open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

єдиний унікальний номер справи 423/282/21

номер провадження 3/423/160/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 квітня 2021 року місто Попасна

Попаснянський районний суд Луганської області у складі головуючого судді Лизенко І.В., за участі секретаря судового засідання Сороки В.І., прокурора Каліберди К.С., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 , захисника Закопайла В.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Управління стратегічних розслідувань в Луганській області ДСР НП України, щодо

ОСОБА_1 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 в с. Миколаївка Попаснянського району Луганської області, громадянина України, з повною вищою освітою, одруженого, утриманців не має, працює на посаді директора Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , до адміністративної відповідальності протягом року не притягувався,

за ч. 1, 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді директора Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту (далі Попаснянського ПЛЗТ), який є юридичною особою публічного права, відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» є суб`єктом на якого поширюється дія цього Закону, та згідно примітки до статті 172-7 КУпАП суб`єктом правопорушення, в порушення пунктів 2, 3 частини 1 статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» не повідомив не пізніше наступного робочого дня про наявність у нього реального конфлікту інтересів безпосереднього керівника директора Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації (далі - Департаменту) з моменту надходження до нього на підпис наказів про преміювання, та вчинив дії і прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, преміювавши, серед інших, своїх близьких осіб сина ОСОБА_2 та рідного брата ОСОБА_3 :

наказом №25/1 від 21.02.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за лютий 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 630 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1500 грн.;

наказом №35/2 від 25.03.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за 1 квартал 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 610 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1700 грн.;

наказом №35/3 від 25.03.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за березень 2019 р.», яким надав премію своїй близькій особі сину ОСОБА_2 у сумі 1000 грн.;

наказом №46/1 від 20.04.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за квітень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 580 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1100 грн.;

наказом №54/1 від 20.05.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за травень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1100 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1200 грн.;

наказом №61/1 від 20.06.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за червень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1000 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1500 грн.;

наказом №61/2 від 20.06.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за червень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1500 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1700 грн.;

наказом №81/1 від 20.09.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за вересень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 900 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1500 грн.;

наказом №84/3 від 18.10.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за жовтень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1200 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1400 грн.;

наказом №84/4 від 18.10.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за жовтень 2019 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 800 грн.;

наказом №95/3 від 20.11.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за листопад 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 460 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1200 грн.;

наказом №109 від 14.12.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за грудень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 400 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1200 грн.;

наказом №12 від 17.01.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за січень 2020 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1000 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 900 грн.;

наказом №13 від 17.01.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за січень 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 900 грн.;

наказом №32 від 18.02.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за лютий 2020 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1000 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1300 грн.;

наказом №41/1 від 18.03.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за 1 квартал 2020 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 800 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1200 грн.;

наказом №46 від 17.04.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за 4 місяці 2020 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 730 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1000 грн.;

наказом №50 від 18.05.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за 5 місяців 2020 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 700 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 900 грн.;

наказом №51 від 18.05.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за травень 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 200 грн.;

наказом №59/1 від 18.06.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за червень 2020 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 1000 грн., та рідному брату ОСОБА_3 у сумі 2400 грн.;

наказом №59/2 від 18.06.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за червень 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1000 грн.;

наказом №90 від 18.09.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за вереснь 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1000 грн.;

наказом №91 від 18.09.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за вереснь 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 1300 грн.;

наказом №104 від 19.10.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за жовтень 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 750 грн.;

наказом №112 від 18.11.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за листопад 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особи рідному брату ОСОБА_3 у сумі 700 грн.;

наказом №125 від 11.12.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за грудень 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 700 грн.;

наказом №126 від 11.12.2020 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за грудень 2020 р.», яким надав премію своїй близькій особі рідному брату ОСОБА_3 у сумі 200 грн.;

наказом №65/1 від 20.08.2019 «Про преміювання педагогічних працівників і співробітників ліцею по підсумкам роботи за серпень 2019 р.», яким надав премію своїм близьким особам сину ОСОБА_2 у сумі 300 грн., та рідному ОСОБА_4 у сумі 1900 грн.;

У судовомузасіданні ОСОБА_1 свою провинуу скоєнніадміністративного правопорушення,передбаченого ч.1,2ст.172-7КУпАП,не визнавта пояснив, що є порядок розподілу премії. Премія розподіляється на раді колегіально за поданням керівника підрозділу. На раді обговорюється розмір премії, залежно від досягнень в роботі за підсумками відповідного періоду. Згідно функціональних обов`язків брат підпорядковується заступнику директора з навчально-виробничої роботи, а син - заступнику директора з навчально-виховної роботи. Він особисто, як директор, не вислювлювався на раді щодо розміру премії. Протоколи і накази підписував він. Премії - це кошти державного бюджету. За 20 років було 5 перевірок КРУ і 4 Департаментом. За 2019-2020 перевірок не було. за результатами перевірок не встановлено нераціональне використання бюджетних коштів. Фонд преміювання визначає бухгалтерія. Потім визначаються найкращі робітники, останнім - за остаточним принципом. Голосував у раді відкрито, протокол веде секретар. Протокол засідання адміністративної ради підписується директором та секретарем комісії. Зміст наказу відповідає рішенню ради. Наказ на премію підписує не лише він, а й голова профкому, тобто одноосібно вінрішення не приймає.

Прокурор висловив думку про доведеність наявності складу правопорушення, передбаченого ч.1, 2 ст. 172-7 КУпАП у діях ОСОБА_1 та просив застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в межах санкції статті 172-7 ч.2 КУпАП у розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за протоколами №13-46, та закрити провадження за протоколами №7-12 у зв`язку зі спливом строку накладення адміністартивного стягнення.

Захисник вважає, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад правопорушення, зокрема об`єктивна сторона, оскільки ОСОБА_1 не приймав одноосібне рішення при преміюванні близьких осіб.

Заслухавши пояснення ОСОБА_1 , думку прокурора, захисника, дослідивши письмові докази, вислухавши свідків, суд вважає, що винуватість ОСОБА_1 за вищевказаними епізодами доведена поза розумним сумнівом, з огляду на таке.

Так, відповідно пунктів 2, 3 частини 1 статті 28 «Про запобігання корупції» особи, зазначені упунктах 1,2частини першоїстатті 3цього Закону,зобов`язані повідомлятине пізнішенаступного робочогодня змоменту,коли особадізналася чиповинна буладізнатися пронаявність унеї реальногочи потенційногоконфлікту інтересівбезпосереднього керівника,а увипадку перебуванняособи напосаді,яка непередбачає наявностіу неїбезпосереднього керівника,або вколегіальному органі-Національне агентствочи іншийвизначений закономорган абоколегіальний орган,під часвиконання повноваженьу якомувиник конфліктінтересів,відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Згідно підпункту "а" пункту 2 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції» особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування - посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, члени Ради Національного банку України (крім Голови Національного банку України), особи, які входять до складу наглядової ради державного банку, державного підприємства або державної організації, що має на меті одержання прибутку, господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Згідно Статуту Попаснянського ПЛЗТ, наказом МОН України від 25.12.2003 №853 "Про вдосконалення мережі професійно-технічних навчальних закладів Луганської області" та згідно наказу Головного управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації від 10.01.2004 №6 "Про вдосконалення мережі професійно-технічних навчальних закладів" Попаснянське професійно-технічне училище № 85 реорганізовано шляхом зміни типу та йому встановлено повне найменування Попаснянський професійний ліцей залізничного транспорту (п.1.2); заклад є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах ДКСУ, штамп, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням (п.2.2) (том 1 а.с.31-40).

Таким чином, згідно ст. 81 ч.2 ЦК України Попаснянський професійний ліцей залізничного транспорту є юридичною особою публічного права.

Згідно наказу про призначення директорів професійно-технічних навчальних закладів Луганської області №426-к від 19.09.2011 ОСОБА_1 призначено на посаду директора Попаснянського професійного ліцею залізничного транспорту (том 1 а.с.63). Відповідно до контракту від 21.07.2016 ОСОБА_1 призначено на посаду директора Попаснянського ПЗЛТ, наказом №342-к від 04.08.2016 з ним продовжено трудові відносини на підставі контракту на 5 років з 20.09.2015 по 20.09.2021 (том 1 а.с.64, 65-74).

Отже, ОСОБА_1 , як посадова особа юридичної особи публічного права, є суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України«Про запобіганнякорупції» відповідно до п.п. «а» п.2 ч.1 ст.3 вказаного Закону, та суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 172-7 КУпАП, згідно примітці до цієї статті.

Наказом №67-К від 01.09.2009 ОСОБА_2 призначено на посаду викладача "Фізвиховання" Попаснянського ПЛЗТ з 01.09.2009 року (том 1 а.с.85).

Наказом № 17-К від 16.04.2007 ОСОБА_3 призначено на посаду старшого майстра виробничого навчання Попаснянського ПЛЗТ з 16.04.2007 року (том 1 а.с.79).

Згідно повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження №00029252769 від 19.01.2021 ОСОБА_2 є сином ОСОБА_1 , тобто є близькою особою відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» (том 1 а.с. 101-103).

Згідно повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження №00029252154 від 19.01.2021 ОСОБА_3 є рідним братом ОСОБА_1 , тобто є близькою особою відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» (том 1 а.с.98-100).

Відповідно до ст.1 Закону «Про запобігання корупції» приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Таким чином, в будь-якому разі, ОСОБА_1 має приватний інтерес у матеріальному та нематеріальному становищі близьких осіб.

Відповідно до ст.1 зазначеного Закону та примітки до ст.172-7КУпАП під реальним конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання вказаних повноважень.

Так, свідок ОСОБА_5 у судовому засіданні пояснила, що працює практичним психологом ПЛЗТ, є головою профспілкового комітету працівників ліцею. Премія працівникам ліцею розподіляється комісією з 7 осіб шляхом голосування. Безпосередні керівники пропонують розмір премії кожному працівнику залежно від досягнень, результатів роботи за період. Складається протокол засідання, на підставі якого директор видає наказ. Наказ про преміювання також підписує і вона, як голова профспілки. Директор є головою комісії з преміювання. Він також голосує при прийнятті рішення.

Свідок ОСОБА_6 у судовому засіданні пояснив, що працює заступником директора ліцею з навчально-виховної роботи, має у підпорядкуванні викладачів із загальноосвітніх дисциплін, є членом профкому. Рішення про розмір премії працівникам приймається колегіально на засіданні комісії. Директор не ініціює преміювання працівників. Пропонує розмір премії безпосередній керівник. Наприклад, він пропонує щодо викладачів загальноосвітніх дисциплін, а заступник з навчально-виробничої роботи - щодо майстрів та викладачів спеціальних дисциплін. Розмір премії визначається за результатами роботи кожного. Директор приймає участь у голосуванні. Складається протокол, на підставі якого директором видається наказ.

Свідок ОСОБА_7 пояснила, що працює заступником директора з навчально-виробничої роботи ПЛЗТ, є членом комісії з преміювання. У комісії беруть участь 7 членів. Рішення приймається колегіально щодо кожного працівника. Заступники директора вносять пропозиції щодо кожного зі своїх підлеглих. Вона - щодо ОСОБА_3 . Директор не впливає на прийняття рішення. Рішення приймається шляхом голосування. Директор також бере участь у голосуванні. Рішення оформлюється протоколом.

Разом з тим, з досліджених судом письмових доказів встановлено, що питання, пов`язані з призначенням премії працівникам, розглядаються адміністрацією спільно з адміністративною радою, наказ про преміювання видається директором.

Так, згідно п.6.2, 6.3 Статуту ПЛЗТ керівництво діяльністю ліцею здійснює директор, який видає в межах своєї компетенції накази і розпорядження, заохочує працівників, учнів і слухачів ліцею та застосовує передбачені законодавством стягнення; встановлює щорічну винагороду, матеріальну допомогу, премії, доплати, надбавки до посадових окладів і ставок заробітної плати та інше матеріальне заохочення працівникам ліцею за конкретні результати праці (том 1 а.с.38).

З копії контракту вбачається, що керівник зобов`язується безпосередньо та через органи управління навчального закладу, на підставі засад єдиноначальності, здійснювати поточне управління (керівництво) навчальним закладом, забезпечувати його високоефективну діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за навчальним закладом майна, реалізовувати політику у сфері освіти (п.1.1). Керівник діє на засадах єдиноначальності та є підзвітним і підконтрольним органу управління майном, Департаменту освіти і науки Луганської ОДА, і несе відповідальність в межах та у спосіб, передбачених закнодавством України, цим контрактом (п.1.4.) (том 1 а.с.65-73).

Пунктом 3.6. посадової інструкції передбачено, що директор Попаснянського ПЛЗТ в межах фонду заробітної плати може встановлювати надбавки до посадового окладу і виплачувати премію (п.3.6) (том 1 а.с.75-76).

Відповідно до Положення про матеріальне заохочення (преміювання) працівників Попаснянського ПЛЗТ рішення про преміювання працівників розглядається на адміністративній раді з обов`язковою присутністю директора ліцею, його заступників, старшого майстра, голови профспілкового комітету. Рішення адміністративної ради щодо розміру премії працівникам є остаточним після затвердження його відповідним наказом директора ліцею ( п.4) (том 1 а.с.58-59).

Отже, з наведених нормативних документів, які діють у закладі, вбачається, що рішення про преміювання працівників приймається адміністрацією, яку представляє директор ОСОБА_1 , та адміністративною радою. До повноважень директора віднесено прийняття рішення щодо преміювання (розміру преміювання).

Таким чином, при здійсненні виплат на користь близьких осіб ОСОБА_1 діяв в умовах реального конфлікту інтересів.

Посилання ОСОБА_1 та захисника на те, що ОСОБА_1 діяв не одноосібно, в тому числі під час підписання наказів, які підписані також і головою профкому, не спростовують наведеного вище, оскільки участь директора при прийнятті цих рішень та затвердженні їх наказами є діями в умовах реального конфлікту інтересів.

Згідно листа Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації від 22.01.2021 № 01/07-24/00206 повідомлення щодо виникнення конфлікту інтересів від ОСОБА_1 не надходило.

Таким чином, в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч.1, 2 ст.172-7 КУпАП.

Відповідно до ч.4 ст.38КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Враховуючи, що з часу видання наказів №25/1 від 21.02.2019, №35/2 від 25.03.2019,№35/3 від 25.03.2019, №46/1 від 20.04.2019 минуло станом на день судового розгляду більше двох років, то провадження у справі про адміністративне правопорушення в цій частині слід закрити на підставі ст. 38 КУпАП у звязку зі спливом строку накладення адміністративного стягнення.

Відповідно до ч.2 ст.36КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

При накладенні стягнення, суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

ОСОБА_1 працює, одружений, утриманців не має, не притягувався протягом року до адміністративної відповідальності.

Обставин, що обтяжують або пом`якшують відповідальність, не встановлено.

Отже, враховуючи зазначені обставини справи, особу ОСОБА_1 , вважається, що з метою запобігання вчиненню нових правопорушень, буде доцільним застосувати до нього стягнення, передбачене санкцією ч.2 ст. 172-7 КУпАП, у виді штрафу.

На підставіст.40-1 КУпАП,ст.4 ч.2 п.5 Закону України «Про судовий збір»з правопорушника на користь держави підлягає стягненню судовий збір у сумі 454 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст. 36, 38, 172-7 ч.1, 2, 247 ч.1 п.7, 283, 284 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В:

Визнати ОСОБА_1 винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1, 2 ст.172-7 КУпАП, та накласти на нього стягнення у виді штрафу в розмірі 200 (двісті) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 3400 (три тисячі чотириста) гривень.

Закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1, 2 ст. 172-7 КУпАП, за епізодами видання наказів №25/1 від 21.02.2019, №35/2 від 25.03.2019,№35/3 від 25.03.2019, №46/1 від 20.04.2019 (протоколи №№7-12) у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в сумі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривні.

Строк пред`явлення постанови до виконання в частині стягнення судового збору: протягом трьох місяців.

Роз`яснити правопорушнику, що штраф має бути сплачений не пізніше як через 15 днів з дня отримання постанови із наданням відповідної квитанції про сплату штрафу до канцелярії суду, у разі несплати добровільно штрафу протягом 15 днів з дня вручення копії постанови, при примусовому виконанні постанови суду згідно ч.2 ст.308 КУпАП, штраф підлягає стягненню у подвійному розмірі у сумі 6800 грн. (шість тисяча вісімсот гривень).

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Луганського апеляційного суду через Попаснянський районний суд Луганської області.

Суддя І.В. Лизенко

Джерело: ЄДРСР 96665828
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку