open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 161/56/21

Номер провадження: 3/161/759/21

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

місто Луцьк 19 березня 2021 року

Луцький міськрайонний суд Волинської області в особі судді Івасюти Л.В., за участю прокурора Артиш Н.В., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали справи про адміністративні правопорушення відносно

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого та зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , тимчасово не працюючого, -

- за ч.1 ст. 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

В С Т А Н О В И В :

05 січня 2021 року з Волинського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до Луцького міськрайонного суду Волинської області надійшли матеріали справи про адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.172-6 КУпАП, відносно ОСОБА_1 .

Постановою Луцького міськрайонного суду Волинської області від 19.03.2021 справи про адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.172-6 КУпАП, відносно ОСОБА_1 об`єднано в одне провадження.

Із протоколу про адміністративне правопорушення № 03/42-02/2021 від 04 січня 2021 року вбачається, що ОСОБА_1 будучи суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» та будучи 08.05.2019 звільнений зі служби в поліції на підставі п.5 ч.1 ст.77 Закону України «Про Національну поліцію» несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноважену на виконання функцій держави або місцевого самоврядування «перед звільненням» за період, не охоплений раніше поданими деклараціями, чим порушив вимоги ч.2 ст.45 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст.172-6 КУпАП. Дата вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного із корупцією 27.08.2020. Дата виявлення дата складання протоколу.

Із протоколу про адміністративне правопорушення № 04/42-02/2021 від 04 січня 2021 року вбачається, що ОСОБА_1 будучи суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» та будучи 08.05.2019 звільнений зі служби в поліції на підставі п.5 ч.1 ст.77 Закону України «Про Національну поліцію» несвоєчасно подав декларацію особи, яка припинила діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування «після звільнення» за 2019 рік, а саме 27.08.2020 о 17 год. 09 хв. без будь-яких поважних причин несвоєчасності подання декларації, чим порушив вимоги ч.2 ст.45 Закону України «Про запобігання корупції» та вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст.172-6 КУпАП. Дата вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного із корупцією 27.08.2020. Дата виявлення дата складання протоколу.

В судовому засіданні ОСОБА_1 винув інкримінованих йому правопорушеннях, передбачених ч. 1 ст.172-6 КУпАП, визнав. Суду пояснив, що дійсно він у вказані строки, всупереч зазначених вимогЗакону, своєчасно не подав декларацій оскільки не приділив цьому належної уваги. В своїх діях не мав злого умислу та не мав наміру порушувати законодавство.

Прокурор Артиш Н.В. в судовому засіданні просила визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1ст.172-6 КУпАП, та призначити йому покарання в межах санкції даної статті.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, прокурора, всебічно, повно та об`єктивно дослідивши та оцінивши наявні в матеріалах справи докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Пунктом 9ст. 1 Законупередбачено, що корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, зазначеною у частині першійстатті 3 цього Закону, за якезакономвстановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.

Відповідно до п.п. «з» п.1 ч.1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції»суб`єктами, на яких поширюється дія цьогоЗакону, є поліцейські.

Судом встановлено, що відповідно до наказу № 213 о/с від 25.03.2019 ОСОБА_1 призначений на посаду поліцейського роти № 3 батальйону УПП у Волинській області та присвоєно спеціальне звання рядового поліції. Того ж дня, ОСОБА_1 склав Присягу працівника Національної поліції України.

Відповідно до ч.2ст.45 Закону України особи, зазначені у пункті 1,підпунктах «а»і«в»пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, які припиняють діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями.

Підпунктом 3 пунту 5 розділу ІІ «Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» затвердженого рішенням НАЗК від 10.06.2016 № 3 (у редакції наказу НАЗК від 12.12.2019 № 168/19, затвердженого в Міністерстві юстиції України 27.12.2019 за № 1300/34271), декларація суб`єкта декларування, визначеного в абзаці першому частини другої статті 45 Закону, який припиняє діяльність, пов`язану з виконанням фукцій держави або місцевого самоврядування, подається не пізніше дня такого припинення. Якщо припинення зазначених функцій відбулося з ініціативи роботодавця, декларація подається не пізніше двадцяти робочих днів з дня, коли суб`єкт декларування дізнався чи повинен був дізнатися про таке припинення за період не охоплений раніше поданими деклараціями шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті НАЗК.

Відповідно до вимогст.47 Закону, подані декларації включаються до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що формується та ведеться Національним агентством.

Національне агентство забезпечує відкритий цілодобовий доступ до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на офіційному веб-сайті Національного агентства.

Частиною 1статті 172-6 КУпАПпередбачено адміністративну відповідальність за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Як вбачається з даних з Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування ОСОБА_1 несвоєчасно подав декларацію особи, що припиняє діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування «перед звільненням», а саме: 23.07.2019 о 01 год. 55 хв., а також «після звільнення» за 2019 рік, а саме 27.08.2020 о 17 год. 09 хв.

Таким чином, судом встановлено, що ОСОБА_1 будучи суб`єктом декларування відповідно до п.п. «з» п.1 ч.1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», несвоєчасно подав без поважних причин декларацію особи, уповноважену на виконання функцій держави або місцевого самоврядування «перед звільнення» за період, не охоплений раніше поданими деклараціями та «після звільнення» за 2019 рік, чим порушив вимоги ч.2 ст.45 Закону України «Про запобігання корупції».

За таких обставин, суд вбачає в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП, оскільки, ОСОБА_1 , будучи суб`єктом, на яку поширюється діяЗакону України «Про запобігання корупції»в порушення вимог, передбачених ч.2 ст.45 Закону України «Про запобігання корупції», без поважних причин вчасно не подав декларацію «перед звільнення» та «після звільнення» чим вчинив адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією передбачені ч.1 ст.172-6 КУпАП.

Факт вчинення ОСОБА_1 адміністративних правопорушень, пов`язаного з корупцією за ч.1 ст.172-6 КУпАП, стверджується, у відповідності до вимог, передбачених ст. 251 КУпАП, належними та допустимими по справі доказами, а саме: протоколами про адміністративне правопорушення № 03/42-02/2021 та № 04/42-02/2021 від 04.01.2021; письмовими поясненнями ОСОБА_1 про обставини вчинення адміністративних правопорушень від 21.12.2020, копією трудової книжки НОМЕР_1 ОСОБА_1 , копією повідомлення про факт неподання чи несвоєчасного подання декларації особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, копією витягу з наказу № 213 о/с від 25.03.2019, копією присяги працівника Національної поліції України, копією витягу з наказу № 321 о/с від 08.05.2019, письмовими поясненнями ОСОБА_2 від 24.12.2020, витягом з Державного реєстру декларацій.

При накладенні адміністративного стягнення, у відповідності до вимог, передбачених ст.33 КУпАП, суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Відповідно до ст. 36 КУпАП при вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.

Враховуючи всі обставини справи, особу правопорушника, який раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, суд приходить до висновку, що на ОСОБА_1 слід накласти адміністративне стягнення в межах санкції статті Закону, за якою кваліфіковано правопорушення у виді штрафу.

Згідност. 40-1 КУпАПсудовий збір по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Керуючись ст.ст. 23, 33-34, 36, 283, 284 КУпАП, на підставі ч.1 ст.172-6 КУпАП, ст. ст. 3, 45, 47 Закону України «Про запобігання корупції», суд, -

П О С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 визнати виним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-6КУпАП та на підставі ч.2 ст.36 КУпАП накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень.

(Реквізити сплати: рахунок отримувача: UA428999980313010106000003550; назва отримувача коштів: ГУК у Волинській області/м. Луцьк/21081300; код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38009371; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банка отримувача (МФО) 899998).

Стягнути із ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір в розмірі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривні 00 копійок.

(Реквізити сплати: отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106; Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); Код банку отримувача (МФО): 899998; Рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; Код класифікації доходів бюджету 22030106).

Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова судді може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, шляхом подання апеляційної скарги до Волинського апеляційного суду через Луцький міськрайонний суд Волинської області.

Суддя Луцького міськрайонного суду

Волинської області Л.В. Івасюта

Джерело: ЄДРСР 95636611
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку