open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
emblem

Справа № 462/487/21

ПОСТАНОВА

Іменем України

09 березня 2021 року суддя Залізничного районного суду м. Львова Галайко Н. М., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли з Головного управління Держпраці у Львівській області, про притягнення до адміністративної відповідальності,

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого на посаді директора ЛКП «Шляхово-Ремонтне підприємство Залізничного району» (м. Львів, вул. Стороженка, 11), який проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,

за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 41 КУпАП, -

встановив:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № ЛВ26840/471/АВ/П/ПТ від 14.12.2020 року у ході інспекційного відвідування виявлене 14.12.2020 року о 16 год. 00 хв. під час проведення інспекційного відвідування у ЛКП «ШЛЯХОВО-РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗАЛІЗНИЧНОГО РАЙОНУ», що знаходиться за юридичною адресою: 79018, Львівська обл., м. Львів, вул. Стороженка, 11 - порушення вимог законодавства про працю, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: порушення вимог частина перша статті 38 КЗпП - трудовий договір, укладений на невизначений строк, розривається працівником за наявності письмового попередження власника або уповноваженого ним органу не за два тижні, а саме: згідно з наказом № 77 о.с. від 08.07.2020 ОСОБА_2 звільнено з роботи з 08.07.2020 за Власним бажанням, згідно ст. 38 КЗпП України, відповідно до поданої заяви на звільнення за власним бажанням від 08.07.2020; порушення вимог частина друга статті 30 ЗУ № 108 - роботодавцем не забезпечено достовірний облік виконуваної працівником роботи: при огляді табеля обліку використання робочого часу за листопад 2020 року, навпроти прізвища ОСОБА_3 у колонці «фактичної роботи» проставлено 168 год., а при підрахунку кількості відпрацьованих годин за листопад 2020 року працівником фактично відпрацьовано 183 год; при огляді табеля обліку використання робочого часу за листопад 2020 року, навпроти прізвища ОСОБА_4 у колонці «фактичної роботи» проставлено 168 год., а при підрахунку кількості відпрацьованих годин за листопад 2020 року працівником фактично відпрацьовано 183 год; порушення вимог частина перша статті 50 КЗпП - тривалість робочого часу перевищує 40 годин на тиждень, а саме: при огляді табеля обліку використання робочого часу за листопад 2020 року, навпроти прізвища ОСОБА_3 тривалість робочого часу перевищує 40 годин на тиждень; при огляді табеля обліку використання робочого часу за листопад 2020 року, навпроти прізвища ОСОБА_4 тривалість робочого часу перевищує 40 годин на тиждень; порушення вимог статті 67 та 69 КЗпП - працівникам не визначено вихідні дні, а саме: при огляді табеля обліку використання робочого часу за листопад 2020 року працівникам ОСОБА_3 , ОСОБА_4 не визначено вихідні дні.

ОСОБА_1 у судове засідання будучи належним чином повідомленим про часта місцерозгляду справи повторно не з`явився.

Враховуючи наведене, на підставіст. 268 КУпАП, суд вважає за можливе розглядати справу без участі ОСОБА_1 , оскільки він належно повідомлений про розгляд справи.

З огляду на те, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, будучи обізнаною про складання щодо неї протоколу про адміністративне правопорушення, не вжила заходів для явки до суду, не подала письмових пояснень чи заперечень проти протоколу, тому суд вважає, що наведена поведінка учасника процесу є такою, що спрямована на затягування розгляду справи, з метою спливу строку притягнення до адміністративної відповідальності, передбаченогост. 38 КУпАП.

Європейський Суд з прав людини у рішенні «Пономарьов проти України» від 3.04.2008 року наголосив, що «сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження». Крім того, враховуючи принцип судочинства, зазначений в практиці ЄСПЛ, яким визнано пріоритет публічного інтересу над приватним, суддя вважає за необхідне провести розгляд справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, оскільки безпідставне умисне затягування справи нівелює завданняКодексу України про адміністративні правопорушення.

Враховуючи принцип судочинства, яким визнано пріоритет публічного інтересу над приватним, суд вважає за можливе провести розгляд справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, оскільки безпідставне умисне затягування справи нівелює завданняКУпАП, яким є охорона конституційного ладу України, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержанняКонституції, законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством (стаття 1 КУпАП).

Відповідно дост. 9 КУпАПадміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до вимогст. 252 КУпАПсуддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Положеннямист. 280 КУпАПпередбачено, що необхідною умовою для притягнення особи до адміністративної відповідальності є встановлення на підставі належних та допустимих доказів факту вчинення певного діяння такою особою та наявність в діянні цієї особи, що є суб`єктом правопорушення, всіх обов`язкових ознак складу певного адміністративного правопорушення.

Частина 1ст. 41 КУпАПпередбачає відповідальність за порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеногоЗаконом України «Про звернення громадян», або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю.

Суд, вивчивши матеріали справи, приходить до висновку про те, що у діях директора ЛКП «Шляхово-Ремонтне підприємство Залізничного району» ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1ст. 41 КУпАП, а його вина підтверджується зібраними у справі доказами, зокрема:

- даними, що містяться у протоколі про адміністративне правопорушення № ЛВ26840/471/АВ/П/ПТ від 14.12.2020 року;

- актом інспекційного відвідування (невиїзного інспектування) юридичної особи (фізичної особи), яка використовує найману працю № ЛВ 26840/471/АВ від 14.12.2020 року;

- наказом № 77 о.с. від 08.07.2020 року та іншими матеріалами справи, які знаходяться у об`єктивному взаємозв`язку між собою, нічим не спростовані, доповнюються та уточнюються іншими доказами.

При обранні міри адміністративного стягнення враховуються обставини та характер правопорушення, ступінь провини правопорушника і дані про його особу. Адміністративне стягнення призначається в межах санкції статтіКУпАПв редакції, що діяла на момент вчинення адміністративного правопорушення.

Крім того,ст. 40-1 КУпАПпередбачено, що судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею)постановипро накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Так, згідно п. 5 ч. 2ст. 4 Закону України «Про судовий збір», у разі ухвалення судомпостановипро накладення адміністративного стягнення з правопорушника стягується 0, 2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тому з ОСОБА_1 на користь держави слід стягнути судовий збір у розмірі 454 грн.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.221,280,283-284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд, -

ухвалив:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 41 КУпАП, та накласти на нього стягнення у виді штрафу у розмірі 510 (п`ятсот десять) грн.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 454 грн. судового збору.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня її винесення до Львівського апеляційного суду через місцевий суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя/підпис/ Н. М. Галайко

З оригіналом згідно.

Суддя:

Джерело: ЄДРСР 95523694
Друкувати PDF DOCX
Копіювати скопійовано
Надіслати
Шукати у документі
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено:

Зачекайте, будь ласка. Генеруються посилання на нормативну базу...

Посилання згенеровані. Перезавантажте сторінку