![Вліво](/ldb/assets/images/nonoptimised/prev.png)
![Вправо](/ldb/assets/images/nonoptimised/next.png)
![emblem](/ldb/assets/images/nonoptimised/emblem.png)
Віньковецький районний суд Хмельницької області
Справа № 670/207/21
Провадження № 3/670/116/21
ПОСТАНОВА
26 квітня 2021 року смт. Віньківці
Суддя Віньковецького районного суду Хмельницької області Волкова О.М., вивчивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли із Державної екологічної інспекції у Тернопільській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце проживання АДРЕСА_1 , не працює,
за ч. 1 ст. 91 КУпАП,
ВСТАНОВИВ:
21.04.2021 року на розгляд Віньковецького районного суду надійшов адміністративний протокол відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 91 КУпАП.
Згідно змісту протоколу від 13.04.2021 року № 000267, ОСОБА_1 13.04.2021 року о 15.20 год. в м. Тернопіль, Регіональний-ландшафтний парк «Загребелля», порушила правила охорони та використання території вказаного парку, а саме самовільно здійснювала добування соку з дерев породи «береза» шляхом підсочення дерев із засвердленням отвору в крону дерева, підсочено шість дерев породи «береза», чим вчинила правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 91 КУпАП.
Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Статтею 278 КУпАП визначено,що при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити, зокрема, чи належить до його компетенції розгляд даної справи;чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Згідно з вимогами ст. 276 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80, 81, 121 - 126, 127-1 - 129 і статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 177 і 178 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх вчинення або за місцем проживання порушника.
Справи про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, розглядаються за місцем оброблення та обліку таких правопорушень.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 203, 203-1, 204-1, 204-2 і 204-4 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх виявлення.
Адміністративними комісіями справи про адміністративні правопорушення розглядаються за місцем проживання порушника.
Законами України може бути передбачено й інше місце розгляду справи про адміністративне правопорушення.
З протоколу про адміністративне правопорушення про притягненнядо адміністративноївідповідальності ОСОБА_1 вбачається,що місцемйого вчиненняє Регіональний-ландшафтний парк «Загребелля» у м. Тернопіль, що не входить до територіальної підсудності Віньковецького районного суду Хмельницької області.
Виключної підсудності для розгляду справи про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 91 КУпАП, ст. 276 цього Кодексу, не передбачено.
З огляду на викладені обставини, для забезпечення своєчасного, всебічного та повного з`ясування обставин справи, та з метою недопущення порушення прав особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, вважаю, що матеріали справи про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 91 ч. 1 КУпАП слід повернути до Державної екологічної інспекції у Тернопільській області для визначення підсудності та направлення справи до суду, юрисдикцією якого відповідно до КУпАП передбачений розгляд даної справи.
Відповідно до пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом. Отже, ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в суді, до підсудності якого вона віднесена процесуальним законом.
Керуючись ст. 276 КУпАП, суддя,
ПОСТАНОВИВ:
Матеріали про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 91 КУпАП повернути до Державної екологічної інспекції у Тернопільській області для направлення справи до суду, юрисдикцією якого відповідно до КУпАП передбачений розгляд даної справи.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.М. Волкова