open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

РІШЕННЯ

Іменем України

22 березня 2021 року м. Чернігівсправа № 927/82/21

Господарський суд Чернігівської області у складі судді С.В.Белова, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами справуза позовом: Чернігівського обласного центру зайнятості,

код ЄДРПОУ 03491464, вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів, 14000

до відповідача: Фізичної особи-підприємця Левченко Світлани Євгеніївни,

РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1

про стягнення незаконно отриманої допомоги по частковому безробіттю на період карантуну у розмірі 12594,68 грн

Чернігівський обласний центр зайнятості звернувся до Господарського суду Чернігівської області з позовом про стягнення з Фізичної особи-підприємця Левченко Світлани Євгеніївни незаконно отриманої допомоги по частковому безробіттю на період карантину у розмірі 12594,68 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що на підставі недостовірних даних про звільнення найманих працівників, наданих відповідачем, відбулось незаконне призначення та виплата допомоги по безробіттю ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 у період з 09.07.2020 до 21.07.2020, чим завдано шкоди Чернігівському обласному центру зайнятості.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 27.01.2021 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено здійснювати розгляд позовної заяви за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, сторонам встановлені процесуальні строки для подання відзиву на позовну заяву, відповіді на відзив, заперечення на відповідь.

15.01.2021 року, в межах встановленого процесуального строку, від відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти позовних вимог заперечує та зазначає, що нею не були порушені гарантії зайнятості осіб, яким виплачувалась допомога по частковому безробіттю на період карантину, оскільки підстава звільнення за ч.1 ст. 38 КЗпП України, за якою і були звільнені працівники, Договором № 49 від 13.05.2020 року не передбачена, а також відсутнє пряме зобов`язання роботодавця, щодо їх не звільнення за ч. 1 ст. 38 КЗпІІ України за власним бажанням, що б призвело в подальшому до порушення гарантій зайнятості працівників. Відповідач також зазначає, що в Договорі №49 від 13.05.2020 року відсутнє пряме зобов`язання роботодавця про необхідність повідомлення Центру зайнятості протягом п`яти днів про звільнений працівників, якщо вони звільняються за ч. 1 ст. 38 КЗпП України.

Відповідач заперечує посилання позивача, що кошти були виплачені стороннім громадянам, які не є працівниками і з якими припинено трудові відносини з 08.07.2020 року. На думку відповідача виплата проведена за червень 2020, коли останні знаходились у трудових відносинах з ФОП Левченко С.Є., були застрахованими особами і втратили дохід внаслідок неповної зайнятості на період дії карантину.

До відзиву додано доказ направлення його копії позивачу - фіскальний чек, в якому міститься інформація щодо штрихкодового ідентифікатора рекомендованого поштового відправлення адресованого позивачу, а саме 1400605803557.

Як вбачається з інформації, яка міститься на офіційному сайті Укрпошти, поштове відправлення за номером 1400605803557 вручено позивачу 16.02.2021.

19.02.2021 року, в межах встановленого судом процесуального строку, позивачем подано до суду відповідь на відзив, в якій ним викладено заперечення щодо наведеної відповідачем у відзиві позиції. Зокрема, позивач не погоджується з твердженням відповідача про виконання нею умов договору. На думку позивача заперечення ФОП Левченко С.Є. про те, що звільнення працівників за ч.1 ст.38 КЗпП України не порушує умов Договору не відповідають дійсності, оскільки у разі звільнення працівника до закінчення виплати допомоги по безробіттю (незалежно від підстав звільнення), роботодавець, в силу положень пп.2 п.5 Договору, зобов`язаний повідомити про даний факт Центр зайнятості і підстави для перерахування роботодавцю коштів в даному випадку - відсутні. Позивач зазначає, що роботодавець використав кошти Фонду з порушенням установленого порядку ще до настання періоду початку дотримання гарантій зайнятості.

До відповіді на відзив додано доказ направлення його копії відповідачу - фіскальний чек, опис вкладення до цінного листа № 1400051246090. Як вбачається з інформації, яка міститься на офіційному сайті Укрпошти, поштове відправлення за номером 1400051246090 вручено відповідачу 20.02.2021.

24.02.2021 року, в межах встановленого судом процесуального строку, відповідачем на адресу суду направлено заперечення в яких відповідач звертає увагу суду на те, що нею була правомірно отримана та виплачена допомога по частковому безробіттю працівникам ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 за період їх знаходження у трудових відносинах за квітень, травень, червень 2020 року у відповідності до ст.47-1 Закону України «Про зайнятість населення». На думку відповідача пріоритетним в даному випадку є те, що нею не були порушені гарантії зайнятості працівників. Виплата працівникам коштів після їх звільнення не вказує на порушення їх цільового використання.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд ВСТАНОВИВ:

Законом України від 30.03.2020 № 540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» внесено зміни, зокрема, до Закону України «Про зайнятість населення» (далі - Закон), та передбачено надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID -19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - допомога по частковому безробіттю на період карантину).

Статтею 47-1 Закону ( в редакції чинній на момент звернення відповідачем з заявою про призначення допомога по частковому безробіттю на період карантину) визначено підстави надання такої допомоги та визначено осіб, які мають право на її отримання.

У відповідності до ч.1 ст.47-1 Закону допомога по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - допомога по частковому безробіттю на період карантину), надається територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, застрахованим особам у разі втрати ними частини заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв`язку із зупиненням (скороченням) діяльності через проведення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), передбачених карантином, встановленим Кабінетом Міністрів України, за зверненням роботодавця для її виплати працівникам.

Згідно ч.3 ст.47-1 Закону Право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину відповідно до цієї статті мають застраховані особи, з якими роботодавцем оформлено трудові відносини (крім осіб, які отримують пенсію).

Механізм надання коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, визначено Порядком надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОУШ-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 306 (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 6 Порядку, виплата працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину здійснюється роботодавцем, з яким оформлено трудові відносини (крім осіб, які працюють у роботодавця за сумісництвом).

Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020р. №453 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України №306 відповідно до яких, виплата допомоги по частковому безробіттю на період карантину фізичним особам - підприємцям, які є застрахованими особами, здійснюється центром зайнятості.

Отже, вищенаведеними нормами чинного законодавства встановлено право застрахованої особи, з якою в роботодавця оформлено трудові відносини, на допомогу по частковому безробіттю на період карантину за зверненням роботодавця для її виплати. Головною умовою виплати працівникам допомоги по безробіттю на період карантину у разі втрати ними частини заробітної плати є наявність трудових відносин між роботодавцем та працівником.

Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Левченко Світлана Євгеніївна зареєстрована фізичною особою-підприємцем 27.08.2007, номер запису 20490000000012955.

06.04.2020 року ФОП Левченко С.Є. видано наказ № 30 «Про оголошення зупинення діяльності на час карантину», згідно з яким з 06.04.2020 року на час карантину зупинена її діяльність.

07.05.2020 року ФОП Левченко С.Є. звернулась до Куликівської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості з заявою №2 про надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину для виплати її працівникам ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4

12.05.2020 року Чернігівським обласним центром зайнятості прийнято рішення № 95 «Про надання допомоги ПО частковому безробіттю на період карантину», відповідно до якого ФОП Левченко С. Є. надано допомогу по частковому безробіттю на період карантину з 06.04.2020 року на строк зупинення (скорочення) діяльності, але не більше 30 календарних днів після завершення карантину, для виплати її працівникам.

13.05.2020 року на виконання вимог пункту 12 Порядку між ФОП Левченко С.Є. та Чернігівським обласним центром зайнятості, в особі директора Куликівської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості Кравченко Г.С., укладено Договір № 49 про надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - Договір). Даний договір підписаний сторонами та засвідчений відповідними печатками.

Сторони погодили, що Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами та діє до виконання ними всіх зобов`язань, передбачених цим договором(п.9).

Згідно п.5 Договору ФОП Левченко С.Є. взяла на себе зобов`язання:

1) забезпечувати цільове використання коштів Фонду, наданих як допомога по частковому безробіттю на період карантину;

2) подавати щомісяця до 10 числа (до закінчення строку дії цього договору) центру зайнятості відомості про осіб відповідно до пункту 15 Порядку, що є підставою для перерахування коштів Фонду для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період дії карантину, а також повідомляти про зміну зазначених відомостей протягом п`яти календарних днів;

3) виплачувати працівникам допомогу по частковому .безробіттю на період карантину протягом трьох робочих днів після їх надходження на рахунок роботодавця за окремою платіжною відомістю для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину (відомістю на виплату грошей);

4) подавати щомісяця не пізніше ніж протягом п`яти календарних днів після виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину центру зайнятості копії платіжних відомостей для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину з підтвердженням перерахування коштів на рахунки працівників;

5) письмово інформувати центр зайнятості про звільнення працівника (працівників) протягом шести місяців або протягом періоду, що дорівнює періоду виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину (якщо допомога по частковому безробітті на період карантину виплачувалася менше ніж 180 календарних днів) з підстав, зазначених у пункті 6 цього договору;

6) повернути центру зайнятості за наявності підстав, передбачених пунктом 20 Порядку та пунктом 6 цього договору, кошти в повному обсязі, надані роботодавцю для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину;

7) допускати представників центру зайнятості до проведення перевірок даних, що є підставою для перерахування коштів Фонду для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину;

8) надати центру зайнятості копію рішення про відновлення своєї діяльності та нормальної тривалості робочого часу працівників протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

Пунктом 7 даного Договору сторони погодили, що несуть відповідальність, передбачену законодавством та цим договором, за невиконання або неналежне виконання умов договору.

Згідно п.8 Договору, роботодавець в установленому законодавством порядку відповідає за достовірність документів і відомостей, що є підставою для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину, та цільове використання коштів Фонду. У разі подання недостовірних відомостей, передбачених п.2 ч.2 ст.35 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", використання роботодавцем коштів Фонду з порушенням установленого порядку роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати Фонду заподіяну шкоду.

У п.9 Договору сторони погодили, що за порушення роботодавцем порядку використання коштів Фонду накладається штраф у розмірі наданої Фондом суми, використаної з порушенням, відповідно до частини другої статті 38 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття".

13.05.2020 року ФОП Левченко С.Є. подано до центру зайнятості відомості про найманих працівників ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 за період з 06.04.2020 до 30.04.2020, що стали підставою для перерахування коштів Фонду для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період дії карантину в розмірі 10784,64 грн.

Кошти Чернігівським обласним центром зайнятості були перераховані 27.05.2020, згідно платіжного доручення №3100. Дані кошти були виплачені найманим працівникам 29.05.2020 згідно платіжних доручень №7,8,9,10.

03.06.2020 року ФОП Левченко С.Є. подано до центру зайнятості відомості про найманих працівників ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 за період з 01.05.2020 до 31.05.2020, що стали підставою для перерахування коштів Фонду для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період дії карантину в розмірі 12594,68 грн.

Кошти Чернігівським обласним центром зайнятості були перераховані 26.06.2020, згідно платіжного доручення №4159. Дані кошти були виплачені найманим працівникам 01.07.2020 згідно платіжних доручень №20,21,22,23.

30.06.2020 року ФОП Левченко С.Є. видано наказ № 34/1 про відновлення діяльності з 01.07.2020.

08.07.2020 року ФОП Левченко С.Є. видано наказ № 37 про звільнення за власним бажанням згідно ч.1ст.38 КЗпП працівників ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 .

09.07.2020 року ФОП Левченко С.Є. подано до центру зайнятості відомості про найманих працівників ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 за період з 01.06.2020 до 30.06.2020, що стали підставою для перерахування коштів Фонду для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період дії карантину в розмірі 12594,68 грн.

Кошти Чернігівським обласним центром зайнятості були перераховані 21.07.2020, згідно платіжного доручення №8260. Дані кошти були виплачені найманим працівникам 24.07.2020 згідно платіжних доручень №31,32,33,34.

Відповідно до пункту 23 Порядку Центр зайнятості контролює цільове використання коштів, що перераховуються роботодавцю для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину, шляхом проведення відповідної перевірки протягом 90 календарних днів після останньої виплати такої допомоги працівникам та має право отримувати від роботодавця необхідні пояснення з відповідних питань, у тому числі в письмовій формі.

За результатами проведеної перевірки ФОП Левченко С.Є., а саме відомостей поданих роботодавцем/фізичною особою - підприємцем для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину, дотримання порядку використання роботодавцем виділених йому коштів допомоги по частковому безробіттю та цільового використання коштів допомоги по частковому безробіттю на період карантину, згідно Актів №9 від 20.10.2020 року були встановлені порушення, а саме:

- при поданні відомостей про осіб, щодо яких виконуються вимоги частини 3 статті 47-1 Закону, 09.07.2020 року за червень місяць 2020 року ФОП Левченко С.Є. подано недостовірні дані (не повідомлено, що всі ці працівники на дату подання відомостей звільнені і не перебувають з нею в трудових відносинах);

- не повідомлено Центр зайнятості протягом п`яти календарних днів про звільнення працівників;

- використання коштів не за цільовим призначенням (здійснено перерахунок коштів в сумі 12594,68 грн. стороннім громадянам, які не є вже працівниками і з якими припинено трудові відносини з 09.07.2020 року).

В поясненнях до актів від 20.10.2020 року N9 ФОП Левченко С.Є. виклала свої заперечення щодо зафіксованих порушень, мотивуючи це тим, що працівники були звільнені згідно з ч.1 ст.38 КЗпП України, а в п.6 договору вказано, що не мають право звільнити лише згідно ч.1 cm. 40, ч.1 cm.36, ч.3ст.38 КЗпП України.

Згідно наказу Куликівської районної філії Чернігівського обласного центру зайнятості від 23.10.2020 року № 37 «Про результати перевірки фізичної особи - підприємця Левченко Світлани Євгеніївни» зобов`язано вжити заходів по стягненню з фізичної особи - підприємця Левченко Світлани Євгеніївни коштів Фонду, використаних з порушенням установленого порядку у розмірі 12594,68 грн.

27.10.2020 року відповідачу направлено претензію - повідомлення про повернення добровільно коштів Фонду, використаних з порушенням установленого порядку, у розмірі 12594,68 гривень, яку вона отримала 29.10.2020 року. На даний момент кошти не відшкодовані, що призвело до звернення позивача до суду.

Як вже зазначено вище, згідно п.8 Договору сторони погодили, що роботодавець в установленому законодавством порядку відповідає за достовірність документів і відомостей, що є підставою для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину, та цільове використання коштів Фонду. У разі подання недостовірних відомостей, передбачених п.2 ч.2 ст.35 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", використання роботодавцем коштів Фонду з порушенням установленого порядку роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати Фонду заподіяну шкоду.

Положення п.2 ч.2 ст.35 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" визначають, що роботодавець зобов`язаний подавати центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, в установленому порядку відповідно до законодавства відомості про: прийняття на роботу працівників; розмір заробітної плати та використання робочого часу працівників; виплату застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю; використання коштів Фонду за іншими визначеними цим Законом напрямами.

При цьому п.6 договору встановлено, що роботодавець гарантує, що не розриватиме трудовий договір з працівником, якому виплачувалася допомога по частковому безробіттю на період карантину, протягом шести місяців (якщо допомога виплачувалася менше ніж 180 календарних днів, - протягом періоду, що дорівнює періоду виплати) - з дня закінчення виплати допомоги з підстав, передбачених п.1 ч.1 ст.40 (крім повної ліквідації або припинення діяльності роботодавця), п.1 ч.1 ст.36, ч.3 ст.38 Кодексу законів про працю України.

Отже, в договорі передбачено два склади правопорушень:

- порушення гарантій зайнятості осіб, яким виплачувалася допомога по частковому безробіттю на період карантину.

- достовірність документів і відомостей, що є підставою для надання допомоги по частковому безробіттю на період карантину, та цільове використання коштів Фонду відповідно до законодавства.

Приписами ч. 3 ст.47-1 Закону України «Про зайнятість населення» ( в редакції чинній на момент звернення відповідачем з заявою про призначення допомога по частковому безробіттю на період карантину) чітко визначено коло осіб, що мають право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину - застраховані особи, з якими роботодавцем оформлено трудові відносини (крім осіб, які отримують пенсію).

Пункти 3,6 Порядку № 306 деталізував ч. 3 ст.47-1 Закону та передбачив, що допомога надається для виплати працівникам, з якими не припинено трудові відносини. Законодавцем не конкретизовано підстави припинення трудових відносин, значення має саме юридичний факт - наявність оформлених трудових відносин на дату виплати допомоги.

Отже, в силу зазначеного, при припиненні трудових відносин між роботодавцем та найманим працівником підстави для перерахування коштів Центром зайнятості роботодавцю відсутні.

На виконання умов Договору№ 49 від 13.05.2020 року ФОП Левченко С.Є. зобов`язалась зокрема:

- подавати щомісяця до 10 числа (до закінчення строку дії цього договору) центру зайнятості відомості про осіб відповідно до п15 Порядку, що є підставою для перерахування коштів Фонду, для виплати працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину, а також повідомляти про зміну зазначених відомостей протягом п`яти календарних днів;

- виплачувати працівникам допомогу по частковому безробіттю на період карантину протягом трьох робочих днів після їх надходження на рахунок роботодавця за окремою платіжною відомістю для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину;

- забезпечувати цільове використання коштів Фонду, наданих як допомога по частковому безробіттю на період карантину.

Судом встановлено, що наймані працівники ФОП Левченко С.Є. ( ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ) були звільнені з роботи з 08.07.2020 (на підставі ч.1 ст.38 КЗпП України), тобто ще до подання 09.07.2020 документів для отримання допомоги за червень 2020 року.

Отже, судом встановлено, що в силу положень п.3, п. 6 Порядку, ч. 3 ст.47-1 Закону, звільнені особи ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 не мали права на отримання допомоги за червень місяць 2020 року, оскільки законодавцем передбачена умова виплати допомоги - допомога виплачується працівникам, з якими не припинено трудові відносини.

Оскільки трудові відносини між ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та ФОП Левченко С.Є. були припинені 08.07.2020 року, остання не мала права 09.07.2020 року подавати відомості про зазначених осіб, як про працівників, та виплачувати їм 24.07.2020 року допомогу по частковому безробіттю на період карантину, як працівникам.

Відповідно, роботодавець ФОП Левченко С.Є. використала кошти Фонду з порушенням установленого порядку (подання недостовірних відомостей, що призвело до нецільового використання коштів Фонду).

Щодо посилань відповідача стосовно дотримання нею гарантій зайнятості осіб, яким виплачувалась допомога по частковому безробіттю на період карантину, суд зазначає, що використання коштів відповідачем з порушенням установленого порядку відбулось ще до настання періоду початку дотримання гарантій зайнятості.

Як зазначалось судом, п.8 Договору сторони погодили, що у разі подання недостовірних відомостей, передбачених п.2 ч.2 ст.35 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", використання роботодавцем коштів Фонду з порушенням установленого порядку роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати Фонду заподіяну шкоду.

За таких обставин ФОП Левченко С.Є. відповідає за своїми зобов`язаннями, що виникли з закону та договору. Враховуючи вищевикладене, суд доходить висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, правомірними та підлягають задоволенню в повному обсязі, в зв`язку з чим з відповідача на користь позивача належить стягнути 12594,68 грн незаконно отриманої допомоги по частковому безробіттю на період карантину.

Згідно із ч. 1 ст. 123 Господарського процесуального кодексу України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог в повному обсязі, сплачений за подання даного позову судовий збір у сумі 2270,00 грн, підлягає відшкодуванню позивачу за рахунок відповідача в повному обсязі.

Керуючись ст. 123, 129, 233, 238, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця Левченко Світлани Євгеніївни (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) на користь Чернігівського обласного центру зайнятості (вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів, 14000; код ЄДРПОУ 03491464, р/р UA 518201720355409444400706362, Держказначейська служба України, м.Київ, МФО 820172, одержувач - Чернігівський обласний центр зайнятості) незаконно отриману допомогу по частковому безробіттю на період карантину у сумі 12594,68 грн. та 2270,00 грн витрат на сплату судового збору.

3. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення складено та підписано 22.03.2021 року.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Північного апеляційного господарського суду, з урахуванням п. 17.5 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України, у строки, визначені ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя С.В. Белов

Веб-адреса Єдиного державного реєстру судових рішень, розміщена на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет: http://reyestr.court.gov.ua/

Джерело: ЄДРСР 95675151
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку