яснень, викладених в пункті 1 Постанови пленуму Верховного суду України N 5 від 31.03.1995 року «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення» за нормами ЦПК в порядку окремого провадження розглядаються справи про встановлення фактів, якщо:

- згідно з законом такі факти породжують юридичні наслідки, тобто від них залежить виникнення, зміна або припинення особистих чи майнових прав громадян;

- чинним законодавством не передбачено іншого порядку їх встановлення;

- заявник не має іншої можливості одержати або відновити загублений чи знищений документ, який посвідчує факт, що має юридичне значення.

Наведений в ЦПК перелік фактів, які встановлюються судом, не є вичерпним. За наявності зазначених умов суд може встановлювати й інші факти, що мають юридичне значення.

Відповідно до п. 18 постанови Пленуму Верховного суду України № 5 від 31 березня 1995 року, рішення суду про встановлення факту, що має юридичне значення, не змінює собою документів, що видають зазначені органи, а є лише підставою для їх одержання.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» тимчасово окупована територія України є невід`ємною частиною території України, на яку поширюється дія Конституції та законів

За положеннями ст. 18 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» громадянам України гарантується дотримання у повному обсязі їхніх прав і свобод, передбачених Конституцією України, у тому числі соціальних, трудових, виборчих прав та права на освіту, після залишення ними тимчасово окупованої території.

Згідно ч.2 ст. 18 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» гарантії прав, свобод і законних інтересів осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території України і знаходяться на території України на законних підставах, визначаються Законом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».

Згідно п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» внутрішньо переміщена особа має право на проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання за місцем перебування.

Отже, враховуючи вищенаведені роз`яснення та положення ЦПК України, положення інших Законів України та підзаконних актів, які судом вказано вище, враховуючи наявні в матеріалах справи докази та зважаючи на те, що від встановлення факту укладання шлюбу залежить здійснення особистих немайнових прав заявника, а також відновлення прав заявника, суд вважає за необхідне встановити факт укладення шлюбу, про який просить заявник в прохальній частині своєї заяви.

Враховуючи вищевикладене, керуючись «Правила державної реєстрації актів цивільного стану», затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 №52/5, Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», Законом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Законом України «Про внесення змін до Цивільного процесуального кодексу України щодо встановлення факту народження або смерті особи на тимчасово окупованій території України» від 04 лютого 2016 року № 990 - VIII, п. 2 ч. 1 ст. 258, 259, 263 - 265, 268, п. 7 ч. 1 ст. 315, 316, 317, 31 ЦПК України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Заяву ОСОБА_1 , заінтересована особа, Кагарлицький районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), - про встановлення факту, що має юридичне значення, - факту реєстрації шлюбу, - задовольнити.

Встановити факт, що має юридичне значення, а саме, - встановити той факт, що ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженка місто Лисичанськ Луганської області, громадянка України, паспорт громадянки України серії НОМЕР_6 , виданий 30 червня 2015 року Кагарлицьким РС Управління ДМС України в Київській області, реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків НОМЕР_7 , реєструвала шлюб 2 жовтня 1999 року, (маючи на час реєстрації вказаного шлюбу прізвище ОСОБА_7 ), з ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженцем селище Миколаївка Ст - Луганського р - ну Луганської області, громадянином України, свідоцтво про одруження серії НОМЕР_8 , яке видане 2 жовтня 1999 року відділом реєстрації актів громадянського стану Луганської міської ради, внаслідок реєстрації шлюбу отримала прізвище « ОСОБА_5 », актовий запис за № 764 від 02 жовтня 1999 року.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку на підставі ч. 1 ст. 352 ЦПК України.

Апеляційна скарга на рішення суду на підставі ч. 1 ст. 354 ЦПК України подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Згідно ч. 1 ст. 355 ЦПК України апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Згідно п. 15.5) до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справи витребовуються на надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

У разі порушення порядку подання апеляційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з моменту проголошення до Київського Апеляційного суду через Кагарлицький районний суд Київської області, а учасниками процесу, які не були присутні під час проголошення рішення, - протягом тридцяти днів з моменту отримання копії рішення.

Суддя: Закаблук О.В.

Джерело: ЄДРСР 97140295
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку