open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 487/2920/21

Провадження № 3/487/1047/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11.05.2021 року Заводський районний суд м. Миколаєва у складі головуючого судді Лагоди А.А., за участю секретаря Мазницької Н.Ю., прокурора Вільчака З.І., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Миколаєві матеріали адміністративної справи, що надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Миколаївській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , працюючого директором Інформаційно-аналітичного центру по організації надання населенню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплат пенсій і допомог Департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації, РНОКПП: НОМЕР_1 , за ст. 172-7 ч.1, ст.172-7 ч.2 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

28.04.2021 до Заводського районного суду м. Миколаєва з Управління стратегічних розслідувань в Миколаївській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України надійшли матеріали про адміністративні правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 172-7 ч.1, ст.172-7 ч.2 КУпАП, а саме: протокол про адміністративне правопорушення №243 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1047/21); протокол про адміністративне правопорушення №244 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1048/21); протокол про адміністративне правопорушення №245 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1049/21); протокол про адміністративне правопорушення №246 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1050/21); протокол про адміністративне правопорушення №247 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1051/21); протокол про адміністративне правопорушення №248 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1052/21); протокол про адміністративне правопорушення №249 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1053/21); протокол про адміністративне правопорушення №250 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1054/21); протокол про адміністративне правопорушення №251 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1055/21); протокол про адміністративне правопорушення №252 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1056/21); протокол про адміністративне правопорушення №253 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1057/21); протокол про адміністративне правопорушення №254 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1058/21); протокол про адміністративне правопорушення №255 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1059/21); протокол про адміністративне правопорушення №256 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1060/21); протокол про адміністративне правопорушення №257 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1061/21); протокол про адміністративне правопорушення №258 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1062/21); протокол про адміністративне правопорушення №259 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1063/21); протокол про адміністративне правопорушення №260 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1064/21); протокол про адміністративне правопорушення №261 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1065/21); протокол про адміністративне правопорушення №262 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1066/21); протокол про адміністративне правопорушення №263 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1067/21); протокол про адміністративне правопорушення №264 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1068/21); протокол про адміністративне правопорушення №265 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1069/21); протокол про адміністративне правопорушення №266 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1070/21); протокол про адміністративне правопорушення №267 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1071/21); протокол про адміністративне правопорушення №268 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1072/21); протокол про адміністративне правопорушення №269 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1073/21); протокол про адміністративне правопорушення №270 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1074/21); протокол про адміністративне правопорушення №271 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1075/21); протокол про адміністративне правопорушення №272 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1076/21); протокол про адміністративне правопорушення №273 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1077/21); протокол про адміністративне правопорушення №274 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1078/21); протокол про адміністративне правопорушення №275 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1079/21); протокол про адміністративне правопорушення №276 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1080/21); протокол про адміністративне правопорушення №277 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1081/21); протокол про адміністративне правопорушення №278 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1082/21); протокол про адміністративне правопорушення №279 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1083/21); протокол про адміністративне правопорушення №280 від 23.04.2021 року (провадження №3/487/1084/21).

Зазначені адміністративні справи постановою суду від 06.05.2021 року об`єднанні в одне провадження.

Так, згідно протоколів про адміністративне правопорушення №243, №244, №245, №246, №247, №248, №249, №250, №251, №252, №253, №254, №255, №256, №257, №258, №259, №260, №261, №262, №263, №264, №265, №266, №267, №268, №269, №270, №271, №272, №273, №274, №275, №276, №277, №278, №279, №280 від 23.04.2021 року встановлено, що директор інформаційно-аналітичного центру по організації надання населенню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплат пенсій і допомог Департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації (код ЄДРПОУ- 23626110) ОСОБА_1 , будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, яка відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закон) прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, не вжив заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів та не повідомив безпосереднього керівника та Департамент соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації про наявність у нього реального конфлікту інтересів під час прийняття рішення та вчинення дій щодо видання наказу № 3 від 23.02.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за січень 2020», сума премії 5032,30 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 5 від 26.02.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за лютий 2020», сума премії 3089,60 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 6 від 24.03.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за березень 2020», сума премії 4744,74 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 7 від 27.04.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за квітень 2020», сума премії 1437,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу №11 від 25.05.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за травень 2020», сума премії 5966,87 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 12 від 25.06.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за червень 2020», сума премії 6110,65 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 14 від 26.08.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за серпень 2020», сума премії 8626,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 15 від 24.09.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за вересень 2020», сума премії 5059,58 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 16 від 27.10.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за жовтень 2020», сума премії 3478,86 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 17 від 26.11.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за листопад 2020», сума премії 2130,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 20 від 24.12.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за грудень 2020», сума премії 8371,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 9 від 25.06.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за червень 2019», сума премії 3942,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 14 від 23.08.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за серпень 2019», сума премії 5910,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 9 від 25.06.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за червень 2019», сума премії 3942,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 15 від 24.09.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за вересень 2019», сума премії 4505,14 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 17 від 24.10.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за жовтень 2019», сума премії 3434,50 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 18 від 27.11.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за листопад 2019», сума премії 5584,50 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 20 від 23.12.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за грудень 2019», сума премії 4796,10 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 2 від 25.01.2021 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за січень 2021», сума премії 7304,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 3 від 23.02.2021 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за лютий 2021», сума премії 7578,73 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 5 від 26.02.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за лютий 2020», сума премії 3089,60 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 6 від 24.03.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за березень 2020», сума премії 4744,74 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 7 від 27.04.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за квітень 2020», сума премії 1437,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 11 від 25.05.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за травень 2020», сума премії 5966,87 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 12 від 25.06.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за червень 2020», сума премії 6110,65 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 14 від 26.08.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за серпень 2020», сума премії 8626,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 15 від 24.09.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за вересень 2020», сума премії 5059,58 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 16 від 27.10.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за жовтень 2020», сума премії 3478,86 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 17 від 26.11.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за листопад 2020», сума премії 2130,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 20 від 24.12.2020 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за грудень 2020», сума премії 8371,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 9 від 25.06.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за червень 2019», сума премії 3942,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 14 від 23.08.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за серпень 2019», сума премії 5910,00 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 15 від 24.09.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за вересень 2019», сума премії 4505,14 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 17 від 24.10.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за жовтень 2019», сума премії 3434,50 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 18 від 27.11.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за листопад 2019», сума премії 5584,50 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу №20 від 23.12.2019 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за грудень 2019», сума премії 4796,10 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 2 від 25.01.2021 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за січень 2021», сума премії 7304,80 грн., в тому числі самого себе; щодо видання наказу № 3 від 23.02.2021 «Про преміювання працівників ІАЦ по результатам роботи за лютий 2021», сума премії 7578,73 грн., в тому числі самого себе, чим порушив вимоги п. 2, 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Відповідно до п. 9 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ст. 3 Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Згідно ст. 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

Згідно статті 81 Цивільного кодексу України, юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до статей 167 та 169 Цивільного кодексу України, держава та територіальні громади можуть створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, комунальні підприємства тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом. Таким чином, державні та комунальні підприємства та інші юридичні особи, які створені розпорядчим актом Президента України, органу державної влади або органу місцевого самоврядування, є юридичними особами публічного права.

Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі Реєстр) комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр по організації надання населенню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплат пенсій і допомог Департаменту соціального захисту населення Миколаївської ОДА» (код ЄДРПОУ-236261Ю) (далі- ІАЦ), місцезнаходження місто Миколаїв, вул. Робоча, 2А.

Так, згідно реєстру організаційно-правовою формою комунальна установа «Інформаційно-аналітичний центр по організації надання населенню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплат пенсій і допомог Департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації (код Є ДРПОУ-23626110) є комунальна установа (організація, заклад).

Наказом Департаменту соціального захисту населення Миколаївської ОДА №14 від 07.02.2017 затверджено положення про інформаційно-аналітичний центр по організації надання населенню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплат пенсій і допомог.

Згідно п. 1 та п. 2 Положення інформаційно-аналітичний центр підпорядковується Департаменту соціального захисту населення Миколаївської ОДА; ІАЦ у свої діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань реалізації програм соціального захисту населення, а також Положенням.

Відповідно до п. 3 ст. 83 Цивільного Кодексу України «Організаційно-правові форми юридичних осіб», Установою є організація, створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об`єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна.

Таким чином Інформаційно-аналітичний центр по організації надання населенню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплат пенсій і допомог Департаменту соціального захисту населення Миколаївської облдержадміністрації - є юридичною особою публічного права, оскільки не є іншою юридичною особою (ст. 80 Цивільного Кодексу України «Поняття юридичної особи», юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку, а відповідно п. 2 ст. 58 Господарського Кодексу України «Державна реєстрація суб`єкта господарювання», відкриття суб`єктом господарювання філій (відділень), представництв без створення юридичної особи не потребує їх державної реєстрації).

Посадові особи таких підприємств (інших юридичних осіб) є суб`єктами, на яких поширюються дія розділу V («Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів») Закону з урахуванням особливостей, визначених ст. 28 Закону.

Під «посадовими особами юридичних осіб публічного права» (відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону) слід розуміти працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно- господарські функції. Визначальним при цьому є обсяг функцій (обов`язків) відповідного працівника.

Так, відповідно до наказу Департаменту соціального захисту населення Миколаївської ОДА №23-К від 26.04.2016 року, ОСОБА_1 призначено на посаду начальника Інформаційно-аналітичного центру по організації наданню допомог та здійсненню контролю за правильністю призначення та виплати пенсій і допомог.

Згідно наказу Департаменту соціального захисту населення Миколаївської ОДА №56 від 06.12.2016 перейменовано посаду начальника інформаційно-аналітичного центру, яку обіймає ОСОБА_1 на посаду директора інформаційно-аналітичного центру, у зв`язку з втратою статусу державного службовця.

Таким чином, ОСОБА_1 згідно підпункту "а" пункту 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (Далі - Закон) відноситься до осіб, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, як посадова особа юридичної особи публічного права.

Згідно п. п. 1, 2, 3 п. 6 Положення про ІАЦ, директор забезпечує виконання завдань, покладених на ІАЦ, здійснює керівництво роботою Інформаційно-аналітичного центру і в установленому законом порядку несе персональну відповідальність за його діяльність; діє від імені ІАЦ і представляє його в усіх підприємствах, установах, організаціях без довіреності, відкриває у банках розрахункові та інші рахунки; у встановленому законом порядку несе відповідальність за збереження майна ІАЦ.

Таким чином, ОСОБА_1 як керівник виконує службові повноваження, зокрема, у сфері трудових відносин з працівниками установи.

Так, відповідно до визначення, яке міститься в статті 1 Закону:

Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи Іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи Інших організаціях.

Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Враховуючи викладене, з моменту призначення на посаду директора ІАЦ у ОСОБА_1 виник потенційний конфлікт інтересів, оскільки вищевказаний приватний інтерес знаходиться в сфері, в якій він виконує свої службові повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень відносно себе та близьких осіб, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Згідно частини першої статті 28 Закону особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої ст. 3 цього Закону, зобов`язані: 1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; 2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; 3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; 4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Факт обізнаності ОСОБА_1 щодо дотримання вимог антикорупційного законодавства, в тому числі і вимогами з дотримання обмежень щодо запобігання конфлікту інтересів підтверджується відповіддю наданою Інформаційно-аналітичним центром, особисто наданими поясненнями, та копією попередження ОСОБА_1 про обмеження встановлені Законами України «Про запобігання корупції» та «Про державну службу».

Проте, ОСОБА_1 в порушення зазначених вимог чинного законодавства про наявність у нього потенційного чи реального конфлікту інтересів при підписанні наказів щодо преміювання працівників ІАЦ у встановленому законом порядку Департамент соціального захисту населення Миколаївської ОДА не повідомив.

В подальшому, зазначений потенційний конфлікт інтересів у ОСОБА_1 перетворився в реальний конфлікт інтересів при наступних обставинах.

Згідно з п. 2 Положення про преміювання працівників ІАЦ, преміювання директора ІАЦ здійснюється за погодженням з директором Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.

При преміюванні має забезпечуватись зв`язок розміру премій з результатами праці кожного окремо працівника, а також повинні враховуватися показники діяльності колективу в цілому.

Розмір премії кожному окремому працівнику встановлюється залежно від особистого внеску у підсумку діяльності колективу і не має обмежень.

Премія нараховується за фактично відпрацьований час у відсотках до посадового окладу.

Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 24.10.2016 №1215, преміювання керівників центрів, установлення їм надбавок та доплат до посадових окладів, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу вищого рівня в межах наявних коштів на оплату праці.

Положення про преміювання співробітників ІАЦ не регламентує чітку процедуру і підстави для виплат винагород, доплат і надбавок, інших гарантійних і компенсаційних виплат. Відповідно до п.п. 6.4 Положення про ІАЦ, директор в межах своєї компетенції видає накази, затверджує положення про структурні підрозділи ІАЦ, приймає на роботу та звільняє з роботи працівників, заохочує і накладає стягнення на них згідно з чинним законодавством.

Основним видом розпорядчих документів, які видаються керівниками на правах єдиноначальності є накази, що регламентовано п. 85 Постанови КМУ від 17.01.2018 №55.

Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про оплату праці» структура заробітної плати складається з основної заробітної плати, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат.

Таким чином, враховуючи вище викладене, встановлено, що рішення щодо нарахування та виплат будь-яких видів грошового забезпечення відносно себе, директор ІАЦ ОСОБА_1 , прийняв особисто.

Отже, ОСОБА_1 , вчинив адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, передбачені ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 провину визнав та зазначив, що зі складеними протоколами згодний.

Прокурор в судовому засіданні адміністративні протоколи про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 172-7 та ч. 2 ст. 172-7КУпАП підтримав.

Вислухавши прокурора, особу, яка притягується до адміністративної відповідальності та дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.

Винність ОСОБА_1 у вчинених адміністративних правопорушенні підтверджується дослідженими в судовому засіданні матеріалами справи про адміністративне правопорушення.

Зокрема, даними протоколів про адміністративне правопорушення №243, №244, №245, №246, №247, №248, №249, №250, №251, №252, №253, №254, №255, №256, №257, №258, №259, №260, №261, №262, №263, №264, №265, №266, №267, №268, №269, №270, №271, №272, №273, №274, №275, №276, №277, №278, №279, №280 від 23.04.2021 року; рапортами оперуповноваженого УСР в Миколаївській області ДСР Національної поліції України Радукана Д., поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності та іншими доказами.

Вищевказані докази знаходяться в об`єктивному взаємозв`язку між собою і нічим не спростовані.

Таким чином, суд приходить до переконання, що своїми діями ОСОБА_1 скоїв правопорушення, передбачене ч. 1 ст.172-7КУпАП та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Відповідно до ст.36ч.2КУпАП у разі, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

З огляду на наведене, суд приходить до переконання, що для досягнення мети адміністративного стягнення необхідною та достатньою мірою відповідальності ОСОБА_1 за ст.172-7ч.1КУпАП є штраф в розмірі 100 (ста) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 1700,00грн., а за ст.172-7ч.2КУпАП штраф у розмірі 200 (двохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 3400,00 грн.

На підставі ч.2 ст.36КУпАП суд вважає необхідним остаточно накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення, в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених, а саме штраф у розмірі 200 (двохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 3400,00 грн., оскільки застосування саме такого стягнення буде достатнім для його виправлення і попередить нові правопорушення.

Крім того, відповідно до ст.40-1 КУпАП, п.5 ч.2 ст.4Закону України«Про судовийзбір» з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 454,00 грн.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 221, 283, 284 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 та ч.2 ст.172-7КУпАП та накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі 3400,00 грн. (Реквізити для оплати: Отримувач Миколаїв. ГУК / Заводськ. р-н / 21081100, ЄДРПОУ 37992030, Банк отримувача Казначейство України (ел. адм. подат.), номер рахунку (IBAN) UA698999980313030106000014480, Код класифікації доходівбюджету 21081100).

Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір в розмірі 454,00 грн. (реквізити для оплати: Номер рахунку (IBAN): UA808999980313121206000014480, Отримувач: Миколаїв. ГУК / Заводськ.р-н / 22030101, Код отримувача (ЄДРПОУ): 37992030, Банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.), Код класифікації доходів бюджету: 22030101, Найменування коду класифікації доходів бюджету: Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), «00» Без деталізації за відомчою ознакою.

Постанова може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду через Заводський районний суд міста Миколаєва протягом десяти днів з дня її винесення.

Відповідно до вимог ст.ст. 307-308 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладання штрафу, а у разі оскарження - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.

Суддя: А.А. Лагода

Джерело: ЄДРСР 96774927
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку