open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 711/1823/21

Номер провадження 3/711/777/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Черкаси 12 квітня 2021 року

Суддя Придніпровського районного суду м. Черкас Угорчук В.В., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Управління патрульної поліції в Черкаській області про притягнення

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , гр. України, ІПН в матеріалах справи відсутній, мешканця АДРЕСА_1 , працюючого ТОВ «Сервіс ТД», м. Черкаси, вул. Різдвяна, 302,

до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 127-1 КУпАП,

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1 ст. 127-1 КУпАП, які виразились у наступному.

04.02.2021 о 12 год. 32 хв. ОСОБА_1 в м. Черкаси по вул. Різдвяна, 302 видав протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01045-00061-21 серії ВР №765024 на транспортний засіб ГАЗ 322132-206 державний реєстраційний номер НОМЕР_1 з порушенням вимог законодавства у сфері здійснення ОТК, так до реєстру ОТК внесені дані перевірки спалин двигуна транспортного засобу, які не відповідають установленим вимогам згідно з наказом Міністерства інфраструктури України від 26.11.2021 №710, а саме об`ємної частини СО при мінімальних обертах двигуна на рівні 1,1% в той час, як не повинно перевищувати норму 0,5%, чим порушив вимоги постанови №137 від 30.01.2021 та абз. 2 п. 3 Порядку формування реєстру ОТК, за що відповідальність передбачена ч. 1 ст. 127-1 КУпАП.

Він же, 15.02.2021 о 14 год. 27 хв. в м. Черкаси по вул. Різдвяна, 302, видав протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01045-00089-21 серії ВР №765051 на транспортний засіб МАН L 2000 державний реєстраційний номер НОМЕР_2 з порушенням вимог законодавства у сфері здійснення ОТК, а саме до реєстру ОТК внесені фотографії фіксації перевірки увімкнених фар ближнього світла та протитуманних фар, де зафіксовано, що протитуманні фари не увімкнено, чим порушив вимоги абз. 3 п.п. 1 п. 7 Порядку моніторингу протоколів ОТК, та п. 3 Порядку формування реєстру ОТК, за що відповідальність передбачена ч. 1 ст. 127-1 КУпАП.

Він же, 02.03.2021 о 16 год. 39 хв., в м. Черкаси по вул. Різдвяна, 302, будучи посадовою особою , заступником директора випробувальної лабораторії ТОВ «Сервіс ЛТД», дільниця №6, видав протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01045-00151-21, серії ВР 765119, на транспортний засіб ГАЗ 3309 ФХА-N2 державний реєстраційний номер НОМЕР_3 , який підлягає проходженню ОТК з порушенням вимог законодавства у сфері здійснення ОТК, а саме до реєстру результатів ОТК транспортного засобу долучено фотоматеріали процесу проведення технічного контролю, серед яких є фото одометра на якому зображено одометр, який конструктивно та візуально не відповідає одометру, що був установлений на даному автомобілі, що відповідно до абз. 13 п.п. 1 п. 7 Порядку проведення моніторингу є підставою для визнання недійсним протоколу ОТК, чим порушив вимоги постанови КМУ №137 від 30.01.2012, за що передбачена відповідальність ч. 1 ст. 127-1 КУпАП.

Три протоколи про адміністративні правопорушення надійшли до суду одночасно, тому розглядаються з дотриманням ст. 36 КУпАП.

При розгляд справи ОСОБА_1 пояснив, що відносно нього 19.03.2021 старшим інспектором з ОДВБДР УПП в Черкаській області Шульгою Є.І. складено протокол про адміністративне правопорушення серії ДПР18 № 319259. Вважає, що протокол складений з порушенням чинного законодавства та повідомив, що на транспортному засобі ГАЗ 322132-206 тип пального газ, що відображено у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу , а виміри на які посилаються в Головному сервісі стосується транспортних засобів на основному виді палива, тому виміри викидів повинні бути в межах 1,0-1,5%. В даному автомобілі норми викидів становили 1,1%. Вказаний автомобіль ГАЗ проходив технічний контроль на їхній станції та був підписаний сервісним центром але в подальшому ГСЦ анулювало своє ж рішення, що суперечить об`єктивному підходу до перевірки. Щодо протоколу про адміністративне правопорушення, який складений 16.03.2021 інспектором відділу БДР УПП в Черкаській області Бегебою В.А. серії ДПР18 №282208, пояснив, що на автомобілі МАН відсутні протитуманні фари, натомість, встановлені світловідбивачі світла. Проходячи техогляд у 2018 році дійсно були самостійно встановлені протитуманні фари, але фахівцями даної лабораторії було вказано, щоб водій автомобіля повернув назад світловідбивачі, так як протитуманні фари були встановлені всупереч конструктивної особливості даного транспортного засобу. Також, 19.03.2021 інспектором ВБДР УПП в Черкаській області було складено протокол серія ДПР18 №019251 у порушенні ним вимог постанови КМУ №137 від 30.01.2021. Додав, що у постанові КМУ №46 від 23.01.2019 у п. 16 вказано чітко «показники одометра», а не вказано якими методами або якими приладами випробувальні лабораторії повинні керуватися у визначенні показань одометра або їх ідентифікації. Також, було роз`яснення Головного сервісного центру МВС України 06.05.2020 №31/253 на звернення Громадської спілки «Суб`єктів тестування транспорту на придатність до експлуатації», про те, що повторний моніторинг результатів ОТК відсутній, тому дані протоколи виписані з порушенням постанови КМУ від 30.01.2021 №137. Просив закрити провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно нього у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 127-1 КУпАП.

Дослідивши матеріали справи, суд зазначає, що матеріали адміністративної справи не містять жодного доказу про порушення ОСОБА_1 вимог законодавства у сфері здійснення обов`язкового технічного контролю.

Порядок проведення обов`язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів затверджений постановою КМУ від 30.01.2012 № 137.

Відповідно до п. 16 цього Порядку, із змінами від 23.01.2019 - «обов`язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться згідно з технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15 лютого 2012 р. № 106, і Вимогами до перевірки. Фотофіксація процесу проведення обов`язкового технічного контролю транспортного засобу здійснюється виконавцем під час зовнішнього огляду транспортного засобу із фіксацією:

-передньої та лівої або правої частини транспортного засобу;

-перевірки увімкнених фар ближнього світла та протитуманних фар (за наявності);

-перевірки гальмової системи методом стендових випробувань і загального вигляду транспортного засобу на гальмовому стенді, номерного знака та увімкнених сигналів гальмування;

-показника одометра.

Матеріали фотофіксації мають забезпечувати можливість чітко визначати марку, колір, номерний знак транспортного засобу, на фотографіях обов`язково зазначається дата фотофіксації, яка повинна відповідати даті видачі протоколу перевірки технічного стану.".

При здійсненні моніторингу інформації про результати проведення обов`язкового технічного контролю (ОТК) уповноважена особа Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Черкаській області (філія ГСЦ МВС) встановила, що суб`єкт здійснення ОТК транспортних засобів випробувальна лабораторія ТОВ «Сервіс ТД» дільниця № 6, керівником пункту технічного контролю є ОСОБА_1 , внесено до реєстру ОТК інформацію про об`ємну частку СО при мінімальних обертах двигуна транспортного засобу «ГАЗ» реєстраційний номер якого НОМЕР_1 на рівні 1.1%, в той час як вона не повинна перевищувати 0.5%.

У відповідності до технічних характеристик та інформації, яку містить свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_4 , автомобіль марки «ГАЗ» реєстраційний номер якого НОМЕР_1 , має тип пального P.3 - S, тобто газ. А також в реєстраційній картці ТЗ під час реєстрації даного транспортного засобу також вказано вид палива: бензин або газ.

Тобто при перевірці даних внесених до реєстру ОТК ТЗ Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Черкаській області взяли дані на бензиновий двигун транспортних засобів, а даний автомобіль має вид пального - газ.

Згідно з КпАП України ніхто не може бути підданий заходу впливу у зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом, а провадження у справах про адміністративні правопорушення, у тому числі й віднесених до компетенції органів внутрішніх справ, здійснюється на основі додержання принципу законності (ч. 1,2 ст.7); завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є, зокрема, своєчасне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом (ст. 245).

Діяння тільки тоді визнається адміністративним правопорушенням, коли воно містить всі ознаки його складу, відсутність хоча б однієї з них означає відсутність складу взагалі.

Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному й об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю (ст. 252 КУпАП).

Відповідно до положень п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за обставин відсутності події і складу адмінстративного правопорушення.

Отже, враховуючи викладене, суддя вважає, що провадження по справі підлягає закриттю у зв`язку із відсутністю в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 127-1 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 36, ч. 1 ст. 127 -1, 280, 283 КУпАП, суддя

п о с т а н о в и в :

Об`єднати в одне провадження справу № 711/1823/21, провадження № 3/711/777/21, справу № 711/1872/21, провадження № 3/711/790/21 та № 711/1875/21, провадження № 3/711/792/21 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 127-1 КУпАП, присвоївши їм номер 711/1823/21, провадження № 3/711/777/21.

Закрити провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 127-1 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена в 10-денний строк до Черкаського апеляційного суду.

Суддя: В. В. Угорчук

Джерело: ЄДРСР 96168499
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку