open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 426/830/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

17 березня 2021 року , м.Сватове

Сватівський районний суд Луганської області у складі:

Головуючого судді Криви Ю.В.,

За участю секретаря судового засідання Чернишової О.С.,

за участі прокурора Барабаша Ю.М.,

особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ,

розглянувши матеріали справи про адміністративні правопорушення, що надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Луганській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративноївідповідальності:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , уродженки м. Дзержинськ Горьківської області, громадянки України, яка зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 , яка працює директором Гончарівського Центру дозвілля, -

за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП,-

встановив:

ОСОБА_1 , будучи депутатом Гончарівської сільської ради Сватівського району Луганської області, відповідно до підпункту «б» п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України«Про запобігання корупції» є суб`єктом, на якого поширюється діяЗакону України «Про запобігання корупції», примітки достатті 172-6 КУпАПсуб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, в порушення вимог ч. 1 ст. 45 розділуVII «Фінансовий контроль» та абз. 1 п. 2-1 розділуХІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції», несвоєчасно, без поважних причин,подала шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік, за формою, що визначається Національним агенством, чим вчинила адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 172-6 КУпАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАПвизнала повністю, та підтвердила обставини вчинення правопорушення, викладені у протоколі про адміністративне правопорушення. Пояснила, що дійсно несвоєчасно подала декларацію, будучи депутатом Гончарівської сільської ради була ознайомлена з вимогами, заборонами та обмеженнями, встановленими Законом України «Про запобігання корупції», про необхідність подання Декларації за 2019 рік знала, однак Декларацію за 2019 рік ОСОБА_2 . Подала лише 29.10.2020, у зв`язку з тим, що забула про свій обов`язок подати Декларацію. Також пояснила, що в період часу з 01.01.2020 по 01.06.2020 постійно знаходилась або вдома, або на роботі, на стаціонарному лікуванні у медичних закладах не перебувала, за межі країни не виїжджала.

Прокурор Барабаш Ю.М. у судовому засіданні підтримав обставини, викладені у протоколі про адміністративне правопорушення, та зазначив, що в діях ОСОБА_1 наявний склад інкримінованого йому правопорушення.

Вислухавши особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, прокурора, дослідивши матеріали провадження, суд дійшов наступних висновків.

Згідно ст.245КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення серед інших є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до ст.9КУпАП України адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до підпункту «б» п.1 ч. 1 ст. 3 «Про запобігання корупції», суб`єктами, на яких поширюється дія цьогоЗакону, є народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови.

Згідно протоколу Гончарівської сільської ради виборчої комісії Сватівського району Луганської області «Про результати виборів депутатів Гончарівської сільської ради Сватівського району Луганської області» від 15 листопада 2015 року ОСОБА_1 було обрано депутатом Гончарівської сільської ради у одномандатному виборчому окрузі № 4 (а.с.18-19).

Рішенням голови Гончарівської сільської ради Сватівського району Луганської області № Ѕ від 01.12.2015 «Про визнання повноважень депутатів Гончарівської сільської ради» визнані повноваження депутатів Гончарівської сільської ради Сватівського району Луганської області Сватівського району Луганської області, в тому числі і ОСОБА_1 (а.с.20).

У відповідності до підпункту «б» пункту 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» депутати місцевих рад є суб`єктами, на яких поширюється дія цього Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції» особи, зазначені у п. 1, підпунктах «а» і «в» п. 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов`язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19)» № 530-ІХ від 17.03.2020 внесені зміни до деяких законодавчих актів України, зокрема, до Розділу ХІІІ «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції» доповнено пункт 2-1 такого змісту: «Встановити, що декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, які відповідно до статті 45 цього Закону подаються за минулий рік до 1 квітня, у 2020 році суб`єкти декларування подають до 1 червня».

Тобто, ОСОБА_1 зобов`язана була подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2019 рік до 01.06.2020.

Відповідно до відомостей, які вказані у публічній частині інформаційно телекомунікаційної системи «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», ОСОБА_3 подала Декларацію за 2019 рік лише 29.10.2020 о 15.02 год., тобто несвоєчасно (а.с.21).

В судовому засіданні ОСОБА_1 пояснила, що будучи депутатом Гончарівської сільської ради була ознайомлена з вимогами, заборонами та обмеженнями, встановленими Законом України «Про запобігання корупції», про необхідність подання Декларації за 2019 рік знала, однак Декларацію за 2019 рік ОСОБА_2 . Подала лише 29.10.2020, у зв`язку з тим, що забула про свій обов`язок подати Декларацію. Також пояснила, що в період часу з 01.01.2020 по 01.06.2020 постійно знаходилась або вдома, або на роботі, на стаціонарному лікуванні у медичних закладах не перебувала, за межі країни не виїжджала.

Свій електронний цифровий підпис в 2020 році ОСОБА_1 оновила 27.10.2020 (а.с.25).

Згідно з відомостями, які вказані в ІТС Реєстр ОСОБА_1 подала щорічні декларації за 2017 та 2018 роки, в установлений законом строк, а саме 28.03.2018 та 29.03.2019 роки, що також свідчить про її обізнаність з вимогами Закону України «Про запобігання корупції».

Отже, об`єктивних причин, які б унеможливлювали виконання вимог ч. 1 ст. 45 розділу VII»Фінансовий контроль» та абзацу 1 п. 2-1 розділу ХІІІ «Прикінцеві положення Закону № 1700- VII у ОСОБА_1 не встановлено.

Згідно положень ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами тощо, а також іншими документами.

Для всебічного, повного та об`єктивного розгляду справи суддя повинен дослідити та оцінити за своїм внутрішнім переконанням усі обставини та докази по справі в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю, відповідно до вимогст. 252 КУпАП.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, прокурора, дослідивши докази по справі в їх сукупності, вважаю, що вина ОСОБА_1 у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 172-6 КУпАП України, доведена.

Вирішуючи питання про вид адміністративного стягнення, суддя враховує, у відповідності до ч. 2ст. 33 КУпАП, характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Обставини, що пом`якшують відповідальність ОСОБА_1 є повне визнання своєї провини, щире каяття.

Обставин, що обтяжують відповідальність за адміністративне правопорушення, передбаченихст. 35 КУпАП України, судом не встановлено.

Відповідно дост. 23КУпАПадміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень, як самим правопорушником, так і іншими особами.

Враховуючи викладене, суддя вважає за доцільне піддати правопорушника такому виду стягнення, як штраф, в розмірі, передбаченому санкцією ч.1 ст. 172-6 КУпАП, оскільки така міра відповідальності відповідає вчиненому правопорушенню, і є такою, що відповідає меті адміністративного стягнення, встановленогост. 23 КУпАП України.

Крім того, відповідност.4 Закону України «Про судовий збір», ст.40-1КУпАПз ОСОБА_1 необхідно стягнути судовий збір у розмірі 454 грн.

Керуючись ст. 4 Закону України «Про судовий збір», ч.1 ст. 172 -6, ст. ст.9,221,245,251,283,284 КУпАП, -

постановив:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст.172-6КУпАП та застосувати адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 850 грн. 00 коп. (вісімсот п`ятдесят грн. 00 коп.).

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривні на рахунок держави для зарахування до Державного бюджету України.

Відповідно до ч. 1ст. 307 КУпАПштраф має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбаченихстаттею 300-1 цього Кодексу, а в разі оскарження такої постанови не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

Роз`яснити ОСОБА_1 , що у випадку несплати накладеного на неї штрафу у передбачений законом строк, до неї може бути застосовано подвійне стягнення штрафу в порядкуст. 308 КУпАП, тобто у випадку примусового виконання постанови суду.

Постанова може бути оскаржена до Луганського апеляційного суду у десятиденний строк з дня її проголошення шляхом подачі апеляційної скарги через Сватівський районний суд Луганської області.

Повний текст постанови складено 18 березня 2021 року.

Суддя Ю.В. Крива

Джерело: ЄДРСР 95618050
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку