open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Віньковецький районний суд Хмельницької області

Справа № 670/207/21

Провадження № 3/670/116/21

ПОСТАНОВА

26 квітня 2021 року смт. Віньківці

Суддя Віньковецького районного суду Хмельницької області Волкова О.М., вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли із Державної екологічної інспекції у Тернопільській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання АДРЕСА_1 , не працює,

за ч. 1 ст. 91 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

21.04.2021 року на розгляд Віньковецького районного суду надійшов адміністративний протокол відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 91 КУпАП.

Згідно змісту протоколу від 13.04.2021 року № 000267, ОСОБА_1 13.04.2021 року о 15.20 год. в м. Тернопіль, Регіональний-ландшафтний парк «Загребелля», порушила правила охорони та використання території вказаного парку, а саме самовільно здійснювала добування соку з дерев породи «береза» шляхом підсочення дерев із засвердленням отвору в крону дерева, підсочено шість дерев породи «береза», чим вчинила правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 91 КУпАП.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Статтею 278 КУпАП визначено,що при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити, зокрема, чи належить до його компетенції розгляд даної справи;чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Згідно з вимогами ст. 276 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.

Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80, 81, 121 - 126, 127-1 - 129 і статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.

Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 177 і 178 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх вчинення або за місцем проживання порушника.

Справи про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, розглядаються за місцем оброблення та обліку таких правопорушень.

Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 203, 203-1, 204-1, 204-2 і 204-4 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх виявлення.

Адміністративними комісіями справи про адміністративні правопорушення розглядаються за місцем проживання порушника.

Законами України може бути передбачено й інше місце розгляду справи про адміністративне правопорушення.

З протоколу про адміністративне правопорушення про притягненнядо адміністративноївідповідальності ОСОБА_1 вбачається,що місцемйого вчиненняє Регіональний-ландшафтний парк «Загребелля» у м. Тернопіль, що не входить до територіальної підсудності Віньковецького районного суду Хмельницької області.

Виключної підсудності для розгляду справи про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 91 КУпАП, ст. 276 цього Кодексу, не передбачено.

З огляду на викладені обставини, для забезпечення своєчасного, всебічного та повного з`ясування обставин справи, та з метою недопущення порушення прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, вважаю, що матеріали справи про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 91 ч. 1 КУпАП слід повернути до Державної екологічної інспекції у Тернопільській області для визначення підсудності та направлення справи до суду, юрисдикцією якого відповідно до КУпАП передбачений розгляд даної справи.

Відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом. Отже, ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в суді, до підсудності якого вона віднесена процесуальним законом.

Керуючись ст. 276 КУпАП, суддя,

ПОСТАНОВИВ:

Матеріали про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 91 КУпАП повернути до Державної екологічної інспекції у Тернопільській області для направлення справи до суду, юрисдикцією якого відповідно до КУпАП передбачений розгляд даної справи.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя О.М. Волкова

Джерело: ЄДРСР 96519885
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку