open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
Справа № 918/113/21
Моніторити
Судовий наказ /21.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Судовий наказ /21.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /21.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /07.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /17.05.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /06.05.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /12.04.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /21.03.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /23.02.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /09.02.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /03.02.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /25.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /24.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /20.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /09.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /21.12.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /02.09.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /13.08.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /13.08.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /16.07.2021/ Господарський суд Рівненської області Постанова /08.07.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /11.06.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /01.06.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /12.05.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /06.04.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /23.03.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /05.03.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /22.02.2021/ Господарський суд Рівненської області
emblem
Справа № 918/113/21
Вирок /23.01.2018/ Верховний Суд Судовий наказ /21.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Судовий наказ /21.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /21.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /07.06.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /17.05.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /06.05.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /12.04.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /21.03.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /23.02.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /09.02.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /03.02.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /25.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /24.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /20.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /09.01.2022/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /21.12.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /02.09.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /13.08.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /13.08.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /16.07.2021/ Господарський суд Рівненської області Постанова /08.07.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /11.06.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /01.06.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /12.05.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /06.04.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /23.03.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /05.03.2021/ Господарський суд Рівненської області Ухвала суду /22.02.2021/ Господарський суд Рівненської області

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33013 , м. Рівне, вул. Набережна, 26А

______________________________________________________________________________________________________

УХВАЛА

про відкриття провадження у справі про банкрутство

"06" квітня 2021 р. м. Рівне Справа № 918/113/21

Господарський суд Рівненської області у складі судді Пашкевич І.О. за участі секретаря судового засідання Ткачук І.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали

за заявою Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області (вул. Відінська, 12, м. Рівне, 33023, код ЄДРПОУ 44070166)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (33028, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 4Б, код ЄДРПОУ 33102834)

про банкрутство

Учасники провадження у судове засідання не з`явились.

ВСТАНОВИВ

У лютому 2021 року Головне управління ДПС у Рівненській області (далі заявник або ініціюючий кредитор) звернулося до Господарського суду Рівненської області із заявою про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (код ЄДРПОУ 33102834) (далі Товариство або боржник).

18 лютого 2021 року до Господарського суду Рівненської області ініціюючим кредитором до матеріалів справи додано заяву арбітражного керуючого Мельник І.А. про участь у справі про банкрутство Товариства.

Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 22.02.2021 № 918/113/21 заяву Головного управління ДПС у Рівненській області було прийнято до розгляду, підготовче засідання призначено на 05.03.2021. Запропоновано Товариству подати відзив на заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство.

05 березня 2021 року від Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 44070166) надійшло клопотання, відповідно до якого останнє просило допустити процесуальне правонаступництво Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 43142449) як юридичної особи публічного права на Головне управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ ВП 44070166), утворене як відокремлений підрозділ юридичної особи.

Розглянувши подане Головним управлінням ДПС у Рівненській області клопотання суд виходить з такого.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України "Деякі питання територіальних органів державної податкової служби" від 30.09.2020 №893 вирішено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, до якого, у тому числі, включено Головне управління ДПС у Рівненській області.

Абзацами 3 та 4 пункту 2 вказаної постанови встановлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державної податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій; права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.

Наказом ДПС України "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" від 30.09.2020 № 529 утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком, до якого, зокрема, включено Головне управління ДПС у Рівненській області.

30 вересня 2020 року проведено державну реєстрацію створення Головного управління ДПС у Рівненській області як відокремленого підрозділу (код ЄДРПОУ ВП 44070166) юридичної особи - ДПС України (код ЄДРПОУ 43005393), про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відповідний запис.

Наказом ДПС України "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС" від 12.11.2020 №643 затверджено Положення про Головне управління ДПС у Рівненській області.

Відповідно до абз.3 ч.1 вказаного Положення Головне управління ДПС у Рівненській області як відокремлений підрозділ ДПС України є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 43142419).

Наказом ДПС України "Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій" від 24.12.2020 №755 з 01.01.2021 розпочато здійснення територіальними органами ДПС України, утвореними як її відокремлені підрозділи, повноважень і функцій територіальних органів ДПС України, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893.

Разом з тим, судом також встановлено, що Головне управління ДПС у Рівненській області станом на час розгляду заяви судом перебуває в стані припинення.

Отже Головне управління ДПС у Рівненській області, як юридична особа не ліквідоване, проте його функціональні обов`язки передані до Головного управління ДПС у Рівненській області як територіального органу ДПС на правах відокремленого підрозділу.

За правилами ч.1-3 ст.52 ГПК України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Однак, з матеріалів справи вбачається, що у даній справі до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство боржника звернулося саме Головне управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ ВП 44070166) як відокремлений підрозділ.

Таким чином, у суду відсутні правові підстави для задоволення заяви ініціюючого кредитора та здійснення процесуального правонаступництва, оскільки заявником є саме Головне управління ДПС у Рівненській області як відокремлений підрозділ ДПС України (код ЄДРПОУ ВП 44070166), утворене як відокремлений підрозділ.

Ухвалою суду від 05.03.2021, у зв`язку з неявкою всіх учасників справи та неможливістю проведення підготовчого засідання, розгляд справи відкладено на 23.03.2021.

Ухвалою суду від 23.03.2021, підготовче судове засідання у справі відкладено на 06.04.2021.

06 квітня 2021 року до суду подані письмові пояснення ініціюючого кредитора, щодо зміни найменування боржника.

У судове засідання, призначене на 06.04.2021 представники заявника та боржника не з`явились. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, причини неявки суду не повідомили. Відзиву на заяву чи письмових пояснень боржник не надав.

Суд зазначає, що судом були вчинені всі належні дії для повідомлення боржника про призначені судові засідання - відповідна ухвала суду надсилалися на адресу зазначену у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: 33028, вул. Словацького, буд. 4Б, м. Рівне.

Органом поштового зв`язку повернуто ухвали суду з відмітками "адресат відсутній за вказаною адресою", що підтверджується повідомленнями поштового зв`язку, які знаходяться в матеріалах справи (том І, а.с. 224-226, 237-239, том ІІ, а.с. 1-3).

Згідно ч. 7 ст. 120, п. 5 ч. 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України учасники судового процесу зобов`язані повідомляти суд про зміну свого місцезнаходження чи місця проживання під час розгляду справи.

Днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місце проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що неотримання ухвал суду у даній справі боржником та повернення її до суду з відповідними відмітками є наслідками діяння (бездіяльності) боржника щодо його належного отримання та повідомлення суду про зміну свого місцезнаходження, чи внесення відповідних відомостей до реєстру, тобто його власною волею.

Таким чином, господарським судом вчинено всі можливі заходи для повідомлення боржника про дату, час та місце проведення судових засідань. З огляду на викладене, останній вважається повідомленим про призначені судові засідання належним чином, оскільки судом виконано всі покладені на нього обов`язки.

Крім того, у відповідності до п.2 ч.1 статті 39 Кодексу України з питань банкрутства неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.

Згідно з приписами ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - Кодекс) перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ст. 1 Кодексу під неплатоспроможністю слід розуміти неспроможність боржника виконати після настання встановленого строку грошові зобов`язання перед кредиторами не інакше, як через застосування процедур, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 2 ст. 39 Кодексу у підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, а також вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.

Розглянувши у підготовчому засіданні подані документи та дослідивши докази, суд зазначає наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" зареєстровано за адресою: 33028, вул. Словацького, буд. 4Б, м. Рівне, з присвоєнням ідентифікаційного коду 33102834.

За твердженнями заявника у Товариства наявна заборгованість у розмірі 1 992 001,60 грн., а саме:

- пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, невиконання зобов`язань та штрафних санкцій за порушення вимог валютного законодавства (код платежу 21081000) в сумі 1 930 037,17 грн, та штрафні санкції в сумі 169,99 грн;

- єдиний внесок нарахований роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності (код платежу 71010000) в сумі 61 794,44 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 2 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства у підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.

Відповідно до ч. 3 ст. 39 Кодексу, якщо провадження у справі відкривається за заявою кредитора, господарський суд перевіряє можливість боржника виконати майнові зобов`язання, строк яких настав. Боржник може надати підтвердження спроможності виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість.

На підтвердження своїх посилань, звертаючись до суду про ініціювання процедури банкрутства Товариства, заявником подано суду:

- інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом згідно інтегрованих карток платника податків;

- розрахунок виникнення боргу по платежах до бюджету згідно інтегрованих карток платника податків;

- копії постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.04.2015 №826/4504/15, постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.06.2017 №826/810/17, постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.06.2014 №826/7864/14;

- копія податкової вимоги від 06.10.2014 №9382-25 з доказами надіслання та вручення; податкової вимоги №Ю-7910-23У від 12.04.2017;

- копії листа про відкриття виконавчого провадження та відомостей з автоматизованої системи виконавчого провадження;

- копії інкасових доручень про сплату заборгованостей по сплаті податків, повернених без виконання;

- копії облікових карток платника податків по єдиному внеску та пені;

- копії звітів боржника про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів за вересень 2015 - грудень 2017.

За наслідками дослідження описаних документів судом встановлено наступне.

Частиною 1 ст. 6 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що у випадках, передбачених законом, рішення щодо стягнення майна та коштів виконуються органами доходів і зборів, а рішення щодо стягнення коштів - банками та іншими фінансовими установами.

Відповідно до ч. 2 ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства до заяви кредитора - контролюючого органу, уповноваженого відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, іншого органу, який відповідно до закону здійснює контроль за справлянням інших обов`язкових платежів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів щодо стягнення (погашення) податкового боргу або іншої заборгованості у встановленому законодавством порядку.

Згідно із пунктом 41.2 статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 Податкового кодексу України.

Відповідно до пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно з абзацом першим пункту 95.3 статті 95 Податкового Кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 №22, який передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до пункту 12.4 зазначеної Інструкції, судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.

Заборгованість по єдиному внеску нарахованого роботодавцями на суми: заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомоги по тимчасовій непрацездатності в сумі 61 794,44 грн. виникла на підстав звітів боржника про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів за вересень 2015 року - грудень 2017 року.

Форми та строки подання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - Звіт) передбачено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі - Порядок № 435).

Страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно- правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб зобов`язані формувати та подавати Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду (п. 1 розділу III Порядку № 435). Звітним періодом є календарний місяць. Звіт подається за формою згідно з додатком 4 до Порядку № 435.

Згідно з абзацом першим частини 8 ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-УІ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" платники єдиного внеску зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов`язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Пеня за порушення термінів розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, невиконання зобов`язань та штрафних санкцій за порушення вимог валютного законодавства в сумі 1 930 207,16 грн. виникла на підставі:

- нарахування пені ЗЕД за актом перевірки в сумі 1 674 783,09 грн;

- нарахування відсотків за податковим кредитом нарахованого в ІКП в порядку ст. 100 ПКУ за розстрочення/відстрочення податкового боргу в сумі 255 254,08грн;

- нарахування штрафних санкція в сумі 169,99 грн.

Рішенням від 23.06.2014 року по справі №826/7864/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАТІ" (боржник, в подальшому змінив найменування) до Державної податкової інспекції у Печерському районі м.Києва Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 28.05.2014 №72426552206 в задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАТІ" відмовлено повністю.

Податкова вимога боржнику на суму 1 658 257,05 грн була виставлена 06.10.2014 за №9382-25 та вручено 03.11.2014. Податкова вимога боржнику на суму 55 916,04 грн. №7910-23 була виставлена 12.04.2017.

У зв`язку із несплатою та збільшенням суми податкового боргу у встановлений законом термін контролюючим органом було подано позов до суду.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 09 квітня 2015 по справі №826/4504/15, яке набрало законної сили 19 вересня 2015 року, адміністративний позов Державної податкової Інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАТІ" (код ЄДРПОУ 33102834), про стягнення податкового боргу задоволено повністю. Ухвалено стягнути з боржника суму податкового боргу в розмірі 1 658 257 грн 05 коп.

Інкасові доручення виставлено 16.07.2015 та 22.01.2016.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 червня 2017 року по справі №826/810/17, яке набрало законної сили 02 серпня 2017 року, адміністративний позов Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю "ІТАТІ" (код ЄДРПОУ 38748963), про стягнення податкового боргу задоволено повністю. Стягнуто з боржника суму податкового боргу в розмірі 1 930 207,16 грн.

Інкасові доручення виставлено 21.09.2017, 24.03.2020, 06.04.2020 та 22.04.2020.

Вищевказані інкасові доручення направлялись до установ банків, однак повернуті без виконання.

Виконавче провадження №54096831 про стягнення з рахунків платника податків - ТОВ "ІТАТІ" на користь Головного управління ДФС у м. Києві податкового боргу відкрито постановою від 13.06.2017. Відповідно до автоматизованої системи виконавчого провадження, виконавче провадження №54096831 завершено.

Отже, вищеописаними обставинами справи підтверджується обґрунтованість тверджень Головного управління ДПС у Рівненській області про невиконання Боржником грошових зобов`язань у сумі 1 992 001,60 грн та вжиття заходів примусового стягнення простроченої заборгованості у судовому порядку з подальшим процесом виконання рішення суду та вжиття інших заходів передбачених податковим законодавством до погашення заборгованості.

В підготовчому засіданні суд, давши оцінку поданим заявником документам, встановив, що боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018", як суб`єкт підприємницької діяльності, неспроможний виконати грошові (податкові) зобов`язання перед заявником в сумі 1 992 001,60 грн, які не були задоволені боржником у встановлений для їх погашення строк. Дана сума заборгованості підтверджується відповідними документами, які долучені заявником до заяви про відкриття провадження у справі. При цьому на момент звернення заявника до суду загальна заборгованість боржника перед ініціюючим кредитором становить 1 992 001,60 грн, в тому числі основний борг в сумі 61 794,44 грн та неустойка (штраф, пеня) в сумі 1 930 207,16 грн. Вимог заявника боржник не спростував, спроможність виконати майнові зобов`язання, строк яких настав не довів.

Відповідно до ч. 5 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про відкриття провадження у справі про банкрутство або відмову у відкритті провадження у справі про банкрутство.

Згідно з ч. 6 ст. 39 Кодексу суд відмовляє у відкритті провадження у справі про банкрутство, якщо вимоги кредитора свідчать про наявність спору про право, який підлягає вирішенню у порядку позовного провадження, або якщо вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду.

06 квітня 2021 року в підготовчому засіданні судом не було встановлено підстав для відмови у відкритті провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018", перелічених у ч. 6 ст. 39 Кодексу.

Зважаючи на викладене, за наслідками розгляду у підготовчому засіданні заяви Головного управління ДПС у Рівненській області про відкриття провадження у справі про банкрутство, суд вважає за доцільне її задовольнити у передбачений діючим законодавством спосіб, шляхом відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018".

Згідно з ч. 8 ст. 39 Кодексу питання введення процедури розпорядження майном боржника та призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати вирішується господарським судом в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Приписами ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору. В ухвалі про прийняття заяви про відкриття провадження у справі господарський суд пропонує трьом визначеним шляхом автоматизованого відбору арбітражним керуючим подати заяву про участь у справі.

В той же час, згідно абзаців 1-4 пункту 2-1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом.

Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією.

Ініціюючий кредитор або боржник - фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу.

Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.

Так, Головне управління ДПС у Рівненській області внесло пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна Мельник Ірини Анатоліївни.

До матеріалів справи додано заяву вих. № 01-02/20-67 від 16.02.2021 арбітражного керуючого Мельник Ірини Анатоліївни (Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1856 від 06.02.2018 року) про згоду на участь у справі про банкрутство Товариства.

Частиною 3 ст. 28 Кодексу передбачено, що розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими особами у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; 4) які мають конфлікт інтересів; 5) які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження; 6) які є близькими особами боржника - фізичної особи.

До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до вищезазначених осіб.

Оскільки, кандидатуру арбітражного керуючого Мельник І.А., визначено заявником та остання надала згоду на участь у справі, яка відповідає вимогам Кодексу, відтак, суд дійшов висновку призначити розпорядником майна Мельник І.А.

Частиною 8 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати.

Відповідно до частини 2 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства, розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Суд вважає за необхідне встановити основну грошову винагороду розпоряднику майна у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень за рахунок коштів, авансованих боржником на депозитний рахунок Господарського суду Рівненської області.

Таким чином, встановивши факт загрози неплатоспроможності боржника, а також визначившись з кандидатурою арбітражного керуючого для призначення розпорядником майна боржника, керуючись ст.ст. 28, 39 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 52, 232, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. У задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Рівненській області про здійснення процесуального правонаступництва відмовити.

2. Відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (33028, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 4Б, код ЄДРПОУ 33102834).

3. Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Рівненській області (вул. Відінська, 12, м. Рівне, 33023, код ЄДРПОУ 44070166) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (33028, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 4Б, код ЄДРПОУ 33102834) в розмірі 1 922 001,60 грн. (в тому числі: основний борг в сумі 61 794,44 грн та неустойка (штраф, пеня) в сумі 1 930 207,16 грн).

4. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів, протягом дії якого: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

5. Ввести процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (33028, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 4Б, код ЄДРПОУ 33102834) строком на 170 календарних днів до 23.09.2021.

6. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (33028, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 4Б, код ЄДРПОУ 33102834), текст якого додається.

7. Призначити розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕРГРУП-2018" (33028, м. Рівне, вул. Словацького, буд. 4Б, код ЄДРПОУ 33102834) арбітражного керуючого Мельник Ірину Анатоліївну (Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1856 від 06.02.2018 року, адреса: 33022, м. Рівне, вул. Гагаріна, буд. 57).

8. Встановити оплату послуг арбітражного керуючого Мельник Ірини Анатоліївни (розпорядника майна) в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень за рахунок коштів заявника.

9. Заборонити боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.

10. Встановити розпоряднику майна боржника строк до 18.05.2021 для подачі до Господарського суду Рівненської області відомостей про результати розгляду вимог кредиторів (письмові нормативно-обґрунтовані пояснення щодо складеного реєстру по кожному з кредиторів, витяги з державних реєстрів заборон щодо майна боржника, а також, при наявності, письмові заперечення боржника щодо вимог кредиторів), реєстру вимог кредиторів відповідно до норм наказу Міністерства економіки України "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення реєстру вимог кредиторів" від 02.07.2010 № 788, а також доказів повідомлення кредиторів про дату проведення попереднього засідання суду.

11. Визначити дату проведення попереднього судового засідання на "01" червня 2021 р. на 13:00 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Рівненської області за адресою: м. Рівне, вул. Набережна, 26А, зал судових засідань № 10.

12. Зобов`язати розпорядника майна у строк до 28.05.2021 провести інвентаризацію майна боржника.

13. Копію ухвали надіслати боржнику, ініціюючому кредитору та засновникам (учасникам) боржника Аскерзаде Вагіф ( АДРЕСА_1 ), ТОВ "БІЗНЕС КЛАБ" (01601, місто Київ, Печерський Узвіз, будинок 3, офіс 12), арбітражному керуючому Мельник І.А. (33022, м. Рівне, вул. Гагаріна, буд.57) місцевому загальному суду, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та Управлінню забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради для відома та внесення відповідних відомостей про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Ухвала набирає законної сили в порядку статті 235 Господарського процесуального кодексу України з моменту її підписання 09.04.2021 та може бути оскаржена у відповідності до ст.ст. 254 - 256 ГПК України.

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://rv.arbitr.gov.ua/sud5019/.

Суддя І.О. Пашкевич

Джерело: ЄДРСР 96145298
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку